Het wiel hoeft niet 2x te worden uitgevonden, maar ik denk ook niet dat we apen moeten leren klimmen.erikjannemann schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 11:45:
Waarom het wiel 2x uitvinden? Wellicht had iemand hier een oplossing? Had iemand hier een adres in NL waar de hoesjes te koop zijn? Maar ik vermoed dat we het niet eens gaan worden. Toch bedankt voor je uiterst behulpzame antwoorden.
Ondertussen maak je een hoop poeha en kom je zelf met een oplossing die je zelf gevonden hebt, ondanks dat je vanuit Tweakers geen bevredigend antwoord hebt gekregen. Je oplossing heb je via een hele makkelijke logische wijze kunnen vinden. Moeten wij vanuit hier je nu een tip gaan geven om de winkelier te mailen?
Is dat wat je van Tweakers verwacht? Ik hoop het toch niet zeg.
Maarja, al met al heb je met mijn "uiterst behulpzame" antwoorden toch de drive gekregen om het verder zelf uit te zoeken. Je kunt het als een persoonlijk verlies zien dat je geen hulp gekregen hebt, maar ook als een persoonlijk gewin dat je het toch zelf hebt gevonden. En de oplossing was zo makkelijk.....