thve schreef op donderdag 15 december 2011 @ 01:33:
[...]
Nee, daar heb ik geen last van. Het werkt bij mij gewoon goed.
Balen!, heb ik net de betaalde variant gekocht, verwijder ik per ongeluk lightflow.
En nu kan ik hem niet meer terug downloade omdat mijn "order" "geanuleerd" is.
Mail even met de ontwikkelaar hierover, dat is een behoorlijk helpzame gast.
Hebben mensen al ervaring met andere laders van bijvoorbeeld andere telefoons? werkt dit gewoon goed of zitten er nog haken en ogen aan wat wel of niet kan?
Hoorde vanmorgen vroeg een trillend transistor / reletje in mijn oplader nadat ik hem uit de stroom had getrokken, laad verder gewoon prima op hoor.
Vond namelijk de laders van HTC Desire bijvoorbeeld altijd beter als andere het lijkt wel of die beter oplaad.
Na een ruime week de GN te hebben toch nog even een update van zaken, na mijn eerste ding van een ruime dag gebruik, is een week toch al anders qua gebruik.
Volume van de telefoon is out-of-the-box echt zeer laag ik hoef geen mega harde muziek via het speakertje af te spelen, maar als de telefoon in een hoesje zit dan hoor je helemaal geen notificatie.
Oplossing hiervoor is ( zonder rooten ) Volume+ downloaden ( +8 geeft beter geluid ) van de website van de dev daar staat namelijk de betaalde versie gratis (
https://market.android.co...FU1QuYW5kcm9pZC5sdmgiXQ.. )
Wat ik wel heb is na een fractie van een seconden na dat er een geluidje is geweest, hoor je dat het speakertje uitgaat door een kort tikje... niet erg maar dit heeft vast te maken met de kwaliteit van het interne speakertje zelf.
De annuleren en ok knop, wie dit verzonnen heeft om om te draaien blijft raar ( het went hoor, maar ff serieus laten we het op 1 manier houden )
Plaatsen van de menu's in apps blijft ook wisselend, blijft ook eigenaardig.
Batterij, verbruik voor een telefoon met zo'n scherm lijkt toch wel zeer goed te zijn en naarmate je een paar keer hebt opgeladen wordt het ook langer, best tevreden.
Automatic Brightness ben ik niet zo weg van ( in zijn algemeenheid, dit zet ik vaak gauw uit ) uitgezet en door op niet al te hoog in te stellen, op een prettig niveau denk ik dat dit aardig batterij verbruik kan schelen, dit deed ik ook met de HTC Desire.
Bereik, volgens mij kan er wel e.a. verbeterd worden in de radio firmware ( niet fm radio dus want die zit er niet in!, maar de aansturing voor GSM / HSDPA, wifi, bluetooth etc. ) het lijkt erop dat ik minder bereik heb qua gsm met de GN als de HTC Desire, wellicht bedrog ivm een overstap Hi --> KPN waardoor ik tussen de netwerken zweefde met soms geen bereik had... wanneer ik geen bereik had, duurde het soms langer om van deze dip te herstellen, gaat bijna altijd goed maar soms naar flightmode en soms een shutdown en opnieuw aanzetten, op xda lees ik ook soortgelijke berichten.
Verder alleen fc's op apps die niet compatible zijn met ICS
Lightflow is ook een aanrader mbt notificaties via de LED