vergeet ik te melden dat de webbrowser ook heel goed geworden is. Ik lees wat verhalensites en in article mode en dat is echt 10 keer zo goed geworden. Kleiner lettertype en scrollen gaat veel beter, werkt gewoon precies zoals je denkt zonder heel veel met je vinger te schruiven en het is gewoon 2 keer zo snel. Nu gebruikt amper iemand die functie, maar dat was ook een applaus van mijn kant.
Echt, net alsof de update voor mij gemaakt is, bizar. Goodreads werkt ook prima trouwens, maar heb alleen wat boeken gekoppeld, werkt beter dan ik dacht in iedergeval, al is het misschien op de ipad fijner omdat je dan meer op het scherm hebt, maar voor erbij is het wel leuk.
Edit: net de kindle paperwhite met nieuwe firmware aan mijn vrouw laten zien en we kopen een kindle 2 voor haar erbij, ze is nu helemaal overtuigd dat de kindle de beste ereader is. Waar die nieuwe firmware al niet goed voor is, fantastisch, ze is in juli jarig, dus nog even tijd om de huidige calibre bibliotheek van haar om te zetten naar azw3 formaat.
Heb die eu shop bekeken, maar vind hem toch wat vaag. Ik vertrouw er wat meer op qua service om hem bij amazon zelf te kopen, wel duurder.
Dit heb ik net betaald voor de paperwhite 2 + roze amazon hoes:
Item Subtotal: EUR 134,21
Shipping & Handling: EUR 20,22
Total Before Tax: EUR 154,43
Import Fees Deposit: EUR 34,22
Order Total: EUR 188,65
12 maart komt het aan, ben benieuwd. Wel een 2 GB versie, dat is wel jammer. Maarja, dat gedoe van mijn vrouw ook om vele GB's aan boeken erop te zetten terwijl ze er maximaal 8 per maand leest gaat ook nergens over.
[
Voor 42% gewijzigd door
Verwijderd op 08-03-2014 12:45
]