De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 267 Laatste
Acties:
  • 995.411 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
alwinuzz schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:50:
Elke keer als ik PHP aan moet raken voel ik me net als jouw avatar oisyn. Wel de versie mét bloed.
Da's zo'n typische reactie van iemand die een taal zo weinig gebruikt heeft dat hij hem niet op waarde kan schatten. :P Nee, PHP is geen geweldige taal, maar het is ook weer niet zo dramatisch als sommige mensen willen doen geloven. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinuzz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-06 14:06
Ach ja zo erg is PHP ook weer niet. Vergeleken met Brainf*ck dan.
Als je vroeger met ponskaarten moest programmeren is PHP vast een verademing :P
PHP zal nooit verdwijnen aangezien >90% van het web is er in geschreven. Maar er zijn tegenwoordig alternatieven die veel beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Hangt maar net van de eisen af. De ontwikkelsnelheid wat PHP betreft ligt vaak een stuk hoger, en bovendien kun je het gratis installeren op elke webserver, wat ook een pré is. Of een alternatief al dan niet beter is ligt niet alleen aan de techniek die je gebruikt. En stiekem is PHP tussen de rare designkeuzes door écht zo slecht nog niet. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-06 16:37

Matis

Rubber Rocket

.oisyn schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:31:
Ja 't genereert ook een notice ja. What's your point?
Niet zo gepikeerd. Bericht was eigenlijk voor Hipska, maar jij ninjade het.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornholio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-05 14:39
ASP.net :]
Voor mij heeft PHP 2 voordelen:
- Je kunt het op praktisch alle webservers draaien
- Veel support voor als je vragen hebt, aangezien iedereen het bijna gebruikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:01
Ruby on Rails!
Helaas is hosting heel erg duur.

Probeer wel veel in RoR te doen, maar veel klanten willen er niet aan; te duur vinden zij :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-05 16:23
GoTCoast schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:56:
[...]

Mooie is dat ik nog student ben :) dus kan sowieso goedkoper kopen!
Blijkbaar niet -O- . Ik was een tijd terug ook al op zoek gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:01
alex3305 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:36:
[...]

Blijkbaar niet -O- . Ik was een tijd terug ook al op zoek gegaan.
Ik zie het.
Dan zat ik met andere software in de war die ik ook wil kopen (binnenkort), OmniGraffle & OmniOutliner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Laatst online: 01-06 17:18
Het kost toch maar $99 voor een Individual Licence? Is toch lager dan die 100+ euro. Of mis ik iets :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinuzz
1) Die ontwikkelsnelheid ligt ontzettend aan een eventueel framework dat je gebruikt (Zend framework, Ruby on Rails of ASP,net MVC).
2) Je kan het overal draaien: klopt, maar daar wordt PHP als programmeertaal nog niet lekkerder op.
3) Veel support idem dito. En zou het niet fijn zijn als je veel minder support nodig had? Omdat het spul waar je mee werkt logisch, consistent en intuïtief in elkaar zou zitten...

Ik vind het trouwens best leuk zo'n discussie, maar is dit niet al een aantal keren eerder aan de orde geweest? Vziw vaak in 'slechtste programmeervoorbeelden', hoe zou dat nou komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Styxxy schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:40:
Het kost toch maar $99 voor een Individual Licence? Is toch lager dan die 100+ euro. Of mis ik iets :+ ?
Exclusief btw ;) Kost 88 euro, doe dat factor 1.19, dan kom je op 104 nogwat uit ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Matis op 04-10-2011 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Matis schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:25:
[...]

Niet zo gepikeerd. Bericht was eigenlijk voor Hipska, maar jij ninjade het.
Ik was niet gepikeerd, ik vroeg om opheldering van je post ;).
NMe schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:23:
En stiekem is PHP tussen de rare designkeuzes door écht zo slecht nog niet. :)
't Is gewoon heel erg pragmatisch. Veel talen / frameworks / server setups missen dat gewoon. Daarom zou ik heel graag een andere taal + standaard library gebruikt zien worden in dezelfde context als PHP. Misschien toch maar eens proton afmaken :P

[ Voor 46% gewijzigd door .oisyn op 04-10-2011 18:49 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornholio
alwinuzz schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:43:
1) Die ontwikkelsnelheid ligt ontzettend aan een eventueel framework dat je gebruikt (Zend framework, Ruby on Rails of ASP,net MVC).
2) Je kan het overal draaien: klopt, maar daar wordt PHP als programmeertaal nog niet lekkerder op.
3) Veel support idem dito. En zou het niet fijn zijn als je veel minder support nodig had? Omdat het spul waar je mee werkt logisch, consistent en intuïtief in elkaar zou zitten...

Ik vind het trouwens best leuk zo'n discussie, maar is dit niet al een aantal keren eerder aan de orde geweest? Vziw vaak in 'slechtste programmeervoorbeelden', hoe zou dat nou komen :P
Punt 3 heb je inderdaad wel gelijk. Eigenlijk iedereen die voor het eerst een echte website wil maken, gebruikt meteen PHP. Dit zijn ook de mensen die support nodig hebben.
ASP.net begin je volgens mij pas mee wanneer je al wat verstand van zaken hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
alwinuzz schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:50:
Elke keer als ik PHP aan moet raken voel ik me net als jouw avatar oisyn. Wel de versie mét bloed.
Als de huur betaald moet worden maakt dat verder niet zo veel uit hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
Matis schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:44:
[...]
Exclusief btw ;) Kost 88 euro, doe dat factor 1.19, dan kom je op 104 nogwat uit ;)
Ik heb een btw nummer, ik kan die dus terug aftrekken (21% btw tarief hier in BE) :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05 09:09
Bijv. Python kun je ook overal draaien heur, apt-get install python (als dat al nodig is) en klaar :+.

Nee, als het even kan geen shared hosting voor mij meer, is dan goedkoop, maar als je daarbij aan LAMP vastzit schiet je jezelf alleen maar in de voet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Styxxy schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:20:
Ik heb een btw nummer, ik kan die dus terug aftrekken (21% btw tarief hier in BE) :+ .
Ja ik ook, maar sinds ik full-time voor een baas werk, ben ik gestopt met het actief bedrijfvoeren.

Je kunt wel belasting terugvragen over een 0-aangifte, maar dat doe ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
Matis schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:20:
[...]
Ja ik ook, maar sinds ik full-time voor een baas werk, ben ik gestopt met het actief bedrijfvoeren.

Je kunt wel belasting terugvragen over een 0-aangifte, maar dat doe ik niet.
Ik doe ook niet echt actief bedrijfsvoeren, maar af en toe kleine opdrachtjes. Overigens vraag ik nooit aan de fiscus om terugvordering :-), ik verzet dat altijd naar het jaar erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Styxxy schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:20:
[...]

Dan moet je het ook voor je bedrijf gebruiken, anders ben je stout :+ (bij prive gebruik mag je maar een deel van de BTW aftrekken). Er is geen haan die er naar kraait als je het wel doet, maar we mogen op tweakers geen illegale praktijken aanbevelen :Y)

Maar afgezien van dat is een BTW nummer heerlijk :P Sowieso is het fijn als je zaken op naam van je bedrijf kunt bestellen. De klantondersteuning van de zakelijke afdelingen is vaak beter dan dat van de consumenten (ik kijk naar jou T-Mobile). Soms is het zelfs handig om op naam van je bedrijf iets te bestellen en het dan naar je prive over te brengen (je mag dan geen BTW aftrekken en de besteding ook niet van je winst aftrekken, maar je krijgt vaak wel kortingen en betere service). Daarnaast zijn er ook handige zaken die enkel zaken doen met ondernemers zoals een Makro, OfficeCenter Staples, etc.
Bij de makro ben je niet altijd goedkoper uit, maar het is zo handig dat ze ontzettend veel spul hebben en dat ze grootverpakkingen verkopen :P

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05:31
Werd laatst gebeld door Essent omdat ik ingeschreven sta bij de kvk.
Blijkt dat je ook zakelijk energie af mag nemen als je ondernemer bent: http://www.essent.nl/cont....html?ecmp=20110615DL296V
Werd mij verteld dat dit net zoiets is als een Makro/Sligro/Staples kaart. Een voordeeltje voor ondernemers. Je mag het sinds kort (een jaar of zo) ook voor je thuis adres gebruiken.
Krijg je dus iets extra korting op je energie tarief.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Jan_V schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 08:08:
Werd laatst gebeld door Essent omdat ik ingeschreven sta bij de kvk.
Blijkt dat je ook zakelijk energie af mag nemen als je ondernemer bent: http://www.essent.nl/cont....html?ecmp=20110615DL296V
Werd mij verteld dat dit net zoiets is als een Makro/Sligro/Staples kaart. Een voordeeltje voor ondernemers. Je mag het sinds kort (een jaar of zo) ook voor je thuis adres gebruiken.
Krijg je dus iets extra korting op je energie tarief.
Mmmm, ik ben inderdaad ook een paar keer benaderd voor energie. Maar was er nog niet helemaal uit. Moet eens de tarieven vergelijken. Ik had zo'n vermoeden dat het vooral voordelig was als je overdag op die plek zou werken (en dus veel stroom consumeert in piekuren), soort omgekeerd piek/dal tarief. Misschien wel interessant op termijn. Nadeel is wel dat je weer aan een contract van X jaar zit terwijl ik nu een vrij opzegbaar contract heb :P

Sowieso zijn er meerdere collectieviteitsaanbiedingen voor ZZP-ers. Dus ondanks dat je geen werkgever hebt kun je toch collectiviteit krijgen omdat bepaalde ZZP-belangenorganisaties goede afspraken weten te maken. Denk aan zorg en verzekeringen. Soms moet je lid worden van een vereniging, maar die kosten kun je er vrij makkelijk weer op terugverdienen.

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-06 12:33

Hoogie2004

Whohooooo

Weer eens ruzie met de SharePoint search... Rechten staan goed, index loopt, de items worden opgepikt, maar voor de meeste gebruikers laat dat ding de resultaten die ik verwacht niet zien...

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-04 18:21
Over de PHP discussie:
Tegenwoordig ben ik heel tevreden met de richtingen die Symfony2 (al uit) en Zend Framework 2 (toekomstmuziek) op gaan door toch wel hele duidelijke design-rules af te dwingen.

Hun codebase is zeer netjes (Symfony2) en hum componenten erg duidelijk en solide geprogrammeerd. Als je als beginnend PHP'er de codebase van Wordpress ziet en daar een plugin voor wil maken, waarom zou je dan netjes gaan programmeren als de 'grote jongens' het ook niet doen?

Ik vind PHP5.3 heerlijk. Je kan het heel gestructureerd en netjes aanpakken. Je moet alleen goede best practices hebben en weten waarom dat zo is. Dat is iets wat nog wel eens ontbreekt. Vaak is niet duidelijk waarom iets een bad of een good practice is.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik vind PHP een heerlijke taal om "effe snel" wat in elkaar te knutselen.

Bij grotere projecten raak ik vaak het overzicht kwijt. Dat zal aan mij liggen, maar ik kan niet goed projecten in PHP opzetten.

[ Voor 47% gewijzigd door Matis op 05-10-2011 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
De code is zo mooi als dat je het zelf maakt (of iemand anders :P). Als je weer met PHP moet werken en je walgt er van dan is dat ws. meer de oorzaak van slechte code dan van gebreken in de taal zelf. Ik heb zelf ook af en toe dat ik me enigszins erger om wat eigenaardige zaken in PHP, maar ik heb vaker dat ik me er goed in thuis voel en er meer dan prima mee uit de voeten kan.

Zoals armageddon ook zegt, het valt of staat helemaal met je kwaliteit van programmeren en of je dingen consequent solide en netjes programmeert.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:48

alienfruit

the alien you never expected

Nog niet veel nieuws op de frontpage over alle coole dingen die Adobe heeft aangekondigd gisteren. Unreal in Flash Player 11, CSS Shaders en CSS Text Regions. Maar wel nieuws over de nieuwe iPhone :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:27

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

nieuws: Unreal Engine 3 komt naar Flash

Misschien een stomme vraag, maar heb je die nieuwtjes wel gesubmit naar de redactie? :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Het nadeel van PHP is ook zijn voordeel: je kan programmeren hoe je wilt. Mooi of lelijk :P
In bv. C#.net wordt je bijna gedwongen om op een bepaalde manier (oop) te programmeren, in PHP kán dat ook. Maar dat hoeft niet.

Je kan in PHP ook erg netjes en mooi programmeren heb ik nu door. Als je maar wilt :)

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Cloud schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:57:
nieuws: Unreal Engine 3 komt naar Flash
Misschien een stomme vraag, maar heb je die nieuwtjes wel gesubmit naar de redactie? :)
Nu wel voor CSS Shaders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
.Gertjan. schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 07:36:
[...]
Dan moet je het ook voor je bedrijf gebruiken, anders ben je stout :+ (bij prive gebruik mag je maar een deel van de BTW aftrekken). Er is geen haan die er naar kraait als je het wel doet, maar we mogen op tweakers geen illegale praktijken aanbevelen :Y)
Ik gebruik het (ook) in mijn eenmanszaak O-) (in het geval van phpStorm zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Hoezo alle computer gerelateerd werk is gewoon zakelijk hoor :) Hoewel ik sommige licensies van mijn eenmanzaak bij mijn huidige werkgever gebruik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 23:27

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Top! :) Redactie mist wel vaker dev nieuws, simpelweg omdat ze niet iemand hebben die zich daar 100% op richt. Zoals dat wel zo is bij de smartphones en zo. Altijd submitten dus.

Iets heel anders. Zijn hier devvers die naast hun betaalde baan zelf ook nog dingen bouwen en eventueel releasen (al dan niet betaald)? Hebben jullie daar echt goede afspraken over met je werkgever, qua rechten op de code enzo? :) Ik wil eigenlijk naast m'n baan thuis weer wat meer gaan klussen en dan voornamelijk in Android (i.p.v. .NET) en in een compleet andere branche dan die van mijn werkgever.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

alienfruit schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:22:
Hoezo alle computer gerelateerd werk is gewoon zakelijk hoor :)
Nou, daar zitten wel grenzen aan hoor :)
Je mag op kosten van de zaak geen Windows licenties kopen voor je prive PC (waar je op gamet). Tuurlijk zijn er behoorlijk wat dingen die in een grijs gebied zitten, maar niet zomaar alle PC gerelateerde zaken zijn op te voeren als zakelijk :P

Over licenties gesproken, ik gebruik inderdaad ook een aantal ZZP licenties bij mijn werkgever. Soms is het makkelijker om je eigen serial te gebruiken in plaats van te wachten op autorisatie van de baas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ach, vaak als ik computer thuis dan is het toch meestal werk gerelateerd. Uitzoekwerk, programmeren e.d. Nou ja, muziek luisteren of films kijken. Maar ja... ze controleren het toch niet :P

@Cloud: Verder mag ik geen activiteiten naast mijn werk doen... dus makkelijk zat. Mag ook niet werken voor de baas in het weekend ;)

[ Voor 5% gewijzigd door alienfruit op 05-10-2011 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-06 14:20
Guillome schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:11:
Het nadeel van PHP is ook zijn voordeel: je kan programmeren hoe je wilt. Mooi of lelijk :P
In bv. C#.net wordt je bijna gedwongen om op een bepaalde manier (oop) te programmeren, in PHP kán dat ook. Maar dat hoeft niet.
Dat valt wel mee hoor, er zitten zoveel paradigma's half verwerkt in c# dat je de werking van 1 stuk code op ontelbaar veel verschillende manieren kan schrijven.
Ik zou zelfs zover willen gaan en zeggen dat je met c# juist meer vrijheid hebt in de manier waarop je iets programmeert. Zodra je namelijk richting reflectie gaat kan je veel van die leuke php dingen zelf ook doen (met wel heel wat meer werk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Cloud schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:39:
[...]
Iets heel anders. Zijn hier devvers die naast hun betaalde baan zelf ook nog dingen bouwen en eventueel releasen (al dan niet betaald)? Hebben jullie daar echt goede afspraken over met je werkgever, qua rechten op de code enzo? :) Ik wil eigenlijk naast m'n baan thuis weer wat meer gaan klussen en dan voornamelijk in Android (i.p.v. .NET) en in een compleet andere branche dan die van mijn werkgever.
Ik heb pas een vraag gesteld die hier mee te maken had: Beschermen eigen code bij gebruik in project.
Ik klus nogal wat naast mijn huidige werkzaamheden, maar nooit echt bij stil gestaan wat er qua rechten zou gelden :)

Het belangrijkste is dat je even goed naar je concurrentiebeding/nevenwerkzaamheden in je contract kijkt. Hier staat vaak in wat wel en niet mag. Ik mag wel nevenwerkzaamheden hebben, zolang ik mijn baas niet in de weg zit. We zitten beiden in principe in andere werkgebieden qua techniek en qua klant soorten. Dus dat gaat prima :D
alienfruit schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:45:
Ach, vaak als ik computer thuis dan is het toch meestal werk gerelateerd. Uitzoekwerk, programmeren e.d. Nou ja, muziek luisteren of films kijken. Maar ja... ze controleren het toch niet :P
Of ze inderdaad niet controleren vraag ik me af... Ieder jaar heeft de belastingdienst een onderwerp waarop ze strenger checken. Daarbij kunnen ze ieder moment binnenvallen om je te checken :P Maar goed, de kleine jongens zijn niet interessant dus zal men het niet snel doen, maar zeg nooit nooit.
@Cloud: Verder mag ik geen activiteiten naast mijn werk doen... dus makkelijk zat. Mag ook niet werken voor de baas in het weekend ;)
Doet je baas dan niet moeilijk over het feit dat je wel ingeschreven staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Nou ja, ik kan niet ingeschreven (mag niet van de KvK) staan omdat ik in het buitenland woon. Daarom ben ik ook geen eenmanszaak meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

alienfruit schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:53:
Nou ja, ik kan niet ingeschreven (mag niet van de KvK) staan omdat ik in het buitenland woon. Daarom ben ik ook geen eenmanszaak meer :(
Net zeg je dat je wel licenties van je eenmanszaak gebruikt. Zijn dat licenties uit het verleden. Ben wel benieuwd eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

.Gertjan. schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:55:
[...]

Net zeg je dat je wel licenties van je eenmanszaak gebruikt. Zijn dat licenties uit het verleden. Ben wel benieuwd eigenlijk :)
Jij bent undercover inspecteur zeker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Hoogie2004 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:00:
[...]

Nee, nieuwsgierig :P
Ben zelf ook geen fan van belastingen, dus de kans is klein dat ik daar ooit inspecteur voor ga spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arite
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-06 11:35
Zo, punten voor een intranet waar ik 2 dagen voor was ingepland binnen 3 uur opgelost. Misschien nu wel de hele dag FIFA12 gaan spelen op werk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Caelorum schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:48:
[...]

Dat valt wel mee hoor, er zitten zoveel paradigma's half verwerkt in c# dat je de werking van 1 stuk code op ontelbaar veel verschillende manieren kan schrijven.
Ik zou zelfs zover willen gaan en zeggen dat je met c# juist meer vrijheid hebt in de manier waarop je iets programmeert. Zodra je namelijk richting reflectie gaat kan je veel van die leuke php dingen zelf ook doen (met wel heel wat meer werk).
Ook in C#.net MVC 3?

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Bedoel je niet ASP.Net MVC 3 ?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Ik denk dat je dat in iedere taal hebt hoor :) er zijn altijd meerdere wegen die naar Rome leiden B)
Iedere developer heeft zijn eigen voorkeur, deze hoeft niet per definitie slecht of goed te zijn. Soms zijn meerdere oplossingen goed.

Bijvoorbeeld het gebruik van while/for/foreach. In veel gevallen kun je ze alle 3 gebruiken. Een foreach maakt de boel wel leesbaarder, maar een for is niet per definitie fout. Er zijn ook situaties waar een foreach weer niet praktisch is. Gelukkig zijn er ook een hoop situaties waar beide goed te gebruiken zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
Waarom moet het importeren van een SSL certificaat in een Java Keystore zo moeilijk zijn :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Laatst online: 27-11-2017
.oisyn schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:23:
Ja, dat zou je denken hè. Is imho ook het meest logisch en intuitief. Maar nee, het goede antwoord volgens de heren bij Zend is "testfoo1foo1". Immers, foo1() resulteert niet in een reference, dus de reference-assignment wordt geinterpreteerd als zijnde een normale assignment, en dus wordt de waarde van $x (waar $y ook heen wijst) aangepast |:(

http://www.php.net/manual/en/migration51.references.php
je veranderd toch nergens de waarde van $x ?
je verandert altijd $y... maar die echo je nooit ...
.oisyn schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:12:
Mijn god, wat ik daar nou lees

PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
function foo1() { return "foo1"; }
function &foo2() { return "foo2"; }

$x = "test";
$y = &$x;
echo $x;

$y = &foo1();
echo $x;

$y = &foo2();
echo $x;

Wat verwacht je dat hier de output van is? (dus niet flauw door PHP heen halen en hier het antwoord posten, maar gewoon kijken wat jij denkt dat het zou moeten zijn)
maw: "testtesttest" is toch het juiste resultaat.
als je 3x echo $y; zou doen heb je wrs gelijk ;-)

mmm, by reference ipv by value.... oke, 't zal wel kloppen...
gelukkig geen full time dev'er, back to lurk-mode

[ Voor 36% gewijzigd door soulrider op 05-10-2011 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-05-2023
YopY schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:18:
Waarom moet het importeren van een SSL certificaat in een Java Keystore zo moeilijk zijn :'(.
code:
1
keytool -keystore {store} -keypass {pass} -import -alias {alias} -file {file.cer}

Zoiets?

Wel eerst een keystore aanmaken natuurlijk als die er nog niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 01-06 14:20
Tja, zo kan ik ook wel C# 4.0 gaan vergelijken met Zend framework. Mag jij mij vertellen welke je meer vrijheid geeft bij het maken van websites ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
Jegorex schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:37:
[...]

code:
1
keytool -keystore {store} -keypass {pass} -import -alias {alias} -file {file.cer}

Zoiets?

Wel eerst een keystore aanmaken natuurlijk als die er nog niet is.
Heb alleen geen .cer maar een .pem met daarin een private key en twee certificaten, één daarvan waarschijnlijk van de CA. Volgens de instructies wordt het dan al gauw zoiets als

code:
1
2
3
4
openssl pkcs8 -topk8 -nocrypt -in key.pem -inform PEM -out key.der -outform DER
openssl crl2pkcs7 -certfile ca.pem -in cert.pem -inform PEM -out cert.der -outform DER -nocrl
javac ImportKey.java
java -cp . ImportKey keyfile certfile alias keystore.jks passphrase

Met als exception
code:
1
2
3
4
5
java.security.cert.CertificateException: Unable to initialize, java.io.IOException: DerInputStream.getLength(): lengthTag=127, too big.
    at sun.security.x509.X509CertImpl.<init>(X509CertImpl.java:199)
    at sun.security.provider.X509Factory.engineGenerateCertificate(X509Factory.java:107)
    at java.security.cert.CertificateFactory.generateCertificate(CertificateFactory.java:322)
    at ImportKey.main(ImportKey.java:147)

* YopY delegeert het naar een sysadmin die het vast wel eens vaker gedaan heeft.

[ Voor 14% gewijzigd door YopY op 05-10-2011 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Hoogie2004 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:00:
Ja, licensies die ook geschikt zijn voor thuisgebruik (Adobe licensies etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Hey kijk nou, een uitlaatklep!

Lekker aan het verder worstelen met WPF. Veel dingen gaan erg relax, maar soms..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat ben je aan 't worstelen dan?

En het spijt me, maar jij moet je uitlaatklep-vergunning nog verdienen!

Ik wil graag een Latte Macchiato! En snel een beetje!

[ Voor 67% gewijzigd door BtM909 op 05-10-2011 13:33 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m1dnigh7
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-05 15:38
Ik zou voor een opdracht voor m'n derde jaar een programma moeten ontwikkelen in Java EE. Het moet gebruik maken van JPA, business logica met EJB, en een webinterface met JSF. Het mag uitgebreid worden naar wens met welke technologieën we wensen. Nu hadden we gedacht aan een simpele bookstore online, maar dat blijkt het voorbeeld in ons handboek te zijn. (Beginning Java EE6 with Glassfish 3".

Heeft er iemand geniale ideeën? Ik had al gedacht aan een filehost maar dat blijkt ook wat simpel mijn inziens. Ik heb nu nog een uurtje om ideeën op te doen, en dacht dat jullie misschien zouden kunnen helpen. Ik maak hier liever geen topic over aan, of zou ik het nu wel doen? Het is niet echt kennisintensief he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:09
Zucht. MySQL weer eens in de bocht.

Op een pagina er er de mogelijkheid om te selecteren binnen 2 data waarbinnen een order geplaatst is. Deze ingevoerde data zet ik om waardoor er de ongeveer de volgende query uitrolt:
(order_date is een datetime veld)

SQL:
1
2
3
4
5
6
7
8
SELECT 
    * 
FROM 
    order 
WHERE 
    order_date 
BETWEEN 
    STR_TO_DATE('2011-10-01', '%Y-%m-%d') AND STR_TO_DATE('2011-10-05', '%Y-%m%-%d')

Dit werkt perfect en hij laat ook alle orders zien.

Wanneer je echter 2maal dezelfde datum selecteert optimaliseert MySQL dit weg en waardoor er effectief het volgende komt te staan:
SQL:
1
2
3
4
5
6
SELECT 
    * 
FROM 
    order 
WHERE 
    order_date = STR_TO_DATE('2011-10-01', '%Y-%m-%d')

En nu word er niets meer weergeven. In een between mag je dus een datetime met een date vergelijken, maar wanneer in de onderste variant neit :s

Nou zou je als argument kunnen gebruiken dat er in het geval van een between gekeken word of de datum+tijd ertussen ligt. Maar welke begin- en eindtijd gebruikt hij dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
BtM909 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:32:
Wat ben je aan 't worstelen dan?

En het spijt me, maar jij moet je uitlaatklep-vergunning nog verdienen!

Ik wil graag een Latte Macchiato! En snel een beetje!
Afbeeldingslocatie: http://www.koffie-weetjes.nl/wp-content/uploads/2008/10/latte-macchiato1.jpg

Snelheid zit er hier vandaag niet in vrees ik 8)7

Worstelen is voorlopig weer verleden tijd :)

Het ging erom dat er scatterviewitems aan 1 scatterview worden toegevoegd met verschillende soorten content (bijv. video's/afbeeldingen) wat dan correct moet worden weergegeven. Datatemplate met datatype bleek daarvoor de/een oplossing.

Ik ben nog veel te geneigd om eerst in code-behinds te rommelen waar dat niet nodig is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:39
@Phoenix1337
Ik veronderstel dat er gewoon 00:00:00 gebruikt wordt als tijd. Als je dus alles van 1 dag wilt moet je dus
code:
1
STR_TO_DATE('2011-10-01', '%Y-%m-%d') AND STR_TO_DATE('2011-10-02', '%Y-%m%-%d')
gebruiken, wat volgens mij vertaald wordt in
code:
1
STR_TO_DATE('2011-10-01 00:00:00', '%Y-%m-%d %h:%m%s') AND STR_TO_DATE('2011-10-05 00:00:00', '%Y-%m%-%d %h:%m%s')

[ Voor 3% gewijzigd door Otherside1982 op 05-10-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
Otherside1982 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:02:
@Phoenix1337
Ik veronderstel dat er gewoon 00:00:00 gebruikt wordt als tijd. Als je dus alles van 1 dag wilt moet je dus STR_TO_DATE('2011-10-01', '%Y-%m-%d') AND STR_TO_DATE('2011-10-02', '%Y-%m%-%d') gebruiken, wat volgens mij vertaald wordt in STR_TO_DATE('2011-10-01 00:00:00', '%Y-%m-%d %h:%m%s') AND STR_TO_DATE('2011-10-05 00:00:00', '%Y-%m%-%d %h:%m%s')
Ik heb het even getest met 4 en 5 oktober. Ik krijg dan echter alle orders van 4 EN 5 oktober terug.

De oplossing was in mijn geval een DATE() om order_date heen waardoor hij t als echte datum behandeld en niet als een datetime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik kreeg gisteren de melding dat er een update van Adobe Flash Player was voor m'n HTC Desire. Die telefoon kampt met een geheugenprobleem (ik moet 'm nog steeds eens handmatig updaten naar Android 2.3, dan schijnt dat door een herpartitionering gedeeltelijk te worden opgelost), dus ik heb chronisch maar iets van 15-20 MiB vrij.

De Flash-update werkte de meegeleverde versie 10.1 bij naar versie 11. De update slokte zo'n 17 MiB (!) op van m'n flashgeheugen (pun intended)...

Wat denken die mensen daar bij Adobe nou toch steeds, dat consumenten een stel schapen zijn die alles slikken? Ik zit steeds meer te dubben of ik m'n anti-adobe-blog (:')) toch maar eens af moet maken, wellicht zelfs in het Engels. Al zal het weinig uitmaken, maar het scheelt weer wat frustratie. :+

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:39
Phoenix1337 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:05:
[...]

Ik heb het even getest met 4 en 5 oktober. Ik krijg dan echter alle orders van 4 EN 5 oktober terug.

De oplossing was in mijn geval een DATE() om order_date heen waardoor hij t als echte datum behandeld en niet als een datetime.
Huh, welke tijden gebruikt hij dan? Het lijkt wel of hij dan 2 verschillende tijden gebruikt in die between (00:00:00 en 23:59:59), anders kan je toch niet orders van de 2 dagen zien? Bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
We hebben het wel over MySQL hé :p Het is gewoon onduidelijk wat er gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Laatst online: 21-05 10:52
Daarom ook altijd met een date() werken als de tijden je niet interesseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Gaan er nog mensen morgen naar Fronteers? (of zijn hier geen devvers die ook (af en toe) wat aan frontend devven doen? :o)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

CodeCaster schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:07:
Wat denken die mensen daar bij Adobe nou toch steeds, dat consumenten een stel schapen zijn die alles slikken? Ik zit steeds meer te dubben of ik m'n anti-adobe-blog (:')) toch maar eens af moet maken, wellicht zelfs in het Engels. Al zal het weinig uitmaken, maar het scheelt weer wat frustratie. :+
Uit principe heb ik alles wat met Flash en Adobe Reader te maken heeft thuis verwijderd.

Overgens denk ik dat die mentaliteit prima werkt, hoeveel "consumenten" (dus niet Tweakers / power-users) ken jij die actief een hekel hebben aan Flash of Adobe? Ik eigenlijk niemand.
mindcrash schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:12:
Gaan er nog mensen morgen naar Fronteers? (of zijn hier geen devvers die ook (af en toe) wat aan frontend devvem doen? :o)
Ik wilde eigenlijk wel heel graag gaan, maar vond het ticket toch te duur om privé te kopen. Daarnaast is het op dit moment te druk met deadlines om die dagen zomaar afwezig te zijn. Helaas. Hopelijk komen er veel video's van online.

[ Voor 8% gewijzigd door OkkE op 05-10-2011 14:15 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Phoenix1337 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:09:
We hebben het wel over MySQL hé :p Het is gewoon onduidelijk wat er gebeurd.
Pff, ik ben ook een keer tegen zo'n bug aangelopen bij een stuk software/library.

Als je als start en stop DATUM (dus niet tijd) dezelfde dag invulde, kreeg je niets terug. Indien je als startdatum dag en als stopdatum (dag + 1 dag) invulde, kreeg je van beide dagen data terug 8)7

kon * Matis weer alle gegevens van (dag + 1 dag) strippen :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Matis op 05-10-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
Fleh, SSL verhaal uiteindelijk niet zo heel moeilijk:

code:
1
2
openssl x509 -in cert.pem -inform PEM -outform DER -out cert.crt 
keytool -import -alias my_cert -file cert.crt -keystore keystorename.jks

Maar nu heb ik het probleem dat het certificaat dat naar de browser gestuurd word (vanuit Jetty) verkeerd is, het bevat de info van de keystore ipv dat van het certificaat dat geimporteerd word :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Tja,Google apps kan je ook niet verplaatsen naar je SD kaart. Verder heeft de Desire gewoon te weining geheugen :| Echt irritant als je applicaties niet op je SD kaart van tig gig kan zetten.

Ik moet Flash Player 11 nog updaten! Maar ja, Unreal Engine in FP11 is natuurlijk wel gaaf...

[ Voor 10% gewijzigd door alienfruit op 05-10-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Jeeej, vandaag voor het eerst een youtube video gesubmit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-05 20:16

BoAC

Memento mori

En waar gaat tie dan over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Laatst online: 22:47

CoolGamer

What is it? Dragons?

Is dit hem? ;)

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Yup :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
Net terug van een seminarie in mijn toekomstig stagebedrijf :D. (Ging over ASP.NET MVC3 en nieuwigheden in MVC4.) Erg interessant en ik kijk er wel naar uit om mijn stageopdracht in MVC3 te doen (opgelegd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinuzz
Steve Jobs is dood ;(

[ Voor 6% gewijzigd door alwinuzz op 06-10-2011 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Jammer dat hij zo vroeg moet overlijden. Heb op zich niets met Apple en Jobs, maar hij heeft erg veel gebracht aan dat bedrijf, en zonde dat iemand die zo hard werkt, zo vroeg heen moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

They took our Jobs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornholio
Ik vind Apple-producten niks, maar wat Steve Jobs gedaan heeft is natuurlijk wel een hele grote prestatie. Hij heeft van Apple één van 's werelds sterkste merken gemaakt, hulde daarvoor.
Zo zie je maar weer hoe erge ziekte kanker is, hoeveel geld je ook hebt het kan gewoon niet verholpen worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Cornholio schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:10:
Ik vind Apple-producten niks, maar wat Steve Jobs gedaan heeft is natuurlijk wel een hele grote prestatie. Hij heeft van Apple één van 's werelds sterkste merken gemaakt, hulde daarvoor.
Zo zie je maar weer hoe erge ziekte kanker is, hoeveel geld je ook hebt het kan gewoon niet verholpen worden :(
qft... zou Apple trouwens niet een bak geld tegen kanker-research kunnen gooien (en andere ziektes)? Met de middelen die zij hebben zou je denken dat er snel een doorbraak kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ook wel eens op het punt aangekomen dat je gewoon de energie niet meer hebt om de klant opnieuw te overtuigen van zijn/haar slechte beslissing? En dus maar gewoon doet wat-ie vraagt, ook al verpest het de website...
-O- |:(

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 08:41

RMX

OkkE schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:14:
Ook wel eens op het punt aangekomen dat je gewoon de energie niet meer hebt om de klant opnieuw te overtuigen van zijn/haar slechte beslissing? En dus maar gewoon doet wat-ie vraagt, ook al verpest het de website...
Al heel vaak meegemaakt. Nog leuker om na 1 maand de beslissing al weer terug moeten te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 31-05 20:02
En daar gingen weer 1,5 uur aan een wazig vaag probleem :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Ik heb net 1,5 dag verspild aan een of ander wazig, vaag probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311111

I think all those Steve jokes are just too Zune.

Hmm, wanneer komt de Raspberry Pi nou eens uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Aaaargh, vertaalde runtime errors. Serieus wie heeft dat ooit bedacht :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
OkkE schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:14:
Dagelijks :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

alienfruit schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:09:
Aaaargh, vertaalde runtime rentijd errorsfouten. Serieus wie heeft dat ooit bedacht :X
:Y) fixed

Handig toch, zo kunnen je gebruikers de fout ook begrijpen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
Rustig hier :P nog iemand koffie?

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Laatst online: 18-05 16:04
.Gertjan. schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:03:
[...]

:Y) fixed

Handig toch, zo kunnen je gebruikers de fout ook begrijpen :+
Nou ik denk dat ze als ze een "Stapel Overloop" fout krijgen, ze nog steeds niet weten wat er speelt... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:02
D-Raven schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:30:
[...]

Nou ik denk dat ze als ze een "Stapel Overloop" fout krijgen, ze nog steeds niet weten wat er speelt... :+
Stapel Overstroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Net gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

En je haalt niets voor ons :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Jullie komen het niet ophalen, zit hier met 12 koppen koffie en 3 kopjes thee :(
Die van vanochtend zijn ook al koud.

[ Voor 7% gewijzigd door Hoogie2004 op 06-10-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Screw Steve Jobs. Het wordt een meisje *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Kan niet bij Fronteers 2011 zijn, maar volg het wel op Twitter. :) Werden mensen uitgedaagd het logo in alleen HTML/CSS te maken. Dat kon ik toch niet laten. :)

Logo:
Afbeeldingslocatie: http://fronteers.nl/_css/img/logo.png

Mijn quick&dirty versie: http://jsfiddle.net/okke/2exX6/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Hoogie2004 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:42:
[...]

Jullie komen het niet ophalen, zit hier met 12 koppen koffie en 3 kopjes thee :(
Die van vanochtend zijn ook al koud.
Bedankt, bijna mijn scherm onder de zelf gehaalde thee :(

Het is vandaag rustig in de koffie hoek. Zit braaf te F5-en, maar weinig nieuws. Niemand een leuk verhaal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-05 11:09
.oisyn schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:44:
Gefeliciteerd! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoAC

BoAC

Memento mori

.oisyn schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:44:
Kinderen zijn leuk!! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Ja, als ze van een ander zijn :+ Dan weet je dat ze namelijk ook weer weg gaan nadat ze het huis hebben afgebroken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

.Gertjan. schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:54:
[...]

Ja, als ze van een ander zijn :+ Dan weet je dat ze namelijk ook weer weg gaan nadat ze het huis hebben afgebroken :P
Dat blijf je zeggen totdat je zelf kinderen hebt; wacht maar!

spoiler:
dan zeg je dat je blij bent wanneer ze weer in bed liggen :+

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoAC

BoAC

Memento mori

BtM909 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:55:
[...]

Dat blijf je zeggen totdat je zelf kinderen hebt; wacht maar!

spoiler:
dan zeg je dat je blij bent wanneer ze weer in bed liggen :+
hm.. soms wel ja :| ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-06 15:21

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Kinderen zijn leuk!

spoiler:
vanaf het moment dat ze kunnen afwassen, stofzuigen, de post wegbrengen, verven, etc

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

OkkE schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:44:
Kan niet bij Fronteers 2011 zijn, maar volg het wel op Twitter. :) Werden mensen uitgedaagd het logo in alleen HTML/CSS te maken. Dat kon ik toch niet laten. :)

Logo:
[afbeelding]

Mijn quick&dirty versie: http://jsfiddle.net/okke/2exX6/
Sorry, maar FF 3.6.23 op Ubuntu 10.04-3 x64 ziet het er niet uit :X

Pagina: 1 ... 4 ... 267 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.