Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:01

yok

Tweekeraar schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:17:
[...]

Is het niet raar dat je app moet kopen zodat er normaal volume uit je speakertje komt?
is ook gratis te downloaden van de website van de ontwikkelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach voor nood.
De update komt vanzelf en dan kan je het er weer afgooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Ik heb voortdurend dat ik mijn Nexus wel in mijn windows verkenner zie staan, maar er dan geen mappen op zie staan. Donders vervelend als je er wat data op wilt zetten. Iemand bekend met dit probleem?
Nexus staat ingesteld om te koppelen als media-apparaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Paling1 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:51:
Ik heb voortdurend dat ik mijn Nexus wel in mijn windows verkenner zie staan, maar er dan geen mappen op zie staan. Donders vervelend als je er wat data op wilt zetten. Iemand bekend met dit probleem?
Je kan altijd nog AirDroid gebruiken.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:25
Paling1 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:51:
Volgens mij is het zo dat je geen mappen ziet totdat je je Nexus een keer unlocked hebt terwijl deze gekoppeld is.

Mijn Nexus heeft het ook, maar ik heb dan ook data encryptie op het hele toestel aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Dirtbiter schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:18:
[...]

Volgens mij is het zo dat je geen mappen ziet totdat je je Nexus een keer unlocked hebt terwijl deze gekoppeld is.
Verrek! dat werkt :*) dankudanku!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-08 19:03
TheNephilim schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:28:
Hoe zit het met de accessoires voor de telefoon? Zijn er genoeg hoesjes beschikbaar? En dan bedoel ik hoesjes waar de telefoon in zit als je em niet gebruikt, en waar je em uit haalt als je em wel gebruikt.

Verder ben ik bang dat hij te groot is, maarja alleen de iPhone 4(s) is klein genoeg en snel. De rest van de mobiele telefoons zijn allemaal zo groot :o

Zelf hebben ik zakelijk en privé Gmail, dat leek me wel lekker integreren met de Galaxy Nexus.
Hoesjes zijn in de winkels nu nog erg lastig (/niet?) te krijgen inderdaad. Maar via internet vallen er genoeg mooie hoesjes te bestellen. Heb zelf de Sena Ultraslim Leather Case gekocht en ben er tevreden over! Maar er zijn ook genoeg andere te krijgen.

Het toestel is verder idd aan de grote kant, maar het went prima en het scherm is echt een genot om naar te kijken en mee te werken! Gmail integreert zich natuurlijk perfect op een Android telefoon. (al weet ik niet precies hoe het werkt met 2 gmail accounts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Er is 'n speciaal accessoires topic voor de GN: Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus misschien handig om daar over hoesjes, etc te babbelen en te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Trouwens, ik had gister nog een raar gevalletje tijdens en na het 'gamen' in landscape op de GN.
Zoals te zien op screenshot hieronder mistte ik de Back en Home toets! En ook bij het drukken op de plaats waar ze horen te zitten gebeurde er niks. Redelijk irritant eigenlijk want zo kon ik alleen nog de app uitkomen met de multitasktoets :p. Na het scherm draaien verschenen de knoppen gelukkig weer, maar vond het wel ff een raar gezicht!
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/7102660/GN_landscape_missingkeys.png
laatste bericht heb ik niet weggehaald omdat dit miss wel interessant kan zijn: link (offtopic)

Screen van (slechte) spelletje

Heeft iemand dit ook al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-04 10:45
Is er een manier om de volume rocker aan de zijkant van het toestel uit te zetten o.i.d?
Ik heb namelijk te vaak dat ik die per ongeluk inklik wanneer ik het toestel in mijn broek heb zitten tijdens het muziek luisteren met headphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PieterAelse schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:43:
[...]
(al weet ik niet precies hoe het werkt met 2 gmail accounts)
2 seconden googlen:
http://www.google.com/sup...id=1a31ab8fa5936e45&hl=en

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Zou goed kunnen. Ik geef simpelweg aan dat ik niet weet hoe het werkt (dus dat ik er geen ervaring mee heb) omdat ik geen 2 accounts heb/gebruik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:28

J-P

Syntax erro....

PieterAelse schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 17:05:
Trouwens, ik had gister nog een raar gevalletje tijdens en na het 'gamen' in landscape op de GN.
Zoals te zien op screenshot hieronder mistte ik de Back en Home toets! En ook bij het drukken op de plaats waar ze horen te zitten gebeurde er niks. Redelijk irritant eigenlijk want zo kon ik alleen nog de app uitkomen met de multitasktoets :p. Na het scherm draaien verschenen de knoppen gelukkig weer, maar vond het wel ff een raar gezicht!
[afbeelding]
laatste bericht heb ik niet weggehaald omdat dit miss wel interessant kan zijn: link (offtopic)

Screen van (slechte) spelletje

Heeft iemand dit ook al gehad?
Bedankt voor je Dropbox tip. Ik ben m nu aan het toepassen. Doe jij het dmv de Android app of photo upload via de pc?

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
offtopic:
Camera, SD kaar of usb stick aansluiten op pc en dan de foto's importeren. Inmiddels klaar ermee en heb nu 9.0GB Dropbox ruimte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-05 13:35

ragged

2

Heeft iemand de 4.0.4 rom al geprobeerd ? is de battery/preformance erg verbeterd ?

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ragged schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:33:
Heeft iemand de 4.0.4 rom al geprobeerd ? is de battery/preformance erg verbeterd ?
De 4.0.4 rom is een breed begrip... in principe is deze gemaakt/beschikbaar voor de LTE versie, niet voor de GSM versie. Ik zie op xda dat er 1 custom rom is op basis van 4.0.4.
En gezien deze opmerking:
This development process is at the pre-release stage
denk ik niet dat je deze voor verbeteringen moet installeren....

(mijn nexus is ook eindelijk besteld, hopelijk dat het een beetje opschiet, zakelijke verlening via werkgever...)

[ Voor 8% gewijzigd door Prulleman op 09-02-2012 11:21 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet al sinds mijn HTC Hero uit 2009 custom roms op android toestellen, maar hier kom ik maar niet uit.

Ik heb OTA de 4.0.2 update gekregen. Hoe kan ik de 4.0.3. update handmatig installeren? De guides die ik op internet vind leiden naar de recovery, maar daar heb ik geen optie om een zip vanaf sd card te installeren. Alleen vanaf /cache (waar ik geen toegang tot heb).

Ook zie ik dat veel van de guides op internet eigenlijk voor de Nexus S zijn (terwijl er vaak Galaxy Nexus boven staat). Lekker handig.

Heeft iemand hier zelf de 4.0.3 op zijn galaxy nexus geïnstalleerd, zo ja hoe? Ik wil op dit moment geen root en custom rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Nexus nu een paar weken in gebruik en ervaar problemen met het connecten op sommige WiFi netwerken.
Hij geeft aan dat er een "Authenticatieprobleem" is, terwijl alle instellingen goed staan.
Op internet kan ik gelijke gevallen vinden, maar tot echte oplossingen kom ik niet.

Iemand hier met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-02 14:40
ik heb het toestel net en na 6 uur opladen was hij volle 100%. nu 3u later is er al 28% weg? dit is wel zeer snel is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zou zeggen lees dit topic eens door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvg
  • Laatst online: 02-02 14:40
137 blz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nielsvg schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:45:
ik heb het toestel net en na 6 uur opladen was hij volle 100%. nu 3u later is er al 28% weg? dit is wel zeer snel is dit normaal?
Hoeveel scherm tijd heb je in die 3 uur gehad... Je toestel zou namelijk ook al bijna leeg kunnen zijn na 3 uur. (max scherm tijd ligt rond de 4 uur)
Daarnaast doet de accu het beter na een paar keer laden.

Verder heeft dit forum natuurlijk een zoek functie zodat je niet 137paginas hoeft te lezen

[ Voor 16% gewijzigd door Prulleman op 09-02-2012 21:54 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Dacide schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:43:
Ik maak vrij veel gebruik van facebook. Maar het valt me wel heel erg op hoe traag die app is op mijn Nexus. Is dat bij jullie ook zo?

Ik heb ook nog een iphone4 van het werk. Echter daar is de FB App véél sneller. Zou toch eigenlijk niet mogen lijkt me.
De android FB app vind ik al waardeloos sinds mijn eerste android, de SGS. Ook nu op de SGN vind ik het maar een matige, trage app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 16:26
Ja, want anders krijgen we 400 blz met allemaal dezelfde vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Laatst online: 17-10-2024
partyondude schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 22:32:
[...]

De android FB app vind ik al waardeloos sinds mijn eerste android, de SGS. Ook nu op de SGN vind ik het maar een matige, trage app.
Nou, waardeloos wil ik niet zeggen. Maar het leek alsof hij sneller was op mijn oude htc desire.
De iphone app is in ieder geval way better (ofja, sneller!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 19:56
Als ik een navigatie-app start, of een flitsservice (iig iets dat GPS gebruikt) lukt het me niet om die app af te sluiten? Als ik 'm afsluit, dan wordt het toch niet afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tweekeraar schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:27:
Als ik een navigatie-app start, of een flitsservice (iig iets dat GPS gebruikt) lukt het me niet om die app af te sluiten? Als ik 'm afsluit, dan wordt het toch niet afgesloten?
Lees je aub even in hoe het draaien van applicaties op Android werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterpaulk
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-09 20:03
even mijn eerste bevindingen, via mijn werk (cheap) aan de galxy Nexus gekomen. Had eerst een Nokia e52, maar dit is echt een fantastische appraat tot nu toe! Binnen 10 min door hoe ik snel teksten kan typen erop, whatsappen, enz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:11
Kan iemand mij trouwens vertellen of je de meldings pop-ups op een of andere manier kan uitzetten? Het begint me vreselijk te irriteren dat ik elke keer zo'n pop-up in beeld krijg. Een melding in de taakbalk is wel genoeg.
Heb al is de instellingen doorgekeken, maar daar is niks te vinden. Google helpt me ook niet veel verder :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Een popup in beeld? Dat lijkt me dan echt applicatie specifiek. Normale notificatie komen alleen in de notificatie balk bovenin. Welk programma doet dat bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsen
Hebben jullie dat niet dan?
Als ik een whatsapp berichtje krijg, komt er een schermpje midden in beeld met het ontvangen bericht. En dat kan je sluiten of bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bij whatsapp > setting > message notification moet je waarschijnlijk popup uitvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-05-2021
Wie heeft de Chrome browser al uitgeprobeerd? Supervette browser ook al is die in Beta. Download de apk
http://dl.dropbox.com/u/20846345/com.android.chrome-1.apk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Snap ik iets niet of hoe gaat dat met die 4.0.2 update? Ik heb die update uitgevoerd, maar (zelfs na herhaaldelijk rebooten) blijft hij zeggen dat ik 4.0.1 heb... (?)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

RoloTomassie schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 13:21:
Wie heeft de Chrome browser al uitgeprobeerd? Supervette browser ook al is die in Beta. Download de apk
Super snel, maar ik mis functionaliteiten die de stock browser wel bied (Android 4.0.3.)
Ik heb m er dus weer vanaf gegooid, ga er opnieuw mee aan de slag als ze hem verbeterd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsen
Magnetic_Man schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 08:46:
Bij whatsapp > setting > message notification moet je waarschijnlijk popup uitvinken.
Yep, dat werkte :). Het werkt nu zoals ik het wil.
Ik dacht dat die popup notification een feature was van ICS, maar dit is dus een optie van whatsapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Laatst online: 14-09 13:30
RoloTomassie schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 13:21:
Heeft hier de stock browser al vervangen.. Elke keer als ik nu me Xoom gebruik mis ik Chrome. Echt een verbetering, vooral tablad sync tussen me PC/Macbook gebruik ik vaker dan verwacht :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ianovski
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-03-2024

Ianovski

Rawr!

Hey, ik heb een vraagje:

Sinds kort ben ik in het bezit van de Galaxy Nexus, maar nu overkomt het mij nog wel eens dat hij crashed. Is er een manier om dit op te lossen? Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet alle pagina's van dit forum heb doorgelezen en het er ongetwijfeld wel tussen zal staan, maar heeft iemand toch de oplossing voor mij?

Alvast bedankt!

Ianovski Designs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smaw
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 15:18

smaw

Geen ondertitel

Hallo,

Ik ben ook sinds enkele weken trotse bezitter van de GN maar ondervind nogal wat kleine "issues"
Misschien dat jullie me van een paar af kunnen helpen

- Spontane reboots
- Het niet meer kunnen unlocken van het scherm (touch lijkt niet meer te werken, en als je goed kijkt is het beeld grijs i.p.v. zwart als je het beeld "uitzet" (oplossing, paar minuten wachten dan werkt het spontaan weer)
- Vorige week bleef mijn telefoon ineens constant rebooten (enige oplossing was Recovery modus waarna ik uiteraard alles kwijt was)

OS versie 4.0.2 en telefoon is niet geroot dus ook geen custom rom.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Laatst online: 14-09 13:30
Nog nooit gehad.. Klinkt toch als iets hardware matigs. Ik had dat met me Nexus One, als ik hem wat overbelaste/veel apps op startte ging hij crashen/rebootten. Bleek later een RAM probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Is geen hardware probleem denk ik. Volgens mij heeft zo'n 50% van de gebruikers last van reboots. Misschien had de GN stock wat meer stroom moeten krijgen want reboots komen bij mij enkel voor als ik op het randje zit met undervolten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:46
Mijn Galaxy Nexus is vrijdag gevallen :( Zie mijn topic op XDA voor foto's. http://forum.xda-develope...p?p=22382862#post22382862
Is er hier misschien iemand die ervaring heeft met het vervangen van het scherm? Of het uit elkaar halen en weer in elkaar zetten van de Galaxy Nexus? Ik ben er een beetje huiverig voor... de onderdelen zijn niet bepaald goedkoop, dus het moet wel in 1x goed gaan! Inmiddels wel een leverancier in Nederland gevonden gelukkig (http://www.gsmpunt.nl/acc...y-nexus-display-unit.html)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Je kunt ook hier ff naar bellen.
Schijnt heel goed bekend te staan voor een heel redelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik heb ook dat 'probleem' met de oplader. Zodra ik hem in het stopcontact steek hoor ik die hoogfrequente toon. Als ik het toestel aansluit, dan is de piep weg.

Maar ik lees hier diverse ervaringen van mensen die er ook last van hebben. Maar lees nergens of het kwaad kan, of dat er een oplossing voor is.
Misschien heb ik er overheen gelezen, vandaar dat ik het nu nog eens vermeldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Laatst online: 16:23

Rick-Jan

always connected

Dacide schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:39:
Ik heb ook dat 'probleem' met de oplader. Zodra ik hem in het stopcontact steek hoor ik die hoogfrequente toon. Als ik het toestel aansluit, dan is de piep weg.

Maar ik lees hier diverse ervaringen van mensen die er ook last van hebben. Maar lees nergens of het kwaad kan, of dat er een oplossing voor is.
Misschien heb ik er overheen gelezen, vandaar dat ik het nu nog eens vermeldt.
ik heb het ook, maar dat is vrij normaal volgens mij, bij mijn oude samsung toestel piepte de oplader ook. wel heel vervelend als je de oplader naast je bed hebt zonder de telefoon aangesloten :/

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Hoe kun je in vredesnaam iets met Bluetooth naar de Nexus versturen? Ik probeer een apk file vanaf een Galaxy S2 te versturen naar mijn Galaxy Nexus maar er staat steeds dat mijn toestel de verbinding niet accepteert. Ik krijg op de Galaxy Nexus wel het koppelingsverzoek en die accepteer ik op beide toestellen maar als ik het bestand wil sturen vanaf de S2 naar de GN krijg ik dus die melding. Op dat moment geeft de GN geen vraag of ik het bestand wil accepteren maar wordt hij op de S2 als afgewezen gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:53:
Hoe kun je in vredesnaam iets met Bluetooth naar de Nexus versturen? Ik probeer een apk file vanaf een Galaxy S2 te versturen naar mijn Galaxy Nexus maar er staat steeds dat mijn toestel de verbinding niet accepteert. Ik krijg op de Galaxy Nexus wel het koppelingsverzoek en die accepteer ik op beide toestellen maar als ik het bestand wil sturen vanaf de S2 naar de GN krijg ik dus die melding. Op dat moment geeft de GN geen vraag of ik het bestand wil accepteren maar wordt hij op de S2 als afgewezen gezien...
niet een oplossing voor je probleem, maar je kan dit natuurlijk ook op 100 andere manieren (online) doen:
- mail
- whatsapp
- dropbox
- etc

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Probleem is dat het andere toestel niet van mij is en dat ik hier op het werk bijna geen mobiel internet bereik heb (en hij ook niet). Online gaat dus niet lukken helaas.

Daarnaast moet iets simpels als bluetooth toch gewoon werkend te krijgen zijn?

Ik draai gewoon de stock rom, versie 4.0.2. De S2 heeft wel een custom rom maar die kan met andere toestellen wel bluetooth versturen.

[ Voor 21% gewijzigd door EnigmaNL op 13-02-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

EnigmaNL schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:13:
Probleem is dat het andere toestel niet van mij is en dat ik hier op het werk bijna geen mobiel internet bereik heb (en hij ook niet). Online gaat dus niet lukken helaas.

Daarnaast moet iets simpels als bluetooth toch gewoon werkend te krijgen zijn?

Ik draai gewoon de stock rom, versie 4.0.2. De S2 heeft wel een custom rom maar die kan met andere toestellen wel bluetooth versturen.
Een app als Bluetooth File Transfer zou kunnen helpen (zelf 2 jaar geleden in een soortgelijke situatie een keertje gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind dit ook nog wel vervelend.
Wil nog wel eens een hele CD naar me moeder kopieren, maar kreeg
het niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roadking
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-08 17:11
Had eerder al gepost dat mijn GN niet wil opladen als hij aa staat, en dat betekent dus ook dat hij niet kan synchroniseren met mijn PC. Nu wil hij sinds gisteren ook niet meer opladen als hij uitstaat, hij blijft de animatie laten zien dat hij oplaad, maar hij laadt niet op (en verspilt dus alleen accuduur). Heb ook al langere tijd de accu eruit gehaald, zonder succes. Factory Reset haalde ook niets uit... Het enige wat ik nog kan bedenken wat ik kan doen is naar de winkel gaan voor een neiuwe of hooguit nog proberen met een andere accu maar daar beschik ik niet over... Iemand nog een ander idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan een aantal oorzaken hebben
- viezigheid in je usb poortje (klikt de kabel er nog lekker in?). schoonmaken dmv blazen, porren etc.
- software (zou dus niet moeten voorkomen met een reflash van stock, redelijk drastisch, maar wel de enige manier om software issues voor 100% uit te sluiten)
- lader/kabel defect (andere kabel testen is vrij makkelijk, gezien dit standaard micro usb is.)
- accu defect (alleen te testen door een accu van iemand anders erin te stoppen)
- telefoon defect (iets op de printplaat mbt tot laden of usb connector) -> opsturen
- ...?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roadking
Prulleman schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:57:
- viezigheid in je usb poortje (klikt de kabel er nog lekker in?). schoonmaken dmv blazen, porren etc.
- software (zou dus niet moeten voorkomen met een reflash van stock, redelijk drastisch, maar wel de enige manier om software issues voor 100% uit te sluiten)
- lader/kabel defect (andere kabel testen is vrij makkelijk, gezien dit standaard micro usb is.)
- accu defect (alleen te testen door een accu van iemand anders erin te stoppen)
- telefoon defect (iets op de printplaat mbt tot laden of usb connector) -> opsturen
- ...?
- usb klikt er makkelijk in, vaak schoongemaakt maar geeft nooit problemen.
- software is volleidg stock en had al factory reset gedaan dus dan zou het een fout moeten zijn in android (wat ik dus uistluit)
- lader/kabel had ik al geprobeerd met lader van GSII en HTC DS maar zonder succes.
-accu of telefoon weet ik niet, ik ga morgen naar de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tsja.. je zou toch nog kunnen proberen om stock opnieuw te flashen (ondanks dat je al een fact reset hebt gedaan). misschien dat er iets corrupt is geraakt. Is ver gezocht, maar gezien het alternatief betekend dat je je telefoon een tijdje kwijt bent... (hoewel flashen ook weer niet met een lege accu gaat lukken...)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smaw
  • Laatst online: 10-09 15:18

smaw

Geen ondertitel

Aghanim schreef op zondag 12 februari 2012 @ 11:17:
Is geen hardware probleem denk ik. Volgens mij heeft zo'n 50% van de gebruikers last van reboots. Misschien had de GN stock wat meer stroom moeten krijgen want reboots komen bij mij enkel voor als ik op het randje zit met undervolten.
Ik denk niet dat dit het probleem is aangezien ik vanmiddag zelfs 2x binnen 5 minuten een reboot had, terwijl ik er niets mee deed. Het blijft een raar verschijnsel wel een tegenvaller.

Ik zit er dan ook over na te denken om mijn telefoon te rooten en er een andere rom op te gooien, maar weet niet of het deze problemen zal verhelpen. Iemand die hier goede ervaringen mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiies
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:05
Ik vind dat ze maar eens moeten opschieten met al die updates, want zo te horen zijn er nog zat problemen die niet opgelost zijn.. Iemand trouwens meer informatie over het verschijnen van de updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
smaw schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:26:
[...]

Ik denk niet dat dit het probleem is aangezien ik vanmiddag zelfs 2x binnen 5 minuten een reboot had, terwijl ik er niets mee deed. Het blijft een raar verschijnsel wel een tegenvaller.

Ik zit er dan ook over na te denken om mijn telefoon te rooten en er een andere rom op te gooien, maar weet niet of het deze problemen zal verhelpen. Iemand die hier goede ervaringen mee heeft?
Mijn GN die undervolted is, reboot ook enkel als ik niks doe. Als ik dan daarna mijn scherm unlock zie ik dat ik ineens een pincode in moet geven. Ik zeg niet dat dit bij jou ook door een stock undervolt gebeurt (weet de voltages van stock ook niet), maar wil alleen aangeven dat het ook voor kan komen als je niks met je toestel doet.

Ik heb met een custom ROM ook reboots. Dit wel voornamelijk met de Franco kernel. Tot heden 3 dagen op de Leankernel en nu nog geen reboots gehad. Vind het persoonlijk ook niet zo erg moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

tiies schreef op maandag 13 februari 2012 @ 21:05:
Ik vind dat ze maar eens moeten opschieten met al die updates, want zo te horen zijn er nog zat problemen die niet opgelost zijn.. Iemand trouwens meer informatie over het verschijnen van de updates?
Maart, zie ook eerder in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De 4.0.3 update is uitgerolt voor de Acer Iconia A200 in de U.S.
De telefoon die als eerste de nieuwe updates zou hebben....... 4.0.2... Top jongens.
Nee zo erg vind ik het niet. Mijn Nexus draait stabiel, alleen heb ik elke ochtend als ik
me telefoon uit de oplader haal dat hij aangeeft dat hij nog in de lader zit. Hierdoor ben ik al een streepje
kwijt als ik op me werk ben (45 minuten later) Zodra ik hem weer aan de lader prik is het over.
Ik wacht nog even met flashen op CM9 met een stabiele kernel en dan lekker overclocken en underclocken.
Eindelijk die GPU is op de beloofde 384mhz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:31
Ik weet dat er problemen zijn met het geluid van de NExus, maar ik dacht dat dat alleen bij het volume was van beltoon etc. Maar iedereen die ik aan de lijn krijg zegt dat ik HEEL slecht te verstaan ben.
Hoort dit ook bij de geluidsproblemen? Is dit op te lossen?

Ik had al eens gekeken naar apps hiervoor, maar hiermee krijg ik het volume niet harder dan de max zoals hij nu kan (nog steeds zacht dus).

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Laatst online: 16:22
martinusz schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:39:
Ik weet dat er problemen zijn met het geluid van de NExus, maar ik dacht dat dat alleen bij het volume was van beltoon etc. Maar iedereen die ik aan de lijn krijg zegt dat ik HEEL slecht te verstaan ben.

Ik had al eens gekeken naar apps hiervoor, maar hiermee krijg ik het volume niet harder dan de max zoals hij nu kan (nog steeds zacht dus).
Het is ook niet de bedoeling dat je gaat fluisteren tegen je telefoon :)..

Nee ik persoonlijk heb nog niemand gehoord die zei je praat wel heel zacht of iets in die trend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martinusz schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:39:

is "HEEL slecht verstaan" heel zacht, veel achtergrond geluid, vervormd, ... etc
blokkeer je misschien met je hand je mic? of zit er een pluisje uit je broek in je mic gaatje?

heb hier ook nog geen klachten over gehoord..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:33
Prulleman schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:57:
- ...?
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=23789

ik had zelf dat het laad icoontje bleef staan als ik hem van de lader afhaalde (en erop en eraf sprong terwijl hij niet aan de lader hing, wat niet ten goede kwam van batterijduur).

last van sinds ik lang in de kou heb gestaan met de telefoon. heb de port schoongemaakt met tandenstoker en nu al 2 dagen geen last meer van. maar als het weer terug komt ga ik naar de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Piv0
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 23:27
stijnos1991 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 19:19:
Mijn Galaxy Nexus is vrijdag gevallen :( Zie mijn topic op XDA voor foto's. http://forum.xda-develope...p?p=22382862#post22382862
Is er hier misschien iemand die ervaring heeft met het vervangen van het scherm? Of het uit elkaar halen en weer in elkaar zetten van de Galaxy Nexus? Ik ben er een beetje huiverig voor... de onderdelen zijn niet bepaald goedkoop, dus het moet wel in 1x goed gaan! Inmiddels wel een leverancier in Nederland gevonden gelukkig (http://www.gsmpunt.nl/acc...y-nexus-display-unit.html)
Aiii, komt me bekend voor. Na 5 dagen mn Nexus face down laten vallen op de straatstenen, met gevolg dat heel t scherm aan diggelen was. Reparatie kosten me €117,99 (viel me mee). Gelukkig onder de inboedel vezekering kunnen laten vallen. Heeft me dus niks gekost. Nahjah, 3 weken Nexusloos. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roadking
El_V schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:57:
[...]

http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=23789

ik had zelf dat het laad icoontje bleef staan als ik hem van de lader afhaalde (en erop en eraf sprong terwijl hij niet aan de lader hing, wat niet ten goede kwam van batterijduur).

last van sinds ik lang in de kou heb gestaan met de telefoon. heb de port schoongemaakt met tandenstoker en nu al 2 dagen geen last meer van. maar als het weer terug komt ga ik naar de winkel
Bij mij gebeurde het ook na de kou. Volgens de winkel is mijn micro-usb aansluiting gaan oxideren... Wat ik raar vind na amper 2 maanden. In het topic van bovengenoemde link zeggen ze dat het probleem zit bij het USB charging board.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricVC
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-06 08:22
Momenteel op het zoek naar een vervanger voor m'n Nexus S aangezien ik deze moet afgeven. Heb er erg veel plezier mee beleefd en daarom had ik een Galaxy Nexus in gedachten of (why not) een iPhone 4S, ben immers ook erg vertrouwd met iOS door m'n iPad.

ICS is me nog vrij vreemd, maar van alles wat ik er al van gelezen heb kan het alleen maar beter zijn dan 2.3. Uiteindelijk gaat m'n voorkeur toch uit naar de Nexus omwille van het Android-platform en het machtige scherm, enige vrees is een beetje de helderheid en de batterij, aangezien mijn verbruik zodanig is dat ik heel soms het einde van de dag niet haal met m'n Nexus S.

Het kriebelt erg hard, maar nu we toch al half februari zijn kan ik misschien nog effe wachten op de aankondiging van de Galaxy S III (I know, zo kan je blijven wachten...maar toch)...misschien dat de S III me zo wegblaast dat ik nog wel 3 maandjes wil overleven op een oude Nokia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helderheid is niet super hoog (zeker stock auto), maar toch heel goed leesbaar. Hoge helderheid is ook voor de accu duur natuurlijk niet bevorderlijk. Met mods/patches is de auto helderheid ook aan te passen.

over de accu duur kan je lang en kort praten, maar volgens mij kookt het op het volgende neer, reken op een scherm tijd van max rond de 4 uur. dit komt natuurlijk door het grote scherm.
In stand-by is het verbruik erg erg gunstig. Minder dan 1 % per uur.

ik zit nu op 15 uur, 2:45 scherm tijd en 30% over. Met video kijken in de trein (50 minuten) en mp3 opop de fiets ( 30 minuten), 35 minuten bellen en 2 push mails accounts

Niet slecht om na zoveel gebruik om 22:30 nog een buffer over te hebben

[ Voor 3% gewijzigd door Prulleman op 14-02-2012 22:40 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricVC
Dat is inderdaad niet slecht. Ik heb op mn Nexus S nu 47% over met 2u schermtijd en voor de rest ook een vergelijkbaar verbruik dus zo groot lijkt het verschil me niet. Bedankt voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
Roadking schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 21:48:
[...]

Bij mij gebeurde het ook na de kou. Volgens de winkel is mijn micro-usb aansluiting gaan oxideren... Wat ik raar vind na amper 2 maanden. In het topic van bovengenoemde link zeggen ze dat het probleem zit bij het USB charging board.
heb er nu weer af en toe last van en ga dus terug naar de winkel. hopelijk ben ik hem niet te lang kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

El_V schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 23:23:
[...]

heb er nu weer af en toe last van en ga dus terug naar de winkel. hopelijk ben ik hem niet te lang kwijt.
Over wat voor temperaturen hebben we het dan?
Ik wil mijn Nexus namelijk binnenkort meenemen op wintersport om lekker op de piste naar muziek te luisteren etc, maar niet als dan spontaan mijn usbconnector veranderd in een roestige spijker [/sarcasm]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu zelf de GN een week of 3 in het bezit en ben er erg tevreden over moet ik zeggen.
Ik kan hem vergelijken met oa de HTC Desire HD van mijn vriendin en ik zou niet willen ruilen hoor :)
Als ik zo de laatste pagina's van dit topic zo doorlees verbaas ik me wel over alle "storingen" die mensen ervaren.
Zelf heb ik tot op heden nog geen enkele reboot gehad of andere rare sofware-hics.
De accu gaat bij normaal gebruik gewoon een dag mee, dus ook daar geen gekkigheden.
Heb zelf al een tijdje geen nieuwe telefoon meer gehad, maar wat mij met name opvalt is de geweldige camera kwaliteit!
Zowel bij foto's als bij video-opnames, gewoon overdag, is dit echt super!

Al met al van mijn kant uit een absolute aanrader!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
  • Laatst online: 10-07 23:16
*Knip* Het forum is niet bedoeld voor commerciële activiteiten, daar is V & A voor.

[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 15-02-2012 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deputy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-01 15:16
Ik ben net dik een week terug van de wintersport. Het was gemiddeld -20 en mijn telefoon (Galaxy Nexus natuurlijk) zat in mijn jaszak, dus die heeft het goed koud gehad.

Ik heb hem regelmatig op de piste gebruikt en hij heeft nergens last van gehad. Ook niet bij het opladen.

DeputyNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:42
Bogey Dope schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 01:17:
[...]

Ik wil mijn Nexus namelijk binnenkort meenemen op wintersport om lekker op de piste naar muziek te luisteren etc, maar niet als dan spontaan mijn usbconnector veranderd in een roestige spijker [/sarcasm]
Heb mijn nexus ook gewoon mee gehad op wispo, geen problemen mee gehad. Hij zat in mn broekzak, die gelukkig wel was gevoerd met lekker zacht fleece O+

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
Bogey Dope schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 01:17:
[...]

dinsdag (een van de koudste dagen van de week) van 7 tot 7 buiten moeten staan in amsterdam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk ook niet dat het door de kou komt, want ik heb het al sinds 4.0.1 (wat dus voor de koude golf was)
Had gehoopt dat het met 4.0.2 opgelost zou zijn, maar toch niet.
Het is niet wereldschokkend en vind mij toestel tot nu toe helemaaaal TOP !!!
Ik moet er alleen even opletten als hij dit aangeeft dat hij even terug in de oplader moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
volgens mij is die connector gewoon beetje crappy bouwkwaliteit.. ik ga er iig mee terug want ben bang dat het alleen maar erger gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sja.. de usb connecter is ook het meest versleten bij mijn 2 jaar oude HD2, kabel blijft er nog maar net inhangen, (poort is schoon en kabel is nieuw)

Jammer dat de officiele nexus dock met de 3 pin connector 50 euro moet kosten, ik ga denk ik zoiets klussen:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1497881
of
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1493797

scheelt in ieder geval een boel x de kabel erin en eruit :) en is nog praktisch ook, nu nog iets verzinnen dat het er een beetje uit ziet :D

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Laatst online: 19-10-2022
deputy schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:56:
Ik ben net dik een week terug van de wintersport. Het was gemiddeld -20 en mijn telefoon (Galaxy Nexus natuurlijk) zat in mijn jaszak, dus die heeft het goed koud gehad.

Ik heb hem regelmatig op de piste gebruikt en hij heeft nergens last van gehad. Ook niet bij het opladen.
Inderdaad, viel mij reuze mee! Eveneens temperaturen gehad van ruim -20 en waar anderen last hadden van snelle batterijleegloop, had ik echt helemaal geen probleem en werkte de GN perfect. Je kunt zeggen wat je wilt van de bouwmaterialen, maar de kwaliteit is echt top. :)

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

mbroeders schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:03:
[...]

Inderdaad, viel mij reuze mee! Eveneens temperaturen gehad van ruim -20 en waar anderen last hadden van snelle batterijleegloop, had ik echt helemaal geen probleem en werkte de GN perfect. Je kunt zeggen wat je wilt van de bouwmaterialen, maar de kwaliteit is echt top. :)
Goed om te horen, hij gaat dus mooi mee de piste op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricVC
Ik zoek ook nog een goede cover. De Krussel Luna Pouch 3XL ( heb nu de XXL voor de Nexus S) is een optie. Maar heeft iemand ervaringen met de volgende Sena case?
http://www.senacases.com/google/galaxy-nexus/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Niet over dat hoesje, maar sinds gisteren heb ik deze in gebruik:

Afbeeldingslocatie: http://www.b2ctelecom.nl/img.php?img=1325770047.jpg&w=178&h=178

Linkje: http://www.b2ctelecom.nl/...xy-nexus-i9250-black.html

(nee, ik heb geen aandelen)

Ik vind 'm erg relaxed en ziet er chique uit. En hij past tenminste... :)

Overigens, ik heb nog steeds dat 4.02 geupdate is, maar in de phone info staat 4.01. En eens per week begint hij te zeuren dat ik opnieuw moet installeren. Een proces wat ruim een uur duurt. Iemand ervaringen?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toen ik mijn GN afgelopen vrijdag voor het eerst aanzette kwam deze gelijk met de melding van 4.0.2. Deze werd netjes over 3g gedownload en met een reboot geïnstalleerd, kwestie van een paar minuten.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricVC
Dat hoesje ziet er inderdaad erg netjes uit, maar ik zoek meer iets waar je je toestel volledig insteekt en uit haalt wanneer nodig. Dus niet iets dat er "nog aanhangt" bij gebruik :)

• PieterAelse
EricVC schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 21:22:
Ik zoek ook nog een goede cover. De Krussel Luna Pouch 3XL ( heb nu de XXL voor de Nexus S) is een optie. Maar heeft iemand ervaringen met de volgende Sena case?
http://www.senacases.com/google/galaxy-nexus/
Hier een trotse en tevreden eigenaar van de Sena Case! Bevalt goed. In het begin zit hij miss iets te strak waardoor hij soms de powerknop induwt, maar na aantal dagen helemaal geen last meer van gehad!
Maar meer ervaringen (en foto's) zijn te vinden in het aansluitende Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus topic ;)

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:31
Same here. Sena case is absoluut mooi, ik heb hem zelf ook.
Echter hij zit inderdaad heel strak waardoor de power button heel snel ingedrukt wordt. Best irritant soms.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Hoesjes en dergelijke graag in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus

• marknh
  • Laatst online: 09-09-2024
Volgens de website Digitimes staat android 5.0 ingepland voor het tweede kwartaal van dit jaar, om dan te concurreren met Windows 8 op tablets en netbooks.
http://www.digitimes.com/news/a20120215PD209.html

Aangezien Digitimes wel behoord tot de serieuzere sites schat ik de juistheid wel wat hoger in dan andere geruchten.

Als het waar is dat Google 5.0 dit jaar als de nieuwe versie uitbrengt, dan zou het lijkt mij nu ook kunnen kloppen dat ze dan toch de verbeterde Nexus lanceren.
nieuws: Benchmarkscores van Galaxy Nexus met snellere gpu verschijnen

[ Voor 5% gewijzigd door marknh op 16-02-2012 21:05 ]

• Digger36
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-04-2023
Swype Beta 3.26 voor de GN is uit. Geïnstalleerd en het werkt! (ook met NL taal). Veel plezier voor de liefhebbers.
Mooi, werkt inderdaad prima, snap alleen niet dat ze voor elke resolutie een aparte versie moeten maken...dan die je toch iets verkeerd lijkt me..

Strava

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• Digger36
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-04-2023
Prulleman schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 21:47:
Mooi, werkt inderdaad prima, snap alleen niet dat ze voor elke resolutie een aparte versie moeten maken...dan die je toch iets verkeerd lijkt me..
Eens..., maar voorlopig ben ik blij dat ik weer kan Swypen... Had als tussenoplossing SlideIT. Kwam in de richting maar dit werkt toch weer prettiger.... ;)

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Roadking schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:28:
Had eerder al gepost dat men Galaxy...... Iemand nog een ander idee?
Dit probleem heb ik nu ook, al gedurende 4 weken :'(
"Gelukkig" |:( zijn er meerdere mensen die dit hebben.

Heb hem namelijk geroot en vele kernels/roms en radio's er door heen gejaagd de afgelopen 2 maanden.
Was ervan overtuigd dat het daardoor zou komen, door het niet goed wipen etc.
USB connector is ook al flink verwaarloost.

Wat voor mij een tijdelijke oplossing was, was het wipen van dalvick cash en battery stats. Dit werkt maar enkele dagen waarna het probleem zich weer voordoet.(Echter zijn er topics te vinden van o.a google zelf die menen te vertellen dat het wipen van battery stats geen snars uitmaakt)
Met een tijdelijke oplossing bedoel ik, dat ik niet elke maand mijn stats wil gaan wipen. De telefoon hoort gewoon goed op te laden ten alle tijden!

Trouwens, heb 2 computers en beide vinden mijn telefoon niet. Heb ADB (werkend) al 2 jaar erop staan, usb drivers zijn up to date... dus daar zal het niet aan liggen.
Digger36 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 21:18:
Swype Beta 3.26 voor de GN is uit. Geïnstalleerd en het werkt! (ook met NL taal). Veel plezier voor de liefhebbers.
Eindelijk, ga hem meteen installeren! :)

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marknh schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 21:00:
Volgens de website Digitimes staat android 5.0 ingepland voor het tweede kwartaal van dit jaar, om dan te concurreren met Windows 8 op tablets en netbooks.
http://www.digitimes.com/news/a20120215PD209.html

Aangezien Digitimes wel behoord tot de serieuzere sites schat ik de juistheid wel wat hoger in dan andere geruchten.

Als het waar is dat Google 5.0 dit jaar als de nieuwe versie uitbrengt, dan zou het lijkt mij nu ook kunnen kloppen dat ze dan toch de verbeterde Nexus lanceren.
nieuws: Benchmarkscores van Galaxy Nexus met snellere gpu verschijnen
Dan zou wel stom zijn. Zou Google ooit nog eens een update uitbrengen waar de GPU wel verhoogd wordt naar de beloofde 384Mhz? Nu draait hij op 304 Mhz. Of moet ik toch echt me telefoon gaan back-uppen, rooten flashen en overclocken als CM9 er is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubrillion schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 07:50:
[...]

Dan zou wel stom zijn. Zou Google ooit nog eens een update uitbrengen waar de GPU wel verhoogd wordt naar de beloofde 384Mhz? Nu draait hij op 304 Mhz. Of moet ik toch echt me telefoon gaan back-uppen, rooten flashen en overclocken als CM9 er is?
Waarom zou dat stom zijn? Er zijn toch genoeg fabrikanten die een 2e versie van een telefoon verkopen?

En sinds wanneer hebben ze 384 belooft? Dat de gpu het volgens de specsheet van de leverancier aan kan wil niet zeggen dat ze dit ook moeten gebruiken.

Ik zou zeker niet gaan zitten wachten op Google als je sneller wilt.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prulleman schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 08:01:
[...]

Waarom zou dat stom zijn? Er zijn toch genoeg fabrikanten die een 2e versie van een telefoon verkopen?

En sinds wanneer hebben ze 384 belooft? Dat de gpu het volgens de specsheet van de leverancier aan kan wil niet zeggen dat ze dit ook moeten gebruiken.

Ik zou zeker niet gaan zitten wachten op Google als je sneller wilt.
Toen ze aankondigde dat er een twee jaar oude GPU inzat gaven ze wel aan dat deze twee keer zo hoog werd geklocked dan in de Samsung Galaxy S. Daar zeiden ze dat hij tot 384Mhz werd geklocked.
Later zijn ze er op XDA achter gekomen dat hij gewoon op 304Mhz draait net als de RAZR, vandaar de identieke scores in de review van Tweakers. Dus ja ik had wel gehoopt dat Google dit zou rechtzetten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicOlaJ
  • Niet online
Dubrillion schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 07:50:
[...]

Kunt altijd nog de Trinity kernel installeren en dan draait hij op 512mhz. :) (zie http://www.derkernel.com/ics-tuna-exp.html)

Google zal het in ieder geval niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
GPU op 512mhz draaien is blijkbaar niet nuttig. Volgens diverse Kernel builders kan de GPU inderdaad overgeklokt worden maar is de geheugenbandbreedte ontoereikend, waardoor alles boven volgens mij 384mhz haast geen performance meer oplevert omdat vanaf 384mhz de geheugenbandbreedte volledig wordt gebruikt. Bron is Rootzwiki.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicOlaJ
  • Niet online
Dat klopt inderdaad, maar "omdat het kan" is vaak een "goede" reden het toch te doen ;)

Van Colin Cross (Google dev):
Most GPU workloads on 4460 with a 720p screen are limited by the
memory bandwidth, not the GPU computation ability (which is fairly
linear with clock speed). With the GPU at 307 MHz, the core is at
OPP100, the and the memory bus is at full speed. At 384 MHz, the core
is at OPP_100_OV, which raises the core voltage (not counting
SmartReflex) from 1.127V to 1.25V, causing a huge increase in power
usage. Without the GPU, the core is almost always running at OPP100
when under load, because CPU OPP100 (700 MHz) requires core OPP100.
That means scaling the GPU from 150MHz to 307MHz costs very little in
terms of power. Nothing else in the chip requires core OPP100_OV, so
scaling the GPU to 384MHz is a pure power hit for very little (or no)
performance gain.

[ Voor 3% gewijzigd door NicOlaJ op 17-02-2012 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Batterij inleveren voor weinig performance vind ik persoonlijk niet nuttig.
Pagina: 1 ... 35 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.