Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-06 18:39
Ik ga ook zeker om 4 uur kijken!! Mag nu al verlengen maar ga zeker wachten op de Nexus. Ben enorm benieuwd wat de reactie van google op de iphone 4s is. Als alle geruchten waar zijn kunnen ze nu een beste.dreun uitdelen. We gaan het woensdag ochtend meemaken.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 18:26
Misschien een 'domme' vraag, maar ik denk dat je dit toestel niet voor ~ 400 euro simlock-vrij kunt kopen? Zelfs niet onder de goedkoopste web-shops?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:10
Zeker niet in het begin. Topmodellen beginnen vrijwel altijd boven de €500 en ik denk dat deze rond de €600 zal beginnen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 18:26
Bedankt voor de snelle reactie.

Dát wordt net iets te duur voor mij, waarschijnlijk word het de HTC desire S/Sensation/Xperia Arc S voor mij. Alhoewel ik daar niet uit kan kiezen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:12
Galaxy S 2? of is die nog veel duurder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:10
hoop iig dat ie snel te bestellen is. Wil hem het liest 3 november gewoon meteen hebben, maar vrees dat we in Nederland nog zeker een maandje geduld moeten hebben.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-05 16:51
Maverick schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:58:
hoop iig dat ie snel te bestellen is. Wil hem het liest 3 november gewoon meteen hebben, maar vrees dat we in Nederland nog zeker een maandje geduld moeten hebben.
Je kunt hem al bestellen ;)

http://www.allaboutphones...u-al-voor-750-dollar.html

Goeie gek die hem daar haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-06 21:50
offtopic
disturbedmind schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:49:
[...]

Mijn abo loopt tot 11 november bij Vodafone en denk dat ik die gewoon stil zwijgend door laat lopen (ik hou dan wel gewoon mijn abonnement met de zelfde voorwaarden toch zoals mobiel internet etc, want dit is mijn eerste abonnement) en dan het toestel los koop?) Het zal wel even wennen zijn want ik heb nu een Desire Z en ik zal het fysieke tobo wel missen maar als hij echt 4,6" is dan zou het typen daar ook wel lekker op werken.
Zou ik nooit doen. Als je je toestel los gaat kopen (wat 9 vd 10 gevallen uiteindelijk sowieso goedkoper is dan met abbo kopen) moet je je abbo omzetten naar een sim-only, anders blijf je ook nog te veel betalen per maand ;-)
/offtopic

Wat relaxed dat de release van in ieder geval ICS volgende week al is. Kan echt niet wachten! Ben in zeer korte tijd me heel erg gaan verheugen op deze telefoon :9~
Ben heel benieuwd wat ICS ons gaat brengen, en nog benieuwder naar de telefoon! Zijn de specs nou al ergens bevestigd? Want er gaan nog steeds 2 versies met specs rond toch?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-06 15:53

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik kan ook echt niet wachten op ICS, hoop snel dat er een rom van uitkomt. Ik ga die er dan zeker snel op mijn Sensation flashen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-05 13:35

westergas

rikkie_pc

Haha kijk wat er in de specs staat!
quote: specs van die leipe webshoppe
Samsung TouchWiz 4.0 UI
Dacht het niet ;)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-05 09:49
Grudgie schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:07:
Ik kan ook echt niet wachten op ICS, hoop snel dat er een rom van uitkomt. Ik ga die er dan zeker snel op mijn Sensation flashen! :D
Haha ik heb hetzelfde idee, ondanks dat ik nog geen enkele ervaring heb met het flashen van ROM's lijkt een stabiele versie van ICS mij wel heel erg tof! Ben erg benieuwd naar woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

Iedereen dus op dinsdag avond vroeg het bed in en om 3:55 de wekker zetten :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Tiroz schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:23:
[...]

Haha ik heb hetzelfde idee, ondanks dat ik nog geen enkele ervaring heb met het flashen van ROM's lijkt een stabiele versie van ICS mij wel heel erg tof! Ben erg benieuwd naar woensdag.
Ben benieuwd aangezien ICS maar 3 buttons gebruikt. Ben benieuwd of/hoe dat gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-06 16:02
westergas schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:05:
[...]

Ben benieuwd aangezien ICS maar 3 buttons gebruikt. Ben benieuwd of/hoe dat gaat werken.
Het enige verschil is dat de zoekknop is geschrapt, het groene en rode telefoontje verschijnen natuurlijk pas als je gebeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasrol
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 31-05 16:47
Anoniem: 145867 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:37:
Iedereen dus op dinsdag avond vroeg het bed in en om 3:55 de wekker zetten :P :)
Of gewoon doorhalen >:)

R7 5800x | RX 7900XT | 32GB Kingston 3600MHzC16 | Samsung 980 Pro 2TB | be quiet! Pure Power 12 M 1000W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
lukjah schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:43:
[...]

Het enige verschil is dat de zoekknop is geschrapt, het groene en rode telefoontje verschijnen natuurlijk pas als je gebeld word.
Menuknop ook weg dacht ik. Dus drie knoppen, back, home en multitask.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Heuh kwam net dit oude bericht tegen, waarbij wordt gezegd dat de nexus prime een metalen (!) behuizing krijgt!!

Awesomeness!!!!

http://www.allaboutphones...Amoled-HDtouchscreen.html

:9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thve
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-06 14:28
Maardiweb schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:45:
Heuh kwam net dit oude bericht tegen, waarbij wordt gezegd dat de nexus prime een metalen (!) behuizing krijgt!!

Awesomeness!!!!

zou best kunnen. op het plaatje van "something big is coming" lijkt het er op dat er metaal in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Maardiweb schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:45:

Awesomeness!!!!

Metaal zou leuk zijn. Ik hoop wel dat deze foonoe (stukken) beter in elkaar is gezet dan de Galaxy/Galaxy 2. Als ie qua build quality op die goedkope Samsung speeltjes lijkt ga ik hem skippen.

Kan me voorstellen dat HTC op dit moment druk bezig is met iets goeds te komen (ze moeten wel), deze telefoons zijn over het algemeen veel beter gebouwd en ik ben een succer voor Sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Nog 68 uur en dan weten we alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
westergas schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 01:03:
[...]

Metaal zou leuk zijn. Ik hoop wel dat deze foonoe (stukken) beter in elkaar is gezet dan de Galaxy/Galaxy 2. Als ie qua build quality op die goedkope Samsung speeltjes lijkt ga ik hem skippen.

Kan me voorstellen dat HTC op dit moment druk bezig is met iets goeds te komen (ze moeten wel), deze telefoons zijn over het algemeen veel beter gebouwd en ik ben een succer voor Sense.
Vallen de galaxys dan uit elkaar? Desintegreren ze spontaan? Breken er stukken af? Wat is er mis met de kwaliteit van het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Fly-guy schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:35:
[...]
Vallen de galaxys dan uit elkaar? Desintegreren ze spontaan? Breken er stukken af? Wat is er mis met de kwaliteit van het toestel?
Ik snap dat gezeur dus ook echt niet. Ik heb zelf een SGS II, dat ding is hartstikke stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limit-NL
  • Laatst online: 09-06 17:55
De bouwkwaliteit van de GS II is prima in orde, dat is denk ik het probleem niet.

Het probleem voor velen zit hem in het feit dat het toestel grotendeels is gemaakt van plastic, waar de concurrentie (bijvoorbeeld de HTC Sensation) deels gemaakt is uit aluminium.
Niet iedereen wil op zo'n dure smartphone concessies doen op het uiterlijk... ;)

Laten we hopen dat de Galaxy Nexus/Nexus Prime qua materiaalgebruik wat meer weg heeft van de Galaxy S Giorgio Armani of de Omnia 7 dan de Galaxy S II!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
l1m1t schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 16:11: Laten we hopen dat de Galaxy Nexus/Nexus Prime qua materiaalgebruik wat meer weg heeft van de Galaxy S Giorgio Armani of de Omnia 7 dan de Galaxy S II!
Ik niet.

Ik doe er standaard een bulky case eromheen, zodat ik het over een jaar of 2 voor meer kan verkopen, ik wil zonder omkijken met mijn telefoon kunnen gooien als het ware. Dus wil dat mijn tel zo licht mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Tk55 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 15:44:
[...]

Ik snap dat gezeur dus ook echt niet. Ik heb zelf een SGS II, dat ding is hartstikke stevig.
voelt te licht en goedkoop aan door de gebruikte materialen, maar da's mijn persoonlijke mening. voelt minder degelijk aan dan de gemiddelde HTC. ook vind ik de samsungs niet mooi maar wederom...kwestie van smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:02
westergas schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:00:
[...]

voelt te licht en goedkoop aan door de gebruikte materialen, maar da's mijn persoonlijke mening. voelt minder degelijk aan dan de gemiddelde HTC. ook vind ik de samsungs niet mooi maar wederom...kwestie van smaak.
Het voelt misschien goedkoop aan volgens jou maar het is wel erg stevig, ik heb mijn Galaxy S al meerdere keren op de stoeprand laten vallen en na meer dan een jaar zit er alleen een klein deukje in de rand van het toestel (en het scherm is nog helemaal krasvrij).

HTC's voelen wel degelijker aan maar dat komt omdat veel mensen denken zwaarder = steviger maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet, plastic kan bijvoorbeeld vrij flexibel zijn en klappen op vangen waar aluminium een deuk van zou krijgen.

En dat het lichter is kan ook best een voordeel zijn bij een telefoon zo groot als bijvoorbeeld de Nexus Prime, anders zou de telefoon volgens sommigen weer veel te zwaar worden bijvoorbeeld (hoewel het uiteindelijk allemaal persoonlijke voorkeur is natuurlijk) .

[ Voor 13% gewijzigd door Redblader op 16-10-2011 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:16
Het nadeel van metalen is wel dat ze gaan deuken terwijl plastic eerder zal gaan scheuren. Deuken zie je meteen en voel je ook een stuk sneller dan scheurtjes. Echter zal het mij eigenlijk niet veel uitmaken waar het toestel van gemaakt is. Alhoewel een soort-van iPhone 4 qua industrieel design, maar dan groter mij denk ik ook best zou bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Knip

[ Voor 100% gewijzigd door alwaysleft op 16-10-2011 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zou je dit soort berichten achterwege willen laten? Voegt niet zoveel toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alex3305 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:30:
Alhoewel een soort-van iPhone 4 qua industrieel design, maar dan groter mij denk ik ook best zou bevallen.
Vind je? Ik vind het ontwerp van de iphone 4(s) juist lelijk, vond die daarvoor veel mooier. Nu is het zo'n logge klomp metaal en glad met rechte hoeken en scherpe randen. Dat i.c.m. Het rechthoekige scherm en weer een grote ronde knop maakte het voor mij een lelijk design, maar daar ben ik in minderheid in. De 3(g(s)) was meer vloeiend, zeker van opzij, maar dat gaf voor mij een vriendelijker ontwerp, iets wat ook met het gekromde ontwerp van de prime lijkt te gebeuren.

Heb zelf een desire, met wat metaal, maar heb de afgelopen dagen wat met en galaxyS2 van en collega gespeeld, maar vond juist het lichte van het plastic en het warme, niet koele gevoel ervan wel aangenaam. Had niet meteen het idee dat het slecht in elkaar zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Mare....
Ik vond deze site. Het is jammer dat er geen data bij staat.
En ik weet niet hoe betrouwbaar deze site is.
Ik lees:
halverwege oktober: morgen/dinsdag
einde van de maand: tja, niet morgen....

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-06 18:39
streamnl schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 08:04:
Mare....
Ik lees:
Dit gaat over de aankondiging van het toestel. Dat wordt woensdag ochtend!

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:05

Freshnezz

Why so serious?

http://forums.androidcent...xy-nexus-hand-time-7.html

Iemand beweert hier eventjes gespeeld te hebben met de Nexus Prime van een vriend die bij Google werkt en beantwoordt hier vragen over... hij vond hem in ieder geval net zo smooth als de iPhone dankzij de dual core optimalisatie.. ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
streamnl schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 08:04:
Mare....
Ik lees:
Dit ga je mij niet wijsmaken. Dat de boel uitgesteld zou zijn is al vrij oud nieuws, en morgen is de nieuwe datum. Denk dat deze website gewoon door een fan oid is gemaakt, die flink achter de feiten aanloopt. Zo ziet de site er wel uit althans..

nieuws: 'Samsung brengt Galaxy S II HD ook buiten Azië uit'

In dit nieuwsbericht worden, wederom aan de hand van een gerucht, de specs van de SII HD gekoppeld aan die van de Nexus Prime, en dus de 1,5 GHz processor (hopelijk dan ook de 32nm) ipv de 1,2 GHz. Vind ik wel echt een enorme pré!

edit: Hmm in dat topic van hierboven wordt een 1,5 GHz processor gemeld, maar wel die van TI

[ Voor 4% gewijzigd door Maardiweb op 17-10-2011 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De discussie over Android 4.0 Ice Cream Sandwich kan verder gaan in: Android 4.0 Ice Cream Sandwich
Dan houden we dit topic echt en alleen voor de Nexus Prime =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Leuke info gevonden op datzelfde forum hierboven me:

Jacob Epstein - 4:56 PM - Extended circles
In a stroke of luck, i know a google employee and he showed me his Galaxy Nexus!
- Comment - Share
+6 by you, Daniel M and 4 others
3 shares - daniel walsh, Brady Duran and Jason Bauman
48 comments

Brett Stevens - WHAT'S IT LOOK LIKE??? is it like in the leaked vids?
4:57 PM

Jacob Epstein - not as drastically curved but super thin! thinner than iphone 4s
4:58 PM

Brett Stevens - I'm guessing ICS is fast as hell / super sexy?
4:59 PM

Jacob Epstein - sooooo awesome! it is blue like the leaked pics is smooth as hell
5:00 PM +1

Lemuel Cantos - Whoa lucky guy
5:00 PM

Brett Stevens - SWEET!!!!!!!!!!! CAN'T WAIT!!!!!!!!!!!!
5:00 P

Jacob Epstein - lol same! got any ICS ?'s
5:07 PM

Andrew Evans - Is that what it's going to be called?
5:10 PM

Jacob Epstein - unless google/verizon/samsung makes a last minute name change, which is possible he said then yes
5:11 PM

Rai Diaz - Will it have dual core support?
5:27 PM

Brett Stevens - it is dual core... TI OMAP4
5:28 PM

Hier meer: http://forums.androidcent...laxy-nexus-hand-time.html

[ Voor 65% gewijzigd door alwaysleft op 17-10-2011 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelfde als
Freshnezz schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:34:
http://forums.androidcent...xy-nexus-hand-time-7.html

Iemand beweert hier eventjes gespeeld te hebben met de Nexus Prime van een vriend die bij Google werkt en beantwoordt hier vragen over... hij vond hem in ieder geval net zo smooth als de iPhone dankzij de dual core optimalisatie.. ben erg benieuwd!
Alleen nu een copy-paste ipv een linkje haha ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Maardiweb schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:47:
[...]

Dit ga je mij niet wijsmaken. Dat de boel uitgesteld zou zijn is al vrij oud nieuws, en morgen is de nieuwe datum. Denk dat deze website gewoon door een fan oid is gemaakt, die flink achter de feiten aanloopt. Zo ziet de site er wel uit althans..

nieuws: 'Samsung brengt Galaxy S II HD ook buiten Azië uit'

In dit nieuwsbericht worden, wederom aan de hand van een gerucht, de specs van de SII HD gekoppeld aan die van de Nexus Prime, en dus de 1,5 GHz processor (hopelijk dan ook de 32nm) ipv de 1,2 GHz. Vind ik wel echt een enorme pré!

edit: Hmm in dat topic van hierboven wordt een 1,5 GHz processor gemeld, maar wel die van TI
Denk ook dat er een van TI in gaat komen, Samsung wil hun chips voor hun Galaxy serie houden :) Dan sla ik deze over en ga ik over een half jaar voor de Galaxy S3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
alwaysleft schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 19:20:
Leuke info gevonden op datzelfde forum hierboven me:
Zou je misschien alleen de relevante passages kunnen posten? Dit is nogal een lap tekst met veel loze inhoud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alwaysleft schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 19:23:
[...]
Dan sla ik deze over en ga ik over een half jaar voor de Galaxy S3 :)
En waarom zou je dat willen dan? Google device met Vanilla Android vs Samsung device met Samsung skin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
CLB schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 19:28:
[...]

En waarom zou je dat willen dan? Google device met Vanilla Android vs Samsung device met Samsung skin..
Samsung processors zijn veel beter in praktijk ivm de concurrentie ( apple A5) daargelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
RoD schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 19:27:
[...]

Zou je misschien alleen de relevante passages kunnen posten? Dit is nogal een lap tekst met veel loze inhoud :)
done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Nog een grappig feit volgens de bron van de Nexus Prime, er komt een dubbele flitser in:) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
offtopic:
Kom op zeg, edit je eerste bericht, ipv 3 losse posts te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdohmen
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-06 08:20
alwaysleft schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 19:30:
[...]
Samsung processors zijn veel beter in praktijk ivm de concurrentie ( apple A5) daargelaten
De A5 is volgens mij van Samsung. Hij wordt er in ieder geval geproduceerd.

[ Voor 17% gewijzigd door rdohmen op 17-10-2011 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTom1990
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:52
Ook erg vet, om je on-screen buttons te activeren was de bezel onder het scherm touch responsive, vandaar die rand. Ook gelezen op die site.
the bezel portion below the actual screen (where normally we'd have physical buttons) is actually touch sensitive
Nog enkele opvallende/nieuwschierigmakende antwoorden op vragen daar gesteld
3.Did you see the face detection on the lock screen?
3. My friend asked me to.keep some stuff private.

8 - On the right or left sides of the phone, are there connections for a dock?
8. Private
Al met al, begint de telefoon steeds meer aan mijn eisen te voldoen:)

Hieronder de specs van de telefoon die ik uit die thread haal.
- TI-Omap4 1,5ghz dual core
- 8 Megapixel camera - Dual Flash
- Touch sensitive bezel
- Removable batterij (hij dacht 1900mah)
- Led notificatie (helderder en opvallender dan htc led-notificatie)
- 4G (maar of dat ook voor onze versie is, is afwachten)
- "curved-screen" --> Naar verluid dezelfde curve als nexus S
- 720p Scherm
- Plastic buitenkant, ondersteund door metaal
- Geen precieze dikte, maar: "dunner dan de iphone-4(s)"
- ICS --> inclusief dual-core support en hardware acceleratie
edit: extra informatie toegevoegd

[ Voor 36% gewijzigd door TomTom1990 op 17-10-2011 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wordt nu wel heel erg moeilijk! Ik heb augustus de HTC Sensation besteld via mijn werkgever, alleen die hebben hem bij een louche (edit: hier dus) winkel besteld waardoor die nu nog niet binnen is en waarschijnlijk ook niet gaat komen. Nu zit ik te twijfelen of ik ga wachten op deze GNP of dat ik toch voor de Sensation ga. Echt moeilijk omdat mijn huidige telefoon (Motorola Milestone) gewoon oncomfortabel traag wordt. :)

Hopelijk komt ie snel naar Nederland!

[ Voor 10% gewijzigd door Room42 op 17-10-2011 22:38 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Room42 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:16:
Wordt nu wel heel erg moeilijk! Ik heb augustus de HTC Sensation besteld via mijn werkgever, alleen die hebben hem bij een louche winkel besteld waardoor die nu nog niet binnen is en waarschijnlijk ook niet gaat komen. Nu zit ik te twijfelen of ik ga wachten op deze GNP of dat ik toch voor de Sensation ga. Echt moeilijk omdat mijn huidige telefoon (Motorola Milestone) gewoon oncomfortabel traag wordt. :)

Hopelijk komt ie snel naar Nederland!
of op de s3 wachten ;) samsungs eigen processor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limit-NL
alwaysleft schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 19:23:
[...]
Denk ook dat er een van TI in gaat komen, Samsung wil hun chips voor hun Galaxy serie houden :) Dan sla ik deze over en ga ik over een half jaar voor de Galaxy S3 :)
Ik denk niet dat er sprake is van 1 Nexus Prime, maar dat er twee versies zijn met verschillende hardware.

Het lijkt me zeer waarschijnlijk dat de LTE-versie van de nieuwe Nexus veel weg zal hebben van de Galaxy S II HD LTE die Samsung in Zuid Korea al heeft uitgebracht. Daar is ook nog niet van bekend welke SoC daarin zit.
In mijn ogen is de kans groot dat hier de 1.5 Ghz TI OMAP 4460 SoC zit om de smartphone optimaal te laten werken met LTE. Ik heb namelijk nog geen Samsung smartphone gezien met de Exynos SoC en LTE, waarschijnlijk werkt dat nog niet optimaal. Ik denk dat er daarom is gekozen voor de TI OMAP SoC boven de Exynos voor zowel de Galaxy S II HD LTE als deze versie van de nieuwe Nexus.
Zoals het er nu naar uit ziet gaat deze versie de Samsung Galaxy Nexus heten en zal hij (tijdelijk) exclusief zijn voor Verizon in de VS. Ik verwacht persoonlijk niet dat deze versie naar Europa komt.

Aangezien de rest van de wereld op de korte termijn niks heeft aan LTE, verwacht ik dat we een aparte GSM-versie zullen krijgen zonder LTE. Deze zou dan kunnen beschikken over de 1.5 Ghz Exynos 4212 SoC en wellicht de 8MP camera die nu ook in de GS II zit.
Deze GSM-versie zou dan de Samsung Nexus Prime heten, zoals bevestigd door de UK Samsung Sales Director Andrew Glass.

Disclaimer: Dit is puur speculatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
l1m1t schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:22:
[...]

Ik denk niet dat er sprake is van 1 Nexus Prime, maar dat er twee versies zijn met verschillende hardware.

Het lijkt me zeer waarschijnlijk dat de LTE-versie van de nieuwe Nexus veel weg zal hebben van de Galaxy S II HD LTE die Samsung in Zuid Korea al heeft uitgebracht. Daar is ook nog niet van bekend welke SoC daarin zit.
In mijn ogen is de kans groot dat hier de 1.5 Ghz TI OMAP 4460 SoC zit om de smartphone optimaal te laten werken met LTE. Ik heb namelijk nog geen Samsung smartphone gezien met de Exynos SoC en LTE, waarschijnlijk werkt dat nog niet optimaal. Ik denk dat er daarom is gekozen voor de TI OMAP SoC boven de Exynos voor zowel de Galaxy S II HD LTE als deze versie van de nieuwe Nexus.
Zoals het er nu naar uit ziet gaat deze versie de Samsung Galaxy Nexus heten en zal hij (tijdelijk) exclusief zijn voor Verizon in de VS. Ik verwacht persoonlijk niet dat deze versie naar Europa komt.

Aangezien de rest van de wereld op de korte termijn niks heeft aan LTE, verwacht ik dat we een aparte GSM-versie zullen krijgen zonder LTE. Deze zou dan beschikken over de welbekende Exynos SoC en wellicht de 8MP camera die nu ook in de GS II zit.
Deze GSM-versie zou dan de Samsung Nexus Prime heten, zoals bevestigd door de UK Samsung Sales Director Andrew Glass.

Disclaimer: Dit is puur speculatie
toon volledige bericht
Je theorie zou goed kunnen kloppen, maar dus de 2 pluspunten van dit toestel ivm. de Galaxy S2 zijn dus de nieuwe Android versie ( die er ook over een paar maanden is voor de S2). en een betere resolutie (HD). Moet me afvragen of ik dat de moeite waard vindt. ( S2 eigenaar :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yochi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
iemand een idee of de nexus prime een micro sd kaart slotje gaat hebben?

en ik hoop echt dat die afgewerkt gaat zijn in het metaal, ik heb nu een samsung wave en die is ook in metaal afgewerkt is zwaarder maar voelt gewoon goed aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Tuurlijk heeft ie dat!

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 364659

Ik weet niet of je daar zeker van moet zijn, de nexus S heeft er tenslotte ook geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yochi
heb je hier toevallig brond van? de nexus s had dit namelijk niet, van daar de twijfels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Morgen wordt door Motorola de nieuwe Razr smartphone aangekondigd waar eea al van gelekt is. T zal waarschijnlijk de eerste ICS-smartphone gaan worden, verwacht ook nog geen screens op het pr materiaal. Die zal Google zelf willen vrijgeven eerst.

Maar, ik denk dat de specs van de Razr sterk overeen zullen gaan komen met de Prime. Iets met 'leveling' vanuit Google, t zal niet zo zijn dat een telefoon van product a 1000x keer beter is dan een Nexus die gelijktijdig aangekondigd wordt nml.

Hierbij de specs van de Razr.
LTE / UMTS-smartphone
Android 2.3 upgrade and Ice Cream Sandwich
10.9 inch multi-touch (4.3 inches)
QHD 540 x 960 pixels
1.2 GHz Dual-Core
16 GB of memory,
microSD slot
8-MP camera, HD video, LED flash
GPS, webtop functions, compass
Sale price (unfortunately) still uncertain, 549-649 €
Link to a slightly larger image

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
DaannO schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:35:
Morgen wordt door Motorola de nieuwe Razr smartphone aangekondigd waar eea al van gelekt is. T zal waarschijnlijk de eerste ICS-smartphone gaan worden, verwacht ook nog geen screens op het pr materiaal. Die zal Google zelf willen vrijgeven eerst.

Maar, ik denk dat de specs van de Razr sterk overeen zullen gaan komen met de Prime. Iets met 'leveling' vanuit Google, t zal niet zo zijn dat een telefoon van product a 1000x keer beter is dan een Nexus die gelijktijdig aangekondigd wordt nml.

Hierbij de specs van de Razr.

[...]
Je vergeet 1 belangrijk selling point van de prime, eerste hd telefoon :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
alwaysleft schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:46:
[...]
Je vergeet 1 belangrijk selling point van de prime, eerste hd telefoon :D _/-\o_
Galaxy Note niet vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
DaannO schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:54:
[...]

Galaxy Note niet vergeten ;)
Veels te groot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Foto gemaakt met de Samsung Galaxy Nexus, via picasa.

Samsung Galaxy Nexus pic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
DaannO schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:55:
Foto gemaakt met de Samsung Galaxy Nexus, via picasa.

[afbeelding]
Komt gewoon dezelfde foto lens in ivm. de S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johanson16
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-05 09:32
Dezelfde foto lens als wat? Nog even wachten dan weten we het allemaal mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:24
alwaysleft schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:46:
[...]
Nee..samsung heeft snel een galaxy s2 versie in korea uitgebracht met dat scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
alwaysleft schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:11:
Komt gewoon dezelfde foto lens in ivm. de S2
Hij bedoelt dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QuBkN.png

Mijn S2 maakt mooie kiekjes, dus als het dezelfde camera/lens is zit het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Luqq schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:38:
[...]

Nee..samsung heeft snel een galaxy s2 versie in korea uitgebracht met dat scherm
in nederland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-06 11:55
What's next? In Almere, verkocht op een woensdagavond tussen 19:00 en 19:05? Je zat fout, klaar. Move on.

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 18-10-2011 08:23 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:05

Freshnezz

Why so serious?

http://cdn.pocketnow.com/...00019367//GalaxyNexus.jpg

dacht dat het een nieuw plaatje was laat maaaarrr :)

[ Voor 31% gewijzigd door Freshnezz op 18-10-2011 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat hebben we aan een plaatje? Wat tevens al twee weken geleden gepost is:
[quote]Fly-guy schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 08:30:
En nog een plaatje, maar zeer waarschijnlijk NEP...
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:02
Die is hier al eerder voorbij gekomen. ;)
Zover ik weet is dit ook gewoon een mockup en niet officieel.

Edit: Je had het al door :P

[ Voor 5% gewijzigd door Redblader op 18-10-2011 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-03 20:09
Als die er echt zo gaat uit zien, zal ik me niet kunnen bedwingen... Mijn plan was om te wachten op de prime om de S2 aan te schaffen, met de hoop dat dan de prijzen van de S2 naar beneden zullen gaan maar ik vrees dat ik de prime ga moeten hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 401657

Voor de mensen die de pagina nog niet gevonden hadden, hier komen real time updates over de (verwachte) onthulling van de Prime morgenochtend 4 uur nederlandse tijd.

http://www.engadget.com/2...-sandwich-event-liveblog/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mono-oXide
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-06 14:27
Denk niet dat hij zo breed wordt, hij zou ietsjes breder als de huidige nexus zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.droid-life.com/wp-content/uploads/2011/10/galaxy-screen.png

van:
http://www.droid-life.com...r-and-usable-screen-size/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yochi
Heeft iemand ervaring met die live streams op youtube? zou graag volgen maar lijkt zo stom om om 4uur op te staan als je hele tijd gaat moeten bufferen... en blijft de vid op youtube staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkt gewoon goed hoor, genoeg servercapaciteit, en uiteraard blijft die op YouTube staan =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik ga em gewoon kijken via m'n (Android :+ ) telefoon terwijl ik in m'n bedje lig. Neem aan dat dat wel kan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thve
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-06 14:28
kun je via de android youtube app ook live streams volgen dan?
heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar het zou fijn zijn al zou dit kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Geen idee, anders doe ik het wel via de normale website. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Laatste nieuws en foto over de Nexus;

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8mNcK.jpg
  • Model: GT-I9250, GT-I9250T, GT-I9250M, SC-04D, SCH-I515
  • dimensions (length x width x thickness): 136.0 × 68.0 × 8.8 fine piece - 11.5 thickest part
  • Weight: Approximately 135.0 (g)
  • Chipset: Texas Instruments Omap4460 CPU: ARM Cortex-A9 MP Core SMP (Dual-Core) CPU operating frequency: 1.2 GHz
  • GPU: PowerVR SGX 540 Immage Technologies
  • Communication Systems (GT-I9250/GT-I9250M/GT-I9250M/SC-04D): W-CDMA, GSM phone (SCH-I515): LTE, CDMA2000 Packet (GT-I9250/GT-I9250M / GT-I9250M/SC -04D): HSPA, EDGE, GPRS (SCH-I515): LTE, EV-DO Rev.
  • Display: AMOLED HD: 4.65 inches Resolution 720 x1280) Maximum number of simultaneous colors Main Display: 16,777,216 color touch screen: capacitive (multi-touch),
  • Main camera: 5 megapixel CMOS camera with LED flash Video recording 1080pHD (1920 * 1080)
  • Front camera: 1.3 million pixels CMOS
  • GPS
  • NFC
  • Micro USB 2.0
  • Communications Bluetooth 3.0 + HS
  • Wireless LAN Communication: IEEE 802.11 a / ​​b / g / n (2.4 GHz Dual-Band 5.xGHz)
  • Tethering
  • Wi-Fi Direct
  • RAM: 1GB
  • ROM: 16/32GB:
  • Battery Capacity: 1750mAh
  • Notification LED
source

Grotere foto (+ specs) hier

Edit: NTT Domoco flyer [Pic]

[ Voor 6% gewijzigd door quartex op 18-10-2011 15:03 ]

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:31

zAo

GPLv2 Fanboy

Jammer dat het uitgelekt is, maar gaaf om te zien. Ik ben benieuwd of de camera ook echt goed gaat zijn, 'ondanks' de 5 megapixels.

Als 4.0 geen 720p vereist, kan het in iedergeval op de Sensation en SGS2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen HDMI of MHL lijkt me wat gek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
Op die foto lijkt hij me allesziens dikker dan die mockup. Ziet er nog altijd goed uit imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Toch een beetje meh.
Moet het toestel maar eens in mijn handen hebben voordat ik een order ga plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Laatst online: 15-06 16:08
Waar zijn die 3 puntjes nou aan de zijkant voor? Is dat een oplaadpunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
Leds? Gewoon 'fancy' design?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yochi
oplaadpunt zal wel een micro usb zijn ik denk dat 3 puntjes nog onbekend zijn waarvoor ze dienen een verassing voor morgen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Laatst online: 15-06 16:08
Leds zal wel niet want op plaatje in de OP zijn de koperkleurig.

Hmm brainfart: maybe voor de camera? Zou wel iets nieuws zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door tweakG5 op 18-10-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Wat een teleurstellende specs :( Blijf bij mijn S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yochi
alwaysleft schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:10:
Wat een teleurstellende specs :( Blijf bij mijn S2
Er is nog niets zeker van de specs eh... er zijn bronnen die zeggen 1,2 dual core ander die zeggen 1,5 dual core

Ook zijn er die zeggen 5mp + Led en andere 8mp + Dual led flash ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-06 15:25
Hoop dat dat shot een beetje vertekend, vind dat ei vormige qua dikte niet zo mooi eigenlijk :(

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

woops. nvm

[ Voor 94% gewijzigd door quartex op 18-10-2011 15:49 ]

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johanson16
Blijf het ook een beetje vreemd vinden dat er constant over een Nexus Prime gesproken wordt terwijl er ook steeds meer bronnen het over een Galaxy Nexus hebben. Ben benieuwd wat de presentatie gaat brengen, er is in ieder geval nog genoeg informatie onbekend, bijvoorbeeld over nieuwe dingen in Ice Cream Sandwich. Bovendien getuigen bovengenoemde specs er op het scherm na niet van dat er werkelijk 'something BIG' coming is. Ik wacht nog even 12 uur af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
6cm? Eerder 11mm ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch lijkt (vooral) de zijkant niet geheel op die van de samsung advertentie. Blijft spannend nog die kleine 12 uur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johanson16
Is er iemand die nog weet of de Nexus S destijds ook redelijk groots werd aangekondigd? De Nexus S had namelijk niet schokkende specs t.o.v. de toen al 10 maanden oude Galaxy S. Een goede maand na de introductie van de Nexus S werd wel de Galaxy S II geïntroduceerd. Het zou dus ook heel goed kunnen zijn dat de Galaxy Nexus / Nexus Prime / Allebei geen werkelijk schokkende specs krijgen en dat Samsung de nieuwe serie Exynos SoC's en andere 'schokkende' specs pas presenteert met de Galaxy S3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limit-NL
Johanson16 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:49:
Blijf het ook een beetje vreemd vinden dat er constant over een Nexus Prime gesproken wordt terwijl er ook steeds meer bronnen het over een Galaxy Nexus hebben. Ben benieuwd wat de presentatie gaat brengen, er is in ieder geval nog genoeg informatie onbekend, bijvoorbeeld over nieuwe dingen in Ice Cream Sandwich. Bovendien getuigen bovengenoemde specs er op het scherm na niet van dat er werkelijk 'something BIG' coming is. Ik wacht nog even 12 uur af
Zie mijn theorie hierover hier... ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Limit-NL op 18-10-2011 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Jongens, de nieuwe Nexus heeft niet als doel de verkooprecords te breken, het is meer een leidraad voor de echte fabrikanten over waar Android naartoe gaat. Als de specs kloppen, is de gpu wel antiek in ieder geval (zelfde als in Nexus S).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Vorige pagina zegt niet zoveel met variabel instelbare posts per pagina ;). Gewoon even het linkje kopiëren die bovenaan de betreffende posts wordt weergegeven (datum en tijdstip).

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alexander6501 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:14:
Jongens, de nieuwe Nexus heeft niet als doel de verkooprecords te breken, het is meer een leidraad voor de echte fabrikanten over waar Android naartoe gaat. Als de specs kloppen, is de gpu wel antiek in ieder geval (zelfde als in Nexus S).
De GPU is inderdaad antiek maar zeker wel een stuk beter, als je de specs er op na slaat draait op bijna 2x zo snel (384Mhz tegenover 200Mhz in de SGS/Nexus S), daarbij is het geheugen wat gebruikt wordt ook erg belangrijk, is dat 2x zo snel geworden bijv ga je dat ook heel goed merken...

Oftewel de benches zullen laten zien in hoeverre het allemaal beter is als de huidige hardware ;) Of dat het niet beter is :) Het typenummer zegt niet zo veel!

@BtM909: hij linkt toch echt naar ze post ;)

[ Voor 4% gewijzigd door watercoolertje op 18-10-2011 16:24 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:48
Net benchmarks bekend, te zien dat er een oude GPU in zit.

http://www.glbenchmark.co...y+Nexus&testgroup=overall

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou het graag bekijken maar de site laad niet echt :P

Anyway dat kan net zo goed fake zijn, immers is je build.prop wijzigen nou niet echt het moeilijkste wat er is!

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bowz3r
  • Laatst online: 17-05 23:16
Ik ben net op zoek naar een nieuwe telefoon, ik denk dat het deze of de Galaxy S II word.
Dus maar even wachten en kijken wat de benchmarks zeggen. En even de prijs afwachten natuurlijk!
Pagina: 1 ... 3 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.