Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:35
En zijn er al mensen met custom roms (XDA) aan de slag? ik ga dalijk maar eens aan de slag! de Android Revelution HD flashen.

(linkje: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1361348)

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Waarom een custom Rom als je al een heerlijke vanilla rom van Google zelf hebt?
Rooten ga ik wel doen, maar custom rom heb ik totaal geen behoefte aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
wat vinden jullie van die standaard muziek app? heb een google music account (kan je tot 20.000 nummers uploaden) maar vind het nog niet zo heel goed werken.

heb ook paar cds op mijn telefoon zelf staan maar tijdens afspelen stopt het er vaak gewoon ineens mee (ook als ik alleen offline muziek aan heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-TheNose- schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:34:
deze custom rom is ook aardig vanilla ;) alleen dan met wat kleine verbeteringen aan de achterkant, visueel is er geen verschil

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:15
Henkie schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:40:
En zijn er al mensen met custom roms (XDA) aan de slag? ik ga dalijk maar eens aan de slag! de Android Revelution HD flashen.

(linkje: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1361348)
Ik heb alleen de rom van Paul O brien (Modaco) geprobeerd. Ik ben eigenlijk aan het wachten tot MIUI te flashen is op de GN...

Ben wel benieuwd hoe Revolution HD is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Wel balen dat er bijna nog geen hoesjes voor zijn. Toen ik destijds op de release dag mijn HTC Desire kocht waren er ook direct hoesjes leverbaar van de grote merken. Enige waar ik toen op moest wachten was op Brodit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
-TheNose- schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:09:
Wel balen dat er bijna nog geen hoesjes voor zijn. Toen ik destijds op de release dag mijn HTC Desire kocht waren er ook direct hoesjes leverbaar van de grote merken. Enige waar ik toen op moest wachten was op Brodit.
Is ook wat mij nu tegenhoud om hem aan te schaffen. Voor mijn HTC Desire had ik er destijds gelijk een mooi hoesje bij van Valenta maar voor de Galaxy Nexus is er veel te weinig verkrijgbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan op internet geen goed antwoord vinden op de volgende vraag, dus misschien kan een van jullie mij helpen. Heeft de GN een FM-radio? Zo ja, hoe is de ontvangst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:12:
Ik kan op internet geen goed antwoord vinden op de volgende vraag, dus misschien kan een van jullie mij helpen. Heeft de GN een FM-radio? Zo ja, hoe is de ontvangst?
Geen FM radio, geen SD slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
-TheNose- schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:09:
Onzin. Mobielbereikbaar.nl, Mobilefun.nl etct hebben allemaal al cases. Hoesjes vind je op bv Mobilesupplies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
alwaysleft schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:25:
[...]

Onzin. Mobielbereikbaar.nl, Mobilefun.nl etct hebben allemaal al cases. Hoesjes vind je op bv Mobilesupplies.
Klopt zeker dat je ze vind, maar 9 uit 10 passen niet! lengte is tekort ;)
Onzin ja/nee... maar ik snap zeker wel wat hij bedoelt, maar die hoesjes waren er niet specifiek voor desire toentertijd! valenta had gewoon meerdere modellen bijvoorbeeld en 1 daarvan paste idd om de desire, lucky shot.
Voor de GN heeft het lang duren voor uitleveren vast te maken met de beschikbaarheid van hoesjes welke echt passen....
Vrees niet komende weken komt er echt wel e.a. beschikbaar, wil je tot die tijd niet teveel uitgeven en een hoesje dat goed past mobile supplies heeft er 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
-TheNose- schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:34:
Het is meestal ook een soort van verslaving/dingen willen uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
GrandPuba schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:35:
[...]

Klopt zeker dat je ze vind, maar 9 uit 10 passen niet! lengte is tekort ;)
Onzin ja/nee... maar ik snap zeker wel wat hij bedoelt, maar die hoesjes waren er niet specifiek voor desire toentertijd! valenta had gewoon meerdere modellen bijvoorbeeld en 1 daarvan paste idd om de desire, lucky shot.
Voor de GN heeft het lang duren voor uitleveren vast te maken met de beschikbaarheid van hoesjes welke echt passen....
Vrees niet komende weken komt er echt wel e.a. beschikbaar, wil je tot die tijd niet teveel uitgeven en een hoesje dat goed past mobile supplies heeft er 1.
Ik vind het gewoon een fijner idee om er een hoesje omheen te hebben (sleeve bijv, niet van die rare rubberen dingen). Tot die tijd doe ik het wel gewoon zonder hoesje hoor, gewoon opletten dat hij alleen in mijn broekzak zit en niet met mijn sleutels of muntjes.

Het scherm is trouwens behoorlijk krasvast heb ik begrepen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Ik las gisteren een beetje verontrustend bericht op XDA: http://www.xda-developers...laxy-nexus-still-a-nexus/

Hopelijk zijn de toestellen die in Nederland verkocht worden met de yakju-build, want dan heb ik straks een Nexus en moet ik alsnog op Samsung wachten voor Android-updates :(
Natuurlijk kun je wel de goed build installeren, maar ik heb toch liever in één keer een volledig onaangepaste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:20:
Iemand enig idee hoe ik m'n zakelijke email kan instellen?
Hij vraagt bij mij om en clientcertificaat en probeert deze van de "external storage" te downloaden.. maar die heeft de GN helemaal niet..

zonder beveiliging (SSL) geeft hij het volgende bericht;

Is Niet voltooid

U heeft een onjuist serveradres getypt of de server vereist een protocolversie die niet door E-mail wordt ondersteund.

Bij het instellen va een SSL verbinding en het aanvinken van "alle certificaten accepteren" geeft hij aan dat mijn gebruikersnaam/wachtwoord niet klopt (die klopt dus wel...)

iemand enig idee?

Ik hoef bovendien geen "domein" in te vullen wat ik bij m'n oude telefoon wel moest.
Iemand nog enig idee? het gaat om een MfE account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 08:04
Iemand die een werkende agendawidget heeft voor op de GN? Degenen die ik heb geprobeerd werken niet met ICS, en de standaardwidget vind ik te groot. Ik wil gewoon 1 klein balkje voor op één van mn schermen met mn volgende afspraak..

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Maardiweb schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:03:
Iemand die een werkende agendawidget heeft voor op de GN? Degenen die ik heb geprobeerd werken niet met ICS, en de standaardwidget vind ik te groot. Ik wil gewoon 1 klein balkje voor op één van mn schermen met mn volgende afspraak..
Zoek is op Wizz widget, zit vast wel wat bij ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:28

Koppensneller

winterrrrrr

Ik heb in ieder geval een yakjuxw-build, dus binnenkort maar een yakju-versie flashen. Wel jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
Chris7 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:56:
Ik las gisteren een beetje verontrustend bericht op XDA: http://www.xda-developers...laxy-nexus-still-a-nexus/

Hopelijk zijn de toestellen die in Nederland verkocht worden met de yakju-build, want dan heb ik straks een Nexus en moet ik alsnog op Samsung wachten voor Android-updates :(
Natuurlijk kun je wel de goed build installeren, maar ik heb toch liever in één keer een volledig onaangepaste versie.
Het is niet zo'n shocker als dat nieuwsbericht doet voorkomen: al bij de Nexus One had je toestellen die verkocht werden met vodafone-branded firmware ipv de vanilla android. Netjes is het niet, maar zolang de bootloader zich gedraagt als een ware Nexus, is er niet zoveel aan de hand en ben je altijd nog beter af dan bij iedere andere telefoon :)

[Ter vergelijking: bijna iedere laptop of computer die je koopt komt met windows en een hoop crapware preinstalled. Maar zolang je de crapware maar kan verwijderen of een ander OS kan installeren is er niks aan de hand :)]

[ Voor 10% gewijzigd door nuveo op 13-12-2011 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

Ik krijg mijn GN vrijdag binnen. Ik ben reuze benieuwd hoe het gaat bevallen; het is mijn eerste Android toestel en het zal dus best wel een ontdekkingsreis worden om alles zo te krijgen zoals ik het wil en om de programma's te krijgen die ik nodig heb. Is er ook nog een lijstje met Android must-have's?

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflecta
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-08 12:22
Is er een manier om in de ICS browser alle webpaginas automatisch in desktop versie te openen? ? Dat kon op mn HTC Desire, maar ik kan het hier niet vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door daflecta op 13-12-2011 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

purewidget werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
afterburn schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:17:
Ik krijg mijn GN vrijdag binnen. Ik ben reuze benieuwd hoe het gaat bevallen; het is mijn eerste Android toestel en het zal dus best wel een ontdekkingsreis worden om alles zo te krijgen zoals ik het wil en om de programma's te krijgen die ik nodig heb. Is er ook nog een lijstje met Android must-have's?
Daarvoor moet je in dit topic zijn.

On a different note, Paul OBrien (MoDaCo) schijnt FB contact sync werkend te hebben. Niet verkeerd. Iemand al zijn rom geprobeerd? Ik lees wat verontrustende berichten over battery drain.

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 08:04
GrandPuba schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:10:
[...]

Zoek is op Wizz widget, zit vast wel wat bij ;-)
Hij werkt idd wel, maar niet echt wat ik wil. Wil het liefst gewoon een balkje van 1x4 tegeltjes met de eerstvolgende afspraak. De meeste widget-apps hebben dit wel of kan je het iig instellen, maar ze zijn allemaal nog niet compatible met ICS :(

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
Hallo. Ik heb inmiddels de nexus ook in het bezit echter heb ik volgens mij problemen met het scherm. Als de helderheid op automatisch staat zie ik een soort van horizontale strepen door het beeldvan een witte achtergrond. Hebben meer mensen hier last van?

Als ik de helderheid omhoog zet dan zie je er bijna niks meer van overigens.

[ Voor 13% gewijzigd door Possible op 13-12-2011 18:49 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Possible schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:42:
Hallo. Ik heb inmiddels de nexus ook in het bezit echter heb ik volgens mij problemen met het scherm. Als de helderheid op automatisch staat zie ik een soort van horizontale strepen door het beeldvan een witte achtergrond. Hebben meer mensen hier last van?

Als ik de helderheid omhoog zet dan zie je er bijna niks meer van overigens.
Voortaan graag eerst even Googlen, want hier kun je best wel wat over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Yep inderdaad..had al gevonden dat het te maken heeft met amoled scherm.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
Daarvoor moet je in dit topic zijn.

On a different note, Paul OBrien (MoDaCo) schijnt FB contact sync werkend te hebben. Niet verkeerd. Iemand al zijn rom geprobeerd? Ik lees wat verontrustende berichten over battery drain.
Ik heb die rom geprobeerd, maar inderdaad leek het erop dat de batterij snel leeg ging, binnen 6 uur van 100 naar 50%, zonder echt veel te doen ermee (paar keer twitter feed bekijken en natuurlijk even het toestel showen op werk).

Heb de facebook sync niet in actie gezien... Ook niet naar gezocht, dus weet niet of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

Chris7 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:56:

te controleren op de volgende manier:
Download a file manager like ES file explorer, go to phone/system/ and open build.prop
Ik heb iig geluk door een 'Google build' te hebben.
telefoon heb ik de 6e besteld bij GSMeasy en is de 8e geleverd, voor men die daar interesse in heeft.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Dawn schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:10:
[...]

te controleren op de volgende manier:

[...]

Ik heb iig geluk door een 'Google build' te hebben.
telefoon heb ik de 6e besteld bij GSMeasy en is de 8e geleverd, voor men die daar interesse in heeft.
Ik heb dus een andere build, maar die van mij komt ook bij GSMeasy vandaan (de 10e geleverd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:12
Bij mij ook: ro.product.name=yakju
Tevens besteld en ontvangen vanuit GSMeasy.
Edit: 10de geleverd.

[ Voor 12% gewijzigd door Revres op 13-12-2011 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Als er behoefte aan is om dit te bespreken, maak dan even een apart topic aan waar de combinaties van winkels en builds vergeleken kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag. Als ik naar instellingen en dan apps ga en daar "wordt uitgevoerd" staan er allerlei apps die actieve processen en services weergeven. Mijn ram word voor 362mb gebruikt en er is 269mb vrij. Wat betekent dit voor de snelheid van mijn toestel en kan ik deze services en processen zomaar uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Een irritante bug? Hebben jullie dit ook? Dat als je gewoon wat wil typen hij vraagt naar invoermethode selecteren op de bovenste taakbalk. Dus dat ik naar instellingen kan gaan. Vrij irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou dit wel een bug zijn. Dit is gewoon een optie. Stoort toch helemaal niet. Het is eerder handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Zijn er hier ook mensen die de Galaxy Nexus bij Bol.com aangeschaft hebben? Is het dan wel een "google build" (yakju)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:17:
Waarom zou dit wel een bug zijn. Dit is gewoon een optie. Stoort toch helemaal niet. Het is eerder handig
Maar ze weten mijn invoermethode al;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
EnigmaNL schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:20:
Zijn er hier ook mensen die de Galaxy Nexus bij Bol.com aangeschaft hebben? Is het dan wel een "google build" (yakju)?
Yeps. Gewoon unbranded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
alwaysleft schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:11:
Een irritante bug? Hebben jullie dit ook? Dat als je gewoon wat wil typen hij vraagt naar invoermethode selecteren op de bovenste taakbalk. Dus dat ik naar instellingen kan gaan. Vrij irritant
Dat gebeurt als je meerdere input languages hebt geselecteerd in de keyboard settings, zie mijn post van een pagina of twee terug. Ik vind het juist handig, ik typ 50/50 Engels/Nederlands op m'n telefoon, zo is het makkelijk switchen :)

[ Voor 10% gewijzigd door nuveo op 13-12-2011 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Gelukkig maar. Als ik hem ga kopen bestel ik hem wel daar, lekker snelle levertijden en goede ervaring met bol.

Ik twijfel echter nog steeds of ik dit toestel wil aanschaffen. Het is echt een mooi apparaat alleen ik krijg het gevoel alsof er binnen korte tijd een beter toestel op de markt komt waarbij de Galaxy Nexus weer in het niet valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08 19:40
Je weet dat je de grote kan veranderen? Ikzelf heb 1 pagina vullende (standaard) widget, maar op mijn centrale homescreen, heb ik hem minimaal (zelfde grote als de oude widget) waar alleen de volgende afspraak op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnigmaNL schreef op woensdag 14 december 2011 @ 00:05:

Ik twijfel echter nog steeds of ik dit toestel wil aanschaffen. Het is echt een mooi apparaat alleen ik krijg het gevoel alsof er binnen korte tijd een beter toestel op de markt komt waarbij de Galaxy Nexus weer in het niet valt.
Idem hier, verzekering loopt deze maand af, abonnement is gewoon sim-only
dus wil graag weer een nieuw los toestel (nieuw) kopen bij de MediaMarkt.
Twijfel alleen ook, maar goed, denk niet dat ik DAT moet gaan doen, gewoon
de Nexus kopen, sowieso een praaltje an sich, quadcore phones liggen in het
verschiet, Q1 of Q2 pas de eerste quadcore toestel van HTC, dus Samsung zal
het óók zeker om- en rondom die tijd gaan releasen, meestal doe ik 1 jaar met
mijn toestel, dus half jaartje 'zuur' zijn, dan stap ik wel weer over :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
EnigmaNL schreef op woensdag 14 december 2011 @ 00:05:
[...]

Gelukkig maar. Als ik hem ga kopen bestel ik hem wel daar, lekker snelle levertijden en goede ervaring met bol.

Kleine tip wat aanschaffen betreft, bij phonehouse is hij € 40 goedkoper dan bij Bol. (En in de winkel dus geen last van levertijden ed)

Daarnaast als je twijfelt, en je kjnt wachten, dan zou ik wachten op de S3 oid, aangezien feature wise, de GN alleen onderscheidend is door ICS, NFC en het scherm. Voor mij was de belangrijkste reden, is simpelweg de pure Google ervaring (geen blokkades op SIP of andere mogelijkheden, zonder dat je custom ROM ed hoeft te gebruiken en snelle updates)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 06:26
Ik mis facebook contact sync eigenlijk niet. Tis heel makkelijk te omzeilen met 'Google Contact Sync' op je PC te downloaden. Deze merged al je facebook contact pics met facebook. Nu werken de pics gewoon altijd.

klein lijstje met must haves: spotify, shazam, MX videoplayer, amazon app store, SiMi clock, pure calender, pure grid calendar, pure messenger,Whatsapp, ABN bankieren, dropbox, buienalarm, aix weatherwidget, xda premium

Ik heb op XDA nog geen Nederlanders gezien zonder Yakju, goed teken voor ons dus!

Voor mensen met battery drain:
- Facebook uitzetten na gebruik
- Geen live wallpaper
Ik ging hierdoor van 9 uur naar 18 uur! moderate use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Penetrator schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:03:
Ik mis facebook contact sync eigenlijk niet. Tis heel makkelijk te omzeilen met 'Google Contact Sync' op je PC te downloaden. Deze merged al je facebook contact pics met facebook. Nu werken de pics gewoon altijd.

klein lijstje met must haves: spotify, shazam, MX videoplayer, amazon app store, SiMi clock, pure calender, pure grid calendar, pure messenger,Whatsapp, ABN bankieren, dropbox, buienalarm, aix weatherwidget, xda premium

Ik heb op XDA nog geen Nederlanders gezien zonder Yakju, goed teken voor ons dus!

Voor mensen met battery drain:
- Facebook uitzetten na gebruik
- Geen live wallpaper
Ik ging hierdoor van 9 uur naar 18 uur! moderate use
* Koppensneller meldt met yakjuxw :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
alwaysleft schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:11:
In oudere versies kon je van toetsenbord veranderen door lang te drukken op een invoerveld. Dit werkt nu niet meer. In plaats daarvan kan je nu dus wisselen met behulp van dat icoontje. Stoort mij niet, maar als je maar 1 toetsenbord hebt kan ik me voorstellen dat het irritant is...

Overigens kan je wel kiezen voor "google voice typing". Nog niet geprobeerd, maar denk dat als je die niet gebruikt en verwijderd (als dat kan) dat je dan het icoontje niet meer ziet... Het valt te proberen.

Ik ga het in ieder geval niet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

KoppenSneller schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:07:
[...]

* Koppensneller meldt met yakjuxw :(
Hoe kan je dat zien?

zo dus: Nu alleen nog de vraag wat "SDK installeren" inhoudt?
ex87 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:15:
Over de mensen die zich zorgde maken over die paar posts over een update hierboven, ik heb net mijn Nexus even onderzocht en ->

ro.build.fingerprint=google/yakju/maguro:4.0.1/ITL41F/228551:user/release-keys

Ik heb dus gewoon de Google versie. Als je dit zelf wil testen -> SDK installeren en:

adb shell cat /system/build.prop

Dan zoeken naar de fingerprint regel.

[ Voor 58% gewijzigd door The Deaken op 14-12-2011 12:16 ]

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Voor de builds en welke versie bij welke winkel wordt geleverd graag even een nieuw topic aanmaken, voordat het hele topic overspoeld wordt met dit soort posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravvie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-07-2023
Ik heb hem gisteren bij Bol.com besteld. Nu net binnen gekregen. Simkaart erin en woppa: ERRORS galore!

Ik krijg nonstop de melding:

"Het proces android.process.acore is gestopt"

Mn toetsenbord popt nooit omhoog. Ik kan er nu vrijwel niets mee. De melding popt om de 2a3 seconden omhoog. Please shoot me....

[ Voor 0% gewijzigd door Ravvie op 14-12-2011 12:46 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ravvie schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:43:
Ik heb hem gisteren na Bol.com besteld. Nu net binnen gekregen. Simkaart erin en woppa: ERRORS galore!

Ik krijg nonstop de melding:

"Het proces android.process.acore is gestopt"

Mn toetsenbord popt nooit omhoog. Ik kan er nu vrijwel niets mee. De melding popt om de 2a3 seconden omhoog. Please shoot me....
Terug sturen, het acore proces is het core process van Android. Het is dezelfde melding die je krijgt als het flashen van een rom niet goed gelukt is, dus mogelijk is daar wat fout gegaan bij het assembleren. De rom (het besturingssysteem als het ware) staat dus niet lekker op het geheugen.

Wil je dat niet, dan kun je hem rooten en een andere rom flashen. Zou het ook moeten oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Software hoort hier niet thuis.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 14-12-2011 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflecta
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-08 12:22
Had m'n Nexus nog geen uur en de batterij begaf het al. Na een doffe knal viel m'n Nexus uit en rook heel de woonkamer naar verbrand plastic :s Toestel deed het nog wel. Gelukkig waren ze bij Bel Company zo vriendelijk om me gelijk een nieuwe batterij mee te geven. Wel een uit de verpakking van een andere Nexus, want anders had ik zonder NFC gezeten.

Nu maar is kijken hoe ik die verbrande plastic lucht wegkrijg. bah. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:10

Ves

A gadget addicted Bounty

Dat is balen. Wanneer had je het gehaald? Ik zou denken dat ze je meteen een heel nieuw toestel mee zouden geven.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
daflecta schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:01:
Had m'n Nexus nog geen uur en de batterij begaf het al. Na een doffe knal viel m'n Nexus uit en rook heel de woonkamer naar verbrand plastic :s Toestel deed het nog wel. Gelukkig waren ze bij Bel Company zo vriendelijk om me gelijk een nieuwe batterij mee te geven. Wel een uit de verpakking van een andere Nexus, want anders had ik zonder NFC gezeten.

Nu maar is kijken hoe ik die verbrande plastic lucht wegkrijg. bah. :(
Kommetje azijn of anders een citroen met kruidnagel ;) Verder gewoon luchten. Maar die geur zit vast ook wel in je toestel nu?

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 10:21
Hmm, net een heel klein krasje ontdekt op me scherm alleen goed te zien in direct licht.
Daarna me Nexus S er is bijgepakt waar ik van uit ging dat hij kras vrij was gebleven, maar die had er ook 2.

Balen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 09:25

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Net binnen, het is toch wel een grote telefoon. Ik was de Desire gewend, hij's wel lekker licht. Zal een kwestie van gewenning zijn. Ik mis wel T9 dialer van HTC, die is toch wel handig vergeleken met de standaard dialer. Ook mis ik de hardware menu button, aangezien deze niet altijd toont. Voor de rest is het maar weer leuk speelgoed :)

[ Voor 9% gewijzigd door FRoSTy op 14-12-2011 14:47 ]

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Voor die t9 dialer, probeer eens dialer one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ruim een dag (1dg/4u) met mijn eerste "lading" gedaan, had toen nog maar 5% over hehe. Erg netjes aangezien ik er natuurlijk veel mee loop te spelen.

Wat is de agenda widget trouwens verbeterd zeg! Ziet er eindelijk normaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Over mijn batterij heb ik ook niks te klagen. Inmiddels 7 uur en 15 min van het stroom en nog 76% over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Hoeveel uren / min heeft je scherm aangestaan bij dit verbruik? zal wel niet veel langer zijn dan 20 minuten ofzo?

[ Voor 28% gewijzigd door GrandPuba op 14-12-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:25
GrandPuba schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:31:
Hoeveel uren / min heeft je scherm aangestaan bij dit verbruik? zal wel niet veel langer zijn dan 20 minuten ofzo?
Ik gok tussen de 15 en 30 minuten ;)

EDIT: Precies, anders edit je net wanneer ik post :+

[ Voor 9% gewijzigd door Laguna op 14-12-2011 15:41 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Niet zo heel veel.. Af en toe een mailtjes bekijken / whatsapp berichten en bellen. Ik denk +- 35 min..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Check dat voor de grap eens als je via accu, het scherm aantikt dan kun je het aantal minuten zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 00:18:
[...]

Idem hier, verzekering loopt deze maand af, abonnement is gewoon sim-only
dus wil graag weer een nieuw los toestel (nieuw) kopen bij de MediaMarkt.
Twijfel alleen ook, maar goed, denk niet dat ik DAT moet gaan doen, gewoon
de Nexus kopen, sowieso een praaltje an sich, quadcore phones liggen in het
verschiet, Q1 of Q2 pas de eerste quadcore toestel van HTC, dus Samsung zal
het óók zeker om- en rondom die tijd gaan releasen, meestal doe ik 1 jaar met
mijn toestel, dus half jaartje 'zuur' zijn, dan stap ik wel weer over :+.
Je kunt wachten voor 5 maanden, dan krijg je idd mogelijk quadcore telefoons.
Maar,...1. is toch nog wel 5 maanden wachten, den niet dat je van minder uit moet gaan tot je hem echt kunt kopen. maar zo blijf je natuurlijk door gaan. elke 5 maanden komt wel wat beters uit.
Vraag is wat het voordeel ervan zal zijn.

2. ik heb er ook over gedacht, maar enige reden die ik zo snel kon verzinnen dat ik een quadcore zou willen is games, maar gezien ik me android games op me tablet speel ivm scherm grootte, zag ik ff geen reden om 5 maanden te wachten.

Maar is eigen keuze natuurlijk.. ben blij met me GN en weet dat hij nog sneller gaat worden zodra er meer betere kernels en roms komen, zo ging het ook met me DHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
nieuws: Google kan varianten Galaxy Nexus niet zelf updaten

Zelf wel de jakju versie ( komt bij pdashop / coolblue vandaan )

[ Voor 17% gewijzigd door GrandPuba op 14-12-2011 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de grootste lol met de weer-widget. Dat ding durft nu te beweren dat ik in Haren (Groningen) zit, maar ik zit midden in Friesland :P
Ook als ik 'm thuis ververs geeft ie eerst vier andere plaatsen, voordat ie op Groningen uitkomt. Zelfs als ik GPS uitzet en handmatig Groningen invoer...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Vaag, telefoon lag net aan de lader, ene moment doet hij het prima, andere moment scherm zwart. Totaal dood, accu eruit en erin...krijg ik een Odin boot scherm met een grote start knop en daaronder een android en daar onder downloading...

Druk ik nogmaals op de aan/uit knop omdat er niets leek te gebeuren, toen bootte hij gewoon.

Vage shit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Als je de (originele?) lader er weer induwt, gaat hij dan weer in download mode? Een lader die als USB Jig werkt lijkt me niet zo handig :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Nee, hij werkt nu weer als normaal. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:10

Ves

A gadget addicted Bounty

Hoe werkt de GPS bij sommige van jullie?

De eerste keer was echt een ramp. Pas toen ik ergens in de buurt stond met redelijk weinig woningen kreeg ik een goed signaal. Dit gebeurde ook pas nadat ik apps zoals GPS status en GPS Test had geprobeerd.

Daarna ging het een keer vlot via Foursquare (buiten) maar nu ik weer binnen ben is het weer drama.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-TheNose- schreef op woensdag 14 december 2011 @ 18:36:
Nee, hij werkt nu weer als normaal. :P
Volume down + Power = Odin boot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de galaxy nexus die door vodafone word geleverd simlock vrij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

VesNL schreef op woensdag 14 december 2011 @ 19:59:

De eerste keer was echt een ramp. Pas toen ik ergens in de buurt stond met redelijk weinig woningen kreeg ik een goed signaal. Dit gebeurde ook pas nadat ik apps zoals GPS status en GPS Test had geprobeerd.

Daarna ging het een keer vlot via Foursquare (buiten) maar nu ik weer binnen ben is het weer drama.
De GPS op de Nexus is idd niet erg goed .
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8b621.png

Hopelijk komt daar snel een fix voor (netzoals bij de galaxy toendertijd).

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft hier iemand ook Navigon voor de Nexus al gedownload? Ik wilde dat er namelijk opzetten, maar zodra ik via de App kaarten wil downloaden krijg ik de volgende melding: Er is een fout opgetreden. Het downloaden is mislukt.
En als ik de kaarten via de PC wil downloaden ( er is een programma voor te downloaden via de Navigon site ), dan zegt dat programma dat er geen toestel is verbonden met de PC ( terwijl dat natuurlijk wel zo is ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pfunk
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 13:48
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:10:
Weet er misschien iemand waar ik een officiële handleiding in nederlands vind voor de Galaxy Nexus?
Ben de Nederlandse handleiding van de Galaxy Nexus niet in PDF-formaat tegen ´t lijf gelopen ofzo... maar deze is wél geheel online te vinden op: http://support.google.com/ics/nexus/?hl=nl.

World OFF - Music ON (( d[-_-]b ))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dion91
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-11-2022
Heb de mijne vandaag ook mogen ontvangen. Op zich heel positief, behalve over de batterij. Heb hem nu 2,5 uur van de oplader en hij heeft slechts 75% over. Scherm staat op z'n laagst en ik speel er nauwelijks mee, om te kijken of de batterij dan langer vol blijft... Toch blijft hij redelijk snel leeglopen. What to do?

Zijn er overigens geen batterijen op de markt die veel beter zijn? Dacht dat er wel zoiets was voor de HTC namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

[b][message=37326043,noline]
Zijn er overigens geen batterijen op de markt die veel beter zijn? Dacht dat er wel zoiets was voor de HTC namelijk.
Hou er rekening mee dat je geen normale batterij erin kan stoppen zoals met andere telefoons, de Nexus heeft de NFC chip in de batterij gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Dion91 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:29:
Heb de mijne vandaag ook mogen ontvangen. Op zich heel positief, behalve over de batterij. Heb hem nu 2,5 uur van de oplader en hij heeft slechts 75% over. Scherm staat op z'n laagst en ik speel er nauwelijks mee, om te kijken of de batterij dan langer vol blijft... Toch blijft hij redelijk snel leeglopen. What to do?
Als je de telefoon pas sinds vandaag hebt kun je natuurlijk nog niets zeggen over de batterijduur. Dus what to do: Kijk over een week nog eens zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
quartex schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:56:
[...]

Hou er rekening mee dat je geen normale batterij erin kan stoppen zoals met andere telefoons, de Nexus heeft de NFC chip in de batterij gestopt.
Het kan wel toch? Je mist dan alleen de nfc functionaliteit, maar hij doet het dan toch wel hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

batterij moet een paar keer opgeladen zijn , die wordt int begin beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
VesNL schreef op woensdag 14 december 2011 @ 19:59:

Binnen heeft bij mij nog nooit GPS gewerkt, op welk apparaat dan ook... ?

Ik kom van een Galaxy S en voor mij is de GPS juist veel beter, de GPS op de Galaxy S was een beetje hit or miss, dan deed hij het weer een periode goed, dan kon hij een uur lang geen fix krijgen (moest om de zoveel maanden een factory reset doen en dan deed hij het weer prima...).

De Galaxy Nexus heeft tot nu toe zeer snel een fix en is zeer nauwkeurig (snelheid en google navigatie). Dit na 3 dagen gebruik...

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Iemand enig idee waar je in ICS nummerweergave aan/uit kan zetten, kan het echt niet vinden.

• XQB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06-2024

XQB

Voor de mensen die geen YAKJU build hebben, is hier http://forum.xda-develope...p?p=20281542&postcount=59 een oplossing voor gevonden. Zelf niet gebruikt omdat ik al een YAKJU build heb.

• Laguna
Tekielja schreef op donderdag 15 december 2011 @ 00:17:
Iemand enig idee waar je in ICS nummerweergave aan/uit kan zetten, kan het echt niet vinden.
Bij oproepen -> menu -> instellingen -> andere instellingen voor bellen -> aanvullende instellingen -> beller-id :)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Laguna schreef op donderdag 15 december 2011 @ 00:28:
[...]

Bij oproepen -> menu -> instellingen -> andere instellingen voor bellen -> aanvullende instellingen -> beller-id :)
Dank je...
Die hebben ze goed verstopt zeg.

• thve
  • Laatst online: 23:07
Op internet lees ik dat lightflow het ook moet doen met whatsapp.
Maar in het lijstje met apps staat hij et niet bij.
Is het bij iemand wel gelukt? Zoja, hoe?

• quartex

quartex

Cyleo schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:42:
[...]

Het kan wel toch? Je mist dan alleen de nfc functionaliteit, maar hij doet het dan toch wel hoop ik?
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij moet dat geen probleem zijn.

En het blijkt dat alleen de nfc antenne in de batterij is ingebouwd en niet de chip.

• Laguna
thve schreef op donderdag 15 december 2011 @ 01:02:
Je kan het ook gewoon bij Whatsapp zelf instellen. Je kan daarbij zelfs nog verschillende kleuren toewijzen aan individuele berichten en groepsberichten.

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:45
thve schreef op donderdag 15 december 2011 @ 01:02:
Whatsapp zit enkel in de betaalde variant, als je die hebt staatie wel in het lijstje met additional applications.

• XQB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06-2024

XQB

Laguna schreef op donderdag 15 december 2011 @ 01:23:
[...]

Je kan het ook gewoon bij Whatsapp zelf instellen. Je kan daarbij zelfs nog verschillende kleuren toewijzen aan individuele berichten en groepsberichten.
Ik krijg een vage bug, dat als ik lightflow aan zet ook talkback aan gaat. dus alles was ik aanraak word hardop gesproken. Heb je daar ook last van?

• thve
XQB schreef op donderdag 15 december 2011 @ 01:30:
[...]

Ik krijg een vage bug, dat als ik lightflow aan zet ook talkback aan gaat. dus alles was ik aanraak word hardop gesproken. Heb je daar ook last van?
Nee, daar heb ik geen last van. Het werkt bij mij gewoon goed.

Balen!, heb ik net de betaalde variant gekocht, verwijder ik per ongeluk lightflow.
En nu kan ik hem niet meer terug downloade omdat mijn "order" "geanuleerd" is.

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

XQB schreef op donderdag 15 december 2011 @ 00:22:
Voor de mensen die geen YAKJU build hebben, is hier http://forum.xda-develope...p?p=20281542&postcount=59 een oplossing voor gevonden. Zelf niet gebruikt omdat ik al een YAKJU build heb.
Dat ga ik zo eens proberen, het resultaat meld ik hier!

• GrandPuba
thve schreef op donderdag 15 december 2011 @ 01:33:
[...]

Nee, daar heb ik geen last van. Het werkt bij mij gewoon goed.

Balen!, heb ik net de betaalde variant gekocht, verwijder ik per ongeluk lightflow.
En nu kan ik hem niet meer terug downloade omdat mijn "order" "geanuleerd" is.
Mail even met de ontwikkelaar hierover, dat is een behoorlijk helpzame gast.

Hebben mensen al ervaring met andere laders van bijvoorbeeld andere telefoons? werkt dit gewoon goed of zitten er nog haken en ogen aan wat wel of niet kan?
Hoorde vanmorgen vroeg een trillend transistor / reletje in mijn oplader nadat ik hem uit de stroom had getrokken, laad verder gewoon prima op hoor.
Vond namelijk de laders van HTC Desire bijvoorbeeld altijd beter als andere het lijkt wel of die beter oplaad.

Na een ruime week de GN te hebben toch nog even een update van zaken, na mijn eerste ding van een ruime dag gebruik, is een week toch al anders qua gebruik.

Volume van de telefoon is out-of-the-box echt zeer laag ik hoef geen mega harde muziek via het speakertje af te spelen, maar als de telefoon in een hoesje zit dan hoor je helemaal geen notificatie.
Oplossing hiervoor is ( zonder rooten ) Volume+ downloaden ( +8 geeft beter geluid ) van de website van de dev daar staat namelijk de betaalde versie gratis ( https://market.android.co...FU1QuYW5kcm9pZC5sdmgiXQ.. )
Wat ik wel heb is na een fractie van een seconden na dat er een geluidje is geweest, hoor je dat het speakertje uitgaat door een kort tikje... niet erg maar dit heeft vast te maken met de kwaliteit van het interne speakertje zelf.

De annuleren en ok knop, wie dit verzonnen heeft om om te draaien blijft raar ( het went hoor, maar ff serieus laten we het op 1 manier houden )

Plaatsen van de menu's in apps blijft ook wisselend, blijft ook eigenaardig.

Batterij, verbruik voor een telefoon met zo'n scherm lijkt toch wel zeer goed te zijn en naarmate je een paar keer hebt opgeladen wordt het ook langer, best tevreden.
Automatic Brightness ben ik niet zo weg van ( in zijn algemeenheid, dit zet ik vaak gauw uit ) uitgezet en door op niet al te hoog in te stellen, op een prettig niveau denk ik dat dit aardig batterij verbruik kan schelen, dit deed ik ook met de HTC Desire.

Bereik, volgens mij kan er wel e.a. verbeterd worden in de radio firmware ( niet fm radio dus want die zit er niet in!, maar de aansturing voor GSM / HSDPA, wifi, bluetooth etc. ) het lijkt erop dat ik minder bereik heb qua gsm met de GN als de HTC Desire, wellicht bedrog ivm een overstap Hi --> KPN waardoor ik tussen de netwerken zweefde met soms geen bereik had... wanneer ik geen bereik had, duurde het soms langer om van deze dip te herstellen, gaat bijna altijd goed maar soms naar flightmode en soms een shutdown en opnieuw aanzetten, op xda lees ik ook soortgelijke berichten.

Verder alleen fc's op apps die niet compatible zijn met ICS

Lightflow is ook een aanrader mbt notificaties via de LED

Verwijderd

Hoe kan je zoeken of je een YAKJU build hebt?

• GrandPuba
Installeer es file explorer
Open es file explorer, klik op het sterretje en klik op phone, gaan naar de map system, beetje afhankelijk van hoe je de view hebt staan, klik je op de file build.prop deze open je met de html viewer.

Vervolgens zoek je naar dit...
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1323862352.png

• joblamie
  • Niet online
GrandPuba schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:13:
Installeer es file explorer
Open es file explorer, klik op het sterretje en klik op phone, gaan naar de map system, beetje afhankelijk van hoe je de view hebt staan, klik je op de file build.prop deze open je met de html viewer.

Vervolgens zoek je naar dit...
Kijk, naar deze duidelijke instructies was ik opzoek. Bedankt!
Gelukkig heb ik de goede build! (The Phone House - fysieke winkel)

• thve
@GrandPuba

het is al opgelost, ik kon de app gewoon opnieuw kopen.

mijn GN laat ook gewoon goed op met mijn htc oplader.

het bereik vind ik best goed. vergeleken met mijn desire doet deze het ongeveer even goed. (wifi, gsm, 3g)
gps heb ik nog niet goed kunnen testen.

Verwijderd

Heb het met een ander programma dan de HTML viewer moeten openen maar heb dus de YAKJU build.
Dit wil dus zeggen dat ik gewoon de updates van Google krijg?

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

KoppenSneller schreef op donderdag 15 december 2011 @ 08:56:
[...]

Dat ga ik zo eens proberen, het resultaat meld ik hier!
Done. Ik heb nu ook een yakju-build :)

• joblamie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:01:
Heb het met een ander programma dan de HTML viewer moeten openen maar heb dus de YAKJU build.
Dit wil dus zeggen dat ik gewoon de updates van Google krijg?
Ja.
Pagina: 1 ... 19 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.