Nothing to see here!
Ik hoop omdat je het leuk vindt, want volgens mij is er niemand die je voor dit soort onzin gaat betalenRutix schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:42:
[...]
Edit: Laat duidelijk wezen dat ik met alles wat je zegt over die types enzo eens ben hoor. Dus ik snap niet helemaal waarom we uberhaupt deze discussie hebben.
Dat zeg je nu welMBV schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:12:
[...]
Ik hoop omdat je het leuk vindt, want volgens mij is er niemand die je voor dit soort onzin gaat betalen
Nothing to see here!
Dan ben ik rustig van mijn thee aan het drinken, lees ik dit,MBV schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:12:
[...]
Ik hoop omdat je het leuk vindt, want volgens mij is er niemand die je voor dit soort onzin gaat betalen

Anyway, verder werken aan een project (ja, werken

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
* RayNbow gaat weer verder met z'n 3DS
(.oisyn, ik denk niet dat je killer1000 met rationele argumenten kunt overtuigen.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Enn fixed!YopY schreef op zondag 08 januari 2012 @ 14:54:
PHP als Apache module omzetten naar fastcgi... dacht je,. Server laat nu .php files downloaden en ik krijg het niet meer terug... Hele zooi opnieuw installeren dan maar
ipv 20 Apache processen die m'n geheugen opvreten heb ik nu 20 FPM processen die m'n geheugen opvreten,
Uhu. Jij doet gewoon ff >10 jaar lang hier of je iets van programmeren weet en denkt nu zomaar dat je met je virtuale cv'tje iemand weg kan bluffen!
[/obvious troll]
Tja, zinloze discussie. Lijkt mij vrij duidelijk wie er meer verstand van zaken heeft. De schrijfstijl alsof de brugklas niet afgemaakt is helpt hem overigens ook niet echt.
Kan me zelf maar steeds met moeite inhouden om op dom geblaat in fp reacties te reageren. Wat mij betreft faalt moderatie daar ook. Onzin kan gewoon +2 of +3 worden, moderatie lijkt vaak meer gebaseerd te zijn op postlengte. Schaamteloze fipo's krijgen dan wel een -1, maar zouden wat mij betreft gewoon weggeflikkerd moeten worden. Fenomeen moet je gewoon keihard uitbannen ipv enkel een laffe 'Foei'-waardering geven. Idem voor willekeurige reacties op de 1e post, puur om hoger in beeld te staan, etc. etc.
{signature}
Volgende keer maak ik een -1 van denk ik..
Het niveau ligt er gewoon belabberd laag en dat is dan ook de reden dat ik er maar amper kom.D-Raven schreef op zondag 08 januari 2012 @ 18:55:
Ik had zoiets van de week, een fp post wat gewoon klinkklare onzin was, maar wel +2 gemodereerd zijn. Tja hoe modereer je dat dan? Het is wel ontopic, maar het klopt gewoon niet.
Volgende keer maak ik een -1 van denk ik..
Hehe, zeer toepasselijk
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Inderdaad. Plus ik post er niet graag als ik niet genoeg kennis heb over het onderwerpPrisonerOfPain schreef op maandag 09 januari 2012 @ 00:47:
[...]
Het niveau ligt er gewoon belabberd laag en dat is dan ook de reden dat ik er maar amper kom.
Anyway, vanaf "morgen" ga ik mijn telefoon en e-mails terug beantwoorden. Anderhalve week doen alsof je verdwenen bent van de wereld, doet deugd (nu ja, ik ben ook 7 dagen in Tsjechië geweest, dus dat telt ook al deels).
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dat soort gasten snappen zichzelf de helft van de tijd niet. Gebruiken ze lukraak verschillende termen door elkaar waardoor ze onzinnige dingen zeggen. Die killer1000 doet dat met "multiplatform game" en "multiplatform engine", twee dingen die op elkaar lijken maar behoorlijk van elkaar (kunnen!) verschillenVoutloos schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:46:
[...]
Uhu. Jij doet gewoon ff >10 jaar lang hier of je iets van programmeren weet en denkt nu zomaar dat je met je virtuale cv'tje iemand weg kan bluffen!
\[/obvious troll]
Tja, zinloze discussie. Lijkt mij vrij duidelijk wie er meer verstand van zaken heeft. De schrijfstijl alsof de brugklas niet afgemaakt is helpt hem overigens ook niet echt.
Tsja, T.net lijdt onder zijn eigen populariteit wat dat betreft. Trolls en niet nadenkende mensen (om het maar even aardig te brengenKan me zelf maar steeds met moeite inhouden om op dom geblaat in fp reacties te reageren. Wat mij betreft faalt moderatie daar ook. Onzin kan gewoon +2 of +3 worden, moderatie lijkt vaak meer gebaseerd te zijn op postlengte. Schaamteloze fipo's krijgen dan wel een -1, maar zouden wat mij betreft gewoon weggeflikkerd moeten worden. Fenomeen moet je gewoon keihard uitbannen ipv enkel een laffe 'Foei'-waardering geven.
Ik moet zeggen dat ik dat bijna nog irritanter vind dan een fipo. Ik snap het ook niet, de eerste ben je allang niet meer en wat voor nut heeft het nou? Ik kan me voorstellen dat je niet wilt dat een lange reactie waar je (relatief) veel moeite voor hebt gedaan wordt ondergesneeuwd, maar die berichtjes van 3 regels kun je wat mij betreft wel lekker onderaan laten staan hoor..Idem voor willekeurige reacties op de 1e post, puur om hoger in beeld te staan, etc. etc.
EDIT:
Ach, dat is tenminste nog niet zo 'eng'. Ik vind het vervelender als Facebook weer eens met een suggestie komt voor een persoon die ík al vergeten was. Geeft hij je opeens de vraag of je je vakantiemaatje van 11 jaar geleden als vriend wilt toevoegen...oisyn schreef op maandag 09 januari 2012 @ 01:57:
Wow, youtube is echt hip. Ik upload een stukje footage van Pro Evolution Soccer bij wijze van test. De file heet test.avi, en verder staat er niets in dat het over voetbal gaat, maar toch stelt Youtube voor dat ik er de tag "soccer" aan kan hangen.
[ Voor 13% gewijzigd door Patriot op 09-01-2012 02:10 ]
Hoeveel andere filmpjes heb jij (of iemand anders op jouw PC/IP) de laatste tijd met 'soccer' gelabeld (of bekeken)? Dat kan ze natuurlijk ook wel een hint geven.oisyn schreef op maandag 09 januari 2012 @ 01:57:
Wow, youtube is echt hip. Ik upload een stukje footage van Pro Evolution Soccer bij wijze van test. De file heet test.avi, en verder staat er niets in dat het over voetbal gaat, maar toch stelt Youtube voor dat ik er de tag "soccer" aan kan hangen.
Zo scherp als een voetbal!
Wauw. Dat hij voet bij stuk houd is nog daaraan toe maar zijn Nederlands is echt om te huilen
Nothing to see here!
Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Huilen van het lachen kan ook altijd nog. Best of both worlds.Haan schreef op maandag 09 januari 2012 @ 08:54:
[...]
Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen.
Jammer, dat je PHPStorm alleen kan draaien met administrator rechten
Waarom zou je dat willen?PHP als Apache module omzetten naar fastcgi... dacht je, . Server laat nu .php files downloaden en ik krijg het niet meer terug... Hele zooi opnieuw installeren dan maar
[ Voor 50% gewijzigd door alienfruit op 09-01-2012 09:22 ]
ThanksSoaDmaggot schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:11:
Gratz YopY! :W
Is / zou sneller moeten zijn,alienfruit schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:20:
Waarom zou je dat willen?
Maar ook omdat ik te goedkoop ben om 10 euro / maand bij te leggen voor een sterkere virtuele server,
Helaas zijn er best veel tools die je verplichten als Administrator te draaien of admin rechten te hebben. Oudere versies van Visual Studio hadden die nare eigenschap ookalienfruit schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:20:
Jammer, dat je PHPStorm alleen kan draaien met administrator rechten
Moet je weer op je knietjes smeken bij de sysadmin of je op je eigen machine local admin rechten mag hebben. Nu vind ik dat je als onwikkelaar sowieso wel localadmin mag zijn, we zijn over het algemeen slim en vaardig genoeg om de boel niet te slopen en we hebben vaak een set met tools die andere gebruikers niet hebben. Veel admins duwen ons het liefst in de usergroep met secretaresses en dergelijke... Als ik een euro kreeg voor iedere keer dat ik dat gevecht aan moest gaan had ik toch zeker wel leuk bijverdiend
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Verwijderd
Ik heb 'm nu ook, en ik ben er best tevreden over$n@p$hot schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:00:
[...]
Ik heb sinds een week het toetsenbord wat door .oisyn werd voorgesteld:
[...]
Helaas is het 3x niks. Het toetsenbord is niet heel stevig, waardoor het nogal snel doorbuigt en er regelmatig karakters op het scherm verschijnen die ik helemaal niet getikt heb.
Heb 't net allemaal doorgelezen. Wat een figuur zeg.
Ben je er nog moeite in aan het steken? Of is het nu puur voor de lol ?

Voordeel is wel dat hierdoor een aantal gebreken mbt afhandeling van timeout en andere failures in mijn loadtest scripts naar boven kwamen. Maar dat was toch niet helemaal het doel van de test
Haha, frustratie alom of niet
Wel vet trouwens, dat je werkt bij een gamestudio! Wat voor functie vervul je daar precies als ik vragen mag? ^^
Is dat sarcastisch bedoeld, of lees je net zo goed als het object van onze hilariteitTheNephilim schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:16:
@.oisyn
Haha, frustratie alom of nietHij doet het wel leuk
Wel vet trouwens, dat je werkt bij een gamestudio! Wat voor functie vervul je daar precies als ik vragen mag? ^^
Indien dat laatste het geval is, is dat eigenlijk best wel grappig
[ Voor 8% gewijzigd door D-Raven op 09-01-2012 11:22 ]
Haha, ik heb niet de hele discussie gelezenD-Raven schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:18:
[...]
Is dat sarcastisch bedoeld, of lees je net zo goed als het object van onze hilariteit
Haha, ok dan.TheNephilim schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:22:
[...]
Haha, ik heb niet de hele discussie gelezenMaar ik was benieuwd naar de naam van de functie die .oisyn vervuld. Dat hij multiplatform game engines ontwikkeld is me tot zover duidelijk, maar er is vast meer te vertellen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Wij doen niet aan functieomschrijvingenTheNephilim schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:22:
[...]
Haha, ik heb niet de hele discussie gelezenMaar ik was benieuwd naar de naam van de functie die .oisyn vervuld. Dat hij multiplatform game engines ontwikkeld is me tot zover duidelijk, maar er is vast meer te vertellen.
[ Voor 80% gewijzigd door .oisyn op 09-01-2012 11:39 ]
En ook nog stug zeggen dat je nog steeds ongelijk hebt terwijl LDenninger zegt dat je hem al schaak hebt gezet met feiten en ervaring.oisyn schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:36:
Lol, LDenninger komt er ook bij (lead programmer bij Guerilla)
[...]
Wij doen niet aan functieomschrijvingen. We zijn iig allemaal programmeurs, al zijn er 3 disciplines - tech, tools en ports. Ik doe voornamelijk tech (3d engine werk e.d.)
Nothing to see here!
En dan drukt LDenninger zich nog netjes uit vind ikRutix schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:45:
[...]
En ook nog stug zeggen dat je nog steeds ongelijk hebt terwijl LDenninger zegt dat je hem al schaak hebt gezet met feiten en ervaring
Grappige is dat hij zegt dat oisyn alleen maar 'simpele spelletjes' maakt en daardoor geen recht van spreken heeft kwa ervaring. Maar hij laat ook niet zien dat hij dat wel heeft. Hij laat niet zien welke bronnen hij zijn informatie heeft ect. Hij komt echt over als een klein hobby klusserD-Raven schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:50:
[...]
En dan drukt LDenninger zich nog netjes uit vind ik
Nothing to see here!
Ik had dan ook de neiging om te reageren met: "Onderbouw het nou eens, verrekte aap :P". Maar ik heb me ingehoudenRutix schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:51:
[...]
Grappige is dat hij zegt dat oisyn alleen maar 'simpele spelletjes' maakt en daardoor geen recht van spreken heeft kwa ervaring. Maar hij laat ook niet zien dat hij dat wel heeft. Hij laat niet zien welke bronnen hij zijn informatie heeft ect. Hij komt echt over als een klein hobby klusser

Maar veel ouder dan 14 kan hij niet zijn toch?
Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II
LOL de soap continues!
* D-Raven pakt popcorn
LMFAO: Zijn profiel status: Blaataap. Episch!
[ Voor 13% gewijzigd door D-Raven op 09-01-2012 12:37 . Reden: :'D ]
Voor de discussie die je voert (en met wie...) is dit genoeg informatie, maar het is niet 100% juist natuurlijkDe SPU's kunnen zelf niet DMA'en van en naar videogeheugen. Dit betekent dat als je de SPU's wilt inzetten voor parallelle taken de data daarvan in main mem moet staan.
Hij zegt dat een PS3 only spel beter op de PS3 is afgestemd dan een cross-platform spel. Daar kan ik op zich nog wel in komen. Vanwege de consessies die je moet maken als je iets cross-platform maakt. Hij brengt het enkel op een erg fanboyistische manier en maakt daarnaast een statement die niet klopt (dat een cross-platform spel "niets" van de PS3 gebruikt).
Volgens mij probeert .iosyn te vermelden dat dit laatste niet het geval is (duh). Maar is zijn argument "een voor de PS3 ontworpen spel gebruikt specifieke PS3 features, dus kan een cross-platform spel dit niet doen."
Waar het één niet uit het andere voor hoeft te komen.
Discuseren op de FP draait altijd nergens op uit, daar ben ik wel achter
[ Voor 6% gewijzigd door ZpAz op 09-01-2012 12:56 ]
Het begon meer met foutiefe informatie die hij gaf op een nieuws bericht en dat werd voortgezet op de profile pageZpAz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:55:
Praten jullie niet een beetje langs elkaar heen? Enkel doet hij het zonder argumenten.
Hij zegt dat een PS3 only spel beter op de PS3 is afgestemd dan een cross-platform spel. Daar kan ik op zich nog wel in komen. Vanwege de consessies die je moet maken als je iets cross-platform maakt. Hij brengt het enkel op een erg fanboyistische manier en maakt daarnaast een statement die niet klopt (dat een cross-platform spel "niets" van de PS3 gebruikt).
Volgens mij probeert .iosyn te vermelden dat dit laatste niet het geval is (duh). Maar is zijn argument "een voor de PS3 ontworpen spel gebruikt specifieke PS3 features, dus kan een cross-platform spel dit niet doen."
Waar het één niet uit het andere voor hoeft te komen.
Discuseren op de FP draait altijd nergens op uit, daar ben ik wel achter
Nothing to see here!
I know, nadat ik dat getypt had herinnerde ik me dat daar iets mee wasPrisonerOfPain schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:47:
Overigens... .oisyn.
Voor de discussie die je voert (en met wie...) is dit genoeg informatie, maar het is niet 100% juist natuurlijk
Writes naar RSX zijn enkel haalbaar vanuit een perf. punt, reads moesten uit main mem komen omdat de thoughput veel te laag lag op de devkit (en Tim twijfelde er aan of het op retail kits uberhaupt kon). Heb 't in Frostbite zo gedaan om een color-grading cubemap te genereren. Volgens mij hadden we voor DX:HR wel de hele framebuffer in main gezet zodat de MLAA soepel verliep..oisyn schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:11:
[...]
I know, nadat ik dat getypt had herinnerde ik me dat daar iets mee was. Iets met dat je het niet vanaf de cell zelf kon schedulen, of dat je fysieke adressen nodig had terwijl je normaliter met virtuele adressen werkt. Weet jij hoe het precies zat?
Vanaf daar beginnen de details vaag te worden maar als ik de docs na kijk lijkt het dat je vanaf de SPU ook RSX wait labels kunt schrijven.
[ Voor 8% gewijzigd door PrisonerOfPain op 09-01-2012 13:19 ]
Hilarisch
In mijn geval geeft het alleen maar aan dat ik in hoog verheven gezelschap verkeer hier in /14roy-t schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:20:
[...]Dit soort dingen zijn altijd goed voor je eigen kennis en goed voor een glimlach.
En jammer genoeg geeft het ook weer aan hoe veel meer ik nog te leren heb ^^
Nou inderdaadalienfruit schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:45:
Ach, natuurlijk zijn spellen die je voor een bepaald apparaat maakt beter dan een hele reeks andere. Maakt het allemaal een stuk makkelijker!
Nothing to see here!
Maar als die readonly is, kan die toch niet aangepast worden?
Maar wel geset tijdens initialisatieEvilbee schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:08:
[...]
Maar als die readonly is, kan die toch niet aangepast worden?
Kater? Eerst water, de rest komt later
defcon84 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:15:
in C# kan een property nog niet eens read only zijn
1
2
3
4
5
6
7
8
| public class LolSomebodyIsWrongOnTheInterwebz { public bool TurnMeOn { get; private set; } //of private readonly bool tadaa; public bool TurnMeOnAsWell { get { return tadaa; } } } |
Mja... Volgens MSDN is dat "A property without a set accessor is considered read-only. ". Dus eigenlijk is het het toch niet, maar wel zo goed als.
Maar die "I'm" zie ik als dat die variabele al geïnitialiseerd is, anders kan die er toch niet zijn
Daarnaast is een screenshot van een IDE geen bewijs hiervoor, daarvoor zul je toch echt met een verwijzing naar de C# language huppeldepup moeten komen
[ Voor 28% gewijzigd door Caelorum op 09-01-2012 14:30 ]
Zijn jullie vandaag wel productief dan?
[ Voor 41% gewijzigd door Ryur op 09-01-2012 14:30 ]
Hahahaha
@GotCoast
Tuurlijk wel. *compiling*
[ Voor 10% gewijzigd door D-Raven op 09-01-2012 14:33 ]
lang leven source control!
toen indertijd gebaseerd op een of ander zwart thema, maar blijft nog maar weinig van over denk ik..
wil je de settings-file?
graagdefcon84 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:38:
dit is er eentje die ik door de jaren heen zelf heb gemaakt (sinds vs2005 volgens mij)
toen indertijd gebaseerd op een of ander zwart thema, maar blijft nog maar weinig van over denk ik..
wil je de settings-file?
Ik gebruik een aangepaste Son of Obsidian. Die lijkt wel een beetje op die van defcon84. Son of ObsidianD-Raven schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:41:
[...]
graagHeb je m ergens downloadbaar? of anders email in de dm.
Nothing to see here!
volgens mij heb ik alleen de achtergrond kleur ongeveer hetzelfdeRutix schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:49:
[...]
Ik gebruik een aangepaste Son of Obsidian. Die lijkt wel een beetje op die van defcon84. Son of Obsidian
verder heeft Son of Obsidian allemaal 'rustigere' kleuren
[ Voor 79% gewijzigd door defcon84 op 09-01-2012 15:01 ]
Je liet ook alleen maar een klein stukje van je style ziendefcon84 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:58:
dit is blijkbaar alles: http://pastebin.com/BhKWapbs
[...]
volgens mij heb ik alleen de achtergrond kleur ongeveer hetzelfde
verder heeft Son of Obsidian allemaal 'rustigere' kleuren
Nothing to see here!
Owjah dat kan natuurlijk ook. Straks even proberendefcon84 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:41:
haha ja okje kan de inhoud van die pastebin ook plakken op http://studiostyl.es/schemes/create en via "Import .vssettings"
Nothing to see here!
Halve dagen in de coffecorner?Rutix schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:43:
[...]
Owjah dat kan natuurlijk ook. Straks even proberenik ga nu naar huis
.
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Niet zo zeer een VS theme (editor theme) maar ik vind het kleurenschema echt heerlijk in vergelijking met een witte achtergrond. Hij is hier te downloaden (het is gewoon "css" dus misschien is het om te bakken naar iets voor VS).D-Raven schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:36:
Iets anders. defcon84 welke VS theme gebruik jij? Ben al langer bezig met een 'dark' theme maar ben er nog steeds niet tevreden over, kwa kleur stellingen e.d.
[ Voor 5% gewijzigd door ZpAz op 09-01-2012 16:30 ]
Wat dacht je te bereiken met een read-only property met een set-accessor?
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Begin vroeg
Nothing to see here!
World domination natuurlijk, wat anders?Korben schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:32:
[...]
Wat dacht je te bereiken met een read-only property met een set-accessor?

oisyn heb je niet een beetje last van dit?
(Het is wel grappig om te lezen, maar het lijkt me zo nutteloos en frustrerend...)
[ Voor 3% gewijzigd door alwinuzz op 10-01-2012 05:33 ]
Schijnt een issue te zijn met veel dure aankopen waarbij het alternatief moeilijk punt voor punt beter te noemen is. Vandaar dat Apple-kopers ook zo fanatiek zijn.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Nah dat is het niet denk ik. Hij zegt juist dat ps3 exclusieve games beter op de ps3 zijn dan multiplatform games. En daar heeft die wel gelijk in maar de argumenten en redenen waren niet correct en dat wil die gewoon niet toegeven. Ook beschuldige hij mensen die er wel verstand hebben geen verstand ervan te hebben en dat ze alleen maar smartphone games maken terwijl hij alle vragen om zijn ervaring/game development ontwijkt.Korben schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:14:
Heb niet de moeite gedaan om de hele disussie te lezen (TL;DR), maar is het niet gewoon zo dat de beste kerel een 360-koper is die met hand en tand zijn aankoop moreel verdedigt omdat als ie toegeeft dat de PS3 even goed als, zo niet beter dan, de 360 is, hij voor zichzelf niet meer kan rechtvaardigen dat ie een 360 heeft gekocht?
Schijnt een issue te zijn met veel dure aankopen waarbij het alternatief moeilijk punt voor punt beter te noemen is. Vandaar dat Apple-kopers ook zo fanatiek zijn.
Nothing to see here!
Niet alleen met dure aankopen hoorKorben schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:14:
De mens is wat dat betreft een eigenaardig beestje
En daarna wel aan het werk? Het is juist een sport om te niksen terwijl de baas er is
Pff, ik moet eens kijken in mijn Visual Studio welke extension loopt te kloten. Heb een aantal nuttige extensions, maar sommige lijken voor vertragingen en crashes te zorgen. Eentje zorgt er voor dat VS vast loopt als ik een publish doe terwijl er een compiler error in zit, moet dan echt het proces killen. En de andere zorgt er voor dat bij het typen in een CSS file er ongeveer 1 a 2 seconden vertraging zit tussen mijn toetsenbord en scherm
Oh, dus hij heeft juist een PS3 gekocht en verdedigt die. Gevalletje kok horen fluiten maar niet weten waar de pollepel hangt. Wat ik niet snap is waarom .oisyn er zo veel tijd aan besteed. Don't feed the trolls, etc.Rutix schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:18:
[...]
Nah dat is het niet denk ik. Hij zegt juist dat ps3 exclusieve games beter op de ps3 zijn dan multiplatform games. ...

Hoe ga jij daar, als eigen baas, dan mee om?.Gertjan. schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:36:
[...]
En daarna wel aan het werk? Het is juist een sport om te niksen terwijl de baas er is
Bovenstaande is helemaal niet 2x hetzelfde hoor ....D-Raven schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:17:
[...]
C#:
1 2 3 4 5 6 7 8 public class LolSomebodyIsWrongOnTheInterwebz { public bool TurnMeOn { get; private set; } //of private readonly bool tadaa; public bool TurnMeOnAsWell { get { return tadaa; } } }
TurnMeOn kan je overal in je class gaan initializeren of setten; tadaa kan je slechts op één plaats initializeren (de constructor), en verder nooit meer wijzigen.
[ Voor 59% gewijzigd door whoami op 10-01-2012 09:19 ]
https://fgheysels.github.io/
Als ik aan het niksen ben is de baas altijd aanwezigMichali schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:03:
[...]
Hoe ga jij daar, als eigen baas, dan mee om?
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.