“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Vroeger wel, toen programmeerde ik gewoon tegen de productie-versie aan. IDE met FTP sync.
Tegenwoordig werk ik met Ruby on Rails; dan draai ik netjes lokaal een development-versie.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Work hard & be brave.
geen zin om 2x op een neer naar den haag te rijden vanuit limburg
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Work hard & be brave.
Bij mij staat er dat mijn pakket om uiterlijk 13.15 bezorgd zou worden, maar de status is nog steeds "Pakketbezorger is onderweg". Ben benieuwd of ik het vandaag nog krijg.Korben schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 15:24:
Sjonge jonge, verwacht een pakketje met een paar kabels, tweede dag op een rij dat PostNL meldt "Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag". Om 3 uur. Even informeren, komen ze met het excuus dat er een chauffeur rijdt die de route nog niet zo goed kent en de weg niet kan vinden op het industrieterrein... Fijne boel daar bij PostNL.
Daaraan gerelateerd, ik bekijk dat nu allemaal via MijnPakket van PostNL. Daarmee wordt mijn naam en adres automatisch aan pakketjes gekoppeld die naar mij onderweg zijn. Maar hoe veilig is dat nou?
Als ik nou bijvoorbeeld de gegevens van mijn ouders/vrienden invul, kan ik dan al hun pakketjes zien?
Hmm, hetzelfde probleem hier inderdaad..Korben schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 15:24:
Sjonge jonge, verwacht een pakketje met een paar kabels, tweede dag op een rij dat PostNL meldt "Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag". Om 3 uur. Even informeren, komen ze met het excuus dat er een chauffeur rijdt die de route nog niet zo goed kent en de weg niet kan vinden op het industrieterrein... Fijne boel daar bij PostNL.
Also: hetzner klapt er al voor de tweede keer volledig uit vandaag? Eerder @ 13:00, nu net een minuut of 10 geleden..
Core switches zijn dus misselijk..
[ Voor 6% gewijzigd door PeterSelie op 14-02-2012 15:43 ]
'Hier'? In welke stad als ik vragen mag?SoaDmaggot schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 15:36:
[...]
Hmm, hetzelfde probleem hier inderdaad..
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Cloud9 natuurlijk :-)Bosmonster schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:53:
[...]
Webstorm, maar neem aan dat er ook andere IDE's zijn die context en project aware zijn zeg maar. (Hoewel dit de enige is die ik ken die 100% op frontend is gericht).
Snap niet dat mensen nog kunnen werken in dingen als Notepad++.
Er zijn genoeg stopcontacten te vinden in de gangen van het World Forum. Of ze het ook toelaten is een tweede...Avalaxy schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 15:57:
[...] Is er bijvoorbeeld stroom daar om dat ding op te laden?
Die tijdvakken voor bezorgen doen er sowieso niet toe. Bij mij stond die laatst op tussen 9.30 en 21.30Dragor schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 15:32:
[...]
Bij mij staat er dat mijn pakket om uiterlijk 13.15 bezorgd zou worden, maar de status is nog steeds "Pakketbezorger is onderweg". Ben benieuwd of ik het vandaag nog krijg.
...

[ Voor 4% gewijzigd door jip_86 op 14-02-2012 16:51 ]
Hehe, lange dienst voor die pakketbezorger danjip_86 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:50:
[...]
Die tijdvakken voor bezorgen doen er sowieso niet toe. Bij mij stond die laatst op tussen 9.30 en 21.30
Draai jij niet dezelfde tijden, danKorben schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:58:
[...]
Hehe, lange dienst voor die pakketbezorger dan
Not quite. Ik werk wel lange dagen, maar niet 12 uur achter elkaar, godzijdank
Ik ben wel bijna 12 uur van huis.Korben schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 17:03:
[...]
Not quite. Ik werk wel lange dagen, maar niet 12 uur achter elkaar, godzijdank
Net terug van m'n eerste dag (in Belgie dus), en ik had ook getwijfeld om een laptop mee te nemen, of niet.Avalaxy schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 15:57:
Weet iemand of het een beetje te doen is om bij techdays met je laptop te zitten tijdens die presentaties? Is er bijvoorbeeld stroom daar om dat ding op te laden?
Blij dat ik het niet gedaan heb, want het is echt wel crowded, en een hele tijd die tas meezeulen is geen gemak.
https://fgheysels.github.io/

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Escaping?alienfruit schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:30:
Argh, waar komen die \" meuk nou weer vandaan PHP
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Iedere keer als ze iets aan me vragen de bal terugkaatsen met: Heb je issue nummer voor me?... niet?? Ah, in dat geval.. helaas!!.
* D-Raven doet niks zonder issue ID.
Misschien een beetje te arrogant.. maar als ik dit niet doe, dan gaat dat ding nooit gebruikt worden.
Verwijderd
Schijnbaar niet, er is nog aardig recent gecommit: https://github.com/sitaramc/gitolitealienfruit schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:12:
Gitolite is niet een dood project?
Wij hebben een klant die de applicatie die we voor ze ontwikkelen zelf deployed bij haar eigen klanten. Die hebben bij elke deployment de laatste versie van het systeem nodig / enkel specifieke wijzigingen voor een aantal van hun klanten nodig.D-Raven schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:13:
Wie heeft ervaring met source code integratie in je issuetracker. Heb hier nooit echt het voordeel van ingezien, maar wellicht dat er hier mensen zijn die me kunnen overtuigen?
[ Voor 53% gewijzigd door PeterSelie op 15-02-2012 10:15 ]
Kan je gemakkelijk commits toewijzen aan issues. Dan weet je welke commit welke issue oplost (geïntegreerd, makkelijker te zien).D-Raven schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:13:
Wie heeft ervaring met source code integratie in je issuetracker. Heb hier nooit echt het voordeel van ingezien, maar wellicht dat er hier mensen zijn die me kunnen overtuigen?
Grappig: http://deredactie.be/cm/v...ODN_120215_BinairHuwelijk
Mja die had ik ook al bedacht, maar dat vind ik meer 'handig'. Maar niet genoeg om te zeggen: Dat is echt de moeite waard.Styxxy schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:18:
[...]
Kan je gemakkelijk commits toewijzen aan issues. Dan weet je welke commit welke issue oplost (geïntegreerd, makkelijker te zien).
Ik heb deze al gevonden, en die doet volgens mij exact wat ik wil:
http://minishowcase.net/?main
Misschien dat er nog mensen andere alternatieven hebben? (php / c# maakt niet uit, mijn hosting ondersteund beide)
Hebben jullie ook wel eens iets wat je graag goed aan wil pakken? Sinds we websites met Wordpress ontwikkelen, hebben we de hosting niet zelf verzorgd, terwijl we de servers wel hebben. Het probleem zit hem meer in de betrouwbaarheid en er is geen ruimte voor extra servers op dit moment.
Ik wil graag een Wordpress Netwerk opzetten (groep van WP websites) en daarin Wordpress hosten en onze webshop module voor Wordpress. Cachen moet dan met Memcached gebeuren om de load acceptabel te houden en de gebruiker krijgt alleen een account op hun Wordpress website, dus geen FTP of controlpanel of iets dergelijks, alles gewoon managed en een bedrag per maand voor hosting en service. Doelgroep is de ondernemers uit te regio, dus geen grootscheepse plannen hoor
Maarja, eerst maar eens tijd vinden om 1 en ander netjes uit werken en op te zetten. Op dit moment nog teveel websites maken, die hun hosting voornamelijk onderbrengen bij mijndomein.nl
Afhankelijk natuurlijk van je toepassing en werkwijze. Bij sommige klanten en de daarbij behorende workflow bij ons is dat toch wel een pré en de reden dat we voor de integratie gekozen hebbenD-Raven schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:20:
[...]
Mja die had ik ook al bedacht, maar dat vind ik meer 'handig'. Maar niet genoeg om te zeggen: Dat is echt de moeite waard.
[ Voor 18% gewijzigd door PeterSelie op 15-02-2012 10:57 ]
iOS developer
javascript gallery: http://galleria.io/Hoogie2004 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:28:Ik heb deze al gevonden, en die doet volgens mij exact wat ik wil:
http://minishowcase.net/?main
Natuurlijk gecombineerd met een simpele foreach image in dir loop (php / c#, beiden zal je niet meer dan 5 min kosten).
Ziet er wel erg mooi uit inderdaad. Ik ga vanavond eens wat spelen met die dingenGateKeaper schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:13:
[...]
javascript gallery: http://galleria.io/
Natuurlijk gecombineerd met een simpele foreach image in dir loop (php / c#, beiden zal je niet meer dan 5 min kosten).
Ik vraag me af hoe lang zijn vriendin bezig was om deze boodschap te decoderen
Ik gok dat je systeem-/netwerkbeheerder bentD-rez schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:34:
Vandaag toch maar eens een toontje geïnstalleerd om websites tijdelijk te blokken..... krijg opeens bergen verzet.
Er is altijd wel verzet als je websites gaat blokkeren denk ik, maar stel dat het hele netwerk volgetrokken word doordat iedereen op Youtube muziek luistert moet je wat XD
Haha, dat is maar net hoe je het leest... Ik dacht dat hij voorzichzelf nu een toontje ingesteld had dat websites blokkeerd.. en dat hij daardoor nu bergen werk verzet..TheNephilim schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:39:
[...]
Ik gok dat je systeem-/netwerkbeheerder bent
Er is altijd wel verzet als je websites gaat blokkeren denk ik, maar stel dat het hele netwerk volgetrokken word doordat iedereen op Youtube muziek luistert moet je wat XD
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
Ik las inderdaad hetzelfde als TheNephilim, maar moet zeggen dat jouw opvatting misschien wat logischer isnixjuh schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:40:
[...]
Haha, dat is maar net hoe je het leest... Ik dacht dat hij voorzichzelf nu een toontje ingesteld had dat websites blokkeerd.. en dat hij daardoor nu bergen werk verzet..
Kun je erg moeilijk maken natuurlijkAloys schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:35:
[...]
Ik vraag me af hoe lang zijn vriendin bezig was om deze boodschap te decoderen. Houd je de spanning er tenminste in
.
1
2
3
4
5
6
7
8
| string s = "Will you marry me?"; var bytes = Encoding.Default.GetBytes(s); var base64 = Convert.ToBase64String(bytes); bytes = Encoding.Default.GetBytes(base64); Console.WriteLine(string.Join("", bytes.Select(b => Convert.ToString(b, 2).PadLeft(8, '0')))); |
I gave that bitch a binary marriage proposal. Bitches love binary marriage proposals.
Beetje jammer dat je op de achtergrond een andere gast hoort die z'n lach moeilijk in kan houden.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Haha, geniaal! ^^ Nu je het zegt inderdaadnixjuh schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:40:
[...]
Haha, dat is maar net hoe je het leest... Ik dacht dat hij voorzichzelf nu een toontje ingesteld had dat websites blokkeerd.. en dat hij daardoor nu bergen werk verzet..
Compiled hier niet.Korben schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:45:
[...]
Kun je erg moeilijk maken natuurlijk
C#:
1 string.Join("", bytes.Select(b => Convert.ToString(b, 2).PadLeft(8, '0')));
1
| string.Join("", bytes.Select(b => Convert.ToString(b, 2).PadLeft(8, '0')).ToArray()); |
Die wel :-)
Verwijderd
Ik denk dat je Gitosis bedoelt?alienfruit schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:12:
Gitolite is niet een dood project?
Ga eens .NET 4 gebruiken man! String.Join<T> Method (String, IEnumerable<T>)GateKeaper schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:53:
[...]
Compiled hier niet.
C#:
1 string.Join("", bytes.Select(b => Convert.ToString(b, 2).PadLeft(8, '0')).ToArray());
Die wel :-)
Gebruik dan LINQPad. Kan nog meer ook, als ik het zo zie.GateKeaper schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:03:
SnippetCompiler (portable) pakt geen .net 4.0

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| std::ifstream stream; stream.open("test.dat", ios::binary); int length = 10; char *buffer = new char[length]; stream.read(buffer, length); int readBytes = stream.gcount(); stream.close(); |
En misschien ligt het aan mij, maar is istream niet bedoeld voor geformatteerde tekstinput?

Maar ik zie het al, een eerdere read aan het eind van de file heeft de eof bit gezet, maar die moet natuurlijk weer gecleared worden voor een volgende read na het terugseeken.
Niet louter voor geformatteerde tekst, als je dat bedoelt.En misschien ligt het aan mij, maar is istream niet bedoeld voor geformatteerde tekstinput?
[ Voor 68% gewijzigd door .oisyn op 15-02-2012 15:08 ]
Om gek van te worden!Trend Micro InterScan Web Security Event
URL Blocked
Access to this web site was blocked by an IT URL Filtering policy because of its category.
Event Details:
URL: http://f.images.memegener...stances/400x/14629141.jpg
Category: Games
If you believe this URL was blocked in error, please contact your IT staff to resolve this issue.
Trend Micro InterScan Web Security Virtual Appliance 5.1
Is dat een comany filter?

Werkt dit?
Niet echt, nee.
[ Voor 90% gewijzigd door PeterSelie op 15-02-2012 15:20 ]
Wat denkt u zelf?
URL Blocked
Access to this web site was blocked by an IT URL Filtering policy because of its category.
Event Details:
URL: http://www.freeproxy2012u...jkxNDEuanBn/b13/fnorefer/
Category: Proxy Avoidance
If you believe this URL was blocked in error, please contact your IT staff to resolve this issue.
They're so clever!
[ Voor 49% gewijzigd door .oisyn op 15-02-2012 15:21 ]
/me Moet maar leren leven met censuur
Gelukkig werkt dit forum nog

Tor?GateKeaper schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:24:
Gaat hem niet worden.. heb de moed inmiddels echt opgegeven.
Opgeven is een Tweaker onwaardig, natuurlijk.
Bij mij ook niet hoor, en ik heb helemaal geen filter
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Hij doet het hier helemaal niet en ik zit gewoon achter een 'normale' Alice verbinding zonder filters e.d.
Verwijderd
Mag ik een hele domme vraag stellen? Waar staat "Y U NO" voor?.oisyn schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:25:
Nou ja, het was het bekende Y U NO plaatje met "shitty std::istream, Y U NO read bytes"
Why you no, why won't you.Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:32:
[...]
Mag ik een hele domme vraag stellen? Waar staat "Y U NO" voor?
Also:
- http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Y%20U%20no%3F
- http://knowyourmeme.com/memes/y-u-no-guy
[ Voor 23% gewijzigd door PeterSelie op 15-02-2012 15:34 ]
Verwijderd
Why you no?Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:32:
[...]
Mag ik een hele domme vraag stellen? Waar staat "Y U NO" voor?
Laat ik het dan anders zeggen.. Ik heb alles geprobeerd m.b.t. proxy omzeilen, waarbij de voortzetting van mijn contract enigszins veilig blijft. Als ik moet kiezen tussen "werken" achter een proxy en/of beëindigen van een contract wegens omzeilen van beperkingen die door IT zijn opgelegd. Dan kies ik toch voor het eerste.Soultaker schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:30:
[...]
Tor?
Opgeven is een Tweaker onwaardig, natuurlijk.
"Hotlinking directly to proxied pages is not permitted"TheNephilim schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:31:
[...]
Hij doet het hier helemaal niet en ik zit gewoon achter een 'normale' Alice verbinding zonder filters e.d.
Daarnet even met een collega zitten lachen. Zijn HDD was plots volledig vol (4KB vrij). Blijkbaar was zijn VM waarin hij sharepoint aan het draaien was, gegroeid tot 100GB. Na even zien, bleek Sharepoint vandaag 60GB aan log files gemaakt te hebben (en vorige 2 dagen was dat dus niet het geval). Het grootste logbestand was bijna 12GB groot.
Ach, grappig was het wel. Spijtig genoeg had hij de VM HDD al verwijderd, ik wou er wel een screenshot van hebben
Ik zou kiezen voor een andere baanGateKeaper schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:40:
[...]
Laat ik het dan anders zeggen.. Ik heb alles geprobeerd m.b.t. proxy omzeilen, waarbij de voortzetting van mijn contract enigszins veilig blijft. Als ik moet kiezen tussen "werken" achter een proxy en/of beëindigen van een contract wegens omzeilen van beperkingen die door IT zijn opgelegd. Dan kies ik toch voor het eerste.
NEE
Als banen voor het oprapen lagen, dan was het het overwegen waard. Helaas zijn ze zeer zeldzaam vandaag de dag.
Ik zou er ook voor willen kiezen om m'n hypotheek niet meer te betalen, de bank gaat hier echter niet mee akkoord.
Verwijderd

Oh crap, eigenlijk antwoordde je wel.. Ik faal een beetje op woensdagen.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2012 15:56 ]
Serieus? Ik weet niet wat je exacte ICT baan is, maar ik wordt vandaag de dag nog steeds kapot gegooid met mailtjes of ik toevallig niet bij werkgever x wil komen werken...GateKeaper schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:51:
[...]
Als banen voor het oprapen lagen, dan was het het overwegen waard. Helaas zijn ze zeer zeldzaam vandaag de dag.

Kreeg er pas zelfs eentje die zei dat ik vast wel een nieuwe baan aan het zoeken was omdat de markt slecht was en ik als ZZP waarschijnlijk geen werk kon vinden
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Had al een beetje op je profielpagina zitten neuzen, maar daar stond niet echt iets waar ik wijzer van werd
Maar wat er op 8 februari is gezegd weet ik natuurlijk niet meer
Zullen we het er maar op houden dat je lekker integreert tussen de programmeurs
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
En hoeft niet eens meer actueel te zien, als je de doorloop in het personeelsbestand van sommige bedrijven ziet.Gertjan. schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:34:
[...]
Maar wat er op 8 februari is gezegd weet ik natuurlijk niet meer
Fine by me.Gertjan. schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:34:
[...]
Zullen we het er maar op houden dat je lekker integreert tussen de programmeurs
Github doet dit trouwens echt fantastisch. Als je commit met 'Blah blah. Fixes #123' closed hij issue 123 ook voor je. en als je een ref naar een issue doet in een commit ('Related to #987') komt deze bij het issue te staan etc.Styxxy schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:18:
[...]
Kan je gemakkelijk commits toewijzen aan issues. Dan weet je welke commit welke issue oplost (geïntegreerd, makkelijker te zien).
Goed om te weten! Echter moet je betalen voor privé-projecten bij Github toch? Ook heb ik alleen ervaring met SVN en niet met GITcreator1988 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:45:
[...]
Github doet dit trouwens echt fantastisch. Als je commit met 'Blah blah. Fixes #123' closed hij issue 123 ook voor je. en als je een ref naar een issue doet in een commit ('Related to #987') komt deze bij het issue te staan etc.
En sinds Bitbucket ook GIT ondersteunt, met als extra dat je daar ook gratis (tot 5 users) private repositories kan aanmaken, gaat mijn voorkeur uit naar Bitbucket
[ Voor 0% gewijzigd door GateKeaper op 15-02-2012 17:17 . Reden: typo: ondersteund -> ondersteunt. ]
Since != sinds. 'Aangezien' is een betere vertaling.GateKeaper schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:50:
Bitbucket doet dit ook.
En sinds Bitbucket ook GIT ondersteund, met als extra dat je daar ook gratis (tot 5 users) private repositories kan aanmaken, gaat mijn voorkeur uit naar Bitbucket
[ Voor 12% gewijzigd door CodeCaster op 15-02-2012 17:02 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Nee hoor, want Bitbucket ondersteunt nog niet zo heel lang git. "In de goede oude tijd" ging mijn voorkeur dus uit naar Github. Echter sinds... najah, you get 'm?CodeCaster schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:01:
[...]
Since != sinds. 'Aangezien' is een betere vertaling.
[ Voor 8% gewijzigd door GateKeaper op 15-02-2012 17:17 ]
Ik hoef niet perse naar India voor stage. Maar ik wil wel heel graag naar het buitenland. Omdat er in India veel aan software ontwikkeling word gedaan, misschien op een iets lager niveau dan hier, lijkt het me erg leuk om daarheen te gaan. Op het gebied van Software Engineering leer ik er waarschijnlijk minder maar daar staat wel een hele ervaring op sociaal en cultureel gebied tegenover. Ik ben van mening dat dat ook erg belangrijk is. Ook houd ik wel van een uitdaging en ik denk dat die er genoeg zijn in India.
Daarnaast lijkt India mij sowieso een leuk land.
Maar als er hier veel mensen zijn die echt slechte ervaringen mee hebben dan luister ik daar natuurlijk wel naar. Er staat nog niets vast. Ben me alleen nog maar een beetje aan het oriënteren. Amerika lijkt me bijvoorbeeld ook erg leuk om stage te lopen alleen denk ik dat ik daar niet meer leer dan dat ik doe in Nederland op een stage.
Daarnaast loop ik nu al stage bij een Nederlands bedrijf dus die ervaring heb ik al als het klaar is. Ook heb ik na mijn studie de rest van mijn 'carrière' nog om bij Nederlandse bedrijven te werken. Terwijl een half jaar zomaar naar het buitenland dan een stuk lastiger is als nu.
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Ik weet niet wat je al gewend bent qua andere culturen en landen, maar uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat India echt een hele (cultuur)schok kan zijn. Ik raad je aan een land te kiezen dat iets meer westers is.Ozzie schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:22:
Op het gebied van Software Engineering leer ik er waarschijnlijk minder maar daar staat wel een hele ervaring op sociaal en cultureel gebied tegenover. Ik ben van mening dat dat ook erg belangrijk is. Ook houd ik wel van een uitdaging en ik denk dat die er genoeg zijn in India.
Daarnaast lijkt India mij sowieso een leuk land.
[ Voor 4% gewijzigd door OkkE op 15-02-2012 20:10 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Iemand nog andere tips?
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ah, sorry, in die context is 'sinds' helemaal correct.GateKeaper schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:15:
[...]
Nee hoor, want Bitbucket ondersteunt nog niet zo heel lang git. "In de goede oude tijd" ging mijn voorkeur dus uit naar Github. Echter sinds... najah, you get 'm?
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.