Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:25
Met de stock Microben live wallpaper is de lag aanzienlijk aanwezig bij het wisselen tussen homescreens. Bij Phase Beam is het me nog niet opgevallen.

Ik vind het trouwens vreemd dat er bij mijn apps onder het kopje "Niet geïnstalleerd" de volgende applicaties staan vermeld: Google Earth, Google Maps en Street View in Google Maps. Terwijl deze standaard geïnstalleerd staan.

[ Voor 43% gewijzigd door Laguna op 11-12-2011 12:51 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
Nou, ligt dus niet alleen aan mij of het toestel. Van de live wallpapers wist ik dat ze het konden hebben, tenminste van de Microben. Maar klopt wel dat het uitmaakt hoe snel je sleept.
Moet wel zeggen dat ik nog geen crash heb gehad, het toetsel is echt stabiel. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de volgende update van Google. Voor mijn gevoel staat dit echt nog aan het begin en kan het echt, en zal het ook echt nog, een stuk verbeteren.

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
Waar ik na een paar dagen zeer slecht over te spreken ben, en een vriend van mij ook met GN is de USB mtp ptp optie.
Ik kan het niet goed volgen... ik dacht eerst dat ik gek was, maar aangezien ik niet de enige ben..
Je kopieert wat foto's van bijvoorbeeld je pc, en opeens stopt het met kopieren... telefoon los van usb en weer aankoppelen lost het niet op.
Je moet je telefoon echt uitzetten om weer te kunnen kopieren... zodra tijdens het kopieren je telefoon het scherm uitgaat gaat het weer mis, dit is een bekend probleem ( op XDA wordt dit ook gemeld )...
Prima op te lossen via bijvoorbeeld ES file explorer en via het netwerk ( wat mijn voorkeur heeft ) maar happy hiermee niet echt.
Beetje raar ook dat je twee opties hebt ptp en mtp, waarom niet kiezen voor 1 optie ala UMS, maar dan op de mtp ptp manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
mbroeders schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:48:
Moet wel zeggen dat ik nog geen crash heb gehad, het toetsel is echt stabiel.
Ik heb toch wel een aantal apps al gehad welke fc'en , ook de browser, sommige kunnen zeker komen omdat ze niet ICS compatible zijn... andere apps vage fc's.
Reboots of echte systeem crashes nog niet gehad, al lees ik over regelmatige problemen die onstaan met name na de eerste twee dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:01
Ik heb wel gehad dat ik ineens mijn knoppen kwijt was waardoor ik niets meer kon doen (zat in Whatsapp en kon niet meer weg). Ook ging mijn toestel vanmorgen niet aan, dit was opgelost nadat ik mn batterij er uit haalde en er weer in.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:25
Sinds afgelopen donderdag in het bezit van dit toestel. Echt super tevreden en een goede upgrade vanaf de Nexus one. Maar helaas zit ik met een klein probleem.

Sinds gisteren is mij opgevallen dat ik een dode pixel heb, waar ik me helemaal aan kapot erger. In hoeverre is het mogelijk dat ik het toestel kan terug sturen voor een nieuwe? In principe mag ik sowieso de telefoon terug sturen aangezien ik nog in de eerste week zit.

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39
Terugsturen mag toch alleen ongebruikt en in originele verpakking?
Aangezien je de zegel hebt verbroken lijkt het me niet waarschijnlijk dat je die terug kan/mag sturen.

Er zijn wel van die apps die "stuck pixels" kunnen fixen door ze te stressen, geen idee of dat ook in jouw geval werkt maar wie niet waagt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnen de eerste week terugsturen refereer je mee aan de zogenaamde wet koop op afstand, voorwaarde daarbij is wel dat het toestel nog in nieuwstaat verkeerd (doos mag uiteraard open gemaakt zijn, anders kan je het niet zien). Of 1 dode pixel nieuwstaat is hangt af van de desbetreffende winkel en fabrikant (meeste partijen zien een toestel pas als kapot bij 3 dode pixels of meer). Je kan het beste gewoon die winkel bellen en vragen wat hun beleid hierin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:10
Heb 'm sinds gister, kom van een Nexus S af. Geniaal scherm, en man man wat is hij snel. Vraagje: ik zie niet bij contacten staan dat ik alleen contacten moet laten zien met een telefoonnummer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
Sypher schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:36:
Terugsturen mag toch alleen ongebruikt en in originele verpakking?
Aangezien je de zegel hebt verbroken lijkt het me niet waarschijnlijk dat je die terug kan/mag sturen.

Er zijn wel van die apps die "stuck pixels" kunnen fixen door ze te stressen, geen idee of dat ook in jouw geval werkt maar wie niet waagt..
Ik heb al een stuck pixel app laten draaien voor 5 uur. Helaas niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:21
MrLeeeet schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:45:
[...]

Ik heb al een stuck pixel app laten draaien voor 5 uur. Helaas niet geholpen.
Waar heb je hem gekocht? Bij b.v Coolblue ruilen ze een toestel met zo'n kwaaltje zonder gezeur om. Ik heb me Xoom 5x (...) mogen ruilen vanwege stof onder het scherm. Nummer 5 had het dus niet, en is tot nu toe stof vrij. DE reden dat ik sinds dien alles bij Coolblue koop.. Ik heb met nieuwe producten altijd wat en hun zijn de enige webstore die in mijn ogen echt goed omgaan met klachten/issues. Sinds me Xoom al meer dan 2000 euro daar uit gegeven puur voor de goede service met de Xoom :P.

Ik vind trouwens nog steeds het achter klepje echt slecht. Het voelt gewoon te plastic voor mij.. Elke keer als ik hem oppak heb ik weer dat ik ergens wel wat hoor, of dat het gewoon niet strak aanvoelt. Gelukkig volgende week een hoesje. Ik ben ook gewoon bij me Nexus S te veel gewend aan het hoesje wat hem stevig laat aanvoelen, het is nu allemaal te dun :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 15:23
Luqq schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:40:
Vraagje: ik zie niet bij contacten staan dat ik alleen contacten moet laten zien met een telefoonnummer :?
Druk op het telefoontje, dan zie je enkel je contacten met telefoonnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Nu we 't toch nog over pixels hebben, zijn er hier nog meer mensen waarbij het scherm wat aparte roodweergave heeft? In mijn geval lijkt een fullscreen roodweergave (met bijv Dead Pixel Tester) meer op een soort mix tussen rood en oranje dan een natuurlijk 'rood' wat je verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
ex87 schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:02:
[...]
Waar heb je hem gekocht?
Toestel gekocht bij GSMwijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ex87 schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:02:
[...]

Waar heb je hem gekocht? Bij b.v Coolblue ruilen ze een toestel met zo'n kwaaltje zonder gezeur om. Ik heb me Xoom 5x (...) mogen ruilen vanwege stof onder het scherm. Nummer 5 had het dus niet, en is tot nu toe stof vrij. DE reden dat ik sinds dien alles bij Coolblue koop.. Ik heb met nieuwe producten altijd wat en hun zijn de enige webstore die in mijn ogen echt goed omgaan met klachten/issues. Sinds me Xoom al meer dan 2000 euro daar uit gegeven puur voor de goede service met de Xoom :P.

Ik vind trouwens nog steeds het achter klepje echt slecht. Het voelt gewoon te plastic voor mij.. Elke keer als ik hem oppak heb ik weer dat ik ergens wel wat hoor, of dat het gewoon niet strak aanvoelt. Gelukkig volgende week een hoesje. Ik ben ook gewoon bij me Nexus S te veel gewend aan het hoesje wat hem stevig laat aanvoelen, het is nu allemaal te dun :P.
Een vraagje, welk hoesje heb je besteld en waar? En zijn er ook screenprotectors te krijgen voor de nexus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Nog niet gekocht, hij is er helaas nog niet maar heb van Coolblue zelf gehoord dat ze er uiterlijk deze week zijn. Ik ga voor de Barely there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi.c
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11-2023
Vrijdag de Nexus binnengekregen en nu al defect ;( ....

Tijdens het spelen van wordfeud viel de telefoon uit en is met geen mogelijkheid meer aan te krijgen. Geen enkel statusledje brandt meer. Dit terwijl de accu nog 50% was.

Heb de accu eruit gehaald en teruggeplaatst maar dit werkt ook niet met de netadapter....

Morgen dus even naar de The Phone House.. ben benieuwd wat ze me aanbieden heb nl. geen zin in een refurbished toestel.

[ Voor 13% gewijzigd door jordi.c op 11-12-2011 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidir
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 20:26
Als je voice typing wilt gebruiken om een bericht te maken. Hoe zeg je dat hij een punt (.) moet neerzetten en hoe een vraagteken (?). Als ik comma zeg dan doet hij dit wel maar niet bij punt of vraagteken. Weet iemand hier meer over? Of moet ik het anders inspreken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Vragen over aankopen, prijzen, winkels, garantie en alle andere niet-technische dingen horen hier niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Androidfan91 schreef op zondag 11 december 2011 @ 19:21:
Als je voice typing wilt gebruiken om een bericht te maken. Hoe zeg je dat hij een punt (.) moet neerzetten en hoe een vraagteken (?). Als ik comma zeg dan doet hij dit wel maar niet bij punt of vraagteken. Weet iemand hier meer over? Of moet ik het anders inspreken??
In het engels?

. = period
? = questionmark

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woensdag 7 december heb ik mijn Nexus binnengehad, maar toch heb ik hem vandaag vandaag al klaargemaakt om het terug te sturen naar Amazone. Van wat ik heb gelezen kan het zijn dat door de Amoled technologie grijze tinten ziet als je scherm op een lage helderheid staat. Echter zat er bij een hele streep/veeg die niet alleen te zien was op lage helderheid, maar ook op hoge helderheid (op bepaalde kleuren). Als je zoveel neerlegt wil je gewoon perfectie.

Terugsturen voor een refund leek mij de beste optie aangezien ik niet nu al een reparatie wil op een gloednieuwe toestel.

Ik weet niet hoe de afhandeling gaat zijn. Maar bestellen/bezorgen ging echt vlekkeloos dus ik hou Amazone in mijn "goeie shops" lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTom1990
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 10:30
Vandaag eerste vastloper gehad, lockscreen reageerde niet meer; dus opnieuw geprobeerd; Scherm ging met geen enkele mogelijkheid meer aan.

Batterij eruit, en loopt weer als een zonnetje;moet wel toegeven dat hij volgens mij vanaf vorige week maandag af maar 1 keer uit is geweest. Dus er was al een enorme running time volgens mij, hoeft er niet mee te maken hebben hoor. Maar je weet nooit. Ben al lang blij dat ie weer perfect loopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

In relatie tot een eerdere toetsenbord (mbt de voice en de komma) vraag, hier toch nog een vraag;

Hebben mensen al kunnen ontdekken of er een "enter to send" optie is voor bijvoorbeeld Google Talk, Whatsapp en de SMS?
Daarnaast, hebben mensen überhaupt al de "Enter" key kunnen vinden binnen de opties op het toetsenbord?

(ik doel hier op het stock toetsenbord, geen app oid).

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow-Dancer
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb zelf de voorkeur om de interface in het engels te hebben maar wel met een Nederlandse spellingscontrole. Dit kon bij mijn vorige (HTC) telefoon. Nu staan er bij spellingscontrole maar 6 opties:
-System default
-English
-French
-German
-Italian
-Spanish

Als ik de interface taal naar Nederlands instel met als taal "systeemtaal", dan heb ik gewoon Nederlandse spellingscorrectie. Maar als ik dus een andere interface taal kies, heb je alleen keuze uit system default en de andere 5 talen.

Ik heb getest wat er gebeurt als ik alles behalve het Nederlandse woordenboek inschakel met Engelse interface: Alle woorden zijn(en blijven) dan onbekend(rood onderstreept) met Nederlandse spellingssuggesties.. iets klopt hier niet helemaal. Dezelfde 6 opties blijven staan ongeacht welke woordenboeken geïnstalleerd zijn. Het lijkt alsof de 6 opties hardcoded zijn.

Iemand een idee hoe ik wel een Engelse interface met Nederlandse spellingscorrectie kan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Laguna schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:42:
[...]

Ik vind het trouwens vreemd dat er bij mijn apps onder het kopje "Niet geïnstalleerd" de volgende applicaties staan vermeld: Google Earth, Google Maps en Street View in Google Maps. Terwijl deze standaard geïnstalleerd staan.
Iemand dit ook gemerkt? En hoe krijg ik ze uit die lijst?

Het is soms wel zoeken naar opties, even de flitser uitschakelen bij het maken van een foto was toch wel een uitdaging.

[ Voor 13% gewijzigd door Laguna op 11-12-2011 23:09 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 18:52

jasjenl

Liab A Tymo

Ik volg dit topic voornamelijk omdat ik wel eens benieuwd was of deze telefoon nu minder problematisch is dan andere Samsung Android telefoons, maar als ik hierboven lees over force closes, telefoons die niet meer aan willen zonder de batterij eruit te halen, problemen met de usb verbinding, enz. enz., dan weet ik al weer genoeg... Allemaal ellende die me net iets te bekend in de oren klinken van mijn Galaxy S en deels ook mijn Asus Transformer tablet. Android is met ICS blijkbaar nog steeds niet echt af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:05
Net even een rondje met de standaard navigatie gereden. Werkt perfect. Ook gaaf dat je kan wisselen tussen een getekende straat en fotos uit google maps. Ga je links op de kruising krijg je netjes een foto te zien met een pijl er op.

Wel een klein nadeeltje gevonden aan het toestel: het geluid dat is echt te zacht. Morgen maar is terugzoeken in dit topic dacht dat er een app voor was, maar hoop eigenlijk op een update.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasjenl schreef op zondag 11 december 2011 @ 22:57:
Ik volg dit topic voornamelijk omdat ik wel eens benieuwd was of deze telefoon nu minder problematisch is dan andere Samsung Android telefoons, maar als ik hierboven lees over force closes, telefoons die niet meer aan willen zonder de batterij eruit te halen, problemen met de usb verbinding, enz. enz., dan weet ik al weer genoeg... Allemaal ellende die me net iets te bekend in de oren klinken van mijn Galaxy S en deels ook mijn Asus Transformer tablet. Android is met ICS blijkbaar nog steeds niet echt af...
Snelle conclusie, hoe weet je dat ICS de oorzaak is? Een incompatible app kan net zo goed de oorzaak zijn.
ICS is zeer compleet en volwassen, maar zeker niet perfect. Een perfect OS bestaat echter ook niet, denk ik.
Samsung heeft solide hardware gemaakt en Google solide software, in mijn ogen is de Galaxy Nexus daarmee een solide smartphone.

Heb je trouwens naast de klachten ook alle positieve verhalen gelezen? Even tellen waar er meer van zijn ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2011 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
Shadow-Dancer schreef op zondag 11 december 2011 @ 21:48:
Ik heb zelf de voorkeur om de interface in het engels te hebben maar wel met een Nederlandse spellingscontrole.
Zo heb ik het ook het liefst, en in ICS is me dat voor het eerst gelukt. In stock 2.3 was de taal van de spellingscontrole nog per definitie gelijk aan de systeemtaal.

Bij Language & Input moet het vinkje bij 'Spelling correction' helemaal uitstaan. Vervolgens ga je naar de settings knop naast 'android keyboard' -> 'input languages' en selecteer je Dutch (en eventueel ook English, dan kan je switchen).

Op die manier werkt het, maar wat nou precies de betekenis is van de verschillende settings snap ik ook niet.. blijkbaar is er een verschil tussen een globale spellingscorrectie en een keyboard spellingscorrectie..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow-Dancer
  • Niet online
nuveo schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:39:
[...]
Bij Language & Input moet het vinkje bij 'Spelling correction' helemaal uitstaan. Vervolgens ga je naar de settings knop naast 'android keyboard' -> 'input languages' en selecteer je Dutch (en eventueel ook English, dan kan je switchen).
Thanks! Dit is al stukken beter.. mis nu alleen nog de rode onderstreping wanneer je woorden typt die niet in het woordenboek staan.

En daar mee is het verschil ook duidelijk:
"Spelling correction" => heeft invloed op de rode onderstreping wanneer getypte woorden niet in een woordenboek staan EN op woord suggesties + auto correcties.
"Input language" => heeft alleen invloed op de woord suggesties + auto correcties

En blijkbaar override de taal van "Spelling correction" de taal van "Input language" :?

Waarom moet het toch zo ingewikkeld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje, bij "personen opties > account > account toevoegen" staat dat je facebook contacten kan syncen met je contacten in je GN, echter bij mij werkt niet dit, bij jullie wel?

Ik zou graag mijn facebook vrienden willen koppelen aan de personenlijst, maar geen idee hoe :(. kan iemand helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:12
Bij mij springt hij ook direct terug naar accounts en synchroniseren wanneer ik facebook selecteer.
Ik heb wel al een Facebook app geinstalleerd maar denk niet dat dit uit moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Laguna schreef op zondag 11 december 2011 @ 22:38:
[...]

Iemand dit ook gemerkt? En hoe krijg ik ze uit die lijst?

Het is soms wel zoeken naar opties, even de flitser uitschakelen bij het maken van een foto was toch wel een uitdaging.
Volgens mij gaat het hier om updates die je kunt installeren.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:25
Vos schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:26:
[...]

Zoeken even op 'accu' in dit topic...
Ik heb vandaag het topic en google doorzocht op 'accu' en 'batterij', maar ik kan dat stappenplan om de batterij te optimaliseren als je de telefoon voor het eerst oplaadt, niet meer vinden.

Iemand die daar zo nog een link van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
RemcoINC08 schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:20:
Net even een rondje met de standaard navigatie gereden. Werkt perfect. Ook gaaf dat je kan wisselen tussen een getekende straat en fotos uit google maps. Ga je links op de kruising krijg je netjes een foto te zien met een pijl er op.

Wel een klein nadeeltje gevonden aan het toestel: het geluid dat is echt te zacht. Morgen maar is terugzoeken in dit topic dacht dat er een app voor was, maar hoop eigenlijk op een update.
https://market.android.co...FU1QuYW5kcm9pZC5sdmgiXQ..

Alsjeblieft...
Heb hem getest op me Incredible S.
Zolang je niet boven de 8 gaat merk je het aanzienlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Slaapje schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:25:
Ik heb wel gehad dat ik ineens mijn knoppen kwijt was waardoor ik niets meer kon doen (zat in Whatsapp en kon niet meer weg). Ook ging mijn toestel vanmorgen niet aan, dit was opgelost nadat ik mn batterij er uit haalde en er weer in.
Ik had gister ochtend precies hetzelfde.
Schrok me te dood.
Batterij eruit en hij deed het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1380064

De GPU is underclocked naar 307 MHz.
Ik zit er over te denken om nog paar weekjes te wachten en dan deze kernel te flashen (voor het eerst dat ik zoiets doe, dus hoop dat jullie me kunnen helpen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Mbt volume van de speaker... de free version van volume+ doet niet veel, voor echt iets meer boost moet je de volledige versie hebben.
De developer heeft hem op zijn site gewoon staan voor download, als je die installeerd en op 7 of 8 zet is het geluid al veel beter! http://androidaudiohacks.com/?page_id=2

Ander dingetje... sommige google apps lijken niet zomaar aan te geven dat er updates zijn, ik had op mijn desire vorige week bijvoorbeeld al een nieuwere versie van google plus, maar deze kreeg ik niet aangeboden als download op de GN... gisteren nog maar eens gekeken en in de market gezocht op google plus, aantikken en blijkt er toch een update beschikbaar te zijn voor de app.... vaag.
Nog anderen die iets vergelijkbaars hebben gehad met stock apps?

Gisteren getest met google talk ( overigens een prima verbetering dat je nu kunt switchen tussen accounts ) met videochat, moet zeggen dat het beeld van de frontfacing camera uitstekend is! de kwaliteit van het geluid etc. ook prima! zeer blij mee dat dit goed werkt!

Must have app vind ik trouwens lightflow om echt controle te hebben over het notificatie ledje.

Voor mensen welke de app llama gebruiken om afhankelijk van een gebeurtenis iets te triggeren.... de versie in de market doet het niet, maar via de website is een nieuwere versie te vinden welke wel goed werkt!
http://kebabapps.blogspot.com/ en zoek dan even op "A quick note about ICS and calendars" deze werkt prima zonder FC's.

Mbt FC's dit heeft in veel gevallen te maken met de compatibiliteit van de app voor ICS en dus NIET met het toestel zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Dubrillion schreef op maandag 12 december 2011 @ 07:55:
[...]

Ik had gister ochtend precies hetzelfde.
Schrok me te dood.
Batterij eruit en hij deed het weer.
Help het indrukken van de power knop en uitschakelen dan niet? ipv batterij eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Nee, heb het zelf ook al twee keer gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Revres schreef op maandag 12 december 2011 @ 01:08:
Bij mij springt hij ook direct terug naar accounts en synchroniseren wanneer ik facebook selecteer.
Ik heb wel al een Facebook app geinstalleerd maar denk niet dat dit uit moet maken.
Ja bij mij dus ook! Heeft iemand een idee hoe ik dit moet doen? Je contacten met Facebook syncen kan op zo'n btje elke telefoon toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
GrandPuba schreef op maandag 12 december 2011 @ 09:06:
[...]

Help het indrukken van de power knop en uitschakelen dan niet? ipv batterij eruit?
Nee hij deed niks meer.
Had hem in de avond in de lader gehangen en de ochtend daarop leek hij dus ''dood'' ;(
Batterij eruit en opnieuw opstarten deed hij gelukkig wel O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:35:
[...]

Ja bij mij dus ook! Heeft iemand een idee hoe ik dit moet doen? Je contacten met Facebook syncen kan op zo'n btje elke telefoon toch?
disabled by google ;)

check deze info:
http://www.androidguys.co...rops-facebook-sync-nexus/

en actief topic op xda:
http://forum.xda-develope...p?p=20188385#post20188385

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Disabled is niet het goede woord.
Like all developers on Android, Facebook is free to use the Android contacts API to truly integrate contacts on the device, which would allow users to have more control over their data.
Uit bron hierboven

Het kan dus wel, als Facebook zin heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg.. lekker dom! Is juist handig... Was altijd een makkelijke manier om van iedereen verjaardag + email + telnummer + foto in 1 keer goed te zetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:04
Androidfan91 schreef op zondag 11 december 2011 @ 19:21:
Is het gelukt met de period en de questionmark? In een eerder filmpje had ik ook gezien dat het commando 'smileyface' een smiley opriep :) Is mij echter nog niet gelukt..

Verder is voicetyping wel echt superchill! Werkt prima en is bijna foutloos bij mij! Wel herkende hij gisteren opeens helemaal niets meer van mn stem, maar na een reboot werkte het weer als een zonnetje :)
Dawn schreef op zondag 11 december 2011 @ 21:48:
In relatie tot een eerdere toetsenbord (mbt de voice en de komma) vraag, hier toch nog een vraag;

Hebben mensen al kunnen ontdekken of er een "enter to send" optie is voor bijvoorbeeld Google Talk, Whatsapp en de SMS?
Daarnaast, hebben mensen überhaupt al de "Enter" key kunnen vinden binnen de opties op het toetsenbord?

(ik doel hier op het stock toetsenbord, geen app oid).
Hum ja die is er. Bij WhatsApp in ieder geval wel, bij sms is de enter-toets vervangen door een knopje voor smileys. Vraag over de enter key snap ik eigenlijk niet, want die zit er altijd op, behalve dus bij SMS

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Nu zijn er al mensen hier die hem al ongeveer een week hebben, mijn vraag is hoe bevalt de batterij duur? Ik ben zelf namelijk gewend om mijn Desire Z elke avond op de lader te doen ondanks dat ik hem niet echt zwaar gebruik. Hoe zit dat met de GN ook elke avond op de lader of gaat die langer mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Kan iemand met kpn voor mij checken wat het smsc nummer is om sms berichten te kunnen versturen?
Via de dialer *#*#4636#*#* telefoon informatie.
I f'ed up, door het leeg op te slaan, wilde telefoon eens op CDMA prefered zetten ivm soms wegvallen van netwerk ( Hi --> KPN wijziging )

Nummer SMS service welke ik vind via internet lijkt niet ok namelijk

[ Voor 11% gewijzigd door GrandPuba op 12-12-2011 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:23

CodeIT

Code IT

GrandPuba schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:36:
Kan iemand met kpn voor mij checken wat het smsc nummer is om sms berichten te kunnen versturen?
Via de dialer *#*#4636#*#* telefoon informatie.
I f'ed up, door het leeg op te slaan, wilde telefoon eens op CDMA prefered zetten ivm soms wegvallen van netwerk ( Hi --> KPN wijziging )

Nummer SMS service welke ik vind via internet lijkt niet ok namelijk
Het nummer wat er bij mij staat is: 07911356131313f3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Ik ga checken of dit werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Helaas nog niet werkend... het SMSC nummer van internet doet het ook niet +31653131313 --- KPN (abonnement)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Ik heb nog steeds geen issues gehad met me Nexus. Voor de twijfelaars ;).
Ik heb alleen last van een bizar goede accu.

Afbeeldingslocatie: https://p.twimg.com/AgakXghCEAEsmZU.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online

yok

ex87 schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:11:

[afbeelding]
Lekker hoor! Hoe kan dat uberhaupt? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Je scherm niet aanzetten, anders kan dit bijna niet... 8% scherm is zeer laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

yok schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:12:
[...]

Lekker hoor! Hoe kan dat uberhaupt? :-)
Gewoon weinig gebruiken. Screen heeft maar 8% verbruikt.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidir
Pat-Juh schreef op zondag 11 december 2011 @ 19:35:
[...]

In het engels?

. = period
? = questionmark

:)
Daar was ik al achter, maar het ging mij juist om als je een sms aan het inspreken bent, hoe je dan een . of ? inspreekt in het nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Ik heb 'm vrijdag opgeladen en tussen door in het weekend me Xoom gebruikt voor Twitter/Google reader/Google+ hij lag dus inderdaad het hele weekend lekker niks te doen. Maar, mijn Nexus S was dan alsong na 1 dag op 40%.

Ik heb hem zaterdag ochtend uit de lader gehaald (om 9:00) en dit was dus gister avond om 10:53 P.M.

Je kan zeggen wat je wil over niet gebruiken, zelfs voor idle is het heel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidir

[afbeelding]
Je moet je telefoon wel gebruiken he! Dit is alleen haalbaar als je er amper wat mee doet.
Over de accu valt niet te klagen. Je kan er makkelijk een werkdag mee doen als je het toestel flink gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Androidfan91 schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:23:
[...]

Je moet je telefoon wel gebruiken he! Dit is alleen haalbaar als je er amper wat mee doet.
Over de accu valt niet te klagen. Je kan er makkelijk een werkdag mee doen als je het toestel flink gebruikt.
Zie hierboven ;) ben het hele weekend niet buiten geweest (nerd!) en daardoor hem bijna niet gebruikt inderdaad :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:25
Dirtbiter schreef op maandag 12 december 2011 @ 07:15:
[...]

Ik heb vandaag het topic en google doorzocht op 'accu' en 'batterij', maar ik kan dat stappenplan om de batterij te optimaliseren als je de telefoon voor het eerst oplaadt, niet meer vinden.

Iemand die daar zo nog een link van heeft?
Voor de volledigheid: ik heb ondertussen toch een antwoord gevonden op de (naar wat ik kan zien) gerenommeerde website batteryuniversity.com:

http://batteryuniversity....arge_when_to_charge_table

Je kunt/hoeft een Lithium-Ion dus niet 'in te leren', gewoon vaak en weinig (niet helemaal vol, niet helemaal leeg) laden...

[ Voor 9% gewijzigd door Dirtbiter op 12-12-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:05
Als ik een MMS krijg, krijg ik van vodafone een smsje dat mijn toestel geen MMS ondersteund en dat ik het online kan bekijken. Ik heb dit ook wel eens met mn htc gehad. Toen lag het aan, via welk netwerk/setting hij de mms op wilde halen. Ik kan dit alleen niet vinden in android. Iemand raad?

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
CodeIT schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:48:
[...]

Het nummer wat er bij mij staat is: 07911356131313f3
Heb het nog niet goed kunnen krijgen en meerdere dingen al geprobeerd.
weet je zeker dat het nummer niet 07911653131313 moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

[afbeelding]
Ik ben ook erg te spreken over de accu. Ik heb 'm pas 1 keer volledig opgeladen en zit nu nog op 46% waarbij het scherm zo'n 1 uur en 40 minuten heeft aangestaan (met automatische helderheid).

Afbeeldingslocatie: http://img703.imageshack.us/img703/5571/screenshot2011121214254.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Een compleet zwarte achtergrond gebruiken is ook een vrij goede battery saver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Maardiweb schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:53:
Dat zeker, met Amoled is het altijd beter om meer zwarte kleuren te gebruiken ipv witte.

Hebben jullie NFC aan of uit staan, want dat scheelt ook weer denk ik.

[ Voor 11% gewijzigd door disturbedmind op 12-12-2011 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Maardiweb schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:53:
Met zo'n mooi scherm ga je toch geen zwarte achtergrond gebruiken, dat is net als een Ferrari kopen en er vervolgens nooit mee rijden 8)7

Ik gebruik dan ook momenteel de Phase Beam live wallpaper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
disturbedmind schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:04:
[...]
Hebben jullie NFC aan of uit staan, want dat scheelt ook weer denk ik.
Kun je NFC uitzetten??

edit-nvm, over het hoofd gezien 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door mbroeders op 12-12-2011 15:20 ]

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 14:18
Heb hem sinds vanmorgen binnen.
Het werkt allemaal super, lekker snel ook.

Bij mij gaat de accu wel wat sneller dan hierboven staat beschreven. Kom op ongeveer 20% per uur bij intensief gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Nu online

yok

Enige nadeel aan Samsung-telefoons vind ik dat het knopje aan de zijkant (de power button) niet echt lekker ingedrukt kan worden. Ook al vervelend bij mijn Nexus S. Bij mijn Nexus One (HTC) had ik daar nooit problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Ik probeerde net even de app "LED Color Tester", maar als ik een kleur kies van de vooraf ingestelde kleuren dan blijft de LED bij elke kleur hetzelfde, iets van wit met kleurtjes erin. Ik vraag me nu af of er iets mis is met mijn notification LED :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Nee, dat klopt, bij wit krijg je soort wit en zie je de andere LED's er ook tussendoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
GrandPuba schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:48:
Nee, dat klopt, bij wit krijg je soort wit en zie je de andere LED's er ook tussendoor....
Hmm vreemd, want bij dit filmpje kan diegene wel alle kleuren selecteren?

EDIT: Laat maar, blijkbaar overrulede de notification van Whatsapp die nog op de achtergrond in de notificatiebalk stond de app LED Color Tester. Nu krijg ik wel alle kleuren te zien. Alleen had ik Whatsapp op groen ingesteld, maar de LED blijft daarbij gewoon wit tonen zodra ik een bericht binnen krijg.

[ Voor 31% gewijzigd door Laguna op 12-12-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
yok schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:28:
Enige nadeel aan Samsung-telefoons vind ik dat het knopje aan de zijkant (de power button) niet echt lekker ingedrukt kan worden. Ook al vervelend bij mijn Nexus S. Bij mijn Nexus One (HTC) had ik daar nooit problemen mee.
De ligging is idd niet echt optimaal, heb hier zelf ook problemen mee. De volume knoppen zitten er ook bijna tegenover, precies waar je tegendruk moet zetten als je met één hand de telefoon aan wilt doen. Heb dan ook al gehad dat ik per ongeluk volume down + power knop indrukte om mn tel op te starten (= bootloader dacht ik). Hopelijk is het een kwestie van gewenning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ukoziak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-08-2022
Waarom heb ik geen Google Street view optie? Of is dit nog niet beschikbaar voor de Galaxy Nexus?

edit: Oh nevermind, heb het al gevonden. Moet op locatie drukken eerst.

[ Voor 29% gewijzigd door ukoziak op 12-12-2011 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Laguna schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:52:
[...]

Aha, ik dacht dat het voornamelijk ging om de witte LED.
Ik heb zelf lightflow en deze laat alle mogelijke kleuren daadwerkelijk zien.

Probeer die eens?

Heeft LED test wellicht root toegang nodig om te kunnen functioneren? wellicht een setting?

[ Voor 10% gewijzigd door GrandPuba op 12-12-2011 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jordi.c schreef op zondag 11 december 2011 @ 19:18:
Vrijdag de Nexus binnengekregen en nu al defect ;( ....

Tijdens het spelen van wordfeud viel de telefoon uit en is met geen mogelijkheid meer aan te krijgen. Geen enkel statusledje brandt meer. Dit terwijl de accu nog 50% was.

Heb de accu eruit gehaald en teruggeplaatst maar dit werkt ook niet met de netadapter....

Morgen dus even naar de The Phone House.. ben benieuwd wat ze me aanbieden heb nl. geen zin in een refurbished toestel.
Je hebt gewoon recht op een nieuw toestel hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
Laguna schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:52:
[...]

EDIT: Laat maar, blijkbaar overrulede de notification van Whatsapp die nog op de achtergrond in de notificatiebalk stond de app LED Color Tester. Nu krijg ik wel alle kleuren te zien. Alleen had ik Whatsapp op groen ingesteld, maar de LED blijft daarbij gewoon wit tonen zodra ik een bericht binnen krijg.
waar kun je instellen welke kleur de led moet krijgen? whatsapp groen en fb blauw lijkt me wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:01
Bij Whatsapp staat het gewoon in de opties (onder berichten), maar koop Lightflow en je kunt het voor alles instellen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 20:47
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:27:
[...]

Je hebt gewoon recht op een nieuw toestel hoor!
Want?

Je moet de verkopende partij het recht geven de boel te herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Bij mij gaat de batterij toch heel wat sneller, 2 uur screen on (auto-brightness), wel pas 2e keer echt op batterij.

Afbeeldingslocatie: http://img546.imageshack.us/img546/7324/screenshot2011121216465.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Laguna schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:07:
[...]

Met zo'n mooi scherm ga je toch geen zwarte achtergrond gebruiken, dat is net als een Ferrari kopen en er vervolgens nooit mee rijden 8)7
Iedereen zo z'n voorkeur. Ik gebruik mijn mooie scherm het liefst voor filmpjes, websites en af en toe een game dan voor een live wallpaper.. Vind zelf mijn homescreen veel mooier als het een beetje simplistisch is :)

edit: Ik heb een klein probleempje met wordfeud. Ik heb een nieuwe invite (staat onder in beeld), maar als ik er op klik pakt hij de banner die daar achter zit. Meer mensen last van? Of heb ik me bij nader inzien echt laten feuten omdat het gewoon één grote ad is, waardoor het lijkt alsof ik een invite heb? 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Maardiweb op 12-12-2011 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Nu online

yok

Maardiweb schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:22:
[...]

Iedereen zo z'n voorkeur. Ik gebruik mijn mooie scherm het liefst voor filmpjes, websites en af en toe een game dan voor een live wallpaper.. Vind zelf mijn homescreen veel mooier als het een beetje simplistisch is :)

edit: Ik heb een klein probleempje met wordfeud. Ik heb een nieuwe invite (staat onder in beeld), maar als ik er op klik pakt hij de banner die daar achter zit. Meer mensen last van? Of heb ik me bij nader inzien echt laten feuten omdat het gewoon één grote ad is, waardoor het lijkt alsof ik een invite heb? 8)7
Als je een invite hebt, krijg je een speciale pop-up ipv een banner onder in beeld, dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een aantal dagen flink gebruik gemaakt van de navigatie van de GN en ik moet zeggen dat het me eigenlijk wel tegenvalt.
Aangezien de autohouder nog niet beschikbaar is rijd ik nu puur op de instructies die "maria" mij verteld.

Ik heb altijd met Sygic gereden en het navigatiesysteem van google is een enorme achteruitgang.. (hoewel ik me realiseer dat Sygic een betaalde navigatiesoftware is).

Aantal punten waar ik me aan erger:
- Het wel bekende volumeprobleem.

Maar niet alleen dat; ook het feit dat als je GN met bluetooth gelinkt is aan je radio, hij de instructies niet op pakt als "bluetoothvolume". Ik moet dus het volume een stuk harder zetten om de instructies te horen, maar als ik vervolgens uitstap en vergeet de volume naar beneden te zetten, knal ik de volgende keer m'n speakers eruit.
Bij m'n N900 met Sygic veranderde de radio alleen het bluetoothvolume terwijl het muziekvolume op dezelfde stand bleef.

- Verlaat de rotonde....

Hoeveel rotondes ik haar ook geef om te oefenen. Ze zegt steeds net te vroeg dat ik de rotonde moet verlaten, en daardoor pak ik dus een afslag te vroeg :S..

- 2x rechts of links afslaan:

Deze navigatie geeft bij bochten kort op elkaar niet aan over hoeveel meter je moet afslaan. Nu klinkt dat logisch, maar in sommige gevallen is het erg hinderlijk. Als je bijvoorbeeld 2x achter elkaar rechtsaf moet slaan en de volgende rechtsaf is minder als 100m ver weg (bijv. dich tbebouwde wijk) dan geeft de navigatie aan; "sla rechtsaf, daarna sla rechtsaf"
De navigatie houdt alleen geen rekening met andere straten. Het zou dus zomaar kunnen dat je pas de 2e of 3e afslag naar rechts moet.

Geen duidelijke instructies

Op de snelweg krijg je alleen de instructie dat je de afrit moet pakken. bij bepaalde knooppunten zijn dat een aantal korte afritten na elkaar. Sygic gaf je altijd een overload aan informatie, wat ik in eerste instantie ook irritant vond, maar nu toch ontzettend mis. Sygic gaf namelijk aan"(voorbeeld): Neem over ###m de afslag A2 richting Utrecht, daarna houdt links aan en volg de route Maarssen.

GN navigatie zegt alleen: Neem de afrit, Neem de afrit.

En het lijkt of de stem steeds halverwege de zin wordt afgekapt. Het eindigt steeds met een open einde :P.

MET scherm+ houder ben ik verder erg te spreken over de navigatie. Scherm is duidelijk en daar staat ook gelukkig de instructie die niet met de stem wordt verteld. Ook het inspreken van de bestemming is tot nu toe foutloos gegaan. Dat is echt een pré, zeker als je al rijdend even snel een wijziging moet doorvoeren.

Met autohouder zou het een goed navigatieprogramma zijn, maar zonder komt het toch wat te kort naar mijn mening

Heeft iemand hier ook ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:37:
[...]

Want?

Je moet de verkopende partij het recht geven de boel te herstellen.
Zeer zeker niet! Maar als jij denkt dat het zo is dan laat jij jou lekker beduvelen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Kreeg net een whatsapp berichtje van mijn vriendin met daarin een foto van een pakketje!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XQB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06-2024

XQB

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:06:
Ik heb nu een aantal dagen flink gebruik gemaakt van de navigatie van de GN en ik moet zeggen dat het me eigenlijk wel tegenvalt.
Aangezien de autohouder nog niet beschikbaar is rijd ik nu puur op de instructies die "maria" mij verteld.

Heeft iemand hier ook ervaringen mee?
Voordat je het toestel ging kopen, wist je of moest je weten dat er nog geen accessoires zijn uitgebracht. En wat betreft Google Maps navigation (geen GN navigatie), omdat het nog in Beta is, functioneerd het misschien niet zoals jij gewend bent met Sygic. Je zou bijv. ook sygic kunnen proberen voor android. Zelf gebruik ik altijd IGO, maar dat is gewoon een kwestie van smaak. Voor meer vragen en ervaringen omtrent navigatie, kan je terecht bij het ICS software topic of bij het turn by turn navigatie topic voor android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

Hier sinds zaterdag ook in het bezit van de GN. Dat is best prettig werken (zacht uitgedrukt ;) ) als je van de HTC Hero afkomt :). Lekker stabiel en tot nu toe geen rare dingen gevonden, scherm gewoon uitstekend, niets op aan te merken. Ik was van mening dat ik wel "uitgespeeld was" met HTC-sense, maar stiekem mis ik het toch wel een beetje, vooral een goede calenderwidget of makkelijke analoge klokken voor verschillende tijdzone is toch wat lastiger (als iemand nog een goede weet hoor ik het graat btw)

Wat ik nog wel wou vragen, zijn er meer mensen die problemen hebben met de ING-app? Bij de eerste keer opstarten geeft ie wel aan dat de telefoon niet ondersteund wordt, dan kan ik gewoon alles invullen maar na het invullen van de eerste 4 instellingen (reknummer, pasnummer, datum, gebdatum) blijft de telefoon hangen op "laden".

Het enige waar ik nog van baal is dat de androidmarket alleen werkt met creditcard :( (die heb ik dus niet :( )

verder alleen maar lof over de phone _/-\o_

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Nu online

yok

The Deaken schreef op maandag 12 december 2011 @ 19:14:
Hier sinds zaterdag ook in het bezit van de GN. Dat is best prettig werken (zacht uitgedrukt ;) ) als je van de HTC Hero afkomt :). Lekker stabiel en tot nu toe geen rare dingen gevonden, scherm gewoon uitstekend, niets op aan te merken. Ik was van mening dat ik wel "uitgespeeld was" met HTC-sense, maar stiekem mis ik het toch wel een beetje, vooral een goede calenderwidget of makkelijke analoge klokken voor verschillende tijdzone is toch wat lastiger (als iemand nog een goede weet hoor ik het graat btw)

Wat ik nog wel wou vragen, zijn er meer mensen die problemen hebben met de ING-app? Bij de eerste keer opstarten geeft ie wel aan dat de telefoon niet ondersteund wordt, dan kan ik gewoon alles invullen maar na het invullen van de eerste 4 instellingen (reknummer, pasnummer, datum, gebdatum) blijft de telefoon hangen op "laden".

Het enige waar ik nog van baal is dat de androidmarket alleen werkt met creditcard :( (die heb ik dus niet :( )

verder alleen maar lof over de phone _/-\o_
ING app werkt inderdaad niet op ICS. Tip voor creditcard: koop een prepaid creditcard. Heb zelf goede ervaringen met 3vcash.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

yok schreef op maandag 12 december 2011 @ 19:58:
[...]

ING app werkt inderdaad niet op ICS. Tip voor creditcard: koop een prepaid creditcard. Heb zelf goede ervaringen met 3vcash.nl
Zit weer lekker op te letten, nvmd

move on people, nothing to see here :+

[ Voor 17% gewijzigd door The Deaken op 12-12-2011 20:07 ]

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Het spijt me als het al eerder gevraagd en beantwoord is maar: Heeft dit toestel uitbreidbaar geheugen (Micro SD slot)?

Vind nogal wat tegenstrijdige informatie op internet namelijk.

En de beeldschermresolutie, die zou toch 1280x720 moeten zijn? Op Samsung.com staat doodleuk dat het 480x320 is! Wat is nou waar? 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door EnigmaNL op 12-12-2011 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Gebruik de zoekfunctie in dit topic en dan vind je echt vaak genoeg dat de GN geen micro SD slot heeft. Staat ongetwijfeld ook in de review die vorige week door Arnoud Wokke is geschreven.

[ Voor 27% gewijzigd door partyondude op 12-12-2011 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
EnigmaNL schreef op maandag 12 december 2011 @ 20:10:
Het spijt me als het al eerder gevraagd en beantwoord is maar: Heeft dit toestel uitbreidbaar geheugen (Micro SD slot)?

Vind nogal wat tegenstrijdige informatie op internet namelijk.

En de beeldschermresolutie, die zou toch 1280x720 moeten zijn? Op Samsung.com staat doodleuk dat het 480x320 is! Wat is nou waar? 8)7
Op allebei de vragen is overal antwoord op te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Weet iemand ook hoe je de tril stand van de slide unlock kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

disturbedmind schreef op maandag 12 december 2011 @ 20:40:
Weet iemand ook hoe je de tril stand van de slide unlock kan halen?
zover ik weet niet, ook op XDA heb ik nog niks kunnen vinden. Ik was namelijk dezelfde optie aan het zoeken.

EDIT: gvd...! of je GN valt uit je hand (niet gewend aan het lichte gewicht) en valt met de rand van de behuizing op de rand van m'n bureau... welkom deukje, je bent niet welkom maar toch zit je er :(

[ Voor 25% gewijzigd door Dawn op 12-12-2011 20:58 ]

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff das echt matig!! Zit er serieus aan te denken een hoesje aan te schaffen!
Iemand misschien tips? Of weet iemand of er al een winkel is waar passende hoesjes worden verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:15:
pfff das echt matig!! Zit er serieus aan te denken een hoesje aan te schaffen!
Iemand misschien tips? Of weet iemand of er al een winkel is waar passende hoesjes worden verkocht?
In het Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus topic staan vast wel een paar leuke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankjewel!! Ben nieuw hier dus weet nog niet alles te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Dawn schreef op maandag 12 december 2011 @ 20:56:
[...]

EDIT: gvd...! of je GN valt uit je hand (niet gewend aan het lichte gewicht) en valt met de rand van de behuizing op de rand van m'n bureau... welkom deukje, je bent niet welkom maar toch zit je er :(
Dat blijven nare gebeurtenissen bij nieuwe dingen. Ik baal er ook nog steeds van dat er een put van een sleutel op de bovenkant van m'n nieuwe Macbook Air zit, vooral omdat de rest zo egaal is. Je blijft er dan ook ongemerkt steeds naar kijken en je probeert jezelf wijs te maken dat het maar een gebruiksvoorwerp is en dat zoiets altijd kan gebeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Dawn schreef op maandag 12 december 2011 @ 20:56:
[...]

zover ik weet niet, ook op XDA heb ik nog niks kunnen vinden. Ik was namelijk dezelfde optie aan het zoeken.

Hoesje kopen he;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Probleem was alleen dat ik aan het SMS'en was... :(
Maar idd, dat zal er wel aan komen ja...

Nog steeds gruwelijk kut!

Pagina: 1 ... 18 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.