Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:42

Vos

AFCA

Blomr schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:24:
Ik heb mijn Galaxy Nexus sinds vanochtend. Ik hoor vaak verschillende dingen over het opladen van de accu aan het begin. Het schijnt dat bepaalde gevallen slecht zijn voor de accu, of is dat bij deze geen probleem? Moet ik bijvoorbeeld de eerste keer de batterij helemaal leeg laten lopen? En pas daarna weer opladen?
Zoeken even op 'accu' in dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thingman
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-08-2022
Einde dag de Phone House binnen gelopen. Hier hadden ze er 1 binnen gekregen. Na anderhalve maand gewacht te hebben. Eindelijk in mijn bezit.

En jongens, het is meer dan smullen! Hij is, naar mening natuurlijk, beter dan verwacht.

-Volume tijdens een telefoon gesprek is zeer luid als deze maximaal staat. -Bouwkwaliteit is geweldig -Speaker achterop is gewoon prima -Geen (volume)bug te vinden

Verder is, kom van Desire HD, het toetsenbord nog wel wennen.

Hoop dat iedereen zo snel mogelijk de GS binnen krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit nevermind :p

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Thingman schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:42:
Einde dag de Phone House binnen gelopen. Hier hadden ze er 1 binnen gekregen. Na anderhalve maand gewacht te hebben. Eindelijk in mijn bezit.

En jongens, het is meer dan smullen! Hij is, naar mening natuurlijk, beter dan verwacht.

-Volume tijdens een telefoon gesprek is zeer luid als deze maximaal staat. -Bouwkwaliteit is geweldig -Speaker achterop is gewoon prima -Geen (volume)bug te vinden

Verder is, kom van Desire HD, het toetsenbord nog wel wennen.

Hoop dat iedereen zo snel mogelijk de GS binnen krijgt
Ik heb momenteel ook een Desire HD en die voldoet opzich nog best aardig. Al merk ik toch wel een behoorlijk verschil met bijvoorbeeld een SGS2 in snelheid.

Nu heb ik de mogelijkheid om voor 300e een Nexus aan te schaffen (verlenging abbo van een jaar). Is het de moeite waard om de DHD nu al weg te doen? Is het echt een grote stap vooruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:18
ik heb een vraag met betrekking tot de agenda.

Wanneer ik de Galaxy Nexus gebruik, en daaraan is mijn gmail account gekoppeld worden al mijn contacten en mail netjes gesynchroniseerd, mar wanneer ik de agenda wil gebruiken zegt de telefoon dat ik mij eerst moet aanmelden.

Dit is al gedaan op mijn telefoon. Ik kan me nog een keer aanmelden maar dan krijg ik de melding dat ik al ben aangemeld.

Op deze manier kan ik niet de agenda gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee? ik ben het nergens anders tegen gekomen?

Alvast bedankt!
Mijn eigen qoute. Iemand gaf de tip meld je google account weer volledig opnieuw aan. Dit heeft geholpen, bedabkt :)

Edit: ik moet zeggen, dat multitasken is nu een stuk handiger en sneller geworden. Gebruik het echt super vaak! Top toestel!

Ps: wanneer ik hem oplaadt dan word tussen de camera en uitknop het heel erg warm. Hebben jullie dit ook? (Rechtsboven)

[ Voor 7% gewijzigd door kanem0chi op 09-12-2011 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swannie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-01 16:51
Dubbele post

[ Voor 93% gewijzigd door swannie op 09-12-2011 01:14 . Reden: dubbele post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swannie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-01 16:51
bij mij wordt hij naast de camera en de aan en uit knop ook warm. Verder valt mij het op dat ik op een licht scherm een lichte ruis zie waarbij ook heel licht verticale strepen zichtbaar zijn. Bij een hoge helderheid valt dit niet op. Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

Zeer tevreden met deze telefoon alhoewel de battery cover wel erg fragiel is, gelukkig hoef je die bijna nooit te verwijderen.

Waar ik ook niet zo blij mee ben is dat Swype het niet doet, bij installatie krijg je 'screensize not supported'. Beetje googlen leert dat er geen enkele workaround echt lekker werkt (keyboard te groot of te klein wanneer je .apks gebruikt van andere devices) en dat de Swype developers zelf verwachten dat dit in 2011 niet meer in orde komt.

Nu moet ik tikken, net zoals gewone mensen dat nog doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:01
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:18:
dat probleem met lightflow heb ik ook. al vind ik de standaard notificatieled wel redelijk werken. Hij had wellicht in een iets sneller tempo kunnen knipperen, maar je ziet het toch wel uit je ooghoeken als je iets gemist hebt.
Ik snap het niet, ik heb Lightflow geïnstalleerd op mijn nexus en zonder iets raars te hoeven doen werkt hij precies zoals ik wil. Knippert groen bij email/blauw bij sms/geel bij gemiste oproepen.

Alleen kan iemand mij vertellen waarom Lightflow aangezet moet worden in mijn toegankelijkheid onder services? Er wordt namelijk gewaarschuwd dat hierdoor Lightflow al mijn toetsaanslagen kan opslaan e.d.

[ Voor 12% gewijzigd door Slaapje op 09-12-2011 08:12 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
Ace schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 01:22:
Zeer tevreden met deze telefoon alhoewel de battery cover wel erg fragiel is, gelukkig hoef je die bijna nooit te verwijderen.

Waar ik ook niet zo blij mee ben is dat Swype het niet doet, bij installatie krijg je 'screensize not supported'. Beetje googlen leert dat er geen enkele workaround echt lekker werkt (keyboard te groot of te klein wanneer je .apks gebruikt van andere devices) en dat de Swype developers zelf verwachten dat dit in 2011 niet meer in orde komt.

Probeer eens slide it, vergelijkbaar maar doet het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Slaapje schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:08:
[...]

[...]

Ik snap het niet, ik heb Lightflow geïnstalleerd op mijn nexus en zonder iets raars te hoeven doen werkt hij precies zoals ik wil. Knippert groen bij email/blauw bij sms/geel bij gemiste oproepen.

Alleen kan iemand mij vertellen waarom Lightflow aangezet moet worden in mijn toegankelijkheid onder services? Er wordt namelijk gewaarschuwd dat hierdoor Lightflow al mijn toetsaanslagen kan opslaan e.d.
Waar ik even benieuwd naar ben, en ik op mijn desire niet positief van werd was het batterij verbruik van lightflow...
Zou jij straks eens kunnen checken hoeveel % deze batterij gebruikt? op mijn desire was dit op een gegeven moment 3% wat ik op een volle lading toe nogal overdreven vond... maar vind het nu jammer dat ik niet kan definieren qua leds behalve in whatsapp welke het dan ook prima doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ace schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 01:22:

Ik heb slideIt gekocht, werkt niet zo goed als swype maar tot die update er is van betaswype
Veel beter dan typen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:23:
[...]

Ik heb slideIt gekocht, werkt niet zo goed als swype maar tot die update er is van betaswype
Veel beter dan typen!
Probeer anders ook ff touchpal, vond ik ook wel ok.
Qua slide / swype is een kwestie van gewenning, ik heb liever slide it als swype bijvoorbeeld.

En daarbij gezegd, het scherm leent zicht erg goed voor dit soort keyboards, scherm is daarvoor zeer glad ( iets wat mij overigens meteen opviel en prettig is om mee te werken )

[ Voor 18% gewijzigd door GrandPuba op 09-12-2011 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkHe
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-02 09:01
Wat ik niet snap is dat zoveel mensen swypen zoveel sneller vinden.
Ik type met mijn huidige Desire (vervanging is on it's way) sneller met 2 duimen dan mijn maten met swype.

Het is inderdaad wel zo dat ik en blind kan typen en het toestel altijd even kantel als ik veel moet typen om het toetsenbord te vergroten.

wellicht dat het dus daar aan licht, maar daarom vind ik persoonlijk swype niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
GrandPuba schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:15:
[...]

Waar ik even benieuwd naar ben, en ik op mijn desire niet positief van werd was het batterij verbruik van lightflow...
Zou jij straks eens kunnen checken hoeveel % deze batterij gebruikt? op mijn desire was dit op een gegeven moment 3% wat ik op een volle lading toe nogal overdreven vond... maar vind het nu jammer dat ik niet kan definieren qua leds behalve in whatsapp welke het dan ook prima doet!
Hij is nu pas 2 uur van de oplader af, maar hij komt nog niet voor in het overzicht. Ik zal eind van de dag nog even kijken.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Hij zal pas battery usage hebben zodra je notifications hebt, opzich kan dat wel kloppen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Laatst online: 12-09 16:06
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:29:
[...]

ik heb ze geexporteerd naar m'n computer en 1 voor 1 geimporteerd in een nieuw gmail account. Daarna mijn account gesynchroniseerd met m'n GN.

Ik had gelukkig maar iets van 150 contacten. Hoop dat jij d'r niet meer hebt. Is ontzettend vervelend werk omdat het per contact 3 stappen zijn..
Kan je niet (als het tenminste Google-contacten moeten worden) de contacten exporteren als csv, en deze importeren in Google?
Zo heb ik het een hele tijd terug gedaan op mijn desire; binnen 5 minuten stonden alle contacten geimporteerd (en dus gesynchroniseerd met mijn telefoon) op de desire en in Google.

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
HenkHe schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:25:
Wat ik niet snap is dat zoveel mensen swypen zoveel sneller vinden.
Ik type met mijn huidige Desire (vervanging is on it's way) sneller met 2 duimen dan mijn maten met swype.

Het is inderdaad wel zo dat ik en blind kan typen en het toestel altijd even kantel als ik veel moet typen om het toetsenbord te vergroten.

wellicht dat het dus daar aan licht, maar daarom vind ik persoonlijk swype niets aan.
Opzich gek, als je goed kunt blind typen moet je met swype ook erg snel uit de voeten kunnen.
Dan zul je met een GN zonder swype overigens nog sneller kunnen typen, want die doet dat best wel fijn ivm het grotere scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
GrandPuba schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:32:
Hij zal pas battery usage hebben zodra je notifications hebt, opzich kan dat wel kloppen dus.
Jammer genoeg zijn er al weer veel te veel notifications geweest ;) En dat op een vrijdag! maar inderdaad, daarom kijk ik aan het einde van de dag nog wel even.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:21
Btw, de hoesjes van de Galaxy Nexus zijn vanaf uiterlijk volgende week leverbaar bij Coolblue. Dan weten jullie dat ;). Ik ga zelf voor een Barely there denk ik. Had ik ook op me Nexus S, en beviel prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:35
vind vaak de Gelli hoesjes wat praktischer/beter beschermen.. moet nog even kijken of ik er uberhaubt nog wel een hoesje voor ga kopen.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07 23:16
Sjowhan schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:34:
[...]

Kan je niet (als het tenminste Google-contacten moeten worden) de contacten exporteren als csv, en deze importeren in Google?
Zo heb ik het een hele tijd terug gedaan op mijn desire; binnen 5 minuten stonden alle contacten geimporteerd (en dus gesynchroniseerd met mijn telefoon) op de desire en in Google.
Ja, dat is niet zo slim als je het 1 voor 1 doet..
Gewoon exporteren als csv en dan kan je hem netjes importeren in gmail.

Ik heb dat al bij meer dan 100 toestellen gedaan (bij het installeren van android op een HD2 moeten natuurlijk wel de contacten worden gebackupd op het windows platform).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matttthijs
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 13:21
Ik krijg vandaag mijn telefoon binnen en ik was benieuwd hoe jullie de contacten hebben overgezet. Nu heb ik nog de Samsung Galaxy S en dat gaat via Kies. Volgens mij kan de Nexus hier niet op worden aangesloten. Is het dan de bedoeling om het .spb bestand van Kies om te zetten in een .csv bestand voor gmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Ik neem aan dat je al je contacten in gmail hebt staan? Zo ja, dan wordt dit allemaal automatisch geregeld. Je google account toevoegen als je tel opstart en klaar.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matttthijs
Het probleem is juist dat ik mijn contacten niet in mijn gmail account heb staan. Heb wel een gmail account maar die is niet gekoppeld aan al mijn contactpersonen. Heb hem nu wel toegevoegd aan mijn telefoon maar krijg ze niet op mijn gmail account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een vraagje over toetsenbord/tekstinvoer:

Ik krijg het woordenboek niet aan de praat? Qua suggesties geeft ie alleen namen van mijn (gmail) contactpersonen! Auto-suggesties lijken me handig, ik ben een hardware keyboard gewend (N900) en het is heel erg wennen voor mij om op het scherm te typen.

Is er ook een gratis (goed werkende) swype achtige app?

Thanks guys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat swipe achtige keyboards niet goed werkten op de GN i.v.m. verkeerde resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
hoop dat het linken van fb aan contacts snel een keer werkt :) veel leuker als al je contacts ook een fototje hebben!

heb net wel heel gemakkelijk via mn gmail al mail adressen met telefoonnummers etc gemerged. en twitter/skype plakt hij er op de nexus bij de meeste vanzelf bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
El_V schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:32:
hoop dat het linken van fb aan contacts snel een keer werkt :) veel leuker als al je contacts ook een fototje hebben!
Daar zou ik niet op rekenen. FB zal zijn attitude richting google moeten veranderen en de Google APIs implementeren. Google heeft al aangegeven dat zij voor FB geen uitzondering meer gaan maken. Dus ik zou daar maar niet op gaan wachten. Er zijn wel wat alternatieven zoals Syncmypics of zoiets, maar volgens mij is de kwaliteit dan niet echt goed.

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
nuveo schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:43:
[...]

Nog een paar uurtjes verder bleek dat door deze fout de nexus zichzelf ook steeds uitzette, iedere keer als ik 'm na een tijdje uit m'n broekzak haalde was ie uit, inderdaad een productiefoutje van/bij de powerknop dus. Gelukkig goeie service van coolblue en kon ik 'm meteen komen omruilen voor een nieuwe telefoon, die wel helemaal in orde is :) Apart trouwens, bij de 1e telefoon moest de volume fix nog toegepast worden, bij de 2e zat 'ie er out of the box al in..

Eerste indrukken zijn erg goed! Al die heisa over de camera moet je je niet al te veel aantrekken als je gewoon af en toe leuke foto's wil maken als je onderweg bent. Daarvoor is de kwaliteit prima, en een foto maken gaat inderdaad retesnel :)

Enige minpuntjes van ICS tot nu toe zijn (al eerder genoemd) dat de automatic brightness nét iets aan de donkere kant is, hopelijk wordt dat met de volgende update nog eens instelbaar. En ik snap niet dat er nog steeds geen ingebouwde task app+widget is die synct met je google tasks lijst.. die tasks unit is geïntegreerd in de webapp van gmail én google calendar, maar dan geen android versie :/
GTasks is een mooie app en Any.Do ziet er ook heel gelikt uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kootstra
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:43
El_V schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:32:

heb net wel heel gemakkelijk via mn gmail al mail adressen met telefoonnummers etc gemerged. en twitter/skype plakt hij er op de nexus bij de meeste vanzelf bij
Mocht het je echt gaan om de foto, dan zou je de app SyncMyPix kunnen installeren! Hiermee kun je de foto's van je contacten op facebook laten synchroniseren met je contacten op je telefoon..

Oeps zag dat het al gesuggereerd was.. Je kunt bij SyncMyPix aangeven dat het high res foto's moet downloaden! Het kan zijn dat je slechte resolutie foto's hebt omdat bij gmail, waar de foto's worden bewaard, de foto's worden geresized..

[ Voor 17% gewijzigd door Kootstra op 09-12-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
oke bedankt voor de tip. zal het eens proberen.. maar viel me idd ook al op dat degene die pics bij gmail hebben in lage kwaliteit zijn.

ook jammer dat de 22tracks app niet op de nexus werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:04
Contacten exporteren naar gmail is niet zo lastig toch? Maar wat is het toch irritant dat je outlook contactpersonen niet 2way met gmail kan syncen!! Nu moet ik in mijn outlook mn adressen handmatig gaan bijwerken als ik een nieuw iemand in mijn telefoon zet :( Heel arelaxed als je gewoon hotmail gebruikt, wil blijven gebruiken en ook je contacten gewoon via outlook wil beheren. Iemand nog andere opties voor me? Dit is echt mn grootste android-hekelpunt tot zover!

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Probeer dit eens? en anders wellicht de hotmail app uit de market welke dit kan...

http://www.thesearethedro...nd-contacts-with-android/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:31

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Maardiweb schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:53:
Contacten exporteren naar gmail is niet zo lastig toch? Maar wat is het toch irritant dat je outlook contactpersonen niet 2way met gmail kan syncen!! Nu moet ik in mijn outlook mn adressen handmatig gaan bijwerken als ik een nieuw iemand in mijn telefoon zet :( Heel arelaxed als je gewoon hotmail gebruikt, wil blijven gebruiken en ook je contacten gewoon via outlook wil beheren. Iemand nog andere opties voor me? Dit is echt mn grootste android-hekelpunt tot zover!
Synchroniseer je hotmail via exchange en zet ook het vinkje aan bij contactpersonen... Je moet dan echter wel een keuze maken of je je contacten via gmail of hotmail synchroniseert. Je hebt dan geen outlook nodig, maar kunt het wel gebruiken. De bron voor je contacten is dan zowel voor de telefoon als voor outlook de exchange server...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Goeie, maar het probleem is dat de contactpersonen in de lokale folder van outlook staan. Ik krijg het niet voor mekaar om de standaardmap voor contactpersonen te wijzigen in de map van mn hotmail, waardoor een nieuwe contactpersoon uit mijn email dus in de verkeerde map wordt geplaatst :P Heel ingewikkeld allemaal, en een google zoektocht leerde mij ook dat ik de standaardmap dus niet kan wijzigen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Google heeft een soort Pulse concurrent uitgebracht volledig in GN stijl, misschien leuk voor mensen die lekker consequent willen blijven.
Aankondiging
APK (US only voor nu)

Overigens een vraagje voor de mensen met een GN: Hoe bevalt nu naar wat langer gebruik? Nog nieuwe nadelen/instabiliteit/rariteiten of allemaal prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neig er ook naar om deze phone aan te schaffen. Ik heb echter nog één vraag. Misschien dat een bezitter van deze phone mij over de streep kan trekken.. :*) Het scherm is groot, netzo als de resolutie. Nu is de vraag: hoe is de upscaling naar fullscreen? I.e de NOS-teletekst applicatie is niet echt gemaakt voor dit soort schermen. Op mijn HTC-Sensation, is het dus ook allemaal erg klein. Wordt op de Nexus in combinatie met ICS nu de NOS-teletekst applicatie fullscreen weergegeven en is het leesbaar.

Ja ik ben enigzins visueel gehandicapt.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:19:
Neig er ook naar om deze phone aan te schaffen. Ik heb echter nog één vraag. Misschien dat een bezitter van deze phone mij over de streep kan trekken.. :*) Het scherm is groot, netzo als de resolutie. Nu is de vraag: hoe is de upscaling naar fullscreen? I.e de NOS-teletekst applicatie is niet echt gemaakt voor dit soort schermen. Op mijn HTC-Sensation, is het dus ook allemaal erg klein. Wordt op de Nexus in combinatie met ICS nu de NOS-teletekst applicatie fullscreen weergegeven en is het leesbaar.

Ja ik ben enigzins visueel gehandicapt.... :P
Net de teletekst even geïnstalleerd maar is niet echt mooi,
Letters zijn heel wazig uit het verband gehaald lijkt het, vergroten of verkleinen van de pagina lukte ook niet, wel grote leesbare letters maar duidelijk niet echt geschikt voor Gn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:40:
[...]

Net de teletekst even geïnstalleerd maar is niet echt mooi,
Letters zijn heel wazig uit het verband gehaald lijkt het, vergroten of verkleinen van de pagina lukte ook niet, wel grote leesbare letters maar duidelijk niet echt geschikt voor Gn.
Wat ik al vermoedde.. :'( Op mijn Galaxy Tab 10.1 ziet het er ook allemaal 'pixelated' uit. Wel leesbaar en fullscreen, maar niet echt mooi. Vervelende is dat meerdere applicaties die ik graag gebruik dit probleem hebben. Ligt aan de dev, moeten ze hun applicaties maar geschikt maken voor dit soort formaten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Teletekst app is echt wel bruikbaar, zeer goed te doen ook in deze resolutie.
Zie screenshot
Afbeeldingslocatie: http://img401.imageshack.us/img401/9347/screenshot2011120915440.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysmatic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 01:41

sysmatic

Freelance Digital Artist

Letters zijn niet mooi, kan irritant zijn voor sommige mensen... maar het is wel makkelijk leesbaar gewoon (uit het screenshot van hierboven te zien).

Heb nu zelf net de Nexus besteld na een paar dagen hard te hebben nagedacht.
I WANT IT NOAW!

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De letters zijn gewoon best wel te doen zo...Valt mij echt reuze mee...hij gaat vandaag in de bestelling.

Dank aan GrandPuba voor het screenshot. Heeft mij overtuigd.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Wordt er zo langzamerhand een beetje moe van. Weer een tweedehands toestel (Nexus) gekregen bij de Belcompany Alkmaar. Ongelooflijk weer. Nu wachten op een nieuw verzegeld toestel. Ga het toestel niet gebruiken, maar ben zo langzamerhand klaar bij de Belco. Volgende keer maar ergens anders heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:44

yok

Le0032 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:19:
Wordt er zo langzamerhand een beetje moe van. Weer een tweedehands toestel (Nexus) gekregen bij de Belcompany Alkmaar. Ongelooflijk weer. Nu wachten op een nieuw verzegeld toestel. Ga het toestel niet gebruiken, maar ben zo langzamerhand klaar bij de Belco. Volgende keer maar ergens anders heen.
Raar zeg, dat ze dat doen. Overigens kan deze post beter in het abonnement/levertijden-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
  • Laatst online: 10-09 19:24
Hoe staat het eigenlijk met jullie batterij gebruik?
Ik heb het toestel nu 2uur en 41min van de lader af, en ik zit op 84%. Valt me eerlijk gezegd een beetje tegen. Gebruik valt reuze mee, scherm staat op auto, en wordt zo'n 40% gebruikt. Daarna het besturingssysteem op 30%.

Nog meer mensen met klachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matttthijs
Ik kan geen mp3 als ringtone instellen of ben ik gewoon zo onhandig dat ik erover heen kijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
Hjalmarrrr schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 18:14:
Hoe staat het eigenlijk met jullie batterij gebruik?
Ik heb het toestel nu 2uur en 41min van de lader af, en ik zit op 84%. Valt me eerlijk gezegd een beetje tegen. Gebruik valt reuze mee, scherm staat op auto, en wordt zo'n 40% gebruikt. Daarna het besturingssysteem op 30%.

Nog meer mensen met klachten?
Scherm gebruikt gewoon het meeste. Als je er veel mee hebt zitten spelen, is 84 netjes hoor. Wat is je screen-on tijd?? Mij valt het batterijverbruik alles behalve tegen, kom er echt eenvoudig een dag mee door. Ook duidelijk beter dan de SGS2. En ik heb nu pas de 2e cycle, kan alleen maar beter worden dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Aangezien hoesjes nog niet goed leverbaar zijn, hoe doen jullie hem nu gebruiken? Het risico nemend dat die valt? Tips graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
alwaysleft schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:02:
Aangezien hoesjes nog niet goed leverbaar zijn, hoe doen jullie hem nu gebruiken? Het risico nemend dat die valt? Tips graag!
Beetje voorzichtig mee omgaan en niet met je sleutels vervoeren. Glas zou redelijk krasbestendig moeten zijn. Je kunt als je twijfelt een screenprotector aanschaffen en tzt een hoesje gebruiken. Maar gewoon een beetje voorzichtig mee omgaan en ik zou me niet teveel zorgen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
  • Laatst online: 10-09 19:24
mbroeders schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:02:
[...]

Scherm gebruikt gewoon het meeste. Als je er veel mee hebt zitten spelen, is 84 netjes hoor. Wat is je screen-on tijd?? Mij valt het batterijverbruik alles behalve tegen, kom er echt eenvoudig een dag mee door. Ook duidelijk beter dan de SGS2. En ik heb nu pas de 2e cycle, kan alleen maar beter worden dus!
Kun je zien als je op scherm drukt neem ik aan... Hier staat 26minuten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
mbroeders schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:03:
[...]

Beetje voorzichtig mee omgaan en niet met je sleutels vervoeren. Glas zou redelijk krasbestendig moeten zijn. Je kunt als je twijfelt een screenprotector aanschaffen en tzt een hoesje gebruiken. Maar gewoon een beetje voorzichtig mee omgaan en ik zou me niet teveel zorgen maken :)
Ga je wel een hoesje bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
Hjalmarrrr schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:15:
[...]
Kun je zien als je op scherm drukt neem ik aan... Hier staat 26minuten..
Dus dan zou je op ongeveer 2,5 uur uitkomen voordat die leeg is. Dat is niet slecht, maar kan beter. En is afhankelijk van sync en dergelijke. Het zal in ieder geval nog beter worden, dus ik zou het even afwachten. Vaak wordt het beter na een aantal keer opladen.
alwaysleft schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:33:
[...]
Ga je wel een hoesje bestellen?
Niet uit noodzaak, mijn SGS2 hield het goed vol zonder. Misschien als er een mooie langskomt. Maar er gaat sowieso géén screenprotector op, vind ik vaak zonde van het mooie scherm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware4live
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-04 13:21
Ik heb mijn bestelling (dikke preorder) bij GSMeasy geannuleerd omdat ik toch maar afzie van dit toestel, alle specs behalve andriod 4.0 zijn zwaar achterhaald als je nagaat dat de galaxy s2 van een half jaar oud beter presteert dan de GN dan vind ik dit toch achteraf een miskoop. Gelukkig kan ik iemand anders blij maken die nu het toestel een paar dagen eerder ontvangt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achterhaald :D

Soms zijn de commentaren op Tweakers erg grappig.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2011 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:59:
Achterhaald :D

Soms zijn de commentaren op Tweakers erg grappig.
Qua GPU en camera is de S2 veel beter. Maar voor mij wegen altijd nieuwe versie Android hebben en het HD scherm weer 2 dikke pluspunten van de Nexus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware4live
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-04 13:21
alwaysleft schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 21:04:
[...]

Qua GPU en camera is de S2 veel beter. Maar voor mij wegen altijd nieuwe versie Android hebben en het HD scherm weer 2 dikke pluspunten van de Nexus :)
Dan zou je het alleen voor het scherm moeten doen want binnen een korte tijd hebben de meeste andriod telefoons ook 4.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
hardware4live schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 21:17:
[...]

Dan zou je het alleen voor het scherm moeten doen want binnen een korte tijd hebben de meeste andriod telefoons ook 4.0
Ja maar je hebt gelijk 4.1 enz. En vanilla Android ipv touchwiz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 18:37
hardware4live schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:57:
Ik heb mijn bestelling (dikke preorder) bij GSMeasy geannuleerd omdat ik toch maar afzie van dit toestel, alle specs behalve andriod 4.0 zijn zwaar achterhaald als je nagaat dat de galaxy s2 van een half jaar oud beter presteert dan de GN dan vind ik dit toch achteraf een miskoop. Gelukkig kan ik iemand anders blij maken die nu het toestel een paar dagen eerder ontvangt :P
Je kan je wel gaan zitten blind staren op de specs, maar imo gaat het om de totaalervaring die het toestel biedt. Volgens mij is die op de GN gewoon beter. Om maar een paar punten te noemen:
  • ICS is in feite gemaakt voor de GN en werkt daarop fantastisch.
  • Nog maar de vraag hoe goed dat zal zijn op de S2. En hoe lang je moet wachten.
  • Geen Touchwiz of andere crapware.
  • Fijne camera in het gebruik.
  • Mooie design toestel.
  • Fantastisch scherm.
Ik zou dus echt geen S2 nemen ipv een GN. Heel veel reviews noemen de GN ook het beste Android toestel wat er momenteel te koop is. De enige andere optie is dan wachten tot er na de GN weer iets komt wat nóg weer beter is. Dat gebeurt uiteraard wel een keer, maar dat geldt voor elk toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Joop schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 22:08:
[...]

Je kan je wel gaan zitten blind staren op de specs, maar imo gaat het om de totaalervaring die het toestel biedt. Volgens mij is die op de GN gewoon beter. Om maar een paar punten te noemen:
  • ICS is in feite gemaakt voor de GN en werkt daarop fantastisch.
  • Nog maar de vraag hoe goed dat zal zijn op de S2. En hoe lang je moet wachten.
  • Geen Touchwiz of andere crapware.
  • Fijne camera in het gebruik.
  • Mooie design toestel.
  • Fantastisch scherm.
Ik zou dus echt geen S2 nemen ipv een GN. Heel veel reviews noemen de GN ook het beste Android toestel wat er momenteel te koop is. De enige andere optie is dan wachten tot er na de GN weer iets komt wat nóg weer beter is. Dat gebeurt uiteraard wel een keer, maar dat geldt voor elk toestel.
Over 4 maanden komt gewoon de S3 eraan en dan weet je hoe laat het is. Ik als Galaxy Nexus eigenaar weet dan ook dat dit de nieuwe standaard gaat worden in Android land. Verwacht 2 GHZ dualcore Exynos chip aan boord, en Android 4.0 gewoon erop.

De S3 zal de Nexus verpulveren qua specs, maar specs zeggen idd niet altijd alles. Ben wel super benieuwd naar de krachtpatser wat de S3 zal worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:39:
Over 4 maanden komt gewoon de S3 eraan en dan weet je hoe laat het is. Ik als Galaxy Nexus eigenaar weet dan ook dat dit de nieuwe standaard gaat worden in Android land. Verwacht 2 GHZ dualcore Exynos chip aan boord, en Android 4.0 gewoon erop.

De S3 zal de Nexus verpulveren qua specs, maar specs zeggen idd niet altijd alles. Ben wel super benieuwd naar de krachtpatser wat de S3 zal worden
Toch lastig, als je nu een telefoon wilt kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:47:
[...]

Wil je niet 4 maanden wachten? Ga voor de Nexus. Wil je beste van beste qua specs mogelijk in begin 2012 en heb je de tijd? Wacht op de S3. De S3 gaat eind februari op het MWC aangekondigt worden in Barcelona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:47:
[...]

ja heb nu een Galaxy note en Nexus galaxy, maar eerlijk gezegd ben ik toch meer fan van mijn note.. de nexus kan me niet echt overtuigen nu ik even de Note heb gehad.. wel leuk vergelijken zo . op youtube speelt de Nexus de HD trailers wel het mooiste af.. ziet er echt beter uit dan de note.. maar het lijkt wel of het scherm zo donker staat.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mensen, ik ben sinds vanmiddag ook een trotse bezitter van een GN :)

Nu heb ik alleen 2 vragen:

Hoe kan ik naar meerdere mensen in mijn lijst smsen zonder ze 1 voor 1 te hoeven selecteren?
En als ik unlock en nog bij sommige andere acties (niet tijdens smsen, dat heb ik uitgezet) dan trilt de telefoon. Is er een mogelijkheid dit uit te zetten?

Zit nu even ermee te spelen en bevalt heerlijk! Kom van een iphone 3gs af. Maar hier zijn gelukkig dingen die ik.nog moet uitvinden :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 00:03:

Hoe kan ik naar meerdere mensen in mijn lijst smsen zonder ze 1 voor 1 te hoeven selecteren?
En als ik unlock en nog bij sommige andere acties (niet tijdens smsen, dat heb ik uitgezet) dan trilt de telefoon. Is er een mogelijkheid dit uit te zetten?

Zit nu even ermee te spelen en bevalt heerlijk! Kom van een iphone 3gs af. Maar hier zijn gelukkig dingen die ik.nog moet uitvinden :)
Nice. Heb ook jarenlang IOS gehad. En nu dik een jaar Android. Wil niet meer terug;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 18:37
alwaysleft schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:50:
[...]

Wil je niet 4 maanden wachten? Ga voor de Nexus. Wil je beste van beste qua specs mogelijk in begin 2012 en heb je de tijd? Wacht op de S3. De S3 gaat eind februari op het MWC aangekondigt worden in Barcelona.
De S2 is op 13 feb 2011 aangekondigd, en was vanaf 11 mei in NL leverbaar (bron Wikipedia). 3 maanden na aankondiging dus, en dan was NL één van de allereerste landen. Dat zou betekenen dat de S3 op zijn vroegst in mei 2012 hier in de schappen zou liggen. Dit is dus over een half jaar. Tuurlijk heb je tegen die tijd telefoons met weer een hele andere orde qua specs, een half jaar is in smartphone land een lange tijd. (Of de ervaring ook zoveel beter is staat te bezien overigens.) Dan zit je daar met je S3 en dat oude gare ICS. ;)

In de tussentijd kan je ook een half jaar genieten van een hele fijne ICS phone. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Hoe vinden jullie het toetsenbord? Naast alle verbeteringen in ICS vind ik dit echt fantastisch! Het is de eerste keer dat ik niet meteen een ander toetsenbord wil downloaden, hij typt echt heel goed.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Even wat opheldering over de nexus serie van google lijkt mij wel op z'n plaats!
Waarom zeg ik dat; Nexus telefoons gaan om de pure android experience, zoals google het bedoelt heeft, en eigenlijk voor developers ooit bedoelt de N1, zelf ga ik voor altijd de laatste versie android te hebben als de reden om deze telefoon te gebruiken

Je kunt telefoons altijd qua specs vergelijken, maar bekend is dat de nexus series niet altijd de meest state of the art hardware gebruiken en er telefoons beter kunnen zijn.

Waar draait het dan wel om:
Nexus, heeft een rom van google zelf draaien! Deze is geoptimaliseerd voor de GN, en wordt geoptimaliseerd voor de Nexus S ( Beide google telefoons ) etc. ( ook andere merken zullen hiermee optimalisaties uitvoeren etc. om het goed werkbaar te laten zijn )
Het draait er voornamelijk om dat je de allerlaatste software versie hebt vanuit google en waar de verbeteringen inzitten vanuit google zelf en dat altijd als eerste, zonder enige skins zoals sense, touchwizz etv. het zogenaamde vanilla android.
Je hebt met de nexus altijd de laatste versie software in handen die super smooth loopt op jouw telefoon.

Kun je je niet vinden in de hardware specs koop deze telefoon dan niet! het gaat echt puur om het OS! edoch denk ik dat deze specs voor de telefoons welke nu op de markt zijn de GN prima meekomt in het hogere segment!
Qua hardware komen er idd komende maanden / jaren altijd betere telefoons, maar heb je zin in de lagen die merken eroverheen gooien en wachten tot er weer eens een nieuwe versie android beschikbaar is.

In het root segment met cutom roms heb je nieuwe versies altijd eerder als van de leverancier en dat maakt het wat mij betreft een prima tweakers OS, maar het is altijd later beschikbaar als op Nexus telefoons, als het dan al lukt voor de rom bakkers / devs om alles goed werkend te krijgen op hardware gebied etc. want dat is niet altijd even triviaal.
Dit laatste wil ik dus niet meer of beter gezegd nu niet meer, daarmee zeg ik niet dat ik de scene daarin niet volg of mijn GN niet zal rooten ivm apps die root nodig hebben etc.
Zonder die devs had ik en velen anderen eerder afstand genomen van bijvoorbeeld de htc desire... hierdoor is de telefoon langer bruikbaar en beter geworden, met als maar wel altijd later als een Nexus telefoon.

Kortom dit is waar het daadwerkelijk om draait, wellicht wordt het niet geheel in dank afgenomen door iedereen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidir
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 20:26
Weet iemand hoe je Viber aan de praat krijgt op de galaxy nexus?? Ik voer alle stappen door tot aan de sms. Daarna wilt hij viber niet meer opstarten. Dus hij installeer hem wel, stuurt een sms dat gaat wel goed. Maar zodra ik de app wil gebruiken, word je er weer uit gegooit. Ik krijg dus niet het viber menu met contacten. Iemand hier ook last van? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
hoe maak je trouwens een screenshot? ik dacht dat deze functie er ook sinds ICS inzat maar kan het nergens vinden.. ik las power en volume down maar dat doet hij hier niet

edit: laat maar moest ze gewoon wat langer indrukken :P

[ Voor 14% gewijzigd door El_V op 10-12-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje1991
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-06 10:11
El_V schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 12:51:
hoe maak je trouwens een screenshot? ik dacht dat deze functie er ook sinds ICS inzat maar kan het nergens vinden.. ik las power en volume down maar dat doet hij hier niet
Langer ingedrukt houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog antwoord op mijn 2 bovenstaande vragen? Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 00:03:

1) SMS: zover ik weet is het niet mogelijk om meerdere mensen tegelijk te selecteren.
2) Unluck: in alle settings die ik het kunnen vinden op de phone heb ik de unlock vibrate nog niet gevonden, als dat nog komt meldt ik het even =)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Laatst online: 14:47
Over sms, als je het programma handcent gebruikt kan dit wel, erg mooie app voor smsjes te versturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké bedankt!

Wat betreft het sms'en heb ik een app waarmee het nu wel lukt.. Weet zo niet welke, heb de telefoon niet bij me. Maar dan weet ik dat ik niet met me neus aan het kijken ben ;)

Edit: handcent inderdaad! Alleen geeft die niet al mijn contacten weer. Dan moet ik de rest maar 1 voor 1 doen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Ik ging uit van een stock GN zonder apps ;)

Met apps worden je vragen natuurlijk een beetje anders :p

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
GrandPuba schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:15:
[...]

Om hier nog even op terug te komen, ik heb het gisteravond getest om een uur of 11 (dus zo'n 15 uur van de lader af) en hij kwam nog niet voor in de lijst. Dus qua batterij verbruik lijkt dit wel goed te zitten.

Wel herhaal ik hier nog even mijn vraag: Alleen kan iemand mij vertellen waarom Lightflow aangezet moet worden in mijn toegankelijkheid onder services? Er wordt namelijk gewaarschuwd dat hierdoor Lightflow al mijn toetsaanslagen kan opslaan e.d.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matttthijs
Is het iemand al gelukt pm persoonlijke beltonen in te stellen? Verder ben ik echt onder de indruk van de telefoon. Accuduur is naar mijn idee beter dan de Galaxy S die ik hiervoor had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laadmin
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-05 11:11
Matttthijs schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 18:54:
Ik kan geen mp3 als ringtone instellen of ben ik gewoon zo onhandig dat ik erover heen kijk?
Kan ik wel gewoon? Contact kiezen, rechtsboven menu knopje klikken en "Beltoon instellen". vervolgens zie ik gewoon mijn mp3 en mid ringtones staan.

ps Je moet je ringtones wel in de "Ringtones" map zetten.

[ Voor 7% gewijzigd door laadmin op 10-12-2011 17:29 . Reden: Ringtones map ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Androidfan91 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 12:36:
Weet iemand hoe je Viber aan de praat krijgt op de galaxy nexus?? Ik voer alle stappen door tot aan de sms. Daarna wilt hij viber niet meer opstarten. Dus hij installeer hem wel, stuurt een sms dat gaat wel goed. Maar zodra ik de app wil gebruiken, word je er weer uit gegooit. Ik krijg dus niet het viber menu met contacten. Iemand hier ook last van? ;(
Nope, mocht het echt niet werken is Skype natuurlijk een super alternatief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Slaapje schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:06:
Hoe vinden jullie het toetsenbord? Naast alle verbeteringen in ICS vind ik dit echt fantastisch! Het is de eerste keer dat ik niet meteen een ander toetsenbord wil downloaden, hij typt echt heel goed.
Ik mis heel erg de knoppen voor leestekens. Vooral de komma had een eigen toets mogen hebben. De oplossing van de regel erboven vind ik maar vervelend.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Had hier eerder wat gepost over t9, en of er interessante opties waren voor een ander toetsenbord zodat hij foutjes ook corrigeert. For some reason worden foutjes nu wél gewoon gecorrigeerd. Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben? Lijkt wel alsof de telefoon 'leert' van wat je typt en hoe je verbeterd, want nu krijg ik opeens wel gewoon suggesties voor woorden terwijl dat 2 dagen terug nog niet zo was!

Over batterijduur ben ik nu ook best wel tevreden eigenlijk. Als ik niet teveel zit te spelen gaat hij prima lang mee. Scherm is idd de grootste slurper, en ik heb nu mn helderheid ook op zn laagst gezet (althans via die widget). Valt me heeeel erg mee hoe donker dat is en heb nog geen één keer de behoefte gehad om de brightness hoger te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik heb in een opwelling wel even gezocht maar nog niet gevonden: Is er een rootmogelijkheid zonder extra software te installeren op de telefoon? De oplossingen die ik tot nu toe met Google gevonden heb, werken via het installeren van tools op de telefoon. Maar ik wil dat voorkomen, als dat mogelijk is.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
Room42 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 17:46:
[...]

Ik mis heel erg de knoppen voor leestekens. Vooral de komma had een eigen toets mogen hebben. De oplossing van de regel erboven vind ik maar vervelend.
Als je in de keyboard instellingen de 'voice search' knop verplaatst naar het numerieke/alt keyboard, dan krijg je op je main keyboard de komma weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

nuveo schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 18:43:
[...]

Als je in de keyboard instellingen de 'voice search' knop verplaatst naar het numerieke/alt keyboard, dan krijg je op je main keyboard de komma weer terug :)
_/-\o_
held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Welk menu is dat precies? Zie het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Maardiweb schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 17:58:
Had hier eerder wat gepost over t9, en of er interessante opties waren voor een ander toetsenbord zodat hij foutjes ook corrigeert. For some reason worden foutjes nu wél gewoon gecorrigeerd. Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben? Lijkt wel alsof de telefoon 'leert' van wat je typt en hoe je verbeterd, want nu krijg ik opeens wel gewoon suggesties voor woorden terwijl dat 2 dagen terug nog niet zo was!
Dat is standaard bij verschillende keyboard apps. Ze leren welke woorden je vaak gebruikt en je kan zelf een woordenboek maken.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Vos schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 19:01:
Welk menu is dat precies? Zie het niet...
(ivm Engelse taal)
settings -> (onder personal) language& input -> (onder keyboard & input methods) Android keyboard settings -> Voice input key (tap en selecteer wat je wil).

profit =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dank, hij is weg :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi scherm heeft deze telefoon hoor, maar hij vreet wel je batterij op :P
54% van het verbruik van vandaag is naar het scherm gegaan volgens de statistieken, maar dat zal met andere telefoons vast niet veel minder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Wat ik ook heb, en wat het typen wel erg lastiger maakt, is regelmatige vertraging (lag) tijdens het typen.
Regelmatig (meerdere keren per minuut) pauzeert het typen even om vervolgens de tijd in te halen.
Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Room42 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 18:29:
Ik heb in een opwelling wel even gezocht maar nog niet gevonden: Is er een rootmogelijkheid zonder extra software te installeren op de telefoon? De oplossingen die ik tot nu toe met Google gevonden heb, werken via het installeren van tools op de telefoon. Maar ik wil dat voorkomen, als dat mogelijk is.
Met deze methode kun je rooten zonder allerlei tools, dus stock rom met superuser en su
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1352413

deze kan ook

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1357642

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matttthijs schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 18:54:
mp3 in de juiste map zetten dan werkt het wel, en download ringdroid, zeer handig programma om geluiden aan apps te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 15:23
Noooo, wanneer ik m'n telefoon lock ben ik de coole animatie (tv dit uitgaat) kwijt... geen idee wat ik heb veranderd. Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
naNs schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:45:
Noooo, wanneer ik m'n telefoon lock ben ik de coole animatie (tv dit uitgaat) kwijt... geen idee wat ik heb veranderd. Anyone?
Misschien de animaties uitgezet...? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 15:23
JudgeTreve schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:48:
[...]

Misschien de animaties uitgezet...? ;)
Ik bleek de vensteranimatieschaal te laag te hebben gezet |:(, bij 0,5x pakt hij hem niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
De 2e manier zou ik nog even skippen aangezien CWM nog niet super werkt. De eerste manier is super, maar er kan een probleem ontstaan met drivers. Wanneer je bij het commano 'fastboot-windows oem unlock' de message krijgt: waiting for device, kan het zijn dat de drivers nog geinstalleerd moeten worden. Download dan hier de USB drivers. Vervolgens ga je naar hardware beheer, zoek je daar naar je android device. Je ziet daar iets staan dat er geen juiste drivers geinstalleerd zijn. Dan rechter muisknop en update drivers. Laat vervolgens zoeken in de map die je zojuist gedownload hebt en vervolgens fluitje van een cent. Ik kan die methode echt aanrader. In minder dan een minuut tijd is je toestel geroot en wel.

Oh ja, is er iemand die ook een lichte lag opmerkt bij het wisselen tussen homescreens. Hij is miniem, maar wel degelijk aanwezig. Vraag me af of meer mensen daar last van hebben?!

[ Voor 7% gewijzigd door mbroeders op 11-12-2011 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 'lag' ligt meer aan hoe soepel en snel je sleept bij mij.
Ik heb inmiddels wel twee keer een full crash gehad en één keer dat de camera niet meer wou opstarten, eens kijken of dat zichzelf oplost...
Pagina: 1 ... 17 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.