Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

watercoolertje schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:19:
@BtM909: hij linkt toch echt naar ze post ;)
Die link zat er eerst niet ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BtM909 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:39:
[...]

Die link zat er eerst niet ;)
Waarom heb jij de werkende/nieuwe link dan gequote? De link in jouw quote is namelij kexact hetzelfde en brengt me naar exact de goede post :P

Maargoed lekker offtopic, maakt niet zo veel uit, als die het nu gefixed heeft is het goed! Nu de link van GLbenchmarks nog fixen want die lijkt down :P

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237380

die foto ziet er echt meh uit .. ik dacht dat er een curve in zou zitten deze lijkt wel plat aan de voorkant.. en de specs... engiste (al zou dit de specs zijn) wat me echt kan bekoren boven andere smartphones is het 4.65 inch samoled HD scerm.
Maar afwachten tot morgen wie weet komen er inderdaad meerdere versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345029

SChief schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:52:
Geen idee, anders doe ik het wel via de normale website. :+
Idd, via de browser doet hij het wel, de app niet. Ben ook zeer benieuwd en ga ook wel ff kijken denk ik. Hangt ervan af hoe lam ik ben als ik wakker wordt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-01 17:30
Wat zeurt iedereen over de "slechte" GPU trouwens?
Hij is idd niet zo goed als die in de iPhone 4S, maar hij is nog wel beter dan die van de Galaxy S2.
Zie deze benchmark: http://www.engadget.com/2...s-ahead-of-exynos-and-te/

Overigens kan de Nexus Prime GPU nóg iets hoger geclocked zijn, dus dan is het verschil nog groter.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
PhoenixT schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:13:
Hij is idd niet zo goed als die in de iPhone 4S, maar hij is nog wel beter dan die van de Galaxy S2.

Overigens kan de Nexus Prime GPU nóg iets hoger geclocked zijn, dus dan is het verschil nog groter.
Toen dat artikel was geschreven was er niet eens een s2 beschikbaar en staat die op 1 GHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yochi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Heeft iemand een idee wanneer dit toestel zou beschikbaar zijn in belgie?

Hoe was dat met de nexus S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je vergeet echter dat Sammy altijd v-sync gebruikt dus op momenten dat de GPU eigenlijk 70FPS haalt wordt dat gelimiteerd op 60FPS, LG heeft dat niet, zo komt het dus makkelijker wat hoger...

ik h eb de GLBench 2.1 test vaak genoeg gedraait om te weten dat 80% van de tijd 60FPS gehaald wordt, 80% van de tijd haalt de telefoon dus 60+ FPS ;)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-01 17:30
watercoolertje schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:38:
[...]

Je vergeet echter dat Sammy altijd v-sync gebruikt dus op momenten dat de GPU eigenlijk 70FPS haalt wordt dat gelimiteerd op 60FPS, LG heeft dat niet, zo komt het dus makkelijker wat hoger...

ik h eb de GLBench 2.1 test vaak genoeg gedraait om te weten dat 80% van de tijd 60FPS gehaald wordt, 80% van de tijd haalt de telefoon dus 60+ FPS ;)
Hmm, dat is minder. Laten we dan hopen dat TI als main ICS partner vanavond een grote verrassing heeft en er gewoon een 1,5 Ghz OMAP 4470 in blijkt te zitten! (kleine kans lijkt me)

Aan de nadere kant, het grootste deel van de games gebruikt toch niet de volledige GPU, dus zolang hij zonder haperen HD video kan afspelen en snel is in alle huidige games en in de GUI ben ik blij. De rest is bonus.

[ Voor 14% gewijzigd door PhoenixT op 18-10-2011 17:49 ]

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:17

Ik noem het niet zo zeer zeuren maar nadat iedereen hier op tweakers de lancering van de iPhone 4S heeft afgefikt is het nu niet meer dan logisch dat de telleurstellende Nexus Galaxy/Prime ook hetzelfde ondergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-06 18:39
Miki schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:47:
[...]

Ik noem het niet zo zeer zeuren maar nadat iedereen hier op tweakers de lancering van de iPhone 4S heeft afgefikt is het nu niet meer dan logisch dat de telleurstellende Nexus Galaxy/Prime ook hetzelfde ondergaat.
Ik vind alleen het 720p scherm al een enorme vernieuwing! En ook daarom wordt dit mijn volgende toestel!

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Btw, als je op de grote foto kijkt, http://i.imgur.com/Ve1Hq.jpg , dan zie je onderaan de datum staan..

11 October 2011, wat dus betekent dat deze flyer is gemaakt voor de vorige announcement..

Het kan dus gewoon zijn dat dit de oude specs zijn.

We weten het pas zeker over ong 9 uur :)

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:18
Kan Samsung de productielijn zo snel omzetten zodat er binnen een paar weken een andere chip in geplaatst kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

nielsn schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:28:
Kan Samsung de productielijn zo snel omzetten zodat er binnen een paar weken een andere chip in geplaatst kan worden?
Als het waar is dat the phone pas ergens in november word gereleased dan zie ik dat als geen probleem?

/leek

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
quartex schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:34:
[...]

Als het waar is dat the phone pas ergens in november word gereleased dan zie ik dat als geen probleem?

/leek
Chips moeten ingekocht worden he, het lijkt me erg sterk dat de hardware zo laat nog gewijzigd wordt. Heb ik nog nooit gehoord dat t zo gegaan is, alleen bij de Galaxy Tab 10.1 werd het aangepast heel laat pas (lees: 2 maanden voor de launch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
DaannO schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:35:
[...]

Chips moeten ingekocht worden he, het lijkt me erg sterk dat de hardware zo laat nog gewijzigd wordt. Heb ik nog nooit gehoord dat t zo gegaan is, alleen bij de Galaxy Tab 10.1 werd het aangepast heel laat pas (lees: 2 maanden voor de launch).
Klopt, lijkt me heel sterk dat de tegenvallende specs nog anders gaan worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begrijp niet wat er nou tegenvalt hoor, highend device, beste specs tot nu toe

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
CLB schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:45:
Ik begrijp niet wat er nou tegenvalt hoor, highend device, beste specs tot nu toe
Owh, sgx540 gpu is heel high end? 11,5 mm dik, 1750 mah batterij op een 4,6 inch telefoon? Vind met uitzondering van het scherm de s2 veel meer high end. (en die telefoon is al een half jaar uit ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Processor is highend, 11,5mm is dikte op het dikste punt, 1750 mAh batterij is goed, scherm lekker groot top.
Batterij is echt niet alleen afhankelijk van de grootte van het scherm en Google / Samsung brengen echt geen telefoon uit die maar 3 uur mee kan natuurlijk om daarna alweer aan de oplader gehangen te worden..

Hmm achja ik zie het vannacht / morgen wel allemaal =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
CLB schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:06:
Processor is highend, 11,5mm is dikte op het dikste punt, 1750 mAh batterij is goed, scherm lekker groot top.
Batterij is echt niet alleen afhankelijk van de grootte van het scherm en Google / Samsung brengen echt geen telefoon uit die maar 3 uur mee kan natuurlijk om daarna alweer aan de oplader gehangen te worden..

Hmm achja ik zie het vannacht / morgen wel allemaal =)
Het punt is dat het jammer is dat er geen world leading chip inzit ala S2 en iphone 4S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerst maar is de final specs afwachten =) Kan ik morgen de TS wat pimpen als ik daar tijd voor vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 00:28

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

CLB schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:45:
8)7

Uhm, sorry, maar dat zie ik dus niet. 5MP terwijl de rest overgaat op 8M, oke het gaat nog steeds om de beeldprocessor, maar dat moet dan een heel erg goeie zijn, twijfel het. 1,2 GHz.......De sensation XE heeft 1.5 Ghz dual core.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-06 21:50
Ik ben niet zo thuis in de benchmarks, maar snap niet zo goed waar die benchmarks vandaan komen die op deze website gepost zijn: http://www.glbenchmark.co...y+Nexus&testgroup=overall

Hoe kunnen de benchmarks er nou al zijn terwijl de telefoon nog niet eens gereleased is? Daarbij vind ik zo'n beperkte hoeveelheid sterretjes een beetje vreemd, en als je deze gaat vergelijken met de SII bijvoorbeeld, dan krijg je te zien dat er van de nexus nog helemaal geen benchmarks zijn?

Ik niet snap :?

Bij deze besloten dat ik mn wekker ga zetten vannacht. Ben té benieuwd naar alles!!

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
FrankGuthrie schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:39:
[...]

8)7

Uhm, sorry, maar dat zie ik dus niet. 5MP terwijl de rest overgaat op 8M, oke het gaat nog steeds om de beeldprocessor, maar dat moet dan een heel erg goeie zijn, twijfel het. 1,2 GHz.......De sensation XE heeft 1.5 Ghz dual core.
Maar dat is gewoon overclocked. Wil je echt toffe specs, zul je gewoon nog een half jaartje moeten wachten. De galaxy S3 zal denk ik pas mijn gadget hart sneller doen slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubhib
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-06 20:23
Ik snap niet waarom iedereen de OMAP chip zo afkraakt. Volgens mij zijn de OMAP 4460 en de Exynos uit de SII zeer aan elkaar gewaagd. Daarnaast is de GPU in de 4460 flink opgevoerd en Ice Cream Sandwich geoptimaliseerd voor het platform van OMAP. Lijkt mij dat de nieuwe Nexus flink sneller wordt dan de SII.

Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrankGuthrie schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:39:
[...]

8)7

Het is leerrijk dat de rest "al" op 8mp zit, maar dat zegt nul komma nul over de kwaliteit van de foto. Wel wat over hoe groot je 'm kan afdrukken.
Sterker nog, een toename van mp's op een even grote sensor levert vaak meer ruis en andere ongewenste zaken op.

Trap nu niet in de mp hype, ik had gehoopt dat we daar nu wel vanaf waren. MP's hebben weinig te maken met kwaliteit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 00:28

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Fly-guy schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:21:
[...]

Het is leerrijk dat de rest "al" op 8mp zit, maar dat zegt nul komma nul over de kwaliteit van de foto. Wel wat over hoe groot je 'm kan afdrukken.
Sterker nog, een toename van mp's op een even grote sensor levert vaak meer ruis en andere ongewenste zaken op.

Trap nu niet in de mp hype, ik had gehoopt dat we daar nu wel vanaf waren. MP's hebben weinig te maken met kwaliteit..
Volgens mij lees je me mijn post met ogen dicht :/

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Eindelijk een goede foto uitgelekt met grote hebben factor: http://www.mobiflip.de/20...chen-markt-foto/#comments. Duidelijk dat de uitgelekte specs kloppen, wel een mooie foto van de nexus O+ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-05 13:35

westergas

rikkie_pc

alwaysleft schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:57:
Eindelijk een goede foto uitgelekt met grote hebben factor: http://www.mobiflip.de/20...chen-markt-foto/#comments. Duidelijk dat de uitgelekte specs kloppen, wel een mooie foto van de nexus O+ >:)
Die foto is al een stuk minder meh ;) . Ok, hier staat 1.2Ghz maar dat zegt nog niet alles over de grafische chip, toch? Heb nog hoop...

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
hubhib schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:12:
Ik snap niet waarom iedereen de OMAP chip zo afkraakt. Volgens mij zijn de OMAP 4460 en de Exynos uit de SII zeer aan elkaar gewaagd. Daarnaast is de GPU in de 4460 flink opgevoerd en Ice Cream Sandwich geoptimaliseerd voor het platform van OMAP. Lijkt mij dat de nieuwe Nexus flink sneller wordt dan de SII.
Hoezo denk je dat de GPU is opgevoerd, bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubhib
Ik dacht het ergens gelezen te hebben dat hij op 384Mhz draaide ipv 304Mhz. Heb hier wel de Wiki pagina waar het staat: Wikipedia: Texas Instruments OMAP

Wat wel in het voordeel van de S2 werkt is dat die GPU maar op 800x480 hoeft te renderen, terwijl de Nexus op 1280x720 werkt. In games kan dat een behoorlijke aanslag op de beeldjes per seconde zijn.

Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Discussieren is goed, maar beginnen met zulke kinderachtige smileys vind ik een beetje triest..
Gek heh andere meningen =)

Samsung Galaxy Nexus vind ik een vreemde naamvoering... en vraag me nog steeds of of dat klopt..
Veel bronnen hebben het er wel over dus het zal vast en zeker, maar Samsung's naam noemen vind ik weird.
Op bovenstaande foto lijkt de cameramodule uit te steken, dat is wel iets wat niet erg fijn is, beetje lomp ook.

[ Voor 40% gewijzigd door CLB op 18-10-2011 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hier staat (naar mijn mening) een mooi samenvatting tot nu toe:
http://www.androidworld.n...s-prime-het-hele-verhaal/

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red hot
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-06 18:10
hmm, ik (had) gehoopt dat dit echt een next gen telefoon zou worden, maar als ik de 1,2ghz processor en 5mp camera voorbij zie komen ben ik toch een klein beetje teleurgesteld...

Zo blijft alleen het scherm nog over om voor deze telefoon te kiezen. Toch maar eerst even een goede review afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:05
Red hot schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:13:
hmm, ik (had) gehoopt dat dit echt een next gen telefoon zou worden, maar als ik de 1,2ghz processor en 5mp camera voorbij zie komen ben ik toch een klein beetje teleurgesteld...

Zo blijft alleen het scherm nog over om voor deze telefoon te kiezen. Toch maar eerst even een goede review afwachten.
Ik zou zeggen dat behalve de state-of-the art hw specs (zoals al gezegd zegt 5MP helemaal niks), Ice Cream Sandwich toch een erg goede reden is om deze telefoon te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Finwe schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:17:
[...]

Ik zou zeggen dat behalve de state-of-the art hw specs (zoals al gezegd zegt 5MP helemaal niks), Ice Cream Sandwich toch een erg goede reden is om deze telefoon te kopen ;)
ICS komt binnen paar maanden ook op de S2. Dus dan moet je je afvragen of je de mindere processor vindt opwegen tegen het sublieme scherm van de Prime. Ik niet. Ik wacht op de S3. Dat zal de grote klapper worden van 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:05
alwaysleft schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:27:
[...]

ICS komt binnen paar maanden ook op de S2. Dus dan moet je je afvragen of je de mindere processor vindt opwegen tegen het sublieme scherm van de Prime. Ik niet. Ik wacht op de S3. Dat zal de grote klapper worden van 2012
Er komt altijd wel weer een grote klapper waar je op kunt wachten...de grootste sprongen die Prime maakt zijn 720p en ICS, ik denk niet dat een iets snellere CPU/GPU daar zoveel aan toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Finwe schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:34:
[...]

Er komt altijd wel weer een grote klapper waar je op kunt wachten...de grootste sprongen die Prime maakt zijn 720p en ICS, ik denk niet dat een iets snellere CPU/GPU daar zoveel aan toevoegt.
Mmmm. Niet mee eens. Plaatje was compleet geweest met Samsung zijn eigen nieuwe 1,5 ghz dualcore chip. Nu is het het net niet. Dit is geen Iphone 4S beater, waar ik wel op had gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En waarom is het geen 4S beater? Omdat er geen Samsung SOC in zit? Ik zou toch meer kijken naar het OS, wat voor de een betekend dat iOS de winnaar is en bij de ander Android. Hardware is niet te vergelijken imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-06 22:42
Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/us/system/function/search/2011/10/18/searchbm/230_Galaxy_Nexus_SignuUp.jpg

Wat betere kwaliteit foto!

Wat vinden jullie er van? zelf jammer dat het minder gebogen is dan op de teaser te zien!

editje:

lange 'Hands-on' van de Galaxy nexus!

[ Voor 23% gewijzigd door kanem0chi op 19-10-2011 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

CLB schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 00:14:
En waarom is het geen 4S beater? Omdat er geen Samsung SOC in zit? Ik zou toch meer kijken naar het OS, wat voor de een betekend dat iOS de winnaar is en bij de ander Android. Hardware is niet te vergelijken imho.
Precies. En voor mij is de iPhone 4s beater pretty much elk toestel met WP7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasrol
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 31-05 16:47
kanem0chi schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 01:01:
[afbeelding]

wat betere kwaliteit foto!

wat vinden jullie er van? zelf jammer dat het minder gebogen is dan op de teaser te zien!
Ik vind hem er zeer netjes uit zien! Wat ik alleen raar vind, op een eerdere foto zat het samsung logo op de voorkant en hier niet. Wat is daarmee? :?

R7 5800x | RX 7900XT | 32GB Kingston 3600MHzC16 | Samsung 980 Pro 2TB | be quiet! Pure Power 12 M 1000W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
Volgens mij waren dat nog allemaal proto types en word dit de retail versie. Ik vind hem persoonlijk zonder mooier, meer zwart en ziet er strakker uit. Niet dat je aan iedereen hoeft te laten zien dat hij van Samsung is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-06 17:10
Kaasrol schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 01:03:
[...]

Ik vind hem er zeer netjes uit zien! Wat ik alleen raar vind, op een eerdere foto zat het samsung logo op de voorkant en hier niet. Wat is daarmee? :?
Welke eerdere foto? Want op dit plaatje staat er bijvoorbeeld ook geen Samsung aan de voorkant :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasrol
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 31-05 16:47
Hahn schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 01:07:
[...]

Welke eerdere foto? Want op dit plaatje staat er bijvoorbeeld ook geen Samsung aan de voorkant :)
Deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobiflip.de/wp-content/uploads/2011/10/galaxy-nexus-i9250-456x600.jpg?9d7bd4

R7 5800x | RX 7900XT | 32GB Kingston 3600MHzC16 | Samsung 980 Pro 2TB | be quiet! Pure Power 12 M 1000W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 426974

Dit word definitief mijn volgende toestel.

Ik ben er in ieder geval bij wanneer de presentatie is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:01
Ik wacht het nog even af. De nieuwe Droid RAZR spreekt mij namelijk ook wel aan met z'n 7.1mm 'dikte'.. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alex3305 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 02:08:
Ik wacht het nog even af. De nieuwe Droid RAZR spreekt mij namelijk ook wel aan met z'n 7.1mm 'dikte'.. :9~
Nounou, ik zou zeggen dat je dan ook wel altijd ervoor moet zorgen dat hij niet afbreekt met zijn 'dikte'. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tevens ook niet overal 7,1mm dik dusja.. meer marketinggeblaat imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja oké, dat ook..

Maar laten we weer OT gaan: Ga jij om 4 uur Android conference kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:01
Anoniem: 426974 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 02:10:
[...]

Nounou, ik zou zeggen dat je dan ook wel altijd ervoor moet zorgen dat hij niet afbreekt met zijn 'dikte'. :9
RVS binnenkant. Zal denk ik niet gebeuren.
CLB schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 02:11:
Tevens ook niet overal 7,1mm dik dusja.. meer marketinggeblaat imho
Nee de camera is ietsjes dikker, 2mm ofzo. Valt an sich ook wel weer mee. Namelijk nog steeds dunner dan de iPhone 4(S).

Daarnaast vind ik het Gorilla Glass en kevlar achterkant ook wel enorm sexy ogen. Maar zoals ik al zei, ik wacht het nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Titelfixje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:15
Ennnnnnn wakker, lets go! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:48
wat was ookalweer de livestream link? :+

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-06 11:24

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
  • Laatst online: 10:24
nog steeds geen livestream of doe ik iets fout;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij is er wel, kom op niet slowchatten hier heh gebruik daarvoor het IRC kanaal..
Laatste geruchten hebben het ook over een barometer, hippe shit dus... HERE WE GO!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 09:21
begint nu

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Gewoon even wachten. Er staat: Please stand by. The event will start shortly.

Edit: is inmiddels begonnen ja

[ Voor 18% gewijzigd door SCARfaceE op 19-10-2011 04:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:48
thanks, voelde me zonet een beetje een sukkel dat ik om 4:00 me nest uit kwam zonder dit te weten :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 09:21
Ziet er netjes uit. Vooral Android 4.0. Nu nog even slapen 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Graham op 19-10-2011 05:02 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Ziet er mooi uit, heb veel interessante dingen gezien. Maar hier praten we over een aantal uur wel over. Nu eerst mn nest induiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Nu ik de foto's goed heb kunnen bekijken kan ik zeggen...wow ERG mooi! Kudo's voor de designboys, zo ziet een telefoon er uit die mensen graag willen hebben!

Jammer van die SGX540 die er in zit, dat zou nog wel eens een dealbreaker kunnen worden. Ik wacht de benches (en prijzen) even af en dan zien we wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 412731

westergas schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 07:14:
Nu ik de foto's goed heb kunnen bekijken kan ik zeggen...wow ERG mooi! Kudo's voor de designboys, zo ziet een telefoon er uit die mensen graag willen hebben!

Jammer van die SGX540 die er in zit, dat zou nog wel eens een dealbreaker kunnen worden. Ik wacht de benches (en prijzen) even af en dan zien we wel verder.
Inderdaad, de exynos-mali combinatie in de GS2 is een betere keuze dan een leuke CPU+4 jaar oude GPU te nemen.

Merkten jullie trouwens ook op dat op de eerste paar filmpjes sommige dingen nog steeds stotteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Hier een intro film
Nu weet ik het zeker, ik wil hem.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Is de presentatie nog ergens integraal te bekijken? Op www.youtube.com/android staat hij in ieder geval nog niet.

Inmiddels heb ik de presentatie gevonden:
YouTube: Samsung Galaxy Nexus Official Presentation

[ Voor 34% gewijzigd door mmedia op 19-10-2011 08:39 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-06 21:48

DarkSide

theres no place like ::1

Idd zou mooi zijn als je hem achteraf nog een keer kunt bekijken.
Niet iedereen heeft zin om om 04:00 zijn nest uit te komen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-06 18:39
Net contact gehad met Vodafone Nederland. Helaas konden ze nog geen exacte datum geven wanneer zij hem gingen leveren. Wel stond hij in het systeem dus dat is natuurlijk al wel goed nieuws.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ik blijf bij de Galaxy S2. Levertijden topic voor dit toestel? Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 12:47
December toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Dan pas? :'( waarom moet ik vandaag verlengen?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bowz3r
  • Laatst online: 17-05 23:16
Op nu.nl stond inderdaad December, maar ik weet zo snel niet waar ze die info vandaan hebben gehaald. Want meestal is tweakers toch wel wat sneller dan nu.nl.

Zelf zit ik op dit moment nog te twijfelen tussen een Galaxy S II en deze. Even op de benchmarks wachten of het de 2 maanden wachten en de extra centen wel waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 20:58

CodeIT

Code IT

http://www.androidworld.n...officieel-geintroduceerd/
Precieze data zijn niet bekend, maar de Galaxy Nexus zal in november beschikbaar zijn in Amerika, Europa en Azië.

Zojuist hebben we het persbericht van Samsung ontvangen waarin duidelijk wordt gemaakt dat de Galaxy Nexus ook in Nederland zal worden geïntroduceerd. De Galaxy Nexus zal in december in Nederland verkrijgbaar zijn voor een adviesprijs van €649,-.

De officiële Nexus-website van Google is geüpdatet om de Galaxy Nexus te promoten: http://www.google.com/nexus/
Ik mag hopen dat het toestel eerder beschikbaar is.

[ Voor 4% gewijzigd door CodeIT op 19-10-2011 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

warhamstr schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:09:
Dan pas? :'( waarom moet ik vandaag verlengen?
Dude chill. Abbotje gewoon maandje door laten lopen. Of sim only gaan en toestel los kopen.
Tis maar een foonoe.....

Ik weet dat velen van ons uitsluitend een populair taalgebruik denken, maar wanneer je een bericht op het forum plaatst hou er opdat moment dan wel rekening mee dat niet iedereen deze "taal" begrijpt. We zien daarom op dit forum ook het liefst Nederlandse zinnen verschijnen.

[ Voor 33% gewijzigd door Bullet NL op 19-10-2011 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bowz3r
Ik moet ook eerder verlengen dan dat deze telefoon uitkomt, SIM only en telefoon los kopen lijkt me de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:18
Je moet niet verlengen, je mag. Ik wacht bijvoorbeeld tot de 4S leverbaar wordt icm abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bowz3r
klopt, maar ik wil in de tijd tussen het aflopen van mijn abbo en het uitkomen van deze telefoon, toch kunnen bellen en smsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
je kan ook je abo gewoon door laten lopen. Deze wordt tegenwoordig per maand verlengd ipv per jaar. Je kan dan gewoon gaan verlengen als de telefoon uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bowz3r
uhm.... hier had ik niet aan gedacht, ik zal een gaan kijken straks. Bedankt voor het advies.

maar weer even terug ontopic. Zal deze telefoon echt beter worder dan de Galaxy S II? Of moeten we toch gewoon even wachten op de benchmarks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Zeer mooie telefoon, en ICS ziet er ook super uit. Hier heb ik op gewacht, en ik ga 'm zeker kopen.
Wat ik me wel afvraag, is het nu de Google Galaxy Nexus of Samsung Galaxy Nexus? Niet dat dat zo enorm veel uitmaakt, maar ik vind dat het met een Samsungnaam toch meer naar een verbeterde GS2 klinkt. Aan de andere kant heeft die wel een goede naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 16:20
Misschien heb ik er over heen gelezen in alle berichten, maar wat zijn nou precies die drie puntjes aan de zijkant van de telefoon naast de uit-knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-05 14:45
matz schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:29:
Misschien heb ik er over heen gelezen in alle berichten, maar wat zijn nou precies die drie puntjes aan de zijkant van de telefoon naast de uit-knop?
Dat is toch de aansluiting om hem op te laden via een dock?

Hier kan je de dock zien?

[ Voor 12% gewijzigd door disturbedmind op 19-10-2011 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Chris7 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:48:
Zeer mooie telefoon, en ICS ziet er ook super uit. Hier heb ik op gewacht, en ik ga 'm zeker kopen.
Wat ik me wel afvraag, is het nu de Google Galaxy Nexus of Samsung Galaxy Nexus? Niet dat dat zo enorm veel uitmaakt, maar ik vind dat het met een Samsungnaam toch meer naar een verbeterde GS2 klinkt. Aan de andere kant heeft die wel een goede naam.
Samsung Galaxy Nexus.

Samsung heeft de rechten op de naam Galaxy gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
Opvallend is dat de smartphone niet is uitgerust met een SD-kaartlezer.

bron nu.nl

Wel vreemd, hij heeft dan wel 16 of 32gb opslag geheugen, maar zou t persoonlijk handig vinden dat je lekker je sd kaart eruit kan halen en in je computer kan zetten!

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfooter
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-06 11:52
kanem0chi schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:30:
Opvallend is dat de smartphone niet is uitgerust met een SD-kaartlezer.

bron nu.nl

Wel vreemd, hij heeft dan wel 16 of 32gb opslag geheugen, maar zou t persoonlijk handig vinden dat je lekker je sd kaart eruit kan halen en in je computer kan zetten!

Wat vinden jullie?
ik heb al heel wat jaren een smartphone met een SD-slot maar heb nog nooit de behoefte gehad deze eruit te halen.

Wind, Waves and Snow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
bigfooter schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:39:
[...]

ik heb al heel wat jaren een smartphone met een SD-slot maar heb nog nooit de behoefte gehad deze eruit te halen.
Zet je dan alles in droppbox neer? of haal je het er af via een bijgeleverd tuur programma zoals Kies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:34
418O2 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:43:
je kan ook je abo gewoon door laten lopen. Deze wordt tegenwoordig per maand verlengd ipv per jaar. Je kan dan gewoon gaan verlengen als de telefoon uit komt.
Je betaalt dan alleen wel weer iedere maand de hoofdprijs terwijl je je huidige telefoon al "afbetaald" hebt...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:00

Koppensneller

winterrrrrr

kanem0chi schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:47:
[...]

Zet je dan alles in droppbox neer? of haal je het er af via een bijgeleverd tuur programma zoals Kies?
Kabeltje en mass storage? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:31
Rossi46 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:47:
[...]

Je betaalt dan alleen wel weer iedere maand de hoofdprijs terwijl je je huidige telefoon al "afbetaald" hebt...
Niet echt, als je nog een onbeperkt internet abbo hebt waar je 3.95 per maand voor betaald.

Wat is deze telefoon ook weer een tegenvaller, bijna net zo'n tegenvallend als de iPhone 4S en iOS 5.

[ Voor 13% gewijzigd door NotSoSteady op 19-10-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johanson16
  • Laatst online: 09-05 09:32
Dan kun je misschien nog beter je abonnement gewoon door laten lopen en een nieuwe telefoon kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
NotSoSteady schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:50:
[...]

Niet echt, als je nog een onbeperkt internet abbo hebt waar je 3.95 per maand voor betaald.

Wat is deze telefoon ook weer een tegenvaller, bijna net zo'n tegenvallend als de iPhone 4S en iOS 5.
Ik vind het op zich wel meevallen, al is de slecht grafische chip inderdaad wel jammer. En dat het Samsung-branded is vind ik ook wel tegenvallen, misschien gaan updates enz. nu eerst via Samsung.
Maar goed, ik ga hem toch kopen, al wacht ik denk ik wel even tot de prijs wat gedaald is, 649 euro vind ik zeer veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-05 14:45
Chris7 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:00:
[...]

Ik vind het op zich wel meevallen, al is de slecht grafische chip inderdaad wel jammer. En dat het Samsung-branded is vind ik ook wel tegenvallen, misschien gaan updates enz. nu eerst via Samsung.
Maar goed, ik ga hem toch kopen, al wacht ik denk ik wel even tot de prijs wat gedaald is, 649 euro vind ik zeer veel geld.
Heeft die grafische chip nog veel invloed als je er bijvoorbeeld geen spellen op gaat spelen? Of heeft het ook veel te maken met het "swipen" naar andere vensters etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Waar ik naar benieuwd ben en waar ik helaas ook nog niks over heb kunnen lezen..

Is hij weer full plastic net zoals de Nexus S of GS2 of ? Het lijkt er op dat er een soort metalen band om de telefoon loopt maar nogmaals het is nergens bevestigd voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 20:53
Ik ben niet overtuigd, naast specs die ik niet helemaal top vind vind ik hem gewoon echt niet mooi... Ga volgende week een S2 halen bij mijn verlenging en dan koop ik de S3 wel los als die uitkomt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 00:31
Ik vind het ook nog steeds bedroevend dat ik af en toe ook nog lag zie, hier heb ik me bij elk Android device aan lopen storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubhib
Volgens mij valt het allemaal wel mee met de GPU. In de Samsung Galaxy S en de Nexus S zit ook een SGX540, maar deze is op 200Mhz geclocked. In de OMAP 4460 loopt de SGX540 op 384Mhz. Dat is dus een bijna twee keer zo hoge snelheid. Daarbij wordt hij ook nog bijgestaan door een veel snellere CPU. Volgens mij is het geheel minstens even snel als de Exynos in de S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-06 21:50
Jammer dat er gisteren niet nog ruimte was voor vragen, maar ik vraag me af of er niet gewoon een reden is dat er 'slechts' en 1,2 GHz chip in zit plus een GPU die wat gedateerd is. Misschien heeft de telefoon gewoon niet meer nodig? Verbruikt een zwaardere chip en GPU niet meer batterij bijvoorbeeld? Als men deze telefoon aankondigt als dé nieuwe telefoon van Samsung, dan ga ik er eigenlijk wel vanuit dat de hardware bewust zo is gekozen?

Of is dat een domme assumptie?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 09:52

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Maardiweb schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:19:
Jammer dat er gisteren niet nog ruimte was voor vragen, maar ik vraag me af of er niet gewoon een reden is dat er 'slechts' en 1,2 GHz chip in zit plus een GPU die wat gedateerd is. Misschien heeft de telefoon gewoon niet meer nodig? Verbruikt een zwaardere chip en GPU niet meer batterij bijvoorbeeld? Als men deze telefoon aankondigt als dé nieuwe telefoon van Samsung, dan ga ik er eigenlijk wel vanuit dat de hardware bewust zo is gekozen?

Bij een top-end telefoon had ik dan verwacht dat ze de nieuwste spullen er in stoppen en deze dan down-sclaen zodat je dezelfde prestaties hebt, maar met minder watt/h

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
Maardiweb schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:19:

Ik kan het bericht niet meer terugvinden, maar een tijd geleden stond er een bericht van een Android/Google ontwikkelaar op Google+ over de 'bedroevende specificaties'. Waar het op neer kwam, de specificaties zijn meer dan voldoende. Ten eerste, er zit nu volledige hardware accelaratie in. De iphone is zo smooth vanwege de hardware acceleratie (zelfs met 'slechts' een single core processor). Ten tweede, beide cores zullen nu benut worden. Honeycomb bijvoorbeeld, was hier helemaal niet voor geoptimaliseerd. Vanwege deze aanpassingen hoeft het niet altijd groter en beter qua specificaties. Dus de specs vallen echt niet tegen, het is gewoon een top-end product! Ik weet zeker dat ik December mijn SGS2 de kast in gaat, ben nu al verkocht aan de Nexus :)

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Laatst online: 17-12-2021
Bij Nexus-lijn draait het imho niet om top-end hardware. Met de Nexus-lijn wil Google laten zien welke kant het op wil/gaat met Android en de daaraan "gekoppelde" hardware. Let wel: dit is dus niet alleen hardware dat toegedicht wordt aan de nieuwste topmodellen. De markt voor Android (4.0) is uiteraard breder dan dat. In dit licht bezien voldoet de Galaxy Nexus prima. Voorbeelden hiervan zijn dus hoge resolutie, dual-core processor en een GPU met redelijk wat kracht.

[ Voor 11% gewijzigd door mmedia op 19-10-2011 12:33 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.