• Ravvie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-07-2023
@Cyleo Bedankt voor de tip/info. Heb hem gelijk terug gepost.

@Iedereen:

Voor diegenen die nog benieuwd waren naar de bestellingen die via de website van TPH zijn gedaan met die illegale studentenkorting: Al deze orders zijn gecancelled. We zouden ze eerst op vrijdag j.l. krijgen, maar "de vrachtwagen stond in de file vanwege een ongeval". Na het weekend hebben ze alle illegale orders terug laten vorderen.

Dus vanmiddag komt de 3e GN inmiddels mijn kant op. Laat het al het gezever aub waard zijn ;) (en een Yakju)

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:25

Vos

AFCA

GrandPuba schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:13:
Installeer es file explorer
Open es file explorer, klik op het sterretje en klik op phone, gaan naar de map system, beetje afhankelijk van hoe je de view hebt staan, klik je op de file build.prop deze open je met de html viewer.

Vervolgens zoek je naar dit...
[afbeelding]
Bedankt, handig voor in de TS misschien?

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
Vos schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:57:
[...]

Bedankt, handig voor in de TS misschien?
Inderdaad, of zoals moderator Ron al aangaf, misschien een apart topic openen voordat -nog steeds- iedereen hier beschrijft welke build hij heeft en vanuit welke winkel...

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

mbroeders schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:08:
[...]

Inderdaad, of zoals moderator Ron al aangaf, misschien een apart topic openen voordat -nog steeds- iedereen hier beschrijft welke build hij heeft en vanuit welke winkel...
Is er al: [Galaxy Nexus] Versie en herkomst

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• mbroeders

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
Overbodige post ;-)

[ Voor 93% gewijzigd door GrandPuba op 15-12-2011 11:19 ]

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Misschien handig om in de TS links naar de accessoires en versie topics te maken?
Ik ben te DM'en misschien? Ik lees niet alles misschien...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 08:04
KoppenSneller schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:15:
[...]

Done. Ik heb nu ook een yakju-build :)
Kan jij in het andere topic ff posten waar je jouw tel met de niet-yakju build hebt gehaald?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• EnigmaNL
CLB schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:23:
Ik ben te DM'en misschien? Ik lees niet alles misschien...
Je hoeft niet gelijk zo aangebrand te reageren hoor, het was maar een suggestie :)

OT: Ik ga vanavond even naar de Phonehouse om het apparaat even in het echt te zien. Wil er toch even mee spelen voordat ik de knoop door hak.

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Ik heb een probleem. Ik heb een foto gemaakt welke opeens automatisch zich ging uploaden naar Google+ (maar in foon stond iets over Picassa) en vervolgens kan ik de foto niet verwijderen... Ik heb de foto op Google+ verwijderd, maar intern in de foon kan ik de foto nergens verwijderen. Hij blijft er maar bij staan. Bewerken kan ook niet, want dan geeft ie aan dat de foto niet te laden is....
De foto is nogal stom en beetje genant en was ook per ongeluk gemaakt. Ik kan hem nergens vinden in de mappen DCIM of Media of Pictures... Hij staat wel in mijn galarij.

I got a problem-solver and its name is revolver

Verwijderd

Ik heb dit ook gehad met de foto's. Ik denk dat ik ze manueel op de computer van google + heb verwijderd. Probeer dit eens.

• mbroeders
Of ze staan nog in je Picasa web album. Eveneens zul je dan vanaf de PC moeten verwijderen. Maar ik zou eerst zoals Karentje schrijft, even naar Google+ gaan vanaf de PC.

• GrandPuba
Dethroned schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:52:
De foto is nogal stom en beetje genant en was ook per ongeluk gemaakt.
Haha, we want a link ;)

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:10

Ves

A gadget addicted Bounty

GPS lijkt bij mij niet aan te gaan zonder dat ik eerst een app zoals GPS Status of GPS Test start en verbinding krijg met de satellieten.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:25
Wel jammer dat die wallpaper die ze op www.google.nl/nexus gebruiken nergens te vinden is (behalve wat probeersels op XDA). Ik vind die er veel strakker uitzien als diegene die standaard in het toestel zit waarbij de kleuren best wel flets zijn..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
die wallpaper staat er gewoon op hoor.. alleen niet bij bewegende wallpapers

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:41

yok

El_V schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:36:
Niet bij mij. Is een andere, op de website dan de standaard wallpaper.

• Laguna
  • Laatst online: 21:25
El_V schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:36:
Zucht.. zoals ik al aangaf staat deze erop:

Afbeeldingslocatie: http://images.androidworld.nl/wp-content/uploads/galaxy_nexus_thumb.png

en als je even de moeite had genomen om te klikken en te kijken had je gezien dat ik deze bedoel:

Afbeeldingslocatie: http://www.samsunggalaxy-nexus.nl/wp-content/uploads/2011/12/samsung_galaxy_nexus_2.jpg

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• El_V
ik zie weinig verschil behalve dat bij de onderste de brightness/contrast flinker hoger staat (en misschien die vlekjes)..

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

mbroeders schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:29:
Of ze staan nog in je Picasa web album. Eveneens zul je dan vanaf de PC moeten verwijderen. Maar ik zou eerst zoals Karentje schrijft, even naar Google+ gaan vanaf de PC.
Ik heb het dus in Google+ verwijderd, alleen het staat dus nog op mijn foon bij "automatisch uploaden".
Net nog een keer gekeken, maar op Google+ ziet ie alleen de foto's die ik inderdaad er normaal heb op staan, maar de desbetreffende foto staat er niet (meer) tussen.
Nou das niet mogelijk, want hij staat nergens online en ik kan hem ook niet meer uploaden. En trust me, not worth it.

I got a problem-solver and its name is revolver

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:22
Dit voegt niets toe.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 15-12-2011 17:33 ]

Verwijderd

Ik ben nu ook enkele dagen in het bezit van de Nexus, en het toestel bevalt me erg goed. Ik heb alleen een klein probleem met het instellen van de notificatie LED. Lightflow werkt bij mij niet samen met Whatsapp, dus afhankelijk welke je instelt krijg je óf alleen de lightflow notificaties óf alleen de whatsapp notificaties door via de LED, terwijl ik ze graag allebei werkend wil hebben. Zijn er hier meer mensen met dit probleem?

Edit: het betreft hier de gratis versie van lightflow

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 18:40 ]

• kosterj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-03 09:29
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:31:
Ik ben nu ook enkele dagen in het bezit van de Nexus, en het toestel bevalt me erg goed. Ik heb alleen een klein probleem met het instellen van de notificatie LED. Lightflow werkt bij mij niet samen met Whatsapp, dus afhankelijk welke je instelt krijg je óf alleen de lightflow notificaties óf alleen de whatsapp notificaties door via de LED, terwijl ik ze graag allebei werkend wil hebben. Zijn er hier meer mensen met dit probleem?
Hier werkt het gewoon. Wel de betaalde versie.

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:31:

Edit: het betreft hier de gratis versie van lightflow
Ik heb hetzelfde, en krijg het jammer genoeg ook (nog) niet werkend.

• BartelG
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-05 15:42
Dit topic is niet voor software.

[ Voor 103% gewijzigd door RoD op 16-12-2011 00:46 ]

• incomer
  • Laatst online: 23:31
Kavish schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:25:
[...]

Ik heb hetzelfde, en krijg het jammer genoeg ook (nog) niet werkend.
Heb het ook sinds vandaag, ondersteuning voor whatsapp in lightflow word pas ondersteunt in de betaalde versie.. En omdat lightflow alle lichtjes achter elkaar moet zetten heeft hij de volledige controle nodig(heb dit vandaag van de developer gehoord, had hem een mailtje gestuurd hoe dit zat)

Heb hem maar meteen gekocht, en het werkt als je hem daarna in lightflow aanzet!!

Verwijderd

Ik merk op de Galaxy Nexus, dat zodra de licht wat op lager staat je een wazig rood vlek/streep op de touchscreen ziet op de rechterkant. Meerdere mensen last van?

Verwijderd

de betaalde versie werkt ook veel beter vind ik , bij de niet betaalde versie krijg je veel te veel dezelfde kleur notificatie kleur te zien als er meerdere notificaties zijn.
betaalde versie is zeker zijn geld waart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:51:
Ik merk op de Galaxy Nexus, dat zodra de licht wat op lager staat je een wazig rood vlek/streep op de touchscreen ziet op de rechterkant. Meerdere mensen last van?
Nee, geen last. Heb overigens totaal geen last van 'rare kleuren'. Wel dat het wit ietwat meer grijzig is op automatic brightness, maar verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Weet ook iemand hoe je kan zorgen dat de komma er altijd is ipv die voice icoon op het toetsenbord? Soms ga ik dan naar taal en invoer en dan staat google voice typing wel uit maar toch komt het vaak terug dat ik de komma kwijt ben en dat de google voice icoon er weer staat, en bovenaan komt dan een toetsenbord tekentje. Ik vind dit erg irritant om het steeds aan te passen want ik wil gewoon normaal de komma kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 14:01
ICS 4.0.2 komt net hier binnen. Benieuwd wat het inhoudt... Straks maar eens naar kijken

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ICL53F ICS 4.0.2 is bsb via XDA. Diverse versies odexed, deodexed. Flashable via Odin of Recovery. Zie de diverse topics op XDA.

Here are the changes from 4.0.1 --> 4.0.2
  • Device features
  • Optimized Mobile Hotspot when used with VPN
  • Optimized 3G/4G data sessions for faster response times
  • Fixed an incorrect notification that “data was disconnected due to roaming”
  • WiFi now automatically reconnects when returning to a known Access Point
  • Improvements to special visual effects feature when using front-facing camcorder
  • Visual improvements to the lock screen
  • Email and Messaging
  • Fixed an issue where some email attachments would not open correctly
  • Apps and Widgets
  • DivX support has been removed and will be supported in a future upgrade
  • Improved audio volume in Google navigation turn-by-turn directions
  • USB host is now working
Ah ik lees net boven mij dat ie ook via update komt druppelen.. :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfooter
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-06 16:36
Heb 4.0.2 ook via OTA binnen gekregen en werkt perfect!

Wind, Waves and Snow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Snik, nog geen OTA voor mij, zelfs handmatig gecheckt net. Heb de Google build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bigfooter schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 08:54:
Heb 4.0.2 ook via OTA binnen gekregen en werkt perfect!
Ik ben helemaal nieuw in de Android wereld en krijg mijn Galaxy Nexus pas volgende week. Hele stomme vraag misschien, maar: hoe krijg ik updates binnen via OTA? Of is het idee juist dat dat automatisch gaat of alleen maar bij bepaalde builds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfooter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 09:23:
[...]

Ik ben helemaal nieuw in de Android wereld en krijg mijn Galaxy Nexus pas volgende week. Hele stomme vraag misschien, maar: hoe krijg ik updates binnen via OTA? Of is het idee juist dat dat automatisch gaat of alleen maar bij bepaalde builds?
Kan dus automatisch gaan, maar je kan het ook handmatig controleren instellingen -> over de telefoon -> systeemupdates

Wind, Waves and Snow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
Weet iemand hoe het nu precies zit met een geroote telefoon? Ik weet dat met een custom rom je geen updates binnen kan halen, maar hoe met een geroote stock rom?? Zou het dan gewoon binnen moeten komen? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

nog geen OTA binnen, ook niet na check :-(
Wat zijn eigenlijk de homescreen improvements?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bverhage
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-10-2020
Ik het toestel nu een week maar het valt mij op dat een aantal maal mijn scherm niet meer aan wil. Het toestel reageert nergens meer op. De enige oplossing is het verwijderen van de batterij. Daarna start het toestel (meestal) gewoon weer op. eenmaal kwam ik in het Odin bootscherm terecht.

Anderen ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand die een OTA heeft gehad even kijken welke baseband [radio] er nu op staat?

Tia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 16:01

MethinX

't is wat!

bverhage schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:56:
Ik het toestel nu een week maar het valt mij op dat een aantal maal mijn scherm niet meer aan wil. Het toestel reageert nergens meer op. De enige oplossing is het verwijderen van de batterij. Daarna start het toestel (meestal) gewoon weer op. eenmaal kwam ik in het Odin bootscherm terecht.

Anderen ook dit probleem?
Ja dat heb ik ook 1x gehad, direct op de 1e dag dat ik hem had. Hij zat echt helemaal vast deed echt niks meer. Enige oplossing was idd de batterij eruit. Daarna gelukkig niet weer gehad (nu 1 week in bezit).

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MethinX schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:03:
[...]

Ja dat heb ik ook 1x gehad, direct op de 1e dag dat ik hem had. Hij zat echt helemaal vast deed echt niks meer. Enige oplossing was idd de batterij eruit. Daarna gelukkig niet weer gehad (nu 1 week in bezit).
Voor mij gelt het zelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfooter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:57:
Kan iemand die een OTA heeft gehad even kijken welke baseband [radio] er nu op staat?

Tia
Smalbandversie: I9250XXKK6
Kernel-versie 3.0.8-gaa2611
Buildnummer: ICL53F

Wind, Waves and Snow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-TheNose- schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 09:11:
Snik, nog geen OTA voor mij, zelfs handmatig gecheckt net. Heb de Google build.
Hier ook niet, waarom gaat dat niet voor iedereen gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:35:
[...]

Ik denk om de serverlast te spreiden? Lijkt me wel logisch ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:35:
[...]

Gaat is batches vanwege serverlast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yok schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:37:
[...]

Gaat is batches vanwege serverlast.
ok, duidelijk, ga ik proberen even geduld te hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:38:
[...]

ok, duidelijk, ga ik proberen even geduld te hebben....
Patience, young padawan! Ach, ik loop ook als een idioot re refreshen. Helaas is er nog geen update.zip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bigfooter schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:33:
[...]

Smalbandversie: I9250XXKK6
Kernel-versie 3.0.8-gaa2611
Buildnummer: ICL53F
Dank..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
USB host zit nu ook in de update lees ik? dat is wel nice! is er een changelog van google zelf beschikbaar?

Hier nog niets beschikbaar trouwens, we checken vanavond of morgen nog een keer ;-)

[ Voor 28% gewijzigd door GrandPuba op 16-12-2011 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:10

Ves

A gadget addicted Bounty

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:51:
Nee geen last van.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Heb nu na een paar dagen die auto brightness maar uitgezet. Heb je zo'n mooi scherm, stelt de Nexus hem enorm donker in. Erg aggressief afgesteld die auto brightness.
Heb hem nu op full brightness gezet. Damn wat een scherm! Eens kijken wat mijn accu gaat doen, mijn desire had er altijd weinig moeite mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een vraagje omtrent het afspelen van muziek op de SGN (of 4.0 in het algemeen). Wanneer ik een middenin het afluisteren van muziek zit en deze pauzeer, ga wat anders doen, en kom na een kwartier weer aan muziek luisteren toe en wil verder luisteren daar waar ik gebleven ben, dan onthoud deze vervolgens niet deze positie. Ik kan ook geen instelling hiervoor vinden.

Is deze instelling er wel? Zo ja waar, want ik kan hem niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

-TheNose- schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:13:
Heb nu na een paar dagen die auto brightness maar uitgezet. Heb je zo'n mooi scherm, stelt de Nexus hem enorm donker in. Erg aggressief afgesteld die auto brightness.
Heb hem nu op full brightness gezet. Damn wat een scherm! Eens kijken wat mijn accu gaat doen, mijn desire had er altijd weinig moeite mee. :)
Succes ;-) Heb het ook gedaan en kon er helaas geen dag mee rondkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
yok schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:14:
[...]

Succes ;-) Heb het ook gedaan en kon er helaas geen dag mee rondkomen.
Veel screen on time gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Wel meer dan gemiddeld, ja. Maar vooral witte en lichte kleuren vreten die batterij op (webpagina's, twitter, facebook e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:48
ehh, wat betekent OTA?

noob hierzo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Remus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 06:31
Grindtegel schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:06:
ehh, wat betekent OTA?

Over The Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 14:54
Grindtegel schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:06:
ehh, wat betekent OTA?

Over-The-Air. M.a.w. OTA updates zijn updates die je ontvangt zonder een kabeltje naar je pc oid =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Modbreak:Proberen we het een beetje op niveau te houden?

Ik denk dat het niet interessant is om van iedereen te weten of `ie de update wel of niet al heeft gekregen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmax812
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-04 23:06
Als ik muziek luister op de nexus en ik doe hem op standy gaat de muziek zwaar haperen. En zodra ik me patroon in moet voeren doet hij weer normaal. Iemand anders hier last van? Kan er iets aan gedaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 14:01
Nee ik herken dit probleem niet, zowel via de muziek speler als via spotify speelt de muziek goed door als ie standby gaat.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
-TheNose- schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:13:
Geinig. Ik heb de brightness echt bijna helemaal op zn laagst staan en nog geen één keer de behoefte gehad om deze hoger te zetten ivm zichtbaarheid. Heb dan ook wel een zwarte achtergrond, zodat het contrast lekker groot is..

Scheelt veel batterij heb ik al gemerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 22:14
Voor de mensen van wie hun apparaat 'vast loopt':

Even een factory reset doen! Ik had 4.01 en toch last van een volume bug en mijn apparaat liep twee keer vast, binnen 3 dagen! Woensdag avond een factory reset gedaan en nergens meer last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem vanmorgen ook binnen gekregen. Mooi toestel, toch wel iets groter dan mn iPhone 3GS hehe :D
Enige minpunt vind ik toch dat de achterkant vrij goedkoop aan voelt door het plastic, net als de Galaxy S2

Deze is daardoor wel simpel te vervangen, maar naar mijn mening voelt een iPhone toch iets degelijker aan.
Unlocken mbv face recognition is overigens erg handig en werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die achterkant voelt helemaal niet goedkoop aan en ik vind dat ge die gsm in een vervelende positie moet houden voor gezichtsherkenning

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcarter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-04 20:08
Ik kan niks in dit topic vinden, maar flash is inmiddels uit voor ics devices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Laatst online: 17:29
Als ik de Nexus uitzet en dan aan de oplader hang, krijg ik met geen mogelijkheid de telefoon meer aan. Op het scherm blijft staan dat het oplaadt (batterij icoon met power teken erin). Ik moet dan de batterij eruit halen en dan pas kan ik weer opnieuw opstarten.
Meer die dit probleem ervaren?

[edit]
Schijnt een probleem met de bootloader te zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door DrNizeGuy op 16-12-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen de de Case-Mate voor de Galaxy Nexus binnengekregen. Ik twijfel nog over een displayfolie. Houdt het scherm wel mooi, maar ik haal het er normaal altijd gelijk vanaf omdat ik het ook irritant vind. Zou het scherm krasvast genoeg zijn om er over 2 jaar nog goed uit te zien?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-05-2021
Ik heb heel wat spellen gedownload en geen enkel van de spellen wordt fbeeldvullend weergegeven. De back-home- en multitask buttons blijven gewoon staan. ze worden ook niet 'onzichtbaar' gemaakt zoals je dat bij youtube hebt. Volledig beeldvullend spel spelen (16:9) was toch wel de bedoeling of niet? Of is het een kwestie van dat ontwikkelaars dat nog moeten implementeren in hun apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
RoloTomassie schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:26:
Ik heb heel wat spellen gedownload en geen enkel van de spellen wordt fbeeldvullend weergegeven. De back-home- en multitask buttons blijven gewoon staan. ze worden ook niet 'onzichtbaar' gemaakt zoals je dat bij youtube hebt. Volledig beeldvullend spel spelen (16:9) was toch wel de bedoeling of niet? Of is het een kwestie van dat ontwikkelaars dat nog moeten implementeren in hun apps?
Hoe zou je dan een spel weer kunnen afsluiten? Bij video kijken verdwijnen de buttons wel en verschijnen deze als je weer op het scherm tapt, maar bij een spel kan dat logischerwijs niet omdat je dan sowieso op het scherm moet tappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
Vandaag gekocht.. hiervoor een desire.
Bevalt tot nu toe goed.. het enige waar ik tegenaan loop is het probleem om de whatsapp berichten van de sd kaart van de desire.. of van de pc op de galaxy te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
Maardiweb schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:44:
[...]

Hoe zou je dan een spel weer kunnen afsluiten? Bij video kijken verdwijnen de buttons wel en verschijnen deze als je weer op het scherm tapt, maar bij een spel kan dat logischerwijs niet omdat je dan sowieso op het scherm moet tappen.
gewoon klein icoontje in scherm voor het menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie
Maardiweb schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:44:
[...]

Nou gewoon via de app zelf afsluiten. Tijdens het spelen hoef je de buttons niet te hebben. Die lijden alleen maar af en zitten in de weg. Jammer eigenlijk, ik had gehoopt om spellen te spelen in 16:9 formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren en (sporadische dames),

Hopelijk kunnen jullie deze nieuweling helpen. Ik zit met de volgende twee problemen:

Mijn Galaxy Nexus weigert verbinding te maken met mijn Wi-Fi. Hij geeft eerst "verifiëren", dan "opgeslagen, beveiligd met WPA/WPA2", dan weer "verifiëren" en dan "authenticatieprobleem" Het wachtwoord is correct en met mijn vorige telefoon (HTC Desire) was het geen probleem. Ook alle andere apparaten in huis maken moeiteloos verbinding. Wie weet de oplossing?

Mijn tweede vraag betreft de search app op het home scherm van de Galaxy Nexus. Deze is bij mij niet te verwijderen maar ook niet te gebruiken want hij crasht elke keer als ik 'm ook maar aanraak.

Zou cool zijn als jullie me op weg kunnen helpen.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Weet iemand hoe ik de google searchbar weg krijg die bovenaan mijn homescreen staat? ik krijg deze niet versleept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 23:36:
[...]

Mijn tweede vraag betreft de search app op het home scherm van de Galaxy Nexus. Deze is bij mij niet te verwijderen maar ook niet te gebruiken want hij crasht elke keer als ik 'm ook maar aanraak.
Kijkt u eens, 'zoeken naar search bar'.
Voor je WiFi-probleem ken ik echter geen oplossing. Ik ga, niet nu maar later, wel eens zoeken naar methoden om de WiFi van Android te debuggen. Ik heb daar bij andere personen ook wel eens last van! Erg irritant dat ie dan niet gewoon zegt wat er niet lukt.
Grindtegel schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 23:47:
Weet iemand hoe ik de google searchbar weg krijg die bovenaan mijn homescreen staat? ik krijg deze niet versleept
Kijk eens naar de vraag boven je 8)7

[edit] Godsgruwelijk, dat filmpje in de zoekresultaten is verwijdert! Hier een werkende:
YouTube: How to Disable the Google Search Bar in Android 4.0 ICS

Overigens is de search bar dus wel uit te zetten, maar je kunt de ruimte niet gebruiken voor andere zaken, voor zover mij bekend.

[ Voor 29% gewijzigd door Room42 op 16-12-2011 23:56 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XQB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06-2024

XQB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Kijk eens naar de vraag boven je 8)
8)7 :+ excuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:47
Dat youtube filmpje mag wat mij betreft in de startpost, binnen 10 seconden is de zoekbalk weg, ik heb het gedaan en weer teruggezet aangezien je niks hebt aan de lege ruimte.

Het achterklepje mag dan wel goedkoop aanvoelen als je hem eraf haalt, zolang hij erin zit merk je er niks van en voelt ie eerder rubberig aan dan plastic. Ik zat hierdoor een beetje te twijfelen, maar de bouwkwaliteit is echt goed naar mijn mening en ik ben daar best kritisch in.

Het scherm is echt geweldig, al zie je vooral bij grijze vlakken rare strepen horizontaal en vertikaal, voornamelijkzichtbaar in zones waar lichte overgangen in zwartwaardes plaatsvinden. Het lijkt of het scherm een onegale lichtsterkte heeft in sommige pixellijnen/vlakken... moeilijk uit te leggen, maar zodra je het ziet zie je het regelmatig. Algoed dit is niet dermate storend en meer mierenneukerij, maar het moet gezegd worden en wat dat betreft is amoled nog niet gelijk aan de lcd variant.
Het kan ook komen door de pentile indeling die ervoor kan zorgen dat overgangen minder gelijdelijk getoond kunnen worden dan bij rgb varianten.
Om nog even te mierenneuken is het inderdaad zichtbaar dat niet elke pixel alle subpixels tot zijn beschikking heeft, dit is vooral te zien bij dunne lijntjes zeker als ze schuin zijn.
Maargoed, kijk je er op normale afstand naar, dan is het echt een prachtscherm.

Na 5 minuten dat ik hem had keek ik even op mijn x10 en leek dat scherm ineens tiny met zijn magere 4".

Echt een geweldig toestel.

[ Voor 11% gewijzigd door paazei op 17-12-2011 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie

Hopelijk kunnen jullie deze nieuweling helpen. Ik zit met de volgende twee problemen:

Mijn Galaxy Nexus weigert verbinding te maken met mijn Wi-Fi. Hij geeft eerst "verifiëren", dan "opgeslagen, beveiligd met WPA/WPA2", dan weer "verifiëren" en dan "authenticatieprobleem" Het wachtwoord is correct en met mijn vorige telefoon (HTC Desire) was het geen probleem. Ook alle andere apparaten in huis maken moeiteloos verbinding. Wie weet de oplossing?

Alvast bedankt!
Misschien een vraag om er moedeloos over te worden (niet zo bedoeld) maar heb je wel gecontroleerd of je niet per ongeluk de eerste letter een hoofdletter hebt ingetypt bij het wachtwoord voor Wifi? Want dat deed mijn keyboard wel (ik gebruik SlideIt). Een spatie zetten als eerste letter en dan wachtwoord intypen en dan de spatie verwijderen was voor mij de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat ik trouwens erg jammer vind is dat er wel Google Music geïnstalleerd is, maar dat er geen updates geïnstalleerd kunnen worden doordat we niet in de US zitten. Dat is balen omdat de nieuwe versie het mogelijk maakt albums te verwijderen, terwijl dat nu nog niet kan.

Nou zou ik een apk van onbekende bron kunnen gebruiken hiervoor maar dat wil ik liever niet.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 22:14

Alvast bedankt!
Ik heb dat ook een aantal keer gehad. Wat bij mij werkte was een factory reset: dat verhielp een aantal dingen. Voor wifi specifiek hielp het om het netwerk te vergeten en daarna weer te connecten. Een reboot is misschien ook nodig.

Zou het hierna moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 06:26
Hmm, vreemd. Ik heb een soortgelijk probleem.

Ik kan helaas mijn wifi helemaal niet meer inschakelen!
Als ik naar settings ga is 'de switch' grijs. Als ik de tel restart kan ik hem wel aan switchen maar blijft hij hangen op Wi-Fi Inschakelen... Heb al alle recente apps die ik heb geinstalleerd verwijderd en een paar keer opnieuw opgestart. Tot nu toe heeft nog niets geholpen! FRX Wifi fix app hielp ook niet.

Iemand nog suggesties? (voor ik een factory reset doe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Laatst online: 13-09 10:21
Room42 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 02:29:
Wat ik trouwens erg jammer vind is dat er wel Google Music geïnstalleerd is, maar dat er geen updates geïnstalleerd kunnen worden doordat we niet in de US zitten. Dat is balen omdat de nieuwe versie het mogelijk maakt albums te verwijderen, terwijl dat nu nog niet kan.

Nou zou ik een apk van onbekende bron kunnen gebruiken hiervoor maar dat wil ik liever niet.
Mijne update gewoon, misschien komt dat omdat ik een Google Music account heb :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lupus83
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-01 10:47
Vraagje m.b.t. de OTA update 4.0.2. Hoe lang kan het duren voordat je deze binnenkrijgt (zelf dus nog niet binnen, heb de google-build)? Gaat dit via Wifi / 3g verbinding? Had in het nieuwsbericht m.b.t. de update bij de reacties gelezen dat de update wellicht afhankelijk is van je provider, klopt dit (zit zelf dus bij Telfort)? Zijn er mensen met een Vodafone of KPN provider die hem ook nog niet binnen hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
Bij het kopieren van foto's van pc of interne opslag map naar de pictures of dcim map crashed het kopieren continu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
http://forums.androidcent...-images-galaxy-nexus.html schijnt normaal te zijn... belachelijk.. dit kon zelfs op een nokia n73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 06:26
Penetrator schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:15:
Hmm, vreemd. Ik heb een soortgelijk probleem.

Ik kan helaas mijn wifi helemaal niet meer inschakelen!
Als ik naar settings ga is 'de switch' grijs. Als ik de tel restart kan ik hem wel aan switchen maar blijft hij hangen op Wi-Fi Inschakelen... Heb al alle recente apps die ik heb geinstalleerd verwijderd en een paar keer opnieuw opgestart. Tot nu toe heeft nog niets geholpen! FRX Wifi fix app hielp ook niet.

Iemand nog suggesties? (voor ik een factory reset doe)
Nu na factory reset nogsteeds niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08 19:40
lupus83 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:46:
Zijn er mensen met een Vodafone of KPN provider die hem ook nog niet binnen hebben gekregen?
KPN (Hi) hier, toestel los gekocht, nog geen update... (Google build)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Net binnen gekregen, geleverd door Bol.com! Wat een mooi toestel :) Nu lekker ermee gaan spelen. Het is gelukkig ook een Yakju!

Edit: Krijg ook gelijk de update!

[ Voor 12% gewijzigd door EnigmaNL op 17-12-2011 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjaeuhm schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 22:21:
Vandaag gekocht.. hiervoor een desire.
Bevalt tot nu toe goed.. het enige waar ik tegenaan loop is het probleem om de whatsapp berichten van de sd kaart van de desire.. of van de pc op de galaxy te krijgen.
Wat is het probleem precies? Dat schrijf je er namelijk niet bij.. 8)

Maar in principe de hele whatsapp-dir van de Desire of pc naar de Nexus kopiëren. En dan Whatsapp installeren. Dan zal whatsapp je oude berichten gewoon overnemen van die backup.
tjaeuhm schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:46:
Bij het kopieren van foto's van pc of interne opslag map naar de pictures of dcim map crashed het kopieren continu.
Lijkt op een MTP-driver probleem. Heb je de drivers geïnstalleerd voor je OS?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouwendijk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 15:25
Vraagje m.b.t. de OTA update 4.0.2. Hoe lang kan het duren voordat je deze binnenkrijgt (zelf dus nog niet binnen, heb de google-build)? Gaat dit via Wifi / 3g verbinding? Had in het nieuwsbericht m.b.t. de update bij de reacties gelezen dat de update wellicht afhankelijk is van je provider, klopt dit (zit zelf dus bij Telfort)? Zijn er mensen met een Vodafone of KPN provider die hem ook nog niet binnen hebben gekregen?
Over hoelang het kan duren weet ik niet. Maar volgens mij is de update uitrol niet provider afhankelijk, want zelf heb ik het via wifi binnen gekregen (Simkaart van een provider zat niet in de telefoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ik heb Vodafone en kreeg de update een halve minuut nadat ik het toestel voor het eerst aangezet had en de setup wizard voltooid had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 13:27:
[...]
Wat is het probleem precies? Dat schrijf je er namelijk niet bij.. 8)
Maar in principe de hele whatsapp-dir van de Desire of pc naar de Nexus kopiëren. En dan Whatsapp installeren. Dan zal whatsapp je oude berichten gewoon overnemen van die backup.
[...]
Ehm tja.. allereerst heb je m'n probleem opgelost waarvoor dank :)
Door de frustratie omschreef ik het niet goed.

Ik kreeg m'n whatsapp history niet op de Nexus. Nu lekker wel :)
Lijkt op een MTP-driver probleem. Heb je de drivers geïnstalleerd voor je OS?
Will try.. heb w7 professional overigens. We googlen nog ff door.. thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah, als dat is gelukt met whatsapp, dan moeten muziek, foto's oid ook geen problemen geven. Probeer het eens met drag en drop i.p.v. copy/paste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
Het schijnt normaal te zijn.. zag het op veel sites.. komt omdat ze usb mass storage er uit hebben gehaald oid.
http://forum.xda-develope...read.php?t=1356593&page=7 vreemd..

[ Voor 20% gewijzigd door tjaeuhm op 17-12-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal is het niet, ik kan gewoon alles op me telefoon zetten wat ik wil. Kijk eens bij instellingen/opties voor ontwikkelaars==Usb-foutopsporing of dat uitgevinkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 14:26:
Normaal is het niet, ik kan gewoon alles op me telefoon zetten wat ik wil. Kijk eens bij instellingen/opties voor ontwikkelaars==Usb-foutopsporing of dat uitgevinkt is.
is niet aangevinkt
Pagina: 1 ... 20 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.