Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:22
Het fijne aan de nexus is dat deze een Curve heeft, waardoor dit weer minder snel gebeurt. Jezus, wat is dit toch een top telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
darkfujita schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 23:21:
Het fijne aan de nexus is dat deze een Curve heeft, waardoor dit weer minder snel gebeurt. Jezus, wat is dit toch een top telefoon!
dat vind ik dus wel tegen vallen, heb een s2 en iphone 4 gehad....die deed niet krassen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 19:56
LED-probleem lijkt opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
En wat was het uiteindelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
alwaysleft schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 23:23:
[...]

dat vind ik dus wel tegen vallen, heb een s2 en iphone 4 gehad....die deed niet krassen;)
Kan ook zijn dat je nu 1 zand korreltje in je broekzak hebt gehad. Zand krast overal, ook op Gorilla Glass (en dus een S2 en iPhone ook). Heb zelf ook nooit last van krasjes, maar 1 zandkorreltje is genoeg. Als er filmpjes zijn waar ze er met sleutels overheen gaan is het zeker goed glas en heb jij gewoon pech gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
Na wat 'gekloot' deed hij het weer...Alle LEDtest apps verwijderd, aantal keer gereboot. Beetje de standaard dingen zeg maar en nu werkt het gelukkig met Whatsapp!

edit: Het is me trouwens nog niet gelukt om in hoofdmenu de apps in mijn eigen volgorde te zetten? Het kan alleen de beginschermen zeg maar...

[ Voor 18% gewijzigd door Tweekeraar op 18-01-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Werkt Lightflow nu inmiddels zonder problemen op de GN (ook qua batterijverbruik)? Weet dat er net na de release wat problemen mee waren, wil dit programma wel aanschaffen, maar dan moet het het wel goed doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosterj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-03 09:29
Bomin schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:28:
Werkt Lightflow nu inmiddels zonder problemen op de GN (ook qua batterijverbruik)? Weet dat er net na de release wat problemen mee waren, wil dit programma wel aanschaffen, maar dan moet het het wel goed doen ;)
Ik vind het één van de meest 'must have' apps. Zeer tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

Vind hem ook prima werken! Wil hem nog even aanschaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:10
Bomin schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:28:
Het enige is, dat de led soms knippert, terwijl er geen notificatie is.
Ik ben er nog niet achter waar dat aan ligt.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 12:11

El Martino

Zo niet, dan toch.

Je kunt een debugwidget voor Lightflow op je homescreen zetten, die geeft precies aan waarom hij aanstaat en wanneer dat precies gebeurd is. Erg handig om te achterhalen waarom hij aanstaat. Je kunt dan voor de betreffende app de wijze van uitschakelen aanpassen naar bijv. "Screen on".

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kosterj schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:31:
[...]

Ik vind het één van de meest 'must have' apps. Zeer tevreden over.
+1

Werkt als een trein, het probleem is nu de grote hoeveelheid kleuren in je geheugen opslaan, zodat je ook weet dat bijvoorbeeld diep groen opladen is en lichtgroen een gemiste oproep... :)
Tweekeraar schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:23:
[...]
edit: Het is me trouwens nog niet gelukt om in hoofdmenu de apps in mijn eigen volgorde te zetten? Het kan alleen de beginschermen zeg maar...
Bedoel je je appdrawer? Dan kan het ook niet, dat is en blijft op alfabetische volgorde. Maar dat is ook niet je hoofdscherm natuurlijk, dat zijn de 5 schermen waarop je je apps wel op volgorde kan zetten..

[ Voor 38% gewijzigd door Fly-guy op 18-01-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
Ja ik bedoel de app drawer. Jammer vind ik dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
volgens mij zit die optie wel in nova launcher (gemodificeerde stock launcher), maar xda is down, dus ik kan het niet checken.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
Hoezo jammer? Je kunt toch apps stacken / in een folder zetten in de volgorde die jij wilt. Hierdoor kun je op je homescreen van alles neerzetten.
Vind ik juist een van de beter features van ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Millgate schreef op zondag 15 januari 2012 @ 10:59:
Nope... de telefoon heeft in de tussentijd niet aan usb gehangen.... Hij hangt nu weer aan de lader, dus over twee-en-een-halve dag zal ik een screenshot plaatsen ;)
En zoals beloofd de screenshots....
Deze keer de brightness op 50%, WiFi uit, Bluetooth zo'n 12 uur aangehad, een drietal korte gesprekken. Verder voornamelijk gebrowsed en Google Maps:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OjQkmk74gogHgT4VJaS5RI86/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sCpEHzoQYiR7frbIcevjz8w3/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
Ik heb de telefoon binnen...
Als ik eerlijk ben had ik een hogere ' WOAW ' factor verwacht.

Ik kom af van de HTC Desire, dus moet echt behoorlijk wennen aan de telefoon.
Nu even die telefoon gaan uitproberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:10
El Martino schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:53:
Je kunt een debugwidget voor Lightflow op je homescreen zetten, die geeft precies aan waarom hij aanstaat en wanneer dat precies gebeurd is. Erg handig om te achterhalen waarom hij aanstaat. Je kunt dan voor de betreffende app de wijze van uitschakelen aanpassen naar bijv. "Screen on".
Proberen doet...

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:24

yok

Millgate schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:36:
[...]

Deze keer de brightness op 50%, WiFi uit, Bluetooth zo'n 12 uur aangehad, een drietal korte gesprekken. Verder voornamelijk gebrowsed en Google Maps:

*KNIP*
Lekker hoor! Je draait gewoon stock of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellbringer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 12:50

hellbringer

Weeeeeeee!

Ik vind het echt een geweldige telefoon, had eerst een Acer Liquid E (LiquidNext rom 2.3.6) maar dit is toch wel ff HEEL anders.
Wat me wel af en toe irriteert is dat (Google) applicatie niet consequent werken (vooral de de menu button) bij sommige applicatie zit ie rechtsboven (Market, Youtube, Earth), bij andere (volgens mij niet 'native' ICS) applicatie (Listen, Music, Authenticator) zit ie rechtsonder.

Weet iemand toevallig een mogelijkheid om deze app te gebruiken: Android Market: Live Bookmarks - Apps op Android Market
Installatie zou moeten zijn:
"Quickly access your bookmarks from the default Home Screen with a single click.
After install, long press on the home screen. Select "Folders" and then pick "Live Bookmarks"."
Maarja, dan krijg ik alleen een menu om mn Wallpaper aan te passen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

hellbringer schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:22:

Weet iemand toevallig een mogelijkheid om deze app te gebruiken: Android Market: Live Bookmarks - Apps op Android Market
Installatie zou moeten zijn:
"Quickly access your bookmarks from the default Home Screen with a single click.
After install, long press on the home screen. Select "Folders" and then pick "Live Bookmarks"."
Maarja, dan krijg ik alleen een menu om mn Wallpaper aan te passen :/
Je probeert serieus een app te installeren van twee jaar oud met screenshots van Eclair :-) Waarom gebruik je niet de widget van ICS zelf? Is te vinden in de app drawer bij widgets -> bladwijzers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellbringer

hellbringer

Weeeeeeee!

yok schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:27:
[...]

Je probeert serieus een app te installeren van twee jaar oud met screenshots van Eclair :-) Waarom gebruik je niet de widget van ICS zelf? Is te vinden in de app drawer bij widgets -> bladwijzers.
Die is 2 x 3 werkt ook niet echt lekker, ik wil juist liever een van 1x1, kan ik makkelijk naar 3 bookmarks die ik veel gebruik (flitsinformatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
hellbringer schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:36:
[...]

Die is 2 x 3 werkt ook niet echt lekker, ik wil juist liever een van 1x1, kan ik makkelijk naar 3 bookmarks die ik veel gebruik (flitsinformatie)
Je kan de formaten aanpassen en er dan doorheen scrollen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellbringer

hellbringer

Weeeeeeee!

Cyleo schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:37:
[...]

Je kan de formaten aanpassen en er dan doorheen scrollen :-)
Hmm, laat niet m'n 'Other bookmarks' zien maar alleen mn bookmark bar (?) tevens is het scrollen op zo'n klein venstertje niet heel erg praktisch.
Toch jammer, was toch altijd wel erg content met mn Live bookmarks.
Heb nu een nieuw mapje gemaakt met een aantal 'Bookmark' links erin, overzichtelijk en makkelijk te benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
yok schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:20:
[...]

Lekker hoor! Je draait gewoon stock of?
Yep! 4.02.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert20
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 20:16
Millgate schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:36:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik begrijp niet hoe je dat kan halen met zoveel scherm tijd.... Zodra ik het scherm aan doe dan vliegen de percentages eraf...

Hoe kan het eigenlijk dat de browser dan niet bij het stroomverbruik staat? Die hoort er dan onder te staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07
Bert20 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 18:15:
[...]

Ik begrijp niet hoe je dat kan halen met zoveel scherm tijd.... Zodra ik het scherm aan doe dan vliegen de percentages eraf...

Hoe kan het eigenlijk dat de browser dan niet bij het stroomverbruik staat? Die hoort er dan onder te staan...
Precies, vooral bij het gebruik van de browser gaat het erg hard. Ik snap ook nog steeds niet waarom de GN zo warm wordt bij het gebruik van de browser, zo intensief hoort dat niet te zijn voor de CPU/GPU.

Bij minimaal gebruik haal ik misschien ook wel 3 dagen, maar daar heb ik mijn GN niet voor gekocht :+

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik mis in dat screenshot een browser,calls,synchronisatie en apps als facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:28

Rick-Jan

always connected

Krijg hem morgen of overmorgen binnen, maar ben alvast aan het kijken voor bescherming. Heb nu een leren pouch en een screenprotector, maar wil denk ik geen screenprotector meer. Hebben jullie bescherming voor de GN?

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
nope, en nog geen krasjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
Aghanim schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 18:47:
Ik mis in dat screenshot een browser,calls,synchronisatie en apps als facebook.
Klopt, in m'n vorige cycle stond Voice Calls er wel bij, waarschijnlijk is die nu onder 1% gebleven. Ik sync Gmail, maar die stond er de vorige keer ook al niet bij. Facebook gebruik ik niet.

Wel had ik tijdens het gebruik van Google Maps een spontane reboot (vandaar dat het laatste stukje van de grafiek geel is).

Feit blijft dat het scherm de grootste verbuiker is, zeker bij hoge brightness (wat uiteraard het mooist is).

[ Voor 9% gewijzigd door Millgate op 18-01-2012 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Sinds een week of 3 heb ik ook een Nexus. Mooi ding waar ik over het algemeen heel blij mee ben, maar er zitten toch ook een aantal zeer irritante dingen aan.
Ik vind de WiFi ontvangst echt om te huilen. en als de WiFi dan slecht is wordt er niet overgeschakeld naar 2G, 3G of HSDPA.
De Market doet het bij mij vaker niet dan wel, en bijna altijd is dat als de WiFi niet zo'n sterk signaal heeft.
Ik kan sinds de update naar 4.02 geen hotmail account meer werkend krijgen. Bij het instellen gaat alles OK en worden alle mails opgehaald, maar daarna kan er niet meer gesynchroniseerd worden. Ik krijg een error te zien en verder gebeurd er niets... Account verwijderen en opnieuw instellen is op dit moment mijn manier om hotmail te checken....
En de telefoon reageert bijna niet op de bewegingssensor. Als het scherm een maal gekanteld is krijg ik het met veel moeite terug in de normale stand...
Iemand dezelfde problemen of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:47
disweb schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:31:
[...]

Kan ook zijn dat je nu 1 zand korreltje in je broekzak hebt gehad. Zand krast overal, ook op Gorilla Glass (en dus een S2 en iPhone ook). Heb zelf ook nooit last van krasjes, maar 1 zandkorreltje is genoeg. Als er filmpjes zijn waar ze er met sleutels overheen gaan is het zeker goed glas en heb jij gewoon pech gehad!
Heb ook al een krasje over mn scherm, kreeg de dag erna mn hoesje binnen maar toch meegenomen in mn zak met uitgaan. Is ook iets van een zandkorrel geweest want heb verder niks in die zak gehad, heel erg vreemd en jammerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert20
Toch is een punt van aandacht die ik met jullie wil delen...
Wanneer ik me scherm wil draaien om een email te tikken of een filmpje te kijken reageert de telefoon vaak slecht en langzaam...

Zijn er meer van jullie die dit zo rvaren? En is er misschien een app die dit wat kan versnellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paling1 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:10:
[....]
En de telefoon reageert bijna niet op de bewegingssensor. Als het scherm een maal gekanteld is krijg ik het met veel moeite terug in de normale stand...
Iemand dezelfde problemen of een oplossing?
Zou een full factory-reset doen. Kan op twee manieren

http://support.verizonwir...wledge_base.html?id=51446

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Koerski schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:32:
[...]

Heb ook al een krasje over mn scherm, kreeg de dag erna mn hoesje binnen maar toch meegenomen in mn zak met uitgaan. Is ook iets van een zandkorrel geweest want heb verder niks in die zak gehad, heel erg vreemd en jammerlijk.
Heb met dit spul behoorlijk wat krasjes weggekregen op mijn Nexus vandaag: http://www.mobilesupplies...creen-polish-p-12721.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Bert20 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:39:
Toch is een punt van aandacht die ik met jullie wil delen...
Wanneer ik me scherm wil draaien om een email te tikken of een filmpje te kijken reageert de telefoon vaak slecht en langzaam...

Zijn er meer van jullie die dit zo rvaren? En is er misschien een app die dit wat kan versnellen?
Volgens mij is de delay op het draaien ingesteld door Google, en inderdaad erg traag. Voor zover ik weet hebben sommige custom ROM's de optie om deze delay zelf in te kunnen stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Klopt ja, ik ben 'm ergens tegen gekomen. Maar ik vind dat wel prima, anders blijft 't een draaitol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 17:18
Klopt het dat; wanneer ik de youtube app open heb en een liedje afspeel deze stop wanneer ik mijn scherm vergrenden/schermuitzet? Op mijn sgs2 & dhd had ik dit niet? Iemand ervaring of tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
kanem0chi schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 00:09:
Klopt het dat; wanneer ik de youtube app open heb en een liedje afspeel deze stop wanneer ik mijn scherm vergrenden/schermuitzet? Op mijn sgs2 & dhd had ik dit niet? Iemand ervaring of tips?
Klopt zo werkte het bij mijn Desire ook, maar helaas niet bij de GN momenteel.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opposite
  • Laatst online: 13-09 21:54
kanem0chi schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 00:09:
Ja klopt heb ik ook 'last van'.
Komt gewoon omdat je eigenlijk een filmpje kijkt en niet een mp3 luistert. Dit ervaar ik trouwens ook met mijn iPod (4e gen), maar dat even terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 17:18
heeft iemand dan ook voor de bovenstaand probleem een oplossing? Of qaardoor komt het dat het wel op andere toestellen werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 21:10
Op mijn vorige telefoon kon dat ook niet ;) (HD2 met verschillende android versies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
Is er al iets bekend over de 4.0.3? Wat wordt er volgens jullie veranderd/verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert20
Tweekeraar schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:00:
Is er al iets bekend over de 4.0.3? Wat wordt er volgens jullie veranderd/verbeterd?
Ik hoop in elk geval dat we met die versie wel complete dag afspraken zien in de agenda widget...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ti2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-08-2023

Ti2

Hmm. Ik heb een Desire HD en een Galaxy Nexus. Wanneer ik via market.android.com een app push, kan dat naar mn Desire HD of naar mn Vodafone Samsung Galaxy Nexus. Ummm... dit betekent toch niet dat de Gnex branded/ simlocked is hè??!! (geen rode druppel bij het booten btw). Hoe kan ik dit checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-08 19:03
Bert20 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:14:
[...]
Ik hoop in elk geval dat we met die versie wel complete dag afspraken zien in de agenda widget...
Yes, dat zal erin zitten! Zit namelijk ook al in de 4.0.3 voor de Nexus S. Dus in 4.0.3 voor de Galaxy Nexus zal het zeker ook zitten :)
Verder weet ik dat er nog een bug op NFC gebied gefixt is/wordt in 4.0.3 voor tags die nog niet geformatteerd zijn.
Ti2 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:21:
Hmm. Ik heb een Desire HD en een Galaxy Nexus. Wanneer ik via market.android.com een app push, kan dat naar mn Desire HD of naar mn Vodafone Samsung Galaxy Nexus. Ummm... dit betekent toch niet dat de Gnex branded/ simlocked is hè??!! (geen rode druppel bij het booten btw). Hoe kan ik dit checken?
Denk dat hij niet simlocked is. Als ik bij mij in de market ga kijken dan zegt hij KPN Samsung Galaxy Nexus, terwijl ik de telefoon heb gekregen bij een Vodafone abbo (wat wel pas volgende maand in gaat). Verder gok ik inderdaad dat als je telefoon simlocked (of alleen al branded) is er een VF 'druppel' bij de boot verschijnt én er een of meerdere apps standaard opstaan. Dit was in ieder geval zo op mijn Vodafone branded HTC Wildfire (niet simlocked). Dus no worries zou ik zeggen :p. en als je het echt zeker wilt weten kun je natuurlijk andere sim proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
Als ik de nexus oplaad gaat er nergens een lampje branden, dit is wel erg vervelend. Ook heb ik hem vannacht voor de eerste keer opgeladen toen hij uit stond, maar hij heeft toen helemaal niks geladen. Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Dat lijkt me niet juist. Mijn telefoon laadt prima op als deze uit staat. Dat er geen lampje gaat branden vind ik prettig, ik weet namelijk van mezelf wel wanneer ik de telefoon aan het opladen ben ;) Volgens mij kun je met Lightflow wel instellen dat je een lampje krijgt als je oplaadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
darkfujita schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:11:
Als ik de nexus oplaad gaat er nergens een lampje branden, dit is wel erg vervelend. Ook heb ik hem vannacht voor de eerste keer opgeladen toen hij uit stond, maar hij heeft toen helemaal niks geladen. Hoe kan dat?
Dit is als het goed is met Lightflow in te stellen.. Maar waarom wil je dat? Aan het accu-icoontje kan je toch zien dat deze opgeladen wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
Tweekeraar schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:45:
[...]

Dit is als het goed is met Lightflow in te stellen.. Maar waarom wil je dat? Aan het accu-icoontje kan je toch zien dat deze opgeladen wordt?
Ja klopt! ben ik net pas achter gekomen...
Hoop dat hij nu wel vol is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 12:39
Dat is enkel een (enigszins lompe) assumptie van Google. Maar je kan die naam gewoon wijzigen in je Market account dus fix away! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

Sypher schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:32:
[...]

Dat is enkel een (enigszins lompe) assumptie van Google. Maar je kan die naam gewoon wijzigen in je Market account dus fix away! :)
Het geeft alleen aan dat het een Galaxy Nexus op het Vodafone netwerk is, dus ik snap niet zo goed waarom het een lompe aanname van Google zou zijn. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 12:39
KoppenSneller schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:40:
[...]

Het geeft alleen aan dat het een Galaxy Nexus op het Vodafone netwerk is, dus ik snap niet zo goed waarom het een lompe aanname van Google zou zijn. :?
Simpel: Omdat het geen "$NETWORK Galaxy Nexus" is in veel gevallen. Ze moeten niet zomaar netwerk + toestel neergooien als naam.
Mijn toestel is los gekocht, maar omdat ik op Vodafone zit kreeg hij als nog die stempel. Het is maar net hoe je het bekijkt, maar mijns inziens dus lomp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
Ik heb het gevoel dat als ik gebeld word, dat de volume niet heel hard is (terwijl deze op hoogste stand zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Tweekeraar schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:03:
Ik heb het gevoel dat als ik gebeld word, dat de volume niet heel hard is (terwijl deze op hoogste stand zit)
even rooten en volume+ installeren, kun je de volumes handig aanpassen (ook in call).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
'Verander' liever niks aan mn ROM of Androidversie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Dan zul je je oren moeten gaan trainen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:25
yok schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:07:
[...]

even rooten en volume+ installeren, kun je de volumes handig aanpassen (ook in call).
Ik heb volume+ ook geïnstalleerd, zonder root. Dat is toch niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Dirtbiter schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:53:
[...]

Ik heb volume+ ook geïnstalleerd, zonder root. Dat is toch niet nodig?
Voor in-call wel, niet voor normale volumeverhoging van de speaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweekeraar schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:29:
Dan is volume+ de oplossing voor je, je hoeft namelijk geen andere rom te flashen.
Alle andere oplossingen zitten in roms/mods flashen, of wachten tot google er iets mee doet.
Sypher schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:53:
[...]

Simpel: Omdat het geen "$NETWORK Galaxy Nexus" is in veel gevallen. Ze moeten niet zomaar netwerk + toestel neergooien als naam.
Mijn toestel is los gekocht, maar omdat ik op Vodafone zit kreeg hij als nog die stempel. Het is maar net hoe je het bekijkt, maar mijns inziens dus lomp :)
Ik snap niet waarom dat lomp zou zijn, volgens mij wordt hier indien beschikbaar de netwerknaam getoond. Mijn HD2 is namelijk zo clean als wat, alles wat maar met vodafone te maken kan hebben is er af, en toch ziet de market deze als "Vodafone HTC NexusHD2". Waarbij NexusHD2 terug te vinden is in instellingen/status en in build.prop onder "ro.product.model"

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:46
Edit: Nevermind.. foutje van mij!

Denk dat het in de market zo genoemd staat omdat je een gekochte app ook over dat netwerk gaat pushen, mss dat ze het daarom relevant vinden. Anyway. Boeit niets.

Edit2: Over lightflow: Hebben jullie het ledje continu aan staan, of laten jullie em knipperen? Merk er er veel van qua batterij?

[ Voor 107% gewijzigd door Maardiweb op 19-01-2012 17:55 ]

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Ik had een soortgelijke gedachte, maar dan vanwege het feit dat ik een Vodafone blok zie in het hoofdscherm van de Market naast Keuzes van medewerkers, Games en Keuze van de redactie. Dat heeft er dus ook mee te maken dat Google op 1 of andere manier kan uitlezen welke provider je gebruikt?
Tweekeraar schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:29:
Volgens mij heb je de verkeerde username gekozen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Maardiweb schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:40:
Edit2: Over lightflow: Hebben jullie het ledje continu aan staan, of laten jullie em knipperen? Merk er er veel van qua batterij?
Een LED lampje gebruikt bijna geen energie, valt totaal te verwaarlozen.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiies
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-09 23:48
Vind het trouwens helemaal geen mooi led lampje. De kleuren zijn niet egaal, bij de witte kleur bijvoorbeeld zie je er allemaal andere kleuren doorheen lopen, haha.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Heb al gezocht maar niks kunnen vinden....
Mijn telefoon, niet geroot, geen unlocked bootloader ( helemaal stock ) is spontaan aan het bootloopen....
Iemand een idee hoe dit te fixen?
Op xda vind ik weinig....

Inmiddels via de bootloader aan het checken of factory reset werkt..... en ja... die doet het weer....
Vind het maar mooi K** dat dit soort dingen kunnen gebeuren... wel prettig dat alle apps weer uit de market worden gedownload etc. maar veel zaken moet je toch weer opnieuw instellen etc. wel fijn dat dat backup gebeuren van google toch echt werkt....

[ Voor 48% gewijzigd door GrandPuba op 20-01-2012 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:39

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zo, over datalimiten gesproken :p (vriend van me in de UK)

Afbeeldingslocatie: http://img692.imageshack.us/img692/8044/facebook222016961.th.jpg

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

GrandPuba schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:12:
Heb al gezocht maar niks kunnen vinden....
Mijn telefoon, niet geroot, geen unlocked bootloader ( helemaal stock ) is spontaan aan het bootloopen....
Iemand een idee hoe dit te fixen?
Op xda vind ik weinig....

Inmiddels via de bootloader aan het checken of factory reset werkt..... en ja... die doet het weer....
Vind het maar mooi K** dat dit soort dingen kunnen gebeuren... wel prettig dat alle apps weer uit de market worden gedownload etc. maar veel zaken moet je toch weer opnieuw instellen etc. wel fijn dat dat backup gebeuren van google toch echt werkt....
Titanium backup en je hebt nergens last van. Altijd eerste wat ik doe. Ook kun je (geroot) via CWM totale backups maken van je systeem en apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle mensen met vragen of accuverbruik van de GN nou wel of niet goed is: http://www.anandtech.com/show/5310/samsung-galaxy-nexus-ice-cream-sandwich-review/14
"The Galaxy Nexii both do surprisingly well. I'm actually very impressed with how long the devices lasted subjectively on 3G and this definitely backs that up. .... For a phone with a 4.65" display, I'd say I'm impressed with the battery life on both devices - remember that the area that needs to get lit up goes as r^2 - increasing that and not killing the battery is a big feat."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
Denko schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:56:

[afbeelding]
WTF!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

[afbeelding]
haha wat een baas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1traat
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 16:42

[afbeelding]
ziek! door dat soort gasten word het dataverkeer dus zo duur. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:49

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

En nu graag weer ontopic :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 14:58
Ik had hiervoor een Nexus One en die ging beduidend minder lang mee op een volle batterij dan de Galaxy Nexus. Dus ik kan niet zeggen dat ik ontevreden ben. Op een doorsnee dag heb ik tegen de tijd dat ik mijn bed in duik nog zo'n 20% over... prima dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
yok schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:57:
[...]

Titanium backup en je hebt nergens last van. Altijd eerste wat ik doe. Ook kun je (geroot) via CWM totale backups maken van je systeem en apps.
Klopt, maar ik probeer juist van het rooten etc. af te komen! hoe het allemaal werkt weet ik wel uit het verleden.
Daarom wil ik alles nu zo up-to-date mogelijk en stabiel hebben zonder dagelijks te flashen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 21:10
GrandPuba schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:22:
[...]

Klopt, maar ik probeer juist van het rooten etc. af te komen! hoe het allemaal werkt weet ik wel uit het verleden.
Daarom wil ik alles nu zo up-to-date mogelijk en stabiel hebben zonder dagelijks te flashen etc.
Hier hetzelfde ;)
Maar ik heb hem toch maar geroot :p. Het besturingssysteem wordt automatisch geupdate OTA van google zelf. Heb ook nog gewoon de standaard software en werkt perfect :).

Root is voor addblocker en titanium backup, voor de rest gebruik ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-05 13:35

ragged

2

Vanavond maar eens de galaxy nexus bestellen bij vodafone, en dan maar wachten :-(, maargoed ik ben benieuwd hoe die bevalt aangezien ik hier veel "klachten" lees over volume of het led lampje etc.
maargoed ik ben wel een "tweaker" dus moet goedkomen lijkt mij : >

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan1185
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-08 16:32
Heb niet de tijd om door alle pagina's heen te bladeren, maar zo ver ik heb kunnen lezen (vanaf 120ong) zie ik alleen het probleem met het kantelen van het scherm en wifi langskomen. Dat met die led heb ik gelukkig geen last van, alleen wel van het kantelen en bereik wifi, maar waar ik ook vaak last van heb is dat hij of geen gps kan vinden of dat hij er lang over doet. Ik heb dan ook zelfs tijdelijk die google services aan terwijl het ook makkelijk zonder die zou moeten lukken. Verder gaat de batterij ook niet lang mee met helderdheid op auto (vaak lager dan helft en soms gaat auto ook lager dan de laagst mogelijke instelling), ik ga er dan ook gem 2x 100% doorheen op 1 dag, zonder bluetooth of andere grappen en vrijwel alle apps volledig afsluiten vin instellingen ;)
Voor de rest heb ik veel last vd multitouch bug.
Voor de rest ben ik echter zeer tevreden met mn toestel. Een enorme verbetering van een iphone 3g 8gb met ios 4.2 dat zo traag was als dikke str*nt. Het scherm is echt ideaal voor films en werkt ook lekker met browsen (typ dit ook vanaf mn nexus :)). 6 feb dan ook nog eens de overstap van mn oude tmobile abo naar een vodafone met 14,4 mbps down :)
Dus als iemand al een fix heeft gevonden voor mijn problemen dan hoor ik het graag:)
Ps: ik heb na veel lezen toch maar een micro-usb naar usb gehaald ( OTG volgens die site, viel onder mhl).
Er was vrijwel niks over bekend je nou wel of niet een usb hier op kan aansluiten, heb nog maar 1 usb geprobeerd maar kan jammer genoeg niks vinden, dus als iemand hier ook wat meer over weet of het wel aan de praat heeft gekregen, please tell me, het zou namelijk erg fijn zijn om mn geheugen wat meer uit te breiden want 1 720p film is al gauw 6-8gb, dan nog wat extra bestanden erop en hij gaat zeuren over dat hij bijna vol zit, rond de 1gb vrij begind hij al en dan kan je dus geen apps meer installeren totdat je meer geheugen hebt :(
Voor de rest ben ik zeer tevreden en ga ik pas terug naar apple als ze met een groter en t liefst oled scherm komen, en natuurlijk de mogelijkheid tot mkv bestanden zodat je niet meer hoeft te converteren, maar na 6 jaar apple producten ben ik vrijwel zeker dat ze dat niet gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosterj
  • Laatst online: 22-03 09:29
Trage GPS-fix en Vodafone? Zet bij mobiele netwerken<namen toegangspunten<verificatie eens op 'PAP". En kijk wat er gebeurt. Vlotte fix wa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan1185
Heb nu nog tmobile, maar ik had nog wat gegoogled en ik zag meer mensen met dit probleem dus ik denk niet dat het aan de provider ligt, toch zal ik het wel even proberen of het werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Wel apart trouwens dat bij Facebook Messenger de LED standaard groen oplicht bij een ontvangen bericht en ook de interval sneller is dan dat van de standaard witte LED notificatie. Blijkbaar kan dit dus standaard in een app geprogrammeerd worden (los van Light Flow).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kosterj schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:50:
Trage GPS-fix en Vodafone? Zet bij mobiele netwerken<namen toegangspunten<verificatie eens op 'PAP". En kijk wat er gebeurt. Vlotte fix wa?
Het lijkt inderdaad verschil te maken, al kan het een placebo zijn, maar heb je wat meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:33
Twan1185 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:29:
Heb niet de tijd om door alle pagina's heen te bladeren, maar zo ver ik heb kunnen lezen (vanaf 120ong) zie ik alleen het probleem met het kantelen van het scherm en wifi langskomen. Dat met die led heb ik gelukkig geen last van, alleen wel van het kantelen en bereik wifi, maar waar ik ook vaak last van heb is dat hij of geen gps kan vinden of dat hij er lang over doet. Ik heb dan ook zelfs tijdelijk die google services aan terwijl het ook makkelijk zonder die zou moeten lukken. Verder gaat de batterij ook niet lang mee met helderdheid op auto (vaak lager dan helft en soms gaat auto ook lager dan de laagst mogelijke instelling), ik ga er dan ook gem 2x 100% doorheen op 1 dag, zonder bluetooth of andere grappen en vrijwel alle apps volledig afsluiten vin instellingen ;)
Voor de rest heb ik veel last vd multitouch bug.
Voor de rest ben ik echter zeer tevreden met mn toestel. Een enorme verbetering van een iphone 3g 8gb met ios 4.2 dat zo traag was als dikke str*nt. Het scherm is echt ideaal voor films en werkt ook lekker met browsen (typ dit ook vanaf mn nexus :)). 6 feb dan ook nog eens de overstap van mn oude tmobile abo naar een vodafone met 14,4 mbps down :)
Dus als iemand al een fix heeft gevonden voor mijn problemen dan hoor ik het graag:)
Ps: ik heb na veel lezen toch maar een micro-usb naar usb gehaald ( OTG volgens die site, viel onder mhl).
Er was vrijwel niks over bekend je nou wel of niet een usb hier op kan aansluiten, heb nog maar 1 usb geprobeerd maar kan jammer genoeg niks vinden, dus als iemand hier ook wat meer over weet of het wel aan de praat heeft gekregen, please tell me, het zou namelijk erg fijn zijn om mn geheugen wat meer uit te breiden want 1 720p film is al gauw 6-8gb, dan nog wat extra bestanden erop en hij gaat zeuren over dat hij bijna vol zit, rond de 1gb vrij begind hij al en dan kan je dus geen apps meer installeren totdat je meer geheugen hebt :(
Voor de rest ben ik zeer tevreden en ga ik pas terug naar apple als ze met een groter en t liefst oled scherm komen, en natuurlijk de mogelijkheid tot mkv bestanden zodat je niet meer hoeft te converteren, maar na 6 jaar apple producten ben ik vrijwel zeker dat ze dat niet gaan doen.
Over je USB OTG kan ik meer vertellen, het ligt aan je kernel wat die ondersteunt.. Weet niet of je van plan bent custom rom's te gaan draaien of al draait? Want de franco.kernel heeft ondersteuning voor FAT en NTFS..

Het zou volgens mij ook op 4.0.2. stock moeten werken, inclusief het programma stickmount wat in de market te vinden is werkt het prima bij mij, maar ik draai zoals gezegd een custom rom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan1185
incomer schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:39:
[...]

Over je USB OTG kan ik meer vertellen, het ligt aan je kernel wat die ondersteunt.. Weet niet of je van plan bent custom rom's te gaan draaien of al draait? Want de franco.kernel heeft ondersteuning voor FAT en NTFS..

Het zou volgens mij ook op 4.0.2. stock moeten werken, inclusief het programma stickmount wat in de market te vinden is werkt het prima bij mij, maar ik draai zoals gezegd een custom rom..
Dit is inderdaad de app die ik zocht, alleen wel jammer dat je hem moet gaan rooten hiervoor.
De usb stick zijn led licht nu ook op, alleen kan ik dus niks mounten/unmounten op stock.
Ik zal dan dit weekend eens een beetje gaan verdiepen in de voor en nadelen van het rooten en dan beslissen of ik het ga doen. Ookal ben ik er vrijwel zeker van dat ik het ga proberen omdat ik zo die 16gb kan gaan uitbreiden.
Bedankt nog voor de tip/uitleg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Sinds ik Lightflow gebruik, werkt de ingebouwde Whatsapp LED notificatie niet meer. Meer mensen die dit probleem ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan1185
partyondude schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:00:
Sinds ik Lightflow gebruik, werkt de ingebouwde Whatsapp LED notificatie niet meer. Meer mensen die dit probleem ervaren?
Ja, hetzelfde hier. Alleen ben ik inmiddels 'getraint' dat als ik een vibratie hoor dat ik dan kijk wat er is.
Maar het is natuurlijk wel leuk om te zien waarvan je een notificatie krijgt zonder hem te hoeven unlocken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XQB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06-2024

XQB

Via lightflow kan je het toch instellen?

[edit] zie hieronder

[ Voor 5% gewijzigd door XQB op 21-01-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
Je moet hem dan instellen in lightflow.. Hier moet je alleen wel de betaalde versie voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een bug gefixed die ik had sinds de 4.0.2 update, ik kon niets meer installeren of bijwerken via de market en kreeg enkel een -101 foutmelding terug.
Verwijderen van mijn google account en deze opnieuw toevoegen loste het probleem op, alleen staan mijn oude apps niet meer in de "mijn apps" lijst in de market, terwijl er nog een aantal updates beschikbaar hadden,kan ik deze nu binnentrekken zonder de apps een voor een te moeten verwijderen en downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:28:
Zojuist een bug gefixed die ik had sinds de 4.0.2 update, ik kon niets meer installeren of bijwerken via de market en kreeg enkel een -101 foutmelding terug.
Verwijderen van mijn google account en deze opnieuw toevoegen loste het probleem op, alleen staan mijn oude apps niet meer in de "mijn apps" lijst in de market, terwijl er nog een aantal updates beschikbaar hadden,kan ik deze nu binnentrekken zonder de apps een voor een te moeten verwijderen en downloaden?
Met het programma Titanium Backup kan je programma's opnieuw laten linken met de market, hier is alleen wel root acces voornodig als ik me niet vergis..

[ Voor 3% gewijzigd door incomer op 21-01-2012 16:32 . Reden: .. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:28

Rick-Jan

always connected

pfff. iemand nog meer synchronisatie problemen met twitter? krijg elke keer foutmeldingen: tweets kunnen niet worden opgehaald probeer later nog eens, en bij verwijderen en adden van account krijg ik: kan account niet maken..

edit: mobiele site doet het ook niet: komt hangslotje in de browser, verder blanco pagina.
Als ik op data netwerk zit doet hij het wel :s

[ Voor 23% gewijzigd door Rick-Jan op 21-01-2012 17:26 ]

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HgnX
  • Laatst online: 05-07-2024
Het is bekend geworden dat Apple de Galaxy Nexus en Android 4.0 (opnieuw) voor de rechter sleept vanwege patentschending op het unlockscreen. http://www.appleinsider.c...de_to_unlock_feature.html
Wat voor gevolgen dit gaat hebben is nog niet duidelijk wat betreft Nederland. Samsung voert als verdediging aan dat het slide-to-unlock idee niet door Apple is verzonnen maar al eerder gebruikt werdt door andere fabrikanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

HgnX schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 18:12:
Samsung voert als verdediging aan dat het slide-to-unlock idee niet door Apple is verzonnen maar al eerder gebruikt werdt door andere fabrikanten.
Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/cd5d4d53d6e873c02d5e888a4647de50.png
Ik bedoel maar..

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 14:44
Het is serieus jammer dat je hier niet +1 kan doen, maar met hem ^^^^

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rick-Jan schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:58:
pfff. iemand nog meer synchronisatie problemen met twitter? krijg elke keer foutmeldingen: tweets kunnen niet worden opgehaald probeer later nog eens, en bij verwijderen en adden van account krijg ik: kan account niet maken..

edit: mobiele site doet het ook niet: komt hangslotje in de browser, verder blanco pagina.
Als ik op data netwerk zit doet hij het wel :s
Hier heb ik iets vergelijkbaars. Bij synchronisatie krijg ik steeds de foutmelding dat het synchroniseren van contacten is mislukt. In de app zelf lijkt alles wel gewoon de werken. De website is verder ook wit alleen helpt het overschakelen naar data niet.

Lijkt me stug als dit trouwens een GN specifieke fout is. Denk eerder een fout ergens bij Twitter. Afijn, het is (voor mij) niet dat belangrijk dus ik zie wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
HgnX schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 18:12:
Het is bekend geworden dat Apple de Galaxy Nexus en Android 4.0 (opnieuw) voor de rechter sleept vanwege patentschending op het unlockscreen. http://www.appleinsider.c...de_to_unlock_feature.html
Wat voor gevolgen dit gaat hebben is nog niet duidelijk wat betreft Nederland. Samsung voert als verdediging aan dat het slide-to-unlock idee niet door Apple is verzonnen maar al eerder gebruikt werdt door andere fabrikanten.
Prior art hebben ze in nederland al een keer mee gewonnen, daarnaast vind ik het zo'n onzin omdat het zo anders is opgezet dan in iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:46
Twitter 'integratie' vind ik sowieso wat mager. Ik heb de officiële Twitter app een halve dag gebruikt en weer weggegooid, want ik vond hem niet fijn werken. Gebruik sindsdien tweetdeck en dat werkt wel fijn. Echter, ik merk dat ik alleen een notificatie ontvang over een mention op het moment dat ik de app al een keer geopend heb. Op het moment dat ik mijn telefoon gereboot heb oid, dan krijg ik dus niet meer automatisch mentions binnen en dat is wel naar. Kan iemand dit probleem reproduceren of is er een oplossing?

Vraag me daarnaast af of er een interessante mod is om met gestures bij je pattern unlock verschillende apps te openen. N.a.v dit nieuwsbericht vroeg ik me af of er niet een app is die dit al mogelijk maakt? Widgetlocker vind ik niet afdoende, omdat dat mijn telefoon niet beveiligd.

THnx in advance :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
incomer schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:33:
[...]

Je moet hem dan instellen in lightflow.. Hier moet je alleen wel de betaalde versie voor hebben.
Lekker irritant dan zeg, waar slaat dat nou op :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 01:32:
[...]

Hier heb ik iets vergelijkbaars. Bij synchronisatie krijg ik steeds de foutmelding dat het synchroniseren van contacten is mislukt. In de app zelf lijkt alles wel gewoon de werken. De website is verder ook wit alleen helpt het overschakelen naar data niet.

Lijkt me stug als dit trouwens een GN specifieke fout is. Denk eerder een fout ergens bij Twitter. Afijn, het is (voor mij) niet dat belangrijk dus ik zie wel weer.
Kan dit misschien hetzelfde probleem zijn als bij facebook mbt integratie op contacten? Dus dat ze de API niet goed gebruiken en het daarom in ICS niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ti2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-08-2023

Ti2

Laadt jullie GN ook zo traag op? Die van mij een pak trager als mn DHD. Vanmiddag van 0 naar 100% in vijf uur? 8)7

In de auto houdt een 5V 2.1A lader het voltage ternauwernood op peil -O-

-Ti2

[ Voor 99% gewijzigd door Ti2 op 22-01-2012 21:08 ]

Pagina: 1 ... 31 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.