Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10 14:35
De nieuwe Sense-schil zijn miniem te zijn.
Ergens op internet is zelfs een speciale review aan Sense 4.0 gewijd.
Het schijnt de pluspunten van Android 4.0 te gebruiken en hier en daar aan te voegen met
de pictogrammen van Sense natuurlijk.

Ik ben toch ook wel erg benieuwd naar de HTC ONE X. Gauw maar eens opzoeken in een winkel om even mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:14

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Dubrillion schreef op donderdag 05 april 2012 @ 08:00:
De nieuwe Sense-schil zijn miniem te zijn.
Ergens op internet is zelfs een speciale review aan Sense 4.0 gewijd.
Het schijnt de pluspunten van Android 4.0 te gebruiken en hier en daar aan te voegen met
de pictogrammen van Sense natuurlijk.

Ik ben toch ook wel erg benieuwd naar de HTC ONE X. Gauw maar eens opzoeken in een winkel om even mee te spelen.
Sense 4.0 review: http://www.androidcentral...se-4-complete-walkthrough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:05

Vis

Oke... ik ga een nieuwe router kopen...

Welke hebben jullie thuis? Die perfect met jullie GN werkt?

Eentje die ook 5Ghz aan kan a.u.b. en niet te duur :)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barakuda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-02-2024
Vis schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:15:

Heb zelf de Linksys E2000 en nooit last van verbindingsproblemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Netgear 3700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Oke, thnx voor de tips... zal eens gaan rondkijken!

Ontopic: geniet met volle teugen van de Nexus hoor... :) echt waar, wat een pareltje is het... mijn batterijduur met 4.0.4 is prima te noemen (omdat ik niet anders gewend ben, kreeg 4.0.4 er direct op toen ik m voor t eerst gebruikte).
Alleen nu gaat ie wel iedere avond aan de lader, maar dat komt omdat ik nog zoveel uitprobeer en uitzoek op het apparaatje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook 4.0.4 ontvangen met het eerder genoemde trucje.
De software van het toestel voelt nu vele malen volwassener en dus beter aan.
Ik ben tot op heden zeer te spreken over het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

Goeie middag allen,

Ik volg al een tijdje dit topic en heb al veel goede tips gelezen en gebruikt die hierin langs zijn gekomen, daarvoor mijn dank.

Sinds kort is mij iets opgevallen aan het scherm van mijn Galaxy Nexus en vroeg mij af of u uw expertise hiervoor ter beschikking kan stellen. In fullscreen of landscape mode is duidelijk een soort (ver)storing waarneembaar in de bovenste en onderste rij pixels (of in landscape links en rechts). Dit is ook zichtbaar als ik de back-, home-, of multitaskbutton bedien.
Ik durf niet te zeggen of dit altijd zo is geweest, het is mij onlangs pas opgevallen.

http://s7.postimage.org/4erlboba3/IMG_3558.png
http://s16.postimage.org/cd1mnsgqt/IMG_3560.png

Komt iemand dit bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
NmR schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:50:
Goeie middag allen,

Ik volg al een tijdje dit topic en heb al veel goede tips gelezen en gebruikt die hierin langs zijn gekomen, daarvoor mijn dank.

Sinds kort is mij iets opgevallen aan het scherm van mijn Galaxy Nexus en vroeg mij af of u uw expertise hiervoor ter beschikking kan stellen. In fullscreen of landscape mode is duidelijk een soort (ver)storing waarneembaar in de bovenste en onderste rij pixels (of in landscape links en rechts). Dit is ook zichtbaar als ik de back-, home-, of multitaskbutton bedien.
Ik durf niet te zeggen of dit altijd zo is geweest, het is mij onlangs pas opgevallen.

Het komt mij niet bekend voor en ziet er eigenlijk uit als een hardwaredefect. Draai je misschien een custom rom of iets dergelijks? Je zou een factoryreset kunnen proberen om een hardwaredefect uit te sluiten.

Mijn scherm heeft dit in ieder geval niet.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heb het ook nooit gezien (draai vanaf het begin custom AOKP)
Is het ook te zien tijdens de bootanimatie?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR

NmR

Onthoudt de Play Store via mijn gmail account de geïnstalleerde apps wanneer ik een factory reset doe, of is het verstandig een lijst te maken van mijn apps?
Prulleman schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:06:
heb het ook nooit gezien (draai vanaf het begin custom AOKP)
Is het ook te zien tijdens de bootanimatie?
Ik draai stock 4.0.4 en is inderdaad ook te zien bij de bootanimatie

[ Voor 48% gewijzigd door NmR op 05-04-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LostinFFM
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 08:56
NmR schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:25:
Onthoudt de Play Store via mijn gmail account de geïnstalleerde apps wanneer ik een factory reset doe, of is het verstandig een lijst te maken van mijn apps?
Yup, je lijst met geinstalleerde applicaties blijft behouden in de play store. Al zullen ze uitenraard niet meer als geinstalleerd weergegeven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR

NmR

Factory reset gedaan, bij de bootanimatie nog steeds zichtbaar dus blijkbaar een hardwaredefect. Dan ga ik maar richting Coolblue om de opties te bespreken.

BillSpaarbank, Prulleman en LostinFFM bedankt voor de snelle hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:11

yok

NmR schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:50:
Goeie middag allen,

Waarschijnlijk wordt 'ie naar Samsung opgestuurd, maar dit valt sowieso onder de garantie hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Ff een vraagje, is het niet mogelijk om een ander lockscreen wallpaper in te stellen. Ik bedoel dus een andere dan op je homescreen. Kijk ik over een optie heen of kan het gewoon niet?

Met Widgetlocker werkt het uiteraard wel, maar wil deze eigenlijk niet meer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfrijnts
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-08 09:12
Hebben meer mensen last van het weg vallen van signaal als de telefoon op standby staat? Ik wel, na de laatste update 4.0.4, (zit bij tmobile)
Zie: http://code.google.com/p/...tail?id=28133#makechanges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:03
LostinFFM schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:34:
[...]

Yup, je lijst met geinstalleerde applicaties blijft behouden in de play store. Al zullen ze uitenraard niet meer als geinstalleerd weergegeven worden.
Niet van al je applicaties is mijn ervaring, dus het is altijd verstandig om zelf een lijst te maken.
yok schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:50:
[...]

Waarschijnlijk wordt 'ie naar Samsung opgestuurd, maar dit valt sowieso onder de garantie hoor.
Hangt er vanaf hoe lang geleden hij 'm bij Coolblue heeft aangeschaft, anders wordt ie gewoon omgeruild.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zoek een manier om mijn agenda op mijn lockscreen te krijgen. Nu is/zijn er wel apps in de play store, maar niet voor ICS. Heb ooit (vroegah) op mijn desire een lockscreen vervanger gehad, misschien is dat nu een optie, maar dat gaf toen wat problemen en slechtere ervaringen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR

NmR

Ben net terug van Coolblue. Toestel wordt opgestuurd naar Samsung.
De servicemedewerker gaf aan dat zijn vriendin dit probleem ook had met haar Nexus S en dat het waarschijnlijk lag aan de aansturing van de grafische chip en niet aan het scherm. Hij vermoedde dat het moederbord zou worden vervangen, aangezien de chip vast zit aan het moederbord.
We zullen zien, met zo'n 9 dagen verwachten ze 'em weer terug.
Laguna schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:23:
[...]

Niet van al je applicaties is mijn ervaring, dus het is altijd verstandig om zelf een lijst te maken.
Na de factory reset begon Play Store vlot mijn apps weer naar binnen te halen, maar inderdaad lang niet alle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:35

Grudgie

PSN: Grudgie7

Dit soort berichten voegen niets toe.

[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 05-04-2012 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digger36
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-04-2023
BillSpaarbank schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:17:
Ff een vraagje, is het niet mogelijk om een ander lockscreen wallpaper in te stellen. Ik bedoel dus een andere dan op je homescreen. Kijk ik over een optie heen of kan het gewoon niet?

Met Widgetlocker werkt het uiteraard wel, maar wil deze eigenlijk niet meer gebruiken.
Wel bij sommige custom ROMs maar AFAIK niet bij Stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digger36
Fly-guy schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:21:
Ik zoek een manier om mijn agenda op mijn lockscreen te krijgen. Nu is/zijn er wel apps in de play store, maar niet voor ICS. Heb ooit (vroegah) op mijn desire een lockscreen vervanger gehad, misschien is dat nu een optie, maar dat gaf toen wat problemen en slechtere ervaringen. Iemand een idee?
AOKP Custom ROM heeft dat maar zover ik weet heeft Stock de mogelijkheid niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digger36
whitefriend schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:18:
Hebben meer mensen last van het weg vallen van signaal als de telefoon op standby staat? Ik wel, na de laatste update 4.0.4, (zit bij tmobile)
Zie: http://code.google.com/p/...tail?id=28133#makechanges
Zit je nog volledig op Stock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:52

Ik zou de verpakking bij de hand houden.. zoals gezegd had ik tot een paar weken geleden met dezelfde router geen problemen. Nu wel, ik denk dus niet dat het aan de router ligt. Ik had eerder ook geen problemen op het netwerk van mijn ouders, broer en in de kroeg.. nu wel

Edit: heel de wifi toggle gaat trouwens uit. Ik kan het nu niet meer controleren maar gebeurd dat sowieso als je buiten bereik van een router gaat?

[ Voor 12% gewijzigd door anie op 05-04-2012 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfrijnts
Digger36 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 18:53:
[...]

Zit je nog volledig op Stock?
Ja, alleen de officiële google android er opgezet (dus van yakjuxw naar yakju).
Het probleem valt bijna niet op. Als je telefoon scherm aanzet komt binnen 2 seconde weer bereik. Daarnaast heb je af en toe wel bereik als het scherm uit is. Ik merkte het door de "ligth flow" melding.
(Als me telefoon wel aan staat geeft hij 5 strepen bereik (-84dBm 13asu)

Denk dat er meer mensen er last van hebben, bij de bug report komen meerderen meldingen per uur binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, weet iemand hoe je meer pagina's kan aanmaken Op begin scherm. Je hebt er maar 5. Heb er liever iets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:54:
Vraagje, weet iemand hoe je meer pagina's kan aanmaken Op begin scherm. Je hebt er maar 5. Heb er liever iets meer.
Kan niet, 5 is max (op stock rom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfrijnts
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:54:
Anderen launcher installeren.
Denk aan: GO Launcher EX

Met de standaard stock rom is de standaard launcher niet aan te passen. Bij custom roms vaak wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan ook nova of apex launcher installeren, ziet eruit als stock, maar volledig aanpasbaar. Kan dus ookook op stock android

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Dacht ik vandaag mijn Galaxy Nexus binnen te krijgen, maar neee hoor, DPD moet weer zo ontiegelijk traag zijn! :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grudgie schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:28:
Dacht ik vandaag mijn Galaxy Nexus binnen te krijgen, maar neee hoor, DPD moet weer zo ontiegelijk traag zijn! :@
Da's lullig, goede vrijdag en twee paasdagen voor de deur kan wel eens betekenen dat het pas dinsdag of woensdag wordt...

Ik voel met je mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Fly-guy schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:38:
[...]

Da's lullig, goede vrijdag en twee paasdagen voor de deur kan wel eens betekenen dat het pas dinsdag of woensdag wordt...

Ik voel met je mee :(
Wil je nu ook nog eens zeggen dat er met goede vrijdag niet wordt verzonden? :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vast wel, PostNL bezorgt morgen ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Hoppaaa een nieuwe router gekocht vanavond... een Sitecom Wireless Gigabit Router 300N X5 WLR-5000
En een stabiele wifi als resultaat! :D

Nu nog iemand vinden die mn oude router wil overkopen, om de schade te verzachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10 14:35
)
Vis schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:46:
Hoppaaa een nieuwe router gekocht vanavond... een Sitecom Wireless Gigabit Router 300N X5 WLR-5000
En een stabiele wifi als resultaat! :D

Nu nog iemand vinden die mn oude router wil overkopen, om de schade te verzachten :p
Gewoon niet erbij zeggen dat ie instabiel is met mobiele telefoons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Aghanim schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:41:
Vast wel, PostNL bezorgt morgen ook gewoon.
Het is geen PostNL, maar DPD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Dubrillion schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:47:
)
[...]

Gewoon niet erbij zeggen dat ie instabiel is met mobiele telefoons ;)
Het rare is eigenlijk dat ik met mn vorige router (wat ook een sitecom was) van te voren nooit problemen heb gehad met apparaten.. behalve met de nexus...
Nu ik weer een sitecom heb gepakt, met een snellere verbinding + het feit dat ie ook 5ghz kan pakken (wat de nexus dus ook doet) ben ik wel blij en hopen dat dit zo blijft!

Ik kan dus eigenlijk concluderen dat de nieuwe generatie smartphones beter om kunnen gaan met de high end routers? en eigenlijk daarvoor geschikt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Grudgie schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:21:
[...]

Het is geen PostNL, maar DPD.
Vandaar het woord ´ook´ :)

Mijn Netgear router doet het perfect met alle wifi apparaten tot heden en die router is niet (meer) high-end. Wel is het zo dat ik een aantal budgetrouters in de familie ken die zeer weinig apparaten willen verbinden.

[ Voor 36% gewijzigd door Aghanim op 05-04-2012 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Aghanim schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:48:
[...]

Vandaar het woord ´ook´ :)
Vind die track & trace bij DPD maar erg omslachtig werken. Bij PostNL/TNT werkt dat veel beter en overzichterlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Meer mensen dit probleem? Ik volgens mij wel....of heeft het te maken met vodafone?

http://www.engadget.com/2...blem-issue-android-4-0-4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
@Grudgie

Zoals mod al aangaf heeft dat totaal geen toegevoegde waarde in dit topic, maar als je het zo nodig moet melden doe dat dan in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 07:14:
tja, de nexus is eigenlijk mijn droomfoon, de HTC x heeft weer zo'n Sensegezeikschil, FM radio lijkt me juist lekker als je s in de stad loopt, beetje Radio 1 of BNR luisteren... Onbegrijpelijk dat ze dat er niet ff opzetten...
Overigens bij FM radio op je telefoon kan je vaak niet je eigen headphones gebruiken zonder dat de ontvangst slecht wordt en ben je dus verplicht de meegeleverde headphones te gebruiken die vaak niet van geweldige kwaliteit zijn. Al met al, je mist er niks aan :Y)

Door het quoten van een ouder bericht even niet gezien dat ik als laatste had gepost.. :X

[ Voor 7% gewijzigd door Laguna op 06-04-2012 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
alwaysleft schreef op donderdag 05 april 2012 @ 23:24:
Meer mensen dit probleem? Ik volgens mij wel....of heeft het te maken met vodafone?

Moeilijk te zeggen of vodafone het probleem is. Heb je de verbinding terug als je vliegtuigmodus aan en uitzet?

Ik heb er volgens mij geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Hebben jullie een live wallpaper draaien altijd, of gewoon een background?
En scheelt dat veel qua batterijverbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-10 18:36
Is er hier iemand die zijn Nexus aan WiFi N 5GHz en een 40Mhz channelwidth heeft hangen? Die van mij kan enkel verbinding krijgen met 20Mhz, maar ik ben eigenlijk benieuwd of dat een router of telefoon issue is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfrijnts

Nee ligt niet aan Vodafoon, is een android 4.0.4 probleem:
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=28133
(Als je er last van hebt kun je hem een sterretje geven, zodat die hopelijk snel wordt gefixt)
Meldingen komen vanuit heel Europa. Ik zelf heb ook last van het probleem, zit bij T-mobile.

Mocht je er last van hebben, dit is een goede tijdelijke oplossing: (hiervoor is wel root nodig)
http://forum.xda-develope...p?p=24443460&postcount=41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4x
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 11:10

M4x

Heeft iemand anders ook probleem met locatie bepaling?
Ik heb de Nexus sinds woensdag, dus geen idee of dit komt door storing Vodafone, of doordat ik Google Services Framework data had gecleared, of andere oorzaak.
Heb er ook op wifi last van, gps doet het wel. Maps vindt me dus wel, maar Foursquare of Buienalarm niet.

Iemand anders van dit probleem?

Edit: stock, 4.0.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLoona
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-09 17:09

DaLoona

Certified nutcase since 1974

Is een algemeen probleem, kun je ook aangeven bij Google, ze zijn er van op de hoogte:
https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=28133

Als je een custom rom hebt, zet je cpu op ~700MHz minimaal en het probleem is weg, het schijnt alleen te gebeuren op de laagste cpu snelheid, rond 350Mhz.

[ Voor 40% gewijzigd door DaLoona op 06-04-2012 10:43 ]

MSI X870E Carbon Wifi#9800X3D#NZXT Kraken 280#GB RTX5090 Gaming OC#32GB Kingston DDR5@6400MHz, C30, A-die#Samsung 850 EVO 500GB, OS#Samsung 870 EVO 2TB#Crucial MX500 1TB#WD SN850 Black 2TB#Be Quiet! Straightpower 12, 1200W#Be Quiet! Shadow Base 800 FX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:34
M4x schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:36:
Heeft iemand anders ook probleem met locatie bepaling?
Ik heb de Nexus sinds woensdag, dus geen idee of dit komt door storing Vodafone, of doordat ik Google Services Framework data had gecleared, of andere oorzaak.
Heb er ook op wifi last van, gps doet het wel. Maps vindt me dus wel, maar Foursquare of Buienalarm niet.

Iemand anders van dit probleem?

Edit: stock, 4.0.2
Na clearen zal je weer akkoord moeten gaan met de voorwaarden, het duurt dan even voordat je apps ook weer 'GPS'-data krijgen.
Als je het clearen doet om 4.0.4 te krijgen, stop het framework en check dan eens?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vis schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:43:
Hebben jullie een live wallpaper draaien altijd, of gewoon een background?
En scheelt dat veel qua batterijverbruik?
helemaal zwart :)
Prulleman in "Post je Homescreen! - Deel 2"
verbruikt het minste energie, maar vind ik ook het mooist

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Slurpgeit schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:44:
Is er hier iemand die zijn Nexus aan WiFi N 5GHz en een 40Mhz channelwidth heeft hangen? Die van mij kan enkel verbinding krijgen met 20Mhz, maar ik ben eigenlijk benieuwd of dat een router of telefoon issue is.
En dit check je in je router instellingen ? Of het een 40Mhz of 20Mhz verbinding is?

Zal ik vanavond eens controleren thuis...
Ik heb namelijk iets raars ook met mijn nieuwe router…
Het lijkt alsof ie heel snel sterkte verliest zodra ik bij de router wegloop.
Als ik zelfs naar boven loop heb ik geen verbinding meer op de 5g verbinding, en moet ik overschakelen naar de 2,4g verbinding van de router… Want daar heb ik boven wel verbinding :s

Ik dacht juist dat ik met de nieuwe snelle router overal lekker veel sterkte heb.. maar dat valt dus vies tegen… ik heb geen dikke muren of iets dergelijks in mn huis…

Als ik vanavond thuis ben ga ik eens in de instellingen van de router kijken want blijf dit toch wel vreemd vinden…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4x
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 11:10

M4x

Loekie schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:44:
[...]

Na clearen zal je weer akkoord moeten gaan met de voorwaarden, het duurt dan even voordat je apps ook weer 'GPS'-data krijgen.
Als je het clearen doet om 4.0.4 te krijgen, stop het framework en check dan eens?
Bedankt, geprobeerd maar nog altijd geen 4.0.4

Heb locatie services weer aangezet en reboot gedaan, heb nu weer locatie, hielp eerder niet maar nu gelukkig wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds de update naar 4.0.4 om de dag op de meest vreemde momenten dat de telefoon reboot. De eerste (zie ook de grote battery drop) was gisteravond om 17.51u terwijl ik met mijn vriendin aan het bellen was. De tweede moet vlak nadat ik in slaap gevallen ben gebeurd zijn want dat zag ik vanmorgen pas.

Geen signal loss zoals eerder in dit topic besproken is(althans niet volgens het toestel(mobiel standby geeft aan 0% van de 1d, 5u en 20min)) maar wat dan wel?

Zie ook dit screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://i1148.photobucket.com/albums/o575/studentje1987/screenshotGalaxyNexus.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-10 13:43
Geen signal loss? Man, kijk eens naar dat balkje. Groen = goed, niet groen = niet goed.
Of die reboots daar me te maken hebben durf ik niet te zeggen, maar dit lijkt nergens op :P

Andere radio al een keer geprobeerd?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maardiweb schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:55:
Geen signal loss? Man, kijk eens naar dat balkje. Groen = goed, niet groen = niet goed.
Of die reboots daar me te maken hebben durf ik niet te zeggen, maar dit lijkt nergens op :P

Andere radio al een keer geprobeerd?
He... ik hoopte stiekem dat een andere kleur een andere verbinding was(groen=hsdpa, geel=umts grijs=gprs ofzo). Dat is dus te optimistisch gedacht. Heb je tips voor een radio? Hou de rest graag zo stock mogelijk. Zijn er radio's die beter presteren als de ROM en kernel stock blijven?
Ik woon nieuwbouw dus tussen 4 muren dik gewapend beton met superisolerend glas etc. waardoor het signaal binnen nooit sterk is maar hoe verklaar je dan dat mijn nexus dit zegt(excuses voor het geluidsbalkje tijdens het screenshot):

Afbeeldingslocatie: http://i1148.photobucket.com/albums/o575/studentje1987/tijdzondersignaal.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
@Vis

Ik gebruik de Phase Beam live wallpaper (enige waarbij er geen lag optreedt in de UI) en qua accu verbruik is dat niet noemenswaardig anders.

Overigens voor je Wifi problemen probeer de app Wifi Analyzer eens. Kan je ook makkelijk mee zien hoe het druk het is op de gebruikte kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:02:
[...]

He... ik hoopte stiekem dat een andere kleur een andere verbinding was(groen=hsdpa, geel=umts grijs=gprs ofzo). Dat is dus te optimistisch gedacht. Heb je tips voor een radio? Hou de rest graag zo stock mogelijk. Zijn er radio's die beter presteren als de ROM en kernel stock blijven?
Ik woon nieuwbouw dus tussen 4 muren dik gewapend beton met superisolerend glas etc. waardoor het signaal binnen nooit sterk is maar hoe verklaar je dan dat mijn nexus dit zegt(excuses voor het geluidsbalkje tijdens het screenshot):

[afbeelding]
hmm dat zou eigenlijk best wel eens kunnen wat je zegt. In dat geval heb ik zelf niet helemaal opgelet O-) |:(

In dat geval durf ik echter helemaal niet te zeggen waar je reboots vandaan komen.. Je hebt niets getweaked toch? Helemaal stock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Laguna schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:35:
@Vis

Ik gebruik de Phase Beam live wallpaper (enige waarbij er geen lag optreedt in de UI) en qua accu verbruik is dat niet noemenswaardig anders.

Overigens voor je Wifi problemen probeer de app Wifi Analyzer eens. Kan je ook makkelijk mee zien hoe het druk het is op de gebruikte kanalen.
Phase Beam gebruik ik ook nog steeds... (zat er standaard op) vind ik wel een mooie en idd hij loopt vloeiend!

De app Wifi Analyzer heb ik ook al, maar snap daar vrij weinig van...
Als ik thuis onder mijn 5Ghz router inlog, ziet de app enkel en alleen mijn router... normaal gesproken zijn er in de buurt wel een stuk of 10 andere, maar alleen met de 2,4Ghz verbinding.
Dan zou je dus zeggen dat als ik de 5Ghz pak ik overal een perfecte dekking zou moeten hebben? Maar dat is dus niet zo.

(ik moet er wel bij zeggen dat de router in een meterkast achter een deur hangt... zou dit de sterkte verstoren?) Want als ik dichtbij de router ga staan heb ik alle streepjes vol. Maar zodra ik 5 meter ervan weg sta maar 1, en als ik boven ben zelfs helemaal niets meer... toch raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Maardiweb schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:57:
[...]

hmm dat zou eigenlijk best wel eens kunnen wat je zegt. In dat geval heb ik zelf niet helemaal opgelet O-) |:(

In dat geval durf ik echter helemaal niet te zeggen waar je reboots vandaan komen.. Je hebt niets getweaked toch? Helemaal stock?
Je hebt wel degelijk opgelet. studentje1987 heeft geen geweldig bereik. Rood in die balk betekent geen signaal en dat is dus niet gebeurd, dat verklaart ook de gegevens die bij Mobiel stand-by staan.

Door de Vodafone storing zit ik momenteel alleen maar op 2G en bij mij is die balk zowat helemaal groen.

@Vis

Dit is wel off-topic, maar probeer anders de router ergens buiten de meterkast te plaatsen. Mocht het nog steeds problemen geven neem dan hier eens een kijkje Netwerken.

[ Voor 14% gewijzigd door Laguna op 06-04-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ maardiweb: helemaal stock alleen bootloader was unlocked zodat ik vorige week het officiele android 4.0.4 image file kon flashen via de Galaxy Nexus Toolkit. Sinds anderhalf uur nu weer opnieuw gelocked dus nu pas weer echt 100% stock.

Als Laguna door de storing bij vodafone al heel de dag op 2G zit en een groene balk krijgt dan zal mijn theorie over netwerktype=kleur ook wel niet kloppen maar gewoon de signaalsterkte betreffen.

Betreft de reboots: ik denk dat ik maar ff afwacht tot er bijvoorbeeld ook een nieuw topic over gestart wordt op xda. Mijn nexus maakt wel na iedere reboot een foutrapport bij het opstarten dus die gaan steeds netjes naar Google:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Ik denk dat Laguna een typo heeft gemaakt, want een groene balk lijkt mij 3G/HSDPA. Al klinkt jouw theorie nog beter (groen= H, geel = 3G en grijs = 2G).
Heb je verder wel eens iets geinstalleerd via onofficiele bronnen? dit nieuwsbericht nieuws: Malware voor Android bestuurt toestel via sms deed me daaraan denken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In een poging om via de omslachtige(in mijn ogen dan iig) methode een rom te flashen heb ik ROM manager er even op gehad en flashclockworkmod natuurlijk ook. Duurde me te lang en ik kreeg via die methode de drivers niet goed op mijn pc geinstalleerd. Moest bovendien het oude DOS handboek(1986) van mijn vader er even bij halen omdat ik de commandprompt niet in de juiste map geopend kreeg(ROFL vanwege mijn eigen stunteligheid)

Heb die apps er dus weer af gehaald en ben over gegaan op de galaxy nexus toolkit. Verder geen enkele vreemde app tegen gekomen. Ik dacht er zelf ook aan toen ik het bericht las maar de voorbeelden die genoemd worden op de bronpagina(die in het Engels achter een van de URL's) noemen voorbeelden die ik niet heb staat in mijn lijstje.

Had zojuist even het bugrapport geopend van die grote drain en die kleine bekeken(niet dat ik er veel van snap) maar op ongeveer tweederde scrollen krijg je een opsomming van het aantal errors. Die grote gaf 2161 errors voor hij herstarte en dat kleintje dat te zien is op mijn screenshot herstartte na 212 errorlines in het bugrapport.

Ik denk dat ik er voorlopig nog niet achter ben dus ik neem het maar even voor lief. Bedankt overigens voor jullie reacties tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Maardiweb schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:59:
Ik denk dat Laguna een typo heeft gemaakt, want een groene balk lijkt mij 3G/HSDPA. Al klinkt jouw theorie nog beter (groen= H, geel = 3G en grijs = 2G).
Heb je verder wel eens iets geinstalleerd via onofficiele bronnen? dit nieuwsbericht nieuws: Malware voor Android bestuurt toestel via sms deed me daaraan denken..
Nee ik heb geen typo gemaakt. De kleuren zijn puur aanduidingen over de kwaliteit van het signaal, heeft niets te maken met het type netwerk waar je op dat moment op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Met welke mod/app kan ik mijn facebook contact syncen met mijn telefoon contacten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Grudgie schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:42:
Met welke mod/app kan ik mijn facebook contact syncen met mijn telefoon contacten?
Op GoT wordt eigen inzet verwacht (dit zou je onderhand ook wel moeten weten).
Het antwoord op je vraag is makkelijk in dit topic te vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Laguna op 06-04-2012 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Laguna schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:47:
[...]

Op GoT wordt eigen inzet verwacht (dit zou je onderhand ook wel moeten weten).
Het antwoord op je vraag is makkelijk in dit topic te vinden.
Ik ben opzoek naar de mod dat die ook de telefoonnummers meeneemt en niet alleen de foto's.

Edit: Nja blijkbaar is die er niet, want kan die niet vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door Grudgie op 06-04-2012 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Grudgie schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:04:
[...]

Ik ben opzoek naar de mod dat die ook de telefoonnummers meeneemt en niet alleen de foto's.

Edit: Nja blijkbaar is die er niet, want kan die niet vinden.
De facebook app doet dat, maar dan moet je wel een custom rom gebruiken om die werkend te krijgen. Werkt het met HaxSync ook niet? Je kan daar ook contacten mee syncen die niet in je telefoon staan, en hij synct echt niet alleen de foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Maardiweb schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 21:08:
[...]

De facebook app doet dat, maar dan moet je wel een custom rom gebruiken om die werkend te krijgen. Werkt het met HaxSync ook niet? Je kan daar ook contacten mee syncen die niet in je telefoon staan, en hij synct echt niet alleen de foto.
Ja heb geen zin om custom rom erop te zetten. Heb HaxSync geprobeerd, doet ook nog de events enzo, maar geen nummers ofzo.. jammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Al paar uur met de telefoon wezen spelen enzo. De telefoon ligt echt lekker in je handen zeg! :) Erg lekker fijn toestel! Vind hem echt veel lekkerder en fijner werken dan mijn vorige HTC Sensation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Ja echt een SUPER toestel kan ik nu concluderen!
Heerlijk in de hand idd en wat een snelheid met 4.0.4 zeg!

En check mijn screentime!

[[url="http://Screenshot_2012_04_06_23_47_53.png"]afbeelding[/url]]

En nu nog 26% accu over!

Damn i love this phone :D

[ Voor 5% gewijzigd door Vis op 07-04-2012 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Vis schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 00:02:

code:
1
[[url="http://Screenshot_2012_04_06_23_47_53.png"]afbeelding[/url]]
Zo werkt het internet niet :)

[ Voor 3% gewijzigd door quartex op 07-04-2012 00:26 ]

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

He he idd beetje verkeerd gegaan :p tis weekend he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Vis schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 00:48:
He he idd beetje verkeerd gegaan :p tis weekend he ;)
Beamen dat het fout is gegaan en vervolgens het nog een keer fout aanpassen :F ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Laguna op 07-04-2012 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Hoelang duurt het meestal tot je een update krijgt als je een yakjuxw toestel hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-08 20:18
Ik heb het google services truukje voor de 4.0.4 update te krijgen al 30 keer geprobeerd ofzo maar werkt niet.

Heb de telefoon zelfs al eens gereset maar helpt niets.
Nog mensen waar het niet helpt? Mss heeft Google de updates even uitgeschakeld aangezien sommige mensen signal loss problemen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Nick87 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:52:
Ik heb het google services truukje voor de 4.0.4 update te krijgen al 30 keer geprobeerd ofzo maar werkt niet.

Heb de telefoon zelfs al eens gereset maar helpt niets.
Nog mensen waar het niet helpt? Mss heeft Google de updates even uitgeschakeld aangezien sommige mensen signal loss problemen hebben?
Kan ook aanliggen welke versie je hebt, als je de yakju versie hebt krijg je de updates van google, als je yakjuxw hebt krijg je updates van Samsung. En als ik me niet vergist duurt het bij Samsung wat langer voor je de updates krijgt dan bij Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
Grudgie schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:58:
[...]

Kan ook aanliggen welke versie je hebt, als je de yakju versie hebt krijg je de updates van google, als je yakjuxw hebt krijg je updates van Samsung. En als ik me niet vergist duurt het bij Samsung wat langer voor je de updates krijgt dan bij Google.
Je hebt gelijk, ik dacht dat ik yakju had maar het is xakjuxw versie (gechecked via de app dat je kan vinden in de play store). Het is wel geen carrier telefoon, woon in België dus elke telefoon heeft geen simlock.

Hmm lastig, op één of andere manier te omzeilen? Wss unlocken en manueel installen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Ik heb wel yakju, maar ook nog geen OTA ontvangen. Wel irritant dat je nooit weet wanneer je die OTA ontvangt nadat Google zegt gestart te zijn met uitrollen.

@Nick87

Zie hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1391881

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
Laguna schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 14:34:
Ik heb wel yakju, maar ook nog geen OTA ontvangen. Wel irritant dat je nooit weet wanneer je die OTA ontvangt nadat Google zegt gestart te zijn met uitrollen.

@Nick87

Zie hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1391881
Hmm ik heb een macbook. Ook de galaxy nexus toolkit krijg ik hier niet op. Moet ik weer een windows laptop gaan zoeken bij iemand. hmm :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx65
  • Laatst online: 27-07 14:57
Is er iemand die een eenvoudig stap voor stap plan heeft, in het nederlands om een Galaxy Nexus met versie yakjuxw om te zetten naar yakju, zadat je onafhankelijk bent van Samsung en Google mijn updates verzorgd. Mijn Nexus zegt up to date te zijn, terwijl ik nog steeds versie 4.0.1 heb!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:11

yok

Lynx65 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:31:
Is er iemand die een eenvoudig stap voor stap plan heeft, in het nederlands om een Galaxy Nexus met versie yakjuxw om te zetten naar yakju, zadat je onafhankelijk bent van Samsung en Google mijn updates verzorgd. Mijn Nexus zegt up to date te zijn, terwijl ik nog steeds versie 4.0.1 heb!!
Het is niet 'eenvoudig' en ook niet in het Nederlands, maar dit is de manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Via de toolkit nu ook op android versie 4.0.4, gaat erg makkelijk met die toolit! :) En zit nu op yakju! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Lynx65 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:31:
Het kan ook via de toolkit. Gaat iets gebruiksvriendelijker en je hoeft niet zelf de fastbood commands in te tikken. Je raakt wel al je data kwijt dus zorg dat je een backup maakt van datgene dat je wil behouden!!

check deze post: Maardiweb in "[Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware"

Dus
  • toolkit + image downloaden.
  • telefoon in USB debug modus zetten (instellingen > opties voor ontwikkelaars)
  • telefoon aansluiten en goede build kiezen (1 of 2 voor jou dus, check in je settings > over deze telefoon welke build je hebt)
  • rebooten naar fastboot (optie 20, optie 3)
  • bootloader unlocken (hiermee raak je al je gegevens kwijt! optie 3)
  • factory image flashen (die zet je eerst in de goede map in je toolkit folder, dan optie 8 en yes)
  • even wachten, klaar!
Als je wil kan je hierna je telefoon nog rooten, CWM flashen en andere dingetjes doen, als je dat niet wil kan je het best je bootloader gewoon weer locken en dan ben je helemaal klaar (optie 11)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Maakt dat iets uit of je je bootloader hebt gelocked of unlocked? Want ik heb hem zelf erna niet gelocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Grudgie schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:46:
Maakt dat iets uit of je je bootloader hebt gelocked of unlocked? Want ik heb hem zelf erna niet gelocked.
Als je vaker iets wilt flashen kun je hem lekker unlocked laten. Voor de werking van je telefoon maakt het niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

BillSpaarbank schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:55:
[...]

Als je vaker iets wilt flashen kun je hem lekker unlocked laten. Voor de werking van je telefoon maakt het niets uit.
Nee, ik zal vaker niet gaan flashen, heb alleen nu de 4.0.4 update geflashed. Voor de rest laat ik het hierbij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk sinds de 4.04 dat ik vaak reception verlies. hebben jullie dit ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 15:06:
Yep, maar had ik ook al met 4.0.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Grudgie schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:46:
Maakt ook uit als je hem terug gaat sturen voor garantie oid. Dan kan je hem beter locken want anders loop je het risico dat ze hem niet voor je repareren onder garantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
4.0.4 staat erop via de Nexus toolkit. Het lijkt inderdaad allemaal net iets smoother. Kijk wel uit naar het zuinigere batterijverbruik.

Had wat proberen met het connecten met de Nexus via de toolkit en "USB Debugging" aanzetten heeft het probleem opgelost. Misschien een kleine tip wanneer je de toolkit gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-09 12:45
Bekende bug in 4.0.4 helaas. Door het automatisch underclocken van de CPU in 'slaapstand' (scherm uit) valt het signaal soms/vaker weg. Mogelijke oplossing is het rooten van je telefoon en de setCPU app gebruiken om hem niet onder de 700 MHz te laten komen. Anders is het wachten tot een update/fix van Google.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Nick87 schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:13:
4.0.4 staat erop via de Nexus toolkit. Het lijkt inderdaad allemaal net iets smoother. Kijk wel uit naar het zuinigere batterijverbruik.

Had wat proberen met het connecten met de Nexus via de toolkit en "USB Debugging" aanzetten heeft het probleem opgelost. Misschien een kleine tip wanneer je de toolkit gaat gebruiken.
Dat is inderdaad een randvoorwaarde, thnx! heb hem toegevoegd aan het lijstje
misschien kan dit ook in de OP?

[ Voor 6% gewijzigd door Maardiweb op 09-04-2012 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

De 4.0.4. update is erg nice qua batterij verbruik! :)

Ik heb de telefoon dan niet super veel gebruikt maar na 1d 6u 3m 53s heb ik nog 63% over! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:06

Bob

Grudgie schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:15:
De 4.0.4. update is erg nice qua batterij verbruik! :)

Ik heb de telefoon dan niet super veel gebruikt maar na 1d 6u 3m 53s heb ik nog 63% over! :)
Hier hangt hij nog aan de USB kabel, de update ging alleszins vlot. Zal hem eens afkoppelen :)

Ik merk wel dat de webpagina's meer uitgezoomd worden weergegeven, of heb ik zelf ergens iets fout aangeklikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik denk dat dat aan jou ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Ik gebruik de standaard browser al lang niet meer, Chrome is veel fijner :) Google Play: Chrome Beta

enige wat nog mist is de desktopversie opvragen net zoals bij de ICS browser zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:06

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Heb ik ook, maar dat heeft meer met Vodafone te maken dan met 4.0.4. :+

Slurpt ook batterij om steeds naar zendmasten te blijven zoeken merk ik...

[ Voor 40% gewijzigd door Twee Dee op 09-04-2012 17:20 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PieterAelse schreef op maandag 09 april 2012 @ 01:26:
[...]

Bekende bug in 4.0.4 helaas. Door het automatisch underclocken van de CPU in 'slaapstand' (scherm uit) valt het signaal soms/vaker weg. Mogelijke oplossing is het rooten van je telefoon en de setCPU app gebruiken om hem niet onder de 700 MHz te laten komen. Anders is het wachten tot een update/fix van Google.
Bron
Net even SetCPU geinstalleerd en minimum op 700 gezet. Ik ben benieuwd of het uitmaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Weet iemand waar bijlagen zoals Word documenten etc vanuit Gmail/Hotmail-app etc opgeslagen worden nadat je ze binnenhaalt?
Ik kan ze nergens terug vinden, en om ze nu telkens opnieuw op te halen vanuit de email vind ik maar niks...
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Vis schreef op maandag 09 april 2012 @ 20:04:
Weet iemand waar bijlagen zoals Word documenten etc vanuit Gmail/Hotmail-app etc opgeslagen worden nadat je ze binnenhaalt?
Ik kan ze nergens terug vinden, en om ze nu telkens opnieuw op te halen vanuit de email vind ik maar niks...
Thanks!
In downloads. Is gewoon een mapje in je app drawer :)

Pagina: 1 ... 43 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.