Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Nope, webkit only.Matis schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:14:
[...]
Sorry, maar FF 3.6.23 op Ubuntu 10.04-3 x64 ziet het er niet uit
Ben ook gewoon aan het werk, dus kon er niet echt tijd in steken.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
De eerste werkt wel in FireFox. De tweede niet.OkkE schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:23:
[...]
Nope, webkit only.En sowieso heel lelijk.
Ben ook gewoon aan het werk, dus kon er niet echt tijd in steken.Hier twee betere, volgens mij ook webkit only: http://wim.latour.nl/fronteers-logo/ & http://jsfiddle.net/J6Jgg/
SorryHoogie2004 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:42:
[...]
Jullie komen het niet ophalen, zit hier met 12 koppen koffie en 3 kopjes thee
Die van vanochtend zijn ook al koud.
Proficiat!
En jullie noemen haar Lara?
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Gefeliciteerd!
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

* RobIII rent

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Gefeliciteerd!
Maarre, wat is het nu dan?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Echte vaderliefde zo te zien
* .Gertjan. klikt de lamp aan. Ben ik vandaag de eerste in de koffiehoek?
Vandaag lekker vanuit huis werken en eens lekker vroeg aan het weekend beginnen

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Meestal begin met zo rond half tien met werken. Maar vandaag maar eens vroeg opgestaan om m'n vriendinnetje een ontbijtje te geven, die begint om 7 uur.
Nu lig ik gewoon weer in bed
[ Voor 8% gewijzigd door eamelink op 07-10-2011 06:35 ]
Ik heb vandaag juist uit kunnen slapeneamelink schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 06:35:
Ik ben meer een - euhhh - avondmens
Meestal begin met zo rond half tien met werken. Maar vandaag maar eens vroeg opgestaan om m'n vriendinnetje een ontbijtje te geven, die begint om 7 uur.
Nu lig ik gewoon weer in bed
Het mooie van thuiswerken is dat ik dan ook direct om 6:15 "declarabel" kan zijn
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Er bestaan hosted TFS oplossingen. Aangezien TFS sourcecontrol wat mij betreft een flinke onvoldoende scoort op de developer happiness schaal (en ja, ik werk er vrijwel elke dag mee) vraag ik me echt af: Als je écht keuzes mag maken (en niet afhankelijk bent van bijvoorbeeld een bedrijfsstrategie die min of meer 'van bovenaf' wordt geforceerd): Waarom TFS en niet Subversion/Git/Mercurial. Voor de laatste 2 kun je bijvoorbeeld terecht bij Bitbucket, waar je tegenwoordig -gratis!- ongelimiteerd private repositories kunt aanmaken..Gertjan. schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 06:26:
[...]
Zoek dus een betrouwbaar online sourcecontrol systeem (liefst TFS), betalen is geen probleem maar het moet wel leuk blijven...
[ Voor 11% gewijzigd door mindcrash op 07-10-2011 06:47 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Mmm, ik ben TFS gewend dus was dat mijn eerste keus. Betalen is op zich geen probleem, want het is voor commercieel gebruik en dan is het redelijk om te moeten betalen. In sommige gevallen zijn echter de maandbedragen behoorlijk pittig...mindcrash schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 06:45:
[...]
Er bestaan hosted TFS oplossingen. Aangezien TFS sourcecontrol wat mij betreft een flinke onvoldoende scoort op de developer happiness schaal (en ja, ik werk er vrijwel elke dag mee) vraag ik me echt af: Als je écht keuzes mag maken (en niet afhankelijk bent van bijvoorbeeld een bedrijfsstrategie die min of meer 'van bovenaf' wordt geforceerd): Waarom TFS en niet Subversion/Git/Mercurial. Voor de laatste 2 kun je bijvoorbeeld terecht bij Bitbucket, waar je tegenwoordig -gratis!- ongelimiteerd private repositories kunt aanmaken.
Het belangrijkste zijn eigenlijk: integratie in VS2010, goede backup's en betrouwbaarheid van de aanbieder. Daarnaast zou het helemaal mooi zijn als er via HTTPs of een VPN verbonden kan worden
Ik werk ook aan een project welke gehost wordt op SCM Anywhere, maar dat vind ik echt een *#& programma
Dit zijn allemaal dingen waar ik serieus over moet denken nu ik besloten heb mij meer te gaan richten op mijn freelance/zzp werkzaamheden. Moet ook eens gaan denken over een RAID oplossing voor mijn homeserver en fatsoenlijke backups, heb nu een HDD in een brandwerende kluis liggen waarop ik periodiek een backup maak, maar online of off-site is beter...
Edit: Bedrijfsstrategie mag ik lekker zelf bepalen
Geen koffie voor mij op dit momentPhoenix1337 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 08:53:
Tijd voor koffie!

Thee dan maar...
Edit: Oh wacht ik kan ook een lekkere Espresso uit de Dolce Gusto trekken
[ Voor 19% gewijzigd door .Gertjan. op 07-10-2011 08:58 ]
Ik zorg dat ik de avond van te voren gewoon genoeg zuip om tot de lunch nog lichtjes aangeschoten te zijnPhoenix1337 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:03:
Mja, thee is homowater heEen echte vent plopt 's ochtends gewoon een biertje open
De afgelopen dagen heb ik ietsjes te veel gedronken, niet dat ik het erg vind, maar als er doordeweeks meerdere flessen wijn doorheen gaan (niet op 1 avond gelukkig) is het best veel
Gelukkig zei je bier en niet koffiePhoenix1337 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:03:
Mja, thee is homowater heEen echte vent plopt 's ochtends gewoon een biertje open
@Gertjan: Kijk eens naar GIT + Github. Ik gebruik dat ook voor me prive projecten en ik vind het echt heerlijk werken. GitExtensions geeft goede integratie in VS.
[ Voor 25% gewijzigd door Rutix op 07-10-2011 09:17 ]
Nothing to see here!
In de thermoskan doen en wachten tot er druk is opgebouwd en dan op het knopje duwen
Of er in laten zitten aan het eind van de dag en maandag weer openmaken, succes gegarandeerd
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Vandaag maar eens proberen zoveel mogelijke kleine openstaande todo's weg te werken.
Kater? Eerst water, de rest komt later
De onze is nu 1.5. Heel veel sterkte
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Moet ik mij zorgen maken als ik 1.5 als version 1.5 las?
Waarom las ik dat nou in eerste instantie als een versienummer
TODO's in de code wegwerken vind ik altijd makkelijk. Navigeer naar de todo, selecteer hem en druk op delete.... Weg TODOHaan schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:21:
* Haan gaat even een dubbele espresso tappen
Vandaag maar eens proberen zoveel mogelijke kleine openstaande todo's weg te werken.
Ik kom in code zo vaak todo's tegen die of al behoorlijk oud zijn of die niet meer relevant zijn... Misschien toch eens afspreken om een stukje papier als todo lijst te gebruiken in plaats van de sourcecode
[ Voor 10% gewijzigd door Hoogie2004 op 07-10-2011 09:26 ]
Helaas staan er ook nog een aantal todo's in Outlook en een stuk of wat todo's die her en der op papier gekrabbeld zijn en verspreid over mijn bureau liggen.Gertjan. schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:24:
TODO's in de code wegwerken vind ik altijd makkelijk. Navigeer naar de todo, selecteer hem en druk op delete.... Weg TODO
Ik kom in code zo vaak todo's tegen die of al behoorlijk oud zijn of die niet meer relevant zijn... Misschien toch eens afspreken om een stukje papier als todo lijst te gebruiken in plaats van de sourcecode
Anoniem: 303530 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:26:
//TODO: fix xyz op regel 2178.
Je kan al raden wat er over een maand gebeurt...
1
2
3
| //TODO: Investigate if TODO still valid //TODO: Remove obsolete TODO //TODO: fix xyz op regel 2178. |
En 2178 klopt dan sowieso niet meer, want het is vanaf dat moment 2180 geworden
1
| //TODO: Update linenumbers in TODO |
Kleurtjes?windwarrior schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:30:
waarom ook echt de syntax highliting op C#
Moet toch voor een taal kiezen, daarbij is niet in iedere taal de // te gebruiken voor commentaar
Lol. Gelukkig had ik net mijn water al ingeslikt, anders was mijn scherm onder geproestNeverwinterx schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:24:
[...]
Moet ik mij zorgen maken als ik 1.5 als version 1.5 las?
The horror, maar ik ken hetHaan schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:28:
[...]
Helaas staan er ook nog een aantal todo's in Outlook en een stuk of wat todo's die her en der op papier gekrabbeld zijn en verspreid over mijn bureau liggen
Because it he can!windwarrior schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:30:
waarom ook echt de syntax highliting op C#
Juist
Eww gelukkig gebruiken wij gewoon een bugtracker voor onze todo's/work items/bugs/change requests ect.Haan schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:28:
[...]
Helaas staan er ook nog een aantal todo's in Outlook en een stuk of wat todo's die her en der op papier gekrabbeld zijn en verspreid over mijn bureau liggen
Nothing to see here!
Wacht maar tot ze bijna 4 is....

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Zou ik ook graag doen, echter hanteert de manager een Word doc, een aantal developers een database (gelukkig wel gedeeld), weer een ander een Excel sheet en zijn er klanten die met liefde het medium e-mail hanteren voor bugreportingRutix schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:44:
[...]
Eww gelukkig gebruiken wij gewoon een bugtracker voor onze todo's/work items/bugs/change requests ect.
En dan echt van het kaliber: Berekening klopt niet!!

Als je het fixt hoor je dan ook niets mee

Kom er net achter dat ik binnenkort een nieuwe bureaustoel moet scoren voor mijn thuiswerkplek... Geregeld zakt de stoel uit zichzelf naar beneden, die luchtcylinder (of wat het ook is) is dus brak. Je hoort dan een krak en dan zakt de sotel langzaam naar beneden tot hij niet verder kan... Stom ding
In before: hij past zich aan aan je niveau
Met hem
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
De Dolce Gusto als Fallback Systeem?.Gertjan. schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 08:57:
[...]
Edit: Oh wacht ik kan ook een lekkere Espresso uit de Dolce Gusto trekkenEens kijken of die niet in maintenance mode staat. Zou wel slecht zijn als je fallback systeem tegelijk met je hoofdsysteem in maintenance zou gaan
Dat is juist hele goede koffie! Beter dan de Senseo 'Slootwater'.
Is het gelukt met de Espresso?
Het is uiteindelijk een Latte Machiatto gewordenGoTCoast schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:13:
[...]
De Dolce Gusto als Fallback Systeem?![]()
Dat is juist hele goede koffie! Beter dan de Senseo 'Slootwater'.
Is het gelukt met de Espresso?
De Dolce is zeker beter dan de Senseo, alleen jammer dat het zo schofterig duur is
De spullen van de Dolce stonden ook al in de vaatwasser. Vrouwen begrijpen niet dat een systeem continuïteit moet kunnen bieden en dat er een fallback moet zijn
De Dolce is zeker duur ja, maar dat is koffie! Senseo kan je geen koffie noemen..Gertjan. schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:17:
[...]
Het is uiteindelijk een Latte Machiatto geworden
De Dolce is zeker beter dan de Senseo, alleen jammer dat het zo schofterig duur isen gezien mijn gemiddelde koffie gebruik zou ik me dan straatarm drinken
Ik zit met hetzelfde dillema, goede koffie en straatarm of slootwater
De nieuwe Caramel Latte Machiatto is zo lekker (alleen via de webshop) aanrader!
Ik zie het alweer. Extra bevestiging dat ik de goede keuze heb genomen dat ik nog 5+ jaar kindloos blijf. (hoop ik dan
Ik ga straks meer vanuit huis werken dus dan gaat mijn koffie budget steeds meer drukkenGoTCoast schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:48:
[...]
De Dolce is zeker duur ja, maar dat is koffie! Senseo kan je geen koffie noemen.
Ik zit met hetzelfde dillema, goede koffie en straatarm of slootwater
Jammer dat je geen goedkopere grootverpakkingen kunt aanschaffen. Bij de Makro zijn ze iets goedkoper, maar nog steeds behoorlijk duur. Zeker de koffies waar je 2 cups voor nodig hebt. Bij de espresso zitten er 16 cups in maar voor de anderen 2x 8 (dus maar 8 bakkies).
Heb ik al meer mensen over gehoordDe nieuwe Caramel Latte Machiatto is zo lekker (alleen via de webshop) aanrader!
Ik heb in ieder geval van mijn vrouw vernomen dat de Nesquick chocomel niet te zuipen is
* Matis heeft zojuist de voorlopige koopovereenkomst getekend

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Gefeliciteerd!Matis schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:04:
Whoei,
* Matis heeft zojuist de voorlopige koopovereenkomst getekend
Tijd voor het volgende bakje koffie
Ik had al direct spijt dat ik op de motor vertrok vanochtend want ik heb
1) mijn handschoenen nog bij mijn ouders thuis liggen en
2) het moment dat ik naar buiten stapte begon het te regenen
Helaas deed de trein er langer over dus móést ik wel, wilde ik op tijd komen..

Gertjan, ik spring ook even op de Git/Mercurial advies trein. Ook al gebruik ik het zelf niet zoveel
Voor opensource projecten gebruik ik wel eens Git(Hub) en werkt prima.
Als je huiverig bent dat je code op de servers staat van een ander bedrijf (bijv. GitHub) kan je misschien zelf hosten op je thuisserver. Maar zeg nou zelf, welke kans is groter: dat het bij GitHub fout gaat (code weg of juist op straat), of dat je thuisserver het begeeft / firewall verkeerd ingesteld?
Voor backup gebruik ik KPN Backup Online bevalt tot nu toe goed.
En nog even uitlaatklep: ik dacht dat de nieuwe Firefox beter memorymanagement had? Noue, hij zit nu op 2GB en o zooooo traag.
[ Voor 9% gewijzigd door alwinuzz op 07-10-2011 11:26 ]
Ik heb trouwens deze gehad op canvas van mijn vrouw voor op de kinderkamer:

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[ Voor 50% gewijzigd door biertjuh? op 07-10-2011 11:26 ]
Het voordeel van git is ook dat alle revisies e.d. ook bij jou op je harddisk staan. Stel GitHub valt om, dan kun je alle revisies nog gewoon terug zetten op een andere git provider (of je eigen server)...
Voor opensource projecten gebruik ik wel eens Git(Hub) en werkt prima.
Als je huiverig bent dat je code op de servers staat van een ander bedrijf (bijv. GitHub) kan je misschien zelf hosten op je thuisserver. Maar zeg nou zelf, welke kans is groter: dat het bij GitHub fout gaat (code weg of juist op straat), of dat je thuisserver het begeeft / firewall verkeerd ingesteld?
...
Thnx, het is dit huisje: https://ikzoekeenwoning.l...ng/koopaanbod/details/765BtM909 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:05:
Feli bro! Welke stad / dorp?
* Matis happy!
LOL. Dan moet je m straks natuurlijk wel in een Super Star Destroyer baby/kinder bed leggen. Je moet namelijk wel in thema blijven.oisyn schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:24:
Thanks iedereen.
[afbeelding]
Afbeelding werkt hier niet.oisyn schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:24:
Thanks iedereen.
[afbeelding]
Nothing to see here!
Bij mij ook niet, maar dit moet em zijn: http://www.banksy-wallpap...allpapers/i-am-father.php
🇪🇺 pro Europa! | Dit was niet mijn kabinet!
Rhapsody schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:55:
[...]
Bij mij ook niet, maar dit moet em zijn: http://www.banksy-wallpap...allpapers/i-am-father.php
@oisyn:
Dat is wel een vette canvas
Nothing to see here!
ja joh, dan moet je 'm zelf halenIntru schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:11:
Zin in een espresso, maar de mevrouw van de koffie is er niet
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Ik zou graag willen, maar als zij er niet is gaat ook direct de hele koffiehoek dicht

Ik kan niet wachten

Haar favoriete zin sinds kort:
Neeeeheeeeeeheeeeeeheeeeheeeee Dieieh *wijst vinger naar 3e knuffel*
[ Voor 27% gewijzigd door farlane op 07-10-2011 14:57 ]
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Hoe volwassen je ook bent, je bent er toch niet klaar voorCaelorum schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:50:
Ik zie het alweer. Extra bevestiging dat ik de goede keuze heb genomen dat ik nog 5+ jaar kindloos blijf. (hoop ik dan)
Daar ging het ook niet om, maar dan heb ik iig nog 5 jaar rust en tijd om alles enigszins voor te bereiden.farlane schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:10:
[...]
Hoe volwassen je ook bent, je bent er toch niet klaar voor
Het leuke is dat na een iisreset de pagina's heel snel zijn, maar na ongeveer 2-3 uur duurt het 2 minuten voordat ie geladen is...
Laten we het er maar op houden dat als ik wat ik nu weet, 10 jaar terug ook wist ik 5 jaar eerder aan de kids was begonnenCaelorum schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:50:
[...]
Ik zie het alweer. Extra bevestiging dat ik de goede keuze heb genomen dat ik nog 5+ jaar kindloos blijf. (hoop ik dan)
Favoriet.. hmm, lastig.farlane schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:54:
[...]
Ik kan niet wachten![]()
Haar favoriete zin sinds kort:
[...]
Waarom? ... Waarom? ... Waarom? ... Waarom? ... Waarom? ... Waarom? ... Maar papa, waarom dan?
Om het daarna aan mama te vragenIk wil tv kijken (nee).... ja maar ik wil het zo graag (nee)... ja maar ik wil het echt heel graag (nee, vanavond pas)... ja maar dat duurt zo lang (nee)... ja maar dat duurt echt heel lang en ik wil het zo graag (nee)......
Intru schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:11:
Zin in een espresso, maar de mevrouw van de koffie is er niet
Beroep: StudentBtM909 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:22:
Jij hebt een mevrouw van de koffie? WTF
Gokje: koffiekorner/restaurant van school
Intru
Close, but no cigar. Onderzoeksstage bij CNRS/LIMSI.jip_86 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 17:05:
[...]
Beroep: Student
Gokje: koffiekorner/restaurant van school
Intru
Hopelijk komen er per verdieping toch ook nog een paar koffieautomaten te staan
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Krijg ik een mailtje van de voorzitter;
Ik reageerWelke font gebruik je nu voor de website.
Om overal hetzelfde te gebruiken denk ik aan “Times new Roman”.
Zijn er nog voor- of nadelen aan het gebruik van dit type?
Ik doe een uitleg over de volgorde van fonts.Momenteel gebruiken we Helvetica, Arial, sans-serif. In die volgorde
Ook geef ik aan dat Times New Roman er niet uitziet op een website. Naast het feit dat het ontzetten ouderwetsch is, leest het (mede door de schreef van de letter) niet lekker.
Dat Times New Roman is eigenlijk bedoelt als druk-font en niet voor de digitale media.
Kennelijk is hij nog niet overtuigd
Wie kan nog meer redenen opdragen.
Wie is hier de designer, jij of ik?
Het is waar, want het staat on teh interwebzIn the Windows version of the Times New Roman font actually includes Cyrillic characters, Greek characters and other blocks, but the same is not alway true on the Macintosh platform (Mac users may have differing versions of these fonts).
Therefore, if you just specify "Times New Roman", a site may be unreadable on other platforms such as a System 9 Macintosh.
[ Voor 81% gewijzigd door BtM909 op 07-10-2011 19:59 ]
Er zijn ook geen voordelen voor Times. Misschien dat de gemiddelde Televaag-lezer zich er prettiger bij voelt, maar ik krijg de koude rillingen er van.dcm360 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 19:59:
Er zijn geen voordelen aan het gebruik van Times op een website. Althans, ik kan er zo snel even geen bedenken. Misschien dat veel mensen dit font op hun pc hebben, maar dat geldt ook voor behoorlijk wat schreefloze lettertypen.
Comic sans kwam hij gelukkig niet mee, want dan had ik zijn huis in de brand gestoken
Maar nu worden we (ik & mijn collega) keihard gehijacked voor een kortdurend ipad project dat waarschijnlijk lekker veel exposure krijgt
Het is in ieder geval een project dat over twee weken (!) klaar moet zijn, en we moeten er vier mensen op zien te zetten. Dat word nog wat, voor zover ik weet hebben we maar vier mensen met kennis / ervaring op iOS ontwikkeling, en twee daarvan zitten op een project voor een bank met veel druk erachter (zoveel zelfs dat er gevraagd is of ze 6 dagen / week wouden werken tot het einde van het jaar. Ik zou er misschien ook al heen
Of anders Roman New Times en lever je de voorzitter een font aan voor de leesbaarheid
Hij zal het wel lekker makkelijk vinden dat de site hetzelfde lettertype heeft dan de stukjes die hij aanlevert in het standaard font van Word.
Helvetica is bij lettertype 6 nog te lezen, Times niet meer. Vooral prettig op die moderne kleine schermpjes.
👑

Die is beter qua scala dan Eclipse, maar lelijk,
[ Voor 4% gewijzigd door Phoenix1337 op 08-10-2011 14:31 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Een zin uit pagina 394 is de boosdoener:
Certain options and features of a program may be used rarely. For instance, the routines on U.S. government computers that balance the budget has not been used in many years.
Anarchy!
Jij rebel!Matis schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 21:31:
Het is goed te merken dat een groot deel van de posters op meeting zijn
PS: al die posters zijn nu terug thuis (eindelijk, in mijn geval)
Op meeting op een zondag?Matis schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 21:31:
Het is goed te merken dat een groot deel van de posters op meeting zijn
Maar daar kan ik uit lezen dat een groot deel van de posters collega van elkaar is?
Oei, dat is een sociaal iets, daar ben ik als echte ICT bang voorasfaloth_arwen schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 07:40:
*kuch* Devschuurmeeting *zondag Utrecht* *ROLL CALL!*
Goedemorgen, koffie?
Ik kom eigenlijk alleen in de coffee corner van de devschuur, in andere topics kom ik alleen als ze in de active topics staan
Maar koffie is een goed plan
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.