Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:38
erikjannemann schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 11:45:
Waarom het wiel 2x uitvinden? Wellicht had iemand hier een oplossing? Had iemand hier een adres in NL waar de hoesjes te koop zijn? Maar ik vermoed dat we het niet eens gaan worden. Toch bedankt voor je uiterst behulpzame antwoorden.
Het wiel hoeft niet 2x te worden uitgevonden, maar ik denk ook niet dat we apen moeten leren klimmen.

Ondertussen maak je een hoop poeha en kom je zelf met een oplossing die je zelf gevonden hebt, ondanks dat je vanuit Tweakers geen bevredigend antwoord hebt gekregen. Je oplossing heb je via een hele makkelijke logische wijze kunnen vinden. Moeten wij vanuit hier je nu een tip gaan geven om de winkelier te mailen?
Is dat wat je van Tweakers verwacht? Ik hoop het toch niet zeg.

Maarja, al met al heb je met mijn "uiterst behulpzame" antwoorden toch de drive gekregen om het verder zelf uit te zoeken. Je kunt het als een persoonlijk verlies zien dat je geen hulp gekregen hebt, maar ook als een persoonlijk gewin dat je het toch zelf hebt gevonden. En de oplossing was zo makkelijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
erikjannemann schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 11:45:
Waarom het wiel 2x uitvinden? Wellicht had iemand hier een oplossing? Had iemand hier een adres in NL waar de hoesjes te koop zijn? Maar ik vermoed dat we het niet eens gaan worden. Toch bedankt voor je uiterst behulpzame antwoorden.
GoT is geen helpdesk, en daarnaast post je in het verkeerde topic. Doe aub voortaan zelf wat moeite, want dit is nadrukkelijk niet de bedoeling.

En nu weer ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Krijgen jullie Viber aan de praat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:00
Werkt niet met ICS,ze zijn er mee bezig.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:16
Ik heb nu een week de nexus en ik vind het echt een top toestel! Hiervoor een Galaxy S, dacht dat het niet zoveel zou schelen, maar het is toch wel veel beter! Zeker de camera is stukken beter en gelukkig weer een flitser erop! ICS werkt als een zonnetje, kortom erg tevreden :)

Loop alleen tegen 1 ding aan, ik krijg foto's niet (makkelijk) overgezet naar mijn PC. Het lukt wel via omwegen als dropbox of mailen etc, maar ik zou graag gewoon de nexus aansluiten op de pc (windows 7) en de bestanden kopieren plakken naar de hardeschijf!

Als ik hem aansluit zie ik wel de map Pictures, maar dan zie ik niet de foto's die gemaakt zijn met de nexus, wel foto's die ik er zelf op heb gezet (via dropbox). Ook het wisselen van USB methode heeft niet geholpen toen de nexus aangesloten was op de pc.

Heeft iemand een oplossing om de foto's via usb over te zetten?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:56
Je kunt ze ook via Picassaweb of Google+ naar je PC downloaden. Bij mij is dit in ieder geval mogelijk omdat dit automatisch wordt gesynchroniseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sailor69
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-05 11:16
martinusz schreef op zondag 05 februari 2012 @ 10:39:

Loop alleen tegen 1 ding aan, ik krijg foto's niet (makkelijk) overgezet naar mijn PC. Het lukt wel via omwegen als dropbox of mailen etc, maar ik zou graag gewoon de nexus aansluiten op de pc (windows 7) en de bestanden kopieren plakken naar de hardeschijf!

Als ik hem aansluit zie ik wel de map Pictures, maar dan zie ik niet de foto's die gemaakt zijn met de nexus, wel foto's die ik er zelf op heb gezet (via dropbox). Ook het wisselen van USB methode heeft niet geholpen toen de nexus aangesloten was op de pc.

Staan daar ook niet in maar in de camera folder onder DCIM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Sailor69 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:25:
[...]

Staan daar ook niet in maar in de camera folder onder DCIM
:O sorry jongens (zondag morgen) ze staan inderdaad daar! Bedankt!

Overigens door mijn zoektocht wel een handige app ontdekt Syncly, deze sync'ed direct foto's naar dropbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Laatst online: 14-09 13:30
martinusz schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:44:
[...]

:O sorry jongens (zondag morgen) ze staan inderdaad daar! Bedankt!

Overigens door mijn zoektocht wel een handige app ontdekt Syncly, deze sync'ed direct foto's naar dropbox :)
Psst: http://www.androidpolice....f-extra-storage-for-free/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
martinusz schreef op zondag 05 februari 2012 @ 10:39:
Ik heb nu een week de nexus en ik vind het echt een top toestel! Hiervoor een Galaxy S, dacht dat het niet zoveel zou schelen, maar het is toch wel veel beter! Zeker de camera is stukken beter en gelukkig weer een flitser erop! ICS werkt als een zonnetje, kortom erg tevreden :)

Je kunt de galaxy nexus aansluiten via USB als multimedia apparaat. Ga echter niet via windows verkenner naar de map op de telefoon, maar sleep de foto's/muziek van je harde schijf, via de lijst aan de linkerkant van windows verkenner naar de telefoon. Dan werkt het bij mij wel. Als ik de telefoon op verkenner open en dan plak, loopt het bij mij altijd vast.

/edit: laat maar, zie dat ik je verkeerd had begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

En SFR France heeft aangekondigt dat ICS 4.0.5 in begin maart uitkomt.

Wat er is vernieuwd in 4.0.4 (lte & cdma):
  • Noticeably Faster
  • Android OS bug fixed (in battery stats)
  • Long-pressing on a blank spot on the last page of app tray bug is gone
  • New Radios. 3G/4G switching MUCH better. Don't even notice it changing.
  • Improved signal strength
  • New Power Menu. New from 4.0.2, familiar to those who have used a stock 4.0.3 rom. Screenshot here
  • PRIMELA03 Bootloader
  • Faster boot up time
  • Auto-brightness Functionality changed. Smooth transition
  • Holding down camera button now refocuses again
  • Multitouch issue seems resolved. Screenshot here
  • Autorotate is faster
  • Browser performance noticeably improved
  • Recent apps list opens faster
  • Miscellaneous camera UI changes
  • Increased volume
  • Keyboard fixes
  • Updated News & Weather app UI
  • Improved quick controls in browser. New when coming from 4.0.2. Present in 4.0.3. Screenshot here (Update: 02/05)
Source.

[ Voor 51% gewijzigd door quartex op 05-02-2012 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Fijne wijzigingen in die update...

Wat mij erg stoorde is de trage rotatie van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:08
Dacide schreef op maandag 06 februari 2012 @ 08:40:
Fijne wijzigingen in die update...

Wat mij erg stoorde is de trage rotatie van het scherm.
Dat vind ik ook ''erg'' (groot begrip) storen.
Dan wil ik een mooie foto bekijken en kan je soms best lang wachten voor hij het scherm draait.
Dit zijn wel goede berichten allemaal. 4.0.4 en 4.0.5 in Maart.
Dit is de reden dat ik een Nexus hebt genomen.
Hij is weer geoptimaliseerd waardoor die weer sneller zou moeten zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Verdraaid... ik heb de NExus sinds vrijdag. Sinds toen enkel bekende apps geinstalleerd (of apps met veel positieve waarderingen)

Nu heb ik een icoontje genaamd "search" erbij. Kan deze niet verwijderen. Norton anti virus app doet er ook niete mee.

Iemand enig idee wat dit is, en hoe te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacide schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:06:
Verdraaid... ik heb de NExus sinds vrijdag. Sinds toen enkel bekende apps geinstalleerd (of apps met veel positieve waarderingen)

Nu heb ik een icoontje genaamd "search" erbij. Kan deze niet verwijderen. Norton anti virus app doet er ook niete mee.

Heb je apk's buiten de market om geïnstalleerd? Daar zitten allerlei varianten met malware tussen. Ik wil geen paniek zaaien, maar wat je beschrijft suggereert iets onfris. Er zou geen icoon moeten verschijnen van iets dat je niet zelf geïnstalleerd hebt. Factory reset, zou ik zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Nopes enkel de gewone android market gebruikt.

Heb nu AVG geinstalleerd. Die is druk ana het scannen.

Het stomme is dat ik ook geen 'rare' apps heb geinstalleerd (bij mijn weten... zeker weten doe je het nooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacide schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:06:

de app "Search" ("zoeken" als je taal op NL staat)die je hier ziet is standaard van google hè, je bedoelt een andere toch?
Afbeeldingslocatie: http://www.nvalphen.nl/files/got/search.png

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Wanneer kunnen wij 4.0.4 verwachten denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Is inderdaad een ander icoontje..

Zelfde blauw-achtige achtergrond... maar dan met een vergrootglas erop.

Kan de app niet vinden tussen mijn apps (om te verwijderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacide schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:22:
Is inderdaad een ander icoontje..

Zelfde blauw-achtige achtergrond... maar dan met een vergrootglas erop.

Kan de app niet vinden tussen mijn apps (om te verwijderen).
Dude, waarom twijfelen. Scanners vinden ook maar een bepaald deel van de ellende. Factory reset is een zekere optie en niet veel werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Ik ga zo even rondje googlen over factory reset...

Breng ik de gsm hiermee in de staat waarin ik hem gekocht heb? (dus alle apps/documenten/foto's worden verwijdert?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Dacide schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:32:
Ik ga zo even rondje googlen over factory reset...

Breng ik de gsm hiermee in de staat waarin ik hem gekocht heb? (dus alle apps/documenten/foto's worden verwijdert?)
Jip hij gooit alles eraf.
Je kan wel op je account op de android market (op internet)
je Apps weer terug downloaden.
(er zijn andere manieren, maar ik ben niet zo van back-ups, rooten, flashen enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Ok, dan ga ik hier vanavond als ik thuis ben eens achteraan.

Ter info, dit is de 'app'

screenshot afkomstig van: http://www.pcworld.com/ar...nvade_android_phones.html
Is dus blijkbaar een soort adware.

Afbeeldingslocatie: http://zapp5.staticworld.net/images/article/2011/12/startapp-5245848.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digger36
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-04-2023
Dit ziet er uit als een Airpush message. Als je Airpush detector download van de Market kun je achterhalen welke app hiervoor verantwoordelijk is en deze app gewoon verwijderen. Scheelt je weer een hoop opnieuw instellen vanwege de factory reset.
Dacide schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:37:

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Vanmorgen stond mijn Nexus ineens uitgeschakeld. Accu lading was nog zeker 50% . Telefoon wilde niet inschakelen, maar na het lostrekken van de accu startte hij weer op. Acculading was 36% na reboot.

ik had gehoopt dat dit niet meer voor zou komen in ICS, maar nu toch binnen de eerste week dat ie zich zelf uitschakeld. Accu verbruikspatroon laat wel een plotselinge daling naar 0% zien. De grafiek geeft een loodrechte lijn naar beneden aan.

Ik hoop niet dat het nog vaker gaat gebeuren. Nog meer mensen last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:46

yok

Poops_McGhee schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:38:
Vanmorgen stond mijn Nexus ineens uitgeschakeld. Accu lading was nog zeker 50% . Telefoon wilde niet inschakelen, maar na het lostrekken van de accu startte hij weer op. Acculading was 36% na reboot.

ik had gehoopt dat dit niet meer voor zou komen in ICS, maar nu toch binnen de eerste week dat ie zich zelf uitschakeld. Accu verbruikspatroon laat wel een plotselinge daling naar 0% zien. De grafiek geeft een loodrechte lijn naar beneden aan.

Lees vaker dit soort verhalen, erg vervelend. Zelf nog nooit problemen mee gehad, terwijl ik een custom rom/kernel draai en flink undervolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
yok schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:45:
[...]

Lees vaker dit soort verhalen, erg vervelend. Zelf nog nooit problemen mee gehad, terwijl ik een custom rom/kernel draai en flink undervolt.
Ik heb hetzelfde gehad.
Nu twee keer vanaf begin December.
Met 4.0.2 nog niet gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Poops_McGhee schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:38:

Een paar pagina's terug heb ik ook gemeld dat ik iets vergelijkbaars had... tijd voor een update!!! 8)
Ik heb nog geen tijd gehad (verhuizing) om eens lekker aan de gang te gaan met custom ROM's dus is het wachten op de normale updates... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bollegerry
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-08 08:05
Ik heb nog steeds 4.01. Meer mensen die nog geen update hebben ontvangen? Zit er door buxfixes wel op te wachten eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Bollegerry schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:05:
Ik heb nog steeds 4.01. Meer mensen die nog geen update hebben ontvangen? Zit er door buxfixes wel op te wachten eigenlijk.
Heb je de Google of Samsung build?
Ik heb wel voorbij zien komen dat Samsung 4.0.2 er ondertussen ook uitrolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07
Ik had van het weekend m'n eerste spontane reboot. Ik was met m'n GN bezig en ondertussen aan het praten met een vriend van me en van het 1 op andere moment zat ik opeens naar m'n bootanimatie te kijken, heel apart. Er werd na de reboot ook niet gevraagd om de pincode van de SIM.

Sinds de update naar 4.0.2 is dit de eerste keer dat er zoiets gebeurd is en met 4.0.1 heb ik dit nooit gehad, maar daarbij had ik wel 6 keer een fatal crash waarbij alleen een accu pull hielp.

Verder wil de stock browser nog wel eens vastlopen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Heb ook net een minuut geleden een spontane reboot gehad. De phone hangt aan een speaker setje, whatsapp open en muziek en wifi aan. Hij hangt ook aan de oplader, dus misschien gaat er daar het een en ander niet lekker. ik hoop niet dat er een memoryleak in 4.0.2 zit, waardoor hij onnodig volloopt.

Ik draai volledig stock, niet rooted. Misschien hebben ze wel last van de kou.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bollegerry
Dubrillion schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:06:
[...]

Heb je de Google of Samsung build?
Ik heb wel voorbij zien komen dat Samsung 4.0.2 er ondertussen ook uitrolt.
Samsung build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Dat verklaart dat je nu nog op 4.0.1 draait.
Maar wees gerust ze zijn met de uitrol bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Laatst online: 14-02-2024
Loekie schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:41:
[...]

Yup, ik mixnmatch ook verschillende laders door elkaar, die van m'n transformer gebruik ik vnl omdat die meer amperes levert bij 5 Volt en als ik dan ook op reis ga neem ik die mee icm tablet, telefoon etc.
Spec GN-lader: 5.0V/1.0A
Spec TF-lader: 5-15V/1.2-2.0A(alleen hoog voltage bij tablet, anders 5)
Nou, de acculader van de Galaxy nexus werkt niet op mijn Nexus S. Snap er niets van. Als ik de specs van de twee laders vergelijk, zijn ze hetzelfde. En volgens mij deed de lader het eventjes in he begin maar nu niet meer....

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bollegerry
Dubrillion schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:39:
[...]

Dat verklaart dat je nu nog op 4.0.1 draait.
Maar wees gerust ze zijn met de uitrol bezig ;)
Dank je wel. Inmiddels even over de site gegleden en ik dacht dus een echte Google telefoon gekocht te hebben omdat ik snelle updates belangrijk vind, maar dat gaat met de nexus dus niet altijd op. Lekker is dat. Minpunt van Google!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Bollegerry schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:57:
[...]

Dank je wel. Inmiddels even over de site gegleden en ik dacht dus een echte Google telefoon gekocht te hebben omdat ik snelle updates belangrijk vind, maar dat gaat met de nexus dus niet altijd op. Lekker is dat. Minpunt van Google!!
Bij mij kwam de update ook erg laat dus ik was even bang dat ik ook een Samsung build had.
Je krijgt de update misschien een kleine 2 a 3 weken later. Valt mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-05 13:35

ragged

2

Bollegerry schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:57:
[...]

Anders kan je ook de "echte" google versie flashen : ) problem solved.

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Digger36 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:45:
Dit ziet er uit als een Airpush message. Als je Airpush detector download van de Market kun je achterhalen welke app hiervoor verantwoordelijk is en deze app gewoon verwijderen. Scheelt je weer een hoop opnieuw instellen vanwege de factory reset.

[...]
Die had ik al geprobeerd. Bood helaas geen oplossing (hij kon niks vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Dacide schreef op maandag 06 februari 2012 @ 12:30:
[...]

Die had ik al geprobeerd. Bood helaas geen oplossing (hij kon niks vinden)
Deze al geprobeerd?
Lookout Push Ad Detector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Yes, thanks... Deze kon de vervuilde app wel vinden. Het ging over "de helderste zaklamp" app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
ragged schreef op maandag 06 februari 2012 @ 12:05:
[...]

Anders kan je ook de "echte" google versie flashen : ) problem solved.
Dat heb ik ook voorbij zien komen.
Dat mensen de ''echte'' Google build flashen en vervolgens wel een Yakju build hebben _/-\o_
Ik kan niet wachten op 4.0.4 (of 4.0.3, want die heb ik ook nog niet. Wil verder nog niet flashen of dergelijke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roadking
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-08 17:11
He ik heb een probleempje met mijn GN
Hij wil met geen mogelijkheid meer opladen, niet via de stekker maar ook niet via m'n PC. Heb al meerdere malen opnieuw opgestart, maar uiteraard geen succes.
Had ook al geprobeerd met lader van GSII, die deed het ook niet maar weet niet of die anders is?
Moet ik 'm factory resetten of iets dergelijk?
Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door Roadking op 06-02-2012 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Roadking schreef op maandag 06 februari 2012 @ 14:09:
He ik heb een probleempje met mijn GN
Hij wil met geen mogelijkheid meer opladen, niet via de stekker maar ook niet via m'n PC. Heb al meerdere malen opnieuw opgestart, maar uiteraard geen succes.
Had ook al geprobeerd met lader van GSII, die deed het ook niet maar weet niet of die anders is?
Moet ik 'm factory resetten of iets dergelijk?
Alvast bedankt!
Haal even de batterij een minuut of 20 eruit en dan weer erin. Kijk of dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:01
Dacide schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:37:

[afbeelding]
Misschien late reactie, maar heb je ChompSMS geinstalleerd?
Deze is nu voorzien van ad-aware, zie ook http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1473028

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roadking
yok schreef op maandag 06 februari 2012 @ 14:25:
[...]

Haal even de batterij een minuut of 20 eruit en dan weer erin. Kijk of dat werkt.
Geprobeerd maar jammerlijk genoeg geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Roadking schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:01:
[...]

Geprobeerd maar jammerlijk genoeg geen succes.
Kun je een andere batterij proberen? Start 'ie nog wel op als je de batterij eruit haalt en dan de Nexus aan de stroom koppelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roadking
yok schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:07:
[...]

Kun je een andere batterij proberen? Start 'ie nog wel op als je de batterij eruit haalt en dan de Nexus aan de stroom koppelt?
Hij doet niets als je de batterij eruit haalt en dan aan de stroom koppelt. Kan het niet gewoon te maken hebben met mijn usb-kabel?

[ Voor 11% gewijzigd door Roadking op 06-02-2012 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Roadking schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:36:
[...]

Hij doet niets als je de batterij eruit haalt en dan aan de stroom koppelt. Kan het niet gewoon te maken hebben met mijn usb-kabel?
Dat hoop ik voor je :) Heb je geen 'echte lader', als in een vaste lader met micro-usb van een andere telefoon? Of probeer eens een andere usb->micro-usb kabel? De telefoon zou op moeten starten als hij stroom krijgt zonder dat de batterij in de telefoon zit. Het ligt dus of aan je telefoon of aan je kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
enomiss schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:51:
[...]

Nou, de acculader van de Galaxy nexus werkt niet op mijn Nexus S. Snap er niets van. Als ik de specs van de twee laders vergelijk, zijn ze hetzelfde. En volgens mij deed de lader het eventjes in he begin maar nu niet meer....
Weird, maar Nexus S heeft std 5V/700 mA lader, wellicht zit daar net zo'n check in als de iPhone die origineel checkt?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roadking
yok schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:40:
[...]

Dat hoop ik voor je :) Heb je geen 'echte lader', als in een vaste lader met micro-usb van een andere telefoon? Of probeer eens een andere usb->micro-usb kabel? De telefoon zou op moeten starten als hij stroom krijgt zonder dat de batterij in de telefoon zit. Het ligt dus of aan je telefoon of aan je kabel.
Had het al geprobeerd met een 'echte lader' van een GSII, maar zonder succes. Heb ook net geprobeerd met een andere usb>micro-usb kabel en een ander blokje (beiden van een htc), maar toen deed hij apart. Hij gaf al een loadsymbool toen ik de kabel met het blokje verbond, zonder dat hij was verbonden met het stopcontact. Daarna laadde hij heel even op, maar toen ik hem eruit haalde en opnieuw probeerde deed hij niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Roadking schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:56:
[...]

Had het al geprobeerd met een 'echte lader' van een GSII, maar zonder succes. Heb ook net geprobeerd met een andere usb>micro-usb kabel en een ander blokje (beiden van een htc), maar toen deed hij apart. Hij gaf al een loadsymbool toen ik de kabel met het blokje verbond, zonder dat hij was verbonden met het stopcontact. Daarna laadde hij heel even op, maar toen ik hem eruit haalde en opnieuw probeerde deed hij niets meer.
Erg vreemd. Ligt misschien toch aan je toestel & sowieso onder de garantie (toch niets met water/screen protectors gedaan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roadking
Als de telefoon aanstaat wil hij niet opladen. Ik had het net ook geprobeert toen hij uitstond. Dan zegt hij dat hij oplaadt, maar toen ik de kabel verwijderde van de telefoon bleef hij aangeven dat hij aan het opladen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-08 19:03
Wie heeft er trouwens de Extended Battery aangeschaft? Heb zelf nog niet echt de neiging gehad omdat de GN het prima 1 dag volhoud en toch iedere nacht aan de lader ligt.
Maar voordelen van de accu zoals betere NFC 'ontvangst' en dat hij de GN wat lekkerder in de hand laat liggen heb ik ook voorbij horen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ik heb een vraagje over de agenda, ik gebruik mijn zakelijke email/agenda en wanneer ik een nieuwe afspraak erin zet, kan ik maar 1 herinnering/alarm toevoegen?
Onder de herinnering staat wel "herinnering toevoegen", maar deze is uitgegrijsd..
Werkt dat alleen met de gmail agenda ofzo?
Is er misschien een app die extra herinnering verstuurd?

Op mijn "oude" galaxy S kon ik wel meerdere alarmen toevoegen zonder problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert20
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 20:16
PieterAelse schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:22:

Maar voordelen van de accu zoals betere NFC 'ontvangst' en dat hij de GN wat lekkerder in de hand laat liggen heb ik ook voorbij horen komen.
Wat is eigenlijk het voordeel van een beter NFC ontvangst op het moment?
Ik kan geen toepassing bedenken waarvoor ik op het moment NFC kan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
martinusz schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:10:
Ik heb een vraagje over de agenda, ik gebruik mijn zakelijke email/agenda en wanneer ik een nieuwe afspraak erin zet, kan ik maar 1 herinnering/alarm toevoegen?
Onder de herinnering staat wel "herinnering toevoegen", maar deze is uitgegrijsd..
Werkt dat alleen met de gmail agenda ofzo?
Is er misschien een app die extra herinnering verstuurd?

Op mijn "oude" galaxy S kon ik wel meerdere alarmen toevoegen zonder problemen!
Vragen over gebruik van applicaties kun je beter ergens anders neerleggen. Die horen niet in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Vind ik toch wel in dit geval... Die NFC toepassing 'hoort' eigenlijk bij deze foon... althans, er zijn maar weinig foons die dat momenteel ondersteunen.
Besides, ik wist niet dat je een moderator was? ;)

Als ik dit zo lees dan kan je gewoon algemene content swappen: http://theunlockr.com/201...-to-use-android-beam-nfc/

[ Voor 37% gewijzigd door Dacide op 07-02-2012 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Hebben jullie er ook last van dat de Spotify app op de GN constant FC geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 19:56
Net viel de telefoon spontaan uit. Na battery pull wou deze weer netjes aangaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweekeraar schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:26:
Net viel de telefoon spontaan uit. Na battery pull wou deze weer netjes aangaan...
misschien handig om de software versie mee te geven (en natuurlijk of je custom roms/kernels, overclock/underclock, undervolt opties gebruikt....)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged

ragged

2

iemand al iets gehoord over de update naar 4.0.4, of is ie " not found " ?

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
ragged schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:00:
iemand al iets gehoord over de update naar 4.0.4, of is ie " not found " ?
De update is al aan het uitrollen in Amerika
Veranderingen 4.0.4:

Android voelt sneller aan
Android OS bug gefixt (bij batterijstats).
Verbeterd signaal, verbeteringen omschakeling 3G/4G (niet van toepassing op de Europese variant)
Nieuw powermenu (was al nieuw in 4.0.3).
Nieuwe bootloader: PRIMELA03
Kortere opstarttijd
Verbeterde overgangen bij de auto-brightness-functie
Vasthouden van de on-screen cameraknop stelt weer scherp
Problemen met multitouch opgelost
Automatisch draaien is sneller
Prestaties van de browser zijn beter
Recente applicaties-lijst opent sneller
Veranderingen in de gebruikersinterface van de camera
Volume is hoger
Verbeteringen in het toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

disturbedmind schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:03:
[...]

De update is al aan het uitrollen in Amerika

[...]
Vooralsnog lijkt 4.0.4 alleen voor CDMA/LTE-toestellen bestemd te zijn. Uit de roadmap van een Franse provider kwam de informatie dat 4.0.5 de eerstvolgende update is voor de GSM-versie, en dat die in maart uitgerold gaat worden. Het is trouwens niet onwaarschijnlijk dat bovenstaande verbeterpunten ook meegenomen worden in die update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
Goed nieuws 4.0.4 ben benieuwd wanneer de gsm versie uitrolt....
Want iig zoals hierboven 4.0.5 stond voor maart op de planning in france

[ Voor 36% gewijzigd door GrandPuba op 07-02-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Waarom zou er dan ineens een onderscheid gemaakt worden in versienummer tussen CDMA en GSM? Da's tot nu toe nog niet zo geweest toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged

ragged

2

Paling1 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:12:
Waarom zou er dan ineens een onderscheid gemaakt worden in versienummer tussen CDMA en GSM? Da's tot nu toe nog niet zo geweest toch?
Nee idd niet, maar misschien omdat de LTE variant toch kampte met problemen ( slechte accu duur op 4G) die " sneller " moesten worden opgelost dan bij de GSM versie en dat ze bij ons gewoon alles in 1 keer doen.

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-08 19:03
Bert20 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:11:
[...]
Wat is eigenlijk het voordeel van een beter NFC ontvangst op het moment?
Ik kan geen toepassing bedenken waarvoor ik op het moment NFC kan gebruiken...
NFC wordt (helaas!) nog niet heel veel gebruikt in de praktijk. Maar zoals al genoemd werd is Android Beam (die gebruikt maakt van NFC) een erg leuke feature!
Hiermee kun je dingen zoals websites, youtubefilmpjes, app die je hebt open staan etc. versturen naar een andere Android NFC telefoon.

Verder kun je als developer natuurlijk NFC gebruiken om nieuwe apps te maken, zoals ik dat zelf doe ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
Prulleman schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:44:
[...]

misschien handig om de software versie mee te geven (en natuurlijk of je custom roms/kernels, overclock/underclock, undervolt opties gebruikt....)
4.0.2. Geen overclock en geen custom rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Ik maak vrij veel gebruik van facebook. Maar het valt me wel heel erg op hoe traag die app is op mijn Nexus. Is dat bij jullie ook zo?

Ik heb ook nog een iphone4 van het werk. Echter daar is de FB App véél sneller. Zou toch eigenlijk niet mogen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Dacide schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:43:
Ik maak vrij veel gebruik van facebook. Maar het valt me wel heel erg op hoe traag die app is op mijn Nexus. Is dat bij jullie ook zo?

Ik heb ook nog een iphone4 van het werk. Echter daar is de FB App véél sneller. Zou toch eigenlijk niet mogen lijkt me.
Bij mij is die inderdaad ook erg langzaam sinds de update naar 1.8.x voorheen was hij wel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IamRS
  • Laatst online: 10-05-2021
Iemand die mij kan helpen bij de volgende vraag:

In Augustus afgelopen jaar heb ik een abonnement afgesloten met daarbij de Galaxy SII. Prima telefoon, zeker tevreden over. Helaas is afgelopen december tijdens een weekend in Parijs mijn telefoon gestolen. Behalve het verlies van foto's maakt dat weinig uit, de telefoon valt onder mijn doorlopende reisverzekering.

Ik zit nu tijdelijk met een HTC Hero (verschrikkelijk ding, frustratie alom) en ben dus op zoek naar een nieuwe telefoon, en mijn oog is gevallen op de Galaxy Nexus. Nu is mijn vraag; zijn er mensen die ook eerst een S2 in hun bezit hadden en nu de Nexus? Positieve of negatieve ervaring? Wel of geen aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

IamRS schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:36:
Iemand die mij kan helpen bij de volgende vraag:

In Augustus afgelopen jaar heb ik een abonnement afgesloten met daarbij de Galaxy SII. Prima telefoon, zeker tevreden over. Helaas is afgelopen december tijdens een weekend in Parijs mijn telefoon gestolen. Behalve het verlies van foto's maakt dat weinig uit, de telefoon valt onder mijn doorlopende reisverzekering.

Ik zit nu tijdelijk met een HTC Hero (verschrikkelijk ding, frustratie alom) en ben dus op zoek naar een nieuwe telefoon, en mijn oog is gevallen op de Galaxy Nexus. Nu is mijn vraag; zijn er mensen die ook eerst een S2 in hun bezit hadden en nu de Nexus? Positieve of negatieve ervaring? Wel of geen aanrader?
Mijn vriendin heeft de SII, maar aangezien ik alles daar moet instellen is het meer mijn toestel dan van haar :)
Toestellen zijn beide fijn maar grootste verschil zit hem in ICS. Ik vind ICS beter werken en als ik dan weer terug ben op de gingerbread moet ik toch wel weer even wennen (waar zit alles ook al weer).
Grootste nadeel van de nexus is wel dat de speaker erg zwak is vergeleken met welk ander toestel dan ook :)
Maar de keuze wordt toch wel de nexus als ik moest kiezen (met mijn huidige kennis). Update beleid en gebrek aan bloatware plus beter scherm.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

D0gtag schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:47:
[...]
Grootste nadeel van de nexus is wel dat de speaker erg zwak is vergeleken met welk ander toestel dan ook :)
Dat wordt hoogstwaarschijnlijk in maart gefixt met een update. Aan de andere kant krijgt de SGSII rond die tijd ook zijn upgrade naar ICS. Wel met TouchWiz (wat er naar verluid op ICS niet anders uitziet dan op GB) trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

KoppenSneller schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:50:
[...]

Dat wordt hoogstwaarschijnlijk in maart gefixt met een update. Aan de andere kant krijgt de SGSII rond die tijd ook zijn upgrade naar ICS. Wel met TouchWiz (wat er naar verluid op ICS niet anders uitziet dan op GB) trouwens.
In maar krijgt de SII een update met een I :+

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Wat mij opvalt is dat nog niemand wat gezegd heeft over de witte variant van de Nexus.

Afbeeldingslocatie: http://www.samsunggalaxynexus.net/wp-content/uploads/2012/01/Galaxy-Nexus-wit.jpg

Bron: http://www.samsunggalaxyn...af-half-januari-in-de-uk/

Ik vind 'm wel geslaagd met de combi zwarte voorkant, witte zij- en achterkant.
Nu maar hopen dat ie ook naar Nederland komt en snel.

[ Voor 6% gewijzigd door PROnline op 07-02-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
extrsa kleuren is altijd mooi. Maar ik vind de standaard versie nog altijd mooier.

Het liefst had ik een nexus met een 'premium' achterkant van b.v. aluminium of leer (zoals bij blackberry) en dan gecombineerd met een donkerbruine metalige kleur. Maar helaas. die is er niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Bij mijn oude HTC Desire kon je diverse 'themes' of 'scenes' opslaan met elk hun eigen layout/vormgeving en icon indeling. Is dat hier ook mogelijk? Of was dat typisch iets van sense?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat is hier niet mogelijl, tenzij je gebruik maakt van een custom launcher of de rom MIUI/CM9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Chrome voor Android beta is nu uit.

Market link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
Alleen niet beschikbaar vanuit de Market voor gebruikers in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

laserboy schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 19:10:
Alleen niet beschikbaar vanuit de Market voor gebruikers in Nederland.
Via XDA kan je hem downloaden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1485440

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heb wel een apk hier; (edit: stukje zelfcensuur. Al lijkt me dat wel legaal toch? Een mirror voor gratis software?)
Loopt op zich wel aardig. Maar zie nog niet veel voordelen met de stock browser. Vooral tijdens het intypen van de url is er wat lag.

[ Voor 26% gewijzigd door Magnetic_Man op 07-02-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zweer bij Dolphin Browser. Snel en erg gebruiksvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al iets vernomen van een Galaxy Nexus met 32GB??? Ik heb verhalen gelezen dat in de USA er wel Galaxy Nexi of nexussusen.. =) (meervoud van Nexus) met 32GB verkrijgbaar zijn... maar zullen deze wel werken in NL ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Magnetic_Man schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 19:19:
Al lijkt me dat wel legaal toch? Een mirror voor gratis software?)
We staan het op GoT niet toe omdat het met copyright beschermd materiaal is :)

Daarnaast hebben we een softwaretopic, daar kunnen dit soort apps besproken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 23:10:
Heeft iemand al iets vernomen van een Galaxy Nexus met 32GB??? Ik heb verhalen gelezen dat in de USA er wel Galaxy Nexi of nexussusen.. =) (meervoud van Nexus) met 32GB verkrijgbaar zijn... maar zullen deze wel werken in NL ???
Die zal in eerste instantie niet in Nederland werken, aangezien het de Verizon LTE versie betreft.
Op de frontpage werd vorige week wel een stuk geschreven over een Nexus met een beter GPU (en CPU???)
Misschien dat deze wel beschikt over 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gisteren de Galaxy Nexus. Ik kreeg na inschakelen vrij snel de update naar 4.0.2 aangeboden. Maar is dit nu de meest recente versie, ik lees ook over 4.0.3. (heb gezocht maar kan het antwoord niet vinden).

Ik heb de XAKJUXW versie, dus updates via Samsung. Lees allerlei horror verhalen maar hebben de mede-eigenaren van deze versie de 4.0.2. update ook echt later ontvangen? Is er in de praktijk een verschil te merken in update snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 09:42:
Heb sinds gisteren de Galaxy Nexus. Ik kreeg na inschakelen vrij snel de update naar 4.0.2 aangeboden. Maar is dit nu de meest recente versie, ik lees ook over 4.0.3. (heb gezocht maar kan het antwoord niet vinden).

Ik heb de XAKJUXW versie, dus updates via Samsung. Lees allerlei horror verhalen maar hebben de mede-eigenaren van deze versie de 4.0.2. update ook echt later ontvangen? Is er in de praktijk een verschil te merken in update snelheid?
Ik heb 4.0.2 een week of drie (ik was één van de laatste als ik hier terug lees).
Maar ik weet niet hoe dit in de toekomst gaat.
Ben benieuwd of wij ooit nog 4.0.3 krijgen of dat ze gelijk door gaan naar 4.0.5.
Ik ben niet zo van het flashen enz (misschien ooit wel CM9 en overclocken)

[ Voor 17% gewijzigd door Dubrillion op 08-02-2012 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet Google Voice het bij jullie? Zegt bij mij dat ik niet geabonneerd ben :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Handig zo'n topic :p Ik ben toe aan een nieuwe telefoon en twijfel nog tussen deze Samsung Galaxy Nexus en wat anders.

Hoe zit het met de accessoires voor de telefoon? Zijn er genoeg hoesjes beschikbaar? En dan bedoel ik hoesjes waar de telefoon in zit als je em niet gebruikt, en waar je em uit haalt als je em wel gebruikt.

Verder ben ik bang dat hij te groot is, maarja alleen de iPhone 4(s) is klein genoeg en snel. De rest van de mobiele telefoons zijn allemaal zo groot :o

Zelf hebben ik zakelijk en privé Gmail, dat leek me wel lekker integreren met de Galaxy Nexus.

[ Voor 9% gewijzigd door TheNephilim op 08-02-2012 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:27:
Doet Google Voice het bij jullie? Zegt bij mij dat ik niet geabonneerd ben :S
Google Voice is niet beschikbaar in NL, dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:09

Rick-Jan

always connected

TheNephilim schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:28:
Handig zo'n topic :p Ik ben toe aan een nieuwe telefoon en twijfel nog tussen deze Samsung Galaxy Nexus en wat anders.

Hoe zit het met de accessoires voor de telefoon? Zijn er genoeg hoesjes beschikbaar? En dan bedoel ik hoesjes waar de telefoon in zit als je em niet gebruikt, en waar je em uit haalt als je em wel gebruikt.

Verder ben ik bang dat hij te groot is, maarja alleen de iPhone 4(s) is klein genoeg en snel. De rest van de mobiele telefoons zijn allemaal zo groot :o

Zelf hebben ik zakelijk en privé Gmail, dat leek me wel lekker integreren met de Galaxy Nexus.
Mijn ervaring met hoesjes, 5 telefoonwinkels afgeweest, nergens te krijgen. nieuw formaat krijg je overal te horen. Heb maar online besteld, heb nu prima hoesje met strap.

edit: over de grootte van het toestel, moet je echt liggen. Wel even wennen natuurlijk, maar als je er aan gewend bent is het ideaal, mooi browsen, en filmpjes kijken is echt mooi op zo'n groot scherm.

[ Voor 10% gewijzigd door Rick-Jan op 08-02-2012 10:53 ]

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Na Chrome voor Android is er nu Chrome voor Mobile beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overv
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-08 20:02
Ik heb even een vraagje over mijn toestel. Ik heb hem namelijk laatst per ongeluk van m'n bureau laten vallen en ik merkte op dat er een zekere vorm van ruis bij mij in beeld is. Ik weet niet of dat een eigenschap van het Pentile scherm is dat ik gewoon niet eerder opgemerkt heb of een defect. Is het bij jullie ook zo dat het scherm een soort papierachtig patroon heeft? (Ziet er ongeveer zo uit.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Overv schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:11:
Ik heb even een vraagje over mijn toestel. Ik heb hem namelijk laatst per ongeluk van m'n bureau laten vallen en ik merkte op dat er een zekere vorm van ruis bij mij in beeld is. Ik weet niet of dat een eigenschap van het Pentile scherm is dat ik gewoon niet eerder opgemerkt heb of een defect. Is het bij jullie ook zo dat het scherm een soort papierachtig patroon heeft? (Ziet er ongeveer zo uit.)
Als het scherm verlichting laag staat ziet het er idd een beetje papierachtig uit.
Vroeg me in het begin ook af wat dit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
Dubrillion schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:17:
[...]

Ik heb 4.0.2 een week of drie (ik was één van de laatste als ik hier terug lees).
Maar ik weet niet hoe dit in de toekomst gaat.
Ben benieuwd of wij ooit nog 4.0.3 krijgen of dat ze gelijk door gaan naar 4.0.5.
Ik ben niet zo van het flashen enz (misschien ooit wel CM9 en overclocken)
Ik hoop dat er snel een update komt idd. Vooral voor het speakertje dat zacht is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Tweekeraar schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:40:
[...]

Ik hoop dat er snel een update komt idd. Vooral voor het speakertje dat zacht is..
Android Market: Volume+ (Sound Boost)#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5URVNULmFuZHJvaWQubHZoIl0.

Recept ;)

Je moet hem niet verder zetten dan stap 10 (wordt ook aangegeven)
Getest op me ''oude'' Incredible S en deed wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
Dubrillion schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:55:
[...]

Android Market: Volume+ (Sound Boost)#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5URVNULmFuZHJvaWQubHZoIl0.

Recept ;)

Je moet hem niet verder zetten dan stap 10 (wordt ook aangegeven)
Getest op me ''oude'' Incredible S en deed wonderen.
Is het niet raar dat je app moet kopen zodat er normaal volume uit je speakertje komt?
Pagina: 1 ... 34 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.