En RubyMine is dat niet volgens jou? Of simpelweg nog niet geprobeerd?Gamebuster schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:58:
[...]
Een goed IDE zou prima passen bij RoR. Helaas moet ik dat nog tegenkomen.
Voorlopig textmate maar
Probeer anders de demo, en daarnaast; als je als studentje zou kopen is hij ook niet duurVerwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:59:
[...]
En RubyMine is dat niet volgens jou? Of simpelweg nog niet geprobeerd?
Verwijderd
Vanavond zal dat niet meer lukken maar gelukkig kan het morgen ook nog. Dan morgen maar eens spelen met de demo.
Ik heb het een tijd geleden geprobeerd, maar toen beviel het me niet. Ik weet niet meer echt waarom. Als ik 'm nu eens opstart, is enorme traagheid het eerste dat me opvalt. Mijn trail kan ik max 30 mins gebruiken; Tegen de tijd dat alles is opgestart , zijn de 30 minuten volgens mij al voorbijVerwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:59:
[...]
En RubyMine is dat niet volgens jou? Of simpelweg nog niet geprobeerd?
Java-based toevallig?
Ik zie ook dat er een nieuwe versie is. Misschien eens een 2e kans geven. En niet meteen het grootste project openen dat ik kan vinden
edit:
Ik moet zeggen dat het inderdaad niet slecht als editor functioneert. Ik moet nog even zien of het ook echt meerwaarde heeft zoals NetBeans dat heeft i.c.m. Java. Wel merk ik dat het heel traag aanvoelt, maar dat had NetBeans ook.
[ Voor 23% gewijzigd door Gamebuster op 20-12-2012 15:16 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Eigenlijk alle IDE's van Jetbrains zijn Java-based/SWT (net zoals Eclipse). Netbeans is Swing-based.
Maarja, dat merk je duidelijk bij die IDE's ja.
Zit zelf te twijfelen voor AppCode, heeft aantal voordelen boven Xcode, maar ben bang dat als Apple Xcode & iOS enorm veranderd, dat AppCode enorm lang nodig heeft om bij te werken.
Which seat can I take?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
lever een hmac (sha1 + key) aan, gebruik key X.
Prima
nee, hij is niet goed. Moet xxxx zijn.
Mijn code levert hetzelfde als wikipedia en online tooltjes. Nu mag ik verzinnen hoe de aandere partij zijn hash bepaalt, zodat ik hetzelfde kan doen. Iemand toevallig erg goed in het breken van dergelijke meuk?
Prima
nee, hij is niet goed. Moet xxxx zijn.
Mijn code levert hetzelfde als wikipedia en online tooltjes. Nu mag ik verzinnen hoe de aandere partij zijn hash bepaalt, zodat ik hetzelfde kan doen. Iemand toevallig erg goed in het breken van dergelijke meuk?
Het idee is juist dat het niet makkelijk te breken is
.
Er zijn wel wat variaties mogelijk. Zoals die sha1, is dat binair of hexadecimale notatie? Indien dat laatste, met hoofdletters of met kleine letters?
Er zijn wel wat variaties mogelijk. Zoals die sha1, is dat binair of hexadecimale notatie? Indien dat laatste, met hoofdletters of met kleine letters?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
(*&@$%^&%!$&**)(_)!!!!!!
Waarom werkt MySQL zo ongelooflijk traag als VM (Suse) onder Hyper-V terwijl dezelfde configuratie als VM onder KVM wel snel loopt
Waarom werkt MySQL zo ongelooflijk traag als VM (Suse) onder Hyper-V terwijl dezelfde configuratie als VM onder KVM wel snel loopt
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"
hexadecimaal, kleine letters..oisyn schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:43:
Het idee is juist dat het niet makkelijk te breken is.
Ik weet dat het niet te breken moet zijn, daarom wil ik ook weten wat de andere partij doet.
Want gewoon sha1 + key versleutelen is het niet, aangezien hun resultaat anders is
En ik heb geen zin om te gaan brute-forcen
Mijn punt was meer, probeer het dan eens met hoofdletters en kijk of je dan wel goed uitkomt
ik heb uit hun log de verwachte key gekregen, en die is lower cast.oisyn schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:51:
Mijn punt was meer, probeer het dan eens met hoofdletters en kijk of je dan wel goed uitkomt
Ik kan het eens proberen, maar dan zouden ze het naar lower-cast casten voor het log... mja, er zijn raardere dingen
lowercase 
Maar als zij iets anders krijgen dan jij is er sowieso iets raars aan de hand, dus ik zou het niet bij voorbaat uitsluiten
Maar als zij iets anders krijgen dan jij is er sowieso iets raars aan de hand, dus ik zou het niet bij voorbaat uitsluiten
[ Voor 77% gewijzigd door .oisyn op 20-12-2012 15:58 ]
aaargh
(case, ja
)
Hun input string is exact gelijk aan die ik gebruik.
Hun hash is bijv. 1d2e3r4dfsy en die van mij jkgyr642fe6.
Leuke is dat mijn resultaat dus overeenkomt met on-line tools. Vermoedelijk gebruiken ze een andere key dan die ik gekregen heb. Maar ja, dat kost kennelijk nogal wat moeite om uit te zoeken
edit: yippee. Mail van hun devver dat er inderdaad een fout in hun code zat. Netjes dat ie het toegeeft

Hun input string is exact gelijk aan die ik gebruik.
Hun hash is bijv. 1d2e3r4dfsy en die van mij jkgyr642fe6.
Leuke is dat mijn resultaat dus overeenkomt met on-line tools. Vermoedelijk gebruiken ze een andere key dan die ik gekregen heb. Maar ja, dat kost kennelijk nogal wat moeite om uit te zoeken
edit: yippee. Mail van hun devver dat er inderdaad een fout in hun code zat. Netjes dat ie het toegeeft
[ Voor 107% gewijzigd door Dido op 20-12-2012 16:17 ]
hmmm... Dit komt niet geheel gelegen. Zit momenteel erg krap, maar zit al ruim een jaar er over te denken Resharper te kopen. Zal ik dat geld lenen of niet... hmmm...G70boX schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:25:
Doomsday sale van Jetbrains! 75% korting op de IDEs en resharper. http://www.jetbrains.com/specials/index.jsp Website is alleen een beetje traag nu.
On a sidenote: dit jaar is het laatste jaar dat ik een geraamte maak van kippengaas voor het papier mache'en voor surprise. Klein uurtje geleden mooi een stuk staaldraad uit mijn vinger kunnen halen. Zat er zowat een cm in vlak langs het bot.. grrr.. ben al bij dat het van dat dunne draad is, anders had ik nu op de eerste hulp gezeten. Moet denk ik toch maar eens wat zuiniger met mijn handen gaan doen. Je hebt ze toch nodig voor studie en werk he! (of iig gedeeltelijk)
[ Voor 8% gewijzigd door Caelorum op 20-12-2012 16:23 ]
Base64? (Welke variant?) UUEncode? Base37.5?.oisyn schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:43:
Het idee is juist dat het niet makkelijk te breken is.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Kan met creditcard betalen, zie je volgende maand dus pas dat je iets hebt gekochtCaelorum schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:13:
[...]
hmmm... Dit komt niet geheel gelegen. Zit momenteel erg krap, maar zit al ruim een jaar er over te denken Resharper te kopen. Zal ik dat geld lenen of niet... hmmm...
On a sidenote: dit jaar is het laatste jaar dat ik een geraamte maak van kippengaas voor het papier mache'en voor surprise. Klein uurtje geleden mooi een stuk staaldraad uit mijn vinger kunnen halen. Zat er zowat een cm in vlak langs het bot.. grrr.. ben al bij dat het van dat dunne draad is, anders had ik nu op de eerste hulp gezeten. Moet denk ik toch maar eens wat zuiniger met mijn handen gaan doen. Je hebt ze toch nodig voor studie en werk he! (of iig gedeeltelijk)
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Je kan er nog een nachtje over slapen, voorlopig kom ik er nog niet doorheenCaelorum schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:13:
[...]
hmmm... Dit komt niet geheel gelegen. Zit momenteel erg krap, maar zit al ruim een jaar er over te denken Resharper te kopen. Zal ik dat geld lenen of niet... hmmm...
Ze hebben zelf sha1 geïmplementeerd ofzo?Dido schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:58:
We are shaping the future
Inderdaad hij is super traag ik wil ook wel een personal licenseSh4wn schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:27:
[...]
Je kan er nog een nachtje over slapen, voorlopig kom ik er nog niet doorheen
Nothing to see here!
Heb je de vintage mode in Sublime Text 2 al geprobeerd? Er zijn volgens mij ook nog wel wat extra plugins, bijv VintageEx.GoTCoast schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:55:
[...]
Ik gebruikte al jaren Vim, ooit eens aangeleerd. En nog geen tijd gehad om in Sublime Text 2 te duiken.
Mis sowieso daar de Vim controls!
geen idee, en ik wil het niet wetenAlex) schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:33:
Ze hebben zelf sha1 geïmplementeerd ofzo?
maar, het werkt nu
174 (inclusief BTW)Rutix schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:34:
[...]
Inderdaad hij is super traag ik wil ook wel een personal license. 36 euro is niks vergeleken met de 150 normaal ofzo
Pfff, ik ben er sinds vanmiddag nog geen een keer door gekomen op de jetbrains site
Ik probeer ReSharper C# te kopen.

Ik kon zojuist de 'Proceed to payment' knop indrukken, maar nu is die weer traag..
Ik wil ook een phpStorm kopen, voor 25 dollar. Dus als iedereen nou eens stopt met F5'en en mij even doorlaat
Yes, ik ben er doorheen! De paymentprovider ondersteunt zelfs iDeal.
Al heeft de paymentprovider er ook nog best wat moeite mee
Al heeft de paymentprovider er ook nog best wat moeite mee
[ Voor 33% gewijzigd door Sh4wn op 20-12-2012 17:19 ]
Ik zit nu te worstelen met de payment, maar... Het bestelproces vindt dat ik in de US woon en ik kan dat nergens wijzigen. Nu dus maar bij state ingevuld dat ik in de 'armed forces Europe' zit
Maar nu geeft dat weer gezeik met postcode enzo
Zucht...
Ik dacht er even aan iets te kopen van die sale, maar zag toen dat je voor upgrades (uiteindelijk) opnieuw moet betalen. Daar hoef ik niets van te weten.
* .oisyn leest nieuws: Minister: geen toestemming nodig voor cookies van statistiekensoftware en schudt z'n hoofd 
Iedereen loopt tweakers.net (die eerst nog sprak over Google Analytics, is inmiddels weggehaald) en de minister af te zeiken terwijl ze zelf gewoon niet snappen wat de term "first-party cookie" inhoudt
Ja mensen, Google Analytics zet gewoon first-party cookies (dat is waar het over gaat), ookal is het een derde partij die het doet (dat is waar het niet over gaat). Ga nu maar weer buitenspelen, he.

Iedereen loopt tweakers.net (die eerst nog sprak over Google Analytics, is inmiddels weggehaald) en de minister af te zeiken terwijl ze zelf gewoon niet snappen wat de term "first-party cookie" inhoudt

Ja mensen, Google Analytics zet gewoon first-party cookies (dat is waar het over gaat), ookal is het een derde partij die het doet (dat is waar het niet over gaat). Ga nu maar weer buitenspelen, he.
[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 20-12-2012 17:36 ]
Aw yea, m'n ReSharper aankoop is er dan toch door

Bij ReSharper in ieder geval alleen voor major versions. Niet voor x.0 -> x.1.Devilly schreef op donderdag 20 december 2012 @ 17:34:
Ik dacht er even aan iets te kopen van die sale, maar zag toen dat je voor upgrades (uiteindelijk) opnieuw moet betalen. Daar hoef ik niets van te weten.
We are shaping the future
Net door de bestelprocedure gelopen, Resharper is mine
Werkt hier goed hoor 
edit:
Hoe werkt dat betalen nou? Ik kies voor online (geen CC) en dan is 'ie ineens klaar en nemen ze contact op? WTF
edit:
Hoe werkt dat betalen nou? Ik kies voor online (geen CC) en dan is 'ie ineens klaar en nemen ze contact op? WTF
[ Voor 72% gewijzigd door F.West98 op 20-12-2012 18:46 ]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Echt geen doorkomen aan momenteel 
Hier precies hetzelfde inderdaad. Iemand sprak hierboven over iDeal? Maar kan niks vinden. Nu moet ik dus ook maximaal 12 uur wachten..F.West98 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 18:29:
Werkt hier goed hoor
edit:
[ Voor 84% gewijzigd door diabolofan op 20-12-2012 18:55 ]
Ja idd, iDeal stond erbij, bij overzicht oid.
*zucht*
Bezig om dotTrace Professional te kopen, op de (een van de) laatste stappen moest ik naar element5 om de payment te doen, krijg ik een connection reset. Nu weet ik niet of de order goed is doorgekomen of niet. Zometeen nog maar een keer proberen dan.
Bezig om dotTrace Professional te kopen, op de (een van de) laatste stappen moest ik naar element5 om de payment te doen, krijg ik een connection reset. Nu weet ik niet of de order goed is doorgekomen of niet. Zometeen nog maar een keer proberen dan.
Jaaaa! voor 25$ kan ik phpStorm niet laten liggenG70boX schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:25:
Doomsday sale van Jetbrains! 75% korting op de IDEs en resharper. http://www.jetbrains.com/specials/index.jsp Website is alleen een beetje traag nu.
Ik kom er echt niet door daar bij JetBrains
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
F5eeeeuhhh
Ik heb resharper c# 7 en webstorm in de lijst staan.
Als jullie allemaal morgen eens gaan F5'en
Edit:
Ik heb resharper c# 7 en webstorm in de lijst staan.
Als jullie allemaal morgen eens gaan F5'en
Edit:
MuhahaThank you for your order. We are happy to welcome you as our customer.
[ Voor 33% gewijzigd door D-Raven op 20-12-2012 20:20 ]
Is het een wedstrijd onder C programmeurs om cryptische namen te gebruiken ofzo? Kom zelf meer van Java / PHP en nu voor een school opdracht met C.
Dan was dit het voorbeeld om een socket te maken:
Ik heb het aangepast naar:
Toch een stuk duidelijker (en herbruikbaarder) imho?
C:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| int init_socket(void) { int rv; // return value int s = socket(AF_INET, SOCK_STREAM, 0); if(s < 0) { perror("Error creating socket"); exit(EXIT_FAILURE); } gv_address.sin_family = AF_INET; gv_address.sin_addr.s_addr = htonl(INADDR_LOOPBACK); gv_address.sin_port = htons(PORT); rv = connect(s, (struct sockaddr *)&gv_address, sizeof(gv_address)); if (rv < 0) { perror("Error connecting to server socket"); exit(EXIT_FAILURE); } return s; } |
C:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| int init_socket(int port, char server[]) { int client_socket = socket(AF_INET, SOCK_STREAM, 0); if(client_socket < 0) { return SOCKET_ERROR; } struct sockaddr_in socket_info; socket_info.sin_family = AF_INET; socket_info.sin_port = htons(port); socket_info.sin_addr.s_addr = inet_addr(server); int connection_result = connect(client_socket, (struct sockaddr *)&socket_info, sizeof(socket_info)); if(connection_result < 0) { return CONNECTION_ERROR; } return client_socket; } |
[ Voor 9% gewijzigd door ZpAz op 20-12-2012 20:37 ]
Ben er mee bezig, opgelost, komt binnenkort in de CSS. Lees meer op mijn blog.wsitedesign schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:35:
[...]
Ik ben op dit moment van je custom css afgestapt omdat die uitklapbare tracker de layout op mijn 1360px brede scherm verpest... Spijtig, want ik vond je mod erg mooi. Geef je een seintje (via blogpost of whatever) als je het werkend krijgt?
mhhh wel erg druk nu bij resharper
We're thrilled that you've come all the way here to buy our products! Thank you!
However, we did not expect the load on our servers would be this high. We are working hard right now to fix the problem.
Please be patient and come back in a couple of hours.
There's still time...
-The JetBrains Team
We're thrilled that you've come all the way here to buy our products! Thank you!
However, we did not expect the load on our servers would be this high. We are working hard right now to fix the problem.
Please be patient and come back in a couple of hours.
There's still time...
-The JetBrains Team
Ik zit alleen nog te wachten op mijn license key, maar die zal wel morgen ofzo komen..
Hier ook even dotTrace en dotCover aangeschaft, beide voor net over de 100 euro.
Yay, PhpStorm heb ik nu ook. Voor 25EUR een koopje
dotTrace vond ik iets te duur voor personal use. Zowieso als ik zoiets nodig heb dan is dat voornamelijk zakelijk, dan kan er vast wel iets geregeld worden
Ook maar phpStorm gekocht, deed het nu wel, vanmiddag kwam ik bij paypal, maar was mijn winkelwagen weer leeg
Daarna te druk op de site, en nu hebben ze paypal maar weggehaald (en iDeal ook niet gezien..)
Ik probeer ook phpStorm te halen, maar ik krijg ook alleen de mogelijkheid om met credit card te betalen. En die heb ik niet...

Op de tijd van mijn vorige post (21:50) deed paypal het nog.Barryvdh schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:36:
Ook maar phpStorm gekocht, deed het nu wel, vanmiddag kwam ik bij paypal, maar was mijn winkelwagen weer leegDaarna te druk op de site, en nu hebben ze paypal maar weggehaald (en iDeal ook niet gezien..)
Waar hev je dotTrace nog voor nodig? In VS2010 zit profiling toch ingebakken?D-Raven schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:14:
dotTrace vond ik iets te duur voor personal use. Zowieso als ik zoiets nodig heb dan is dat voornamelijk zakelijk, dan kan er vast wel iets geregeld worden
[ Voor 31% gewijzigd door sig69 op 20-12-2012 23:10 ]
Wow, mooie aanbieding van JetBrains!
. Sommige mensen hebben gewoon te lang om een 80 koloms Stupisense systeem gewerkt om nog de mentale omslag te kunnen maken naar leesbare variabelenamen. Hoe handig het wel niet is om 200 regels verder nog te kunnen zien dat iets een client_socket moet voorstellen in plaats van een "s"
Tja ook eens zo'n gevalletje meegemaakt met een ex-Pascal ontwikkelaar. Checkte zijn code. "Ik heb geen idee wat je code doet, ik zie alleen maar cryptische eentekenvariabelenamen". Drie weken later had hij dat nog niet aangepast en natuurlijk kon ik de boel overnemenZpAz schreef op donderdag 20 december 2012 @ 20:22:
Is het een wedstrijd onder C programmeurs om cryptische namen te gebruiken ofzo? Kom zelf meer van Java / PHP en nu voor een school opdracht met C.
C:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 int init_socket(void) { int rv; // return value int s = socket(AF_INET, SOCK_STREAM, 0); if(s < 0) { perror("Error creating socket"); exit(EXIT_FAILURE); } gv_address.sin_family = AF_INET; gv_address.sin_addr.s_addr = htonl(INADDR_LOOPBACK); gv_address.sin_port = htons(PORT); rv = connect(s, (struct sockaddr *)&gv_address, sizeof(gv_address)); if (rv < 0) { perror("Error connecting to server socket"); exit(EXIT_FAILURE); } return s; }
C:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 int init_socket(int port, char server[]) { int client_socket = socket(AF_INET, SOCK_STREAM, 0); if(client_socket < 0) { return SOCKET_ERROR; } struct sockaddr_in socket_info; socket_info.sin_family = AF_INET; socket_info.sin_port = htons(port); socket_info.sin_addr.s_addr = inet_addr(server); int connection_result = connect(client_socket, (struct sockaddr *)&socket_info, sizeof(socket_info)); if(connection_result < 0) { return CONNECTION_ERROR; } return client_socket; }

iOS developer
Alleen niet gelijktijdig er zit in de commerciële versie in ieder geval een online check ingebouwd.Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 23:38:
Een personal license kan ik toch op meerdere pc's gebruiken he?
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Hm, leuk de sale van JetBrains, ik wil op zich ook wel PHPStorm hebben, maar dan moet ik wel met iDeal of PayPal kunnen betalen... Die 2 ben ik in meerdere pogingen nog niet tegengekomen
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Ik heb nu R# drie keer besteld, maar pas bij de derde keer zag ik bij de 'change payment' optie ook iDeal en PayPal staan. Die overige twee R# bestellingen (prepayment) gaan maar in de prullenbak.
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Ja dan moest je als je bij dat scherm kwam voor CC onderaan een andere betalingsmogelijkheid kiezen en daar stond ook iDeal bijF.West98 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 19:19:
Ja idd, iDeal stond erbij, bij overzicht oid.
The publisher of "ReSharper 7.0 Full Edition Personal License" has been
notified and is responsible for delivering this product. JetBrains s.r.o.
will deliver the product within 48 hours.
Nothing to see here!
laatste werkdag voor 2 weken "vakantie", tussen aanhalingstekens omdat ik het zo mogelijk nog drukker heb als ik niet hoef te werken dan wanneer wel... thuis klussen, bij moeders klussen, MS 70-480 voorbereiden, Prince2 voorbereiden, tentamen Model Driven Development voorbereiden, Scouting, etc. etc. Wel zin in overigens 
Net een kerstkadootje voor mezelf aangeschaft, na de vele goede verhalen kon ik met de gratis doomsday korting Resharper niet laten liggen...
Was overigens aan het twijfelen over IntelliJ IDEA... begrijp ik goed dat alle overige IDE's (PHPStorm, RubyMine, etc) daar ook in te gebruiken zijn middels een plug-in? Dan is 56.24 EUR (incl btw) wellicht een goede investering...
Net een kerstkadootje voor mezelf aangeschaft, na de vele goede verhalen kon ik met de gratis doomsday korting Resharper niet laten liggen...
Was overigens aan het twijfelen over IntelliJ IDEA... begrijp ik goed dat alle overige IDE's (PHPStorm, RubyMine, etc) daar ook in te gebruiken zijn middels een plug-in? Dan is 56.24 EUR (incl btw) wellicht een goede investering...
Vandaag zo verkouden dat ik net zo goed de zakdoekjes kan opeten, zo hard gaan ze nu
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Kregen jullie iets van een emailbevestiging van JetBrains?
Dat was de eerste keer dat ik bestelde dus wel, maar 's avonds was dat niet meer..Rutix schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 08:35:
[...]
Ja dan moest je als je bij dat scherm kwam voor CC onderaan een andere betalingsmogelijkheid kiezen en daar stond ook iDeal bij. Maar inderdaad ik moet ook wachten tot ze het product leveren.
[...]
Ik heb niks gehad, kreeg wel melding dat ze moesten controleren en dat dat zo'n 12 uur kon duren..armageddon_2k1 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:52:
Je krijgt eerst een betalingsbevestiging van element 5, en dan een aantal uren later krijg je je licentie van Jetbrains. ( Zo ging het in ieder geval de vorige keer dat ik bestelde, nu moet ik mijn vernieuwde licentie nog ontvangen dus ik hoop dat dat snel gebeurt ).armageddon_2k1 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:52:
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Ja inderdaad. Ik heb ook nog geen mail van Jetbrains gehad maar met deze actie zullen ze wel veel bestellingen hebben gehadWoy schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:01:
[...]
Je krijgt eerst een betalingsbevestiging van element 5, en dan een aantal uren later krijg je je licentie van Jetbrains. ( Zo ging het in ieder geval de vorige keer dat ik bestelde, nu moet ik mijn vernieuwde licentie nog ontvangen dus ik hoop dat dat snel gebeurt ).
Nothing to see here!
Van Element5 en JetBrains heb ik tot op heden nog niets ontvangen (8 uur besteld).armageddon_2k1 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:52:
Kon inderdaad 12 uur duren, dus ben benieuwd. Heb in ieder geval een screenshot van het ordernummer.
Element 5 had ik echt enkele minuten nadat ik betaald had, maar dat is dus wel met CC, ik kan me voorstellen dat andere betaalwijzen langer duren.Jan_V schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:23:
[...]
Van Element5 en JetBrains heb ik tot op heden nog niets ontvangen (8 uur besteld).
Kon inderdaad 12 uur duren, dus ben benieuwd. Heb in ieder geval een screenshot van het ordernummer.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Ook zo'n chique profiling? Heb wel vaker dat ik functies van VS over het hoofd zie.sig69 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 23:08:
[...]
Op de tijd van mijn vorige post (21:50) deed paypal het nog.
[...]
Waar hev je dotTrace nog voor nodig? In VS2010 zit profiling toch ingebakken?
Wilde altijd al eens ANTS kopen, maar dotTrace ziet er hetzelfde uit. Lijkt me super handig om te kunnen zien hoe lang een bepaalde regel duurt om uit te voeren.
Zeker wanneer je wat performance optimalisaties moet uitvoeren.
Ik heb zelfs 2 emails van Element 5 gehad. Eentje van Payment Information en eentje van Delivery Information.
Nothing to see here!
Ik heb met CCbetaald en helemaal niks ontvangen. 14 uur geleden besteld.
Ik heb met paypal betaald en heb direct 1 mail van Element5 (delivery information) en uiteraard de bevestiging van paypal ontvangen.armageddon_2k1 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:52:
Het zou idd wel grappig zijn als ze straks om 12:00 voor de grap het luchtalarm laten afgaan
Nee joh, dan krijg je van die vaders die in paniek hun kinderen vermoorden, mensen die altijd al een keer parachute wilden springen en van een gebouw duiken.oisyn schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:38:
[...]
Het zou idd wel grappig zijn als ze straks om 12:00 voor de grap het luchtalarm laten afgaan
Ja dat zeg ik, grappig
Die site van JetBrains heeft het wel zwaar zeg
Nu met Land Rover Series 3 en Defender 90
Ik hoorde vanmorgen op de radio dat een of andere gemeente uitgerekend vandaag een grootschalige calamiteiten oefening houdt, incl. luchtalarm dat dan afgaat.oisyn schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:38:
[...]
Kater? Eerst water, de rest komt later
https://twitter.com/Gem_Waalwijk/status/282033871577571328Haan schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:04:
[...]
Ik hoorde vanmorgen op de radio dat een of andere gemeente uitgerekend vandaag een grootschalige calamiteiten oefening houdt, incl. luchtalarm dat dan afgaat
Hield, die is afgelast...Haan schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:04:
[...]
Ik hoorde vanmorgen op de radio dat een of andere gemeente uitgerekend vandaag een grootschalige calamiteiten oefening houdt, incl. luchtalarm dat dan afgaat
Heh, zie hier het plaatje dat nu bovenaan nu.nl staat:

Oké, het gaat over Chemie-PAK, maar toch grappig (de combinatie plaatje-datum, niet de brand)

Oké, het gaat over Chemie-PAK, maar toch grappig (de combinatie plaatje-datum, niet de brand)
Ja, chique zat. Ik heb het even opgezocht en het zit alleen in de Premium en Ultimate versie, weet niet welke versie je hebt?Jan_V schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:25:
[...]
Ook zo'n chique profiling? Heb wel vaker dat ik functies van VS over het hoofd zie.
Wilde altijd al eens ANTS kopen, maar dotTrace ziet er hetzelfde uit. Lijkt me super handig om te kunnen zien hoe lang een bepaalde regel duurt om uit te voeren.
Zeker wanneer je wat performance optimalisaties moet uitvoeren.
Na 12 uur nog geen creditcard withdrawel gedaan en nog geen email gezien, weet niet of mijn bestelling nu wel doorgekomen is.
Toch jammer voor zo'n bedrijf.
Op twitter geven ze aan dat ze wat moeite hebben met het verwerken, maar dat iedereen die heeft betaald en bevestiging heeft gekregen van Element5 het uiteindelijk gewoon krijgt en uiteraard het standaard geneuzel van "heb vertrouwen in ons", etcMegamind schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:31:
[...] Na 12 uur nog geen creditcard withdrawel gedaan en nog geen email gezien, weet niet of mijn bestelling nu wel doorgekomen is.
Toch jammer voor zo'n bedrijf.
Ach ja, bij wat je van Element5 krijgt staat ook dat ze 48uur hebben om te leveren dus.. Vooralsnog kan je gewoon de time-limited trial gebruiken en dan later de key invullen.
Zag hem ook, in eerste instantie kijk je toch eerst naar het plaatje en denk je: o nee heOok al Bezet schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:12:
Heh, zie hier het plaatje dat nu bovenaan nu.nl staat:
[afbeelding]
Belangerijkste stukje C voor vandaag
C:
1
2
3
| enum boolean { false, true }; |
Ik vind de profiling tools van VS2010 Ultimate niet zo heel handig werken. Ze genereren veel data en het is lastig te zien wat precies lang duurt. Dat ik nog VB6 ontwikkelde gebruikte ik wel eens VB Watch Profiler, maar dat vond ik makkelijker werken en overzichtelijker als de VS2010 tools.sig69 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:13:
[...]
Ja, chique zat. Ik heb het even opgezocht en het zit alleen in de Premium en Ultimate versie, weet niet welke versie je hebt?
Het is mij met die profiling tools nog nooit gelukt om exact te zien welke regel code veel tijd in beslag neemt. Wij gebruiken bijvoorbeeld DevExpress code en wat je dan krijgt is dat de profiler een paar 1000 methodes toont die veel aangeroepen worden, maar dat dat allemaal in de DevExpress assemblies zit en dat kan je er niet uitfilteren
Hail to the king baby!
Dat is niet eens zo heel gek. C heeft geen bool type en geen true/false keyword, dus dan is het nog geen gekke benaderingZpAz schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 12:17:
Belangerijkste stukje C voor vandaag![]()
C:
1 2 3 enum boolean { false, true };
-niks-
Verwijderd
C heeft toch standaard wel een typedef voor true/false? (c noobMLM schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:04:
[...]
Dat is niet eens zo heel gek. C heeft geen bool type en geen true/false keyword, dus dan is het nog geen gekke benaderingIn C++ gaat dit niet compilen
Nope, normaal word een int met 0 of 1 dan gebruikt. Tenminste voor zo ver ik weet. Net bezig met C. Miste het, vandaar.
[ Voor 10% gewijzigd door ZpAz op 21-12-2012 13:17 ]
Verwijderd
Ahh ok. Ja ik heb er ooit iets in gemaakt. Was voor de studie. Nu niet zoveel interesse meer om dit te doen...ZpAz schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:17:
Nope, normaal word een int met 0 of 1 dan gebruikt. Tenminste voor zo ver ik weet. Net bezig met C. Miste het, vandaar.
Het is echt weer een vrijdag: ik heb geen zin meer en niets wilt lukken. Maar volgende week wel vakantie. Dat versterkt het effect waarschijnlijk.
Zelfde hier ookErwin537 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:23:
Het is echt weer een vrijdag: ik heb geen zin meer en niets wilt lukken. Maar volgende week wel vakantie. Dat versterkt het effect waarschijnlijk.
Nothing to see here!
Mijn collega is op vakantie en de stagiair is klaar, zit hier dus de rest van 't jaar alleen op de kamer. Ook wel eens lekker. Eigen muziek lekker hard aan en rustig de to-do's afwerken.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik ben aan het proberen Infragistics in een MVC4 project te laten werken. Echter: de libraries die zij gebruiken heb ik niet en de voorbeelden werken dus allemaal niet. Het zal wel weer zijn dat ik iets doms doe.
Are we dead yet?
Ik ben een groot liefhebber van slechte grappen maar alle apocalypsgrappen zijn stuk voor stuk tenenkrommend en bij gebrek aan originaliteit worden ze ook nog eindeloos herhaald.
Bijna net zo tenenkrommend als de NOS die serieus aandacht besteedt aan het onderwerp.
/humbug

Bijna net zo tenenkrommend als de NOS die serieus aandacht besteedt aan het onderwerp.
/humbug
edit:
Bedankt .oisyn edit:
Gelukkig lig ik ziek op de bank, blij dat ik dat soort grappen alleen op FB en Twitter hoef te lezen ...
[ Voor 20% gewijzigd door kenneth op 21-12-2012 14:29 ]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
.oisyn schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:28:
Are we dead yet?

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Tip: gewoon ver bij het vrijheidsbeeld vandaan blijven en you'll be fine

Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.