Bij deze danSoultaker schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:57:
[...]
Nee, Rutix' situatie is duidelijk ernstiger. Op die foto regent het niet eens!
Nee, het is geen sneeuw

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Bij deze danSoultaker schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:57:
[...]
Nee, Rutix' situatie is duidelijk ernstiger. Op die foto regent het niet eens!

[ Voor 17% gewijzigd door TheNephilim op 09-05-2012 16:02 ]
de 'originele' is met die lelijke blauwe 'multimedia' toetsen toch?Bosmonster schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:55:
[...]
Heb heel lang de originele Natural gebruikt, waar de pijltjes nog normaal zaten.
Nu ben ik meer van de Curve, die typt een stuk lichter ook. Kromming is wel iets minder, maar nog steeds zijn de toetsen goed naar je handen gericht
[afbeelding]
Ik kan blind typen, maar het is gewoon gemakkelijk voor een nachtelijk potje gamen ^^Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:55:
[...]
Die toetsenbordverlichting is voor mij niet echt een must. Het kan wel handig zijn maar als je blind kan typen is het eigenlijk niet echt nodig ...
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Prutz0rs.oisyn schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:41:
Al 2 dagen op zoek naar een bug in de asset build tools. Na met een debugger een repro case helemaal te hebben uitgepluist zonder te vinden waar het aan lag, bleek dat uiteindelijk een waarde werd geschreven naar een bitfield die simpelweg te weinig bits had waardoor het resultaat getruncate werd en de data in de game dus niet meer klopte
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
[shift]+8???m19 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 18:58:
Hoe typen jullie een sterretje op een laptop zonder numpad? Ik vind FN + Num Lock + * en dan weer FN + Num Lock veels te veel werk om een comment block te beginnen
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Je neemt een azerty waarop die gewoon beschikbaar is 2 toetsen naast de Pm19 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 18:58:
Hoe typen jullie een sterretje op een laptop zonder numpad? Ik vind FN + Num Lock + * en dan weer FN + Num Lock veels te veel werk om een comment block te beginnen
No keyboard detected. Press F1 to continue.
De situatie bij mij was nog erger dan dat!DeluxZ schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:41:
[...]
Bij deze dan
Nee, het is geen sneeuw
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nothing to see here!
O.o, kreeg hem nu pas op de twitters...
[ Voor 32% gewijzigd door roy-t op 09-05-2012 19:18 ]
RobIII in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 2"roy-t schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:15:
[...]
O.o, kreeg hem nu pas op de twitters...
Edit:
Oh .oisyn had jij dit al gezien? Bethesda heeft nu zelf een web versie gemaakt van Wolfenstein 3D, compleet uit divs geloof ik. http://wolfenstein.bethsoft.com/game_EU.php
Nothing to see here!
Verwijderd
BEETJE JAMMER VAN DIE CAPS IN DE MENU'S.roy-t schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:11:
Yay na een hoop user feedback (aka gezeur) krijgt de nieuwe Visual Studio toch meer kleurtjes
http://blogs.msdn.com/b/v...updates-coming-in-rc.aspx
[afbeelding]
Toch vind ik het kleurenpalet van VS2010 nog steeds het beste op deze screenshots.
Nieuw van Microsoft, Visual Studio BILLY MAYS VERSION
[ Voor 22% gewijzigd door Firesphere op 09-05-2012 19:52 ]
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik ook.roy-t schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:11:
Yay na een hoop user feedback (aka gezeur) krijgt de nieuwe Visual Studio toch meer kleurtjes
[afbeelding]
Toch vind ik het kleurenpalet van VS2010 nog steeds het beste op deze screenshots.
We are shaping the future
Nou... ik weet niet waar je zit. Maar in Nederland heb ik het nog nooit zo erg gezien. Je had erbij moeten zijn denk ik
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Verwijderd
🇪🇺 pro Europa!
Jeps, bij mijn laptop kan er geen 2de schijf in dus moet ik een schijf hebben waar ik ook wat data op kan storen. Helaas worden de schijven vanaf 128GB behoorlijk duur. Dan is de schijf straks duurder dan de restwaarde van mijn laptopVerwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:33:
Ik denk dat een SSD in jouw situatie inderdaad niet slecht kan zijn. Ik neem aan dat je voor de 128GB versie bent gegaan?
Rhapsody schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:34:
Oeh jaloers... ik zal morgen weer eens het thema 'upgrade' aankaarten...
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
[ Voor 25% gewijzigd door Avalaxy op 09-05-2012 21:03 ]
Gewoon een harddisk caddy kopen voor waar nu je DVD-speler zit. Wanneer was het de laatste keer dat je een DVD gebruikte?.Gertjan. schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:49:
[...]
Jeps, bij mijn laptop kan er geen 2de schijf in dus moet ik een schijf hebben waar ik ook wat data op kan storen.
what the hell
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Ik niet. Als ik kan ga ik over naar VS11. Ik gebruik de beta al best intensief en ik vind het zeker een verbetering tov 2010. Plus VS11 is 10x sneller dan VS2010 op dit moment bij mijFiresphere schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:51:
[...]
Nieuw van Microsoft, Visual Studio BILLY MAYS VERSION
(Als ik't zo zie blijf ik denk ik trouwens toch maar mooi bij 2010 voorlopig... heb de changes nog niet gelezen trouwens)
Nothing to see here!
Had ik naar gekeken, maar kon het zo snel niet vinden voor mijn Packard Bell. Daarnaast viel me net ook al op dat ik behoorlijk aan het schroeven moet gaan om mijn DVD eruit te halenGleighton schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:18:
[...]
Gewoon een harddisk caddy kopen voor waar nu je DVD-speler zit. Wanneer was het de laatste keer dat je een DVD gebruikte?
Kleine zelfstandigeGleighton schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:31:
Leuke is van die dingen dat ze delijk universeel zijn. 1 schroefje er uit en je DVD speler is los, dan even het frontje los maken, bevestigingsdingetje over zetten en dan weer vast maken. Done.
Maar, PB, why![]()
Ga je geen spijt van krijgen. Bij ons op de zaak zijn alle developer laptops uitgerust met een 256GB SSD en dat is toch wel heel erg lekker. Enige probleem is dat je niet meer terug wil.Gertjan. schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:23:
Zo de kogel is door de kerk! Ik ga mijn development laptopje uitbreiden met een SSDWerd vandaag een beetje schijtziek van de wachttijden in Visual Studio en de waardeloze boottimes van mijn laptop. Duurt gewoon bijna een kwartier voordat ik lekker aan de gang kan. Daarnaast duurt het opstarten van sommige apps zo ontiegelijk lang
Mijn 5400 rpm schijfje ben ik nu wel een beetje zat... Ding is traag als dikke stront terwijl er niet zoveel op staat en de install ook pas 2 maanden oud is...
Het is geen racemonster, maar een i3 met met 8gb geheugen moet toch wel beter kunnen...
Was wel een heel verhaal om een goede te vinden, je leest best wat ellende met sommige SSD's (heb je er eentje gevonden lees je in reviews dat je er eigenlijk ver van weg moet blijven terwijl sommige zeggen: "kopen dat ding!"). Op advies van een collega voor de Samsung 830 gegaanBen benieuwd... Wel weer even een middag besteden aan een reinstall, maar als het goed is heb ik er wel plezier van
Grotendeels van mijn data staat in "the cloud" dus risico van dataverlies is relatief laagUiteraard even afkloppen
SSD is idd de beste upgrade van het moment. Elke keer als je dan achter een computer zit zonder SSD.InZane schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:01:
[...]
Ga je geen spijt van krijgen. Bij ons op de zaak zijn alle developer laptops uitgerust met een 256GB SSD en dat is toch wel heel erg lekker. Enige probleem is dat je niet meer terug wilGeloof dat mijn eigen laptop binnenkort ook maar eens wordt voorzien van een SSD
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Verwijderd
Volgens mij is de Vertex 4 dan juist sneller (vooral qua schrijfsnelheid?)Avalaxy schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:31:
Crucial M4 sneller dan een Vertex 4 met nieuwe firmware
Daarnaast, SSD is door mijn baas gedaan, had ik geen keuze over.Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:28:
OCZ![]()
Bespaar 2 tientjes, krijg een snellere SSD, en bovendien van een merk wat je kan vertrouwen:pricewatch: Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB.
[ Voor 8% gewijzigd door Ryur op 09-05-2012 22:35 ]
Verwijderd
specs != realiteitAvalaxy schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:31:
Crucial M4 sneller dan een Vertex 4 met nieuwe firmware
Juist. Een marvel controller. De opvolger van de M4. Alleen maakt OCZ er een haastklus van. Ik zie geen enkele manier waarop OCZ het voor elkaar kan krijgen om de schrijfsnelheid te verdubbelen anders dan dat de orginele firmware gewoon brak was. Crucial is ook al bezig met een SSD met die controller. Maar dat duurt nog maanden. Hoe kan dat? Crucial steekt gewoon veel en veel meer moeite in de tests van de meeste merken.En hier hebben ze allemaal OCZ, en hoor bij ons weinig slechte berichten over. Ook heeft de Vertex 4 i.t.t. de Vertex 3 een andere controller.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2012 22:38 ]
I know, maar het sowieso een verbetering.Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:35:
[...]
specs != realiteitHet is zonde dat iedereen altijd naar de specs kijkt. Dat is net zo iets als bij CPU's naar het aantal megahertzen kijken... We weten allemaal hoe nutteloos dat is.
[ Voor 27% gewijzigd door Ryur op 09-05-2012 22:39 ]
Verwijderd
Hmm, heb ik wel nodig zo'n liedje. Om 7:30 alweer uit bed
*kukelekuuuuuuuu* - **WEKKERGELUIDEN**Avalaxy schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 00:50:
[...]
Hmm, heb ik wel nodig zo'n liedje. Om 7:30 alweer uit bed![]()
![]()
Ik verdoe in de late uurtjes echt teveel tijd met doelloos rondbrowsen.
[ Voor 3% gewijzigd door Hoogie2004 op 10-05-2012 07:34 ]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Ben bang dat dat voor mij niet gaat werken. Heb namelijk vaak behoorlijk andere tijden dan mijn vriendin die naast me ligt. Wekker druk je even snel uit, maar met die wake-up light wordt je dan samen wakker lijkt me...Snake schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 07:38:
Als je een Philips wake up light gewent zijt dan is een wekker HEL!
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Ik ken het gevoel. Enige probleem is, bij mij is het om 6u20 uit bedAvalaxy schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 00:50:
[...]
Hmm, heb ik wel nodig zo'n liedje. Om 7:30 alweer uit bed![]()
![]()
Ik verdoe in de late uurtjes echt teveel tijd met doelloos rondbrowsen.
Ik zit hier nu weer achter de desktop en zie inderdaad een sterretje op shift 8.
m19 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 08:32:
[...]
Ik zit hier nu weer achter de desktop en zie inderdaad een sterretje op shift 8.
Kom maar op met de facepalms
Nothing to see here!
Wauw, jij bent een van de gelukkige 10000 van gisteren!m19 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 18:58:
Heb het idee dat ze bij Microsoft eerst express hebben overdreven om vervolgens bij een kleine aanpassing positief commentaar te krijgen ;-)roy-t schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:11:
[afbeelding]
🇪🇺 pro Europa!
Ik was al behoorlijk gewend aan de VS2011 interface van de Beta, en hoop dat ze de optie erinhouden om de 'kleurloze' variant van de UI te gebruiken... (moet de beta nog proberen)Rhapsody schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 08:43:
[...]
Heb het idee dat ze bij Microsoft eerst express hebben overdreven om vervolgens bij een kleine aanpassing positief commentaar te krijgen ;-)
Maar vind de RC versie wel een stukje beter, VS2010 ziet er wat mij betreft toch ook nog wel het beste uit.
🇪🇺 pro Europa!
Hoezo kreeg het ruzie? Ik draai ze prima naast elkaar.Rhapsody schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:01:
Op mijn systeem thuis kreeg VS11 ruzie met VS2010 dus toen heb ik het er maar snel afgegooid.
Nothing to see here!
Kater? Eerst water, de rest komt later
Kreeg allerlei fouten bij het opstarten van VS2010. Weet niet meer precies welke. Zodra de RC uit is zal ik het nog eens proberen.Rutix schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:04:
[...]
Hoezo kreeg het ruzie? Ik draai ze prima naast elkaar.
🇪🇺 pro Europa!
Ben ik ook wel benieuwd naar...Haan schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:20:
Is de Visual Studio 11 RC nu ook al te downloaden, of is deze alleen nog aangekondigd?

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Ik snapte hem al niet, voordat ik toevallig xkcd ging lezeneamelink schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 08:42:
[...]
Wauw, jij bent een van de gelukkige 10000 van gisteren!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
* Korben wijst op topic warningm1dnigh7 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:28:
Kan ik hier even een vlug conceptueel programmeervraagje stellen? Ik vind het niet echt de moeite om er een topic over open te doen?
[ Voor 5% gewijzigd door m1dnigh7 op 10-05-2012 10:38 ]
De enige extra moeite die het maken van een topic kost in vergelijking met een reactie in een bestaand topic, is het invullen van de topictitel.m1dnigh7 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:36:
Short answer: Ok, bedankt.
Long answer: Fuck, dan zal ik het maar niet fucking doen.Fuck.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
| ul { margin: 0px; padding: 0px; } ul.level2 { width: 227px; border-bottom: 1px solid #c6c6c6; } li { margin: 0px; padding: 0px; background: none; } ul li a:link, ul li a:active, ul li a:visited { display: block; width: 187px; margin: 0px; padding: 5px 30px 5px 10px; color: #666666; line-height: 15px; text-decoration: none; border-top: 1px solid #c6c6c6; background-color: #f4f4f4; } ul li a:hover { display: block; width: 187px; margin: 0px; padding: 5px 30px 5px 10px; color: #f26922; line-height: 15px; text-decoration: none; border-top: 1px solid #c6c6c6; background-color: #f4f4f4; } ul ul li a:link, ul ul li a:active, ul ul li a:visited { display: block; width: 177px; margin: 0px; padding: 5px 40px 5px 10px; color: #666666; line-height: 15px; text-decoration: none; border: none; border-top: 1px solid #dedede; } ul ul li a:hover { display: block; width: 177px; margin: 0px; padding: 5px 40px 5px 10px; color: #f26922; line-height: 15px; text-decoration: none; border: none; border-top: 1px solid #dedede; } ul ul ul li a:link, ul ul ul li a:active, ul ul ul li a:visited, ul ul ul li a:hover { width: 167px; padding: 5px 50px 5px 10px; background-position: 181px 0px; } ul ul ul ul li a:link, ul ul ul ul li a:active, ul ul ul ul li a:visited, ul ul ul ul li a:hover { width: 157px; padding: 5px 60px 5px 10px; background-position: 171px 0px; } li.active a:link, li.active a:active, li.active a:visited, li.active a:hover { color: #f26922; } li.active li a:link, li.active li a:active, li.active li a:visited { color: #666666; } li.active li a:hover { color: #f26922; } li li.active a:link, li li.active a:active, li li.active a:visited, li li.active a:hover { color: #f26922; } li.active li li a:link, li.active li li a:active, li.active li li a:visited { color: #666666; } li.active li li a:hover { color: #f26922; } li li li.active a:link, li li li.active a:active, li li li.active a:visited, li li li.active a:hover { color: #f26922; } li.active li li li a:link, li.active li li li a:active, li.active li li li a:visited { color: #666666; } li.active li li li a:hover { color: #f26922; } li li li li.active a:link, li li li li.active a:active, li li li li.active a:visited, li li li li.active a:hover { color: #f26922; } |
Nuja, het is niet omdat ik de moeite niet wou doen, ik wou geen potentieel nutteloos topic opendoen. Doe ik het toch maar even, bedankt ;-)HyperioN schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:44:
[...]
De enige extra moeite die het maken van een topic kost in vergelijking met een reactie in een bestaand topic, is het invullen van de topictitel.
Dus ik zie het probleem niet zo
Dat is wel heel erg inefficient ja.kipusoep schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:45:
zOMG... Bezig met een project welke we overgenomen hebben van een conculega...
Cascading Stylesheet:
1...
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
kipusoep schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:45:
zOMG... Bezig met een project welke we overgenomen hebben van een conculega...
Cascading Stylesheet:
1 2 3 4 5 /* ... */ li li li li.active a:link, li li li li.active a:active, li li li li.active a:visited, li li li li.active a:hover { color: #f26922; }
[ Voor 6% gewijzigd door Gamebuster op 10-05-2012 10:58 ]
Wel gebrekkige defensive programming dan. Deze ontbreekt op z'n minst:
1
2
3
4
| li li li li li li li li li li li li li.active a:link, li li li li li li li li li li li li li.active a:active, li li li li li li li li li li li li li.active a:visited, li li li li li li li li li li li li li.active a:hover { color: #f26922; } |
1
2
3
4
| li > li > li > li > li > li > li > li > li > li > li > li > li.active { color: #f26922; } |
[ Voor 15% gewijzigd door Megamind op 10-05-2012 11:03 ]
Ze zouden CSS eigenlijk "cascading" moeten maken, zodat stijlen worden overgenomen van parent-elementen, dan is dat "defensive programming" niet nodig.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| li.active a:link, li.active a:active, li.active a:visited, li.active a:hover, li li.active a:link, li li.active a:active, li li.active a:visited, li li.active a:hover, li li li.active a:link, li li li.active a:active, li li li.active a:visited, li li li.active a:hover, li li li li.active a:link, li li li li.active a:active, li li li li.active a:visited, li li li li.active a:hover, li li li li li.active a:link, li li li li li.active a:active, li li li li li.active a:visited, li li li li li.active a:hover, li li li li li li.active a:link, li li li li li li.active a:active, li li li li li li.active a:visited, li li li li li li.active a:hover, li li li li li li li.active a:link, li li li li li li li.active a:active, li li li li li li li.active a:visited, li li li li li li li.active a:hover, li li li li li li li li.active a:link, li li li li li li li li.active a:active, li li li li li li li li.active a:visited, li li li li li li li li.active a:hover, li li li li li li li li li.active a:link, li li li li li li li li li.active a:active, li li li li li li li li li.active a:visited, li li li li li li li li li.active a:hover, li li li li li li li li li li.active a:link, li li li li li li li li li li.active a:active, li li li li li li li li li li.active a:visited, li li li li li li li li li li.active a:hover, li li li li li li li li li li li.active a:link, li li li li li li li li li li li.active a:active, li li li li li li li li li li li.active a:visited, li li li li li li li li li li li.active a:hover, li li li li li li li li li li li li.active a:link, li li li li li li li li li li li li.active a:active, li li li li li li li li li li li li.active a:visited, li li li li li li li li li li li li.active a:hover, li li li li li li li li li li li li li.active a:link, li li li li li li li li li li li li li.active a:active, li li li li li li li li li li li li li.active a:visited, li li li li li li li li li li li li li.active a:hover { color: #f26922; } |
[ Voor 14% gewijzigd door PeterSelie op 10-05-2012 11:10 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
[ Voor 25% gewijzigd door Korben op 10-05-2012 12:58 ]

[ Voor 34% gewijzigd door TheNephilim op 10-05-2012 13:13 ]
Lol, besef me nu pas dat je inderdaad niet italic kunt gebruiken in je fontsKorben schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:48:
Juist ja, hij heet ItalicComments, maar het is een simpele extensie, in dat het font hard gecodeerd is, dus als je wat anders dan Lucida Sans wilt, zul je de source moeten downloaden en het aanpassen.
Edit:
Zo ziet het er uit in VS2010:
[afbeelding]
Zo te zien gaat me GTX680 het prima doen in BF3 ^_^TheNephilim schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:12:
Zo is ie der nog, en zo issie weer weg
[afbeelding]
Wil ik op volgende pagina klikken, bestaat het artikel niet meerWel grappig trouwens, doet het goed die nieuwe nvidia serie.
Nothing to see here!
Haha, geluksvogel! Ik heb nog steeds geen budget gevonden om een nieuwe PC samen te stellen XD Zit nog met een E8400 cpu en 2 HD3870 gpu's XDRutix schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:45:
[...]
Zo te zien gaat me GTX680 het prima doen in BF3 ^_^
#WTF? PC+Huisnr = Naam+Meterstand van BrabantWater klanten. Doe dat ieder jaar en je hebt diens verbruik! http://riii.nl/gtsca #brabantwater
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Oh wauw.... Helaas wel Seriously
[ Voor 8% gewijzigd door .Gertjan. op 10-05-2012 14:10 ]
Dat is wel heel dom natuurlijk... Geef dan op z'n minst een pincode aan je klanten, al is dat met 9999 pogingen natuurlijk nog te makkelijk.
1
| <script type="text/javascript">document.write('<a href="mailto:');document.write('naam');document.write('@');document.write('domein');document.write('.nl">');document.write('naam');document.write('@');document.write('domein');document.write('.nl</a>');</script> |
[ Voor 33% gewijzigd door TheNephilim op 10-05-2012 14:21 ]
Of gewoon geen gegevens. Als ik verhuis hoef ik mijn eigen naam toch niet te zien? Lijkt me een redelijk nutteloze toevoeging aan je product... En anders laat ze het contractnummer verplicht invullen. Als je dat niet weet bel je maar naar de klantenservice.TheNephilim schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:18:
[...]
Dat is wel heel dom natuurlijk... Geef dan op z'n minst een pincode aan je klanten, al is dat met 9999 pogingen natuurlijk nog te makkelijk.
Zelfs ik als Belg die amper iets kent van de postcodes in NL kan zo inloggen. Even wat postcodes opzoeken van een stad in Brabant en bingo
De stappen op zich zijn wel heel klein, sommige bevatten maar 1 invulveld.Gertjan. schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:21:
[...]
Viel me trouwens op dat die wizard 9 stappen had, ik weet niet wat je allemaal moet invullen, maar 9 stappen voor een verhuizingOei...
[ Voor 37% gewijzigd door Otherside1982 op 10-05-2012 14:29 ]
Oei, dan kun je iemand verhuizenOtherside1982 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:26:
[...]
Zelfs ik als Belg die amper iets kent van de postcodes in NL kan zo inloggen. Even wat postcodes opzoeken van een stad in Brabant en bingo
Als ik nu iemand laat verhuizen naar een woning in Friesland, die dus niet bediend wordt door Brabant Water, dan zal die persoon toch wel wat last krijgen denk ik. Er wordt dan toch een eindafrekening gemaakt en misschien zal die wateraansluiting worden afgesloten?.Gertjan. schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:28:
[...]
Oei, dan kun je iemand verhuizenVerder heb je er weinig aan
Mmm, heb je een puntOtherside1982 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:31:
[...]
Als ik nu iemand laat verhuizen naar een woning in Friesland, die dus niet bediend wordt door Brabant Water, dan zal die persoon toch wel wat last krijgen denk ik. Er wordt dan toch een eindafrekening gemaakt en misschien zal die wateraansluiting worden afgesloten?
Verhuizing van Eindhoven naar Leeuwarden lukt niet. Gelukkig voor die persoon..Gertjan. schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:32:
[...]
Mmm, heb je een puntMaar dat durf je niet!
Ik mis wel een Annuleer knop bij die verhuizing.Wij kunnen uw wijziging niet online verwerken.
[ Voor 7% gewijzigd door Otherside1982 op 10-05-2012 14:40 ]
We are shaping the future
En toen je 't bouwde ging er geen lampje branden?@robthree Bedankt voor je opmerking! We zijn continu bezig met verbeteringen en deze was ook al onderkend. Wordt dus aangepast!
[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 12-10-2012 00:17 ]
Over mij
[ Voor 22% gewijzigd door TheNephilim op 10-05-2012 14:46 ]
Elektriciteit en water gaan niet goed samen, dus waarschijnlijk hebben ze daar een setje gedoofde lampjes zittenRobIII schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:43:
[...]
En toen je 't bouwde ging er geen lampje branden?
ZOMG IK WEET HOEVEEL WATER JANTJE VERBRUIKT
Dit topic is gesloten.
![]()