Het is al een aantal keren aangekaard, maar bij deze nogmaals. Hoe krijg je het voor elkaar om een werkende Nederlandse spellingcontrole op je GN te krijgen, terwijl je als telefoontaal Engels wilt? Engelse spellingcontrole werkt prima, maar de Nederlandse corrigeert niets en geeft ook geen suggesties. Ik krijg enkel rode lijnen onder de Nederlandse woorden, maar als ik er naast typ wordt er niks verbeterd. Wat ik gedaan heb:
- GN Taal op Nederlands gezet: geen succes, Engelse spellingcorrectie als 2e taal werkt dan wel
- GN Taal op Engels gezet met Nederlands als 2e taal: geen succes
- Dutch woordenboek gedownload: geen succes
- Mate van correctie gewijzigd (aggressive): geen succes
- Spellingcorrectie staat uiteraard aan (Engels werkt immers prima)
Het enige dat mogelijk blijkt is een alternatief keyboard maar dat wil ik niet. Ik vind deze fijn typen en vind dat het met de standaard ook moet kunnen.
Overigens draai ik wel AOKP maar zover ik me kon herrnneren werkte het op de stock ook niet. Mocht ik er naast zitten dan verplaats ik het topics wel.
De vraag is dus: heeft iemand de spellingcorrectie voor NL
werkend met autocorrectie op het originele keyboard? Zo ja, hoe?
Edit: ik zie net in het menu dat bij spellingscontrole, wanneer je dan op de 'wereldbol' klikt, er geen NL bij staat. Dat zal het wel verklaren. De vraag is: zat dit wel in de stock rom?
[
Voor 9% gewijzigd door
Aghanim op 30-01-2012 20:59
]