Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-05 17:16

westergas

rikkie_pc

Dit is mijn favo mockup. Erg mooi design!

Afbeeldingslocatie: http://social-catalog.com/wp-content/uploads/2011/10/google-nexus-prime-concept.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door westergas op 07-10-2011 14:53 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-04 08:48
Dat is wel een verdomd mooi design, ik denk ook dat de uitgelekte films enzovoort niet de officiele Prime is. Ik heb nog nergens een gebogen scherm gezien, je zou toch verwachten dat ze die duidelijk zouden tonen op zo een filmpje.

Het wordt dus weer afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

edit: nvm, verkeerd gelezen =\

[ Voor 93% gewijzigd door quartex op 07-10-2011 15:34 ]

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-02 11:50
Ik zie een galaxy S II zonder Home button >.> Neemt niet weg dat het een mooi design is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
En de nieuwe datum is bekend; 27 oktober in Londen. Waarschijnlijk ivm de EU pers :) http://www.allaboutphones...xus-Prime-uit-Update.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 22:22
DaannO schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:48:
En de nieuwe datum is bekend; 27 oktober in Londen. Waarschijnlijk ivm de EU pers :) http://www.allaboutphones...xus-Prime-uit-Update.html
Mooi, dan kan die onzin dat het een Verizon exclusive is ook de deur uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johanson16
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-04 14:18
SuperChasin schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:29:
Dat is wel een verdomd mooi design, ik denk ook dat de uitgelekte films enzovoort niet de officiele Prime is. Ik heb nog nergens een gebogen scherm gezien, je zou toch verwachten dat ze die duidelijk zouden tonen op zo een filmpje.

Het wordt dus weer afwachten!
Uit deze still uit het filmpje lijkt het er wel op dat dit scherm lichtelijk gebogen is. Dan doel ik vooral op de reflectie die je rechtsonder op het scherm ziet.
Afbeeldingslocatie: http://img268.imageshack.us/img268/1200/nexprime.jpg
DaannO schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:48:
Werd 27 oktober 3/4 dagen geleden niet genoemd als mogelijke release date?

[ Voor 4% gewijzigd door Johanson16 op 07-10-2011 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Johanson16 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:53:
[...]

Uit deze still uit het filmpje lijkt het er wel op dat dit scherm lichtelijk gebogen is. Dan doel ik vooral op de reflectie die je rechtsonder op het scherm ziet.
[afbeelding]

[...]

Werd 27 oktober 3/4 dagen geleden niet genoemd als mogelijke release date?
Klopt idd, dat grapje deed Samsung 2 jaar geleden met de Samsung Jet. Op de dag zelf ook gelijk naar de winkels verschepen, best knap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-05 22:39
Wel degelijk door Steve uitgesteld wordt nu bevestigd op verschillende blogs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-05 20:52
VanStino schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 18:02:
Wel degelijk door Steve uitgesteld wordt nu bevestigd op verschillende blogs.
En heeft samsung nederland ook bevestigd tegenover nu.nl

EDIT: artikel

[ Voor 20% gewijzigd door lukjah op 07-10-2011 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Heb even een berekening gedaan, voor degenen die denken dat de Nexus Prime een enorm toestel wordt. De verhouding van het beeldscherm van de Nexus Prime is 16:9, met een resolutie van 1280x720 en het scherm heeft een grootte van 4,65 inch (11,81 cm)

sqrt(16²+9²)=18,36
dan staat 18,36 tot 11,81 cm, dit geeft een verhouding van 18,36/11,81=1,55. Dit geeft ons:
  • een schermhoogte van 16/1,55=10,3 cm
  • een schermbreedte van 9/1,55=5,8 cm
Ter vergelijking heeft het scherm van de SGS II een hoogte van 9,3 cm en een breedte van 5,6 cm. Met een dunnere bezel zou de Nexus Prime dus even breed worden als een SGS II en door het missen van hardware buttons even hoog als de SGS II, hoewel ik zelf denk dat het toestel iets langer wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tk55 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 18:07:
Heb even een berekening gedaan, voor degenen die denken dat de Nexus Prime een enorm toestel wordt. De verhouding van het beeldscherm van de Nexus Prime is 16:9, met een resolutie van 1280x720 en het scherm heeft een grootte van 4,65 inch (11,81 cm)

sqrt(16²+9²)=18,36
dan staat 18,36 tot 11,81 cm, dit geeft een verhouding van 18,36/11,81=1,55. Dit geeft ons:
  • een schermhoogte van 16/1,55=10,3 cm
  • een schermbreedte van 9/1,55=5,8 cm
Ter vergelijking heeft het scherm van de SGS II een hoogte van 9,3 cm en een breedte van 5,6 cm. Met een dunnere bezel zou de Nexus Prime dus even breed worden als een SGS II en door het missen van hardware buttons even hoog als de SGS II, hoewel ik zelf denk dat het toestel iets langer wordt.
Met jouw gegevens en met zeer grof meten van de video, kom ik op 13,5 bij 6,75 cm voor het toestel in die video.

Dus één cm hoger, paar mm breder.

Disclaimer: flink afgerond en uit de losse pols gemeten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TS is iets geupdatet, helaas geen mogelijkheden om hier terplekke screenshots te resizen en in te voegen..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
Ik zie overal staan dat deze geclocked is op 1.2 ghz. Kijk ik op wikipedia bij de 4460, dan zie ik staan dat deze standaard op 1.5 ghz draait. Betekend dit dat we lekker kunnen gaan overclocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Het gaat ook niet 27 oktober worden: http://www.pocket-lint.co...exus-prime-not-27-october

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

lukjah schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 18:49:
Ik zie overal staan dat deze geclocked is op 1.2 ghz. Kijk ik op wikipedia bij de 4460, dan zie ik staan dat deze standaard op 1.5 ghz draait. Betekend dit dat we lekker kunnen gaan overclocken?
Hij's waarschijnlijk gedownclocked voor een betere batterijduur, dus ja, je ken overclocken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Ik vraag me af hoe ICS dan eigenlijk op hedendaagse toestellen zou gaan draaien, zoals bijvoorbeeld de Galaxy S II.

Zouden de hardware knoppen dan wegblijven of zouden deze in dit geval WEL enabled worden? Het lijkt me dat er niet meer functieknoppen bij gekomen zijn met deze release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ben echt teleurgesteld. Ook geen 27 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

^ https://twitter.com/#!/sa...atuses/122333849899376642
Samsung spokesman Kim Titus says there will be no Samsung event on October 27th in London.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Cobesz schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:01:
Ik zie een galaxy S II zonder Home button >.> Neemt niet weg dat het een mooi design is
Klopt dat viel me ook al op. Typisch aangezien ik de SGS2 echt *te* lelijk vind (hoe kunnen ze het maken...). Deze mockup vind ik helemaal geweldig. Als de Prime er zo uit gaat zien is ie voor mij :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Niemand teleurgesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit topic gaat over ervaringen met de Nexus Prime dus teleurgesteld?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Enige wat ik ervaar is nog meer ongeduld, IK WIL DIE NEXUS PRIME IN MN HANDEN HEBBEN!

# ok nu weer normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Ik heb ook zoiets :) Ik wil meer specs, hands-on's, reviews, ervaringen: kortweg meer informatie! En liefst zo snel mogelijk :Y)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
CLB schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 20:50:
Dit topic gaat over ervaringen met de Nexus Prime dus teleurgesteld?
Dat die toch niet 27 oktober komt. Zie http://www.pocket-lint.co...exus-prime-not-27-october

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thve
  • Laatst online: 09:07
iemand nog meer geruchten gehoord over de nexus prime?
of is er al een nieuwe datum bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 13:12

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:50
De Lengte & breedte maten schijnen bekend te zijn.

Bron

Edit: Uit de reacties even een foto geplukt. Het (waarschijnlijke)formaat van de Prime naast een Desire.

Foto

-foto gemaakt door Dragonithe-

[ Voor 43% gewijzigd door z0bin op 08-10-2011 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4H
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

G4H

De animatie is geïnstalleerd op een Motorola, maar dat hoeft niet direct te betekenen dat het de animatie niet is. Zou zomaar kunnen, hoewel ik denk dat Samsung/Google wel ervoor gekozen hebben om hun naam te vermelden bij het booten, tenminste, daarvoor heeft zo'nbeetje iedere telefoonfabrikant gekozen de afgelopen jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DavidBC schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:23:
De animatie is geïnstalleerd op een Motorola, maar dat hoeft niet direct te betekenen dat het de animatie niet is. Zou zomaar kunnen, hoewel ik denk dat Samsung/Google wel ervoor gekozen hebben om hun naam te vermelden bij het booten, tenminste, daarvoor heeft zo'nbeetje iedere telefoonfabrikant gekozen de afgelopen jaren.
Voor zover ik me kan herinneren heeft het bootscherm van android nooit een merknaam gehad. Misschien voor of na die animatie, maar niet tijdens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
AndroidPlanet: GSM-versie Google Nexus Prime ingediend bij de FCC
Volgens dit volgens mij toch officiële document is hij dus met 124mm x 68mm een stukje groter dan wat Tk55 dacht maar wel ongeveer zo groot als Fly-Guy had gemeten. Het filmpje van de Nexus Prime lijkt daarmee wel echt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-05 14:56

yok

Ah, de vervanger van mijn US Nexus S. Mooi, kom maar snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:41

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Hoop dat we deze week wel nog de nieuwe presenteer datum krijgen van de Nexus Prime :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-04 19:21
Ik hoop dat hij nog voor 11 november in de winkels ligt omdat dan mijn abo afgelopen is bij vodafone. Is het tegenwoordig beter om je abo te verlengen en je toestel los in de winkel te kopen? Want ik denk niet dat hij voor 11 september al in de vodofone shop staat en als dat wel zo is ben ik bang dat hij "branded" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
disturbedmind schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:00:
Ik hoop dat hij nog voor 11 november in de winkels ligt omdat dan mijn abo afgelopen is bij vodafone. Is het tegenwoordig beter om je abo te verlengen en je toestel los in de winkel te kopen? Want ik denk niet dat hij voor 11 september al in de vodofone shop staat en als dat wel zo is ben ik bang dat hij "branded" is.
Denk zelf gezien de geruchten dat die eind november leverbaar gaat worden in Nederland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ik denk zelf pas halverwege januari op zijn vroegst, zo ging het ook met de Nexus S. Probleem met Vodafone is dat ze erg traag zijn in hun testtraject van toestellen. Komt doordat ze erg grondig te werk gaan, soms iets te ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Daarom bestel ik 'm gewoon los uit Amerika, krijg je ook meteen de updates. Doe ik nu al twee jaar, enorm fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
yok schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:07:
[...]

Daarom bestel ik 'm gewoon los uit Amerika, krijg je ook meteen de updates. Doe ik nu al twee jaar, enorm fijn.
Qua prijs zal het zeker niet veel uitmaken zeker? En hoe zit het dan met de garantie? En alle providers zouden er gewoon op moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Garantie krijg je volgens mij overal, fabrikant is immers hetzelfde. Zo lang je de GSM versie koopt en niet de CDMA werkt ie gewoon op alle netwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Tk55 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:50:
Garantie krijg je volgens mij overal, fabrikant is immers hetzelfde. Zo lang je de GSM versie koopt en niet de CDMA werkt ie gewoon op alle netwerken.
Precies. Prijs valt mee, je betaalt met een abbo ongeveer hetzelfde. Je koopt het toestel simlockvrij, dus alle providers prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:50
Na afloop van de afgesproken contractduur wordt je contract automatisch met een maand verlengd. Je kan hem dus gewoon op elk moment verlengen na afloop.

Het is niet meer zo dat hij gelijk voor een jaar wordt verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 13:43
Ik heb mijn vingers al eens aan dit geintje verbrand. De Nexus One werd officieel in europa alleen door Vodafone aangeboden. De Vodafone verkoper verzekerde mij dat het om een echte Google smartphone ging die los stond van Vodafone. Dit leek in eerste instantie ook te kloppen, toestel was simlock vrij en had ook geen enkel spoor van Vodafone branding zowel op het toestel als in de software. Totdat de eerste updates uitkwamen, toen bleek dat ik toch met een "speciale" Nexus One zat opgescheept waarin Vodafone de roms nog moest "testen" alvorens te worden vrijgegeven. Je raad het al, romupdates kwamen maanden later als ze al kwamen.

Conclusie koopt, nooit maar dan ook nooit een Nexus smartphone bij Vodafone shop, daar krijg je geheid spijt van. Abbo lekker laten doorlopen en dan een losse Nexus Prime halen + nieuwe contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:29

Koppensneller

winterrrrrr

Miki schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 13:14:
[...]

Conclusie koopt, nooit maar dan ook nooit een Nexus smartphone bij Vodafone shop, daar krijg je geheid spijt van. Abbo lekker laten doorlopen en dan een losse Nexus Prime halen + nieuwe contract.
Of verlengen via een onafhankelijk webshop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thve
Afbeeldingslocatie: http://www.talkandroid.com/wp-content/uploads/2011/10/NexusPrime_Tabletteaser-420x236.png

zou er toch nog een nexus tablet komen?

ik vind de tablet die hier op het plaatje te zien zou zijn toch maar vaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 396639

Ik denk dat dat meer doelt op Ice Creamsandich= Honeycomb(Android Tablet) + Gingerbread(Android Telefoon)

Verder kan ook ik niet wachten op dit toestel, mijn contract loopt in Januari af, en kan vanaf 24 oktober verlengen. Ik hoop dat T-Mobile hem snel heeft want dan neem ik hem op de release dag mee uit de winkel. Vraag me alleen af of met een gebogen scherm wel zo lekker werdt...

Edit: Misschien is het wel een tablet en is het scherm zo gebogen dat je hem rechtop kan zetten, voor een film of een photolijstje ofzo?

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 396639 op 10-10-2011 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuuf
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:48
Afbeeldingslocatie: http://cdn-android.iculture.nl/wp-content/uploads/2011/10/noworries1.png
weinig verschil als de knoppen bij het scherm horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

fuuf schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:17:
[afbeelding]
weinig verschil als de knoppen bij het scherm horen
Sta ook niet echt te springen om die "knoppen". Heb zelf nog ouderwetse hardware buttons op mijn Desire en moet zeggen dat me dat prima bevalt. Ook lekker makkelijk om te spreken over een groot scherm terwijl daar een gedeelte van af valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
westergas schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:08:
[...]

Sta ook niet echt te springen om die "knoppen". Heb zelf nog ouderwetse hardware buttons op mijn Desire en moet zeggen dat me dat prima bevalt. Ook lekker makkelijk om te spreken over een groot scherm terwijl daar een gedeelte van af valt.
Ik zit er wel om te "springen". Mijn desire blijkt nu toch wel lamme knoppen te krijgen, plus ik vind het afwezig zijn van knoppen mooier.

Vraag me wel af of de knoppen altijd in beeld zijn, of bijvoorbeeld "op poppen" als je ze nodig hebt, zodat je bij een film/spel wel het heel scherm hebt, maar op andere momenten toch de knoppen ziet. Bij honeycomb is dat niet zo, daar staan ze altijd op je scherm, maar daar is je scherm ook groter, hier zou het best wat toevoegen als het dynamisch zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:37

Vos

AFCA

Mijn iPhone 3G is wel aan vervanging toe...dus kom maar snel met dat ding ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Idem, gaat er hier ook komen. Ik ben vooral benieuwd naar de prijs van dit toestel (los). Qua specs zal die zeker gelijkwaardig zijn aan de 4S, hoop alleen dat 'ie qua prijs wel gaat onderdoen ;).

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Las Vegas schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 17:28:
Idem, gaat er hier ook komen. Ik ben vooral benieuwd naar de prijs van dit toestel (los). Qua specs zal die zeker gelijkwaardig zijn aan de 4S, hoop alleen dat 'ie qua prijs wel gaat onderdoen ;).
Dat zal wel lukken denk ik, al is een Nexus wel een toptoestel, hij is wel goedkoper dan een iPhone. Zeker met een abonnement betaal je volgens mij een stuk minder (losse toestellen zijn alsnog wel prijzig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-05 21:36
Chris7 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 17:30:
[...]

Dat zal wel lukken denk ik, al is een Nexus wel een toptoestel, hij is wel goedkoper dan een iPhone. Zeker met een abonnement betaal je volgens mij een stuk minder (losse toestellen zijn alsnog wel prijzig).
Pas op dat Google niet een marktpartij is zoals HTC, Samsung en Apple die veel toestellen willen verkopen. Google toestellen zijn altijd aan de dure kant geweest omdat providers weinig toestelkorting kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-04 22:08
Bij de launch zijn ze indd best duur ja, zo was de nexus S eerst 700 euro, toen daalde die na 2 maanden naar 500, en rond deze tijd zit ie nog maar op 264 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

evanraalte schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 17:53:
Bij de launch zijn ze indd best duur ja, zo was de nexus S eerst 700 euro, toen daalde die na 2 maanden naar 500, en rond deze tijd zit ie nog maar op 264 euro.
Dat is wel de NLse versie met een SLCD scherm. De S-Amoled is nog steeds dik 700E, en je ziet ook wel waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasrol
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05 23:27
Ik wou nog een nieuwe smartphone halen, zal ik wachten op deze (waarvan god weet hoe lang het duurt) of toch een Nexus S halen?

R7 5800x | RX 7900XT | 32GB Kingston 3600MHzC16 | Samsung 980 Pro 2TB | be quiet! Pure Power 12 M 1000W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Dat ligt eraan wat je budget is en of je per se het nieuwste van het nieuwste wil (Prime dus) of wel met wat minder kan. Maar de Nexus S is alweer beetje oud aan het worden (single core processor). Als je per sé nu een telefoon wil, kijk dan naar de Sensation of de Galaxy S2! Maar zelf zou ik nog even wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasrol
  • Laatst online: 02-05 23:27
Ik zit voornamelijk ook de Nexus S te overwegen om de Wolfson geluidschip, qua budget zit het wel goed als ik een abonnement onder de 30 euro per maand kan krijgen.
Daarbij komt dat ik graag een telefoon wil zonder extra shell :P

R7 5800x | RX 7900XT | 32GB Kingston 3600MHzC16 | Samsung 980 Pro 2TB | be quiet! Pure Power 12 M 1000W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kcks
  • Laatst online: 01-05-2020
Aangezien nu de lancering van ICS en Nexus Prime is uitgesteld, komt dan samsung niet in de problemen met de uitspraak van de rechter (dat er een update moest komen voor 14-10, aangezien er dan een verbod zou komen op de galaxy lijn??). Of zal ICS eerder uitkomen en dan later een officiele langcering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Die update is gewoon een firmware update voor de Galaxy toestellen; dit betekent niet dat er direct een nieuwe versie van Android moet komen. Ze vernieuwen gewoon de ROM met die ene kleine verandering (in de gallery volgens mij).

[ Voor 6% gewijzigd door Tk55 op 11-10-2011 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kaasrol schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 23:01:
Ik wou nog een nieuwe smartphone halen, zal ik wachten op deze (waarvan god weet hoe lang het duurt) of toch een Nexus S halen?
We verwachten dat je dit zelf kan bepalen. Dit is een persoonlijke keuze, en daarnaast is dit topic niet voor aankoopadvies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Voor de mensen die wat ICS spul willen hebben van de Nexus Prime:

- Ice Cream Sandwich wallpapers
- de nieuwe Android Market
- de nieuwe analog clock
- nieuwe alarm ringtones

Oh.. en mischien wel het belangrijkste nieuws..

De Prime word gereleased op 3 November!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Hopelijk is 3 november de echte release date. Het maakt niet echt een goede indruk als ze het telkens uitstellen. En ik wil 'm nu wel eens zien (net als ICS)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thve
hmm, ben toch weer aan het twijfelen nu ik de specs van de galaxy s3 heb gezien,
die specs zien er toch ook wel mooi uit, alleen dan moet ik nog langer wacht :(
dual-core 1.8GHz Exynos 4212 processor
2GB of RAM,
12MP camera
4.6-inch Super AMOLED Plus HD display
http://phandroid.com/2011...n-samsungs-next-flagship/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Dan kan je blijven wachten, tegendie tijd heb je WEER nieuwe telefoons die uitlekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-05 21:36
yok schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 18:55:
[...]

Dat is wel de NLse versie met een SLCD scherm. De S-Amoled is nog steeds dik 700E, en je ziet ook wel waarom.
Als je daar-en-tegen de Desire toentertijd tegen overzette was de Google Nexus One te duur geprijsd. Voor alleen een tweede microfoon en een SD-card ga ik niet 200 euro betalen, niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-05 22:11
Inderdaad. De verkeerde terminologie werd gebruikt. Is ook al aangegeven op Engadget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alex3305 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:46:
[...]

Inderdaad. De verkeerde terminologie werd gebruikt. Is ook al aangegeven op Engadget.
Niet alleen de verkeerde terminologie, wat te denken van de typvauten...

copiying??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
Waarschijnlijk heet ons nieuwe toestel toch geen Nexus Prime maar Galaxy Nexus... domper...

link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanluwie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-04 12:33
iemand nog toevallig iets gehoord over de versie met slide-toetsenbord ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

lukjah schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:05:
Waarschijnlijk heet ons nieuwe toestel toch geen Nexus Prime maar Galaxy Nexus... domper...

link!
En hier word hij weer de Nexus Prime genoemd :)
The Samsung Galaxy S II was honoured at the T3 Gadget Awards in the UK today by becoming the “Phone of the Year”, but the talk quickly shifted to a quote by Samsung UK’s Sales Director Andrew Glass. The Samsung exec not only confirmed the go-to-market name of the upcoming Nexus, but reaffirmed it’ll be launching soon. Glass said that “You will have an announcement of the Nexus Prime very shortly and will be seeing it in shops sooner than you think”.
Denk dat Google & Samsung gewoon met ons spelen nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
lukjah schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:05:

link!
Denk het eerlijk gezegd niet, want dan is het echt een Samsung toestel, en dan zou Samsung dus met de Galaxy S III (die begin volgend jaar komt) ongeveer eenzelfde toptoestel produceren met een andere naam.
Google-naam is ook om aan te geven dat Google erg bij de ontwikkeling is betrokken en dat er geen skin op zit, dus ik denk dat het gewoon de Nexus Prime wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Wat maakt het uit? Het is toch hetzelfde toestel met Vanilla Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
418O2 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:24:
Wat maakt het uit? Het is toch hetzelfde toestel met Vanilla Android?
Dat is dus de vraag. Bij een toestel onder de vlag van Google weet je gewoon zeker dat het een vanilla android is en je direct updates van Google krijgt. Als het toestel onder de naam van Samsung uitkomt zul je bij hun moeten zijn voor updates en zal ook hun skin er ongetwijfelt overheen zitten.
Om die reden denk ik ook niet dat het onder de naam "Galaxy Nexus" uit gaat komen, dat maakt het namelijk een directe concurrent van hun eigen toptoestellen.

[ Voor 6% gewijzigd door Joolee op 12-10-2011 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Offtopic, dus weg.

[ Voor 94% gewijzigd door janvanduschoten op 12-10-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Uhm, ga es naar de winkel (een hi winkel). Als je al 6 jaar klant bent, krijg je best veel korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:24
En daarbij komt, wat heeft dit te maken met de Nexus?

Volgende keer graag een topic report aanmaken (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif) , niet zelf reageren.

[ Voor 59% gewijzigd door janvanduschoten op 12-10-2011 15:30 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Aankondiging volgende week waarschijnlijk: http://www.engadget.com/2...h-nexus-prime-event-back/

Release 3 november: http://androidandme.com/2...-to-be-released-on-nov-3/

Can't wait! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fopstra
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-12-2024
Deze pagina kwam ik tegen http://googlenexus-4.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:54

woutur

Klauwtjes uit!

Is er al informatie over de afmetingen? Ongeveer even groot als de Galaxy S II?
Vind het toestel er mooi uitzien, maar het moet wel in de broekzak passen...

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

woutur schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:46:
Welk toestel? De Nexus of de SGS2? Als jij weet hoe de Nexus er uit ziet, deel het met ons!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-05 22:11
Dus? Is gewoon een reclamepagina. Staat er zelfs ook boven: "The Unofficial Source".
woutur schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:46:
Zelfs mijn Dell Streak van 5" past nog makkelijk in al mijn broeken. Hetzelfde met een Galaxy S, Galaxy S II of zelfs BlackBerry Bold 9000. Zijn allemaal geen kleine toestellen, echter passen ze overal in waar ik ze tot nu in getest heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Dude!

Heb eergisteren mijn SGS naast een Sensation gehouden en het scheelt 2mm in de breedte. 4.7" toestellen zijn dus niet heel veel breder dan een SGS met 4". Met name de bezel is gewoon kleiner.

[ Voor 95% gewijzigd door 418O2 op 13-10-2011 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
418O2 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:36:
Dude!

Heb eergisteren mijn SGS naast een Sensation gehouden en het scheelt 2mm in de breedte. 4.7" toestellen zijn dus niet heel veel breder dan een SGS met 4". Met name de bezel is gewoon kleiner.
Sinds wanneer heeft de sensation een 4.7" scherm?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Laatst online: 13-01 13:11
BillSpaarbank schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:44:
[...]

Sinds wanneer heeft de sensation een 4.7" scherm?
XL versie bedoelt hij waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zal 't ook wel niet zijn, want die is nog niet uit =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ik bedoelde dat de sensation met 4.3" marginaal groter is, dus dat die .4" erbijop het verschil niet gaat maken tussen 'in je broekzak passen' en 'niet in je broekzak passen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:14

Grozno

acts without consequence!

Tenzij dat natuurlijk net wel het verschil maakt ;)

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johanson16
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-04 14:18
In dit topic is al eens uitgelegd dat het 4,65" scherm niet tot een werkelijk grotere telefoon leidt dan bijv. de SGS2 doordat het een andere verhouding heeft. (Dit in tegenstelling tot de 4,7" Sensation XL die dezelfde schermverhouding als de SGS2 heeft) De breedte van het toestel blijft namelijk gelijk terwijl de hoogte slechts 2-3mm meer is. In feite hetzelde formaat dus.

Quote uit een post eerder in dit topic (waarschijnlijk) een nexus prime verstopt onder een SGS2:

[ Voor 47% gewijzigd door Johanson16 op 13-10-2011 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Volgende week woensdagnacht om 4 uur onze tijd zal de Nexus Prime voorgesteld worden. Dus nog een dikke 5 dagen :)

Bron: http://m.engadget.com/def...assic&icid=eng_latest_art

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 18:57
Vandaag hebben ze hier ook het nieuwe ICS beeldje geplaatst.

http://www.youtube.com/wa...btquQzUE&feature=youtu.be

Kan niet lang meer duren nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:37
Larry Page: “You Won’t Believe What We Managed To Get Done In This Release“

http://www.droid-life.com...lease-ice-cream-sandwich/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Hahaha mooi om te zien hoe goed die marketing-machine is in het creëren van een hype. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-05 13:44
Echt hè.. Ik ben nu ook serieus aan het overwegen volgende woensdag mijn wekker om 04:00 te zetten, zeker omdat het event waarschijnlijk op de android developers youtube account gestreamed kan worden.

Ik mag 1nov verlengen en hoop dat zo snel mogelijk aan de nieuwe Nexus te kunnen, we gaan het meemaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Rubu schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:42:
Echt hè.. Ik ben nu ook serieus aan het overwegen volgende woensdag mijn wekker om 04:00 te zetten, zeker omdat het event waarschijnlijk op de android developers youtube account gestreamed kan worden.

Ik mag 1nov verlengen en hoop dat zo snel mogelijk aan de nieuwe Nexus te kunnen, we gaan het meemaken :)
Mijn abo loopt tot 11 november bij Vodafone en denk dat ik die gewoon stil zwijgend door laat lopen (ik hou dan wel gewoon mijn abonnement met de zelfde voorwaarden toch zoals mobiel internet etc, want dit is mijn eerste abonnement) en dan het toestel los koop?) Het zal wel even wennen zijn want ik heb nu een Desire Z en ik zal het fysieke tobo wel missen maar als hij echt 4,6" is dan zou het typen daar ook wel lekker op werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:02
Rubu schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:42:

Ik zit ook te twijfelen om vanaf 4 uur te gaan kijken. Moet toch om 5 uur al in de auto zitten dus kan er ook wel net ff eerder af :P

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-05 21:15

Grudgie

PSN: Grudgie7

Die filmpjes over de nieuwe Ice Cream Sandwich zien er zo goed uit. Ik kan echt niet wachten op de nieuwe ICS! Het ziet er zo gelikt en strak uit! :D
Pagina: 1 2 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.