Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:08
ZoRr0 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:56:
Ik heb sinds kort problemen met mijn Nexus. Wanneer hij niet aan de lader zit blijft de batterij aangeven dat hij aan het opladen is. Ik heb het idee dat mijn accu hierdoor sneller leeg loopt en het scherm gaat af en toe opeens weer aan. Ik heb versie 4.0.2 maar bij 4.0.1 deed hij dit ook al. Iemand hier met hetzelfde probleem?
Ja ik heb hetzelfde probleem.
Ik heb ook het gevoel dat me batterij hier sneller door leeg gaat.
Als ik hem even snel in de lader prik en los haal verdwijnt het, maar ik had
gehoopt dat het met 4.0.2 opgelost zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Vanochtend was ik bezig in de tweakers app, maar kreeg telkens geen dataverbinding. En ineens viel de telefoon uit.
Na het opstarten zag ik dat de accu van 28 naar 17% was gegaan.... Ook in de accugrafiek een loodrechte lijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:36

Phntm

Tlingelingeling

Paling1 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:33:
Vanochtend was ik bezig in de tweakers app, maar kreeg telkens geen dataverbinding. En ineens viel de telefoon uit.
Na het opstarten zag ik dat de accu van 28 naar 17% was gegaan.... Ook in de accugrafiek een loodrechte lijn...
Heb dit ook gehad, maar toen zat mijn accu op 75% en vloog hij richting 15% na het opstarten. Wat me ook opviel, is dat mijn telefoon die in een siliconen hoes zit, wat warm aanvoelde. Het kan een accu glitch zijn, want nadat hij was uitgevallen had ik opeens geen domme warnings rond 40% waar de telefoon mij vertelde dat ik mijn oplader moest aansluiten. Het kan een software issue zijn en die met een update verholpen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:54
Hoe is de accu van dit ding?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Trekt makkelijk 1 hele dag onder heavy en mid use. Met mid use kun je wel anderhalve dag halen(Dat is bij mij tenminste wel het geval :P)

Maar voor wat betere uitleg en details kun je liever wat reviews gaan lezen/bekijken.

[ Voor 13% gewijzigd door Phntm op 30-01-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:54
Phntm schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:17:
[...]

Trekt makkelijk 1 hele dag onder heavy en mid use. Met mid use kun je wel anderhalve dag halen(Dat is bij mij tenminste wel het geval :P)

Maar voor wat betere uitleg en details kun je liever wat reviews gaan lezen/bekijken.
Ah oke heb een iP4 en een S2.... heb voor die S2 een 2000mah (origineel van Samsung zelf) gehaald.
Heb de laatste tijd nogal last van dropped calls in de iP4 en de S2 was meer voor development doeleinden.

Dus ben wat op zoek naar iets nieuws... maar met MWC voor de deur tjah.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-05-2021
Het is een beetje off-topic maar ik moet het toch kwijt aangezien ik het nogal bizar vind.
Ik had een aantal Gameloft spellen gekocht rond de jaarwisseling omdat ze afgeprijsd waren tot 70 of 80 cent ofzo. 2 van die spellen waren Cowboys&Aliens en Immortals. Ik kreeg bij deze spellen gelijk een force close dus ik heb ze nooit kunnen opstarten. Ik was al in contact met Gameloft voor een andere spel waar ik problemen mee had dus ik heb deze issue aan hun voorgelegd. Ik kreeg het volgende antwoord van Gameloft

http://imageshack.us/phot...eenshot2012013015253.png/

Bizar of niet? Blijkbaar kan je in de Android Market apps uploaden die niet eens compatibel zijn met Android en er bestaat blijkbaar een java OS aangezien Gameloft hier spellen voor maakt(die om de een of andere reden de voorkeur krijgt boven Android). Let ook op de achterbaksheid van Gameloft hier. Elk ander bedrijf zou zijn excuses aanbieden en kenbaar maken zo snel mogelijk het bedrag terug te betalen. Hij rept er met geen woord over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

RoloTomassie schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:26:
Het is een beetje off-topic maar ik moet het toch kwijt aangezien ik het nogal bizar vind.
Ik had een aantal Gameloft spellen gekocht rond de jaarwisseling omdat ze afgeprijsd waren tot 70 of 80 cent ofzo. 2 van die spellen waren Cowboys&Aliens en Immortals. Ik kreeg bij deze spellen gelijk een force close dus ik heb ze nooit kunnen opstarten. Ik was al in contact met Gameloft voor een andere spel waar ik problemen mee had dus ik heb deze issue aan hun voorgelegd. Ik kreeg het volgende antwoord van Gameloft:

[img=http://imageshack.us/photo/my-images/35/screenshot2012013015253.png/[/img]

Bizar of niet? Blijkbaar kan je in de Android Market apps uploaden die niet eens compatibel zijn met Android en er bestaat blijkbaar een java OS aangezien Gameloft hier spellen voor maakt(die om de een of andere reden de voorkeur krijgt boven Android). Let ook op de achterbaksheid van Gameloft hier. Elk ander bedrijf zou zijn excuses aanbieden en kenbaar maken zo snel mogelijk het bedrag terug te betalen. Hij rept er met geen woord over.
Dat is toch bullshit? Je moet gewoon contact opnemen met Android market staff van google.

Mag ik je ook even vragen hoe je een screenshot kunt nemen van je galaxy nexus screen/homescreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Laatst online: 09:09

Rick-Jan

always connected

Phntm schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:28:
[...]

Dat is toch bullshit? Je moet gewoon contact opnemen met Android market staff van google.

Mag ik je ook even vragen hoe je een screenshot kunt nemen van je galaxy nexus screen/homescreen?
power button en volume button down inhouden ;)

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Rick-Jan schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:30:
[...]

power button en volume button down inhouden ;)
Dank u wel! Dit is eerlijk gezegd mijn 2e android toestel. Mijn eerste was een desire z :+ en daar wist ik ook het niet. Ben ik blij dat ik weet hoe het moet met mijn Nexus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik ben er vrij zeker van dat die medewerker van wie jij het mailtje hebt gehad geen idee heeft waar hij het over heeft. Het is namelijk vrij onmogelijk om een niet-android app in de market te krijgen.
Wat er wel mis gegaan kan zijn is de compatibilteitscheck die altijd gedaan wordt. Als ontwikkelaar kun je aangeven op welke toestellen/software je app niet werkt en dan komt hij ook niet in de market te staan. Nu is dat dus wel gebeurt terwijl de app niet werkt, vervelend dus. Daarom is er ook een teruggave beleid van 15 minuten zodat je kunt testen of het wel werkt. Hier had je gebruik van moeten maken als je je geld terug wil zien. Daar is het nu helaas te laat voor.

Wat je het beste kan doen is (als je dat niet al gedaan hebt) duidelijk maken dat de spellen niet werken en vragen of ze dit kunnen repareren. Er is niet heel veel meer wat je kan doen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:48:
[...]

Ik ben er vrij zeker van dat die medewerker van wie jij het mailtje hebt gehad geen idee heeft waar hij het over heeft. Het is namelijk vrij onmogelijk om een niet-android app in de market te krijgen.
Wat er wel mis gegaan kan zijn is de compatibilteitscheck die altijd gedaan wordt. Als ontwikkelaar kun je aangeven op welke toestellen/software je app niet werkt en dan komt hij ook niet in de market te staan. Nu is dat dus wel gebeurt terwijl de app niet werkt, vervelend dus. Daarom is er ook een teruggave beleid van 15 minuten zodat je kunt testen of het wel werkt. Hier had je gebruik van moeten maken als je je geld terug wil zien. Daar is het nu helaas te laat voor.

Wat je het beste kan doen is (als je dat niet al gedaan hebt) duidelijk maken dat de spellen niet werken en vragen of ze dit kunnen repareren. Er is niet heel veel meer wat je kan doen denk ik...
Zo erg is het ook weer niet aangezien deze spellen toch wel uiteindelijk compatibel zullen zijn voor ICS. Ik heb zo'n beetje alle spellen van hun gekocht dus ik ben wel voorzien voorlopig :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het is al een aantal keren aangekaard, maar bij deze nogmaals. Hoe krijg je het voor elkaar om een werkende Nederlandse spellingcontrole op je GN te krijgen, terwijl je als telefoontaal Engels wilt? Engelse spellingcontrole werkt prima, maar de Nederlandse corrigeert niets en geeft ook geen suggesties. Ik krijg enkel rode lijnen onder de Nederlandse woorden, maar als ik er naast typ wordt er niks verbeterd. Wat ik gedaan heb:

- GN Taal op Nederlands gezet: geen succes, Engelse spellingcorrectie als 2e taal werkt dan wel
- GN Taal op Engels gezet met Nederlands als 2e taal: geen succes
- Dutch woordenboek gedownload: geen succes
- Mate van correctie gewijzigd (aggressive): geen succes
- Spellingcorrectie staat uiteraard aan (Engels werkt immers prima)

Het enige dat mogelijk blijkt is een alternatief keyboard maar dat wil ik niet. Ik vind deze fijn typen en vind dat het met de standaard ook moet kunnen.

Overigens draai ik wel AOKP maar zover ik me kon herrnneren werkte het op de stock ook niet. Mocht ik er naast zitten dan verplaats ik het topics wel.

De vraag is dus: heeft iemand de spellingcorrectie voor NL werkend met autocorrectie op het originele keyboard? Zo ja, hoe?

Edit: ik zie net in het menu dat bij spellingscontrole, wanneer je dan op de 'wereldbol' klikt, er geen NL bij staat. Dat zal het wel verklaren. De vraag is: zat dit wel in de stock rom?

[ Voor 9% gewijzigd door Aghanim op 30-01-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:09
Zelf gebruik ik de stock rom, en daar werkt het helemaal goed :). GN taal is NL en keyboard is ook NL, met als 2e taal engels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Crap, dan is dat uit de AOKP gehaald. Das wel een minpuntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee, ik heb hetzelfde hoor. Systeemtaal is Engels en dan is het niet mogelijk de auto correct op NL te krijgen:
(stock 4.0.2)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BDKGamJv5mKUZ3BhHAGa9fgM/full.png

Zelf zou ik ook graag de navigatie (en maps) in het Nederlands krijgen, zonder het hele toestel op Nederlands te zetten. Ben nog op zoek naar de oplossing daarvoor.

[ Voor 31% gewijzigd door Room42 op 31-01-2012 00:03 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-08 19:03
Aghanim schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:40:
[..]

De vraag is dus: heeft iemand de spellingcorrectie voor NL werkend met autocorrectie op het originele keyboard? Zo ja, hoe?
Heb zelf ook een tijde liggen kloten met instellingen om het toestel op Engels te krijgen en de toetsenbordtaal op Nederlands. In principe zijn er 2 dingen: autocorrectie/voorspelling en een woordenboek. Het woordenboek kun je ook weer op 2 manieren bekijken; woorden die voorspeld worden en woorden die rood onderlijnt worden door de spellingcorrectie.

Kort gezegd is dat laatste, spellingcorrectie, niet mogelijk in het Nederlands.
Maar om toch je telefoon op het Engels te hebben en te kunnen typen in het Nederlands (mét voorspelling en het woordenboek daarvan) heb ik de volgende instellingen:
-Language op Engels
-Spelling correction UIT
-Keyboard op Dutch
-Google voice typing op Dutch
-Voice search op Dutch

Hierdoor is je toestel compleet engels, en kun je toch in het Nederlands typen met voorspelling. Woorden die nog niet voorspeld worden kun je zelf toevoegen. Het enige wat je mist is de spellingcorrectie achteraf (de rode lijntjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellbringer
  • Laatst online: 02-07 12:50

hellbringer

Weeeeeeee!

Ik had een aantal Gameloft spellen gekocht rond de jaarwisseling omdat ze afgeprijsd waren tot 70 of 80 cent ofzo. 2 van die spellen waren Cowboys&Aliens en Immortals. Ik kreeg bij deze spellen gelijk een force close dus ik heb ze nooit kunnen opstarten. Ik was al in contact met Gameloft voor een andere spel waar ik problemen mee had dus ik heb deze issue aan hun voorgelegd. Ik kreeg het volgende antwoord van Gameloft

http://imageshack.us/phot...eenshot2012013015253.png/

Ik verwacht dat deze medewerker in de war is en wellicht niet helemaal goed opgelet heeft bij de laatste vergadering.
Cowboys&Aliens van Gameloft is er namelijk voor diverse platforms (O.a. Blackberry, Nokia). Als je hem via de Gameloft website wil kopen (http://www.gameloft.com/mobile/cowboys-and-aliens/#) kun je bij 'Check availability' (onderaan) wel zien dat hij geschikt is voor de SGN, maar als je op 'Buy now' klikt staat hij daar niet bij.
Heb je de app al is geprobeerd te verwijderen en opnieuw installeren? Wil nog wel is helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Zou ik de lader van de galaxy nexus kunnen gebruiken voor de nexus s?
Wat zijn de specs van de lader van de galaxy nexus?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 14:44
enomiss schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:32:
Yup, ik mixnmatch ook verschillende laders door elkaar, die van m'n transformer gebruik ik vnl omdat die meer amperes levert bij 5 Volt en als ik dan ook op reis ga neem ik die mee icm tablet, telefoon etc.
Spec GN-lader: 5.0V/1.0A
Spec TF-lader: 5-15V/1.2-2.0A(alleen hoog voltage bij tablet, anders 5)

[ Voor 10% gewijzigd door Loekie op 31-01-2012 10:42 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-05 13:35

ragged

2

enomiss schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:32:
Ik gebruik die van mijn oude milestone & Desire ook samen met wat 30 cent kabels die ik op dealextreme heb gekocht. : ) werkt allemaal goed met mn nexus.

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phntm schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:35:
[...]

Dank u wel! Dit is eerlijk gezegd mijn 2e android toestel. Mijn eerste was een desire z :+ en daar wist ik ook het niet. Ben ik blij dat ik weet hoe het moet met mijn Nexus. :)
Leuk om te horen dat je in het bezit was van een Desire Z. Ben momenteel ook in het bezit van deze telefoon en wil waarschijnlijk de overstap maken naar de Galaxy Nexus. 3.7" is na een jaar toch niet zo veel meer ;)

Qua camera; vind je deze gelijkwaardig, beter of slechter dan de Desire Z?
En vervolgens de accu; mijn Desire Z redt het vaak net tot het einde v/d dag, hoe is/was dat bij jou in vergelijking met je Nexus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:20:
[...]

Leuk om te horen dat je in het bezit was van een Desire Z. Ben momenteel ook in het bezit van deze telefoon en wil waarschijnlijk de overstap maken naar de Galaxy Nexus. 3.7" is na een jaar toch niet zo veel meer ;)

Qua camera; vind je deze gelijkwaardig, beter of slechter dan de Desire Z?
En vervolgens de accu; mijn Desire Z redt het vaak net tot het einde v/d dag, hoe is/was dat bij jou in vergelijking met je Nexus?
Nou voor dat ik met mijn kort verhaaltje begin even iets anders: De Galaxy Nexus gaat echt wel vet veel zuiniger om met je dataverbruik dan oudere toestellen, dat je dat weet.

Nu naar de accu: De accu is al sowieso sterker dan we hadden op de Desire Z, we gebruiken een 1750 mAh accu en met mij redt hij 2 dagen(soms...) normaliter tot eind van de dag, 1½ dag af en toe. En dit met echt lekker veel gebruik (natuurlijk game ik niet altijd, heb immers wat beters te doen met smartphones natuurlijk :P)

Over de camera ben ik wel heel erg trots. Volgens mij is dit de eerste Android toestel die nonstop achter elkaar fotos kan nemen. Mensen mogen wel deze 5 MP camera afkraken(Zelfde als de Desire Z overigens) maar het maakt lekker heldere fotos, althans dat vind ik. En de front face camera is ook een heldere, vandaag nog uitgeprobeert(Geen foto genomen sorry :P ziet er ook niet uit want moet scheren nog namelijk..)

Ik kan je dit toestel aanraden, de hardware is goed in balans met de accu dus de batterij doet ook goed samen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:01
Is het voor iemand die niet echt ervaring heeft met het kloten aan telefoons een beetje te doen om te fixen dat facebook synct met de contactenlijst? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie
hellbringer schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 07:19:
[...]

Ik verwacht dat deze medewerker in de war is en wellicht niet helemaal goed opgelet heeft bij de laatste vergadering.
Cowboys&Aliens van Gameloft is er namelijk voor diverse platforms (O.a. Blackberry, Nokia). Als je hem via de Gameloft website wil kopen (http://www.gameloft.com/mobile/cowboys-and-aliens/#) kun je bij 'Check availability' (onderaan) wel zien dat hij geschikt is voor de SGN, maar als je op 'Buy now' klikt staat hij daar niet bij.
Heb je de app al is geprobeerd te verwijderen en opnieuw installeren? Wil nog wel is helpen.
Via de Android Market kan mijn Nexus die spellen niet meer vinden. Ik wacht het allemaal maar af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Koerski schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:51:
Is het voor iemand die niet echt ervaring heeft met het kloten aan telefoons een beetje te doen om te fixen dat facebook synct met de contactenlijst? Bedankt!
Gaat het nu om accounts en synchronisatie van een Nexus, of telefoons in het algemeen. Want mocht het niet de 1e zijn, ben je wel in het verkeerde topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:46

yok

Koerski schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:51:
Haxsync installeren. Anders: nee (lees: custom rom installeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou voor dat ik met mijn kort verhaaltje begin even iets anders: De Galaxy Nexus gaat echt wel vet veel zuiniger om met je dataverbruik dan oudere toestellen, dat je dat weet.

Nu naar de accu: De accu is al sowieso sterker dan we hadden op de Desire Z, we gebruiken een 1750 mAh accu en met mij redt hij 2 dagen(soms...) normaliter tot eind van de dag, 1½ dag af en toe. En dit met echt lekker veel gebruik (natuurlijk game ik niet altijd, heb immers wat beters te doen met smartphones natuurlijk :P)

Over de camera ben ik wel heel erg trots. Volgens mij is dit de eerste Android toestel die nonstop achter elkaar fotos kan nemen. Mensen mogen wel deze 5 MP camera afkraken(Zelfde als de Desire Z overigens) maar het maakt lekker heldere fotos, althans dat vind ik. En de front face camera is ook een heldere, vandaag nog uitgeprobeert(Geen foto genomen sorry :P ziet er ook niet uit want moet scheren nog namelijk..)

Ik kan je dit toestel aanraden, de hardware is goed in balans met de accu dus de batterij doet ook goed samen mee.
Haha, bedankt voor je reactie. Zojuist gezien dat GTA 3 ook werkt op de Galaxy Nexus, dus alle twijfel omtrent de Razr of Galaxy Nexus is verdwenen.

[ Voor 8% gewijzigd door pven op 01-02-2012 11:31 . Reden: aub geen reclame maken voor je V&A ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 20:29:
[...]

Haha, bedankt voor je reactie. Zojuist gezien dat GTA 3 ook werkt op de Galaxy Nexus, dus alle twijfel omtrent de Razr of Galaxy Nexus is verdwenen.
Ahahah geen probleem. Ten opzichte van de Razr is ICS de echte klusser. Nexus en Razr hebben bijna dezelfde hardware, maar door ICS wordt het beter geoptimaliseerd, het is maar hoe ICS wordt behandelt door 't bedrijf. Nexus is aan te raden over de razr alleen omdat ik hem heb :)

Je kan ook zien hoe ICS door HTC is behandelt met hun nieuwe sense 4.0 rom nieuws: Video van onaangekondigde HTC-smartphone online gezet Ziet er niet super slecht uit, maar je ziet dus gewoon hoe software mee kan werken als het wordt verandert. Dit is een volle 4.0 rom dus over de beta heen, waarschijnlijk komt er zeker een update (sense 4.1 gedoe etc) die het wat beter optimaliseert, want je ziet in de interface dat het af en toe lagt. Maar je kan zeker later de sense rom lekker gooien op de nexus, mocht je nog steeds veel smaak overhouden voor HTC.

[ Voor 8% gewijzigd door pven op 01-02-2012 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 03:38
Ik ben sinds gisteren in het bezit van een Galaxy Nexus en ik moet zeggen........ dijk van een toestel. Hetgene wat me niet helemaal aanstaat is het gewicht. Dat ding weegt niks en is me ook net even te dun. Maarja, toestel van de zaak, dus we nemen het maar aan. Mijn bijna 3 maanden oude LG Optimus 2x vind ik een stuk lekkerder in de hand liggen. Die is iets zwaarder en heeft toch iets meer body, ondanks dat hij een slagje kleiner is.
ICS is een leuke sprong vooruit tov GB op de LG O2x, maar ik zou de functionaliteit ervan niet gemist hebben als ik met de LG op GB zou blijven draaien, zonder ICS te hebben ervaren. Beide telefoons werken prima naar mijn zin. Gelukkig draait SP Shell 3D ook gewoon op ICS, al mis ik wel het fotolijstje als widget op de Nexus. Ik ga er vanuit dat dat aan ICS ligt.
De Nexus reageert in sommige apps wel veel sneller dan de LG O2x, bijvoorbeeld de foto camera. Die gaat echt heel snel op de Nexus. Foto's zijn, ondanks dat de LG een 8MP camera heeft, rete scherp.

Ik gebruik nu beide toestellen naast elkaar, 1 met prive sim en 1 met een zakelijke sim. Qua vormgeving en feeling vind ik de LG O2x toch nog steeds beter dan de Nexus. Qua functionaliteit is de Nexus wel een stap vooruit. Ik ben benieuwd wat het verschil tussen deze 2 apparaten is als zij beiden op stock ICS roms draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Poops_McGhee schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:02:
Ik ben sinds gisteren in het bezit van een Galaxy Nexus en ik moet zeggen........ dijk van een toestel. Hetgene wat me niet helemaal aanstaat is het gewicht. Dat ding weegt niks en is me ook net even te dun. Maarja, toestel van de zaak, dus we nemen het maar aan. Mijn bijna 3 maanden oude LG Optimus 2x vind ik een stuk lekkerder in de hand liggen. Die is iets zwaarder en heeft toch iets meer body, ondanks dat hij een slagje kleiner is.
ICS is een leuke sprong vooruit tov GB op de LG O2x, maar ik zou de functionaliteit ervan niet gemist hebben als ik met de LG op GB zou blijven draaien, zonder ICS te hebben ervaren. Beide telefoons werken prima naar mijn zin. Gelukkig draait SP Shell 3D ook gewoon op ICS, al mis ik wel het fotolijstje als widget op de Nexus. Ik ga er vanuit dat dat aan ICS ligt.
De Nexus reageert in sommige apps wel veel sneller dan de LG O2x, bijvoorbeeld de foto camera. Die gaat echt heel snel op de Nexus. Foto's zijn, ondanks dat de LG een 8MP camera heeft, rete scherp.

Ik gebruik nu beide toestellen naast elkaar, 1 met prive sim en 1 met een zakelijke sim. Qua vormgeving en feeling vind ik de LG O2x toch nog steeds beter dan de Nexus. Qua functionaliteit is de Nexus wel een stap vooruit. Ik ben benieuwd wat het verschil tussen deze 2 apparaten is als zij beiden op stock ICS roms draaien.
Ben sinds dit weekend ook trotse bezitter van een SGN en ik moet zeggen: Wauw. Als Android-gebruiker van het eerste uur heb ik al met alle uitgebrachte Android-releases (buiten Honeycomb) gewerkt en ICS is echt zalig om mee te werken! Zo snel, vanzelfsprekend, strak, gebruiksvriendelijk....

Over die camera valt idd niet veel slecht te zeggen. Zelfs filmen op 1920*1080 met snelle bewegingen geeft heel goed beeld. Topsmartphone!

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiies
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:05
Hebben jullie ook last van 'image retention'? Het viel mij laatst op dat als ik bijvoorbeeld een wordfeud-spel even (ongeveer 10 seconden of langer) open heb staan, en ik ga een scherm terug, dat ik heel lichtjes nog gedeelten van het vorige scherm kan zien. Dit verdwijnt ongeveer na 5 seconden. Dit heb ik bijvoorbeeld ook bij de iconen in het hoofdmenu, die ik dan nog heel even door een ander scherm heen kan zien.. Is dit normaal??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsen
Zelf heb ik daar geen last van. Heb het ff getest met meerdere helderheden. Geen probleem.
Wel is het scherm een beetje korrelig als je een lagere helderheid gebruikt. Maar dat is gewoon het nadeel van amoled schermen ;).

Ik heb zelf ook nog een vraag
Krijgen jullie de batterij van je nexus helemaal opgeladen naar 100%?
Als ik hem 's ochtends van de lader doe is hij altijd 98-99%, verder wil hij niet. Maar voor de rest heb ik geen issues met de batterijduur, haal makkelijk 3,5 uur scherm tijd

[ Voor 0% gewijzigd door matsen op 01-02-2012 00:34 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiies schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 00:18:
Hebben jullie ook last van 'image retention'?
Heb ik evenmin last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Zo, ik kan mijn abonnement verlengen. Grote voorkeur gaat uit naar de Nexus.

Voor diegene die hem reeds langer in bezit hebben, staan jullie nog steeds achter deze keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 20:47
Heerlijke telefoon, geen twijfel aan dat. Maar ik kocht hem dan ook direct bij de release. De exclusiviteit raakt er nu langzamerhand af, dus misschien kan je beter wachten op een SIII?

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 19:56
Joost1991 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 09:50:
Heerlijke telefoon, geen twijfel aan dat. Maar ik kocht hem dan ook direct bij de release. De exclusiviteit raakt er nu langzamerhand af, dus misschien kan je beter wachten op een SIII?
Na 3 maanden is de S3 ook niet meer zo ''exclusief'', zo blijft je bezig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
S3 lijkt me top.. Maar las dat release verschoven was naar mei.. dat duurt me te lang..
Ten eerste omdat ik mijn abo binnen 2 maanden moet verlengen/overstappen.
Ten tweede omdat mijn huidige gsm (htc desire) te vaak gevallen is en nu regelmatig uitvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Tokkes schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:13:
[...]

Ben sinds dit weekend ook trotse bezitter van een SGN en ik moet zeggen: Wauw. Als Android-gebruiker van het eerste uur heb ik al met alle uitgebrachte Android-releases (buiten Honeycomb) gewerkt en ICS is echt zalig om mee te werken! Zo snel, vanzelfsprekend, strak, gebruiksvriendelijk....

Over die camera valt idd niet veel slecht te zeggen. Zelfs filmen op 1920*1080 met snelle bewegingen geeft heel goed beeld. Topsmartphone!
Ik vind ICS in sommige opzichten best op Honeycomb lijken. Het is natuurlijk wel device specifiek hoe het draait en ik denk ook dat de GAlaxy Nexus perfect in eenstemming is met ICS. Ik ben wel erg blij dat de bloatware minimaal is. Een lading Google apps mag je verwachten. Gelukkig is er verder geen troep meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 20:47
Tweekeraar schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 09:57:
[...]

Na 3 maanden is de S3 ook niet meer zo ''exclusief'', zo blijft je bezig..
Maar qua specs is de Galaxy Nexus niet een super telefoon. De exclusiviteit kwam daar voornamelijk naar voren door ICS.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Joost1991 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 09:50:
Als je voor exclusief wilt gaan, dan moet je toch echt een phone uit een heel ander segment gaan halen. Deze toestellen worden zowiezo voor de massa gemaakt. Daar is in aanvang al niets exclusiefs aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 11:19
Poops_McGhee schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:02:
.... Hetgene wat me niet helemaal aanstaat is het gewicht. Dat ding weegt niks en is me ook net even te dun. Maarja, toestel van de zaak, dus we nemen het maar aan. Mijn bijna 3 maanden oude LG Optimus 2x vind ik een stuk lekkerder in de hand liggen. Die is iets zwaarder en heeft toch iets meer body, ondanks dat hij een slagje kleiner is.
....
Toevallig dat je dit post, ik had hetzelfde maar dat gevoel is na de aanschaf van een Case-Mate Barely There zo goed als verdwenen. Ik zit er nu aan te denken om een extended battery aan te schaffen (2000 mAh ipv 1750) met een iets aangepaste cover, die nog wel in de case-mate past. Ik vroeg me af of iemand hier (goede) ervaringen mee heeft, of bijvoorbeeld met de 3800 mAh batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Joost1991 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:00:
[...]

Maar qua specs is de Galaxy Nexus niet een super telefoon. De exclusiviteit kwam daar voornamelijk naar voren door ICS.
Hmm en het gebogen scherm met superhoge resolutie dan? NFC? en de snelle camera? Lijken me toch wel specs die uitmaken bij een keuze tussen verschillende telefoons.
Bij mij in de buurt lopen een aantal mensen met een Galaxy SII rond, maar dat vind ik maar logge bakbeesten om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digger36
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-04-2023
ElectroDonker schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:03:
[...]

Toevallig dat je dit post, ik had hetzelfde maar dat gevoel is na de aanschaf van een Case-Mate Barely There zo goed als verdwenen. Ik zit er nu aan te denken om een extended battery aan te schaffen (2000 mAh ipv 1750) met een iets aangepaste cover, die nog wel in de case-mate past. Ik vroeg me af of iemand hier (goede) ervaringen mee heeft, of bijvoorbeeld met de 3800 mAh batterij?
Let er wel op dat bij de niet originele batterijen waarschijnlijk geen NFC antenne in de batterij zit. Je bent dan dus je NFC functionaliteit kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
Digger36 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:06:
[...]

Let er wel op dat bij de niet originele batterijen waarschijnlijk geen NFC antenne in de batterij zit. Je bent dan dus je NFC functionaliteit kwijt.
Goed punt, de 2000 mAh batterij is van Samsung zelf en heeft wel NFC, de 3800 mAh waarschijnlijk niet...

Een tweede punt, heeft iemand al een goede manier / app gevonden om al je contacts te mergen (bij voorkeur naar je google contacts)? Via de people app kan je wel handmatig contacten joinen (klik op persoon, daarna menu / edit, daarna menu / join), maar dat duurt een tijdje, zeker omdat ik wil joinen met contacten uit LinkedIn, Facebook, MS Live, en Google zelf uiteraard. In de webbased Google Contacts kan je alleen google contacten samenvoegen... Anyone? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
Joost1991 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:00:
[...]

En die exclusiviteit blijft! Je zal altijd als eerste de updates hebben (alhoewel google uitermate zijn best doet dat niet te kunnen waarborgen -4.0.4 is al gelekt voor de Nexus S-) en je hebt niet zo'n irritante grafische schil er omheen. De Nexus koop je niet alleen omdat je exclusiviteit wilt, maar ook voor de pure Google experience. Persoonlijk is dit de eerste telefoon die ik niet na 2 maanden al zat ben en zit uit te kijken naar een nieuwe. Zelfs de specs van de SIII wegen voor mij niet op tegen AOSP. I'm loving it ;-)

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
mbroeders schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:29:
[...]

En die exclusiviteit blijft! Je zal altijd als eerste de updates hebben (alhoewel google uitermate zijn best doet dat niet te kunnen waarborgen -4.0.4 is al gelekt voor de Nexus S-) en je hebt niet zo'n irritante grafische schil er omheen. De Nexus koop je niet alleen omdat je exclusiviteit wilt, maar ook voor de pure Google experience. Persoonlijk is dit de eerste telefoon die ik niet na 2 maanden al zat ben en zit uit te kijken naar een nieuwe. Zelfs de specs van de SIII wegen voor mij niet op tegen AOSP. I'm loving it ;-)
Net bekend geworden dat de S3 verlaat is, en niet in februari gepresenteerd gaat worden...dus we kunnen nog even vooruit met onze nexus ;) :

http://www.techradar.com/...s-galaxy-s3-delay-1059133

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07
Weet iemand trouwens hoe je karakters als é, è, ç, invoert (zonder daarvoor de invoertaal te wijzigen)?

Bij mijn HTC Desire moest je daarvoor een letter langer ingedrukt houden, maar dat werkt niet bij de GN.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Laguna schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 12:27:
Weet iemand trouwens hoe je karakters als é, è, ç, invoert (zonder daarvoor de invoertaal te wijzigen)?

Bij mijn HTC Desire moest je daarvoor een letter langer ingedrukt houden, maar dat werkt niet bij de GN.
Ik heb hem op NL staan en bij lang indrukken verschijnt er een vakje met 8 tekens in het geval van e, de door jou gewenste tekens staan daarbij...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Loekie schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 12:31:
[...]

Ik heb hem op NL staan en bij lang indrukken verschijnt er een vakje met 8 tekens in het geval van e, de door jou gewenste tekens staan daarbij...
Dat werkt dus alleen bij de e en niet bij de c zie ik.. het ging mij juist om de c :|

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Laguna schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 12:58:
[...]

Dat werkt dus alleen bij de e en niet bij de c zie ik.. het ging mij juist om de c :|
Denk dat je dan niet om andere invoertaal heenkomt, bij Spaans wat ik af en toe ook gebruik kun je wel de c selecteren die jij wilt....

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 12:58:
[...]
Bij het Swype toetsenbord krijg je die c wel aangeboden als optie, ook bij het Nederlands. Sowieso een hel fijn toetsenbord. ik gebruik het pas een twee maanden, maar ben er erg tevreden over. Er is nog geen officiele release voor ICS, maar hier kun je een prima werkende oplossing downloaden;
https://plus.google.com/108096915458146487046/posts/RbaqP3E9yba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert20
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 20:16
Even heel wat anders, maar ik kom er toch echt niet uit na 2avonden proberen en van Google wordt je ook niet echt wijzer....

Ik heb een .mkv file van 'The Big Bang Theory'. Deze speelt prima zolang de op de telefoon staat, dit met mx Player, Mobo Player en de standaard player.

Nu wil ik dus ditzelde .mkv bestand streamen met DNLA. Verschillende dnla servers geprobeert waarvan Twonky Media het beste lijkt te zijn. Hiermee kan ik dus ook prima dit bewuste bestand streamen op een andere computer. Maar je raad het al:
'HELAAS niet op de Nexus.'

Wie o wie heeft het wel voor elkaar gekregen MKV bestanden door middel van streamen af te spelen op deze mooi telefoon? Zo ja, wat is de gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bert20 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:42:
Even heel wat anders, maar ik kom er toch echt niet uit na 2avonden proberen en van Google wordt je ook niet echt wijzer....

Ik heb een .mkv file van 'The Big Bang Theory'. Deze speelt prima zolang de op de telefoon staat, dit met mx Player, Mobo Player en de standaard player.

Nu wil ik dus ditzelde .mkv bestand streamen met DNLA. Verschillende dnla servers geprobeert waarvan Twonky Media het beste lijkt te zijn. Hiermee kan ik dus ook prima dit bewuste bestand streamen op een andere computer. Maar je raad het al:
'HELAAS niet op de Nexus.'

Wie o wie heeft het wel voor elkaar gekregen MKV bestanden door middel van streamen af te spelen op deze mooi telefoon? Zo ja, wat is de gouden tip?
wat je kan proberen is bs player, deze kan rechtstreeks connecten met smb shares. Ik gebruik het vooral om avi's af te spelen op mijn HD2 met ICS. Ik geloof dat er voor LAN streaming altijd de software encoding mode gebruikt wordt, dat betekend dan wel dat je cpu het zware werk moet doen. Op mijn HD2 gaat dat dus wel met avi's maar niet met mkv. Wellicht dat de GN er sterk genoeg voor is.
(vind het sowieso een erg fijne player, BS player dus)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert20
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 20:16
Prulleman schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:53:
[...]

wat je kan proberen is bs player, deze kan rechtstreeks connecten met smb shares. Ik gebruik het vooral om avi's af te spelen op mijn HD2 met ICS. Ik geloof dat er voor LAN streaming altijd de software encoding mode gebruikt wordt, dat betekend dan wel dat je cpu het zware werk moet doen. Op mijn HD2 gaat dat dus wel met avi's maar niet met mkv. Wellicht dat de GN er sterk genoeg voor is.
(vind het sowieso een erg fijne player, BS player dus)
BS Player.... Dat is lang geleden zeg. Die gebruikte ik 8jaar geleden ofzo iets...
Had het inmiddels wel werkend met Rock Player, nu de rest ook dank zei jou.
Dacht eerst dat het aan DNLA lag, maar ook via ES-explorer kon je ze idd via smb shares ook niet spelen.

En dat komt idd dat je voor LAN streaming software encoding moet gebruiken.... Je hebt helemaal gelijk.
Het punt was zodra je in MXplayer (de mooiste als je het mij vraagt) de file streamt staat die gelijk op hw-decoding en dat kan je dus niet wijzigen omdat die dan moeilijk dat en vast staat. Ergens in de instelling gezet dat die gelijk sw moet gebruiken en nu doet die het.

Helaas niet helemaal fijnloos en of dat nu komt door de softwaredecoding of mijn wifi, dat vinden we wel weer uit.

In iedergeval een lang verhaal, maar misschien voor meerdere interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
ElectroDonker schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:03:
[...]

Ik vind een hoesje of een case altijd een dooddoener voor een smartphone. En vooral de siliconen hoesjes vind ik niet echt mooi. Ik kan me wel voorstellen dat ie dan iets fijner in de hand ligt, maar het oog wil ook wat.

Iets anders van deze phone: het kan aan mij liggen, maar ik heb het idee dat dit ding een veel mindere vlekkentrekker is dan andere phones/tablets. Ik heb hier nu 3 touchscreen apparaten dagelijks in gebruik. Mijn LG O2x, deze SGN en een TF101 tablet. Op de een of andere manier blijven er veel minder vette vingers op de SGN achter dan op de andere 2 apparaten, terwijl hij wel intensief gebruikt wordt....
Is iemand anders dat misschien ook opgevallen? En nee, ik maak mijn handen niet eerst schoon, voordat ik welke van de 3 apparaten oppak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Poops_McGhee schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 23:37:
[...]

Ik vind een hoesje of een case altijd een dooddoener voor een smartphone. En vooral de siliconen hoesjes vind ik niet echt mooi. Ik kan me wel voorstellen dat ie dan iets fijner in de hand ligt, maar het oog wil ook wat.

Iets anders van deze phone: het kan aan mij liggen, maar ik heb het idee dat dit ding een veel mindere vlekkentrekker is dan andere phones/tablets. Ik heb hier nu 3 touchscreen apparaten dagelijks in gebruik. Mijn LG O2x, deze SGN en een TF101 tablet. Op de een of andere manier blijven er veel minder vette vingers op de SGN achter dan op de andere 2 apparaten, terwijl hij wel intensief gebruikt wordt....
Is iemand anders dat misschien ook opgevallen? En nee, ik maak mijn handen niet eerst schoon, voordat ik welke van de 3 apparaten oppak.
Klopt dat komt door de oleophobic surface bij de GN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Laguna schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 23:43:
[...]

Klopt dat komt door de oleophobic surface bij de GN.
Aah, duidelijk. Ik hoop dat het er wel even opblijft zitten. Of is het een permanent goedje? Zal wel niet, maar hopen mag altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsen
Dat viel mij idd ook al gelijk op. Denk dat dat gewoon een coating over de glasplaat is, en het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat deze er zo maar ff afgaat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
Bij het spelen van Wordfeud, raakt de accu echt heel erg snel leeg. Tenminste veel sneller dan normaal.. WiFi staat uit. Helderheid van het scherm aangepast. Verder helemaal geen apps open staan behalve dus Wordfeud..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
probleem van wordfeud is dat je lang naar je scherm zit te staren... dat kost nou eenmaal veel energie, zeker bij een 4.65" scherm.
Het is normaal dat je +/- 4 uur scherm tijd kan halen (afhankelijk van helderheid en kleur/hoeveelheid pikzwart kan dit langer of korter zijn)
Dat betekend dus dat je met een half uurtje WF (af wat dan ook met je scherm aan) een drop van 10-15 % kan zien

[ Voor 4% gewijzigd door Prulleman op 02-02-2012 10:33 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Heren, net de 4.0.2 ontvangen van Samsung. (Heb niet yakju maar yakjuxw, dus beheerd door samsung.) OTA natuurlijk.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/35iS8.png

Btw, hebben jullie nyandroid ooit gezien? Ga naar over je telefoon, druk 4-5 keer achterelkaar op je android versie
er komt dan ICS op het scherm en houd hem ingedrukt en hij zal groeien.... en dan...invasie :D

[ Voor 39% gewijzigd door Phntm op 02-02-2012 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Grappig :D

Zijn er nog meer Easter Eggs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Eric_Cantona schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:45:
Grappig :D

Zijn er nog meer Easter Eggs?
Niet dat ik er achter ben gekomen, maar die nyandroid vond ik per ongeluk uit toen ik uit vreugd mijn 4.0.2 begon te drukken. Goed he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
Prulleman schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:32:
probleem van wordfeud is dat je lang naar je scherm zit te staren... dat kost nou eenmaal veel energie, zeker bij een 4.65" scherm.
Het is normaal dat je +/- 4 uur scherm tijd kan halen (afhankelijk van helderheid en kleur/hoeveelheid pikzwart kan dit langer of korter zijn)
Dat betekend dus dat je met een half uurtje WF (af wat dan ook met je scherm aan) een drop van 10-15 % kan zien
Dat klopt inderdaad, maar volgens mij gebeurt het dus ook zodra ik aan het wachten ben zeg maar op de tegenstander ( en mn scherm dus uit staat )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dan moet je eens kijken met betterbatterystats of WF voor (partial) wakelocks zorgt. Dat wil zeggen dat deze app ervoor zorgt dat je toestel niet in de gewenste low power diepe standby stand komt, omdat een app het toestel "wakker" houd.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
Prulleman schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 13:03:
dan moet je eens kijken met betterbatterystats of WF voor (partial) wakelocks zorgt. Dat wil zeggen dat deze app ervoor zorgt dat je toestel niet in de gewenste low power diepe standby stand komt, omdat een app het toestel "wakker" houd.
Thanks voor de tip, zal er naar kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-08 19:03
Phntm schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:33:
Btw, hebben jullie nyandroid ooit gezien? Ga naar over je telefoon, druk 4-5 keer achterelkaar op je android versie
er komt dan ICS op het scherm en houd hem ingedrukt en hij zal groeien.... en dan...invasie :D
Die is wel leuk ja! Zit trouwens ook in eerdere versies van Android (sowieso Gingerbread).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phntm schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:50:
[...]
Niet dat ik er achter ben gekomen, maar die nyandroid vond ik per ongeluk uit toen ik uit vreugd mijn 4.0.2 begon te drukken. Goed he.
Jammer genoeg zonder het irritante en o zo pakkende muziekje. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie
Dat de batterij zo snel leegtrekt bij het spelen van Wordfeud komt door de app zelf. Zowel op de iphone 4 en 4s is dat ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
Zo zwaar is de app niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
Zoals hierboven al goed uitgelegd is: het heeft niet met het geheugenverbruik van de app te maken, maar met het feit dat je beeldscherm aanstaat wanneer je de app verbruikt. En bij wordfeud zit je al gauw een tijd naar je scherm te staren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
Ik ben op zoek naar een hoesje van Gripis voor deze telefoon. Ik kan echter geen nederlandse leverancier vinden, en de site van de fabrikant verscheept alleen naar duitsland en oostenrijk.

Weet iemand wellicht waar ik een Gripis hoesje voor de Galaxy Nexus kan bestellen?

Mvg,

Erik

(deze dus: http://www.gripis.com/Gri...r-Size-10-creased-black_1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
erikjannemann schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 18:12:
Ik ben op zoek naar een hoesje van Gripis voor deze telefoon. Ik kan echter geen nederlandse leverancier vinden, en de site van de fabrikant verscheept alleen naar duitsland en oostenrijk.

Weet iemand wellicht waar ik een Gripis hoesje voor de Galaxy Nexus kan bestellen?

Mvg,

Erik

(deze dus: http://www.gripis.com/Gri...r-Size-10-creased-black_1)
Je hebt een razendsnelle smartphone. Gebruik hem eens om te googelen? Die app zit er vast en zeker wel op.
Hebben ze een telefoon......... doen ze er niks mee....... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
Ja maar google zorgt er niet voor dat ik ineens wel naar Nederland kan laten verzenden. Ik kan geen nederlandse reseller vinden van de gripis hoesjes voor de Galaxy Nexus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 12:43
Sinds vandaag een mooie Galaxy Nexus in mijn bezit! Top ding.
Helaas krijg ik de Rabobank app niet werkend. Als ik 'm opstart krijg ik: "Er is een algemene systeemfout opgetreden (0999)"
Een Google zoektocht levert niets op. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
erikjannemann schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 20:07:
Ja maar google zorgt er niet voor dat ik ineens wel naar Nederland kan laten verzenden. Ik kan geen nederlandse reseller vinden van de gripis hoesjes voor de Galaxy Nexus...
En wij Tweakers wel? Ik ga er nog steeds vanuit dat Google meer weet dan wij tweakers dat doen. We willen je best helpen met een vraag, maar dan wel met het gevoel dat je zelf van alles geprobeerd hebt om een antwoord te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

stijnos1991 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 20:21:
Helaas krijg ik de Rabobank app niet werkend. Als ik 'm opstart krijg ik: "Er is een algemene systeemfout opgetreden (0999)"
Yup, hier werkt 't ook niet terwijl 't voorheen wel goed ging. Zal wel 'n storing of zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
stijnos1991 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 20:21:
Bij mij geeft ie de melding dat het een html gerelateerde fout is. Dan kan het dus aan de browser liggen. Ik ga er vanuit dat het snel zal worden opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Laatst online: 14-09 13:30
Er was/is een storing met internet bankieren van de Rabobank -> http://www.nu.nl/internet...etbankieren-rabobank.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
mbroeders schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:13:
[...]

Zoals hierboven al goed uitgelegd is: het heeft niet met het geheugenverbruik van de app te maken, maar met het feit dat je beeldscherm aanstaat wanneer je de app verbruikt. En bij wordfeud zit je al gauw een tijd naar je scherm te staren ;-)
Doe je dat niet met elke (leuke) game dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, maar andere games verbruiken ook veel energie.
verschil is dat je bij andere gamese wellicht (onbewust) een hoog verbruik verwacht. (denk aan wisselende beelden, cpu, gpu verbruik etc.) Terwijl WF zo simpel is omdat er 99% van de tijd niks op je scherm gebeurd.
Feit blijft dan nog steeds dat het scherm een van de grootste verbruikers is, ook in verhouding tot cpu en gpu verbruik.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Ik heb geen problemen met het accuverbruik van Wordfeud. Het ligt dus iig niet aan de app zelf oftewel het ligt aan de gebruiker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds woensdag ook de trotse bezitter van deze geweldige telefoon.

Het grote scherm, de hardware/software combinatie, wat een soepele gebruikserservaring geeft. Daarnaast is gamen een waar genot, en de camera echt beter (en sneller!) dan ik verwacht had. Zelfs filmen in het donker op 1080p (met led aan) gaat zonder hapering.

Nu ben ik benieuwd of er andere GNexus bezitters zijn die ook last hebben van het volgende "probleem";

als ik in een applicatie zit, m'n scherm uitzet, en vervolgens weer aan, dan blijft de menuknop onderin aanwezig op m'n lockscreen. Op het moment dat ik deze indruk kom ik ook weer direct in de App.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/0/view/udlo9ra6ucqz2cr/Photos/Screenshot_2012-02-02-14-21-22.png

Andere mensen die hier ook "last" van hebben? Momenteel staat er Android 4.0.2 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 09:32:

Het grote scherm, de hardware/software combinatie, wat een soepele gebruikserservaring geeft. Daarnaast is gamen een waar genot, en de camera echt beter (en sneller!) dan ik verwacht had. Zelfs filmen in het donker op 1080p (met led aan) gaat zonder hapering.

Nu ben ik benieuwd of er andere GNexus bezitters zijn die ook last hebben van het volgende "probleem";

als ik in een applicatie zit, m'n scherm uitzet, en vervolgens weer aan, dan blijft de menuknop onderin aanwezig op m'n lockscreen. Op het moment dat ik deze indruk kom ik ook weer direct in de App.
[afbeelding]

Andere mensen die hier ook "last" van hebben? Momenteel staat er Android 4.0.2 op.
Ja ik heb daar ook last als ik gelijk vanuit een programma de telefoon lock zonder het programma eerst te sluiten ook met 4.0.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja, dat viel me ook opeens op, deze week. Dat is wel minder. Want ik wil nog wel eens per ongeluk de aan/uit knop indrukken.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:46
Andere lockmethode kiezen dan.. bij het pattern heb je er in ieder geval geen last van :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 09:32:

[afbeelding]

Dat heb ik inderdaad ook, maar ik vind het wel handig. Ik heb wel vaker dat ik snel mijn scherm lock omwille van meekijkers. Dan is het handig om je scherm snel weer terug te halen met 1 knopje.
Het is ook geen probleem dat de menuknop zichtbaar is met deze "beveiligings" methode. Met andere heb je daar geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Zo, ik heb de Nexus sinds een uur in bezit. Mooi spul. Echter wel problemen met syncen.

Vanuit mijn oude Desire geef ik aan alles te willen synchroniseren (o.a. contacten en agenda), echter als mijn Nexus gaat synchorniseren met mijn google account krijg ik geen contacten erbij. Ergens gaat dus iets verkeerd.

Is het mogelijk om op de oude manuele manier te syncen met outlook? Want daar staan namelijk al mijn contacten in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Dacide schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 12:59:
Zo, ik heb de Nexus sinds een uur in bezit. Mooi spul. Echter wel problemen met syncen.

Vanuit mijn oude Desire geef ik aan alles te willen synchroniseren (o.a. contacten en agenda), echter als mijn Nexus gaat synchorniseren met mijn google account krijg ik geen contacten erbij. Ergens gaat dus iets verkeerd.

Is het mogelijk om op de oude manuele manier te syncen met outlook? Want daar staan namelijk al mijn contacten in.
Gecheckt of je he contacten op je sim hebt ipv gmail cloud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Nou, ik heb gisteren eerst alle simcontacten gekopieerd naar het geheugen van de desire en vervolgens deze gesynct.

Ondertussen een andere optie geprobeerd die wel werkt (outlook export -> csv -> import gmail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
Poops_McGhee schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 11:38:
[...]

Dat heb ik inderdaad ook, maar ik vind het wel handig. Ik heb wel vaker dat ik snel mijn scherm lock omwille van meekijkers. Dan is het handig om je scherm snel weer terug te halen met 1 knopje.
Het is ook geen probleem dat de menuknop zichtbaar is met deze "beveiligings" methode. Met andere heb je daar geen last van.
Ha! Het ouderwetse adagium 'It's not a bug, it's a feature!' - Mooi dat die nog eens van pas komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Ik zie dat sommigen een volledig zwarte achtergrond hebben (om accu te sparen). Dit wil ik ook. Ik kan echter nergens een zwarte achtergrond kiezen. Dien ik zoiets zelf te maken? Of zijn er andere wegen die naar rome leiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
Dacide schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 14:36:
Ik zie dat sommigen een volledig zwarte achtergrond hebben (om accu te sparen). Dit wil ik ook. Ik kan echter nergens een zwarte achtergrond kiezen. Dien ik zoiets zelf te maken? Of zijn er andere wegen die naar rome leiden?
De beste weg is google ;) Zoek maar eens op 'black wallpaper android'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
In al die tijd had je al lang in paint een zwarte jpg kunnen maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Nevermind mannen... het is gelukt ;)
(no wallpaper app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
Poops_McGhee schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 20:24:
[...]

En wij Tweakers wel? Ik ga er nog steeds vanuit dat Google meer weet dan wij tweakers dat doen. We willen je best helpen met een vraag, maar dan wel met het gevoel dat je zelf van alles geprobeerd hebt om een antwoord te vinden.
Wij Tweakers? Waar gaat dit nou over zeg. Als je het antwoord op mijn vraag niet weet, reageer dan niet, of zeg dat je het niet weet. Ga niet zitten zeuren over de vraag. Ik heb gezocht, ik kan echter niets vinden (ook niet via het almachtige google, en niet op tweakers zelf). Mijn inziens stel ik daarom geen rare vraag. Lekker makkelijk om te zeggen, 'heb je er zelf al wel álles aan gedaan om een oplossing te vinden..?' Ehm nee ik ben niet naar duitsland gereden om het ding op te halen. Maar ik draaf wat door... Het is me duidelijk, niemand hier weet van een nederlandse reseller van de Gripis hoesjes. Dat wou ik graag weten. Ik ging er al vanuit, maar wie weet had ik iets over het hoofd gezien.

Overigens voor andere gegadigden nog wel het volgende. Ik heb de winkel net ge-emaild met dezelfde vraag als hier. Ze gaven aan dat er geen nederlandse reseller is, en ze verschepen niet naar Nederland via de site. Maar als ik per e-mail het afleveradres doorgeef, stuurt hij met de gewone post (€ 6,00 verzendkosten) een hoesje naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
erikjannemann schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 23:41:
[...]

Wij Tweakers? Waar gaat dit nou over zeg. Als je het antwoord op mijn vraag niet weet, reageer dan niet, of zeg dat je het niet weet. Ga niet zitten zeuren over de vraag. Ik heb gezocht, ik kan echter niets vinden (ook niet via het almachtige google, en niet op tweakers zelf). Mijn inziens stel ik daarom geen rare vraag. Lekker makkelijk om te zeggen, 'heb je er zelf al wel álles aan gedaan om een oplossing te vinden..?' Ehm nee ik ben niet naar duitsland gereden om het ding op te halen. Maar ik draaf wat door... Het is me duidelijk, niemand hier weet van een nederlandse reseller van de Gripis hoesjes. Dat wou ik graag weten. Ik ging er al vanuit, maar wie weet had ik iets over het hoofd gezien.

Overigens voor andere gegadigden nog wel het volgende. Ik heb de winkel net ge-emaild met dezelfde vraag als hier. Ze gaven aan dat er geen nederlandse reseller is, en ze verschepen niet naar Nederland via de site. Maar als ik per e-mail het afleveradres doorgeef, stuurt hij met de gewone post (€ 6,00 verzendkosten) een hoesje naar Nederland.
Dat bedoel ik dus met eerst zelf van alles proberen. Had je ook kunnen doen, voordat je een vraag neerplempt. Geen rare vraag? Echt alles al gedaan voordat je de vraag stelde? Blijkbaar niet dus....

[ Voor 3% gewijzigd door Poops_McGhee op 04-02-2012 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
Waarom het wiel 2x uitvinden? Wellicht had iemand hier een oplossing? Had iemand hier een adres in NL waar de hoesjes te koop zijn? Maar ik vermoed dat we het niet eens gaan worden. Toch bedankt voor je uiterst behulpzame antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik ben 't wel met Poops eens, Erik. Je had toch op z'n minst even kunnen mailen met die winkel, dan had je dat alvast geweten. En die 6,- is ook de moeite niet waard om verder te zoeken, lijkt me.
Pagina: 1 ... 33 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.