Je moet eens tweakdeck proberen, is een 'geupdate' versie van tweetdeck die wat extra dingen en tweaks heeft(o.a. blauw alles, door nieuwe pc tweetdeck versie)Maardiweb schreef op zondag 22 januari 2012 @ 12:31:
Twitter 'integratie' vind ik sowieso wat mager. Ik heb de officiële Twitter app een halve dag gebruikt en weer weggegooid, want ik vond hem niet fijn werken. Gebruik sindsdien tweetdeck en dat werkt wel fijn. Echter, ik merk dat ik alleen een notificatie ontvang over een mention op het moment dat ik de app al een keer geopend heb. Op het moment dat ik mijn telefoon gereboot heb oid, dan krijg ik dus niet meer automatisch mentions binnen en dat is wel naar. Kan iemand dit probleem reproduceren of is er een oplossing?
Vraag me daarnaast af of er een interessante mod is om met gestures bij je pattern unlock verschillende apps te openen. N.a.v dit nieuwsbericht vroeg ik me af of er niet een app is die dit al mogelijk maakt? Widgetlocker vind ik niet afdoende, omdat dat mijn telefoon niet beveiligd.
THnx in advance
Tja de developer moet toch ook wat geld verdienen aan de uurtjes die hij erin steektpartyondude schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:23:
[...]
Lekker irritant dan zeg, waar slaat dat nou op
[ Voor 10% gewijzigd door incomer op 22-01-2012 22:05 ]