De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 226 ... 267 Laatste
Acties:
  • 997.375 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09 21:14

Hoogie2004

Whohooooo

De voorwaarden voor de gratis variant van de online TFS service van microsoft zijn bekend (sinds enkele weken geloof ik). De betaalde abonnementen volgen in 2013.

Erg interessant, in ieder geval voor hobby-gebruik, aangezien het 'FREE Plan' zeer uitgebreid is :)
TFS Free

Beschikbaar via http://tfs.visualstudio.com

[ Voor 21% gewijzigd door Hoogie2004 op 26-11-2012 19:16 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Volgens mij sinds BUILD2012; ik gebruik het iig sinds een paar weken, voor wat oude meuk vooralsnog weliswaar, en vind 't wel goed werken (maar ik ben dan ook tfs gewend).

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 26-11-2012 19:25 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:04

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op maandag 26 november 2012 @ 19:11:
De voorwaarden voor de gratis variant van de online TFS service van microsoft zijn bekend (sinds enkele weken geloof ik). De betaalde abonnementen volgen in 2013.

Erg interessant, in ieder geval voor hobby-gebruik, aangezien het 'FREE Plan' zeer uitgebreid is :)
[afbeelding]

Dat ziet er voor hobby projecten idd erg interessant uit. Morgen maar eens naar kijken :)
Edit: ah, ik had al een tfspreview account, die zijn al over gezet :)

[ Voor 5% gewijzigd door BM op 26-11-2012 19:35 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Mijn god zeg, wat zijn de reacties toch weer tenenkrommend..

nieuws: Advertenties eenvoudig uit te schakelen in Windows 8-apps

Werkelijk waar, wat is er gebeurd met even googlen voordat je onzin gaan spouwen in een comment. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Hoogie2004 schreef op maandag 26 november 2012 @ 19:11:

[afbeelding]

En een peperdure VS Professional licentie om er effectief gebruik van te maken zorgt ervoor dat je het nooit in de hobbysfeer zal kunnen gebruiken :p.

Nooit begrepen trouwens, gezien de populariteit van svn/git zou je verwachten dat ze TFS functionaliteit ook in de express versie uitgebreid zouden ondersteunen.

[ Voor 11% gewijzigd door boe2 op 26-11-2012 20:46 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

boe2 schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:45:
[...]

En een peperdure VS Professional licentie om er effectief gebruik van te maken zorgt ervoor dat je het nooit in de hobbysfeer zal kunnen gebruiken :p.

Nooit begrepen trouwens, gezien de populariteit van svn/git zou je verwachten dat ze TFS functionaliteit ook in de express versie uitgebreid zouden ondersteunen.
Hoe bedoel je dat. De VS 2012 Express editie biedt al TFS ondersteuning hoor....

Dat dat in 2010 niet het geval was is logisch, aangezien TFS 2012 ook een Express editie heeft, was het logisch om VS 2012 Express ook de TFS ondersteuning te geven.

[ Voor 31% gewijzigd door Hoogie2004 op 26-11-2012 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Visual Studio 2012 Update 1 available. http://blogs.msdn.com/b/somasegar/archive/2012/11/26/visual-studio-2012-update-1-now-available.aspx … We look forward to shipping more regularly. Love it.

[ Voor 27% gewijzigd door RobIII op 26-11-2012 22:31 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik neem aan dat iedereen hier wel hackernews in de gaten houd.

Is dit wellicht interessant: Apple's Module proposal to replace headers for C-based languages [pdf]
http://llvm.org/devmtg/2012-11/Gregor-Modules.pdf

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-09 19:20

StM

PrisonerOfPain kwam er vanmiddag ook al mee ;)

Wat mij betreft komt het vandaag nog. En ik denk dat we het ook weleens op korte termijn met Objective C kunnen gaan zien (als het bevalt) omdat Apple een patch voor clang in voorbereiding heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Grrrrrr. posts gaan hier ook te snel :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Pfffffffffffff.
Gister VS Express 2012 for Desktop geinstalleerd en daarna NuGet.
Vandaag VS Express 2012 for Web geinstalleerd. Bij het aanmaken van een nieuw project gelijk al een foutmelding :') Oplossing: NuGet deinstalleren en opnieuw installeren. Het lijkt wel negentienfuckingachtennegenting :{

Nieuw project gemaakt, oh shite, hij staat standaard op VB.NET -O-

Eerste indruk van VS2012 is nog niet echt positief :{ Hoewel ik de skin (als een van de weinigen?) best mooi vind.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Dat je er niet voor kunt kiezen om VB.Net weg te laten vind ik best wel een domper eigenlijk. Ik schrijf nooit wat in VB.Net. De UI vond ik echt een ramp. Grijs, zonder diepgang, en dan ook nog SCHREEUWERIGE LETTERS IN HET MENU. Met een plugin en een registry hack kon ik dat er redelijk makkelijk uit krijgen... gelukkig. :)

* Alex) is geen liefhebber van Metro-style

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 22:59

alienfruit

the alien you never expected

[b]BikkelZ schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:18:Je hebt die aandelen voor $600 per stuk gekocht?? 8)7
Eigenlijk bij 558$US volgens mij. :+

Overigens ook een sollicitatiegesprek gehad. Altijd hetzelfde, vragen ze hoe zou je dit oplossen en halverwege het uitleggen denk je hmm een andere methode werkt misschien beter. Ik probeer het eigenlijk liever zelf uit :X Hopelijk loopt het allemaal goed af O-) Hopelijk hoor positief nieuws deze week :)

[ Voor 43% gewijzigd door alienfruit op 27-11-2012 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

BtM909 schreef op maandag 26 november 2012 @ 23:13:
Is dit wellicht interessant: Apple's Module proposal to replace headers for C-based languages [pdf]
http://llvm.org/devmtg/2012-11/Gregor-Modules.pdf
Er is niets van Apple bij, Doug Gregor is al jaren actief binnen de C++ working group en het concept van Modules is 8 jaar geleden al voorgesteld :). Doug's "voorstel" is gewoon de meest recente versie van het modules proposal

[ Voor 27% gewijzigd door .oisyn op 27-11-2012 01:26 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Hier betaal je 25euro om je kaart te blokkeren en nog zo'n bedrag voor een nieuwe kaart :P En natuurlijk 1.5euro als je geld uit de muur trekt bij een andere bank :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
.oisyn schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 01:20:
[...]

[...]

Er is niets van Apple bij, Doug Gregor is al jaren actief binnen de C++ working group en het concept van Modules is 8 jaar geleden al voorgesteld :). Doug's "voorstel" is gewoon de meest recente versie van het modules proposal
Dit dus. Wat ik wel jammer vind is dat het na 8 jaar nog steeds niet geimplementeerd is :(. Ik vind dit systeem toch veel mooier dan #include :P. Ik had eigenlijk zelf een beetje gehoopt dat het in C++11 zou zetten maar helaas XD. Laten we hopen dat het bij de volgende versie van de standaard het er wel in zit (wanneer dat ook mag wezen :))

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:32
Wie heeft ooit bedacht dat strtok gaat tokenisen op 1 karakter. Dus net maar weer mijn eigen implementatie geschreven met behulp van strpos en substr.

LinkedIn - Collega worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

:/ Find in files op je project doen met als zoek term //TODO: en dan 95 hits krijgen :F

Misschien in de toekomst de code toch eens niet als todo lijst gaan gebruiken. Vaak zijn dat van die dingen waar je tegenaan loopt tijdens het ontwikkelen en even een kleine notitie maakt van "hier moet ik nog iets mee". Blijkt dat ik na een half jaartje bouwen eigenlijk alleen TODO's heb bijgezet en weinig heb weggewerkt... Aangezien we morgen de code ter review gaan geven aan een andere partij is het wel zo handig om het aantal todo's te verminderen :+
Sowieso staat er ook een groot aantal punten in die gewoon niet meer actueel zijn en gewoon weggegooid kunnen worden...

Daarnaast zo gaar als boter :'( Gisteren tot 0:00 van huis geweest omdat mijn pa in het ziekenhuis is opgenomen (ernstige aanval van vermoedelijk nierstenen) en daar allerlei dingen voor geregeld moesten worden. Als je dan thuis komt ben je over je vermoeidheid heen.... Best vervelend als je het dan 1:30 ziet worden en om 7:00 je wekker weer gaat... :O

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Jeuj! Vanmiddag bij een stel ambtenaren een document van ons verdedigen. Een ambtenaar had alvast aangegeven dat hij het er allemaal niet mee eens was.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
.Gertjan. schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:04:
:/ Find in files op je project doen met als zoek term //TODO: en dan 95 hits krijgen :F

Misschien in de toekomst de code toch eens niet als todo lijst gaan gebruiken. Vaak zijn dat van die dingen waar je tegenaan loopt tijdens het ontwikkelen en even een kleine notitie maakt van "hier moet ik nog iets mee". Blijkt dat ik na een half jaartje bouwen eigenlijk alleen TODO's heb bijgezet en weinig heb weggewerkt... Aangezien we morgen de code ter review gaan geven aan een andere partij is het wel zo handig om het aantal todo's te verminderen :+
Hoe groot is het project dan? Ik vind TODO's in de code iig wel getuigen van goed omgaan met prioriteiten. Onder tijdsdruk kun je niet altijd alles perfect doen. Ik werk ze meestal pas weg als ik daarna onderhoud of uitbreiding moet doen op zo'n stuk en het me dan in de weg gaat zitten. Of als het echt te erg aan me knaagt. :P

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Michali schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:12:
[...]

Hoe groot is het project dan? Ik vind TODO's in de code iig wel getuigen van goed omgaan met prioriteiten. Onder tijdsdruk kun je niet altijd alles perfect doen. Ik werk ze meestal pas weg als ik daarna onderhoud of uitbreiding moet doen op zo'n stuk en het me dan in de weg gaat zitten. Of als het echt te erg aan me knaagt. :P
Een kleine 600 files met redelijk wat code, verdeeld over een kleine 7 projecten. Dus op zich valt het nogal mee. Het is inderdaad vooral finetuning, zo stonden er bij een aantal unittests nog todo's van randscenario's die ik nog wilde testen (90% van de situaties wordt al afgevangen, maar perfectionisme wint bij mij ;) ), maar ook todo's over extra checks (bijvoorbeeld checken of een resultaatcontainer niet null is terwijl de bll laag dat nooit terug zal geven).

Eigenlijk valt het wel mee voor een project waar een half jaar lang aan gewerkt is en waar een tijdje nog een andere ontwikkelaar mee heeft gebouwd. Je hebt wel gelijk dat het een goed teken is dat er dingen opvallen in de code en deze gevlagd worden om later eens te beoordelen. Maar dan moet je later wel de tijd nemen om dat te doen, en dat schiet er nog wel eens bij in :P

Ben erg benieuwd naar de review eigenlijk... Normaal review ik de code van anderen. Hoewel ik mijn werk zelf als redelijk goed beschouw ben ik benieuwd wat er uit komt. Development is vaak toch op smaak gebaseerd dus er zal allicht iets uit komen. En ik ben sowieso wel benieuwd naar eventuele verbeterpunten zodat ik er ook wat wijzer van wordt. In tegenstelling tot de partijen die ik gereviewd heb zal ik niet snel mijn hakken in het zand zetten maar proberen er iets van te leren of mij op zijn minst te verdedigen met goede argumenten. Het meest epische dat ik ooit heb gehoord van een gereviewde partij was: "ow, maar beveiliging en herbruikbaarheid is niet zo belangrijk en hebben we niet hoog in het vaandel staan in dit project"... :F

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:06

ZaZ

Tweakers abonnee

Sowieso staat er ook een groot aantal punten in die gewoon niet meer actueel zijn en gewoon weggegooid kunnen worden...

Daarnaast zo gaar als boter :'( Gisteren tot 0:00 van huis geweest omdat mijn pa in het ziekenhuis is opgenomen (ernstige aanval van vermoedelijk nierstenen) en daar allerlei dingen voor geregeld moesten worden. Als je dan thuis komt ben je over je vermoeidheid heen.... Best vervelend als je het dan 1:30 ziet worden en om 7:00 je wekker weer gaat... :O
Waarom een 'find in files' doen op TODO? Die verschijnen toch automatisch in je task list met de default settings?

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

ZaZ schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:25:
[...]

Waarom een 'find in files' doen op TODO? Die verschijnen toch automatisch in je task list met de default settings?
Ook niet altijd even consistent volgens mij (tenminste in VS2008 en VS2010 alleen bij een rebuild en daarna verdwenen ze soms).

Ik weet daarnaast ook niet of hij alle todo's dan oppikt (bijvoorbeeld ook in CSS/JS). Met //TODO: in de find in files werkt het ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Dat is wel een handige feature van JetBrains (PHPStorm, WebStorm, etc). Die trackt TODO's in comments en geeft je altijd een mooi overzichtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sardaukar
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 15:00
Hmmm. Vandaag bezig met een POC'je om te kijken of Microsoft LightSwitch iets voor ons kan betekenen. Ben benieuwd.

Iemand anders al eens iets met LightSwitch gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:22
Sardaukar schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:47:
Hmmm. Vandaag bezig met een POC'je om te kijken of Microsoft LightSwitch iets voor ons kan betekenen. Ben benieuwd.

Iemand anders al eens iets met LightSwitch gedaan?
Heb er zelf (nog) niks mee gedaan, maar ben momenteel te druk met school & iOS om weer met Microsoft te werken ;). Het staat op mijn TODO lijstje (net zoals bij .Gertjan. ook veelste groot! :( )

Ben benieuwd! Deel je (gedeeltelijk) je ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sardaukar
GoTCoast schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:50:
[...]
Ben benieuwd! Deel je (gedeeltelijk) je ervaringen?
Ja, dat zou ik nog wel eens kunnen doen (in een apart topic). Misschien ook handig voor mezelf om ergens na te kunnen lezen wat ik er van vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archiebald
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-09 08:05

Wat je ook kan doen, is een build server opzetten met Jenkins CI. Daar de tasks scanner plugin ( https://wiki.jenkins-ci.o...NKINS/Task+Scanner+Plugin ) aan toevoegen. Daar heb je 3 niveau's, low, normal en high. Mag je zelf bepalen welke keywords je daarvoor gebruikt. Jenkins CI geeft je dan een mooi overzichtje van waar het staat en je kunt het de geschiedenis van het aantal open tasks mooi terugzien in een grafiekje. Is best verslavend om die grafiek zo snel mogelijk naar 0 te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 15:04

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, die laat hier alleen heel lang een splashscreen zien, en verder lijkt ie bijzonder weinig te doen :?

Edit: volgens mij is mijn VS installatie een beetje stuk. Via programs and features kan ik ook niet in 'change installation' komen, die blijft ook hangen op het splashscreen, ff verder zoeken :p

[ Voor 30% gewijzigd door BM op 27-11-2012 10:36 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Heerlijk, dat SharePoint. Vooral als je aanpassingen wilt doen aan standaardcomponenten.

De afgelopen 3 jaar zijn er hier diverse aanpassingen gedaan aan de "asset picker", een standaardcomponent waarmee een eindgebruiker op een redelijk gebruiksvriendelijke wijze een item (zoals een document) kan selecteren. Niet al deze wijzigingen zijn goed gedocumenteerd waardoor het nu maar gokken is waarom die aanpassingen zijn gedaan. De aangepaste asset picker is gedeployed naar <spweb>/_layouts/projectnaam/Assetpicker.aspx, en gebruikt verder dezelfde code behind als de originele asset picker. D.m.v. een HTTP-module worden alle requests geredirect naar onze eigen assetpicker. Op SP2007 werkt dit goed.

Echter, we zijn bezig met een upgrade naar SP2010. Daar lijkt de redirect ineens niet meer te gebeuren, en sommige functionaliteit ontbreekt dus ineens. Het wordt nog leuker: als ik rechtstreeks <spweb>/_layouts/projectnaam/assetpicker.aspx opvraag volgt een redirect naar de oorspronkelijke asset picker - <spweb>/_layouts/assetportalbrowser.aspx.

Met ReSharper heb ik eens door de (decompiled) sources gekeken: SharePoint kijkt nu actief naar de opgevraagde URL en doet een Response.Redirect als deze ongelijk is aan <spweb>/_layouts/assetportalbrowser.aspx. De custom code werkt dus niet meer en ik kan niks veranderen aan SharePoint's eigen asset picker.

Afbeeldingslocatie: http://xkcd.nl/e6b/c19e0be74b5e
Wáárom? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Schijnbaar omdat men de originele assetpicker aan liep te passen :+

Vermoedelijk zit er een risico aan vast om dat component aan te passen...

[ Voor 36% gewijzigd door Hoogie2004 op 27-11-2012 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTWZZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2021

MTWZZ

One life, live it!

Fuuuuu!!
In VS2012 zijn de SQL projecten ondergebracht in de SQL Server Development Tools (SSDT) die het VS2010 database project vervangt. Prima, heel fijn met allemaal nieuwe functionaliteit etc. Alleen is nu de hele API internal gemaakt :( Weg extensibility!

Waarom Microsoft? Waarom? :N

Nu met Land Rover Series 3 en Defender 90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Evilbee schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 08:49:
Wie heeft ooit bedacht dat strtok gaat tokenisen op 1 karakter. Dus net maar weer mijn eigen implementatie geschreven met behulp van strpos en substr.
't is sowieso een boutfunctie omdat ie de bron aanpast.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 17:46
Hydra schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:11:
Een ambtenaar had alvast aangegeven dat hij het er allemaal niet mee eens was.
Maar dat is zo zeldzaam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Het is nieteens vrijdag en iedereen is zo stil hier :D. Heeft iedereen het zo druk?

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Rutix schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:09:
Het is nieteens vrijdag en iedereen is zo stil hier :D. Heeft iedereen het zo druk?
Ik wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Voor de verandering wel :+

En ik haat registration walls :( Zeker als het gaat om gratis informatie (echt gratis, niet dat je betaalt met je persoonsgegevens).

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
www.bugmenot.com is dan best handig, of www.10minutemail.com. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Hah! directwonen.nl staat op bugmenot.com :D Ik kende de site, had alleen niet gedacht dat een Nederlandse organisatie ertussen zou staan. Blijkbaar is bugmenot flink gegroeid in de afgelopen jaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 13:15

TheNephilim

Wtfuzzle

Aan het wachten op een telefoontje... ondertussen wat aan het lezen over SEO. Hij zou me tussen 2 en half 3 terugbellen, heb eigenlijk een hekel aan teruggebeld worden. Ik zit er nu gewoon op te wachten en om nu aan langlopende andere dingen te beginnen lukt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solopher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 14:55
Ik ben aan het wachten totdat mijn shelljob klaar is met het downloaden / processen van afbeeldingen van leveranciers van deze webshop.

Ik heb het eerst in kleine onderdelen getest, en nu is hij dus alle afbeeldingen aan het dowloaden / processen.

code:
1
Downloaden van 10881 Va... afbeeldingen voltooid

Hij is nu nog aan het processen, duurt al met al nog best wel lang :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Jij wil veertien maanden te hoge huur betalen voor een jaar wonen? ;)

Visual Studio. :(

Nieuw Class Library-project gemaakt, code getikt, gebouwd, alles pais en vree. Voeg ik een referentie toe naar dat project aan een ander project: BAM. Circular dependency, zoek het maar uit.

De gebruikelijke checks wezen niets uit, tijd voor shotgun debugging. Clean solution: zelfde fout. Restart Visual Studio: eender. Wait, what?

Dus ik verwijder het project en sluit Visual Studio weer. Dan hernoem ik de projectdirectory, start VS weer, voeg nogmaals een Class Library met exact dezelfde naam toe, plak de code er weer in en ja hoor: het werkt.

[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 27-11-2012 14:45 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 26-09 16:30
CodeCaster schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:43:
X bedrag voor Y tijd met Z wachtlijst, ieder moet voor zichzelf bepalen of het dat waard is :)

Als ze 12 maanden en 'normale huur' zouden vragen dan hadden ze ook wachtlijsten waarschijnlijk :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik wil een gek vinden die dat wil O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

WTF. VS2012 Update 1 geïnstalleerd, is m'n Help Viewer naar de klote. Herinstalleren werkt niet, dan klaagt ie:
The location you specified for installing Help content is invalid, or you do not have permission to access it.
Prima. OK. Weg applicatie. Mag ik dat nog ergens instellen dan? Nu kan ik het waarschijnlijk alleen fixen door heel VS te herinstalleren. Weg productiviteit. Dat kan niet, MS, echt niet.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solopher
Waarom doet hij het in stappen van 500 afbeeldingen wel maar als ik 10000 afbeeldingen wil processen gaat hij stuk :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarilo
  • Laatst online: 18-09 16:54
Solopher schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:03:
Waarom doet hij het in stappen van 500 afbeeldingen wel maar als ik 10000 afbeeldingen wil processen gaat hij stuk :(.
Geheugengebruik, connectie time-out, etc.

Zijn nogal wat dingen die stuk kunnen gaan natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solopher
Het downloaden gaat wel goed :P, het resizen van de afbeeldingen ook, hij vind alleen mijn update query niet echt fijn lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 23:10
Wanneer je SQL gebruikt: Niks te maken met de limit van de IN () statement in een query? Heeft maximum van 1100 (zoiets) variabelen in 1 query...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sardaukar
Misschien moet je dat dan ook niet doen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0wl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-01 17:22
Ik ben best open-minded maar RPG vind ik nu echt een k*t taal. :( Achja, nog een uurtje doorbijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik ben ook meer een Shooter fan, programmeren in RPG is niet mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 22:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

diabolofan schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:59:
Wanneer je SQL gebruikt: Niks te maken met de limit van de IN () statement in een query? Heeft maximum van 1100 (zoiets) variabelen in 1 query...
Misschien niet helemaal het juiste topic, maar ik vond het wel typisch.
Vandaag liep ik tegen een beperking aan van Unix (AIX was het om precies te zijn). Ik wilde gewoon een chmod uitvoeren op een hele directory.

Er stonden 15k bestanden in. Dat vond hij niet zo leuk. Too many arguments kreeg ik naar m'n hoofd.
Dat was op zich niet zo erg, de bestanden waren genummerd, dus ik probeer een reeks van 1000.. zelfde fout. ;(

Uiteindelijk heb ik ctrl-a in Filezilla gedaan en toen werkte het wel. Die stuurt gewoon per stuk het commando. :z

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauwsa
  • Laatst online: 10-09 20:43
PromWarMachine schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:12:
[...]

Vandaag liep ik tegen een beperking aan van Unix (AIX was het om precies te zijn). Ik wilde gewoon een chmod uitvoeren op een hele directory.

Er stonden 15k bestanden in. Dat vond hij niet zo leuk. Too many arguments kreeg ik naar m'n hoofd.
Dat was op zich niet zo erg, de bestanden waren genummerd, dus ik probeer een reeks van 1000.. zelfde fout. ;(

Uiteindelijk heb ik ctrl-a in Filezilla gedaan en toen werkte het wel. Die stuurt gewoon per stuk het commando. :z
Gewoon Dos 1.0 installeren, meteen het probleem weg met chmod O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
[...]

for foo in `ls *`; do chmod <mode> $foo; done ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:45
[...]

Dus je deed zeg maar chmod 744 file1 file2 file3, en geen chmod 744 ./*? Met Filezilla 15000 keer chmod 774 iets sturen kost best wel veel tijd als je niet op hetzelfde LAN zit of niet beiden glasvezel heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM

StM

Nee je * doet een path name expansion vanuit de shell en dat is je probleem. Er zit geen verschil tussen de losse namen noemen en *. chmod -R 744 /path/to/folder werkt wel goed als het goed is. Je veranderd dan alleen wel de rechten van de map zelf ook.

[ Voor 17% gewijzigd door StM op 27-11-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 22:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

marcop23 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:20:
[...]

Dus je deed zeg maar chmod 744 file1 file2 file3, en geen chmod 744 ./*? Met Filezilla 15000 keer chmod 774 iets sturen kost best wel veel tijd als je niet op hetzelfde LAN zit of niet beiden glasvezel heeft...
Nee, ik deed chmod a+rw /dir/ec/to/ry/*
Was FTP naar lokale server, dus gewoon LAN uiteraard :)

Een scriptje had het snelst geweest, maar normaal gaat dit automatisch.
Eerst naar de directory browsen en dan chmod 666 * gaf zelfde resultaat trouwens.

[ Voor 7% gewijzigd door PromWarMachine op 27-11-2012 16:23 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Crap ik verslik me in m'n koffie... :/

chmod is altijd een leuke bezigheid op grote directories inderdaad, vooral als het via remote ftp moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0wl
Meestal als ik de mode en/of de owner van files en directories wijzig doe ik iets als volgt:

code:
1
2
find . -type d -exec chmod 755 {} \;
find . -type f -exec chmod 644 {} \;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 26-09 16:30
Yup, die * wordt dus 'expanded' naar file1 file2 file3 file4 file5 etc ... en dan loop je al snel tegen het max aantal parameters aan. Dit doet je shell voordat het de lijst parameters naar chmod stuurt.

Vandaar de 'trucjes' zoals via je FTP-programma, G33rt's commando of
Bash:
1
find . -type f -exec chmod 666 {} \;

Edit: Euj, kruip eens niet voor :+ Of 666 hier de beste voor is weet ik niet, ik neem maar een voorbeeld over. Beter is het eigenlijk om een group aan te maken en die aan de bestanden te hangen.

[ Voor 23% gewijzigd door Paul op 27-11-2012 16:34 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
jeej ik heb mijn mechanische keyboard :). En hij typt super lekker en maakt helemaal niet zoveel geluid als je niet bottomed out :). Ik maakte me daar een beetje zorgen om omdat mensen hier zeiden dat hij nog best wel veel geluid maakte maar dat doet die alleen als je erop ramt en de toetsen helemaal indrukt. ;)

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Rutix schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:56:
jeej ik heb mijn mechanische keyboard :). En hij typt super lekker en maakt helemaal niet zoveel geluid als je niet bottomed out :). Ik maakte me daar een beetje zorgen om omdat mensen hier zeiden dat hij nog best wel veel geluid maakte maar dat doet die alleen als je erop ramt en de toetsen helemaal indrukt. ;)
Nice! ^^

En inderdaad, echt veel lawaai maken ze (MX Brown) ook weer niet vergeleken met veel membraan toetsenborden. Ik moet mezelf nog leren denk ik om ze niet helemaal in te drukken, doe ik eigenlijk altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
TheNephilim schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:59:
[...]

En inderdaad, echt veel lawaai maken ze (MX Brown) ook weer niet vergeleken met veel membraan toetsenborden. Ik moet mezelf nog leren denk ik om ze niet helemaal in te drukken, doe ik eigenlijk altijd.
Hier hetzelfde, moet er ook nog aan wennen.
Maar zelfs door bottom out vind ik het nog geen eens zoveel lawaai maken.

Mis gewoon als ik alleen op mijn laptop aan het werk ben, mijn heerlijke DAS Keyboard.

@Rutix, welke toetsenbord is het eindelijk geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Rutix schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:56:
Beetje zoals m'n collega. Die maakt er nogal een punt van dat 'ie zo'n KB heeft :)

(hij heeft net wel een shiny macbook air gekocht dus ik hoop dat 'ie hem niet meer gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
GoTCoast schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:01:
[...]

Hier hetzelfde, moet er ook nog aan wennen.
Maar zelfs door bottom out vind ik het nog geen eens zoveel lawaai maken.

Mis gewoon als ik alleen op mijn laptop aan het werk ben, mijn heerlijke DAS Keyboard.

@Rutix, welke toetsenbord is het eindelijk geworden?
Ik heb de Das Keyboard Model S : Professional US Silent gekocht. Dus dezelfde als jou alleen met opgedrukte letters ;).
Hydra schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:03:
[...]

Beetje zoals m'n collega. Die maakt er nogal een punt van dat 'ie zo'n KB heeft :)

(hij heeft net wel een shiny macbook air gekocht dus ik hoop dat 'ie hem niet meer gebruikt)
Ik snap wat je bedoelt ;). We hebben hier iemand waar het lijkt of die al een mechanische keyboard heeft zo hard ramt die erop :P. Hoop dus dat hij geen mechanische koopt xD. Ik typ over het algemeen rustig en dus merk ik niet zoveel geluidverschil. Het aanslaan klinkt wel heel anders :) dus ik ben tevreden.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

[...]

Is niet wetmatig, dus mag je terugvorderen (goeie tip: doe dat achteraf, want als je vantevoren gaat miepen dan wordt de kans 0 dat je daadwerkelijk het huis krijgt toegewezen :))
Korben schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:58:
WTF. VS2012 Update 1 geïnstalleerd, is m'n Help Viewer naar de klote. Herinstalleren werkt niet, dan klaagt ie:
Heb ik totaal geen last van :)

[ Voor 25% gewijzigd door BtM909 op 27-11-2012 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

BtM909 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 18:11:
[...]

Is niet wetmatig, dus mag je terugvorderen (goeie tip: doe dat achteraf, want als je vantevoren gaat miepen dan wordt de kans 0 dat je daadwerkelijk het huis krijgt toegewezen :))
Dat wist ik niet eens. We gaan het uiteindelijk via iemand anders doen en de afzetfactor is bij hem niet aanwezig. We vragen alleen een maand borg, die krijgt de huurder (natuurlijk netjes met rente) terug.

Maargoed, nu dankzij de bugmenot-login toch even kunnen spieken wat marktconform is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Laatst online: 26-09 22:30
kenneth schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 18:46:
[...]
Dat wist ik niet eens. We gaan het uiteindelijk via iemand anders doen en de afzetfactor is bij hem niet aanwezig. We vragen alleen een maand borg, die krijgt de huurder (natuurlijk netjes met rente) terug.

Maargoed, nu dankzij de bugmenot-login toch even kunnen spieken wat marktconform is :)
Maan waarborg valt nog goed mee. Ik moest 3 maanden waarborg storten (banken hebben hiervoor een speciale huurwaarborgrekening), wat toch wel een hoop was. Meestal als je huurt (in BE) is het 2 maanden huurwaarborg dat je moet storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Gebruikt iemand die help viewer? Ik zit eigenlijk altijd via google op msdn zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

D-Raven schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:28:
Gebruikt iemand die help viewer? Ik zit eigenlijk altijd via google op msdn zelf.
Met enige regelmaat, maar niet expres :+ Meestal begint dat ding te laden als ik per ongeluk op de F1 knop ram... Vroeger was dat ding ook nog ontzettend traag, als je dan per ongeluk op de F1 ramde kon je gerust koffie halen.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solopher
Mijn probleempje van vanmiddag:
De database verbinding was weg :P, split nu mijn resultaten op per 500 en download/process dat gedeelte en update dan de tabel weer, dit werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
D-Raven schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:28:
Ik wel. De help in VS2012 start elke keer een nieuw firefox scherm ipv een nieuwe tab dus ik ben een beetje gedwongen ;).

On another note: Enige wat ik een beetje mis is een pols steun bij me DAS keyboard. Ik had er eentje bij me logitech keyboard en ben daar nu wel een beetje aan gewend maar de DAS keyboard heeft dat niet.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vBulletin upgrade 'stopt/faalt/is al 5 uren bezig' bij versie 5.0 Alpha 27 :F ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-09 21:21
Meh.... Het laatste uur al op zoek naar de mensen die het hadden over nabetaling en wat te doen als je werkgever zich daar niet aan houdt (eind van het contract en dan een deel van je salaris (vakantiegeld bijvoorbeeld) niet uitbetalen). Helaas kan ik het niet vinden omdat de zoekfunctie in fora niet werkt met een specifieke zin maar met losse woorden... Zucht. Wie kan me helpen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:12
Pfff... Moet voor school een SVN gebruiken die op een schoolserver draait, geraak ik er niet aan -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM

StM

Dan maak je een lokale git repo en push je achteraf naar SVN? :+

[ Voor 16% gewijzigd door StM op 27-11-2012 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solopher
Vanavond even met VS 2012 Express aan 't spelen geweest, iets heel simpels om te proberen.
Het stuurt een berichtje naar Twitter :D.

Alleen, vroegah had je in VS een optie om een setup te maken. Nu heb ik al even gezocht maar dit zit dus niet in de Express editie.
Nu maar een alternatief gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Merethil schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 21:10:
Meh.... Het laatste uur al op zoek naar de mensen die het hadden over nabetaling en wat te doen als je werkgever zich daar niet aan houdt (eind van het contract en dan een deel van je salaris (vakantiegeld bijvoorbeeld) niet uitbetalen). Helaas kan ik het niet vinden omdat de zoekfunctie in fora niet werkt met een specifieke zin maar met losse woorden... Zucht. Wie kan me helpen? :P
Als hij niet aan zijn verplichtingen voldoet zou ik juridsche hulp inschakelen. Je moet sowieso zoveel mogelijk op papier hebben, dus je verlof registratie, opgebouwde tegoeden, etc.

Ik heb een dergelijke situatie meegemaakt en dat resulteerde in een gigantisch getouwtrek. Uiteindelijk de zaak aan de rechtsbijstand overhandigd. Pas na een jaar kreeg ik gerechtigheid en ben ik door de rechter in het gelijk gesteld. En zelfs toen wilden hij niet betalen :/ ... Toen de deurwaarder werd ingeschakeld kreeg ik het geld...

Oude baas weigerde de vakantieuren en vakantiegeld uit te keren en weigerde een getuigschrift te verstrekken. Hij wist dat hij fout was, maar probeerde gewoon te rekken en te vevelen. Uiteindelijk het geld inclusief 50+% rente (bij niet betalen van loon loopt die boete erg snel op).

Hoop niet voor je dat je in een vergelijkbare situatie komt... Het heeft mij een hoop stress opgeleverd en ontnam mij het plezier van mijn nieuwe baan... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m1dnigh7
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-09 15:19
Ik had vandaag een discussie met een nogal eigenwijze medestudent. Het ging er hem om dat een break statement nooit zou mogen gebruikt worden bij programmeren, net zoals een while lus.

Ik vind het nogal kort door de bocht om te zeggen dat een break nooit mag gebruikt worden? Het kan toch in sommige gevallen (korte for lussen) een duidelijke leesbare structuur vormen en dus geen nadeel vormen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
m1dnigh7 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:42:
Ik had vandaag een discussie met een nogal eigenwijze medestudent. Het ging er hem om dat een break statement nooit zou mogen gebruikt worden bij programmeren, net zoals een while lus.

Ik vind het nogal kort door de bocht om te zeggen dat een break nooit mag gebruikt worden? Het kan toch in sommige gevallen (korte for lussen) een duidelijke leesbare structuur vormen en dus geen nadeel vormen?
Sowieso kan je 1 case bedenken waar hij wel moet: de switch-case.
En de while lus gebruik ik nog regelmatig, vaak een functie die true/false returned als condition.

Soms gebruik ik ook de break bij for-lussen in een for-lus, dat hij dus uit alle lussen moet springen.

Maw: hij is eigenwijs en iets te kort door de bocht. Als er maar geen GOTO wordt gebruikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0wl
m1dnigh7 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:42:

En waarom zou je precies een break statement nooit mogen gebruiken?

Als je nette en leesbare code schrijft is er geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:40

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Crosspost vanuit het Arduino topic:

Ik ben vandaag bezig geweest met robotjes voor een schoolproject, gebaseerd op Arduino. Je moest een robotje maken die ingezet kan worden in een rampgebied. Ik ben vandaag bezig geweest met obstakelontwijking. Ik heb nog 9 dagen de tijd om hem, samen met mijn groepje, af te maken.
Zie hier voor meer:
F.West98 in "[Discussie] Arduino-topic"

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:34
GoTCoast schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 23:00:
[...] Soms gebruik ik ook de break bij for-lussen in een for-lus, dat hij dus uit alle lussen moet springen.

Maw: hij is eigenwijs en iets te kort door de bocht. Als er maar geen GOTO wordt gebruikt!
Lol die goto kan je ook gebruiken om uit for-lussen te springen. Mooi (slecht) voorbeeld is de onderste op deze pagina: MSDN: goto (C# Reference)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Laatst online: 26-05 17:08
.oisyn schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 01:20:
[...]

[...]

Mja goed wie er uiteindelijk met het voorstel kwam is natuurlijk niet héél relevant, belangrijker is dat het uit de clang hoek komt en er daarmee uiteindelijk wel iets werkbaars geproduceerd kan worden. Verder is al vaker gebleken dat bewezen implementaties uiteindelijk makkelijker in de standard komen (boost). Kortom het lijkt een stap in de goede richting te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Oh maar dat het in de standaard komt is zo goed als een gegeven :). De working group was vziw positief over het voorstel, alleen was het nog niet klaar genoeg voor C++11. Ze vinden het belangrijk genoeg om 't eerder te releasen dan de volgende standaard ("too important to wait for another standard after C++0x before being published"), dus 't wordt waarschijnlijk TR2. Waarschijnlijk wordt oorzaak en gevolg nu zelfs omgedraaid, en is het feit dat het een TR2 ding is de reden dat Doug er nu mee bezig is :).

Ik hoop van harte dat het zo snel mogelijk beschikbaar is in gangbare compilers. Headers zijn een hel, en ze maken een taal als C++ hopeloos verouderd tov moderne talen als C# en Java.

[ Voor 42% gewijzigd door .oisyn op 28-11-2012 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Laatst online: 01:30
Vandaag weer een dagje alles documenteren in m'n scriptie. Geen zin in. Moet ook nog redenen gaan bedenken waarom ik welke javascript frameworks en .NET interface talen wil overwegen. Waarschijnlijk bekijk ik gewoon de populairste lijstjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-09 16:08
http://tryruby.org/levels/1/challenges/0

Best grappig gedaan :)

Gefelicigeert Erwin!

[ Voor 21% gewijzigd door Geerrrt op 28-11-2012 09:16 ]

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kips
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-09 22:12
Erwin537 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 08:44:
Vandaag weer een dagje alles documenteren in m'n scriptie. Geen zin in. Moet ook nog redenen gaan bedenken waarom ik welke javascript frameworks en .NET interface talen wil overwegen. Waarschijnlijk bekijk ik gewoon de populairste lijstjes.
en je moet een taartje eten/biertje drinken!

gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
Dank u, vanmiddag ga ik maar even naar de Sligro hier tegenover om te kijken of er iets lekkers is om te trakteren. Ik heb hier op kantoor helaas nog geen felicitaties gehad, dus denk dat ik het maar op dit topic moet tracteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Feli :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Hier weer eens iets vaags met gebruikersrechten... ik krijg een lege pagina, mijn collega niet. 8)7

@Erwin537: gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Gefeliciteerd Erwin! :D

Dude, ik slik net een Ibuprofen met een beetje energy drink (was voorhanden), maar volgens mij lost ie meteen op ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayr
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 16:01
F.West98 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 23:08:
Crosspost vanuit het Arduino topic:

Ik ben vandaag bezig geweest met robotjes voor een schoolproject, gebaseerd op Arduino. Je moest een robotje maken die ingezet kan worden in een rampgebied. Ik ben vandaag bezig geweest met obstakelontwijking. Ik heb nog 9 dagen de tijd om hem, samen met mijn groepje, af te maken.
Zie hier voor meer:
F.West98 in "[Discussie] Arduino-topic"
Gaaf! hebben wij ook ooit eens gemaakt op basis van zo'n robo32 bordje. Wel jammer was dat de ir afstandssensoren 2 meetbereiken hadden waardoor grote afstanden soms verkeerd werden gemeten. De Ping sensoren waren toen wel een verademing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0wl
Leuk vormgegeven :9

Tijdens de middagpauze maar even mee spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Puff, vandaag van 14 tot 18u sollicitatiegesprekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
Even mee gespeeld, best leuk gedaan. Zie het nog niet snel gebeuren, maar misschien dat ik in de toekomst nog eens naar RoR wil gaan kijken.
alienfruit schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:46:
Puff, vandaag van 14 tot 18u sollicitatiegesprekken
Succes!

En nogmaals bedankt voor alle felicitaties :)
Pagina: 1 ... 226 ... 267 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.