Thuis (en op mijn thuis kantoor) ben ik helaas nog veroordeeld tot Senseo, maar goed met Dark Roast is het redelijk weg te krijgen. Bij een klant hadden we ooit Extra Dark, die sloeg er echt in als je die dronk, damn... Er staat hier nog een keer een mooi bonen apparaat op de planning, maar ze zijn redelijk duur en mijn vrouw vindt dat ik genoegen moet nemen met wat we hebben...
Maar als ik een kantoor huur boeit het haar niet meer en mag ik daar neerzetten wat ik maar wil
Lunchen thuis doe ik meestal met een lekker bakje Dolce Gusto, afhankelijk van mijn bui wordt dat een Cappuccino, Latte Machiato of een Espresso...
Bij een van mijn klanten hebben ze nog een druppel apparaat, maar op die koffie ben ik uitgekeken, ik wil wel een crema laagje. Andere klant heeft een mooie machine waar je bonen ingooit, komt best goede koffie en Espresso uit.
Ik drink mijn koffie zoals hij bedoeld is, zonder melk (behalve de Latte of Cappuccino uiteraarid

) en zonder suiker...
Vroeger had ik wel melk en suiker, maar toen ik een keertje vanwege het ontbreken van een vuilnisbakje mijn zakjes suiker en melk opspaarde zag ik pas wat een hoeveelheid van die troep ik binnenkreeg. Ben toen gaan minderen met de suiker en melk (natuurlijk niet met de koffie) en binnen een week of 2 was ik suiker en melkloos