Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-07 14:20

Ves

A gadget addicted Bounty

Ok voor de mensen die naar 4.0.4 willen updaten, er is een makkelijk manier ontdekt.
  • 1 go settings/apps then hit the all button at the top
  • 2 Scrll down to goggle service framwork then press it to open it
  • 3 Hit the clear button
  • 4 go to settings/about phone/System updates the date will be 1969 or 1970 this is ok
  • 5 Hit the check button
  • 6 nexus should now show update to 4.0.4 is Available
  • 7 hit install and enjoy
Bron: XDA Forums

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-07 21:59
Die heb ik al meerdere malen geprobeerd. Maar helaas geen succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-07 09:40

El Martino

Zo niet, dan toch.

Werkt hier helaas ook niet.

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 08:03
Via de hierboven besproken methode geupdate naar 4.0.4 maar ondervind nu WIFI problemen.
Waar ik vroeger altijd probleemloos kon inloggen op t WIFI netwerk alhier, nu niet meer. Zelfs niet na herinvoeren (en dubbel check) van netwerksleutel.

Welke radio moeten we hebben en hoe kom ik er achter welke ik heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 15:50
Meerdere keren proberen, en soms helpt herstarten om de update erop te krijgen.

Mbt het wifi probleem, zet het kanaal van je wifi eens vast, kijken of dat helpt?
Ik heb geen probleem met wifi namelijk....

GoT F1 PlayStation Racing League Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-07 09:09

The Deaken

Nexus

Net ook ff het "trucje" geprobeerd en meteen bingo, 4.0.4 draait!
quartex schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:47:
[...]

Gaat allemaal nog soepeler, Gtalk heeft wat kleine veranderingen (nieuwe icon?), de OK knop is van plaats veranderd bij de Pincode inlog.
Dat is het eerste wat mij ook opviel (niet vreemd natuurlijk aangezien het als eerste op je scherm komt). Ik dacht alleen dat het aan mij lag :)

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450793

Mensen die willen weten wat de ervaringen zijn met 4.0.4:
Ik durf nu op de 5e dag na het updaten wel te stellen dat de batterijduur met een kwart tot eenderde is verbeterd. Draai nu nog steeds volledig stock maar wel met een extended battery(2000MaH). Momenteel op 31% met 2 dagen, 1uur en 15 minuten. Screentime 2u en 12 minuten. Ik gebruik voor de lol face-unlock dus ook de front camera wordt veel gebruikt. Heb sinds de laatste charge 12 foto's genomen, 30 minuten gebeld, reisplanner gebruikt, wat emails, whatsAppjes en smsjes verwerkt en gister ruim 3 uur mijn iTunes bediend met de iTunes remote App.
Menu's gaan vloeiender, wifi was al goed en nu nog steeds, switched van 2g naar 3g een stuk sneller als ik buiten bereik van wifi ben en heeft merkbaar beter bereik. Ik heb verder het idee dat de speaker(ringtone) iets harder klinkt dan voorheen. Verdere verbeteringen zullen voor veel mensen denk ik niet merkbaar zijn. Voor mij in ieder geval niet.

ps Radio in 4.04 is XXLA2: zie instellingen>over de telefoon>Smalbandversie. Wat het voorheen was ben ik vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
XXKK1 volgens mij.

Ben ik overigens de enige die veel stof/vuil aan de bovenkant van de GN heeft? Zeg maar waar het scherm in de rand valt, boven de speaker. Ene kant kan het schoongemaakt worden met een tandenstoker, andere kant wordt het dan misschien alleen maar erger. Irritant is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-07 20:48
VesNL schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:03:
Ok voor de mensen die naar 4.0.4 willen updaten, er is een makkelijk manier ontdekt.
  • 3 Hit the clear button
  • 4 go to settings/about phone/System updates the date will be 1969 or 1970 this is ok
  • 5 Hit the check button
Na vier of vijf keer proberen is me dat ook gelukt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Mooi, iedereen op 4.0.4., nu weer over de GN zelf dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:47
Aghanim schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:50:
Mooi, iedereen op 4.0.4., nu weer over de GN zelf dan :)
Nee hoor, ik zit nog steeds braaf te wachten op mijn OTA O-)

offtopic:
Gisteren nog even zitten knutselen tijdens m'n nachtdienst:
Afbeeldingslocatie: http://www.sindustries.nl/telefoons.jpg
Groot -> kleiner -> groter :)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat zijn de ervaringen over 'telefoonbeveiliging' in dit topic? Welke antivirusApp vinden jullie fijn en waarom? en installeren jullie ook toepassingen waarmee de telefoon getraceerd en eventueel op afstand gewiped kan worden? zo ja welke?

Weet er iemand trouwens de volgende mythe te bevestigen of te kraken: Ik hoorde laatst op een verjaardag van iemand dat hij een collega had(daar gaan we al met de vergezochte verhalen) die zijn telefoon permanent als die van hem heeft gemarkeerd. Hij beweerde dat hij in de firmware heeft 'embedded' dat als zijn galaxy nexus ooit gejat wordt dat zelfs een handige tweaker(met roots, unlocks, whipes etc) het toestel niet meer aan de praat krijgt zonder de simkaart+accountgegevens van die knaap. Er schijnt dus iets in de firmware te zijn dat, ondanks een full whipe, altijd aanwezig is op de galaxy nexus en dáár heeft die collega van een vriend dan wat in gesleuteld.
BullSh*t of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Gisteravond 50x de truc uitgevoerd zonder enig resultaat.
Net waagde ik zomaar een poging en meteen beet :D

Edit: Hij kwam na het downloaden (Dus tijdens het installeren) in een bootloop terecht. Ik heb de batterij eruit gehaald en nu update hij wel normaal. Vreemd

[ Voor 42% gewijzigd door Gingerbread op 03-04-2012 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Anoniem: 450793 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:14:
Wat zijn de ervaringen over 'telefoonbeveiliging' in dit topic? Welke antivirusApp vinden jullie fijn en waarom? en installeren jullie ook toepassingen waarmee de telefoon getraceerd en eventueel op afstand gewiped kan worden? zo ja welke?
Onzin want als hij gemodde firmware heeft dan kun je via de bootloader zijn complete GN leegmaken en er een rom naar keuze op zetten en klaar :).

Antivirus gebruik ik niet, maar AVG schijnt wel aardig te werken. Voor wipen op afstand kun je Prey gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:49

yok

Anoniem: 450793 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:14:

Weet er iemand trouwens de volgende mythe te bevestigen of te kraken: Ik hoorde laatst op een verjaardag van iemand dat hij een collega had(daar gaan we al met de vergezochte verhalen) die zijn telefoon permanent als die van hem heeft gemarkeerd. Hij beweerde dat hij in de firmware heeft 'embedded' dat als zijn galaxy nexus ooit gejat wordt dat zelfs een handige tweaker(met roots, unlocks, whipes etc) het toestel niet meer aan de praat krijgt zonder de simkaart+accountgegevens van die knaap. Er schijnt dus iets in de firmware te zijn dat, ondanks een full whipe, altijd aanwezig is op de galaxy nexus en dáár heeft die collega van een vriend dan wat in gesleuteld.
BullSh*t of niet?
dikke, dikke, dikke bullshit. heb z'n telefoon binnen vijf minuten in stock-staat om 'm door te verkopen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yok schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:33:
[...]

dikke, dikke, dikke bullshit. heb z'n telefoon binnen vijf minuten in stock-staat om 'm door te verkopen hoor.
Ik dacht het zelf ook al anders zou er wel meer over te vinden zijn op andere fora. Nouja het verhaal was mooi en als er wel zo'n trucje bestaat dan denk ik dat de ontwikkelaar daarvan goud in handen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-07 21:39
Avast is een zeer mooie app!, op afstand wipe zit er ook in(locken ook, ook speciaal voor root installaties mogelijkheden!)

Ook gebruik ik de firewall van Avast(zit allemaal in de app), heb je wel root nodig volgens mij, maar dan kan je instellen dat alleen de apps die jij toegang geeft tot internet(wifi, 3g en gprs kan je aanvinken). Dus bijv een app om torrents te downloaden heb ik alleen toegang gegeven tot wifi etc.

Mooiste is nog de app is gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 23:16

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wat zit er een groot verschil tussen de prijzen van de foon bij webshops!
Bij de ene shop kost ie ongeveer 400 en bij de ander nog dik 500!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn3lders
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-07 22:20
zo gisteren dit een kleine 500x gedaan waarna het nog niet werkten:

* settings/apps then hit the all button at the top
* Scrll down to goggle service framwork then press it to open it
* Hit the clear button
* go to settings/about phone/System updates the date will be 1969 or 1970 this is ok
* Hit the check button
* nexus should now show update to 4.0.4 is Available
* hit install and enjoy

Maar vandaag weer heel de dag geprobeerd en toen ineens zomaar uit het niets, als licht uit de duisternis verscheen de update _/-\o_ . ,gedownload, geinstalleerd en voila 4.0.4 is draaiende op me nexus

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-07 15:42
net ook het trucje geprobeerd, lukte mij in eerste instantie ook niet.
Ik heb het als volgt gedaan:
Eerst de gegevens gewist & vervolgens de applicatie stop gezet (Nu stoppen), toen werkte hij opeens wel.
Heb de telefoon hiervoor 1x uitgezet.

succes ermee!

Mijn eerste indruk;
.. Er is niet veel veranderd.. vind het menu helemaal niet sneller gaan & de multitouch knop is nog steeds rete langzaam. maargoed, binnekort een Custom eroverheen.

~edit~

Nvm, hij gaat als een speer!

[ Voor 6% gewijzigd door darkfujita op 03-04-2012 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 391640

Misschien een achterhaalde vraag:
De Galaxy Nexus presteert niet al te best in de benchmarks wat betreft de gpu in vergelijking met de concurrentie (lees: dualcores).

Zie: http://tweakers.net/revie...et-overal-de-snelste.html

In hoeverre is dit in de praktijk te merken met normale/dagelijkse taken? En in hoeverre is dit een probleem in de nabije toekomst?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 391640 op 03-04-2012 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Anoniem: 391640 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:34:
Misschien een achterhaalde vraag:
De Galaxy Nexus presteert niet al te best in de benchmarks wat betreft de gpu in vergelijking met de concurrentie (lees: dualcores).

Zie: http://tweakers.net/revie...et-overal-de-snelste.html

In hoeverre is dit in de praktijk te merken met normale/dagelijkse taken? En in hoeverre is dit een probleem in de nabije toekomst?
Met Android 4.0.4 is hij net zo snel in gebruik als een iPhone 4S. Fast dus en smooth. Nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Batterij gaat 20% langer mee met Android 4.0.4 merk ik. Fijn :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 391640

alwaysleft schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:59:
[...]

Met Android 4.0.4 is hij net zo snel in gebruik als een iPhone 4S. Fast dus en smooth. Nergens last van.
Ook niet met wat zwaardere taken, zoals games enz.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Anoniem: 391640 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:18:
[...]

Ook niet met wat zwaardere taken, zoals games enz.?
Zit dezelfde GPU in als de Iphone 4 in de Galaxy Nexus. Acceptabel dus. Maar echt specifiek voor games kan jebbeter voor de HTC One X of HTC One S gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Ik heb nu ook de Samsung Galaxy Nexus besteld, Omdat ik toch graag een telefoon wil met stock android erop! :) en zodat ik ook gelijk de nieuwste updates heb! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
  • Laatst online: 12-06 08:03
Mn radio 'probleem' werd kennelijk veroorzaakt door juice defender die ik actief had. Onder 4.0.2 werkte dat goed samen. Onder 4.0.4 minder jofel. Had thuis wel verbinding maar die viel ook al weg. Nu zonder JD geen probleem meer.

Enige dat mij opvalt is dat Facebook op mn GN minder snel is dan op de Samsung Galaxy 2 van iemand anders. Voel ik mij toch weer in mn hempie gezet met mn Google native foon . Ach...als dat nou t ergste probleem mocht zijn in deze wereld. Wat zou de wereld dan mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:49

yok

trapm schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:05:
Mn radio 'probleem' werd kennelijk veroorzaakt door juice defender die ik actief had. Onder 4.0.2 werkte dat goed samen. Onder 4.0.4 minder jofel. Had thuis wel verbinding maar die viel ook al weg. Nu zonder JD geen probleem meer.

Enige dat mij opvalt is dat Facebook op mn GN minder snel is dan op de Samsung Galaxy 2 van iemand anders. Voel ik mij toch weer in mn hempie gezet met mn Google native foon . Ach...als dat nou t ergste probleem mocht zijn in deze wereld. Wat zou de wereld dan mooi zijn :)
zet GPU-rendering eens aan in developer options, kijk of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-07 15:37

Phntm

Tlingelingeling

VesNL schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:03:
  • 3 Hit the clear button
  • 5 Hit the check button
Maakt het uit waar voor GN je hebt? ik heb namelijk yakyuxw en ik weet niet of dat iets uitmaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Phntm schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:16:
[...]

Maakt het uit waar voor GN je hebt? ik heb namelijk yakyuxw en ik weet niet of dat iets uitmaakt..
Ja dat maakt verschil, minder snel updates ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

alwaysleft schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:45:
[...]

Ja dat maakt verschil, minder snel updates ;)
Ja, ik heb al dit geprobeert en het werkte niet dus ik zal helaas moeten wachten op samsung die er te lang over doet terwijl ze gelijk Google's versie OTA kunnen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineAap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-07 15:35
Phntm schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:48:
[...]

Ja, ik heb al dit geprobeert en het werkte niet dus ik zal helaas moeten wachten op samsung die er te lang over doet terwijl ze gelijk Google's versie OTA kunnen sturen.
Pssst: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1391881

The intersection of technology and creativity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Lol toen ik zag at your own risk, dacht ik van aardig, maar toch maar niet. Heb eigenlijk eerlijk gezegd nooit een toestel geroot... en ik wil dat nog ook voor een tijdje uitstellen. Toch bedankt KleineAap. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:17

Vis

Hoppa de nexus is binnen en kreeg direct de 4.0.4 update binnen.
Nu heb ik een vaag probleem met wifi... hij springt telkens offline waarna ie weer gaat verbinden... hoe is dit op te lossen?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-07 16:11

Grozno

acts without consequence!

Met magie en veel minder informatie ;)

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Grozno schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:48:
Met magie en veel minder informatie ;)
Ja hoe dan? Ik snap m niet...

Kan het komen omdat ik m pas net heb bij het verlengen, en ik van een blackberry abo af kom?
Mijn oorspr. contract loopt tot 17 mei... kan ik pas daarna voledig van mn nieuwe ismart abo + GN gebruik maken, of hoe zit dit precies?

Thnx voor de hulp!

[ Voor 34% gewijzigd door Vis op 04-04-2012 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-07 21:36
darkfujita schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:22:
net ook het trucje geprobeerd, lukte mij in eerste instantie ook niet.
Ik heb het als volgt gedaan:
Eerst de gegevens gewist & vervolgens de applicatie stop gezet (Nu stoppen), toen werkte hij opeens wel.
Heb de telefoon hiervoor 1x uitgezet.
Dit bleek ook hier de wijze te zijn, had vandaag al paar maal met reboots geprobeerd, maar deze methode werkte direct zonder reboot.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-07 23:55
Vis schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:00:
[...]
Ja hoe dan? Ik snap m niet...

Kan het komen omdat ik m pas net heb bij het verlengen, en ik van een blackberry abo af kom?
Mijn oorspr. contract loopt tot 17 mei... kan ik pas daarna voledig van mn nieuwe ismart abo + GN gebruik maken, of hoe zit dit precies?

Thnx voor de hulp!
Vis schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:06:
Nu heb ik een vaag probleem met wifi... hij springt telkens offline waarna ie weer gaat verbinden... hoe is dit op te lossen?
Je geeft wel erg weinig informatie...
Probeer met de app wifi analizer eens te kijken hoe de signaalsterkte is op welke kanalen en vertel meer over het type wifi verbinding en beveiliging.

Je snapt natuurlijk wel dat je telefoon abbo compleet los staat van je wifi verbinding?
Kijk eens naar je wifi sleep policy op je telefoon en zorg dat deze op altijd aan of never sleep staat.
Heb je ook andere devices die je kan gebruiken of je wifi werkt?

Vertel vertel, dit wordt eigenlijk van je verwacht op tweakers zodat wij je met je probleem kunnen helpen en je aantoont zelf moeite te willen steken om de oplossing/oorzaak te vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door paazei op 04-04-2012 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Mijn wifi router is wpa2 beveiligd en met andere apparaten geen probleem mee gehad...
Ik heb een screen shot gemaakt.. t lijkt alsof ik ook geen 3g heb maar UMTS? Wtf?
Hij springt weer telkens van t netwerk, waarna ie weer gaat verbinden...

Afbeeldingslocatie: http://s14.postimage.org/vj8awopoh/Screenshot_2012_04_04_07_26_08.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-07 12:40
Misschien moet je onder het kopje dataverbruik/datagebruik even kijken of mobiel internet aanstaat.
Verder zal je dit wel bij het installeren van je telefoon aangegeven hebben.
Misschien even een belletje naar Vodafone, omdat zij vaak alternatieve internetbundels voor een Blackberry aangegeven. Mijn zusje had volgens mij hetzelfde van een BB naar een iPhone. Die moest even een wijziging in haar abbonement aangeven

[ Voor 7% gewijzigd door Dubrillion op 04-04-2012 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Vis schreef op woensdag 04 april 2012 @ 07:34:
Mijn wifi router is wpa2 beveiligd en met andere apparaten geen probleem mee gehad...
Ik heb een screen shot gemaakt.. t lijkt alsof ik ook geen 3g heb maar UMTS? Wtf?
Hij springt weer telkens van t netwerk, waarna ie weer gaat verbinden...

[afbeelding]
Kun je buiten gewoon internetten met 3g? Anders moet je een weekje nog wat wachten want dan vrees ik dat je abbonemeny nog niet volledig geactiveerd is. Maar dat wifi probleempje komt bij sommige 4.0.4 gebruikers al ook voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Ik heb t mobile... ik zal eens een belletje doen straks richting hun.. thnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vis schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:00:

Thnx voor de hulp!
Vis je moet idd bellen en aangeven dat je je nexus binnen hebt en daarom regulier internet wilt. Mocht je toevallig een mierenneuker treffen die zegt dat je BB internetbundel geldig is voor de gehele termijn van je huidige contract dan gewoon verbinding verbreken en opnieuw inbellen OF de medewerker adviseren het met zijn/haar supervisor te overleggen want het is bij hen gebruikelijk om in het geval van een renewal gewoon een uitzondering te maken.

Status mobiel internet zoals in je screenshot wordt weergegeven is de aan te raden instelling want wifi boven 3g betekent minder dataverbruik straks in je abonnement en snellere internetervaring als je binnen het bereik van je wifi bent. Bij mij geeft hij het aan als status: 'verbroken' als ik binnen ben.
t lijkt alsof ik ook geen 3g heb maar UMTS? Wtf?
UMTS = 3G
Dit staat op www.t-mobile.nl/netwerk bij de veelgestelde vragen:

UMTS is hetzelfde als 3G. Het is het netwerk dat in staat is om zowel belverkeer af te handelen als hoge internetsnelheden aan te bieden. HSDPA is een technisch protocol op dit netwerk waardoor gebruikers 10x hogere snelheden kunnen behalen. HSDPA wordt ook wel eens 3,5G* genoemd

*Je Galaxy Nexus geeft dit in de statusbars(netwerkstreepjes in je homescreen) aan met een h+ icoontje

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 450793 op 04-04-2012 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:52
Vis schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:06:
Ik heb exact hetzelfde probleem. Heb de GN al vanaf december maar heb er pas last van sinds 2 weken. Ik hoopte dat het vanzelf over zou gaan met de update maar helaas. De wifi verbinding kapt er gewoon mee na een paar minuten, ook geeft hij de sterkte van het signaal niet meer aan met blauwe streepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anie schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:34:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem. Heb de GN al vanaf december maar heb er pas last van sinds 2 weken. Ik hoopte dat het vanzelf over zou gaan met de update maar helaas. De wifi verbinding kapt er gewoon mee na een paar minuten, ook geeft hij de sterkte van het signaal niet meer aan met blauwe streepjes.
Als ik een gokje moet doen dan zet ik mijn geld op de instellingen van jullie modem/router. Meeste nieuwe netwerkapparatuur ondersteunt 2,4GHz EN 5 GHz. Standaardinstellingen van die apparaten is dat ze op beide frequenties uitzenden met dezelfde netwerknaam- en sleutel. De Galaxy Nexus staat standaard bij instellingen>wifi>geavanceerd op 'automatisch'. Het kan dus zijn dat hij wisselt tussen frequenties en daarom vaak wegvalt.(wifi behouden in slaapstand: 'altijd' heb ik ook aanstaan) Makkelijke oplossing is om automatisch te veranderen in de GNex door één van de twee bandbreedtes te kiezen. Beter is het om in je modem/router in te stellen dat hij maar op 1 frequentie uitzend(5GHz is beste). Op die manier kan je GNex op automatisch blijven staan en dat is dan weer handiger op andere wifi netwerken omdat je niet weet op welke frequentie deze uitzend.

Ik heb geen problemen met wifi. Heb een netwerk extender gekocht om het signaal in het hele huis te optimaliseren. Mocht iemand positieve resultaten boeken door aan de slag te gaan met bovenstaande dan hoop ik dat er netjes teruggekoppeld wordt. Mocht het niet werken hoor ik het ook graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Anoniem: 450793 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:54:
[...]

Als ik een gokje moet doen dan zet ik mijn geld op de instellingen van jullie modem/router. Meeste nieuwe netwerkapparatuur ondersteunt 2,4GHz EN 5 GHz. Standaardinstellingen van die apparaten is dat ze op beide frequenties uitzenden met dezelfde netwerknaam- en sleutel. De Galaxy Nexus staat standaard bij instellingen>wifi>geavanceerd op 'automatisch'. Het kan dus zijn dat hij wisselt tussen frequenties en daarom vaak wegvalt.(wifi behouden in slaapstand: 'altijd' heb ik ook aanstaan) Makkelijke oplossing is om automatisch te veranderen in de GNex door één van de twee bandbreedtes te kiezen. Beter is het om in je modem/router in te stellen dat hij maar op 1 frequentie uitzend(5GHz is beste). Op die manier kan je GNex op automatisch blijven staan en dat is dan weer handiger op andere wifi netwerken omdat je niet weet op welke frequentie deze uitzend.

Ik heb geen problemen met wifi. Heb een netwerk extender gekocht om het signaal in het hele huis te optimaliseren. Mocht iemand positieve resultaten boeken door aan de slag te gaan met bovenstaande dan hoop ik dat er netjes teruggekoppeld wordt. Mocht het niet werken hoor ik het ook graag.
Ik had bovenstaand trucje ook al gevonden gisteravond op google.. en geprobeerd, echter mocht het niet baten... zal straks maar nog eens proberen...

EDIT: Ik zit momenteel op het werk, en daar hebben we ook wifi, en hier lijkt de wifi verbinding stabiel te zijn, hij verbreekt en reconnect niet meer... dus zal het wel aan mijn router thuis liggen.. ga ik eens in de instellingen zoeken vanavond..

[ Voor 8% gewijzigd door Vis op 04-04-2012 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:29
Die batterijduur is sinds 4.04 trouwens wel erg lekker hoor. Heb gisteren een rustig dagje gehad qua telefoongebruik en was vannacht niet in de buurt van een oplader. Ben dus dus 25 uur verder en heb nog 49% over!

Scherm heeft anderhalf uur aangestaan, wat gebeld, whatsapp en email. Schermhelderheid staat op zo'n 80%.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-07 13:21
Ik vermoedde ook al dat het batterijverbruik slink verminderd was, maar ik let er normaal niet zo op, aangezien ik hem toch welke avond aan de lader zet.

Gisteren vanaf 0700 tot 17:00 ongeveer is er ongeveer 20-25% verbruikt. In mijn ogen heel netjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem_co
  • Laatst online: 03-01-2022
Inderdaad, ideaal batterijduur was al goed, maar zo is die perfect alleen daarom zou ik voorlopig al geen ander toestel willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineAap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-07 15:35
Phntm schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:02:
[...]

Lol toen ik zag at your own risk, dacht ik van aardig, maar toch maar niet. Heb eigenlijk eerlijk gezegd nooit een toestel geroot... en ik wil dat nog ook voor een tijdje uitstellen. Toch bedankt KleineAap. :)
Het is natuurlijk geen garantie, maar ik heb dezelfde guide gedaan en het werkte bij mij perfect!

The intersection of technology and creativity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-07 11:13
Vraagje: Welke app gebruiken jullie om een printscreen te maken op de Nexus.

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Prev schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:18:
Vraagje: Welke app gebruiken jullie om een printscreen te maken op de Nexus.

Dank
Volume down en de uit-knop even ingedrukt houden. Standaard feature :)

[ Voor 59% gewijzigd door BillSpaarbank op 04-04-2012 12:24 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-07 13:29
Ik heb de truk al een paar keer geprobeerd en hij lukt.
Hij download alles maar als ik de update wil installeren dan geeft ie de error tekening van de android op zn rug met een rood uitroepteken.

Iemand een idee. Het gebeurd telkens als ik de update wil installeren.
Heb gezocht maar vind niemand met hetzelfde probleem.

K heb een galaxy nexus 4.0.2 met volledige root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-07 11:13
BillSpaarbank schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:22:
[...]

Volume down en de uit-knop even ingedrukt houden. Standaard feature :)
Thanks mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 16:49
Ik zit hier met spanning te wachten op de bezorging van mijn Galaxy Nexus. Ben heel erg benieuwd geworden naar dit toestel:D

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellbringer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 12:50

hellbringer

Weeeeeeee!

Inderdaad truuk werkt! Super!
Net een stuk of 10x geprobeerd met meerdere tussen pauzes. Is niet echt duidelijk patroon in te ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Wie o Wie kan mij helpen, en ik weet het, het hoort hier niet echt thuis... maar ik wordt via de klantenservice van T-mobile ook niet echt geholpen...

Mijn einddatum van het sim only contract bij t-mobile loopt af op 17 mei 2012.

Ik kon al verlengen, en heb dit dus ook gedaan afgelopen zondag, bij studentmobiel de nexus besteld.
Gisteren binnen gekregen, dus hoppa simkaart erin gedaan.
Echter vraag ik mij nu af of mijn nieuwe contract (ismart 75) al is ingegaan, of dat dat pas na 17 mei 2012 gebeurd?

Ik wil niet voor dubbele kosten komen te staan... En heb ingelogd op mytmobile, en daar gezien dat ik ook de huidige abo kan wijzigen, bij Wijzig je tariefplan en bundels.

Ik kan daar iSmart aanvinken, maar heb ik dan wel recht op die 3 maanden voordeel van 18.75,-?

Alvast bedankt om mij van deze rotklus af te helpen, en zo snel mogelijk van mn Nexus te genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:31

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vis schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:38:
Wie o Wie kan mij helpen, en ik weet het, het hoort hier niet echt thuis... maar ik wordt via de klantenservice van T-mobile ook niet echt geholpen...

Ik kon al verlengen, en heb dit dus ook gedaan afgelopen zondag, bij studentmobiel de nexus besteld.
Echter vraag ik mij nu af of mijn nieuwe contract (ismart 75) al is ingegaan, of dat dat pas na 17 mei 2012 gebeurd?

Ik wil niet voor dubbele kosten komen te staan... En heb ingelogd op mytmobile, en daar gezien dat ik ook de huidige abo kan wijzigen, bij Wijzig je tariefplan en bundels.

Ik kan daar iSmart aanvinken, maar heb ik dan wel recht op die 3 maanden voordeel van 18.75,-?

Alvast bedankt om mij van deze rotklus af te helpen, en zo snel mogelijk van mn Nexus te genieten!
toen ik de overtap maakt van KPN -> T-Mobile kreeg ik ook gelijk mijn T-Mobile sim. Maar met een 'tijdelijk' abbo. Dus kosten waren extra. Ik heb gewacht tot mijn oude sim het niet meer deed, toen nieuwe erin en geen problemen gehad verder... Maar hoe het zit met T-mob -> T-mob, geen idee...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

retlaw schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:50:
[...]

toen ik de overtap maakt van KPN -> T-Mobile kreeg ik ook gelijk mijn T-Mobile sim. Maar met een 'tijdelijk' abbo. Dus kosten waren extra. Ik heb gewacht tot mijn oude sim het niet meer deed, toen nieuwe erin en geen problemen gehad verder... Maar hoe het zit met T-mob -> T-mob, geen idee...
Hmmz... tja, enigste wat ik wil weten eigenlijk hoe het idd zit met t-mob naar 'ander' t-mob abo... en of ik dit zelf dus kan aanpassen op internet via mytmobile...
Toch zometeen maar weer eens bellen naar die gasten... pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 16:49
Mijn Galaxy Nexus is binnen. Er stond nog ICS 4.0.1 op en na de tip in dit forum een geslaagde update gedaan naar 4.0.4:-) Wat een mooi toestel is dit.

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:18
mauzwauz schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:34:
Mijn Galaxy Nexus is binnen. Er stond nog ICS 4.0.1 op en na de tip in dit forum een geslaagde update gedaan naar 4.0.4:-) Wat een mooi toestel is dit.
Gefeliciteerd! Ik zou even een kijkje nemen in het accessoires forum, die van mij had bijna direct een lelijke kras. Oorzaak was waarschijnlijk een zandkorrel in mijn broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07 13:27
Momenteel heb ik een iPhone 4 en ik overweeg over te stappen naar de Galaxy Nexus. Zijn er meer mensen die deze stap gemaakt hebben? Eerder ben ik van een iPhone naar een HTC Sensation overgestapt, maar dit is mij toen niet goed bevallen. Onder andere de camera viel tegen, snelheid en hoe 'smooth' alles liep was ook niet zoals verwacht. Galaxy Nexus vind ik een mooier toestel en ICS met de nieuwste updates zou wat ik hier lees ook voor veel verbetering zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Vis schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:56:
EDIT: Ik zit momenteel op het werk, en daar hebben we ook wifi, en hier lijkt de wifi verbinding stabiel te zijn, hij verbreekt en reconnect niet meer... dus zal het wel aan mijn router thuis liggen.. ga ik eens in de instellingen zoeken vanavond..
Hoe zie je overigens dat je wifi steeds connect/disconnect? Of bedoel je dat je icoon soms grijs en dan weer blauw is? Dat heeft namelijk niets met je wifi verbinding te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Aghanim schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:46:
[...]

Hoe zie je overigens dat je wifi steeds connect/disconnect? Of bedoel je dat je icoon soms grijs en dan weer blauw is? Dat heeft namelijk niets met je wifi verbinding te maken.
Dat zie ik in het Wifi menu... in de lijst waar de beschikbare netwerken staan, bovenaan staat dus degene van mijzelf thuis (als ik thuis ben he) en welke verbonden is... echter verspringt ie af en toe naar verbroken, en dan gaat ie weer het IP adres vernieuwen en maakt ie weer verbinding... snap ie...

Zowel het wifi icoontje als het netwerk icoontje ernaast met die balkjes, worden dan grijs, en vlak daarna weer blauw...

echt vaag!

Maar nu ik op t werk bij een ander wifi netwerk zit, geen probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Criminelis schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:44:
Momenteel heb ik een iPhone 4 en ik overweeg over te stappen naar de Galaxy Nexus. Zijn er meer mensen die deze stap gemaakt hebben? Eerder ben ik van een iPhone naar een HTC Sensation overgestapt, maar dit is mij toen niet goed bevallen. Onder andere de camera viel tegen, snelheid en hoe 'smooth' alles liep was ook niet zoals verwacht. Galaxy Nexus vind ik een mooier toestel en ICS met de nieuwste updates zou wat ik hier lees ook voor veel verbetering zorgen.
de camera zal niet beter zijn dan die van de sensation, en al helemaal niet beter dan de iphone... dus als dat echt belangrijk is kan je beter verder kijken. Ik heb er geen last van, voor mijn gebruik prima en verder is het een heerlijk toestel met een prachtig scherm

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Criminelis schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:44:
Ik heb de overstap gemaakt van een iPhone 4s naar de Nexus. Qua camera ga je er dan hard op achteruit. Voornaamste reden voor de overstap bij mij was het kleine scherm. Plus ik blijf een zwak houden voor Android. Wat ik inmiddels wel weet is dat de Nexus bijna nergens hapert en gewoon super vloeiend is.

Het scherm zal wel wennen zijn. Het Amoled scherm is op lage brightness een stuk minder mooi. Uiteraard is de keuze heel persoonlijk, maar op de camera na, heb ik absoluut geen spijt. Succes met je keuze!

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Vis schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:50:
[...]

Dat zie ik in het Wifi menu... in de lijst waar de beschikbare netwerken staan, bovenaan staat dus degene van mijzelf thuis (als ik thuis ben he) en welke verbonden is... echter verspringt ie af en toe naar verbroken, en dan gaat ie weer het IP adres vernieuwen en maakt ie weer verbinding... snap ie...

Zowel het wifi icoontje als het netwerk icoontje ernaast met die balkjes, worden dan grijs, en vlak daarna weer blauw...

echt vaag!

Maar nu ik op t werk bij een ander wifi netwerk zit, geen probleem!
Dat is inderdaad vreemd. Als je het enkel bij je thuis wifi netwerk hebt dan zou ik het in je wifi netwerk zelf zoeken en niet direct bij de GN. Overigens is het grijs/blauw worden van de iconen geen kwestie van geen verbinding hebben. Ik gebruik regelmatig wifi/3G met grijze iconen. Blauw betekent dat er verbinding is met de Google Services en grijs betekent dat die verbinding niet actief is. Zoiets was het geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 19:56
Na een poging of 20 eindelijk gelukt om de update binnen te halen. Net tijdens het rebooten liep deze telkens vast, maar lijkt nu wel goed te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vis schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:38:

Tis geen rotklus, Je had de procedure kunnen uitzoeken door te kijken bij de FAQ en in de kleine lettertjes van je contract(zowel oud als nieuw). Zie bij t-mobile https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/tarieven. Oude tarieven vind je onder de knop in de rechter kolom.

Je verlengd bij studentmobiel. Dat is een 3e partij en daarom zie je de renewal niet in je my t-mobile(wss weten ze het pas morgen op de klantenservice). Op de papieren van studentmobiel staat een activatiedatum en meer info over OF je nummerbehoud hebt aangevraagd of HOE dat je dat het snelst kunt doen. My t-mobile account wordt ieder uur ververst dus als jij nu nog geen iSmart hebt staan dan zal het wel goed zitten. Check het morgen voor de zekerheid.

Als je per ongeluk een nieuw contract hebt afgesloten ipv een vernieuwing van je contract hebt gedaan dan loop je wel risico op dubbele kosten. Je kunt dit controleren: als je vernieuwd heb je geen nieuwe sim met een tijdelijk(ander) nummer mee gekregen en is je klantnummer hetzelfde gebleven. Heb je een nieuw klantnummer en een nieuwe simkaart dan moet je nummerbehoud regelen van je oude contract naar je nieuwe contract via het formulier op hun website. Dubbele kosten vermijdt je door de wensdatum van nummerbehoud te zetten op de einddatum van je oude contract.

Update: wil je die aanbieding van 3 maanden gratis dan moet je studentmobiel nu gewoon haar werk laten doen. Omdat je via hen gaat vernieuwen ligt een portie van het werk ook daar. T-Mobile kan en zal je waarschijnlijk terecht doorverwijzen als je gaat vragen naar of de aanbieding wel correct is binnengekomen ofzo.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 450793 op 04-04-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiies
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-07 11:43
Sinds ik heb geüpdatet naar 4.0.4 kan ik Google Maps niet meer bijwerken. Ik krijg dan de melding: Update voor 'Google Maps' kan niet worden gedownload wegens een fout. (921) Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen??

[ Voor 9% gewijzigd door tiies op 04-04-2012 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
tiies schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:29:
Sinds ik heb geüpdatet naar 4.0.4 kan ik Google Maps niet meer bijwerken. Ik krijg dan de melding: Update voor 'Google Maps' kan niet worden gedownload wegens een fout. (921) Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen??
Heb je toevallig gebruik gemaakt van dat truukje om te updaten naar 4.0.4? Anders kan dat namelijk de oorzaak zijn..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiies
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-07 11:43
Heb inderdaad gebruikt gemaakt van dat trucje, maar heb geen idee wat dat te maken heeft met het updaten van apps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Anoniem: 450793 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:28:
[...]

Tis geen rotklus, Je had de procedure kunnen uitzoeken door te kijken bij de FAQ en in de kleine lettertjes van je contract(zowel oud als nieuw). Zie bij t-mobile https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/tarieven. Oude tarieven vind je onder de knop in de rechter kolom.
......
Thanks.

Nou... in ieder geval zojuist weer een medewerker van t-mobile eraan gehad, en hij kon me met overtuiging vertellen dat ik met het nog lopende contract van mijn blackberry (sim only en Instant Email) gewoon kon internetten op mijn Nexus, zonder extra kosten! Tot het einde van het contract = 17 mei 2012.
Daarna gaat automatisch het iSmart in…

Nah ik weet iig dat ik geen extra kosten zal maken nu, omdat ik dus via de oude prijzen (Relax 70 Sim Only) ook gewoon kan internetten buiten wifi op mn Nexus.

Heerlijk toestel btw! Nu nog mn thuis- wifi probleem oplossen vanavond :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vis schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:17:
[...]

Heerlijk toestel btw! Nu nog mn thuis- wifi probleem oplossen vanavond :p
Probeer eens je kanaal te veranderen, vaak staat deze op "default" of "auto". Het wil dan ook wel eens helpen om deze vast te zetten op een kanaal naar keuze. (zelf test ik altijd 11 en 13 eerst, geen idee waarom :))

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
tiies schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:57:
Heb inderdaad gebruikt gemaakt van dat trucje, maar heb geen idee wat dat te maken heeft met het updaten van apps..
Ik heb bij XDA wel meer reacties van mensen gelezen met diverse problemen na het toepassen van dat truukje, dat heeft mij er ook van weerhouden het toe te passen. Ik wacht nog geduldig op de OTA notificatie op mijn GN.

Succes met het zoeken naar een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laguna schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:33:
[...]

Ik heb bij XDA wel meer reacties van mensen gelezen met diverse problemen na het toepassen van dat truukje, dat heeft mij er ook van weerhouden het toe te passen. Ik wacht nog geduldig op de OTA notificatie op mijn GN.

Succes met het zoeken naar een oplossing.
Heb het "trucje" ook toegepast, maar totaal geen problemen tegengekomen. Wel heb ik nu een sterk verbeterde batterij en een wat snellere telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Sinds 4.0.4 lijkt mijn Facebook app niet meer te willen gaan slapen (in 4.0.2 was dit niet het geval), houdt de telefoon constant Awake. Met 1 uur screen-on time en 10 uur van de batterij heeft de FB app nu bijna evenveel voor z'n rekening genomen als het scherm... Meer mensen hier last van sinds 4.0.4? Even FB opnieuw installeren of is het gewoon een boutapp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

tiies schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:57:
Als je het nog niet gedaan heb, log in bij GTalk.

Voor de rest staat op Google genoeg om je te helpen, bv dit.
Bomin schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:10:
Even FB opnieuw installeren of is het gewoon een boutapp?
boutapp :)

[ Voor 14% gewijzigd door quartex op 04-04-2012 17:17 ]

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Sinds 4.0.4 lijkt mijn Facebook app niet meer te willen gaan slapen (in 4.0.2 was dit niet het geval), houdt de telefoon constant Awake. Met 1 uur screen-on time en 10 uur van de batterij heeft de FB app nu bijna evenveel voor z'n rekening genomen als het scherm... Meer mensen hier last van sinds 4.0.4? Even FB opnieuw installeren of is het gewoon een boutapp?
Hebben veel mensen bij 4.0.3 ook problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shurdus
  • Laatst online: 29-06-2024
slaven84 schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:58:
Ik heb zojuist de volgende handleiding gevolgd en toen kreeg ik de update notificatie naar 4.0.4:

ok what you need to do is
1. go to setting / apps then hit the all button at the top
2. scroll down to google services framework and then press it to open
3. hit the clear data button and RESTART the device
4. go to settings / about phone / system updates
5. hit the check now button
6. you should get the 4.0.4 update
7. hit install and enjoy

please note it may take a few attemps for it to work but keep trying until it does

*Bij mij werkte het na 2 pogingen
Werkte na 4 keer proberen, dank voor de tip! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-07 14:20

Ves

A gadget addicted Bounty

tiies schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:29:
Heb je geprobeerd de cache te legen?

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
Kleine update over mijn ervaring met 4.0.4. ( ik draai hem nog volledig stock! )

Sinds gister heb ik ook de update van 4.0.4. en had hem gisternacht ook volledig opgeladen.
Vanmorge sinds 07.00 van de lader, heb gewerkt & hem af en toe gebruikt voor wat whatsapp etc.
In de pauze heb ik hem ook een half uur gebruik voor het een en ander op te zoeken & nu.nl.

Nu kom ik thuis en heb ik gewoon nog 73% batterij !!! helderheid staat op automatisch & gprs (werk in een dorp dus 3g --> geen ontvangst). Nu thuis direct op de wifi.

Accu:
11 uur van 16 min op accu
Scherm:
1 uur en 7 minuten screen on time.

Echt, wat een verschil al. Ga hem binnekort weer eens calibreren, misschien dat ik dan nóg meer eruit haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:29
Geen last van op 4.04, maar het is zeker een boutapp...

Edit @ hierboven, die van mij is nu 36 uur van de oplader en hij heeft nog 31% over! 2 uur screen time nu.

[ Voor 9% gewijzigd door Slaapje op 04-04-2012 18:42 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453745

Hallo, als nieuweling doe je natuurlijk alles fout. Ik heb google service framework uitgeschakeld om een update te forceren. Maar nu wil ik deze weer aanzetten maar is de app google service framework uit de lijst verdwenen. Hoe zet ik deze weer aan?
Bij voorbaat bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
Anoniem: 453745 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:00:
Hallo, als nieuweling doe je natuurlijk alles fout. Ik heb google service framework uitgeschakeld om een update te forceren. Maar nu wil ik deze weer aanzetten maar is de app google service framework uit de lijst verdwenen. Hoe zet ik deze weer aan?
Bij voorbaat bedankt.
Die moet je niet opnieuw starten, je moet gewoon naar : Controleren op updates gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

f*cking wifi probleem!

dit is echt een dikke smet op de telefoon... die ik pas 1 dag heb!

Op het werk, super de heletijd verbinding... maar thuis? OMG, heb alles geprobeerd, en alles gelezen op google met dezelfde problemen... maar geen oplossing! Heb nieuwe firmware geprobeerd van de router... heb de verschillende kanaalen getest... Ik denk dat ik toch maar een nieuwe router ga kopen dan...!
Heb geen zin om constant dan wel wifi verbinding te hebben, en zodra ik naar de market ga schiet ie eruit etc.. waarna ie na 2 sec weer verbinding maakt.. damn! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 418342

Anoniem: 453745 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:00:
Bij voorbaat bedankt.
Staat helemaal onderaan de lijst. Gewoon weer even aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 418342

Iemand ervaring met dat de batterij oplaad teken in beeld blijft (bliksemflits in batterij teken) als de oplader ervan af is. Afentoe gaat ook het beeldscherm gewoon aan als hij in slaapstand gaat. Zou dit kunnen liggen aan de connector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Vis schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:02:
f*cking wifi probleem!

dit is echt een dikke smet op de telefoon... die ik pas 1 dag heb!
Ik zou hier nu niet direct de Nexus de schuld van geven. Lijkt mij toch een issue met je router...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453745

Hoe simpel kan het zijn, nog steeds geen 4.04 via OTA.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anie
  • Laatst online: 22:52
K
Millgate schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:11:
[...]

Ik zou hier nu niet direct de Nexus de schuld van geven. Lijkt mij toch een issue met je router...
Ik heb de telefoon al sinds december en draai hem gewoon stock. Een paar weken geleden kwam het probleem bij mij ineens, zonder instellingen gewijzigd te hebben. Ik ben nog geen netwerk tegen gekomen waar hij stabiel blijft draaien. Nu met de storing bij vodafone wordt ik er pas echt gek van!! Ik heb me ook suf gegoogled maar niks kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Millgate schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:11:
[...]

Doe ik toch ook niet.. geef eerder de router of Google de schuld hiervan... probleem is gewoon dat hij niet stabiel via wifi is... en ik wil nu niet rooten om te zien of t met een custom rom verholpen is vanwege garantie...
We wachten 'rustig' af... grr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
darkfujita schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:40:
Kleine update over mijn ervaring met 4.0.4. ( ik draai hem nog volledig stock! )

Sinds gister heb ik ook de update van 4.0.4. en had hem gisternacht ook volledig opgeladen.
Vanmorge sinds 07.00 van de lader, heb gewerkt & hem af en toe gebruikt voor wat whatsapp etc.
In de pauze heb ik hem ook een half uur gebruik voor het een en ander op te zoeken & nu.nl.

Nu kom ik thuis en heb ik gewoon nog 73% batterij !!! helderheid staat op automatisch & gprs (werk in een dorp dus 3g --> geen ontvangst). Nu thuis direct op de wifi.

Accu:
11 uur van 16 min op accu
Scherm:
1 uur en 7 minuten screen on time.

Echt, wat een verschil al. Ga hem binnekort weer eens calibreren, misschien dat ik dan nóg meer eruit haal.
ik merk ook een enorm (positief) verschil qua batterij, met een idle verbruik van nog geen 1% per uur. Moet wel zeggen dat ik de 2000mAh batterij hebt, maar voor 4.04 was het idle verbruik een stuk hoger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Hoe heet ook alweer die app die de notificatie LED van kleur laat veranderen bij inkomende mail, sms, etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barakuda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-02-2024
Grudgie schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:20:
Hoe heet ook alweer die app die de notificatie LED van kleur laat veranderen bij inkomende mail, sms, etc.?
LightFlow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Grudgie schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:20:
Ook heel handig momenteel om te zien of je bereik hebt met Vodafone zonder je scherm aan te zetten :)

[ Voor 17% gewijzigd door Laguna op 05-04-2012 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 433149

Klopt het dat op de Nexus GEEN FM-radio zit? Dus dat je zonder internet geen radio kan luisteren?
Dat zou ik wel een dealbreaker vinden...

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 433149 op 05-04-2012 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Anoniem: 433149 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 02:27:
Klopt het dat op de Nexus GEEN FM-radio zit? Dus dat je zonder internet geen radio kan luisteren?
Dat zou ik wel een dealbreaker vinden...
Dat klopt. Ik had hiervoor een HTC Desire die het wel had, maar ik heb het niet één keer gebruikt. Dit terwijl ik om één of andere reden hier wel altijd naar keek als ik toestellen met elkaar zat te vergelijken.

Ik denk dat er tegenwoordig ook nog maar weinig mensen naar radio luisteren op hun smartphone. De meeste zetten gewoon hun eigen muziek erop of gebruiken Spotify. Maar als het voor jou een dealbreaker is, dan is misschien de HTC One X wat voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 433149

tja, de nexus is eigenlijk mijn droomfoon, de HTC x heeft weer zo'n Sensegezeikschil, FM radio lijkt me juist lekker als je s in de stad loopt, beetje Radio 1 of BNR luisteren... Onbegrijpelijk dat ze dat er niet ff opzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Anoniem: 433149 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 07:14:
tja, de nexus is eigenlijk mijn droomfoon, de HTC x heeft weer zo'n Sensegezeikschil, FM radio lijkt me juist lekker als je s in de stad loopt, beetje Radio 1 of BNR luisteren... Onbegrijpelijk dat ze dat er niet ff opzetten...
Tja geen enkele telefoon is perfect.

Pagina: 1 ... 42 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.