De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 267 Laatste
Acties:
  • 997.308 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 17:40
Vandaag maar eens door alle openstaande support tickets gelopen.

Er staan nog tickets open van februari & mei, maar niemand in het projectteam weet wat de status is. Iedereen is nu aan het graven in oude emails :)

LinkedIn - Collega worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Bestaat er eigenlijk een soort automatische git welke incrementele backups van je code maakt? En dan bedoel ik niet git zelf, want dan worden ze hie rgek van de shitload aan commits :P

Een soort automatische git voor lokaal gebruik

(voor mac)

[ Voor 16% gewijzigd door Gamebuster op 18-10-2011 14:32 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 17:40
Gamebuster schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:29:
Bestaat er eigenlijk een soort automatische git welke incrementele backups van je code maakt? En dan bedoel ik niet git zelf, want dan worden ze hie rgek van de shitload aan commits :P

Een soort automatische git voor lokaal gebruik
Scheduled Task + xcopy?

LinkedIn - Collega worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

P-Storm schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:23:
Daarom zou men altijd een offsite backup moeten maken: Project Zomboid Code Lost After Laptop Theft. Juist hard omdat het juist een kleine developer team is.

Dat soort dingen herinner ik mijzelf eraan. Ik moet zelf ook een keer van al mijn projecten zoiets doen, ook al zijn het thuisprojectjes die je snel wil vergeten :P .
:) En dat is ook de reden waarom ik een hosted versie control wil hebben. Dan staat er in geval van verloren gaan van mijn laptop online nog een kopie en bij het kapot gaan van de online versie staat alles nog op mijn laptop (iig de laatste versie).

Maar je zult altijd zien dat je bij het restoren van je online data er achter komt dat die niet helemaal goed was. Ik heb altijd het geluk dat mijn backups stuk gaan bij het restoren. Momenteel backup ik mijn data naar een schijf die in een firesafe ligt, maar je zult zien dat wanneer ik moet restoren ik te vlug naar mijn computer loop en de schijf uit mijn handen laat donderen -O-

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Of je backup schijf in je PC hangt, naast je nieuwe schijf, en dan tijdens windows installatie de backup schijf gaat formatteren ipv je nieuwe schijf
Of rm -rf / typt ipv rm -rf ./
Of de backup overschrijft met je nieuwere, kapotte versie ipv je nieuwere, kapotte versie overschrijft met je backup

/ervaringen

[ Voor 38% gewijzigd door Gamebuster op 18-10-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:35

Hoogie2004

Whohooooo

Gamebuster schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:38:
Of je backup schijf in je PC hangt, naast je nieuwe schijf, en dan tijdens windows installatie de backup schijf gaat formatteren ipv je nieuwe schijf
Die heb ik wel eens gedaan idd :+
Daarna met een tooltje tig uur mogen wachten op de restore van al die files.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
P-Storm schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:23:
Daarom zou men altijd een offsite backup moeten maken: Project Zomboid Code Lost After Laptop Theft. Juist hard omdat het juist een kleine developer team is.

Dat soort dingen herinner ik mijzelf eraan. Ik moet zelf ook een keer van al mijn projecten zoiets doen, ook al zijn het thuisprojectjes die je snel wil vergeten :P .
Ik had altijd een offsite backup/versiebeheer op een server bij mijn ouders, maar daar is vrijdag avond het modem stuk gegaan. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Gamebuster schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:38:
Dat maakt niet uit, want dan heb je de originelen nog op je pc staan. ;)

Maar ik moet ook nog eens een offsite backup regelen. Iedere avond om zeven uur wordt mijn pc gebackupt naar de externe harddisk die aan mijn HTPC hangt, maar vanaf daar gaat het nergens meer heen.

Als de boel hier affikt ben ik dus ook behoorlijk wat data (voornamelijk foto's waar ik eigenlijk niet veel waarde aan hecht) kwijt, waaronder ook wat code die ik eigenlijk wel wil bewaren.

Misschien een idee voor een topic, opties voor het backuppen van je thuissituatie? ;)

[ Voor 87% gewijzigd door CodeCaster op 18-10-2011 14:42 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Hoogie2004 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:40:
[...]

Die heb ik wel eens gedaan idd :+
Daarna met een tooltje tig uur mogen wachten op de restore van al die files.
same here; 8 uur gewacht

en daarna exact dezelfde fout gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Jeuj iPad app (die niet verder bij naam genoemd mag worden ivm geheim / verrassing ;)) is klaar en mieteren we de app store in (na de laatste demo vandaag) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Gamebuster schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:41:
[...]

same here; 8 uur gewacht

en daarna exact dezelfde fout gemaakt.
Wow..... Dat lukt zelfs een ezel niet :+

Ik ben tegenwoordig zo slim om mijn backupschijf maar even los te koppelen. Zeker omdat de verschillende partities niet altijd te onderscheiden zijn bij de install. Maar dan is het nog steeds zoeken welke schijf ik precies moet loskoppelen...

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Kwa back-up denk ik er over een een tweetal externe laptopschijven van 500 Gig te kopen.
Eens in de twee weken dan naar de ouders toe en één van deze schijven daar te bewaren.
Nadeel als ik restoren wil dat ik dan eerst 70 Kilometer mag gaan rijden, en weer 70 Kilometer terug.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
ValHallen schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:46:
Kwa back-up denk ik er over een een tweetal externe laptopschijven van 500 Gig te kopen.
Eens in de twee weken dan naar de ouders toe en één van deze schijven daar te bewaren.
Nadeel als ik restoren wil dat ik dan eerst 70 Kilometer mag gaan rijden, en weer 70 Kilometer terug.
Anders laat je je de HDD per post opsturen

Dat is pas E-mail

[ Voor 3% gewijzigd door Gamebuster op 18-10-2011 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
YopY schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:42:
Jeuj iPad app (die niet verder bij naam genoemd mag worden ivm geheim / verrassing ;)) is klaar en mieteren we de app store in (na de laatste demo vandaag) *O*
Hulde, de iPhone bezitters kunnen weer met de trein :+

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

YopY schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:42:
Roep je het dan wel als ie in de app store staat?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

CodeCaster schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:18:
[...]

Het is dus wel mogelijk om de services te consumeren, maar in ieder geval is het niet makkelijk...
Neeheehee :'(

Ein-de-lijk gelukt om een valide verzoek te sturen. Het bleek dat het opdrachtgeversnummer niet 12345 moest zijn maar bij wijze van spreken 54321 (een geldig ID). Kan iemand mij uitleggen waarom dat een schemavalidatiefout moet opleveren?

Maar goed, ik krijg het verzoek nu verstuurd, maar ik krijg nu een andere inhoudelijke fout, die:

• In een ander soort encoding wordt verstuurd. Ik ontvan alleen de HTTP-header "Content-Type: text/xml", waardoor UTF-8 wordt aangenomen (behalve als het document begint met een BOM, dan is het UTF-16) in plaats van de voorheen verstuurde us-ascii (of toch niet?, zie pagina 19).
• In een anders genoteerde soap-envelop (<soap:Envelope xmlns:soap="http://foo/bar"> in plaats van <SOAP-ENV:envelope xmlns:SOAP-ENV="http://foo/bar">). En ja, ik weet dat "soap:" dan wel "SOAP-ENV:" gewoon een prefix is om naar die namespace te verwijzen, het had net zo goed "pietjepuk:" kunnen zijn, ik heb er dus geen last van, maar wees gewoon consequent.
• Met een andere HTTP-code: 200 in plaats van 500, terwijl 500 verplicht is bij een fout.
• Met een andere klasse soapfault, die eveneens niet in de WSDL staat, maar zowaar wel aan soap voldoet zodat ik er tenminste zelf een klasse voor kan schrijven om het detail van de foutmelding te lezen.

Ik zeg niet dat ik perfect programmeer, absoluut niet, maar hoe krijg je toch zo'n zootje ongeregeld bij elkaar... Aanbesteding zeker. Pff.

Maar ik zal wel weer stoppen met ranten en zorgen dat het snel werkt, hierna mag ik weer wat anders leuks doen. :) Ik weet alleen nog niet wat. Of waar.

[ Voor 21% gewijzigd door CodeCaster op 18-10-2011 17:37 . Reden: Editkoning! Op hoeveel revisies zit ik al? ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:46

Matis

Rubber Rocket

Het laatste wat ik van mijn servertje zag
sudo ifconfig eth1 down

Do'h

[ Voor 16% gewijzigd door Matis op 18-10-2011 17:42 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
BtM909 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:00:
[...]

Roep je het dan wel als ie in de app store staat?
Ja hoor - zoals het nu in de planning staat wordt het de 28e, vermits Apple het goedkeurt - maar ik geloof niet dat er gekke dingen in zitten waardoor hij afgewezen gaat worden. Met wat geluk wordt onze app dan ook geshowed op een persconferentie, *O*. Exposure waar iedereen natuurlijk alleen maar van kan dromen (mijzelf incluis. Ik voel nog weinig trots eerlijk gezegd, :p. Misschien ook omdat ik maar een relatief klein deel van het ding gemaakt heb (m'n collega is dus gewoon in de weekenden doorgegaan, en we hebben een ontwerper ingehuurd)

Morgen weer verder met de iPhone reisplanner app (voor de iPad was een tussenprojectje), die is ook op een paar bugjes na klaar voor release (bugjes als XML opschonen waar ze blijkbaar utf-8 karakters XML escaped hebben :'(, of crashes bij het ontwaken uit de sleep modus als hij nieuwe data ophaalt). En d'r moet nog SSL op de push notification server, wat voordat ik daarmee weer ophield nog een drama was :p.

Ver over budget natuurlijk, maar wij hebben er plezier in, duz.

Edit: Protesterende programmeurshumor :+

[ Voor 21% gewijzigd door YopY op 18-10-2011 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReenL
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09-2022
Matis schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:42:
Het laatste wat ik van mijn servertje zag
sudo ifconfig eth1 down

Do'h
Kan erger
sudo apt-get remove base

En ik ken serieus iemand die dit bij z'n dedicated server gedaan heeft, hij wilde namelijk een verse installatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 18:30
ReenL schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:30:
[...]

Kan erger
sudo apt-get remove base

En ik ken serieus iemand die dit bij z'n dedicated server gedaan heeft, hij wilde namelijk een verse installatie ;)
Mag dat even vertaald worden? :)

Om nog even iets te vragen:
Wat doen jullie als jullie tegen een deadline aanvechten?
Gaan jullie meer uren maken, lelijkere code schrijven, requirements (proberen) aan te passen ofzo?

En hoe gaat het (meestal) in het bedrijfleven mbt deadlines?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallASW
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
YopY schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:10:
(bugjes als XML opschonen waar ze blijkbaar utf-8 karakters XML escaped hebben :'(,
Eh? Bedoel je dat ze van "é" '&#233;' hebben gemaakt? Of dat ze er '&#195;&#169;' (latin-1 representatie van utf-8 data) van hebben gemaakt?

In het laatste geval: check even of het niet stiekem windows-1252 is in plaats van latin-1, enzo... dat heeft sf.net gedaan >_< (or rather: die interpreteren alle binary data uit de db als windows-1252, of het nu windows-1252/latin-1 (oude data) of utf-8 (nieuwe data) is)

[ Voor 0% gewijzigd door ValHallASW op 18-10-2011 22:36 . Reden: & -> &amp; ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

sudo => uitvoeren als administrator op Linux
apt-get => aptitude is de package manager van Ubuntu, een programma waarmee je applicaties kunt installeren
remove => aptitude de opdracht geven een pakket te verwijderen
base => het te verwijderen pakket, in dit geval ALLES!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
GoTCoast schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:33:
Om nog even iets te vragen:
Wat doen jullie als jullie tegen een deadline aanvechten?
Gaan jullie meer uren maken, lelijkere code schrijven, requirements (proberen) aan te passen ofzo?

En hoe gaat het (meestal) in het bedrijfleven mbt deadlines?
In het bedrijfsleven? Worden deadlines neergezet om de devvers te laten stressen, :p.

Nee, om het even heel abstract neer te leggen: Je hebt vier variabelen:

* Geld
* Features (scope)
* Tijd
* Kwaliteit

Als je bij één van de vier iets weghaalt moet je bij de anderen toegeven. Minder geld? Minder features, meer tijd, of minder kwaliteit.

In het geval van minder tijd mag de opdrachtgever:

* Meer geld toeleggen (om devcapaciteit uit te breiden, maar dat wil je niet doen bij een naderende deadline)
* Kwaliteit opgeven - maar daar schiet je jezelf als developer mee in de voet, aangezien een opdrachtgever of chef niet eenvoudig zal zeggen 'och, deadline is voorbij, release is gedaan, ga maar even opruimen / refactoren, nu hebben we er tijd voor'. Als dat wel zo is heb je een zeldzame koele gast.
* Features opgeven - en dit heeft de voorkeur.

Idealiter bouw je een applicatie op de agile manier, zodanig dat de opdrachtgever (product owner, in agile termen) de features (user stories, in agile termen) op volgorde van belangrijkheid neerzet, die je elke week / sprint oppakt. Wat dit betekent is dat de features die bij een evt. naderende deadline overblijven gewoon niet zo belangrijk zijn als degenen die je in het begin opgepakt hebt.

Maar da's in het ideale geval. In jouw geval (als ik even dingen aan mag nemen) is het een kwestie van een verkeerde inschatting van te voren (inschattingen werken nooit), teveel werk in een tijdsperiode gekramd, en gewoon een kwestie van verkeerd plannen of verkeerd project management.

Inleveren op kwaliteit / lelijke code maken heb je alleen jezelf mee, daar dat vaak juist meer en complexere code is dat gewoon langer duurt om te schrijven en evt. debuggen. Meer uren heb je ook alleen jezelf mee, aangezien je maar een paar uur per dag echt effectief bezig bent - en met wat pech wordt de deadline een maand verschoven en word je gevraagd of je nog een maandje langer wilt overwerken.

(Dit is trouwens uit indirecte eigen ervaring. Een paar van mijn collegae zijn gestationeerd bij een grote Neerlandsche bank waar ze aan een iPhone app werken. Die zijn serieus gevraagd of ze tot het eind van het jaar zes dagen / week willen werken. Crunch time, gebeurt o.a. vaak onder game programmeurs - soms wel een jaar lang. Team Bondi (van L.A. Noire faam) is daaraan onderuit gegaan)

iig, tl;dr: Laat ze features afkappen, als je er een tijdje aan gewerkt hebt weet je hoe snel je / je team ongeveer dingen kan uitpoepen. Hele features op dit punt nog bouwen is een onbegonnen zaak, en als je ze vlak voor de deadline nog moet toevoegen worden het 'rush jobs' en gewoon slecht of ze voldoen niet. Ik ga gewoon twee van m'n werkgever z'n credo's uitspugen: 'People First' en 'Quality without Compromise'. Misselijkmakend, maar als er conflicten met een opdrachtgever zijn worden deze dingen er bij de lurven bijgegrepen.

(in theorie :p )

[ Voor 9% gewijzigd door YopY op 18-10-2011 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
YopY schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:43:
[...]
Inleveren op kwaliteit / lelijke code maken heb je alleen jezelf mee, daar dat vaak juist meer en complexere code is dat gewoon langer duurt om te schrijven en evt. debuggen. Meer uren heb je ook alleen jezelf mee, aangezien je maar een paar uur per dag echt effectief bezig bent - en met wat pech wordt de deadline een maand verschoven en word je gevraagd of je nog een maandje langer wilt overwerken.
Hangt er compleet van af wat voor deadline het is; inleveren op (code) quality kan prima als het bijvoorbeeld om een tussentijdse deadline gaat zodra er direct daarna maar tijd gemaakt word om de code onderhanden te nemen.

Wat er gedaan word als een deadline in het geding komt is gewoon iets wat overlegt moet worden met de rest van het team. De ene keer kan er een feature gecut worden omdat die niet cruciaal is voor het behalen van de deadline. Een andere keer moet er bezuinigd worden op code kwaliteit; soms moet er met geld gesmeten worden en moeten er mensen ingevlogen worden om mee te helpen en heel soms kan de deadline verzet worden. Soms moet er overgewerkt worden. Soms moet het allemaal tegelijk... Er is geen gouden regel die beschrijft hoe er omgegaan moet worden met deadlines.

Wat voor mij wel belangrijk is om te weten is dat het personeel op de eerste plaats komt. Dat wil niet zeggen dat er nóóit over tijd gedraaid dient te worden. Immers, dat gebeurt bij praktisch iedere baan wel eens en een keer een avond of een weekend op offeren is niet het einde van de wereld. Het houd wel in dat het meer uitzondering dan regel dient te zijn; en het moet al helemaal niet zo zijn dat het een negatieve invloed heeft op dingen die buiten het werk om gebeuren zoals relaties, het gezin en/of kinderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

LOL die is geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Second. Morgen evrn ophangen op de zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Bro tip: niet aan een vrouw uitleggen hoe SQL werkt :F wat een geduldsoefening was dat vandaag.

Oh en deadlines? We moeten over 2 weken live, er zijn geen testers en productie omgeving is niet ingericht. Maar we moeten live omdat een directeur dat vind. En die kerel zal nooit er naar omkijken, dat laat hij door andere mensen doen...

Dus we gaan live. Met 30% van de functionaliteit of zo...

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Wij werken op de zaak met fases (meestal 3). De eerste fase is een stabiel doch kaal product. De tweede fase wordt gehanteerd als deadline. Hierin zit veel functionaliteit. Meestal rond de 75%. Deze versie wordt vrijgegeven. De bugs, feature requests van klanten/gebruikers en de overige 25% worden in de derde fase gedaan. In deze fase wordt het product meerdere malen vrijgegeven. Fase 3 wordt eigenlijk nooit afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zo, net de originele Prince of Persia weer eens uitgespeeld. Ik had 12 minuten over *D. Het ging wel een stuk sneller dan vroeger, toen ik 11 was heb ik er geloof ik enkele weken over gedaan. Nu in een enkel avondje :Y)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinuzz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 09:29
M'n videokaart is er mee opgehouden :(
Zit nu met de onboard video die de resolutie van het scherm niet ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakyFries
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-01-2021
PrisonerOfPain schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:45:
[...]

Hangt er compleet van af wat voor deadline het is; inleveren op (code) quality kan prima als het bijvoorbeeld om een tussentijdse deadline gaat zodra er direct daarna maar tijd gemaakt word om de code onderhanden te nemen.
Hoevaak heb jij daar tijd voor?
alwinuzz schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 03:02:
Lekker Devven op een 27" scherm op 1024x768 :*)

[ Voor 26% gewijzigd door FreakyFries op 19-10-2011 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Laatst online: 17-09 10:24
alwinuzz schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 03:02:
Ik moet nodig een nieuwe videokaart om BF3 te kunnen spelen, maar dan moet ik eigenlijk ook een nieuwe voeding hebben ... inclusief aankomende new born wordt het weer een onverwacht prijzig uiteinde van 2011

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinuzz
Je moet niks natuurlijk :P Heb je met de new born wel tijd voor BF3?

Minder resolutie vind ik niet eens zo erg, maar alles is zo wazig als het niet native resolutie is!
Als doekje voor het bloeden maar een nieuwe kaart gekocht waar je extra hard op kan gamen devven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
alwinuzz schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:00:
Minder resolutie vind ik niet eens zo erg, maar alles is zo wazig als het niet native resolutie is!
Als je de resolutie op 1/2 van de originele resolutie instelt is het niet meer zo wazig aangezien een pixel dan precies op mapt op 2x2 pixels ;)

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bimm
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-01 20:15
Woy schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:01:
[...]

Als je de resolutie op 1/2 van de originele resolutie instelt is het niet meer zo wazig aangezien een pixel dan precies op mapt op 2x2 pixels ;)
Even daar gelaten dat 920x540 mij heel vervelend lijkt programmeren! (1920x1080 * 25%)

Ik ook, jij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinuzz
lol daar had ik nog niet aan gedacht :P netbook-resolutie op 26 inch.

Maar ik heb nu een instelling gevonden in de monitor, nu 1600x1200 met zwarte balken link en rechts. Is best goed te doen zo.

@bimm, meer koffie nodig? :P 1920/2=920?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
Motrax schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 00:14:
Oh en deadlines? We moeten over 2 weken live, er zijn geen testers en productie omgeving is niet ingericht. Maar we moeten live omdat een directeur dat vind. En die kerel zal nooit er naar omkijken, dat laat hij door andere mensen doen...

Dus we gaan live. Met 30% van de functionaliteit of zo...
Faal. Gewoon doen dan, en afwuiven als de directeur gaat zeuren dat hij maar 30% klaar is en onstabiel.

'Ja, jij wou te vroeg releasen - ik heb je gewaarschuwd'
'Ja, jij wilt geen testers inzetten - ik heb je gewaarschuwd'

etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:29

BM

Moderator Spielerij
Ik heb best een boel rare foutmeldingen gezien, maar deze...
Cannot reverse-merge a range from a path's own future history; try updating first
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat ie me duidelijk probeert te maken...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

future history
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
try updating first
Wat exact de reden is ontgaat me ook :+

edit:
Probeer je een nieuwere revisie terug te mergen naar een oude versie van dezelfde branch?

[ Voor 40% gewijzigd door Woy op 19-10-2011 09:46 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Heeft iemand een idee hoe we binnen het bedrijf een iPhone/iPad app kunnen emuleren op de PC?

We willen namelijk naast een PROD ook een TEST straat voor deze applicatie maken. Dit zou het gemakkelijkst kunnen door middel van een emulator die op een lokale PC draait binnen het bedrijf.

Heb op internet al rondgespeurd en zag de volgende emulator: http://www.genuitec.com/mobile/index.html
Is dit een beetje een betrouwbaar en gemakkelijke emulator om onze apps te testen? ;)

Iemand een beter idee misschien?

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:48

Rhapsody

In Metal We Trust

Scott Hanselman kwam op Twitter met deze aan. Weet niet of het wat is, maar tis gratis, dus wellicht het proberen waard.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
BM schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:42:
Ik heb best een boel rare foutmeldingen gezien, maar deze...

[...]

Ik heb werkelijk geen flauw idee wat ie me duidelijk probeert te maken...
Dit is best wel duidelijk. (Ik neem aan dat dit een SVN error is.) Maar wat je moet doen is een Update. Een commit update alleen de revision number in je working copy. Update zal je directories updaten naar de HEAD en dan moet je die foutmelding niet krijgen.
De future history is de working copy tov. de HEAD dus voor de HEAD is het de toekomstige geschiedenis :).

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik vind alleen die pick any two niet helemaal passen... Zou beter kunnen zijn "You pick / decide the order"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Rhapsody schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:48:
Scott Hanselman kwam op Twitter met deze aan. Weet niet of het wat is, maar tis gratis, dus wellicht het proberen waard.
Intessant, ik zal deze eens gaan bekijken. Bedankt!

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
FreakyFries schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 08:29:
[...]

Hoevaak heb jij daar tijd voor?
Als je die tijd niet hebt moet je het op een andere manier aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Iemand enig idee of er niet een kant-en-klare method voor dit is in PHP?

code:
1
2
3
4
5
$parlamenente= array();
foreach ( $arrKandidaten as $kandidat )
{
            $parlamenente[] = $kandidat ['parlamenent'];
}

Misschien toch maar eens helper method schrijven hiervoor. Mompelt iets over extension methods in C#.

[ Voor 18% gewijzigd door alienfruit op 19-10-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Kan je daar niet array_combine voor gebruiken (uit blote hoofd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:48

Rhapsody

In Metal We Trust

Het zou zo mooi moeten werken, maar Visual Studio (2010) blijft maar zeuren dat mijn TestProject een reference niet kan vinden... :(

code:
1
Error   1   Could not load file or assembly 'Filename, Version=1.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null' or one of its dependencies. The system cannot find the file specified.    TestProject1

[ Voor 0% gewijzigd door Rhapsody op 19-10-2011 11:01 . Reden: Boze smiley toegevoegd... ]

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ach in Eclipse heb ik nu ook een foutmelding terwijl via de command-line er geen fouten zijn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

BtM909 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:54:
[...]

Ik vind alleen die pick any two niet helemaal passen... Zou beter kunnen zijn "You pick / decide the order"
Nee, want je kiest twee eigenschappen. Uit die twee eigenschappen volgt vervolgens dat je de overgebleven eigenschap niet krijgt.

Het geldt ook voor vrouwen: aantrekkelijk, vrijgezel en mentaal gezond - kies er twee.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
.oisyn schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:06:
[...]

Het geldt ook voor vrouwen: aantrekkelijk, vrijgezel en mentaal gezond - kies er twee.
HAH so true..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 21:49

CodeIT

Code IT

[...]
Iemand een doekje? Ik moet wat koffie van het scherm vegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
[...]
Dus het is een kwestie van een vrouw zoeken die aantrekkelijk en vrijgezel is. Op het moment dat ze niet meer vrijgezel is zou ze weer mentaal gezond moeten worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakyFries
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-01-2021
Woy schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:50:
[...]

Dus het is een kwestie van een vrouw zoeken die aantrekkelijk en vrijgezel is. Op het moment dat ze niet meer vrijgezel is zou ze weer mentaal gezond moeten worden :+
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Woy schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:50:
[...]

Uit ervaring kan ik je zeggen dat dat niet het geval is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

[...]

Nee, want je kiest twee eigenschappen. Uit die twee eigenschappen volgt vervolgens dat je de overgebleven eigenschap niet krijgt.
"Ik vind" ;)

Ze hadden het dan niet moeten uitschrijven (iets met open deuren) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ja, en ik zeg dat jij dat niet vindt, punt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Shit, you got me there :P

Nou, dan krijgen jullie een rondje lunch van mij! Wat zou je droomlunch zijn als * BtM909 dat voor je betaalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm... Ik typ dit in delphi XE:

Delphi:
1
  listbox1.ItemIndex < (list

Dan gebeurt er dit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0hLR9B2KRExc34AccjOxMQSw/full.png
Elke keer dat ik van file wissel blokkeert de IDE totdat het geheugen vol zit. Gelukkig zit er geen 8GB in.

Dan maak ik er dit van:
Delphi:
1
  listbox1.ItemIndex < (list)

En dan doet hij het weer prima.

Mooie bug :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
BtM909 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:19:
Shit, you got me there :P

Nou, dan krijgen jullie een rondje lunch van mij! Wat zou je droomlunch zijn als * BtM909 dat voor je betaalt :)
Wentelteefjes met overdadig suiker afgetopt met vers vruchtensap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• st0p
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-07-2024
wackmaniac schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:41:
[...]

Wentelteefjes met overdadig suiker afgetopt met vers vruchtensap.
Voor mij een goede espresso en een broodje carpaccio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

M'n 'baas' is eieren aan't koken. Vet awesome! Wie heeft nog meer zulk chill werk? :P

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
NeFoRcE schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:16:
M'n 'baas' is eieren aan't koken. Vet awesome! Wie heeft nog meer zulk chill werk? :P
Werk je in een broodjeszaak? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ze zijn goed bezig bij Borland! Maar ja, Delphi Prism is ook veeeeel beter. Dat is immers grotendeels door een Hollander gemaakt :)

Net lekker een Durum wrapper gegeten à 8euro :D

[ Voor 43% gewijzigd door alienfruit op 19-10-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
_O-

// this comment is extremely useless

[ Voor 3% gewijzigd door Gamebuster op 19-10-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:25:
hmm... Ik typ dit in delphi XE:

Delphi:
1
  listbox1.ItemIndex < (list

Dan gebeurt er dit:

[afbeelding]
Elke keer dat ik van file wissel blokkeert de IDE totdat het geheugen vol zit. Gelukkig zit er geen 8GB in.

Dan maak ik er dit van:
Delphi:
1
  listbox1.ItemIndex < (list)

En dan doet hij het weer prima.

Mooie bug :X
* .Gertjan. joint de "mijn IDE is traag als dikke stront club".... Tering zeg, mijn Visual Studio is niet vooruit te branden :'( WPF applicatie trekt mijn complete i5 plat... Er is slechts 500 mb in gebruik, maar soms duurt het meerdere seconden voordat mijn clicks doordringen in VS en dan ineens worden ze allemaal afgevuurd. Ook scrollen is om te janken...

Zo kan ik potdorie mijn werk niet doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Gamebuster schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:22:
[...]

_O-

// this comment is extremely useless
Lol, nee, webdev bedrijf ofcourse! Wat anders moet ik in de devschuur ;)

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Laatst online: 18-09 15:09
.Gertjan. schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:34:
[...]
Zo kan ik potdorie mijn werk niet doen :(
The #N Programmer Excuse for Legitimately Slacking Off: my IDE is super slow.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

NeFoRcE schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:42:
[...]

Lol, nee, webdev bedrijf ofcourse! Wat anders moet ik in de devschuur ;)
Ons programmeurs van broodjes voorzien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 09:31
Leuke bug in VTK. Er wordt iets getekend met OpenGL. Eerst doen ze netjes een glcolor(), daarna de tekenactie. Alleen soms is het resultaat in een totaal andere kleur... Joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

[...]
^^ Doe mij bovenstaand dikgedrukt maar. Aantrekkelijk uiterlijk is minder belangrijk, bij een minder aantrekkelijk persoon heb je ook minder dat diegeen door anderen nagekeken wordt ;).

De afbeelding van de servicelevels hangt hier nu ook aan het magneetbord :).

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
ValHallen schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:50:
[...]

^^ Doe mij bovenstaand dikgedrukt maar. Aantrekkelijk uiterlijk is minder belangrijk, bij een minder aantrekkelijk persoon heb je ook minder dat diegeen door anderen nagekeken wordt ;).
Aan de andere kant is vrijgezel het makkelijkste te verhelpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Aantrekkelijk uiterlijk is minder belangrijk, bij een minder aantrekkelijk persoon heb je ook minder dat diegeen door anderen nagekeken wordt ;).
Er is een omslagpunt, als je met een Quasimodo look-a-like gaat rondlopen kijken mensen je ook na ;)

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/_slzL0vHRjtY/S4HZJySSn4I/AAAAAAAACwY/XfnWdeP50bk/s320/2007QUASIMODO.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ik ben lekker aan het opruimen: oude classes weggooien, nieuwe classes introduceren, wat bestaande classes aanpassen, master pages introduceren... :D

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

bij een minder aantrekkelijk persoon heb je ook minder dat diegeen door anderen nagekeken wordt ;).
Hoe is dat een probleem dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

.Gertjan. schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:56:
[...]

Er is een omslagpunt, als je met een Quasimodo look-a-like gaat rondlopen kijken mensen je ook na ;)

[afbeelding]
Hangt er vanaf, als je in het donker loopt heb je er geen last van. Doelde er eigenlijk meer op, zolang het er maar verzorgd uit ziet.
.oisyn schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:11:
[...]

Hoe is dat een probleem dan?
Voor mij is het geen probleem, wordt eerder problematisch voor de mensen die snel jaloers zijn.

Anyway, weer ontopic, tijd voor een bakje koffie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
blegh koffie :<

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Aahhh 160mb downloaden met 30kb/s... :Z

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 21:08
Kantoor netwerk ligt er uit wegens een storing bij Telenet. Gelukkig werkt het Guest Network wel nog, wat eigenlijk best vreemd is want het gaat over dezelfde modem (maar aparte router en dynamic IP ipv static).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ValHallen schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:38:
Voor mij is het geen probleem, wordt eerder problematisch voor de mensen die snel jaloers zijn.
Ja maar dan nog snap ik het niet. Kijk, voor jaloerse mensen wordt het wat anders als je vrouw naar andere mannen kijkt. Maar als andere mannen naar je vrouw kijken, who cares :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

.oisyn schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:03:
[...]

Ja maar dan nog snap ik het niet. Kijk, voor jaloerse mensen wordt het wat anders als je vrouw naar andere mannen kijkt. Maar als andere mannen naar je vrouw kijken, who cares :P
Ik kan me indenken dat jaloerse personen het niet leuk vinden als hun vrouw/vriendin aandacht krijg van andere mannen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:41
Ik ook, vooral als die mannen mij er dan op aanspreken :p

Nee gekheid :)

Tijd voor koffie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO......

Mijn Logitech UltraX is kapot, en niet meer leverbaar bij onze leverancier :( Hier in de pricewatch is hij ook alleen nog maar leverbaar bij MyCom. Maakt Logitech ze niet meer ofzo?

Wat is een fijn toetsenbord die vergelijkbaar is met de UltraX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Bijna klaar met oude meuk opruimen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik geloof dat "ze" niet willen dat ik op BlackBerry een mobile site test; downloaden van de BlackBerry Simulator gaat 30kb/s en steeds tussen de 10% en 20% complete stopt de download er mee. :{

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Pizza besteld :D

/honger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Woy schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:20:

Mijn Logitech UltraX is kapot, en niet meer leverbaar bij onze leverancier :( Hier in de pricewatch is hij ook alleen nog maar leverbaar bij MyCom. Maakt Logitech ze niet meer ofzo?
Volgens mij niet. Dat ze ze bij MyCom (weer) hebben is nieuw voor me, meteen maar even een paar bestellen dan :). Er was eerder al eens een shortage aan UltraX toestenborden geweest, maar volgens mij is Logitech toen weer bij gaan maken.

[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 19-10-2011 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Woy schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:20:

Wat is een fijn toetsenbord die vergelijkbaar is met de UltraX
"Dit product is niet meer beschikbaar in ons assortiment. Ga terug naar het overzicht om te kiezen uit ons beschikbaar assortiment of neem contact op met een van onze medewerkers verkoop." /MyCom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curvemod
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 20:43
.Gertjan. schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:34:
[...]
* .Gertjan. joint de "mijn IDE is traag als dikke stront club".... Tering zeg, mijn Visual Studio is niet vooruit te branden :'( WPF applicatie trekt mijn complete i5 plat... Er is slechts 500 mb in gebruik, maar soms duurt het meerdere seconden voordat mijn clicks doordringen in VS en dan ineens worden ze allemaal afgevuurd. Ook scrollen is om te janken...
Misschien je baas eens lief aankijken en een SSD regelen (als je 'm nog niet hebt) :-) Scheelt bij mij gigantisch veel in VS / andere IDE's, iig meer dan de vorige geheugen upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Klaar met opruimen *O*

Een paar oude God-classes opgeruimd, wat gerefactord, enzovoorts.

Wat een prachtcode is het nu O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Gamebuster schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:51:
[...]

"Dit product is niet meer beschikbaar in ons assortiment. Ga terug naar het overzicht om te kiezen uit ons beschikbaar assortiment of neem contact op met een van onze medewerkers verkoop." /MyCom
Ik zie het ja, lekker loos dat er dan nog wel een prijs bij staat, en ook in de pricewatch gepublished word.

Maar heeft iemand nog suggesties voor een fijne vervanger?

[ Voor 6% gewijzigd door Woy op 19-10-2011 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik lees dat de Cherry Infinity een goed alternatief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 18:30
jhuiting schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:52:
[...]

Misschien je baas eens lief aankijken en een SSD regelen (als je 'm nog niet hebt) :-) Scheelt bij mij gigantisch veel in VS / andere IDE's, iig meer dan de vorige geheugen upgrade.
Als ik het ook goed herinnerd hebt, is hij sinds kort eigen baas.
Dus dan moet hij zichzelf in de spiegel aankijken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wel irritant dat de pricewatch geen apart filter heeft voor scissor-switch toetsenborden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Op zich lijkt dit me ook wel een aardig keyboard pricewatch: Apple Keyboard

:X, ze hadden er alleen een Windows versie van moeten hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

't is iig de goede layout. Met gewoon een 2e insert knop (ipv een lange delete - wie dat heetft uitgevonden mogen ze ook opknopen aan de hoogste boom), een lange backspace met daaronder de slash, en een enter van 1 rij hoog.

[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 19-10-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaesve
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 03:04
nee joh. alle letters zitten verkeerd :o

(dvorak ftw)
Pagina: 1 ... 10 ... 267 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.