De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 267 Laatste
Acties:
  • 997.365 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Reactie 4000!!!!!!!!111oneoneelevenonehundrendandeleven

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 16:47
Pff.. ben nu op zoek naar een goede bureaustoel.
Merk dat ik bij lange codeersessies toch wel veel last heb van mijn rug (officieel ben ik ook een hernia patient).

Lastig om een goede stoel te zoeken.
Letten jullie daar ook speciaal op, goede stoel/goede houding enz? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:03

StM

Ik heb na heel wat goedkope (in zoverre je 100 euro goedkoop kan noemen) gemold te hebben steeds binnen een paar maanden, nu een arbo proof stoel van de Office Centre (400 euro uit mn hoofd :() En dat is de eerste stoel waar ik echt goed op zit en die nu 1.5 jaar later nog niet uit elkaar gevallen is. Dit zijn van die stoelen die je ook bij (de betere) bedrijven ziet staan met 4 hendels om alles in te stellen, instelbare armleuningen etc.

Het kost wat, maar imo is een stoel echt iets waar je niet op moet bezuinigen :)

[ Voor 15% gewijzigd door StM op 27-01-2012 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselsmurf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:19

Knutselsmurf

LED's make things better

Ik heb in 2000 voor 1600 gulden een bureaustoel gekocht, en die gebruik ik nu nog steeds dagelijks. Destijds als student een rib uit mijn lijf, maar achteraf gezien de beste investering die ik ooit heb gedaan :)

- This line is intentionally left blank -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:03

StM

Ow en je moet echt niet gaan kijken bij de Ikea etc ;) Tot nu toe heb ik daar enkel prut vandaan gehaald op bureaustoelgebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik heb destijds een goede bureaustoel van mijn ouders gehad. Hij is op zich niet heel uitgebreid kwa instellingsmogelijkheden, maar hij heeft wel een rugleuning met zo'n springveer erin (waarvan de kracht instelbaar is). Hij veert dus mee naar achteren met je rug, dat zit echt geweldig. Vooral omdat ik zelf de neiging heb na verloop van tijd toch wat meer onderuit te gaan zitten, en zo behoud ik volledige ondersteuning in mijn onderrug (wat voor mij het probleemgebied is)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:42

alienfruit

the alien you never expected

Ik vind Symfony2 helemaal niet meer leuk. Ik maak een nieuwe functie in een entityrepository en als ik hem wil gebruiken loopt de boel vast :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:25
Ik ben naar de office center gegaan en alle stoelen uitgeprobeerd. Uiteindelijk nog een goedkope mee kunnen nemen ook, was namelijk een showroom model. Nu zo'n 3 jaar later ofzo en hij zit nog geweldig. Moet alleen denk ik volgend jaar nieuw schuim ofzo in het zitvlak.
Ding zit fijner dan zo' n arbo stoel ondanks dat ik em alleen omhoog en omlaag kan doen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-09 20:50

CoolGamer

What is it? Dragons?

Was al gepost afgelopen zondag: Z-Dragon in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 2". Neemt niet weg dat het een grappige video is.

[ Voor 7% gewijzigd door CoolGamer op 27-01-2012 16:37 ]

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Ik snap alleen niet waarom [] + {} en {} + [] die resultaten gaven.

edit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
$ node
> {} + 1
'[object Object]1'
> 1 + {}
'1[object Object]'
> {} + []
'[object Object]'
> [] + {}
'[object Object]'

Volgens mij wordt 't tijd dat hij een fatsoenlijke JS console gebruikt :P

[ Voor 80% gewijzigd door Gamebuster op 27-01-2012 16:47 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

^#$%@#$@#$ Nederlandse Energiemaatschappij :r
Conflict met energieleverancier, ontbinden contract

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Vervelend... Heb hier ook geregeld mensen aan de deur met een 'goedkoper' contract. Zeg gewoon altijd dat ze de voorwaarden maar moeten opsturen en dat ik dan wel contact opneem met ze als ik dat wil. Natuurlijk zeggen ze altijd dat dat niet gaat want het is een 'eenmalige aanbieding' (elke 3 maanden!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Mja, ik ging daar ook niet intrappen, maar ik had even geen rekening gehouden met het feit dat het gebruik maken van de bedenktijd ook weleens mis kon gaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Weer een extra bevestiging dat ik dus never nooit niet telefonisch een contract aanga met die lui.

Best kut voor je. Hopelijk kun je je gelijk halen. Zo op het eerste gezicht lijk je wel gelijk te hebben met die verhogingen nog voordat je contract daadwerkelijk ingaat. Dus succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Gamebuster schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:43:
Ik snap alleen niet waarom [] + {} en {} + [] die resultaten gaven.

edit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
$ node
> {} + 1
'[object Object]1'
> 1 + {}
'1[object Object]'
> {} + []
'[object Object]'
> [] + {}
'[object Object]'

Volgens mij wordt 't tijd dat hij een fatsoenlijke JS console gebruikt :P
Zoals V8?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EbsJE.png

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

.oisyn schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:06:
Mja, ik ging daar ook niet intrappen, maar ik had even geen rekening gehouden met het feit dat het gebruik maken van de bedenktijd ook weleens mis kon gaan :/
Sorry, maar dat is nu juist hoe ze het spel spelen :r

Stinkaanbiedingen van ze. Als ze iets vrijblijvend willen opsturen: best. Als er een actie van mijn kant nodig om het e.e.a. te annuleren dan weiger ik dat... :P

En dat reminds me... moet nog regelen dat er glasvezel komt. Ik denk Brons, instap 30/30, wat met de nieuwe abbo's 50/50 wordt. Meer heb je toch niet nodig? :+

En een usenet account O-)
Concept ICT
Kliksafe
KPN Glasvezel
IJBRANDT
Solcon
Oei oei, er zijn natuurlijk meerdere aanbieders en nu nog uitzoeken welke... Of gewoon KPN en dan 'gratis' Spotify... En welke provider heeft de meest interessante apps etc... pfff technologische vooruitgang is gewoon een ramp! Teveel keus! Waar was de tijd van 3 tv-zenders... Nooit bewust meegemaakt :+

[ Voor 21% gewijzigd door Motrax op 27-01-2012 17:58 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-09 08:45
StM schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:09:
Ow en je moet echt niet gaan kijken bij de Ikea etc ;) Tot nu toe heb ik daar enkel prut vandaan gehaald op bureaustoelgebied.
Ik heb nu ook een Ikea bureaustoel wat meer dan zijn geld waard is. Het was iets van € 149 (juli 2011). Ikea mag dan wel niet de beste kwaliteit zijn maar om nou € 1000 aan een bureaustoel aan te geven gaat mij een beetje te ver. :p
alienfruit schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:24:
Ik vind Symfony2 helemaal niet meer leuk. Ik maak een nieuwe functie in een entityrepository en als ik hem wil gebruiken loopt de boel vast :|
Dan doe je wat fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:27
Manuel schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 18:16:
[...]

Ik heb nu ook een Ikea bureaustoel wat meer dan zijn geld waard is. Het was iets van € 149 (juli 2011). Ikea mag dan wel niet de beste kwaliteit zijn maar om nou € 1000 aan een bureaustoel aan te geven gaat mij een beetje te ver. :p
Ik heb ook de Markus prima stoel echter jammer dat de armleuningen niet te verstellen zijn. En de zitting had van mij ook wel iets mee mogen geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Motrax schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:53:
[...]Oei oei, er zijn natuurlijk meerdere aanbieders en nu nog uitzoeken welke... Of gewoon KPN en dan 'gratis' Spotify... En welke provider heeft de meest interessante apps etc... pfff technologische vooruitgang is gewoon een ramp! Teveel keus! Waar was de tijd van 3 tv-zenders... Nooit bewust meegemaakt :+
Als je ook tv gaat afnemen, houd je er dan rekening mee dat KPN ADSL tv streams gebruikt op het glasvezel netwerk? De kwaliteit is dus wat lager bij KPN-glas dan bij bijv. XMS of de Ziggo op de kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 15:23
Ben bezig met OAUTH voor Microsoft Live. Staat er het volgende:
scope Equivalent to the scope parameter that is described in the OAuth 2.0 spec.
Kijk je daar.
The authorization and token endpoints allow the client to specify the
scope of the access request using the "scope" request parameter.
Mja, dan weet ik nog niet welke scope parameter ik nou mee moet sturen.
The authorization server SHOULD
document its scope requirements and default value (if defined).
Nou inderdaad.

edit: Wooeee, gevonden. dacht dat ik die al had geprobeerd, maar had wp.basic ipv wl.basic geprobeerd.

[ Voor 24% gewijzigd door ZpAz op 27-01-2012 19:59 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Goddomme, waarom blijft 3ds max steeds mijn UVW coordinates resetten bij een render? Ik heb een Unwrap UWV modifier op een object, en heb de vertices geëdit, maar telkens als ik op render druk dan zijn al mijn gemaakte edits weer weg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Twee dingen weer tegengekomen die ik al wist... Maar het kan niet genoeg worden benadrukt:
Sanitize input
Gebruik nooit Excel waar gebruikers data mee aanleveren

Ik ga maandag degene omleggen die verzonnen heeft dat Excel wel handig was... Vroeger waren het csv's en ging wel alles goed :X

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Dat is echt iets voor de Nederlandse Energiemaatschappij. Wij hebben ook problemen daarmee gehad. Me vader is een poosje in de war geweest en heeft toen de telefoon opgenomen en ja gezegd. Toen wij de bevestigingsbrief kregen stond daar een datum in die allang was geweest (een week voor de datum waarop wij de brief ontvingen) en dat was de uiterlijke datum dat je kon annuleren. Maar ze weigerde het te geloven en we zaten vast zeiden ze. Tot we me oom de advocaat even een brief stuurde en belde en toen kon het wel :P.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 21-09 15:23
Net een klein uur lopen refreshen, prutsen en doen, bleek dat ik empty() ipv !empty() had staan ergens, mja, dan kan je doorgaan tot je een ons weegt natuurlijk.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-07-2024

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

ZpAz schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 23:00:
Net een klein uur lopen refreshen, prutsen en doen, bleek dat ik empty() ipv !empty() had staan ergens, mja, dan kan je doorgaan tot je een ons weegt natuurlijk.
Ja, of een breakpoint in die if zetten, of een printje :P. Mja iedereen maakt wel eens dat soort fouten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 20:04
Motrax schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:53:
En dat reminds me... moet nog regelen dat er glasvezel komt. Ik denk Brons, instap 30/30, wat met de nieuwe abbo's 50/50 wordt. Meer heb je toch niet nodig? :+
Als je de keuze hebt, neem een provider die de WDGO streams van Glashart media levert ( en dat is opletten want de streams van GM kunnen ook WBA+ streams zijn ), dat zijn de originele Technicolor streams. Alles wat van of via KPN komt wordt door hen gereencode en worden de Dolby Digital audio streams vanaf gesloopt.

Een en ander is ook te vinden op het forum bij o.a. de Lijbrandt thread.

Bottom line : KPN = kut

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
farlane schreef op zondag 29 januari 2012 @ 11:24:
[...]

Als je de keuze hebt, neem een provider die de WDGO streams van Glashart media levert ( en dat is opletten want de streams van GM kunnen ook WBA+ streams zijn ), dat zijn de originele Technicolor streams. Alles wat van of via KPN komt wordt door hen gereencode en worden de Dolby Digital audio streams vanaf gesloopt.

Een en ander is ook te vinden op het forum bij o.a. de Lijbrandt thread.

Bottom line : KPN = kut
Zowiezo moet je niet zo snel KPN nemen. Altijd gekloot met die provider. Ik heb hele slechte ervaringen met KPN.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Laatst online: 24-09 20:50

CoolGamer

What is it? Dragons?

Waarom doet de online MSDN library het niet. Alle pagina's geven een 404. :/ Vet irritant, want MSDN komt vaak hoog in de zoekresultaten van Google.

EDIT: Mhh, Cookies weggegooid en nu werkt het wel. ;(

[ Voor 16% gewijzigd door CoolGamer op 29-01-2012 13:45 ]

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
Soultaker, congrats met je top post in /r/programming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Laatst online: 03:42
Nee, dit is de top post:
Afbeeldingslocatie: http://www.emacswiki.org/pics/static/TabsSpacesBoth.png
(Maar bedankt :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

PrisonerOfPain schreef op maandag 30 januari 2012 @ 00:19:
Huh wat?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
PrisonerOfPain schreef op maandag 30 januari 2012 @ 00:19:
Link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Laatst online: 23:21

Hoogie2004

Whohooooo

Goeiemorgen :D Koffie?

Beetje sneeuw en iedereen staat stil zeg...

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 08:22

RayNbow

Kirika <3

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:03

Priet

To boldly do what no one has..

Oh wat een nacht... Zag in m'n slaap hele lappen MVC-code voorbij komen. IndexController, Action, etc. En dat terwijl ik dat soort MVC-patterns nooit op die manier gebruik 8)7

Zou het een teken van hogerhand zijn? O-)

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 13:44

defcon84

Multipass?

iig een teken dat je teveel code schrijft, je zou eens een andere hobby moeten zoeken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
NEM, stelletje oplichters, nooit mee in zee gaan :r. M'n broer werkte een tijd op de helpdesk van de Nuon, grootste deel van de klachten waren oudere mensen die ineens bij de NEM zaten door een aggressieve telefoonmarketingcampagne en achterbakse tactieken. Zelfde doen ze nu met dat 'vast' zetten van de tarieven. 'If it sounds too good to be true, it is'.

Gelijk opzeggen, imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-09 07:46

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Priet schreef op maandag 30 januari 2012 @ 09:31:
Oh wat een nacht... Zag in m'n slaap hele lappen MVC-code voorbij komen. IndexController, Action, etc. En dat terwijl ik dat soort MVC-patterns nooit op die manier gebruik 8)7

Zou het een teken van hogerhand zijn? O-)
Komt me bekend voor.

Meestal lig ik dan nog te dubben wat nog wil maken voor m'n cms. Net als (niet verkeerd opvatten ^^) tijdens douchen, krijg ik vaak wel van die bril-jan-te ideeën, zoals een auto-schaduwkopie functie.

Maar ja, nu eerst weer een dagje coden @ work. Vanavond weer hobbyen!

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ik moet altijd even tot rust komen voordat ik ga slapen. Het beste werkt bij mij om een boek te lezen. Anders droom ik continue over code :F

Toch raar, ergens blijf je er onbewust mee bezig. Misschien omdat je geconcentreerd bezig bent met een soort van taal?

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Als je geen rust kan vinden voordat je een probleem hebt opgelost (niet specifiek programmeerprobleem) dan zal je hoofd hier ook in je slaap mee bezig blijven.

Hetzelfde wanneer je iets probeert te onderdrukken / wegstoppen, als je er niet 100% mee kan leven dan zal je dit in je slaap beginnen te verwerken d.m.v. dromen. Dromen zijn dan ook niets meer dan onverwerkte zaken uit je dagelijks leven. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Laatst online: 00:42

alienfruit

the alien you never expected

Hoogtijd dat het hier weer gaat sneeuwen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Waar schrijven jullie uitgebreidere documentatie in? Ik moet binnenkort een uitgebreide howto schrijven in human readable language met veel code-snippets.

Belangrijkste van het boekwerk wordt de tekst, dit zou dus gewoon in word kunnen. Aanvulling worden code-snippets in bash, php, sql (mysql / postgres), ini files, etc. Betreffende het idee van opzet vind ik Version Control by Example (pag 15) wel heel netjes.

Ik heb zelf al even gespeeld door gewoon code snippets in notepad++ te typen en dan kopiëren naar word met behoud van opmaak. Zo krijg je wel heerlijk de syntax highlighting, maar het lijkt zo omslachtig. Dit moet toch makkelijker kunnen? Latex is geen optie, ook de wat simpelere collega's moeten het begrijpen en kunnen voorzien van updates.

/me Pffff... me zoekt even verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GateKeaper schreef op maandag 30 januari 2012 @ 11:01:
Waar schrijven jullie uitgebreidere documentatie in? Ik moet binnenkort een uitgebreide howto schrijven in human readable language met veel code-snippets.

Belangrijkste van het boekwerk wordt de tekst, dit zou dus gewoon in word kunnen. Aanvulling worden code-snippets in bash, php, sql (mysql / postgres), ini files, etc. Betreffende het idee van opzet vind ik Version Control by Example (pag 19) wel heel netjes.

Ik heb zelf al even gespeeld door gewoon code snippets in notepad++ te typen en dan kopiëren naar word met behoud van opmaak. Zo krijg je wel heerlijk de syntax highlighting, maar het lijkt zo omslachtig. Dit moet toch makkelijker kunnen? Latex is geen optie, ook de wat simpelere collega's moeten het begrijpen en kunnen voorzien van updates.

Je hebt Sphinx wat reStructuredText als input gebruikt en verschillende output formats heeft: http://sphinx.pocoo.org/

En kan je ook lekker in je repository zetten omdat het flat text files zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Haha, hoe frustrerend, zelf zit je letterlijk dagen te zoeken naar geschikte programma's en elke keer kom je weer bij LaTeX of copy-paste acties terecht. Tot je de juiste persoon tegen komt die het je even binnen 5 minuten vertelt.

Thanx :) Ga me eens in Sphinx reStructuredText verdiepen. Op het eerste gezicht lijkt het een super app geschikte oplossing.

*edit, Zoeken en speuren op reStructuredText bracht me bij: ReText. Kijken of we die op windows-bakjes aan de praat krijgen :)

[ Voor 26% gewijzigd door GateKeaper op 30-01-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 21:37

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

YopY schreef op maandag 30 januari 2012 @ 09:54:
[...]

NEM, stelletje oplichters, nooit mee in zee gaan :r. M'n broer werkte een tijd op de helpdesk van de Nuon, grootste deel van de klachten waren oudere mensen die ineens bij de NEM zaten door een aggressieve telefoonmarketingcampagne en achterbakse tactieken. Zelfde doen ze nu met dat 'vast' zetten van de tarieven. 'If it sounds too good to be true, it is'.

Gelijk opzeggen, imho.
QFT. Ze hadden mijn dinnetje ook mooi te pakken. We zaten bij de NUON en er belde iemand om over te stappen op een goedkoper tarief en zeiden dat ze van de NUON waren (meerdere keren vermeld en bewust nog een keer naar gevraagd). Dus ze hebben keihard gelogen. Ja gezegd via de telefoon en 2 dagen later lag er een welkomstbrief van de NEM / NL Energie. Dus direct brief + mail + formulier op de site ingevuld dat we daar dus niet van gediend waren en een dag later een opzeg bevestiging gekregen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Waar luisteren jullie zoal naar tijdens het devven?

Ik heb op dit moment best wel toepasselijke muziek: de soundtrack van SimCity 4 Rush Hour, terwijl ik bezig ben met een databaseproject :*)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Radio 538 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:34
Alex) schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:25:

Ik heb op dit moment best wel toepasselijke muziek: de soundtrack van SimCity 4 Rush Hour, terwijl ik bezig ben met een databaseproject :*)
Spotify playlist met Queen, The Who, ELO, Mark Knopfler en andere lekkere muziek.
http://open.spotify.com/u...st/1CZ1v0cc3inmYIJIEbUKjT

LinkedIn - Collega worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ild
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-01-2024

Ild

iPod met 180GB aan metal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Spotify. Genre verschilt eigenlijk per dag (soms per uur), maar op dit moment dubstep. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 14:19
OkkE schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:31:
Spotify. Genre verschilt eigenlijk per dag (soms per uur), maar op dit moment dubstep. :)
Met stom ^ :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

www.pinguinradio.nl of 3FM alternative :)

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online

Grooveshark :3
Aan spotify begin ik niet, als ik dan toch moet betalen voor muziek doe ik het liever direct naar de artiest.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creator1988
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 23:32

Belangrijkste van het boekwerk wordt de tekst, dit zou dus gewoon in word kunnen. Aanvulling worden code-snippets in bash, php, sql (mysql / postgres), ini files, etc. Betreffende het idee van opzet vind ik Version Control by Example (pag 15) wel heel netjes.

Kijk eens naar http://substance.io. Is structured data maar ziet er ook strak uit. Kan ook exporteren naar Latex.

[ Voor 3% gewijzigd door creator1988 op 30-01-2012 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Zie ook mijn topic;

Muziek om bij te programmeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Latex is geen optie, ook de wat simpelere collega's moeten het begrijpen en kunnen voorzien van updates.

Zo moeilijk is Latex toch niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 18:14

MBV

Totdat je een plaatje 2cm naar links wilt neerzetten, maar inderdaad, als je een fatsoenlijk template hebt (en niet teveel plaatjes) is het makkelijker dan de meeste wiki's.

[ Voor 8% gewijzigd door MBV op 30-01-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Laatst online: 10:12
Voornamelijk klassieke muziek (Bach, Mozart, Tchaikovsky, Vivaldi, ...) maar ook soundtracks dat voornamelijk een klassiekere stijl hebben (Hitman, The Illusionist, Assassins Creed Brotherhood (ja van het game)) en ook Portal 2 OST :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Niet online
MBV schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:59:
Totdat je een plaatje 2cm naar links wilt neerzetten, maar inderdaad, als je een fatsoenlijk template hebt (en niet teveel plaatjes) is het makkelijker dan de meeste wiki's.
Dat wil je juist niet met LaTeX ;)

De stijl wordt bepaald, je doet zelf alleen de content. Hoe minder je zelf probeert te sleutelen, hoe beter het eindresultaat. Maar dat hangt inderdaad sterk af van de style die je daarvoor gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallASW
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
WYSIWYGM LaTeX : LyX. Het maakt het voor normale mensen iets begrijpelijker en voor LaTeX-adepten op z'n minst een stuk prettiger.

Maargoed, vanuit PRG-standpunt is LaTeX compleet ruk:
We discovered that TeX, the typesetting engine underlying LaTeX, isn’t written in C. TeX is written in WEB, Donald Knuth’s “literate” programming language. WEB source is a mix of Pascal and documentation from which can be extracted Pascal source code and LaTeX source documentation with TANGLE and WEAVE respectively.

The first step in compiling WEB code is to run TANGLE to produce unhelpful Pascal source files. Thoughtfully the TeX build system includes a translator to produce compilable C files. Although WEB was hugely influential as the progenitor of modern source code documentation it is now obsolete, and modern extensions to TeX have been written in C. This is compiled alongside the translated WEB code.

(...)
At one point an object file is built and linked to the WEB application’s source to produce the CTANGLE executable. This executable translates part of TeX’s original WEB source code to C, which is linked with the original object file as part of the target executable.
(...)
As best we could tell kpathsea is a library to find fonts and scripts in the sprawling TeX distribution, and it is written in C. Unfortunately it calls bash scripts, which in turn call other C executables.
Maar ook nog los daarvan: weten jullie hoe utf-8-'support' werkt? Die ene die ervoor zorgt dat ë correct getypeset wordt? Het is een macro die een search-and-replace op \xC3\xAB doet, en daar "e van maakt...

Het is dat er a) met weinig moeite mooie documenten uitrollen en dat het b) relatief makkelijk is om de layout te veranderen (met een korrel zout, want als je template-specifieke commando's gebruikt gaat het alsnog stuk). Op alle andere punten is LaTeX allang door Word ingehaald - zeker nu er een fatsoenlijke formuleeditor inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
  • Laatst online: 08-02 11:04
Ik ben de laatste tijd de hele dag in de Spotify Soundrop app te vinden en dan in de dubstep 'listening room'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Hier luister ik doorgaans naar de collectie op m'n iPhone, bibliotheek die ik in >10 jaar heb opgebouwd vol favoriete muziek. Af en toe luister ik tijdens het werk een podcast (over films) als ik wat minder intensief hoef na te denken, maar meestal laat ik die wachten voor in de auto (2 uur per dag).

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Voor een project met de baas afgesproken dat we alle broncode zouden krijgen. Heeft mijn baas een contract ondertekend waarin staat dat we broncode van 3 van de 4 modules krijgen. Nu mist dus het Videoafspeel gedeelte.

Vandaag mijn taak, plaats tekst over de filmpjes die worden afgespeeld door het deel waar ik geen broncode van heb. Het is allemaal C# (gelukkig) maar het ziet er wel naar uit dat ik via SlimDX of iets dergelijks een DirectX hook moet schrijven om dan de video naar een quad te renderen en daar over de test te plaatsen... Makkelijker gaat dit niet worden geloof ik :(.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Laatst online: 09:27
Een collega van mij luistert naar Radio 2 en dat staat heel zachtjes. Als ik zelf aan het programmeren ben, doe ik dat het liefst zonder muziek. Om de een of andere reden ben ik dan wat productiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

ValHallASW schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:37:
Het is dat er a) met weinig moeite mooie documenten uitrollen en dat het b) relatief makkelijk is om de layout te veranderen (met een korrel zout, want als je template-specifieke commando's gebruikt gaat het alsnog stuk). Op alle andere punten is LaTeX allang door Word ingehaald - zeker nu er een fatsoenlijke formuleeditor inzit.
Ik vind Lyx echt voor geen meter werken, maar that's just me. Word werkt heel aardig, totdat hij je scriptie van 100 pagina's in mooie bedrijfslayout niet meer wil opmaken. Alles copy/pasten naar een nieuw worddocument met hetzelfde template werkte gelukkig 8)7

Daarnaast werkt typen in latex gewoon lekker. Je hoeft geen muisbewegingen te doen, alleen maar typen. Met plaatjes een nette layout maken is nogal een probleem, je wilt niet weten hoeveel hacks ik nodig had om dit te bereiken: http://mvdvlist.nl/thesis-mvdvlist.nl-final.pdf . Zonder die hacks had ik 20 half-lege pagina's, of plaatjes die 5 pagina's verderop stonden (letterlijk 5 pagina's, niks aan overdreven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

Afhankelijk van de stemming uiteraard, maar meestal EDM; Tiësto (toen hij nog trance/progressive draaide), Armin van Buuren, BT, Andrew Bayer, Matt Lange, Mat Zo. Soms eigen progressive trance mixes. Heerlijk om bij te ontwikkelen.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 07:42

Haan

dotnetter

Pff, ik heb het eindelijk voorelkaar gekregen om in MVC3 een pagina te bouwen met meerdere forms, waarbij een form een partial view vult met een grid, waarbij het grid aanpasbaar is en ook opgeslagen kan worden. Uiteindelijk een hele testcase voor gebouwd om uit te zoeken hoe je dat voor elkaar krijgt zonder dat ofwel de data daarna verloren was, ofwel dat je alleen de partial view te zien kreeg, ofwel dat er helemaal niks gebeurde :P

[ Voor 17% gewijzigd door Haan op 30-01-2012 14:59 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Korben schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:34:
[...]

Afhankelijk van de stemming uiteraard, maar meestal EDM; Tiësto (toen hij nog trance/progressive draaide), Armin van Buuren, BT, Andrew Bayer, Matt Lange, Mat Zo. Soms eigen progressive trance mixes. Heerlijk om bij te ontwikkelen.
Min of meer hetzelfde. Ik luister grofweg het Electronica station van Pandora; met een paar aanpassingen qua smaak. Meer deadmau5, The Glitch Mob, dat soort namen. :)

Heb wel altijd muziek op staan overigens, zonder kan ik niet goed devven omdat ik dan mezelf teveel hoor denken. Hoe dom dat ook klinkt :+ Op een of andere manier kom ik makkelijker in 'the zone' met een goede beat.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Laatst online: 22-09 11:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Haha, ja ik moet ook muziek op hebben, anders komt er weinig van het werken en ben ik veel te snel afgeleid :o

Eindelijk, de website voor m'n zusje (stageverslag) is bijna klaar! Ze wil een pagina met reacties die iedereen kan plaatsen, ik had iets bedacht met Pusher, maar ik weet niet of ik er wat leuks van kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
TheNephilim schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:20:
Haha, ja ik moet ook muziek op hebben, anders komt er weinig van het werken en ben ik veel te snel afgeleid :o
Heb ik ook soms. Maar soms is het handiger om me koptelefoon af te houden omdat er continu vragen worden gesteld :P

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
  • Laatst online: 08-02 11:04
Rutix schreef op maandag 30 januari 2012 @ 17:16:
[...]

Heb ik ook soms. Maar soms is het handiger om me koptelefoon af te houden omdat er continu vragen worden gesteld :P
Dat is toch juist een reden om hem op te houden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

geluidsdichte koptelefoon kopen :+ Liefst een die goed zichtbaar is, zodat mensen zien dat je niet gestoord wilt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Laatst online: 10:12
MBV schreef op maandag 30 januari 2012 @ 18:01:
geluidsdichte koptelefoon kopen :+ Liefst een die goed zichtbaar is, zodat mensen zien dat je niet gestoord wilt worden.
Heb ik :P. Zorgt er wel voor dat mijn ouders naast mijn hoofd staan te roepen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Bij mijn vorige werkgever waren koptelefoons verboden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tegenwoordig stage twee verdiepingen boven AMS-IX dus mochten jullie zonder internet komen te zitten dan weten jullie waar het door komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
:D. Ow wee als je over die ene kabel struikelt he! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

D-Raven schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:46:
Bij mijn vorige werkgever waren koptelefoons verboden...
Was dat een development-tent? Dan vind ik het wel erg asociaal. Wie is een werkgever om te zeggen dat ik niet een koptelefoon op mag zetten terwijl ik creativiteit nodig heb om zijn problemen op te lossen?

edit:
Ik ben een tijdje absent geweest op GoT, is er ondertussen/nog steeds een policy tegen spellingnazisme?

[ Voor 13% gewijzigd door Korben op 30-01-2012 20:22 ]

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 14:19
Korben schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:21:
[...]

edit:
Ik ben een tijdje absent geweest op GoT, is er ondertussen/nog steeds een policy tegen spellingnazisme?
Niet alleen op GoT, IRC is ook weer eeuwen geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

[...]

Was dat een development-tent? Dan vind ik het wel erg asociaal. Wie is een werkgever om te zeggen dat ik niet een koptelefoon op mag zetten terwijl ik creativiteit nodig heb om zijn problemen op te lossen?

edit:
Aan je Karma Grafiek te zien, valt het nog wel even mee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallASW
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
edit:
Is die er überhaupt ooit geweest dan? Als je alleen reageert om iemand op zijn spelling aan te spreken dan voeg je niets toe aan de discussie, en dat is dus niet de bedoeling (en ook nooit de bedoeling geweest). Aan een nuttige reply in het klein toevoegen dat je nekharen overeind staan door die 'd' waar een 't' hoort te staan is volgens mij nooit een probleem, hoewel ik meestal gewoon even een DM stuur.

[ Voor 3% gewijzigd door ValHallASW op 30-01-2012 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

ValHallASW schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:33:
[...]Als je alleen reageert om iemand op zijn spelling aan te spreken dan voeg je niets toe aan de discussie, en dat is dus niet de bedoeling (en ook nooit de bedoeling geweest).
Ah, maar dit topic is, en ik quote:
[...] primair bedoeld als uitlaatklep
Maar goed, ik zal m'n ergernis over tenenkrommend slecht taalgebruik wel inslikken en op een houtje bijten of zo.
SoaDmaggot schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:31:
[...]

Niet alleen op GoT, IRC is ook weer eeuwen geleden.
Ja, klopt, werk + vrouw + hobby's = weinig lambaltijd, dus heb helaas wel betere dingen te doen dan een beetje op IRC rondhangen :+

[ Voor 23% gewijzigd door Korben op 30-01-2012 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Korben schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:43:
[...]
Maar goed, ik zal m'n ergernis over tenenkrommend slecht taalgebruik wel inslikken en op een houtje bijten of zo.
Zo erg was t nou ook weer niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Och, hier is het niveau over het algemeen wel prima, op deze pagina vind ik alleen een aantal d/t-problemen, en 'me' in plaats van 'm'n' (waar ik me enorm aan erger), maar op de FP zijn af en toe zo veel taalgehandicapte mongolen (oh, sorry, 'mensen met een ernstige verstandelijke en taalgerelateerde beperking') te vinden dat ik me afvraag hoe mensen door hun schooljaren heen zijn gekomen.

[/vent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ja maar, ja maar... correcte spelling moet je toch alleen maar op school toepassen om aan te tonen dat je 't snapt :? Je gaat toch zeker buiten school de moeite niet nemen correcte spelling toe te passen? Dat is toch veel te veel gedoe :?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:22

Patriot

Fulltime #whatpulsert

RobIII schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:22:
Ja maar, ja maar... correcte spelling moet je toch alleen maar op school toepassen om aan te tonen dat je 't snap :? Je gaat toch zeker buiten school de moeite niet nemen correcte spelling toe te passen? Dat is toch veel te veel gedoe :?
Doe je eigen post eens nalezen, daar klopt geen hout van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MBV schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:33:
[...]

Daarnaast werkt typen in latex gewoon lekker. Je hoeft geen muisbewegingen te doen, alleen maar typen. Met plaatjes een nette layout maken is nogal een probleem, je wilt niet weten hoeveel hacks ik nodig had om dit te bereiken: http://mvdvlist.nl/thesis-mvdvlist.nl-final.pdf . Zonder die hacks had ik 20 half-lege pagina's, of plaatjes die 5 pagina's verderop stonden (letterlijk 5 pagina's, niks aan overdreven).
Waarom zou je dit in LaTeX willen doen?

Wat de muziek betreft: ik luister gewoon naar mijn gehele muziekbibliotheek (shuffle aan). Voornamelijk rock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Laatst online: 24-09 16:52
Pfff, vandaag de hele dag bezig geweest met Activity Designers voor Workflow Foundation om een converter te maken om een InArgument<Int32[]> om te zetten naar een checked listbox control en terug. Uiteindelijk is dit eruit gekomen:

C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
class InArgumentToInt32ArrayConverter : IValueConverter
{
    public object Convert(object value, Type targetType, object parameter, System.Globalization.CultureInfo culture)
    {
        ModelItem modelItem = value as ModelItem;
        List<object> values = null;

if (modelItem != null)
        {
            InArgument<Int32[]> inArgument = modelItem.GetCurrentValue() as InArgument<Int32[]>;

if (inArgument != null)
            {
                Activity<Int32[]> expression = inArgument.Expression;
                VisualBasicValue<Int32[]> vbexpression = expression as VisualBasicValue<Int32[]>;
                Literal<Int32[]> literal = expression as Literal<Int32[]>;

if (literal != null)
                {
                    values = new List<object>(literal.Value.Length);
                    foreach (int i in literal.Value)
                    {
                        values.Add(i);
                    }
                }
                else if (vbexpression != null)
                {
                    //Convert visual basic expression to int array
                    //First remove type initialization and split values
                    string[] tmpValues = vbexpression.ExpressionText.Replace("New Int32() {", "").Replace("}", "").Split(',');
                    values = new List<object>(tmpValues.Length);
                    foreach (string tmpValue in tmpValues)
                    {
                        //Convert the values back to int and add it to the list
                        int i;
                        if (int.TryParse(tmpValue, out i))
                        {
                            values.Add(i);
                        }
                    }
                }
            }
        }

return values;
    }

public object ConvertBack(object value, Type targetType, object parameter, System.Globalization.CultureInfo culture)
    {
        StringBuilder sbValues = new StringBuilder("New Int32() {");
        List<object> values = value as List<object>;
        foreach (object val in values)
        {
            sbValues.AppendFormat("{0}, ", val);
        }

//Remove last comma and append closing bracket
        sbValues.Remove(sbValues.Length - 2, 2);
        sbValues.Append(" }");

VisualBasicValue<Int32[]> vbArgument = new VisualBasicValue<Int32[]>(sbValues.ToString());
        InArgument<Int32[]> inArgument = new InArgument<Int32[]>(vbArgument);
        return inArgument;
    }
}

Ik voel me wel een beetje vies :P , vooral van dat omzetten van en naar VB code.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 08:22

RayNbow

Kirika <3

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:25:
[...]

Alleen al om BibTeX zou ik een thesis in LaTeX schrijven.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

RobIII schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:22:
Ja maar, ja maar... correcte spelling moet je toch alleen maar op school toepassen om aan te tonen dat je 't snapt :? Je gaat toch zeker buiten school de moeite niet nemen correcte spelling toe te passen? Dat is toch veel te veel gedoe :?
Met dat standpunt, why bother? Waarom zou je überhaupt de moeite nemen om verder te gaan dan 'het lijkt op hoe je het uitspreekt'?
jamar, jamar... korekte spelling mot je tog aleen mar op sgool toepase om an te tone dajjet snapt? je gat tog zekur buite sgool de moeite nie neme korekte spelling toe te passe? das tog veel te veel gedoe?
Leesbaar, man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet zeker dat als iedereen het gaat doen, het opeens wel leesbaar is.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Korben schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:41:
Met dat standpunt, why bother? Waarom zou je überhaupt de moeite nemen om verder te gaan dan 'het lijkt op hoe je het uitspreekt'?

[...]
Leesbaar, man.
Dude, seriously? :D
Afbeeldingslocatie: http://www.popsci.com/files/imagecache/article_image_large/articles/sarcasm01.jpg

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomzh
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-11-2024
Wat is een uitlaatklep eigenlijk?

(existentiële vragen n.a.v. spellingsdiscussieverhaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:25:
[...]

Formules, geen zin in weer gezeur met Word waar ik met mijn HBO-scriptie tegenaan liep, versiebeheer simpel in SVN te doen, en makkelijke referenties. Daarnaast lijnt LaTeX de letters zodanig uit dat de kantlijnen optisch recht zijn, dus een 'l' aan het begin van de regel komt op een andere plek dan een 'o'. Net zoals een boek :)

Oh ja, van tevoren wist ik niet dat er zoveel plaatjes in zouden komen, anders had ik nog wel een keer nagedacht voor ik LaTeX koos :P
RayNbow schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:32:
[...]

Er schijnen inmiddels plugins voor Word te zijn die dat ook kunnen ;)
Patriot schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:25:
[...]

Doe je eigen post eens nalezen, daar klopt geen hout van :P
Sinds wanneer is "Doe eens nalezen" Nederlands? :+ Of is dat Brabants?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Duh, dat snap ik. I see your sarcasm and I raise you 'I don't give a damn' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

MBV schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:55:
[...]
Sinds wanneer is "Doe eens nalezen" Nederlands? :+ Of is dat Brabants?
Och, Brabonees is zo wat een geheel eigen taal. 'Toen ik afgewerkt was, ben ik aangereden.', ofwel, in normaal Nederlands, 'Toen ik klaar was met werken, ben ik vertrokken.' Geen dodelijk ongeluk op een donkere parkeerplaats dus. :+

edit:
Oh noes, ik heb m'n post niet ge-edit! Shame on me!

[ Voor 7% gewijzigd door Korben op 30-01-2012 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 07:42

Haan

dotnetter

RayNbow schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:32:
[...]

Tip voor Word: http://ragrawal.wordpress...nager-beta-for-word-2007/
Link naar artikel ophalen via Google scholar (Bibtex links aanzetten in voorkeuren), url kopiëren, in word importeren mbv de Memento plugin, en profit. Heb ik gebruikt voor mijn eigen thesis, mijn vriendin voor haar thesis, en studiegenoten van haar gebruiken het nu ook :)

Toegegeven, cross references en/of verwijzingen naar figuren werkt nog niet zo goed in Word als in LateX, maar komt een eind in de buurt. Verder moet je Word gewoon gebruiken zoals het hoort, dan kan je er ook heel goed mee uit de voeten.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:22

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Jij kent Korben zeker nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Korben schreef op maandag 30 januari 2012 @ 22:02:
[...]

Och, Brabonees is zo wat een geheel eigen taal. 'Toen ik afgewerkt was, ben ik aangereden.', ofwel, in normaal Nederlands, 'Toen ik klaar was met werken, ben ik vertrokken.' Geen dodelijk ongeluk op een donkere parkeerplaats dus. :+

edit:
Oh noes, ik heb m'n post niet ge-edit! Shame on me!
Ik vroeg het me serieus af. Ik zat te denken dat je dat 'vroeger' nooit hoorde, en vroeg me af of dat ongeveer overeen kwam met het jaar dat ik begon met mijn studie :+ * MBV woont nog 1 maand op een steenworp van Maaskantje.
Pagina: 1 ... 41 ... 267 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.