Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sailor69 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:35:
[...]

Ik krijg viber niet aan de praat. Het scherm sluit meteen na openen.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
ben ik ook benieuwd naar, want ik heb precies hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Die in ear dingen passen voor geen meter bij mij, vind het helemaal niks. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook inderdaad maar 1 set ear plugs mee gekregen. Gebruik nog gewoon mn Apple in ears. Werkt prima. Die van de GN gebruik ik wel op het moment die mijn appels er mee stoppen.

Ben zelf overigens wel blij met de accu. Kan toch zo'n 16 uur doen met een accu.
uurtje muziek, whatsapp, 5 email syncen en lezen, beetje bellen, wordfeuden etc.

Wellicht als er een goede NFC accu komt met extra capaciteit dat ik die ga aanschaffen. Altijd handig als je toch een keer op pad bent en meer gebruik maakt van je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 22:14
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:29:
Is er bij jullie trouwens ook maar één maat sleeves meegeleverd bij de oordoppen? Vaak worden er toch 3 maten geleverd? Bij SGS2 worden er volgens mij ook gewoon 3 maten meegeleverd.
Klopt, bij de sgs2 werden er verschillende maten meegeleverd, de GN 1 maat.. en ik vind 'm te groot :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Requires Google Apps for Business or Education."

Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:22
Vandaag kwam ik toevallig een bekende tegen in de bus en die is werkzaam bij de Bel company.
Dus ik had hem gevraagd of ik even in de namiddag even kon langskomen om een kijkje te nemen naar de Galaxy nexus, want ik had hem nog nooit 'uitgeprobeerd'.
Ik was eerst echt aan het twijfelen tussen de XE en de GN, maar nu ik hem in mijn handen heb gehad, weet ik toch wel zeker dat het de Galaxy Nexus gaat worden. Echt wat een prachtig apparaat.

Ik was er bang voor dat het toestel erg goedkoop zou aanvoelen zoals de Galaxy S II, maar gelukkig was dit niet zo! Heb hem ook even naast mijn HTC desire gehouden ( Het viel me ook in dit onderwerp trouwens op dat veel Desire gebruikers overstappen naar deze telefoon ) en ik tja mijn mond viel open.. wat een verschil!

Ik ga hem zeker weten kopen, maar weet wel nog niet waar ik hem ga kopen. Zal het abbo-topic goed in de gaten houden. Hier natuurlijk ook ivm ervaringen & updates!
Ben wel echt blij dat ik eindelijk een keuze heb kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
ik vind het lastig om foto's van jezelf te maken met uitgestrekte arm.
De home knop zit onder de camera knop.. dus je drukt en drukt.. vervolgens kijk je en zie je dat hij al lang weer op het home scherm staat en geen foto heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:30:
[...]

ben ik ook benieuwd naar, want ik heb precies hetzelfde probleem.
werkt nog niet op ics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
-TheNose- schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:33:
Die in ear dingen passen voor geen meter bij mij, vind het helemaal niks. :P
ik begrijp die dingen sowieso niet.. wie wil er nou iets in zn oorbuis proppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
tjaeuhm schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 18:28:
[...]

ik begrijp die dingen sowieso niet.. wie wil er nou iets in zn oorbuis proppen?
Mensen die van goed geluid houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
Cache schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 18:45:
[...]

Mensen die van goed geluid houden.
het geluid is idd prima.. maar je voelt ze continu knellen en dat past in mijn beleving niet bij muziek (genieten/ontspanning) en het is ook nog es smerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
tjaeuhm schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 19:10:
[...]

het geluid is idd prima.. maar je voelt ze continu knellen en dat past in mijn beleving niet bij muziek (genieten/ontspanning) en het is ook nog es smerig.
Mwa, het is inmiddels al zo'n 8-9 jaar geleden dat ik mijn allereerste paar IEMs kocht. Sindsdien wil ik niet anders, bij mij zitten ze erg comfortabel. Merk nauwelijks dat ik ze in heb en alleen door een goede seal krijg je al stukken beter geluid dan de oude garde oordopjes (die bij mij juist pijn doen na enkele minuten dragen). Probeer anders andere sleeves (triple flangee bijvoorbeeld). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
Cache schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 21:01:
[...]

Mwa, het is inmiddels al zo'n 8-9 jaar geleden dat ik mijn allereerste paar IEMs kocht. Sindsdien wil ik niet anders, bij mij zitten ze erg comfortabel. Merk nauwelijks dat ik ze in heb en alleen door een goede seal krijg je al stukken beter geluid dan de oude garde oordopjes (die bij mij juist pijn doen na enkele minuten dragen). Probeer anders andere sleeves (triple flangee bijvoorbeeld). :)
*gaat googlen ;)*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 20:18

Infinchible

Woef!

Voor degene die het leuk vinden, GTA III is op dit moment ook verkrijgbaar voor de nexus. En hij draait erg soepel moet ik zeggen! Echt heel gaaf! Gewoon vanaf de market te downloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Infinchible schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 06:28:
Voor degene die het leuk vinden, GTA III is op dit moment ook verkrijgbaar voor de nexus. En hij draait erg soepel moet ik zeggen! Echt heel gaaf! Gewoon vanaf de market te downloaden. :)
Hij draait idd soepel :) (echter had ik wat problemen met de besturing)
Dit is bij deze dus opgelost..download het bestand van xda en plaats het in de juiste folder.
Have fun!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1403938

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat in het verwarrend vind dat de knoppenbalk na te draaien altijd rechts zit. Als het toestel een kwartslag naar links draait, dan komen de knoppen rechts (wat mij betreft logisch). Als je rechtsom draait komen ze echter ook rechts en dat wil mijn brein niet snappen, dan zitten ze namelijk eigenlijk aan de bovenkant van het toestel. Het is niet ernstig, maar zo wordt met links bedienen in landscape aardig onmogelijk.
Hebben anderen dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 12:17:
Ik merk dat in het verwarrend vind dat de knoppenbalk na te draaien altijd rechts zit. Als het toestel een kwartslag naar links draait, dan komen de knoppen rechts (wat mij betreft logisch). Als je rechtsom draait komen ze echter ook rechts en dat wil mijn brein niet snappen, dan zitten ze namelijk eigenlijk aan de bovenkant van het toestel. Het is niet ernstig, maar zo wordt met links bedienen in landscape aardig onmogelijk.
Hebben anderen dat ook?
Ja daar heb ik ook last van, ook bepaalde applicaties hebben de menu toets bovenin en andere onderin hier erger ik mij nodeloos aan hoop dat de dev's dit aanpakken gewoon overal menu toets onder rechts dat is het handigst. 8)7

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Ik heb het toestel nu sinds donderdag, kom van een Samsung Galaxy S af, die ik dus als referentie beschouw.

Een aantal zaken vallen me op, mogelijk dat jullie mij hierbij kunnen helpen?

Ik vind de contactenlijst echt een drama. Whatsapp contacten zijn niet gekoppeld aan de contacten zelf, waardoor sommige mensen dus 2 en soms zelfs 3 keer onder elkaar in de lijst voorkomen.

FB contacten zitten er niet meer bij. Daar heb ik ooit iets over gelezen volgens mij, verrekte jammer want het ziet er nu allemaal heel erg kaal uit. Komt dit nog terug?

Heel die lijst heeft fors aan functionaliteit ingeboet wat mij betreft, ik vind dat bij m'n oude SGS echt veel beter voor elkaar.

Ik kan dus ook geen FB account instellen bij 'accounts', terwijl er wel een facebook account optie is als je een account toe wilt voegen. Vreemd.

De standaard documenten viewer is waardeloos. Ik heb een hoop ppt presentaties van m'n studie in dropbox opgeslagen en die kon ik prima bekijken met mijn SGS. Hier bij de GN wordt de lay-out verkloot, ze zijn dus niet goed leesbaar. Iemand een oplossing hiervoor?

Als ik gebeld word terwijl m'n scherm vergrendeld is en ik beëindig het gesprek, dan gaat m'n scherm niet automatisch terug de vergrendeling in. Kan dit aangepast worden?

Ik vind scrollen met de standaard browser stroperig gaan. Mijn SGS ging echt vloeiend over pagina's heen. Meer mensen die dit onderkennen?

Mogelijk wat minder handig va mij, maar ik ben er blind vanuit gegaan dat er geswiped kon worden met dit toestel, het is tenslotte een Samsung. Ik vind het enorm wennen (lees waardeloos) om sms'jes/whatsapp etc berichten gewoon weer te tikken. Komt dit mogelijk in de toekomst op dit toestel?

Heb net met de ES file manager m'n build bekeken, heb een yakju, provider Hi, aangeschaft bij TPH, maar nog steeds een 4.0.1 versie. Zie dat daar al een hoop vragen en opmerkingen over langs zijn gekomen, vind het vreemd dat er zo veel verschillen zijn.

Mijn eerste ervaringen komen mogelijk wat negatief over en een aantal van deze punten vind ik ook echt vrij waardeloos. Maar verder is het gewoon een gruwelijk toestel, ik zat er al vanaf het begin op te azen 8) Ik hoop dat een aantal van jullie mij wat verder op weg kunnen helpen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkHe
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-02 09:01
Ik gebruik de nexus nu inmiddels een week en ben tegen de volgende zaken aangelope.;

Ten eerste heb ik nog steeds versie 4.0.1 terwijl ik wel een yakju Building heb. Is dit bij meer mensen vetgehalte of heb ik toch een groter probleem?

Daarnaast werkt mijn galerij Apple dus echt niet. Als ik hem opstart stopt hij meteen en geeft dan een foutmelding. Heeft dit een relatie met het eerste of heeft iemand een idee hoe diepte anders zou kunnen.

Alvast bedankt, want voor de rest vind ik het echt een geweldig toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 22:18
het lijkt er op dat de update naar 4.0.2 is gestopt omdat 4.0.3 zeer binnenkort moet verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

partyondude schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:35:
Ik heb het toestel nu sinds donderdag, kom van een Samsung Galaxy S af, die ik dus als referentie beschouw.

Een aantal zaken vallen me op, mogelijk dat jullie mij hierbij kunnen helpen?

Ik vind de contactenlijst echt een drama. Whatsapp contacten zijn niet gekoppeld aan de contacten zelf, waardoor sommige mensen dus 2 en soms zelfs 3 keer onder elkaar in de lijst voorkomen.

FB contacten zitten er niet meer bij. Daar heb ik ooit iets over gelezen volgens mij, verrekte jammer want het ziet er nu allemaal heel erg kaal uit. Komt dit nog terug?

Heel die lijst heeft fors aan functionaliteit ingeboet wat mij betreft, ik vind dat bij m'n oude SGS echt veel beter voor elkaar.

Ik kan dus ook geen FB account instellen bij 'accounts', terwijl er wel een facebook account optie is als je een account toe wilt voegen. Vreemd.
De SGS had Touchwhiz, de Nexus is vanilla Android.
Alles wat jij nu mist behoort bij TouchWhiz (of Sense voor HTC).

Voor meer info over Facebook vs Google, lees dit.
De standaard documenten viewer is waardeloos. Ik heb een hoop ppt presentaties van m'n studie in dropbox opgeslagen en die kon ik prima bekijken met mijn SGS. Hier bij de GN wordt de lay-out verkloot, ze zijn dus niet goed leesbaar. Iemand een oplossing hiervoor?
Geen idee, maar zet ze op Google Docs ipv Dropbox?
Ik vind scrollen met de standaard browser stroperig gaan. Mijn SGS ging echt vloeiend over pagina's heen. Meer mensen die dit onderkennen?
Heb je hardware rendering aan staan?
Mogelijk wat minder handig va mij, maar ik ben er blind vanuit gegaan dat er geswiped kon worden met dit toestel, het is tenslotte een Samsung. Ik vind het enorm wennen (lees waardeloos) om sms'jes/whatsapp etc berichten gewoon weer te tikken. Komt dit mogelijk in de toekomst op dit toestel?
Swype for Galaxy Nexus.
Heb net met de ES file manager m'n build bekeken, heb een yakju, provider Hi, aangeschaft bij TPH, maar nog steeds een 4.0.1 versie.
De updates gaan in batches, heb geduld.
Mijn eerste ervaringen komen mogelijk wat negatief over en een aantal van deze punten vind ik ook echt vrij waardeloos. Maar verder is het gewoon een gruwelijk toestel, ik zat er al vanaf het begin op te azen 8) Ik hoop dat een aantal van jullie mij wat verder op weg kunnen helpen _/-\o_
Zoals ik al zei, het meerdendeel van je vragen kon je al weten voordat je je telefoon kocht :p

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Bedankt voor je uitgebreide antwoord :)

Hmm, ik was me er niet van bewust dat Touchwizz toch ook z'n voordelen had, daar kom ik dan wat laat achter :p

Dropbox is nou juist super handig, ik snap niet dat het op de GN vwb ppt's niet lekker loopt. Waar kun je instellen dat bijvoorbeeld Adobe Reader de standaard software moet zijn? Ik kan nergens de std 'app' van het apparaat vinden en die uitzetten.

Hardware rendering staat niet aan, ik neem aan dat je die optie bij 'opties voor ontwikkelaars' bedoelt? Zou dat aan moeten staan dan?

Bedankt voor de overige tips, ik zal vast wel aan het toestel wenen want het is een fantastisch mooi apparaat, youtube en overig beeldmateriaal spat er echt vanaf, te bizar zo mooi! Maar die contactenlijst, 't zal mij benieuwen of ik dat ooit wat ga vinden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosterj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-03 09:29
partyondude schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 18:41:

Bedankt voor de overige tips, ik zal vast wel aan het toestel wenen want het is een fantastisch mooi apparaat, youtube en overig beeldmateriaal spat er echt vanaf, te bizar zo mooi! Maar die contactenlijst, 't zal mij benieuwen of ik dat ooit wat ga vinden :X
Anders probeer je Go Contacts eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Infinchible schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 06:28:
Echt briljant idd! Dit spel heb ik helemaal stuk gespeeld op de PS2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
kosterj schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 19:33:
[...]

Anders probeer je Go Contacts eens.
Geeft bij mij zowel bij 4.0.1 als 4.0.2 FC nadat ik heb opgehangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

partyondude schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:35:
Ga naar contacten.
Tap linksrechts boven, kies edit
Tap weer linksrechts boven, kies join
Selecteer de contacten die je bij elkaar wilt voegen
Tap Done

Klaar. :)

Ze worden niet echt samengevoegd, maar ze worden samen als 1 weergegeven. Erg handig. En ja, vanilla Android probeert het zelf te doen, maar dan moet de naam van de contacten identiek zijn anders gaat het niet.

Let wel, het contact wat je kiest om de join mee te doen wordt de master, de rest hangt er onder. Kies dus wijs. ;)

EDIT: links/rechts blijft moeilijk, ook als je de 40 gepasseerd bent. :+

[ Voor 6% gewijzigd door afterburn op 24-12-2011 22:43 ]

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdeWolff
  • Laatst online: 10-09 07:15
Sinds vandaag de Nexus binnen. Gelukkig vlak voor de kerst, hoef ik we te minste niet te vervelen:p

Ik kom van de nokia n900 af en die werkt wel een beetje anders dan de Nexus. Dus ben eigenlijk opzoek naar een handleiding voor Android 4.0. Ik wil namelijk weten of apps open blijven staan en waar ik deze kan vinden of worden deze automatische afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
TdeWolff schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 22:43:
Sinds vandaag de Nexus binnen. Gelukkig vlak voor de kerst, hoef ik we te minste niet te vervelen:p

Ik kom van de nokia n900 af en die werkt wel een beetje anders dan de Nexus. Dus ben eigenlijk opzoek naar een handleiding voor Android 4.0. Ik wil namelijk weten of apps open blijven staan en waar ik deze kan vinden of worden deze automatische afgesloten?
Begin eens met Google of de zoekfunctie. Dit soort basic vragen horen hier namelijk niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Heeft iemand dit topic al gevolgd? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1395834 Die extended battery met cover ziet er niet alleen mooi uit, maar die extra juice is ook nooit weg natuurlijk. Ik sta op het punt er 1 te bestellen. Ik wilde eerst nog voor een sleeve gaan, maar ik denk nu dat ik er gewoon een screenprotector op doe, die paar butsen in mijn casing neem ik wel voor lief. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier nog meer Tweetdeck-gebruikers? Bij mij staan de knoppen om een foto, locatie of contact toe te voegen er niet, bij mij Desire staan ze er gewoon wel. Het lijkt me dat dit een bug is, of ben ik de enige met dit probleem?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2011 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-05-2021
Ik heb Asphalt 6 gedownload en ik kan hem niet spelen omdat de balans compleet zoek is. Hoe kan ik de SGN opnieuw ijken? Ik heb me een ongeluk gezocht in de instellingen maar niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:08
-TheNose- schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:35:
Heeft iemand dit topic al gevolgd? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1395834 Die extended battery met cover ziet er niet alleen mooi uit, maar die extra juice is ook nooit weg natuurlijk. Ik sta op het punt er 1 te bestellen. Ik wilde eerst nog voor een sleeve gaan, maar ik denk nu dat ik er gewoon een screenprotector op doe, die paar butsen in mijn casing neem ik wel voor lief. :)
Ik heb er een besteld via eBay. Kost €43,83 voor de 2000mAh met cover incl verzending.
Zodra ik het binnen heb zal ik m'n bevindingen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DrNizeGuy schreef op zondag 25 december 2011 @ 10:06:
[...]

Ik heb er een besteld via eBay. Kost €43,83 voor de 2000mAh met cover incl verzending.
1750-2000 vind ik maar een klein verschil.. is maar 1/8 (12.5%). Daar ga je het niet een extra dag me redden, en volgens mij is 1 dag sowieso geen probleem

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Veel geld voor een batterij :) Hoop voor je dat het wel echt 2000mA is. Hoor graag je bevindingen. Hoop overigens wel dat de GN een fatsoenlijke batterij heeft, krijg het toestel woensdag en heb nu een Galaxy S1 te leen, maar die is in 14 uur leeg. Mijn Desire HD redde het 2 dagen.

[ Voor 48% gewijzigd door Aghanim op 25-12-2011 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Laatst online: 12:08
Prulleman schreef op zondag 25 december 2011 @ 10:23:
[...]

1750-2000 vind ik maar een klein verschil.. is maar 1/8 (12.5%). Daar ga je het niet een extra dag me redden, en volgens mij is 1 dag sowieso geen probleem
Maar dat is net het verschil of ik de dag wel of niet doorkom ;) Bij intensief gebruik haal ik het einde van de dag net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
DrNizeGuy schreef op zondag 25 december 2011 @ 10:31:
[...]

Maar dat is net het verschil of ik de dag wel of niet doorkom ;) Bij intensief gebruik haal ik het einde van de dag net niet.
Ik heb hem gisteren ook besteld, ook voor dat beetje meer bij intensief gebruik als ik buiten ben.

@ XeNeRgY: dit is de officiële Samsung batterij dus het zal niet veel minder zijn dan 2000Mah.

Nu nog een officiële carholder zien te vinden en ik ben blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosterj
  • Laatst online: 22-03 09:29
Verwijderd schreef op zondag 25 december 2011 @ 00:07:
Zijn er hier nog meer Tweetdeck-gebruikers? Bij mij staan de knoppen om een foto, locatie of contact toe te voegen er niet, bij mij Desire staan ze er gewoon wel. Het lijkt me dat dit een bug is, of ben ik de enige met dit probleem?
Ik heb hetzelfde. Zoek me rot. Lijkt me bug.

Opgelost! http://android.modaco.com...-release-from-paulobrien/

[ Voor 13% gewijzigd door kosterj op 25-12-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Laatst online: 13-09 21:25
Gisteren weer een crash gehad, nu bij een bluetooth transfer van pc naar m'n GN. Enige remedie was wederom het verwijderen van de accu.

Overigens had ik net bij de zoekbalk op het hoofdscherm ipv de tekst Google daar een icoon van een vergrootglas staan. Na een reboot stond er weer gewoon Google :?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Laguna schreef op zondag 25 december 2011 @ 13:28:
Gisteren weer een crash gehad, nu bij een bluetooth transfer van pc naar m'n GN. Enige remedie was wederom het verwijderen van de accu.

Overigens had ik net bij de zoekbalk op het hoofdscherm ipv de tekst Google daar een icoon van een vergrootglas staan. Na een reboot stond er weer gewoon Google :?
Welke ICS versie heb je?

Ik heb een beetje gespeeld met de GN deze ochtend, na een uurtje rust wou ik hem unlocken en moest ik mn pin invoeren? Spontane reboot uit het niets, ik heb nog altijd ICS 4.0.1 en een Yakju build..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vandaag (~11:45 uur) ook een volledige freeze gehad, waarbij het beeld ook corrupt werd en een paar (~20) seconden later werd het beeld zwart. Ik moest de batterij eruit halen en terugstoppen om hem weer op te kunnen starten.
Ik wilde op dat moment net een smsje versturen. ICS 4.0.1.

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 25-12-2011 14:02 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
mafiatounes schreef op zondag 25 december 2011 @ 13:41:
[...]

Welke ICS versie heb je?

Ik heb een beetje gespeeld met de GN deze ochtend, na een uurtje rust wou ik hem unlocken en moest ik mn pin invoeren? Spontane reboot uit het niets, ik heb nog altijd ICS 4.0.1 en een Yakju build..
Ook 4.0.1, zoals bijna iedereen momenteel.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Laguna schreef op zondag 25 december 2011 @ 14:09:
[...]

Ook 4.0.1, zoals bijna iedereen momenteel.
Dat dacht ik wel, hoop dat Google snel met de 4.0.3 komt en dat ze veel van deze bugs oplossen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Dat komt wel goed :)

Voor de mensen die graag hun Facebook contacten (foto's, updates, etc) willen synchroniseren met hun bestaande contacten in hun GN is er nu HaxSync - ICS Facebook Sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Grappig, deze is precies hetzelfde maar dan US-dollar, scheelt toch weer een paar pleurrie..

http://www.ebay.com/itm/G...40564637941#ht_3920wt_904

€41,39

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 20:24
Ik wou eigenlijk zo'n dingetje aanschaffen en in m'n tas gooien: External 2000mah charger. Kost niet veel, is handzaam, en zou je wellicht 2-3 dagen met (erg) licht gebruik ook nog wel mee redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 18:10

Ves

A gadget addicted Bounty

TdeWolff schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 22:43:

http://www.google.com/hel...droidUsersGuide-40-en.pdf

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
[...]

Dit is ook een oplossing. Een kleine portable oplader. Super handig!

http://www.bol.com/nl/p/e...05000011739680/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Laguna schreef op zondag 25 december 2011 @ 14:58:
Dat komt wel goed :)

Voor de mensen die graag hun Facebook contacten (foto's, updates, etc) willen synchroniseren met hun bestaande contacten in hun GN is er nu HaxSync - ICS Facebook Sync.
Heb jij er ervaring mee? Ik heb er geen problemen mee om te betalen voor een app, maar dan moet ik wel zeker weten dat hij doet wat er beloofd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:19

Koppensneller

winterrrrrr

partyondude schreef op zondag 25 december 2011 @ 22:06:
[...]

Heb jij er ervaring mee? Ik heb er geen problemen mee om te betalen voor een app, maar dan moet ik wel zeker weten dat hij doet wat er beloofd wordt.
Ik heb er ervaring mee, en bij mij heeft het prima gewerkt :) Facebookprofielen worden automatisch aan je contacten gekoppeld, en contactfoto's worden in goede resolutie van FB gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ok top. 't Zijn de kosten verder ook niet echt. Zie wel dat een hoop contacten er nu weer dubbel instaan, die moet ik dus samenvoegen met die FB contacten. Maar goed, het ziet er zo in ieder geval al beter uit dan net.

Het probleem met de standaard document reader heb ik vooralsnog opgelost door Documents to go te installeren. Helaas zit er reclame bij, de full version kost €11,- en dat vind ik echt net iets te dol.

Dus mocht iemand nog een goede documents reader weten (dus geen bewerker, daar pak ik wel een ander apparaat voor) dan hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
Room42 schreef op zondag 25 december 2011 @ 14:01:Vandaag (~11:45 uur) ook een volledige freeze gehad, waarbij het beeld ook corrupt werd en een paar (~20) seconden later werd het beeld zwart. Ik moest de batterij eruit halen en terugstoppen om hem weer op te kunnen starten.Ik wilde op dat moment net een smsje versturen. ICS 4.0.1.
Ik heb dat inmiddels al twee keer gehad. Onbekend wat de oorzaak daarvan is. Ook heb ik al meerdere keren een freeze gehad waarbij het niet meer mogelijk was mijn pincode in te toetsen. Beeld ging bij deze niet op zwart, maar later ging uit zich zelf 'apps bijwerken'. Kan nog steeds niet plaatsen wat de oorzaak daarvan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik heb niet de kennis in huis om een dergelijk topic mooi aan te kleden en te voorzien van een informatieve OP, maar is er hier geen behoefte aan een custom ROM/root topic? Dit is toch juist het toestel om te rooten en te voorzien van custom roms?

Of kijk ik niet goed en bestaat dat topic al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 21:09
Als je dan quote, laat dan niet de kern van het betoog van degene die je quote weg. Hier kan echt niemand wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMute
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
Sinds kort heb ik mijn eerstr kras :(. Toch wel zonde op zo'n prachtig display.
Ik vroeg me af of het misschien een goed idee was om "displex" te gebruiken om de kras op te vullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op zondag 25 december 2011 @ 22:46:
[...]

Dus mocht iemand nog een goede documents reader weten (dus geen bewerker, daar pak ik wel een ander apparaat voor) dan hoor ik het graag :)
Deze misschien?

http://www.quickoffice.com/quickoffice_pro_android/
partyondude schreef op maandag 26 december 2011 @ 01:38:
Ik heb niet de kennis in huis om een dergelijk topic mooi aan te kleden en te voorzien van een informatieve OP, maar is er hier geen behoefte aan een custom ROM/root topic? Dit is toch juist het toestel om te rooten en te voorzien van custom roms?

[..]
Goeie vraag. Zelf denk ik dat het snel een dood topic zal worden. De GN is zo 'root-vriendelijk' dat het rootproces per saldo makkelijk door een ieder gedaan zou kunnen worden. Het XDA-forum is daar prima geschikt voor om de workaround te bekijken en te volgen. Daar staan ook echt zo n beetje alle roms die je je maar kunt bedenken. Wat misschien ook een optie is, is om aan de TS een workaround voor het rooten toe te voegen.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2011 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

mafiatounes schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 12:47:
[...]

Ja daar heb ik ook last van, ook bepaalde applicaties hebben de menu toets bovenin en andere onderin hier erger ik mij nodeloos aan hoop dat de dev's dit aanpakken gewoon overal menu toets onder rechts dat is het handigst. 8)7
Als ontwikkelaar heb je hier geen invloed op. Het punt is namelijk dat als je je app buildt met API versie 11 (Honeycomb) of hoger, je het menu in de action bar krijgt omdat die devices (doorgaans) geen menu knop meer (zullen) hebben. Als de app gebuild is met een versie vóór API versie 11 heb je het menu onderin omdat die knop dan de fysieke menuknop moet nabootsen.

Kortom, dat is een (in mijn ogen begrijpelijke) keuze van Google, en dus geen keuze van de developer.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
@Heppieboeddah: Quickoffice is nog niet 100% compatibel met de SGN/ICS en ook niet in de Android Market te vinden, heb hem wel op het toestel en hij werkt wel maar niet hoe het moet..

Verder zou een Custom Rom topic een hele goede bijdrage zijn in het Nederlands!

@gday: Ok begrepen, maar dan zouden alle applicaties op API 11 of later gebouwd moeten zijn om uniform te zijn op Honeycomb/Ice Cream Sandwich? Dat zal best een tijdje duren denk niet dat alle Dev's hun app's elke keer herbouwen op een nieuwe API (is best veel werk denk ik zo). Maar goed de meeste app's zullen wel verbeterd worden als het aantal HC/ICS apparaten omhoog gaat. Bedankt voor de info @gday heb niet veel verstand van het ontwikkelen op Android.

[ Voor 6% gewijzigd door mafiatounes op 26-12-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de GN bij Dynabyte gehaald? Zoja, wat voor build was dat? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Verwijderd schreef op maandag 26 december 2011 @ 11:50:
[...]

Deze misschien?

http://www.quickoffice.com/quickoffice_pro_android/

[...]

Goeie vraag. Zelf denk ik dat het snel een dood topic zal worden. De GN is zo 'root-vriendelijk' dat het rootproces per saldo makkelijk door een ieder gedaan zou kunnen worden. Het XDA-forum is daar prima geschikt voor om de workaround te bekijken en te volgen. Daar staan ook echt zo n beetje alle roms die je je maar kunt bedenken. Wat misschien ook een optie is, is om aan de TS een workaround voor het rooten toe te voegen.
Ik heb op XDA ook al veel info gevonden, maar dergelijke ervaringen en how to's in de eigen taal delen maakt het een stuk eenvoudiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mafiatounes schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:22:
@Heppieboeddah: Quickoffice is nog niet 100% compatibel met de SGN/ICS en ook niet in de Android Market te vinden, heb hem wel op het toestel en hij werkt wel maar niet hoe het moet..

[...]
Heb m dus via die site gekocht en geïnstalleerd. Als toestel heb ik gekozen voor de Galaxy S2. Werkt hier prima op mijn Nexus. Moet er wel bij vertellen dat ik een AOSP draai. In de market is ie inderdaad niet te vinden.
partyondude schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:34:
[...]

Ik heb op XDA ook al veel info gevonden, maar dergelijke ervaringen en how to's in de eigen taal delen maakt het een stuk eenvoudiger :)
Dat laatste klopt..

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul999
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 19:07
mafiatounes schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:22:

@gday: Ok begrepen, maar dan zouden alle applicaties op API 11 of later gebouwd moeten zijn om uniform te zijn op Honeycomb/Ice Cream Sandwich? Dat zal best een tijdje duren denk niet dat alle Dev's hun app's elke keer herbouwen op een nieuwe API (is best veel werk denk ik zo). Maar goed de meeste app's zullen wel verbeterd worden als het aantal HC/ICS apparaten omhoog gaat. Bedankt voor de info @gday heb niet veel verstand van het ontwikkelen op Android.
Je kan bijna altijd gewoon dezelfde code blijven gebruiken, het enige wat je moet aanpassen om de action bar te gebruiken is de minimum SDK (Minimum android versie) op API 11 zetten, zodat hij allleen voor honeycomb en hoger werkt (Tenzei je iets bijzonders doet, naar mijn idee is Android redelijk backwards compitable. Ik had tenminste weinig moeite om mijn App op me Nexus werkend te krijgen). Gebruikers met een oudere android versie kunnen dan echter die app niet meer installeren, dus het is een keuze die je als developer maakt momenteel. Wil je specifiek de action bar gebruiken, en maakt het niet uit dat een hoop telefoons buiten de boot vallen, gebruik je target API >= 11, anders blijf je bij een target API voor Android 2.2 of 2.1 (Afhankelijk van wat de ontwikelaar wilt). Aangezien er nog maar weinig ICS installaties zijn, zullen op dit moment een hoop ontwikkelaars nog kiezen om het target op een oudere Android versie te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opposite
  • Laatst online: 13-09 21:54
Verwijderd schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:34:
Heeft iemand de GN bij Dynabyte gehaald? Zoja, wat voor build was dat? Alvast bedankt
Kijk daarvoor even in het topic [Galaxy Nexus] Versie en herkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top, dankjewel! Helaas zit dynabyte er niet tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Ff een mooie tip voor de eigenaars van de GN die veel foto's/video's nemen, het is mogelijk om foto's te nemen terwijl je filmt!

http://phandroid.com/2011...ng-with-the-galaxy-nexus/

Ik heb net mijn review hier op Tweakers gezet van de Galaxy Nexus voor de geïnteresseerden..

[ Voor 17% gewijzigd door mafiatounes op 26-12-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Had toch ook gewoon inline gekund?

De tip voor het maken van een foto tijdens het filmen is heel simpel: Tap het beeld tijdens het filmen en er wordt een snapshot gemaakt. De reactietijd is niet zo hoog als in fotomodus en je kunt niet focussen voordat je de foto neemt.

Overigens heb ik ook een tip waar ik zojuist achter kwam: Als je gallery continue "force closed", check of je Google+ niet disabled hebt, Gallery heeft hem nodig :(

Ik ben op zoek naar een gallery-replacement dus! :( Als iemand daar nog een tip voor heeft...? ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:28

dbzfan

Nee.

Room42 schreef op maandag 26 december 2011 @ 22:28:
Had toch ook gewoon inline gekund?

De tip voor het maken van een foto tijdens het filmen is heel simpel: Tap het beeld tijdens het filmen en er wordt een snapshot gemaakt. De reactietijd is niet zo hoog als in fotomodus en je kunt niet focussen voordat je de foto neemt.

Overigens heb ik ook een tip waar ik zojuist achter kwam: Als je gallery continue "force closed", check of je Google+ niet disabled hebt, Gallery heeft hem nodig :(

Ik ben op zoek naar een gallery-replacement dus! :( Als iemand daar nog een tip voor heeft...? ;)
quickpic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dion91
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-11-2022
Ben ik de enige waarbij de Facebook-app slechts sporadisch werkt? Vaak moet ik hem 15 x opstarten voordat 'ie een beetje meewerkt. Blijft heel de tijd hangen bij het inladen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
Ik heb een probleempje. Als ik lang op Wifi heb gezeten, en ik ga vervolgens naar een gebied waar ik geen Wifi heb, dan krijg ik soms geen verbinding. Het bereik balkje werkt gewoon(zal volgende keer even proberen te bellen, nog niet gedaan), en er staat ook H 3G of G, maar ze blijven grijs in plaats van blauw. Internet doet het niet. Als ik hem opnieuw opstart doet hij het wel gewoon weer. Het gebeurt geloof ik niet elke keer, maar zeker weten doe ik het eigenlijk ook niet, heb meestal wel wifi. Iemand anders ervaringen/ideeen?

Zit op 4.0.1 yakju build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Hoe kon ik die vergeten!?! Super gallery! Zeker gezien de geringe security eisen. Perfect _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 18:10

Ves

A gadget addicted Bounty

Dion91 schreef op maandag 26 december 2011 @ 23:02:
Ben ik de enige waarbij de Facebook-app slechts sporadisch werkt? Vaak moet ik hem 15 x opstarten voordat 'ie een beetje meewerkt. Blijft heel de tijd hangen bij het inladen..
Nee had het probleem ook. Zelfs dat het beeld zwart bleef. Heb het uiteindelijk eraf gedonderd.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
VesNL schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 00:49:
[...]

Nee had het probleem ook. Zelfs dat het beeld zwart bleef. Heb het uiteindelijk eraf gedonderd.
Bij mij deed ie het prima. Wel eraf gedonderd, maar dat had daar niks mee te maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

paul999999 schreef op maandag 26 december 2011 @ 13:19:
[...]

Je kan bijna altijd gewoon dezelfde code blijven gebruiken, het enige wat je moet aanpassen om de action bar te gebruiken is de minimum SDK (Minimum android versie) op API 11 zetten, zodat hij allleen voor honeycomb en hoger werkt (Tenzei je iets bijzonders doet, naar mijn idee is Android redelijk backwards compitable. Ik had tenminste weinig moeite om mijn App op me Nexus werkend te krijgen). Gebruikers met een oudere android versie kunnen dan echter die app niet meer installeren, dus het is een keuze die je als developer maakt momenteel. Wil je specifiek de action bar gebruiken, en maakt het niet uit dat een hoop telefoons buiten de boot vallen, gebruik je target API >= 11, anders blijf je bij een target API voor Android 2.2 of 2.1 (Afhankelijk van wat de ontwikelaar wilt). Aangezien er nog maar weinig ICS installaties zijn, zullen op dit moment een hoop ontwikkelaars nog kiezen om het target op een oudere Android versie te zetten.
Je kunt prima als target API level 11 of hoger gebruiken terwijl je als minimum bijvoorbeeld API level 7 aanhoudt. Dan kun je gewoon in je code checken onder welke Android-versie je code draait en de actionbar alleen aanspreken vanaf API level 11+, en kunnen ook mensen met Eclair, FroYo en Gingerbread je app draaien. Zo heb ik het iig in de bèta van m'n app Buienalarm gedaan. :) Maar goed, dit begint aardig offtopic te raken inmiddels.

Ik vind het in ieder geval wel een vooruitgang, zowel qua usability als qua gemak met development. Hopelijk zijn de meeste developers wel in staat om snel hun app(s) te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Rubu schreef op maandag 26 december 2011 @ 23:31:
Ik heb een probleempje. Als ik lang op Wifi heb gezeten, en ik ga vervolgens naar een gebied waar ik geen Wifi heb, dan krijg ik soms geen verbinding. Het bereik balkje werkt gewoon(zal volgende keer even proberen te bellen, nog niet gedaan), en er staat ook H 3G of G, maar ze blijven grijs in plaats van blauw. Internet doet het niet. Als ik hem opnieuw opstart doet hij het wel gewoon weer. Het gebeurt geloof ik niet elke keer, maar zeker weten doe ik het eigenlijk ook niet, heb meestal wel wifi. Iemand anders ervaringen/ideeen?

Zit op 4.0.1 yakju build.
Dat wijst er dan op dat je niet verbonden bent met de servers van Google. Normaal gesproken kun je dan nog wel gewoon internetten en bellen en herstelt die verbinding met Google zich vanzelf of op het moment dat je die aanspreekt, bijvoorbeeld door in de Gmail-app te refreshen. Dat is bij jou dus niet het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Ik zat vanavond even in de Market te zoeken naar de officiële Hotmail app, maar gek genoeg is die niet te vinden met m'n GN. Bij m'n broertje op z'n Galaxy S is ie wel gewoon te vinden. Zodra ik met de browser op de Market online zoek staat ie er wel tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Laguna schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 01:39:
Zodra ik met de browser op de Market online zoek staat ie er wel tussen?
Installeer je hem toch via de browser? Als dat niet gaat is hij misschien nog niet geschikt, voor ICS/GN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Vraag is, waarom wil je die app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
paul999999 schreef op maandag 26 december 2011 @ 13:19:
Wil je specifiek de action bar gebruiken, en maakt het niet uit dat een hoop telefoons buiten de boot vallen...
..dan gebruik je dit:

www.actionbarsherlock.com

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Nivk schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 01:51:
[...]

Installeer je hem toch via de browser? Als dat niet gaat is hij misschien nog niet geschikt, voor ICS/GN?
Dat kan natuurlijk, maar het is toch vreemd dat daar op 1 of andere manier verschil in zit.

EDIT: Blijkbaar heb je gelijk als ik 'm via de Market open dan krijg ik de volgende melding:
"Uw apparaat is niet compatibel met dit item".

[ Voor 18% gewijzigd door Laguna op 27-12-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 14:54
Heeft iemand de panorama camera al gebruikt?

Ik zat laatst even mee te spelen en ontdekte dat hij helemaal niet goed werkt.
Wanneer je een foto start loopt er onderin beeld een voortgangsbalkje mee. Zodra deze vol is zou hij de foto moeten gaan maken en opslaan...maar zodra deze balk bij mij vol is, sluit de applicatie gewoon af. Wanneer ik de balk voor de helft vol laat lopen en vervolgens op stop druk, gaat het wel goed.
Sporadisch gebeurt tijdens het opslaan hetzelfde trouwens...

Heeft iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:12
Toevallig gisteren nog geprobeerd maar dit nog nooit meegemaakt. Lijkt bij mij goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biesbosserweg
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-06-2024
Gytax schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 10:57:
Heeft iemand de panorama camera al gebruikt?

Ik zat laatst even mee te spelen en ontdekte dat hij helemaal niet goed werkt.
Wanneer je een foto start loopt er onderin beeld een voortgangsbalkje mee. Zodra deze vol is zou hij de foto moeten gaan maken en opslaan...maar zodra deze balk bij mij vol is, sluit de applicatie gewoon af. Wanneer ik de balk voor de helft vol laat lopen en vervolgens op stop druk, gaat het wel goed.
Sporadisch gebeurt tijdens het opslaan hetzelfde trouwens...

Heeft iemand anders hier ook last van?
zolang de voortgangsbalk loopt ben je een foto aan het maken, druk op opnemen, balk start, verplaats je camera langzaam horizontaal, als de balk vol is voegt hij de beelden samen tot 1 panorama foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 10:44:
[...]

Dat kan natuurlijk, maar het is toch vreemd dat daar op 1 of andere manier verschil in zit.

EDIT: Blijkbaar heb je gelijk als ik 'm via de Market open dan krijg ik de volgende melding:
"Uw apparaat is niet compatibel met dit item".
Met Bomin hier.
Wat is voor jou de reden om de Hotmail app te gebruiken, ondersteund deze functies welke niet met de standaard client werken bijvoorbeeld?

[ Voor 193% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2011 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
gday schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 01:26:
[...]

Dat wijst er dan op dat je niet verbonden bent met de servers van Google. Normaal gesproken kun je dan nog wel gewoon internetten en bellen en herstelt die verbinding met Google zich vanzelf of op het moment dat je die aanspreekt, bijvoorbeeld door in de Gmail-app te refreshen. Dat is bij jou dus niet het geval?
Volgens mij niet nee, heb het een aantal keer gehad, en het openen van een webpagina duurde elke keer zo lang dat ik hem maar sloot en concludeerde dat ik geen internet had. Misschien zat ik in GPRS gebied of iets dergelijks, maar volgens mij had ik gewoon HSDPA. Ik zal volgende keer eens wat harder proberen de verbinding weer te 'reviven'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
biesbosserweg schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:34:
[...]

zolang de voortgangsbalk loopt ben je een foto aan het maken, druk op opnemen, balk start, verplaats je camera langzaam horizontaal, als de balk vol is voegt hij de beelden samen tot 1 panorama foto
Uh, ja. Ik snap de werking ervan. Wat ik aangeef is dat het bij mij dus niet lekker lijkt te werken en ik vraag of dit ook is gebeurd bij iemand anders. Ik vraag niet om uitleg van de camera app. 8)7

Ik zit overigens op 4.0.1, wellicht is het verholpen met een andere android versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-08 19:03
Waar ik toevallig best wel uitleg over wil hebben is de hoe de timelapse functie werkt:p..
Heb de GN besteld, dus nog niet hier, maar kan op een Nexus S met ICS (4.0.3) of in de GN handleiding niks vinden over hoe je timelapse filmpjes maakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:19

Koppensneller

winterrrrrr

Pieterke schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:04:
Waar ik toevallig best wel uitleg over wil hebben is de hoe de timelapse functie werkt:p..
Heb de GN besteld, dus nog niet hier, maar kan op een Nexus S met ICS (4.0.3) of in de GN handleiding niks vinden over hoe je timelapse filmpjes maakt..
Videomodus activeren in de camera-app, en in de instellingen het interval instellen. Sim-pel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:29
Gytax schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:56:
[...]

Uh, ja. Ik snap de werking ervan. Wat ik aangeef is dat het bij mij dus niet lekker lijkt te werken en ik vraag of dit ook is gebeurd bij iemand anders. Ik vraag niet om uitleg van de camera app. 8)7

Ik zit overigens op 4.0.1, wellicht is het verholpen met een andere android versie.
Hier geen enkel probleem, zowel niet als ik hem eerder stop of als ik de balk helemaal vol laat lopen. Ik zit wel op 4.0.2. en weet eigenlijk niet meer of ik het ook al had geprobeerd op 4.0.1.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biesbosserweg
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-06-2024
Gytax schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:56:
[...]

4.01 4.02 4.03 geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

Wat mij opvalt aan de camera: je neemt een foto, die bekijk je vervolgens door op de preview/thumbnail te klikken. Als je dan de foto aanklikt opent hij die foto in de galerij, dan is de foto ineens compleet anders, véél minder kleur. Veel fletser.

Is dit bij iedereen zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Jep, net getest, hier ook. Moet zeggen dat je de foto's direct op de telefoon best aardig kunt bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
Heb je het ook getest op alle versies?
Ik denk dat ik nog maar even een update afwacht, en anders even kijken naar de garantie. Hoewel ik de panorama foto-functie nu niet bepaald zal gaan gebruiken, verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:47:
[...]

Met Bomin hier.
Wat is voor jou de reden om de Hotmail app te gebruiken, ondersteund deze functies welke niet met de standaard client werken bijvoorbeeld?
Geen specifieke reden. Ik gebruik de standaard mail applicatie niet vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe zijn de ervaringen met de krasvastheid van het scherm? Er zijn inmiddels in dit topic wat eigenaren die een tijdje het toestel al hebben, dus ook al met eventueel krasjes. Als ik namelijk het topic op XDA mag geloven zijn er verhalen van een puddingzachte coating, maar het trollgehalte lijkt ook hoog. Dus of er nu wekelijk relatief veel bekraste schermen zijn, dat wordt niet echt duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf gelukkig nog geen krassen na twee weken gebruik, ben nog steeds wel aan het overwegen om er een protector op te plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:25
Fly-guy schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:19:
Hoe zijn de ervaringen met de krasvastheid van het scherm? Er zijn inmiddels in dit topic wat eigenaren die een tijdje het toestel al hebben, dus ook al met eventueel krasjes. Als ik namelijk het topic op XDA mag geloven zijn er verhalen van een puddingzachte coating, maar het trollgehalte lijkt ook hoog. Dus of er nu wekelijk relatief veel bekraste schermen zijn, dat wordt niet echt duidelijk...

[ Voor 4% gewijzigd door Dirtbiter op 27-12-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht dat wel bekend was dat metaal (als in een sleutel) vaak minder hard is dan (gehard) glas. Zo'n filmpje overtuigt me dan ook totaal niet. Echter een zandkorrel kan al meer schade aanrichten dan je hele sleutelbos.

Maar waar het mij om ging was "real life" ervaringen, dus van mensen die 'm in de zak stoppen, ermee gaan klussen, 'm onderin de boodschappentas leggen, etc, etc. Echte ervaringen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dion91
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-11-2022
Mijn scherm is nog krasvrij, terwijl ik hem inmiddels 2 weken in gebruik heb. Geen hoesje of iets dergelijks. Op andere telefoons had ik na een dag al krassen. Ik probeer wel altijd er voor te zorgen dat er zich geen andere dingen dan mijn telefoon in de betreffende broekzak bevinden, maar ik ben ook weer niet super voorzichtig met het ding. Vooralsnog dus een dikke 10 voor het scherm!

Over de Facebook-app: Gelukkig ben ik niet de enige met het probleem. Hopen op een update dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier de nexus alweer ik geloof meer als 3 weken in gebruik en heb er na 2 weken een protector op geplakt. Daarvoor erg voorzichtig gedaan, ik pak hem nu iets makkelijker vast! Maar geeb enkel krasje te zien hier gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opposite
  • Laatst online: 13-09 21:54
Ik krijg binnenkort ook mijn GN binnen. Zit wel even te twijfelen m.b.t. cases/protectors. Werkt het touchscreen nog wel lekker als er een protector opzit, of levert het toch enige vertraging op?

En iets minder belangrijk maar wil het toch weten :P: Zijn die protectors er nog af te halen na bevestiging of verschilt dat erg per product?

[ Voor 27% gewijzigd door opposite op 27-12-2011 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Morgen komt als het goed is mijn GN dus ik loop een klein beetje op de feiten vooruit, maar gisteren vroeg iemand of een topic voor custom ROM's voor de GN interessant zou zijn. Dit lijkt me zeer zeker interessant, omdat je dan de ROM-talk kunt scheiden van de GN-talk. Bijna iedere telefoon hier heeft een apart topic voor ROM/jailbreak etc. Ben ondertussen ook al aan het kijken voor een custom ROM, maar dat hangt er een beetje van af of er op de GN een Touchwiz interface van Samsung zit of dat het al echt kale ICS is.
Pagina: 1 ... 24 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.