Ik zou op de deur een 403 plakken
@robIII we hebben dezelfde ramplank
[ Voor 10% gewijzigd door BasieP op 29-01-2013 18:24 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik zou op de deur een 403 plakken
[ Voor 10% gewijzigd door BasieP op 29-01-2013 18:24 ]
Wij zaten te denken aan een #deur
[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 29-01-2013 18:24 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
502 zou ik niet doen.. Bad gateway is wel een serverfout he. Die liggen dan dus aan jou.RobIII schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 18:22:
[...]
Wij zaten te denken aan een #deur
(Een 204, 410, 417 of 502 zou ook leuk zijn)
[ Voor 3% gewijzigd door BasieP op 29-01-2013 18:27 ]
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Die zit al als easter-egg in een paar projecten
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Ik hoop dat ik niet de enige ben die ziet dat 'MOVE' gewoon de Controller pilaar van MVC een ander naampje gegeven heeft en de (al dan niet impliciet aanwezige) event bus waar MVC frameworks op draaien expliciet als pilaar heeft toegevoegd. (Dit terwijl het eigenlijk alleen het transport tussen de drie pilaren verzorgt...)
Zoiets?RobIII schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:17:
Nu de vraag aan jullie: wat ga ik op mijn kantoor zetten om 't een beetje een dev-hok te maken?
[ Voor 15% gewijzigd door downtime op 29-01-2013 19:50 ]
Operations zijn de acties van een controller. En of je events gebruikt of niet hangt af van je platform. Op de serverside zijn ze niet van toepassing, maar in javascript zijn ze heel handig om je modules te scheiden. Ik zie ook niets nieuws.R4gnax schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:34:
[...]
Ik hoop dat ik niet de enige ben die ziet dat 'MOVE' gewoon de Controller pilaar van MVC een ander naampje gegeven heeft en de (al dan niet impliciet aanwezige) event bus waar MVC frameworks op draaien expliciet als pilaar heeft toegevoegd. (Dit terwijl het eigenlijk alleen het transport tussen de drie pilaren verzorgt...)
Die stond inderdaad, als enige, op de definitely list
Over mij
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dat kan nog wel in combinatie met een sensor in de deur.wsitedesign schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 21:13:
Ik ging dit: http://www.thinkgeek.com/product/8a0f/ suggereren, maar je zit in een afgesloten ruimte
Ghehe schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 21:26:
Een digital picture frame die wij kunnen controleren zoals je avatar.
Niet zo mijn ding. Thanks voor 't meedenken though!wsitedesign schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 21:13:
Ik ging dit: http://www.thinkgeek.com/product/8a0f/ suggereren, maar je zit in een afgesloten ruimte
.oisyn schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 20:45:
Een lego death star, duh.
...maar stiekem wel heel cool inderdaad. Alleen een beetje prijzig, zelfs voor mijn doenRobIII schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:17:
Ik heb niets met portal / WoW / pokemon / Star wars etc.
[ Voor 26% gewijzigd door RobIII op 29-01-2013 21:42 ]
Over mij
...ik ga eens winkelenGleighton schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 21:44:
Kun je dan niet beter wat XKCD posters halen?
[ Voor 49% gewijzigd door RobIII op 29-01-2013 21:51 ]
Over mij
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
*proest*Firesphere schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:03:
2 uur van m'n leven kwijt.
Waarom kreeg ik ineens HTML in beeld??!!
Note to self, don't redirect when in the template
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Da's niet dé lego death star, da's gewoon de versie voor kinderen. Je moet die uit de Ultimate Collector's serie hebben, 10143. Maar die wordt niet meer verkocht. http://www.ebay.com/sch/i...+10143&_sacat=0&_from=R40RobIII schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 21:39:
...maar stiekem wel heel cool inderdaad. Alleen een beetje prijzig, zelfs voor mijn doen
[ Voor 23% gewijzigd door .oisyn op 29-01-2013 23:19 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Moet je ze wel in het doosje houden, wat elk (innerlijk) klein kind natuurlijk niet kan met alle doosjes die alvorens het uitpakken klinken als legodoosjes. </jeugdsentiment>.oisyn schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 23:12:
[...]
Da's niet dé lego death star, da's gewoon de versie voor kinderen. Je moet die uit de Ultimate Collector's serie hebben, 10143. Maar die wordt niet meer verkocht. http://www.ebay.com/sch/i...+10143&_sacat=0&_from=R40
Of nog beter, de Millenium Falcon: http://www.ebay.com/sch/i...+10179&_sacat=0&_from=R40
Je kan ook een moderne set kopen (R2D2 of de B-wing ofzo) voor een paar honderd euro. Die dingen worden geld waard, dus 't is gewoon een investering
[ Voor 8% gewijzigd door windwarrior op 30-01-2013 00:20 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik heb dit als bookmark in chrome als notitie:BtM909 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 01:08:
Als je je browser overal voor wilt gebruiken en je hebt notepad nodig:
data:text/html, <html contenteditable>
als URI invoeren
http://blog.brixit.nl - Programming, electronics and guitars. http://debestesupermarktpizza.nl - pizza
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en een nieuwe bind implementatie geschreven voor Javascript.oisyn schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:10:
[...]
Da's wel een hoop moeite om niet-kloppende code te schrijven
hint: je flip flipt niet
't Is jammer dat javascript geen C++-achtige bind kent, want dan zou je dit kunnen doen:
JavaScript:
1 ['10','10','10','10','10'].map(bind(parseInt, _1, 10))
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| ['1', '2', '3', '4'].map(parseInt.bind2(null, $1, 10)); // [1, 2, 3 ,4] foo.bind2(null, $2, $1)("aap", "noot"); // foo("noot", "aap") foo.bind2(null, $4, $_, $1)(1, 2, 3, 4, 5, 6, 7); // foo(4, 2, 1, 3, 5, 6, 7) foo.bind2(null, $4, $_, $1, $end)(1, 2, 3, 4, 5, 6, 7); // foo(4, 2, 1) foo.bind2($2, $1)(1, 2); // (2).foo(1) String.prototype.output = alert.bind2(null, $this); "aap".output(); // alert("aap") Number.prototype.concatTo = Array.prototype.concat.bind2($1, $this); (3).concatTo([1, 2]); // [1, 2].concat(3) => [1, 2, 3] |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
| function Placeholder(i) { if (i) this.index = i; } $this = new Placeholder(); $_ = new Placeholder(); $end = new Placeholder(); for (var i = 1; i <= 9; i++) window['$' + i] = new Placeholder(i); Function.prototype.bind2 = function() { var func = this; var remap = []; var bound = []; var used = []; var numArgs = arguments.length; var hasEnd = false; for (var i in arguments) { i = +i; // make sure it's an int var a = arguments[i]; if (a == $end) { if (i != arguments.length-1) throw new TypeError("bind2 - only allowed to use $end als last parameter"); hasEnd = true; numArgs = +i; } else if (a instanceof Placeholder) { var idx; if (a == $this) idx = 0; else if (a == $_) idx = i; else idx = a.index; remap[i] = idx; numArgs = Math.max(numArgs, idx + 1); used[idx] = true; } else { bound[i] = a; } } var firstFree = 0; while(used[++firstFree]); if (!hasEnd) { for (var i = arguments.length; i < numArgs; i++) { remap[i] = firstFree; while(used[++firstFree]); } } var r = function() { var outThis = (0 in bound) ? bound[0] : remap[0] == 0 ? this : arguments[remap[0] - 1]; var outArgs = []; for (var i = 1; i < numArgs; i++) outArgs[i-1] = (i in bound) ? bound[i] : remap[i] == 0 ? this : arguments[remap[i] - 1]; if (!hasEnd) outArgs = outArgs.concat(Array.prototype.splice.call(arguments, firstFree - 1)); return func.apply(outThis, outArgs); }; var nop = function() { }; nop.prototype = func.prototype; r.prototype = new nop(); return r; } |
[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 30-01-2013 02:10 ]
D-Raven schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:47:
Klere zooi btw, vorige week op wintersport geweest, halve week met griep in bed gelegenSnowboarden was er niet bij deze keer.
* D-Raven gaat binnenkort maar weer eens kijken welke mcts(en) hij dit jaar wilt gaan behalen.
Nothing to see here!
[ Voor 75% gewijzigd door D-Raven op 30-01-2013 11:16 ]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Lol, standaard werkwijzekenneth schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:19:
Eerst een library proberen te gebruiken en daarna pas de documentatie lezen. Ik was vergeten dat dat veel leuker is dan andersom
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
[ Voor 18% gewijzigd door armageddon_2k1 op 30-01-2013 11:40 ]
armageddon_2k1 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:39:
Like this?
EDIT: Crap, lees net dat dat bij wet verboden is
Ik denk dat verlengen dus niet de juiste oplossing is.oisyn schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:32:
Die dingen steken bij mij op de achterbank (Mitubishi Carisma '98) veel te ver uit om fatsoenlijk een kinderstoel in te kunnen bevestigen. Maar ik kan niet heel veel andere mensen vinden met hetzelfde probleem.
[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 30-01-2013 11:50 ]
Dat kan toch gewoon? Dacht dat een beetje garage dat wel moet kunnen, of nieuwe houders voor je bestellen die korter zijn..oisyn schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:46:
Ik wil 'm dus juist inkorten. Als ie net uit de bank steekt zou dat perfect voor mij zijn.
Kun je niet je achterbank openklappen om bij de houder te komen? Meestal kun je die houders dan vervolgens een stukje lager monteren, om hem zo in te korten..oisyn schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:46:
Ik wil 'm dus juist inkorten. Als ie net uit de bank steekt zou dat perfect voor mij zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door D-Raven op 30-01-2013 11:51 ]
Sure maar ik dacht ik zoek even op internet, wellicht dat ze gewoon korter te bestellen zijn oid. Alleen dan is het wel handig als je de juiste terminologie kentGateKeaper schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:48:
[...]
Dat kan toch gewoon? Dacht dat een beetje garage dat wel moet kunnen, of nieuwe houders voor je bestellen die korter zijn.
[ Voor 67% gewijzigd door .oisyn op 30-01-2013 11:51 ]
Verwijderd
Wat posters van The Oatmeal misschien?RobIII schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 21:45:
[...]
...ik ga eens winkelen
[edit]
Mwa, ik zou "Bobby tables" Exploits of a Mom wel leuk vinden als poster, maar ze hebben (zo snel gezien) alleen dit soort spul. Weer niet zo m'n ding. En ik kan natuurlijk wel een "Bobby tables poster" printen maar dan is de fun er natuurlijk af
[ Voor 35% gewijzigd door GateKeaper op 30-01-2013 12:17 ]
Haha, lijkt me wel leuk speelgoed, die sphero ballGateKeaper schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:13:
Sphero ball ofcourse.
Wel lachen, voor 5 minuten.
Leg gewoon een tuintje aan op je kantoor. Plant uit blik! http://www.megagadgets.nl/macflowers.html![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Pyr0wl op 30-01-2013 13:28 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Marientjuh op 30-01-2013 13:33 ]
Respect begint waar eigen kunnen ophoudt! - Kinderkleding webshop van vrouwlief: coz-adore.nl
Verwijderd
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Misschien ligt dat meer aan jou dan aan het boek?Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:08:
Waarom heb ik altijd het gevoel dat Nederlandstalige informaticaboeken toch niet is wat het zou moeten zijn?
Hier hebben we de het boek Leer jezelf werken met het Zend Framework maar ik vind het precies toch niet echt een goed boek...
Damn, die is sweet.BtM909 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:10:
In lijn van dit topic is deze mug onderweg:
[afbeelding]
[ Voor 27% gewijzigd door GateKeaper op 30-01-2013 14:16 ]
Nederlandse informaticaboekenVerwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:08:
Waarom heb ik altijd het gevoel dat Nederlandstalige informaticaboeken toch niet is wat het zou moeten zijn?
Hier hebben we de boek Leer jezelf werken met het Zend Framework maar ik vind het precies toch niet echt een goed boek...
Verwijderd
Dat is net wat ik dacht. Nuja, mijn school verplicht mij deze boek te kopen, beetje jammer want ik ben er zeker van dat er in het Engels tig keer meer goede boeken te vinden zijn.Avalaxy schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:13:
[...]
Nederlandse informaticaboekenIk zie niet in waarom je niet gewoon een goed Engels boek zou kopen. Er zijn tig keer meer goede Engelse schrijvers dan dat er Nederlandse rondlopen.
Dat vind ik alweer bijzonder op zich, zonder het feit dat het boek Nederlands talig is. Waarom leren met ZF? Leer gewoon programmeren, het framework leer je vanzelf wel.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:14:
[...]
Dat is net wat ik dacht. Nuja, mijn school verplicht mij deze boek te kopen, beetje jammer want ik ben er zeker van dat er in het Engels tig keer meer goede boeken te vinden zijn.
Daar hoort deze wallpaper natuurlijk bij:BtM909 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:10:
In lijn van dit topic is deze mug onderweg:
[afbeelding]
Misschien dat je jezelf juist eerder goede gewoontes aanleert als je programmeert met een framework, dan dat je alle vrijheid krijgt.GateKeaper schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:22:
[...]
Dat vind ik alweer bijzonder op zich, zonder het feit dat het boek Nederlands talig is. Waarom leren met ZF? Leer gewoon programmeren, het framework leer je vanzelf wel.
Ze hebben die wel als signed print, maar dan is ie slechts 23 bij 10cm, niet echt een poster dus.RobIII schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 21:45:
[...]
...ik ga eens winkelen
[edit]
Mwa, ik zou "Bobby tables" Exploits of a Mom wel leuk vinden als poster, maar ze hebben (zo snel gezien) alleen dit soort spul. Weer niet zo m'n ding. En ik kan natuurlijk wel een "Bobby tables poster" printen maar dan is de fun er natuurlijk af
Verwijderd
Ik vond het ook al raar. We hebben de afgelopen jaren leren programmeren in VB.NET, C#, Java en PHP. Volgens mij leren we nu leren met Zend Framework om een beter zicht te krijgen op MVC.GateKeaper schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:22:
[...]
Dat vind ik alweer bijzonder op zich, zonder het feit dat het boek Nederlands talig is. Waarom leren met ZF? Leer gewoon programmeren, het framework leer je vanzelf wel.
iOS developer
Ja sorryGateKeaper schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:11:
Damn, die is sweet.Care to share? (de webshop ofcourse).
Never mind, reverse engineering to the rescue.
Hoort niet bij de startup-mantra hèFiresphere schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:23:
Daar hoort deze wallpaper natuurlijk bij:
[afbeelding]
Verwijderd
Wij werken op school gewoon met Notepad++ maar Netbeans heeft naar het schijnt goede Zend integratie.BikkelZ schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:44:
Hoe zit dat nou tegenwoordig met PHP IDE's, in Visual Studio is het maken van MVC applicaties een eitje omdat alles min of meer standaard gegeneerd kan worden en je alleen de uitzonderingen hoeft te programmeren maar bij Zend vond ik het een paar jaar geleden juist erg omslachtig werken omdat ik alles zelf moest maken, geen fatsoenlijke aanvulling etcetera.
Gaat dat al beter?
PHPStorm al geprobeerd?BikkelZ schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:44:
Hoe zit dat nou tegenwoordig met PHP IDE's, in Visual Studio is het maken van MVC applicaties een eitje omdat alles min of meer standaard gegeneerd kan worden en je alleen de uitzonderingen hoeft te programmeren maar bij Zend vond ik het een paar jaar geleden juist erg omslachtig werken omdat ik alles zelf moest maken, geen fatsoenlijke aanvulling etcetera.
Gaat dat al beter?
Oeh, JetBrains. Ik ga hem eens testen!
iOS developer
[ Voor 21% gewijzigd door DeluxZ op 30-01-2013 16:05 ]
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
[ Voor 6% gewijzigd door Alex) op 30-01-2013 16:01 ]
We are shaping the future
Tja, meestal is er ook al een beter Engels book beschikbaar, dus ik zoek niet eens meer naar NL boeken. Vind trouwens dit boek qua inhoud best okee, alleen die smalle pagina inhoud voor code is heel irritant. En natuurlijk beetje jammer dat je nu nog ZF1 leert, maarja dat is inherent aan het achterlopen van de ICT opleidingen.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:08:
Hier hebben we de boek Leer jezelf werken met het Zend Framework maar ik vind het precies toch niet echt een goed boek...
Nog mooier is symptoomgericht oplossen:Alex) schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:00:
Vandaag weer een mooi staaltje oplossingsgericht denken gezien...
Probleem: de deur piept bij het openen en sluiten.
Oplossing van een monteur: het scharnier smeren.
Oplossing van de outsourcingpartij: de deur verwijderen.
"Works perfectly, issue resolved."
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
Kom maar weer door met die PHP bashOtherside1982 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:33:
Bij PHP hangen ze gewoon een briefje op de deur: "Deze deur piept bij normaal gebruik"
En als dat je niet aanstaat gebruik je maar lekker real_magic_door()!Otherside1982 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:33:
Bij PHP hangen ze gewoon een briefje op de deur: "Deze deur piept bij normaal gebruik"
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
It's not a bug, it's just an undocumented featureHaan schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:32:
Oplossing van Microsoft: de deur piept, maar dat hoort ie ook te doen
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
[google=this behavior is by design site:microsoft.com]Haan schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:32:
Oplossing van Microsoft: de deur piept, maar dat hoort ie ook te doen
Verwijderd
FTFYHaan schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:32:
Oplossing van Microsoft Apple: de deur piept, maar dat hoort ie ook te doen
First class git ondersteuning.mwolting schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:06:
Git support in Visual Studio. Die had ik niet verwacht, maar handig is het wel.
Mijn projectleider heeft bij Microsoft gewerkt, hij vertelde een verhaal dat ze daar tienduizenden tests voor een product als Exchange hebben, met drie categorieën:kenneth schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 17:25:
[...]
[google=this behavior is by design site:microsoft.com]
[ Voor 31% gewijzigd door BikkelZ op 30-01-2013 19:35 ]
iOS developer
Ik mis het punt een beetje denk ik?BikkelZ schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:26:
Mijn projectleider heeft bij Microsoft gewerkt, hij vertelde een verhaal dat ze daar tienduizenden tests voor een product als Exchange hebben, met drie categorieën:
PASSES
FAILS
KNOWNFAILURES
Er zijn iig al 2* van deze onderweg:
Over mij
Het lijkt me eerder een ramp als je geen categorie KNOWNFAILURES hebt.BikkelZ schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:26:
[...]
Mijn projectleider heeft bij Microsoft gewerkt, hij vertelde een verhaal dat ze daar tienduizenden tests voor een product als Exchange hebben, met drie categorieën:
PASSES
FAILS
KNOWNFAILURES
RobIII schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:31:
[...]
Er zijn iig al 2* van deze onderweg:
[afbeelding]
je baas? 't is niet dat ze duur zijn ofzo..cenix schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:20:
[...]
Waar heb je ze besteld? Ik wil mijn baas er ook een paar vragen...
cenix schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:20:
[...]
Waar heb je ze besteld? Ik wil mijn baas werkgever er ook een paar vragen...
http://www.duck-shop.nl/b...-Badeendje-Anna-6-cm.htmlcenix schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:20:
[...]
Waar heb je ze besteld? Ik wil mijn baas er ook een paar vragen...
[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 30-01-2013 21:06 ]
Over mij
[ Voor 20% gewijzigd door GateKeaper op 30-01-2013 21:14 ]
Hier ben ik
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Sorry, ik bedoel Gertjan de RDD
Nee, de laatste keer dat ik keek was ik geen rubber eendje, sorry
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq