Staat ie op NL je W7?
CHeck PDAnet drivers eens, Samsung kiezen als fabrikant. Werkt bij mij erg goed.defiantxtc schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 17:39:
Ik zit toch wel met een groot probleem en na veel gezocht te hebben probeer ik het hier maar,
Elke keer als ik de telefoon aan mijn computer hang (win7 64 bit legaal) dan krijg ik de volgende melding:
"Device driver software was not succesfully installed "
Wat heb ik al geprobeerd:
- Software van de fabrikant te downloaden: kom ik elke keer uit op een verizon telefoon? de nederlandse drivers zijn niet te vinden.
- 3rd party usb drivers: installeren prima maar telefoon werkt er alsnog niet mee en ik krijg weer dezelfde melding.
- Andere usb kabel, na het proberen van 4 verschillende kabels ben ik vrij zeker dat daar het probleem niet zit
- Andere usb poort, 3 verschillende poorten met 2 verschillende chips (1x usb3 nec) en ook weer de verschillende kabels geloof ik ook dat hier het probleem niet zit.
- Telefoon opnieuw opgestart: geen effect
- Computer opnieuw opgestart: geen effect
- Telefoon geupdate naar 4.02: geen effect
Ook met Googlen kwam ik helemaal niets tegen, heeft er iemand misschien nog een idee of zou iemand mij de juiste win7 64 bit drivers kunnen sturen?
Bij werkt die prima op mijn HP Probook Win7 64bit (legaal...)
Zowel bestanden beheren en usb tethering....
Zonder het instaleren van enige drivers.
Sorry het helpt je niet, maar in ieder geval ter info dat het wel kan.
Zowel bestanden beheren en usb tethering....
Zonder het instaleren van enige drivers.
Sorry het helpt je niet, maar in ieder geval ter info dat het wel kan.
Nee op EngelsSailor69 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 17:54:
Staat ie op NL je W7?
Pdanet drivers werken niet, maar usb tethering werkt wel als ik het programma op de telefoon en de pc heb staan, ik kan hiermee alsnog geen bestanden van de tel halen.
@Bert20
Toch goed dat het bij jouw wel werkt dan ligt het in iedergeval niet aan win 7 64 bit... scheelt weer
Zucht iemand anders nog ideëen ? of Bert20 zou jij mij je driver willen sturen?
Is er nog een manier om het log te lezen van voordat er een reboot is? Heb random reboots sinds 4.0.2 icm Spotify en wil graag kijken wat nou precies de oorzaak is...
Even je phone aan logcat/ddms hangen wat standaard met de Android Sdk meegeleverd wordt, en je kunt zo je log uitlezenJeoh schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:23:
Is er nog een manier om het log te lezen van voordat er een reboot is? Heb random reboots sinds 4.0.2 icm Spotify en wil graag kijken wat nou precies de oorzaak is...
@defiantxtc
Ik wil je best een driver sturen, maar welk. Ik heb mijn kabeltje in mijn laptop gedaan en windows ging aan de gang, na effe minuutje ratelen zegt ie telefoon verbonden en bruikbaar als draagbaar apparaat.
Wat wil moet wil je de eerste keer de bestandslijst kunnen zien is even het scherm aan en dan je swipe code doen...
Hij staat ook netjes in apparaatbeheer erbij... Kan ik daar een dump maken van de drivers?
Edit: Mijn windows is wel NL.
Heeft windows toestemming om drivers te downloaden ed.?
Ik wil je best een driver sturen, maar welk. Ik heb mijn kabeltje in mijn laptop gedaan en windows ging aan de gang, na effe minuutje ratelen zegt ie telefoon verbonden en bruikbaar als draagbaar apparaat.
Wat wil moet wil je de eerste keer de bestandslijst kunnen zien is even het scherm aan en dan je swipe code doen...
Hij staat ook netjes in apparaatbeheer erbij... Kan ik daar een dump maken van de drivers?
Edit: Mijn windows is wel NL.
Heeft windows toestemming om drivers te downloaden ed.?
[ Voor 9% gewijzigd door Bert20 op 13-01-2012 20:13 ]
Heb ook Windows 7, 64bit en bij mij installeerde de drivers ook automatisch. PDA-net is met name voor rooten e.d., stabiele driver.defiantxtc schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 18:57:
[...]
Nee op Engels
Pdanet drivers werken niet, maar usb tethering werkt wel als ik het programma op de telefoon en de pc heb staan, ik kan hiermee alsnog geen bestanden van de tel halen.
@Bert20
Toch goed dat het bij jouw wel werkt dan ligt het in iedergeval niet aan win 7 64 bit... scheelt weer
Zucht iemand anders nog ideëen ? of Bert20 zou jij mij je driver willen sturen?
Je kunt de drivers uit de Android SDK gebruiken, die werken sowieso.
Ik ben er ondertussen achter dat de Standaard drivers in principe goed installeren, maar de MTP drivers niet,
Ook ging ik er vanuit dat de galaxy nexus mass storage mode had.... maar nee, wat een gemis zeg.
Nu ben ik aan het zoeken voor de juiste MTP drivers,
Ook ging ik er vanuit dat de galaxy nexus mass storage mode had.... maar nee, wat een gemis zeg.
Nu ben ik aan het zoeken voor de juiste MTP drivers,
Waarom is dat een gemis? Hij wordt herkend als USB schijf.
Oh, dan heb ik het misschien verkeerd begrepen... maar dat zal wel komen omdat het bij mij nog steeds niet werkt.
Ik heb het ondertussen opgegeven, na de usb android drivers aangepast te hebben werkt het nog steeds niet.
Voor iedereen met problemen Wifi file transfer werkt wel....
EDIT: Zucht Wifi file transfer gaat maar tot 4mb
De naked samsung drivers uit het root topic werken bij mij Niet hij geeft aan dat ze niet voor dit apparaat zijn en/of voor windows 64 bit.
Ik begin dit nu wel erg vervelend te vinden.... waarom werkt het nou niet gewoon?
Ik heb het ondertussen opgegeven, na de usb android drivers aangepast te hebben werkt het nog steeds niet.
De naked samsung drivers uit het root topic werken bij mij Niet hij geeft aan dat ze niet voor dit apparaat zijn en/of voor windows 64 bit.
Ik begin dit nu wel erg vervelend te vinden.... waarom werkt het nou niet gewoon?
[ Voor 33% gewijzigd door defiantxtc op 13-01-2012 23:10 . Reden: meer problemen ]
Heb precies het zelfde. Heb nog niks kunnen vinden om dit op te lossenPieterAelse schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:16:
Ik zag net nog iets 'raars'.
Bij het instellen van mn telefoon op (systemlanguage) English en gewoon Nederlands als toetsenbord/woordenboek viel mij op dat woorden wel correct voorspeld werden tijdens het typen, maar na het typen worden alle Nederlandse woorden rood onderstreept (door de spellingcorrectie). Probleem is dat er blijkbaar geen Nederlandse spellingcorrectie op de GN zit, maar wel een woordenboek.
Oplossing voor rode streepjes is trouwens dan gewoon spellingcorrectie uitzetten
Ik heb win 7 64 bit en gebruik deze drivers.defiantxtc schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 22:58:
Oh, dan heb ik het misschien verkeerd begrepen... maar dat zal wel komen omdat het bij mij nog steeds niet werkt.
Verwijderd
Heb nog steeds niet de update ontvangen, zijn er meerdere die hem nog niet binnen hebben?
Toen ik vanochtend opstond had ik een vreemde bug:

Sommige letters waren zwart, werden niet getoond of zagen er vreemd uit. Na een reboot was het weg. Er lijkt wel een soort consistentie te zitten in de letters die zwart waren.

Sommige letters waren zwart, werden niet getoond of zagen er vreemd uit. Na een reboot was het weg. Er lijkt wel een soort consistentie te zitten in de letters die zwart waren.
Heb nu ook deze drivers geprobeerd en deze werken bij mij helaas ook niet?DrNizeGuy schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 12:56:
[...]
Ik heb win 7 64 bit en gebruik deze drivers.
Tevens heb ik de telefoon gereset, alle Samsung 3rd party Google, software verwijderd en nog steeds wil hij niet installeren.
Zou iemand een screenshot van zijn devicemanager willen posten van zowel het toestel als het usb gebeuren?
Voor de 3e keer dan maar: heb je de SDK drivers geprobeerd?
En staat usb-foutopsporing aan? (instellingen -> opties voor ontwikkelaars)Misschien helpt dat.
[edit]
Ik bedenk me net dat ik zoiets ook heb meegemaakt met m'n HTC Desire en win7. Wilde toen ook met geen mogelijkheid installeren (niet alleen de telefoon, ook andere usb apparaten deden moeilijk). Dit kwam volgens mij na een instal van SP1 maar dat weet ik niet zeker meer. Ik heb toen een verse win 7 geinstalleerd en sindsdien geen klachten meer.
[edit]
Ik bedenk me net dat ik zoiets ook heb meegemaakt met m'n HTC Desire en win7. Wilde toen ook met geen mogelijkheid installeren (niet alleen de telefoon, ook andere usb apparaten deden moeilijk). Dit kwam volgens mij na een instal van SP1 maar dat weet ik niet zeker meer. Ik heb toen een verse win 7 geinstalleerd en sindsdien geen klachten meer.
Welke firmware/ROM gebruik je?Shadow-Dancer schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:09:
Toen ik vanochtend opstond had ik een vreemde bug:
[afbeelding]
[afbeelding]
Standaard 4.0.2, geen root.Welke firmware/ROM gebruik je?
Ik heb een vraagje. Als je via 'beveiliging' de functie 'automatisch vergrendelen' op ' 5 minuten na slaapstand' zet, is het toch de bedoeling dat pas na 5 minuten de schermvergrendeling met patroon in werking gaat?
Hoe kan het bij mij zo zijn dat het gelijk gebeurd dan? Als ik de telefoon in standby zet en dan gelijk weer aan zet, dan krijg ik gelijk de schervergrendelingspatroon te zien terwijl ik die pas na 5 minuten zal moeten intreden toch? Of heb ik het verkeerd?
Hoe kan het bij mij zo zijn dat het gelijk gebeurd dan? Als ik de telefoon in standby zet en dan gelijk weer aan zet, dan krijg ik gelijk de schervergrendelingspatroon te zien terwijl ik die pas na 5 minuten zal moeten intreden toch? Of heb ik het verkeerd?
Je hebt het verkeerd jaRoloTomassie schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 20:53:
Ik heb een vraagje. Als je via 'beveiliging' de functie 'automatisch vergrendelen' op ' 5 minuten na slaapstand' zet, is het toch de bedoeling dat pas na 5 minuten de schermvergrendeling met patroon in werking gaat?
Volgens mij lees jij het dan weer verkeerd, want hij bedoelt dat als hij pas na 5 minuten een code/pattern in wil geven, waarom het dan toch direct moet nadat hij zijn telefoon lockt?
[ Voor 4% gewijzigd door Aghanim op 14-01-2012 20:58 ]
Die 5 minuten tellen alleen als je telefoon zelf na een time-out het scherm uitzet.Aghanim schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 20:58:
Volgens mij lees jij het dan weer verkeerd, want hij bedoelt dat als hij pas na 5 minuten een code/pattern in wil geven, waarom het dan toch direct moet nadat hij zijn telefoon lockt?
Maar ik ga dus wel door de beveiliging heen als ik de telefoon binnen 5 minuten ontwaak. Ik zou pas na 5 minuten de schermvergrendelingspatroon moeten zien maar ik krijg al de schermvergrendelingspatroon te zien als ik na 1 seconde de telefoon ontwaak van standby.KoppenSneller schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 20:55:
[...]
Je hebt het verkeerd jaDie instelling wil alleen zeggen dat, als je je telefoon niet aanraakt, de beveiliging na 5 minuten intreedt. Zet je de telefoon voor die tijd aan, dan hoef je niet door die beveiliging heen.
edit: iets te lang gedaan over mijn bericht blijkbaar want ik heb al mijn antwoord gevonden. Ik had graag de optie gehad dat als ik handmatig de telefoon op standby zet, dat dan de schermvergrendeling na 5 minuten op zou gaan treden. Maar goed, bedankt voor jullie reacties
[ Voor 18% gewijzigd door RoloTomassie op 14-01-2012 21:05 ]
Heb je toen zelf de telefoon in standby gezet? Want dan treedt die beveiliging inderdaad meteen in werking. Die 5 minuten vertraging geldt, zoals gezegd, alleen als je telefoon zelf na een screen time-out op standby springt.RoloTomassie schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 21:02:
[...]
Maar ik ga dus wel door de beveiliging heen als ik de telefoon binnen 5 minuten ontwaak. Ik zou pas na 5 minuten de schermvergrendelingspatroon moeten zien maar ik krijg al de schermvergrendelingspatroon te zien als ik na 1 seconde de telefoon ontwaak van standby.
zet je screen time-out maar is op 15sec, en laat het vanzelf uitgaan
Het gaat erom dat hij pas 5 minuten na slaapmode naar de beveiliging gaat. Jij zet hem in standby via de power button. Dan springt hij gelijk op beveiliging. De slaapmode gaat in na een bepaalde tijd het toestel niet aanraken (zeg 30 seconden of 1 minuut. Dan gaat pas 5 minuten daarna de beveiliging in.RoloTomassie schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 21:02:
[...]
Maar ik ga dus wel door de beveiliging heen als ik de telefoon binnen 5 minuten ontwaak. Ik zou pas na 5 minuten de schermvergrendelingspatroon moeten zien maar ik krijg al de schermvergrendelingspatroon te zien als ik na 1 seconde de telefoon ontwaak van standby.
Je moet dus het toestel enige tijd niet aanraken om deze setting correct uit te proberen...
En vervolgens je scherm automatisch uit laten gaan na 10 seconden ofzo, zodat je telefoon toch 'uit' staat.
zie: http://drivers.softpedia....1480-Download-141878.htmldefiantxtc schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:51:
[...]
Heb nu ook deze drivers geprobeerd en deze werken bij mij helaas ook niet?
Tevens heb ik de telefoon gereset, alle Samsung 3rd party Google, software verwijderd en nog steeds wil hij niet installeren.
Zou iemand een screenshot van zijn devicemanager willen posten van zowel het toestel als het usb gebeuren?
klik op de link in het volgende vakje:
installeren en wanneer je installatie voltooid is je telefoon aansluiten.Softpedia Secure Download (US) [EXE]
All downloads are original and not repacked or modified in any way by us
Secure downloads are files hosted and checked by Softpedia
enjoy!
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Wat ik nog niet wist is de Labs functie in de browser, door te swipen kan je je tabbladen bedienen. Echt super handig, zie filmpje rond 6 minuut 25: YouTube: Galaxy Nexus VS iPhone 4S Browser Test!
Handig!
Handig!
Ik ook. Ik zal ff kijken als het mij ook overkomt. Hoop het niet.
Ik krijg dat niet voor elkaar hooralwaysleft schreef op zondag 15 januari 2012 @ 00:11:
Wat ik nog niet wist is de Labs functie in de browser, door te swipen kan je je tabbladen bedienen. Echt super handig, zie filmpje rond 6 minuut 25: YouTube: Galaxy Nexus VS iPhone 4S Browser Test!
Handig!
moet je in instellingen doen in de browser...
ICS Browser+ heeft meer opties dan de standaard browser. (Het is gewoon de standaard browser maar met meer opties)alwaysleft schreef op zondag 15 januari 2012 @ 01:02:
[...]
moet je in instellingen doen in de browser...
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Na de tweede lading:Cache schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:10:
[...]
Vertel ons je geheim.![]()
Op een normale werkdag kan ik makkelijk 12 uur halen, met redelijk intensief gebruik (paar keer bellen, veel internetten via 3G, veel whatsapp e.d., scherm op automatische helderheid, auto-sync aan in zowat elke app die ik heb). Scherm aan tijd ligt dan vaak rond de 2 uur, mss 2.5 uur en verbruikt al gauw 50% van de batterij.
Nu zie ik dat bij jou het scherm slechts 33% heeft verbruikt. Weliswaar op 100% helderheid, maar ben dan toch benieuwd naar je screen on time.
Accu: 10%, discharging
2d 17h 28min 11s on battery
Screen: 41% (staat op 100% brightness)
Phone idle: 26%
Android OS: 15%
Cell standby: 12%
Android system: 2%
Voice calls: 2%
Screen Time on: 2h 18m 49s
Het scherm is inderdaad de grote energievreter, maar al met al toch geen slechte cijfers volgens mij.
Nu eens een meting doen met het scherm op 50% brightness (hoewel dat wel een beetje ten koste gaat van de wow-factor).
Ik weet niet hoe je dat doet maar dat haal ik echt niet. Mijn GN haalt gemiddeld zo'n 42 uur op een batterij, maar daarbij heb ik een screen on time van slechts 1,5 uur ofzo. Op zich lang genoeg voor mij, maar als anderen meer kunnen halen dan wil ik dat dus ook
Neem aan dat je ook je browser gebruikt tijdens die screen on time?
Vreemd. Ik gebruik de AOKP ROM met Franco Kernel en ik heb zo'n 2-3% drain tijdens de nacht van gemiddeld 8 uur. In Standby verbruikt mijn GN zeer weinig tot geen energie, maar zodra het scherm aan gaat dan zie ik de procenten afnemen. 5 Minuten browsen kost me toch zeker 3-4%. Jammer dat Currentwidget niet werkt, had graag eens gezien hoeveel mA jouw GN verbruikt tijdens verschillende activiteiten. Draai je nog stock?
M'n Nexus is is inderdaad nog stock (wel op 4.02), heb nog wel een beperkt aantal apps geïnstalleerd (beautiful widgets, NXP TagInfo, NS-reisplanner, Uitzendinggemist, My Tracks en AirControl) WiFi staat uit, Bluetooth aan.
Ik red dat nog niet eens met m'n extended battery van 2000mAh:

Heb je de telefoon tussendoor nog is aan de usb gehangen? Dan laadt 'ie namelijk ook op.
Kan je anders is een screenshot plaatsen

Heb je de telefoon tussendoor nog is aan de usb gehangen? Dan laadt 'ie namelijk ook op.
Kan je anders is een screenshot plaatsen
Nope... de telefoon heeft in de tussentijd niet aan usb gehangen.... Hij hangt nu weer aan de lader, dus over twee-en-een-halve dag zal ik een screenshot plaatsen
[ Voor 4% gewijzigd door Millgate op 15-01-2012 10:59 ]
*knip*
Iemand suggesties?
thx
Dit is een toesteltopic, geen V&A. Dit soort dingen horen in Pricewatch> vraag & aanbod.
Iemand suggesties?
thx
Dit is een toesteltopic, geen V&A. Dit soort dingen horen in Pricewatch> vraag & aanbod.
[ Voor 82% gewijzigd door janvanduschoten op 15-01-2012 14:07 ]
Kan iemand mij aub vertellen hoe ik de Galaxy Nexus via USB kan aansluiten ZONDER dat ie gekoppeld wordt? Dit kon ik meet eerdere versies van android makkelijk aanpassen (alleen laden bijvoorbeeld), maar nu heb ik slechts 2 keuzes die ze allebei aansluiten?
Thx!
Thx!
Bij andere telefoons had je de keuze omdat de SD-kaart niet voor je apps beschikbaar was als je USB storage had ingeschakeld. Omdat de GN nu MTP gebruikt, is de storage tegelijkertijd voor je telefoon én je computer beschikbaar, en is het dus niet nodig om het uit te schakelen.
Ja, Deze werken ook niet,Aghanim schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:12:
Voor de 3e keer dan maar: heb je de SDK drivers geprobeerd?
Heb het zojuist op mijn eigen laptop geprobeerd (had ik eerder moeten doen!) en hier werkt alles perfect!
Dus het ligt 100% aan mijn computer, ik ga denk ik windows 7 opnieuw installeren ik weet het anders ook niet meer....
Hmm, ik had toenstraks dat mijn GN bleef hangen tijdens het installeren van Fruit Ninja uit de market. Was niet echt op de telefoon aan het letten maar opeens was het scherm uit, en wist niet zeker of dit de time-out was of niet. Dus ik probeerde het scherm weer aan te zetten, maar dat lukt niet! Toen dacht ik dat het toestel uit stond, dus geprobeerd de aan knop in te houden om hem aan te zetten, gebeurde er ook niks. Heb daarna zelfs nog gebeld naar mezelf, kreeg aan de (huis)telefoon te horen dat hij overging, maar de telefoon deed helemaal niks.
Na het eruit halen van de accu wilde de GN weer aan, maar toen merkte ik dat m'n accupercentage opeens wel erg sterk gezakt was: (het voor het gemak de lijntjes even erbij gepaint)

Heeft iemand zoiets ook al gehad?
edit: helaas trouwens niet eraan gedacht om het toestel aan de logcat te hangen, en dat terwijl ik bezig was met programmeren maar toevallig aan het testen op ander toestel
Na het eruit halen van de accu wilde de GN weer aan, maar toen merkte ik dat m'n accupercentage opeens wel erg sterk gezakt was: (het voor het gemak de lijntjes even erbij gepaint)

edit: helaas trouwens niet eraan gedacht om het toestel aan de logcat te hangen, en dat terwijl ik bezig was met programmeren maar toevallig aan het testen op ander toestel

[ Voor 9% gewijzigd door PieterAelse op 15-01-2012 21:04 . Reden: geen logcat ]
zal ik mezelf maar even quoten dan...defiantxtc schreef op zondag 15 januari 2012 @ 20:59:
[...]
Ja, Deze werken ook niet,
Heb het zojuist op mijn eigen laptop geprobeerd (had ik eerder moeten doen!) en hier werkt alles perfect!
Dus het ligt 100% aan mijn computer, ik ga denk ik windows 7 opnieuw installeren ik weet het anders ook niet meer....
zie enkele post hietboven voor het volledige bericht...Dawn schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 22:34:
[...]
zie: http://drivers.softpedia....1480-Download-141878.html
klik op de link in het volgende vakje:
[...]
installeren en wanneer je installatie voltooid is je telefoon aansluiten.
enjoy!
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Op GoT is het de bedoeling dat je inzet toont. Oneliners zoals deze zijn dus niet de bedoeling.
[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 15-01-2012 22:09 ]
is Android 4.0 in het dagelijks gebruik beter/meer verschil dan 2.3? merken jullie veel van de resolutie en het scherm?
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Ik moet zeggen dat 4.0 zeker beter is in gebruik en makkelijker. Alles voelt ''bereikbaarder'' aan, minder handelingen, zelfde resultaat. En voel geen gemis van de hardwareknoppen. Ik vind het scherm uitstekend, maar kan niet zeggen dat het nou makkelijker is dan een galaxy s2 (800x480) qua browsen. Het scherm is ook niet echt 1280 x720 door de pentile layout dus ben benieuwd wat een galaxy s3 gaat doen (mogelijk hd superamoled plus scherm.. zonder pentile dus). Een collega had de galaxy note, moet zeggen dat dezelfde resolutie op een groter display beter tot zijn recht komt.Rick-Jan schreef op zondag 15 januari 2012 @ 22:10:
is Android 4.0 in het dagelijks gebruik beter/meer verschil dan 2.3? merken jullie veel van de resolutie en het scherm?
@accuduur. Me vriendin heeft de s2 en klaagde over battery duur, nadat ik het gezeur moe was heb ik alleen de wallpaper vervangen met een donkere achtergrond ipv. de standaard felgekleurde achtergronden (geen custom rom of whatever aangezien ze flipt als iets niet werkt

No girfriends were harmed while testing the S2, dit plaatje was haar keuze
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Ja, meerdere malen meegemaaktPieterAelse schreef op zondag 15 januari 2012 @ 21:03:
Hmm, ik had toenstraks dat mijn GN bleef hangen tijdens het installeren van Fruit Ninja uit de market. Was niet echt op de telefoon aan het letten maar opeens was het scherm uit, en wist niet zeker of dit de time-out was of niet. Dus ik probeerde het scherm weer aan te zetten, maar dat lukt niet! Toen dacht ik dat het toestel uit stond, dus geprobeerd de aan knop in te houden om hem aan te zetten, gebeurde er ook niks. Heb daarna zelfs nog gebeld naar mezelf, kreeg aan de (huis)telefoon te horen dat hij overging, maar de telefoon deed helemaal niks.
[afbeelding]
@PieterAelse
Ik heb dat net als matsen ook meerdere malen meegemaakt (6 keer in totaal), maar dit was wel met 4.0.1. Inmiddels zit ik op 4.0.2 en hoop het niet meer mee te maken. Welke versie zit je zelf op?
Ik heb dat net als matsen ook meerdere malen meegemaakt (6 keer in totaal), maar dit was wel met 4.0.1. Inmiddels zit ik op 4.0.2 en hoop het niet meer mee te maken. Welke versie zit je zelf op?
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Had ik al geprobeerd werken niet, ik begin te vermoeden dat mijn systeem een rechtenprobleempje heeft....Dawn schreef op zondag 15 januari 2012 @ 21:55:
[...]
zal ik mezelf maar even quoten dan...
[...]
zie enkele post hietboven voor het volledige bericht...
Vreemd, met die drivers kom ik meteen aan de slag op mijn PC en de PC van m'n vriendin...defiantxtc schreef op maandag 16 januari 2012 @ 02:17:
[...]
Had ik al geprobeerd werken niet, ik begin te vermoeden dat mijn systeem een rechtenprobleempje heeft....
(W7 Ulti. UK x64 SP1)
Cruciale info vergeten te vermelden, maar ik zit op 4.0.2. Vandaar mijn verbazing!Laguna schreef op maandag 16 januari 2012 @ 00:11:
@PieterAelse
Ik heb 4.02 op 12 januari binnen gekregen, was iets van 8 Mb groot.
Ik heb onder 4.0.1 meerdere vastlopers gehad, met 4.0.2 nog geen last van gehad
Verwijderd
mijn batterij gaat sinds ik een volledig zwarte achtergrond heb 2 keer zo lang mee, tip voor mensen die langere batterijduur willen.
En nog een handig programma om bestanden over te zetten op de Nexus vanaf Mac computers: Android Transfer
En nog een handig programma om bestanden over te zetten op de Nexus vanaf Mac computers: Android Transfer
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2012 20:54 ]
begrijp dat dit zwart bijna geen stroom verbruikt, maar zit je dan ook zo vaak/lang tegen je homescreen te kijken?Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 20:52:
mijn batterij gaat sinds ik een volledig zwarte achtergrond heb 2 keer zo lang mee, tip voor mensen die langere batterijduur willen.
Je appdrawer en lockscreen worden ook meteen zwart.. En omdat je altijd langs die dingen moet om naar je apps te gaan(en als je een widget bekijkt is grotendeel dan ook zwart, dus kost ook niets)..Prulleman schreef op maandag 16 januari 2012 @ 21:10:
[...]
begrijp dat dit zwart bijna geen stroom verbruikt, maar zit je dan ook zo vaak/lang tegen je homescreen te kijken?
Dus dat kan wel veel schelen..
ben er uit: ga toch voor de GN, wil ik verlengen via rabo mobiel, bij mijn mobiel; nergens een verleng link te vinden o.i.d. en ook klantenservice t/m morgenavond niet meer bereikbaar. nou lekker.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Ik gebruik een andere app nu zonder lag, ook zonder bijkomende rechtenukoziak schreef op maandag 02 januari 2012 @ 18:12:
[...]
Ja die heb ik ook geprobeerd. Klopt het dat het even duurt voordat hij aangaat? Ik ben dus op zoek naar een app waarbij het licht gewoon direct aangaat.
Of misschien dat iemand de reden weet waarom het altijd even duurt voordat die camera LED aangaat, bij Galaxy Nexus in het bijzonder.
Search Light: Android Market: Search Light - Apps op Android Market
Vraag: Heeft iemand hier Whatsapp op de Galaxy Nexus? Zo ja, werkt de LED notificatie daarvan?
Verder kan ik met de accu een dag mee, maar dan heb ik wel enkel 2G aan...
Verder ben ik tevreden met het toestel!
Verder kan ik met de accu een dag mee, maar dan heb ik wel enkel 2G aan...
Verder ben ik tevreden met het toestel!
Ja. En met Lightflow (betaalde versie) kun je ook nog de kleur instellenTweekeraar schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:11:
Vraag: Heeft iemand hier Whatsapp op de Galaxy Nexus? Zo ja, werkt de LED notificatie daarvan?
Bij Whatsapp is dit ook in te stellen, je kan zelfs uit verschillende kleuren kiezen, alleen werkt het niet bij mij? Met de app LEDtester werkt het wel.. Heb echt van alles geprobeerd. Net zelfs nieuwe versie van Whatsapp gedownload...KoppenSneller schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:12:
[...]
Ja. En met Lightflow (betaalde versie) kun je ook nog de kleur instellen
alleen jammer dat deze geen widget heeft, ik open daar nooit de app voor.De_Remus schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 08:36:
[...]
Ik gebruik een andere app nu zonder lag, ook zonder bijkomende rechten
Search Light: Android Market: Search Light - Apps op Android Market
Aangezien hier meer mensen posten, plaats ik mijn probleem hier 
De telefoon laadt zichzelf niet meer direct op via de adapter! (na enkele keren proberen lukt het met moeite)
+ de computer vindt mijn interne geheugen niet meer
(En ja ik heb alle recente drivers geïnstalleerd, adb etc)
Draai Milstone2 al enkele dagen zonder problemen maar sinds gisteren is dit probleem dus voorgekomen.
Via instellingen proberen te zoeken maar niet kunnen vinden. ROM opnieuw geïnstalleerd, niet verholpen.
Hopelijk is het een instelling die ik over het hoofd heb gezien... Anders moet ik Samsung maar even bellen.
(hier heb ik ook al naar gekeken bij: opslagruimte --> USB computerverbinding --> MTP - PTP)
Oftewel ik kan mijn phone ook niet meer origineel maken omdat ik de computer daarbij moet gebruiken...
Nu is mijn vraag... Is dit een Brick?
Of gewoon moet ik Vodafone of Samsung hiervoor bellen?
Edit: Voor het geval dat: Heb diverse kabels geprobeerd, opzetstukjes. 2 verschillende laptops met allebei windows xp.
De telefoon laadt zichzelf niet meer direct op via de adapter! (na enkele keren proberen lukt het met moeite)
+ de computer vindt mijn interne geheugen niet meer
(En ja ik heb alle recente drivers geïnstalleerd, adb etc)
Draai Milstone2 al enkele dagen zonder problemen maar sinds gisteren is dit probleem dus voorgekomen.
Via instellingen proberen te zoeken maar niet kunnen vinden. ROM opnieuw geïnstalleerd, niet verholpen.
Hopelijk is het een instelling die ik over het hoofd heb gezien... Anders moet ik Samsung maar even bellen.
(hier heb ik ook al naar gekeken bij: opslagruimte --> USB computerverbinding --> MTP - PTP)
Oftewel ik kan mijn phone ook niet meer origineel maken omdat ik de computer daarbij moet gebruiken...
Nu is mijn vraag... Is dit een Brick?
Of gewoon moet ik Vodafone of Samsung hiervoor bellen?
Edit: Voor het geval dat: Heb diverse kabels geprobeerd, opzetstukjes. 2 verschillende laptops met allebei windows xp.
[ Voor 6% gewijzigd door murphylee op 17-01-2012 10:47 ]
I bad beat my meat by busting my nuts!
Klinkt niet als een brick, maar als ik jou was zou ik eerst even een factory image flashen (je hoeft niet je bootloader te locken). Kijk eens of het probleem zich dan voor blijft doen. Zo ja, dan is het een kweste van Samsung bellen (en je bootloader locken voor de zekerheid ivm garantie).
'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...
Nog een bug ontdekt in 4.0.2 die er in 4.0.1 niet inzat. Namelijk als je een afspraak wilt inplannen op een bepaalde dag in het maandoverzicht bij de agenda, dan springt ie direct naar het afsprakenoverzicht ipv je de optie te geven om een afspraak op die dag te plannen.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Was mijn antwoord niet voldoende?Tweekeraar schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:11:
Dirtbiter in "Android Market en applicaties - Deel 16"
Daar heb ik al op gereageerd. Wel bedankt (alvast) voor alle moeite...Dirtbiter schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:13:
[...]
Was mijn antwoord niet voldoende?
Dirtbiter in "Android Market en applicaties - Deel 16"
Dat snap ik, maar ik heb een Galaxy Nexus, en bij mij werkt het wel.Tweekeraar schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:14:
[...]
Daar heb ik al op gereageerd. Wel bedankt (alvast) voor alle moeite...
Dus wat is je volgende vraag?
Bij mij werken de Leds op Whatsapp prima. Group notifications met Blauw en Contact notifications met Geel.
Zo wil ik het dus ook werkend hebben, maar het lukt niet
. Moet steeds op mn tel kijken of ik geen whatsapp bericht heb! Vrij irritant..
@ Dirtbiter; Ik dacht misschien heb je nog meer suggesties?
Draai je een custom Rom? Mijn custom ROM en Kernel ondersteunen namelijk het veranderen van LEDkleuren, misschien dat een Stock Rom dit standaard blokkeert.
Ik draai gewoon de originele 4.0.2 versie (is dat de custom ROM?) Nu werkt het zelfs met LEDtester niet.. Ik ga er nog even mee spelen, en anders probeer ik em te herstellen naar fabrieksintellingen ofzo..Aghanim schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:42:
Draai je een custom Rom? Mijn custom ROM en Kernel ondersteunen namelijk het veranderen van LEDkleuren, misschien dat een Stock Rom dit standaard blokkeert.
Dat is geen bug. Je moet de dag vast houden om een afspraak te plannen op die dagLaguna schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:47:
Nog een bug ontdekt in 4.0.2 die er in 4.0.1 niet inzat. Namelijk als je een afspraak wilt inplannen op een bepaalde dag in het maandoverzicht bij de agenda, dan springt ie direct naar het afsprakenoverzicht ipv je de optie te geven om een afspraak op die dag te plannen.
Edit: ik zie dat dat inderdaad is aangepast
[ Voor 7% gewijzigd door matsen op 17-01-2012 13:58 ]
Helaas...Tweekeraar schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:35:
Zo wil ik het dus ook werkend hebben, maar het lukt niet. Moet steeds op mn tel kijken of ik geen whatsapp bericht heb! Vrij irritant..
Ik kan je alleen nog melden dat ik een stock 4.0.2 draai, waar het op werkt.
Op stock 4.0.1 werkte het bij mij ook.
Nja, zal het wel steeds proberen tot het luktDirtbiter schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:35:
[...]
Helaas...
Ik kan je alleen nog melden dat ik een stock 4.0.2 draai, waar het op werkt.
Op stock 4.0.1 werkte het bij mij ook.
Knipperen trackbal moet wel aanstaan (settings >> Weergave >> Knipperen trackbal).Tweekeraar schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:21:
[...]
Nja, zal het wel steeds proberen tot het lukt. Draai ook de 4.0.2
Zonder dat deed galaxy nexus led het hier niet.
Vind 4.0.2 niet zo lekker lopen als 4.0.1... zelfs de calendar widget geeft nog steeds geen events weer die de hele dag duren. Is het mss mogelijk om de agenda applicatie van 4.0.3 te installeren op 4.0.2?
Hebben jullie net als ik ook last van een soort 'klik' ongeveer 3 seconden nadat er een geluid is afgespeeld? Heb even rondgekeken en er blijken meer mensen te zijn met dit verschijnsel..
Klopt, is een hardware "bug". Echter, mijn HTC Desire had het ook enigsinds. Kan iig geen kwaad.
Héé Shadowdancer! Ben je al verder met dit? Dat je ook de nederlandse spelling correctie in kan stellen?Shadow-Dancer schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:04:
[...]
Thanks! Dit is al stukken beter.. mis nu alleen nog de rode onderstreping wanneer je woorden typt die niet in het woordenboek staan.
En daar mee is het verschil ook duidelijk:
"Spelling correction" => heeft invloed op de rode onderstreping wanneer getypte woorden niet in een woordenboek staan EN op woord suggesties + auto correcties.
"Input language" => heeft alleen invloed op de woord suggesties + auto correcties
En blijkbaar override de taal van "Spelling correction" de taal van "Input language"![]()
Waarom moet het toch zo ingewikkeld
Bedankt!
Jammer dat mijn Nexus na 1,5 maand gebruik erg veel krasjes heeft als je hem rechtstreeks in het licht doet houden. Als ik Google hebben meer mensen er last van, met de S2 en de Iphone 4 had ik nergens last van
Altijd in een spijkerbroek zonder sleutels gedragen. Vol in het licht houden en je ziet het probleem, erg slecht van Samsung en Google dat ze er geen Gorilla Glass in hebben verwerkt dus.
ZIe link voor meer mensen die het op doet vallen: http://www.galaxynexusfor...n/767-tons-scratches.html

Altijd in een spijkerbroek zonder sleutels gedragen. Vol in het licht houden en je ziet het probleem, erg slecht van Samsung en Google dat ze er geen Gorilla Glass in hebben verwerkt dus.
ZIe link voor meer mensen die het op doet vallen: http://www.galaxynexusfor...n/767-tons-scratches.html
Alleen de ts lijkt er last van te hebben, op de eerste pagina, alleen maar gebruikers zonder krassen...alwaysleft schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 20:47:
Jammer dat mijn Nexus na 1,5 maand gebruik erg veel krasjes heeft als je hem rechtstreeks in het licht doet houden. Als ik Google hebben meer mensen er last van, met de S2 en de Iphone 4 had ik nergens last van![]()
![]()
Hou hem eens in het volle licht...Prulleman schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 21:18:
[...]
Alleen de ts lijkt er last van te hebben, op de eerste pagina, alleen maar gebruikers zonder krassen...
met de iphone 4 nooit gedaan, en de s2 ook niet. altijd een case eromheen, dat wel. Maar duidelijk geen anti kras..balenTweekeraar schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 21:42:
gebruik je geen screenprotector?
Heb mijn telefoon inmiddels ook 1,5 maand en ik kan nog geen krasje bespeuren in het volle licht. Altijd zuinig mee omgegaan...
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
me tooJoost1991 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 21:49:
[...]
Heb mijn telefoon inmiddels ook 1,5 maand en ik kan nog geen krasje bespeuren in het volle licht. Altijd zuinig mee omgegaan...
[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 17-01-2012 21:50 ]
Ook hier geen krasje na een maand. Zonder screenprotector offcourse
Overigens is het Topic dat je aanhaalt niet echt representatief lijkt me. Enerzijds noemt niemand naast TS een kras en anderzijds kan TS ook een niet voorzichtig persoon zijn en zijn GN de hele dag met sleutels en andere spullen in een tas hebben zitten.
Er is een filmpje op internet waarin iemand met een sleutel zijn GN bekrast en dat levert zelfs geen enkele kras op dus volgens mij is het glas best prima.
Er is een filmpje op internet waarin iemand met een sleutel zijn GN bekrast en dat levert zelfs geen enkele kras op dus volgens mij is het glas best prima.
[ Voor 83% gewijzigd door Aghanim op 17-01-2012 22:05 ]
Denk je dat zoiets helpt?Joost1991 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 21:49:
[...]
http://www.telecomtelecom...-touch-screen-polish-tube
Je zou het kunnen proberen. Echter heeft het gebruiken van een case niet zoveel nut bij krasjes op het scherm.alwaysleft schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 22:02:
[...]
Denk je dat zoiets helpt?
http://www.telecomtelecom...-touch-screen-polish-tube
Ik had hiervoor een HTC Desire en heb toen krassen gekregen door de telefoon met scherm naar beneden op een houten tafel te leggen. Even schuiven en de krassen waren gemaakt.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Yep, heb nu een hoesje besteld die beschermt tegen dit soort dingen.Joost1991 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 22:05:
[...]
Je zou het kunnen proberen. Echter heeft het gebruiken van een case niet zoveel nut bij krasjes op het scherm.
Ik had hiervoor een HTC Desire en heb toen krassen gekregen door de telefoon met scherm naar beneden op een houten tafel te leggen. Even schuiven en de krassen waren gemaakt.
Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.
Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.
Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.
Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.
Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.