De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 221 ... 267 Laatste
Acties:
  • 997.377 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:37
Azerty is waarschijnlijk veel moeilijker te verkrijgen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Down schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:38:
[video]

Interessant stuk van Tekpub waarom javascript steeds belangrijker wordt :)
Dat ziet er goed uit. Wist het punt over scoping nog niet. :) Daarnaast ben ik op dit moment bezig met backbone, ook erg interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heuj, kernel panic!
Mac, It just works :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellos
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 17:22
Ook al eens gehad ja, 1 snapshot van je laatste beeld en dan vervolgens overlayed met in 38 talen please restart ofzo, zoveel beter dan een bsod.

Btw bsod generator voor windows heb ik hier nog wel :P

http://download.sysinternals.com/files/NotMyFault.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curvemod
  • Laatst online: 22-09 09:15
Down schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:38:
[video]
Interessant stuk van Tekpub waarom javascript steeds belangrijker wordt :)
Jup, ik denk dat het als webdeveloper steeds belangrijker wordt om daar goed in te zijn, zeker over een jaar of 2. Ik denk dat je je echt kan onderscheiden als je goed bent in Javascript, er zijn maar heel weinig mensen die dat kunnen :)
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 20:55:
[...]
Dat ziet er goed uit. Wist het punt over scoping nog niet. :) Daarnaast ben ik op dit moment bezig met backbone, ook erg interessant.
Dan moet je het boek van Douglas Crockford lezen hé, eerste seconden de video :P Serieus wel één van de beste Javascript boeken

[ Voor 29% gewijzigd door curvemod op 21-11-2012 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-09 16:39
Filmpje over javascript was erg interessant. Ik ben op het moment bezig met een HTML5 game voor een sinterklaas surprise (vroeg begonnen omdat ik het op mijn gemakje wil doen en eerst wilde kijken of het een beetje werkt). Heb af en toe nog wel problemen met het goed schrijven en het correct gebruiken van namespaces. De manier met het simuleren van classes kende ik echter nog niet.

Vanavond ga ik eens kijken of ik daar mee aan de slag kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:08

Haan

dotnetter

Ik kom net een productieserver van een klant tegen, waar ruim 2 jaar naar een database gelogd wordt op INFO level. Opzich prima natuurlijk, maar er is niemand die daar iets van wist, en er gebeurt dus ook niks mee, noch wordt er iets gedaan aan onderhoud. Resultaat: 2,5 miljoen records :X Nu aangepast dat alles ouder dan 90 dagen er uit gegooid wordt, lijkt me wel prima voor iets dat toch niet wordt gebruikt ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archiebald
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
2,5 miljoen records is toch niet veel? Wel slecht dat niemand het wist, en dat het 2 jaar moet duren voordat iemand erachter komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Aargh. Op de live website is opeens (in iOS) een render bug icm roteren die op de test omgeving niet is, terwijl de code precies het zelfde is. Wat een leuk begin van de dag ... :{

Daarnaast zijn ze ook nog eens aan het verbouwen op de verdieping hier boven, dus constant lawaai. 8)7

-- edit --

Zucht; het was dus de Mobile Tools module van Drupal die zelf <meta>'s toevoegde. Fixed.

[ Voor 37% gewijzigd door OkkE op 21-11-2012 09:55 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jhuiting schreef op woensdag 21 november 2012 @ 07:50:
[...]

Jup, ik denk dat het als webdeveloper steeds belangrijker wordt om daar goed in te zijn, zeker over een jaar of 2. Ik denk dat je je echt kan onderscheiden als je goed bent in Javascript, er zijn maar heel weinig mensen die dat kunnen :)

[...]

Dan moet je het boek van Douglas Crockford lezen hé, eerste seconden de video :P Serieus wel één van de beste Javascript boeken
Staat op de lijst :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Hehe, windows extensie omdraaien xD, lekker evil..

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=umU8TItftjA&feature=player_embedded]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seikeau
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-09-2024
wsitedesign schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:09:

[video]
DAMN WINDOWS HOW CAN YOU LET THIS HAPPENED ! ! ! ! ! !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 13:15

TheNephilim

Wtfuzzle

Oef, al die kleine dingen die nog gebeuren moeten. Het is lastig om je dan goed te concentreren en er dan eens fatsoenlijk voor te gaan zitten! :o Planning zit eigenlijk best vol, met nog een webshop in elkaar te zetten. Maar we buffelen vrolijk door, het is niet anders hè.

Waarom zit er maar 24 uur in een dag? Ik heb gewoon te weinig tijd om alles wat ik wil doen in een dag te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Argh, i18n/L10n |:(

Wait, let me rephrase that: mensen die i18n/L10n niet snappen |:(

Tijd dat we een fulltime L10n-engineer aannemen ...

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik snap niet dat dat anno nu, met Unicode en legio bijbehorende libraries, nog lastig moet zijn.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat er gewoon te weinig developers zijn die i18n / L10n meteen inbouwen. Dat zijn zaken die te vaak (onterecht) als nice-to-have worden bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayr
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 16:01

[video]
filename: ik_ben_een_leuk_plaatje_en_absoluut_geen_exe.jpg

*klik* > hacked! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-09 18:48

Dido

heforshe

CodeCaster schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:33:
Ik snap niet dat dat anno nu, met Unicode en legio bijbehorende libraries, nog lastig moet zijn.
Ik ben blij dat ik er af ben, maar tot voor kort zat ik te programmeren in een omgeving waar EBCDIC/ASCii vertalingen nog niet volledig goed ging, waar een taal en een land niet onderscheiden werden van elkaar en waar al die fancy "libraries" niet te implementeren waren.

En hoewel de taal waarin ik programmeerde een niche is, was het platform dat allerminst (IBM iSeries).

Niet iedereen heeft de luxe van de moderne tijden :P

Wat natuurlijk niet wegneemt dat ook onder degenen die die luxe wel hebben er genoeg zijn die niet weten hoe ze ermee om moeten gaan :)

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:47
Ruby:
1
2
irb(main):006:0> Something.datasift_client.getBalance 
DataSift::AccessDeniedError: You need to have credits or a valid subscription to use the API.

Mooi, als je credits op zijn kun je niet meer checken of je credits op zijn :/

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

messi schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:46:
Ruby:
1
2
irb(main):006:0> Something.datasift_client.getBalance 
DataSift::AccessDeniedError: You need to have credits or a valid subscription to use the API.

Mooi, als je credits op zijn kun je niet meer checken of je credits op zijn :/
Maar uit die foutmelding kun je dus concluderen dat je geen credit meer hebt toch? :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 14:19
Cloud schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:47:
[...]

Maar uit die foutmelding kun je dus concluderen dat je geen credit meer hebt toch? :P
It's not a bug, it's a feature? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:47
Cloud schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:47:
[...]

Of foute credentials hebt ingevoerd, de foutmelding is niet exclusief voor het niet hebben van credits :)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

SoaDmaggot schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:48:
[...]

It's not a bug, it's a feature? :X
:Y
messi schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:49:
[...]
Of foute credentials hebt ingevoerd, de foutmelding is niet exclusief voor het niet hebben van credits :)
Ik zag het :P Het was maar een geintje. Niet handig om daar één foutmelding voor de kiezen inderdaad.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:49

Firesphere

Yoshis before Hoshis

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

[video]
Ah, nu snap ik de XkCD van vandaag ook weer xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sh4wn schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:07:
[...]

:P
Zit trouwens een fout in :P
Collaborative editing can quickly become a textual rap battle fought with increasingly convoluted invocations of U+202a to U+202e.

spoiler:
the -> hte

[ Voor 19% gewijzigd door RobIII op 21-11-2012 12:45 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

[video]
RELEVANT:

LTR
Collaborative editing can quickly become a textual rap battle fought with increasingly convoluted invocations of U+202a to U+202e.

Kutzooi@ROB :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobIII schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:10:
[...]

:P
Zit trouwens een fout in :P
[afbeelding]

spoiler:
the -> hte
Wat jouw fout betreft, deed me aan het volgende denken:
Fi yuo cna raed tihs, yuo hvae a sgtrane mnid too. Cna yuo raed tihs?
Olny 55% fo the plepoe can.

I cdnuoit blveiee taht I cluod aulaclty uesdnatnrd waht I was rdanieg.
The phaonmneal pweor of the hmuan mnid, aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy,
it dseno't mtaetr in waht oerdr the lttres in a wrod are,
the olny iproamtnt tihng is taht the frsit and lsat ltteer be in the rghit pclae.
The rset can be a taolt mses and you can sitll raed it whotuit a pboerlm.
Tihs is bcusaea the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef,
but the wrod a a wlohe. Azanmig, huh? yaeh and I awlyas tghuhot slpeling was ipmorant!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

de lijn te trekken bij het maken van een profiel van gebruikers voor een commercieel doel: in dat geval moet toestemming worden gevraagd. Ook als gegevens met derden worden gedeeld, is toestemming vereist. Daarmee zou het volgen van bezoekers via statistiekensoftware als Google Analytics wel door de beugel kunnen, mits sitebeheerders de statistieken niet met Google delen. "Dat is gewoon een optie die je kunt inschakelen in Analytics", zegt Verhoeven.
Picard facepalm

Fijn, zo'n uitzondering. Hoe controleerbaar is dat, in het geval van Google Analytics bijvoorbeeld?
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:25:
[...]

Wat jouw fout betreft, deed me aan het volgende denken:

[...]
Science Avenger: Cambridge Word Scramble Study: It's Fake Already!
Dido schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:37:
Niet iedereen heeft de luxe van de moderne tijden :P
True, en ik heb ook de nodige conversies tussen karaktersets gedaan (leuk, data trekken uit legacysystemen die al veertig jaar in een stoffige kelder staan), maar ik durfde de aanname te maken dat kenneth met .NET werkt. :P
Wat natuurlijk niet wegneemt dat ook onder degenen die die luxe wel hebben er genoeg zijn die niet weten hoe ze ermee om moeten gaan :)
:Y ;(

[ Voor 16% gewijzigd door CodeCaster op 21-11-2012 12:32 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 00:17
Tweakers is een beetje laat met aankondigen van hun Microsoftactie, op de site van MS staat hij al beschreven :P

http://www.microsoft.com/...tart/windows.aspx#apprace

Tweakers geeft een embargopagina: http://tweakers.net/advertorials/windows8apps/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

CodeCaster schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:33:
Het ging in dit geval om het berekenen van het weeknummer in MSSQL ([google=sql datepart wrong week]) waar ondanks velerlei uitleg van mijn kant (ISO8601 blahblahblah) toch voor de benadering is gekozen "we kloten wat aan tot er een waarde uitkomt die ons bevalt maar niet in alle situaties en configuraties (set datefirst, set language ...) maar alleen in die ene situatie die we getest hebben".

Het is allemaal deterministisch en dus helemaal niet moeilijk om het correct te implementeren, je moet alleen (en daar zit het probleem) weten waar je mee bezig bent.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:29
Jij doet het tenminste beter door ook de alttext mee te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Caelorum schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:40:
[...]

Jij doet het tenminste beter door ook de alttext mee te geven ;)
O-) :+

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Sh4wn schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:07:
[...]

Was naar aanleiding van XkCD dat ik gegoogled heb op die U+202e, en dus dan daar op terechtkwam via een site })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
*O* heb mijn nieuwe laptop, kan ik eindelijk fatsoenlijk met VS 2012 spelen

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Avalaxy schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:35:
Tweakers is een beetje laat met aankondigen van hun Microsoftactie, op de site van MS staat hij al beschreven :P

http://www.microsoft.com/...tart/windows.aspx#apprace

Tweakers geeft een embargopagina: http://tweakers.net/advertorials/windows8apps/
Nee, Microsoft is een dag te vroeg. Daarom is onze pagina nog niet live. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
zeef schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:42:
[...] Nee, Microsoft is een dag te vroeg. Daarom is onze pagina nog niet live. :)
Ach nu zit er nog maar één ding op he. Eerder beginnen :P Een foutmelding staat ook zo slordig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Of jij begint een dagje vroeger met ontwikkeling, heb je voorsprong ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 00:17
Ik win toch wel })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:55
I zou wel willen maar het ontbreekt me altijd aan ideeen..

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
sig69 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:26:
I zou wel willen maar het ontbreet me altijd aan ideeen..
Herkenbaar. Als ik wat concreets om handen heb weet ik er meestal wel wat aardigs van te maken, maar ideeen.... altijd achteraf als ik wat zie waarbij ik denk: 'dat had ik kunnen bedenken'. Maar ja, dat is wel wat te laat :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:27:
[...]

Herkenbaar. Als ik wat concreets om handen heb weet ik er meestal wel wat aardigs van te maken, maar ideeen.... altijd achteraf als ik wat zie waarbij ik denk: 'dat had ik kunnen bedenken'. Maar ja, dat is wel wat te laat :p
Vooral dat ja. Er zijn zo veel simpele websites / apps. Maar je moet op het idee komen he ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
.oisyn schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:53:
17, en hij ging z'n boekje te buiten door te zeggen dat de Higgs is aangetoond terwijl dat nog niet zeker is ;)
Nu kan ik 't als lurker toch niet laten even de vraag stellen: waarom denk je dat? Ja, er is een nieuw deeltje ontdekt bij 126 GeV (of 125, als je van CMS bent, maar de onzekerheden overlappen toch), en ja, het is in alle vervalskanalen waar we de Higgs verwachten te zien, met ook ongeveer de hoeveelheid die je verwacht.

Er moeten nog wel spin- en CP-metingen gedaan worden om te controleren wat het is (zo heb je papers die nu nog conservatief "X(125)" opschrijven in plaats van H, of het Higgs-like noemen), maar tot nu toe zijn er geen aanwijzingen (= kleine onverklaarbaarheid) of evidence (=slang voor 3-sigma effecten) dat het niet de Higgs is. En BSM (=beyond the standard model) fysica is nog steeds niet gezien - bijv. de supersymmetriepapers hebben alleen maar hele mooie exclusielijnen maar zien geen onverklaarbare dingen tot nu toe :) (was het maar waar, dan wordt het resultaat in mijn proefschrift 'n stuk leuker!) Daarom vat 'ie het ook zo samen, want heel netjes een slag om de arm houden werkt voor het grote publiek niet heel goed helaas.

De TLDR-versie: nieuw deeltje, tot nu toe niets dat het tegenspreekt dat het Higgs is.

(Overigens, het zou wel leuker zijn als het niet de Higgs is, of een van meerdere Higgsen (zoals SUSY bijvoorbeeld voorspelt), want dan is er iets nieuws uit te zoeken :P en is er tenminst een houvast. We weten dat het standaardmodel niet het uiteindelijk antwoord is. Voor de geinteresseerden: zie bijv. het hierarchieprobleem, of donkere materie - ik zal de koffiecorner verder niet al te veel vervuilen met gemiep over natuurkunde ;) )

[ Voor 19% gewijzigd door G33rt op 21-11-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Laatst online: 10-09 20:32
BM schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:27:
[...]

+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:44

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

G33rt schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:36:
De TLDR-versie: nieuw deeltje, tot nu toe niets dat het tegenspreekt dat het Higgs is.
Er is niets dat tegenspreekt dat God bestaat, maar dat wil niet zeggen dat ie bestaat :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 26-09 16:30
Maar (zonder een hele theologische discussie te willen starten) er zijn, in tegenstelling tot het Higgs-Bosondeeltje, bij God geen wetenschappelijke bewijzen van een aanwezigheid die ze nu verder aan het bewijzen zijn :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Hmm prachtige webshop gebouwd, opgetuigd naar de specifieke wensen van de klant. Zo goed als klaar.

Will never see the light of day. :/

Klant is vanwege de crisis een hele andere kant op gegaan met zn bedrijf. Webshop is niet meer nodig. ;w

Toch jammer, zeker een tijdje mee bezig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Paul schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:53:
Maar (zonder een hele theologische discussie te willen starten) er zijn, in tegenstelling tot het Higgs-Bosondeeltje, bij God geen wetenschappelijke bewijzen van een aanwezigheid die ze nu verder aan het bewijzen zijn :P
Irrelevant. Dat het waarschijnlijk is dat het de Higgs is wil niet zeggen dat het ook zo is. Er is nog geen enkel bewijs dát het zo is.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Raven schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:55:
Hmm prachtige webshop gebouwd, opgetuigd naar de specifieke wensen van de klant. Zo goed als klaar.

Klant is vanwege de crisis een hele andere kant op gegaan met zn bedrijf. Webshop is niet meer nodig. ;w

Kan je de webshop niet aan een andere klant verkopen? Er zullen wellicht wat aanpassingen nodig zijn maar dan moet je de webshop toch niet helemaal in de vuilbak gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
.oisyn schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:49:
[...]

Er is niets dat tegenspreekt dat God bestaat, maar dat wil niet zeggen dat ie bestaat :)
Scherp ;), maar hier hebben we een concreet iets waar we de hypothese "is dit Higgs?" kunnen proberen te verwerpen, en precisiemetingen aan het nieuwe deeltje doen (weliswaar niet zo goed als bijv. bij LEP ging, want de LHC is een hadronversneller). En dat komt toe nu toe netjes overeen met de eigenschappen die een SM-Higgs moet hebben. Het gaat om de precisie waarmee je je voorspelling wilt blijven bevestigen natuurlijk, want het blijft voor elk elementair deeltje (een paar direct te detecteren smaakjes uitgezonderd) het geval dat je een conclusie trekt aan de hand van statistiek en er dus sprake is van confidence levels.

Weliswaar moet ik natuurlijk tot zover blijven erkennen dat de statistische precisie nog niet zo hoog is dat we het praktisch zeker weten, maar er is ook geen enkele aanwijzing, hoe klein ook, dat 't niet de SM Higgs is. (Voordat iemand mijn stukje iets *te* strikt leest.) Wat niet wil zeggen dat die niet nog zouden kunnen komen natuurlijk.

[ Voor 17% gewijzigd door G33rt op 21-11-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
We weten dat er 'iets' is, iets waar we aan kunnen meten en waar we verdere bewijzen bij kunnen verzamelen, waarvan we vermoeden dat het inderdaad het HBD is. 'Working title' is 'Higgs-Boson-deeltje'.

versus

'We denken dat er misschien iets is, iets waar we geen metingen op los kunnen laten en waar we geen bewijzen voor kunnen verzamelen. 'Working title' is 'god'

Ik zie toch echt hele relevante verschillen :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

D-Raven schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:55:

Dat is dan wel zonde ja! Zeker als je er zelf ook nog eens tevreden mee bent, dan had je het wel graag in gebruik willen zien. Je zou zeggen dat als de klant de webshop al heeft laten bouwen, dat het gebruiken ervan niet zoveel extra kosten met zich meebrengt. Webshops zijn de goedkoopste manier om je spullen aan de man te brengen, al kost het natuurlijk wel aardig wat tijd en die moet je wel hebben.

---

Nooit last van, nu ineens een gekarteld lijntje om een a heen. Ik dacht daar met a, *:focus { outline: none; } toch wel vanaf te zijn :/

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sVGeCLPHBNR9LUhzCbH93xFu/full.png

Owh, hij verdwijnt bij mouseover 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door TheNephilim op 21-11-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:56:
[...]

Kan je de webshop niet aan een andere klant verkopen? Er zullen wellicht wat aanpassingen nodig zijn maar dan moet je de webshop toch niet helemaal in de vuilbak gooien...
Zou kunnen, deze webshop is diep geintegreerd met het ERP pakket welke ze gebruiken (Mamut). Alles komt daaruit, producten, menu structuur, categorieen, product afbeeldingen, prijzen, kortingen (klant-specifiek, staffel, etc, etc), voorraad, order tracking, ALLES. Het enigste wat in de webshop beheerd word is het genereren van de Lucene search index :P

Hij gaat ook niet de vuilbak in, hij staat hier mooi in SVN :P Maar of het ooit nog eens gebruikt gaat worden... acht de kans niet zo groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Paul schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:58:
Ik zie toch echt hele relevante verschillen :P
Nogmaals, irrelevant. We hebben het over de Higgs. Eventuele incorrectheid van mijn analogie wil niet zeggen dat we dús de conclusie kunnen trekken dat het de Higgs is.
'Working title' is 'Higgs-Boson-deeltje'
Ik weet niet of je de presentatie van de ontdekking hebt gezien, maar het is frappant hoeveel moeite al die wetenschappers doen om vooral niet te zeggen dat het de Higgs is :). Wat mij betreft is het ook gewoon de Higgs, alle tot nu toe gedane metingen komen gewoon overeen met de voorspellingen. Maar als wetenschapper kun je gewoon nog niet met zekerheid vaststellen dat het nieuwe deeltje de Higgs is, en Robert Dijkgraaf ging dus zijn boekje te buiten door te stellen dat de Higgs gevonden is :)

[ Voor 47% gewijzigd door .oisyn op 21-11-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:44

StM

Mailtje sturen naar Mamut dat jouw enterprise webwinkel oplossing nu ook volledige Mamut integratie heeft en of ze soms intresse hebben om dit aan al hun klanten aan te bieden die dan een extra korting kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

StM schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:05:
Mailtje sturen naar Mamut dat jouw enterprise webwinkel oplossing nu ook volledige Mamut integratie heeft en of ze soms intresse hebben om dit aan al hun klanten aan te bieden die dan een extra korting kunnen krijgen?
Haha, ja dat is wel een leuk commercieel idee! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
.oisyn schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:05:
...wil niet zeggen dat we dús de conclusie kunnen trekken dat het de Higgs is...
Kun je aangeven waar ik dat zeg?

Ik geef enkel aan dat je appels met peren vergelijkt :P Je stelling is wel correct: gebrek aan bewijs voor !A impliceert geenszins A.

Echter, we hebben het (in tegenstelling tot je voorbeeld) over iets waarvoor wel degelijk wetenschappelijke bewijzen zijn dat er *iets* is, we zijn echter nog aan het onderzoeken wat dat precies is, en een deel van dat bewijs is er al; er zijn al kenmerken wetenschappelijk bewezen die overeenkomen met A.

Er is in deze dus niet enkel een gebrek aan bewijs voor !A, er is _ook_ deelbewijs voor A. Totdat we voldoende bewijs hebben is het bewijs dat we hebben nog niet conclusive, maar de situatie wijkt wel af van de situatie waarbij we noch (deel)bewijs voor A, noch (deel)bewijs voor !A hebben.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-09 16:39
Het bedrijf waar ik nu stage loop ontwikkeld ook applicaties voor Mamut en heeft ook een CMS. Geen idee hoe goed dat CMS is though :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-09 17:07
Ons huis staat weer op Funda. Afgelopen week foto's laten maken door een professionele fotograaf. Eens kijken of het huis nu wel verkoopt (het huis staat al 2 jaar te koop)...

LinkedIn - Collega worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien vraag je gewoon te veel? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:28:
Misschien vraag je gewoon te veel? :X
Het probleem is gewoon dat er een beweging in de markt zit. Kun je wel de prijs halveren en dan zal een handelaar met wat geld op de bank echt je huis wel kopen, maar daar schiet je niks mee op. Vooral in het starterssegment is het drama; er zijn gewoon te weinig starters voor alle huizen die tekoop staan.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-09 01:17

alienfruit

the alien you never expected

Toch eens bedenken wat ik ga doen komende week. Vrijdag laatste werkdag :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen... Helaas, ik heb binnen 2 weken examens en zit nog boordevol ideëen die ik tot uitvoering moet brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Paul schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:17:
[...]
Kun je aangeven waar ik dat zeg?
Nergens, ik wil alleen aangeven dat ik vind dat de eventuele correctheid van mijn analogie een zinloze discussie is :). Heb je trouwens de edit van mijn vorige post ook gezien?

[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 21-11-2012 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Evilbee schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:27:
Ons huis staat weer op Funda. Afgelopen week foto's laten maken door een professionele fotograaf. Eens kijken of het huis nu wel verkoopt (het huis staat al 2 jaar te koop)...
2 jaar is al een hele tijd zeg! :|

Maar naast een goede fotograaf is het interieur soms ook best bepalend, daar ook iemand voor over de vloer gehad? Dat kan echt een boel kijkers trekken, blijkbaar heeft toch een psychologisch effect, terwijl de inrichting toch eigenlijk niet uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Ga je gezellig samenwonen in Arnhem, denk je daar toch ook wel makkelijk een baan als Front-end Developer te vinden; nee hoor. Wel geteld één hele vacature in de hele stad :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
@.oisyn: Hmm, je doet een uitspraak maar wij mogen niet aangeven of we die uitspraak correct vinden? Gaat mijns inziens enigszins het doel van een discussieforum voorbij, maar ok, jouw feestje :)

Ik heb de presentatie niet gezien en weet tbh zo zonder naar Wikipedia (:P) te gaan ook niet wie die Robert is, maar ben het in zoverre wel met die alinea eens, als er sterke aanwijzingen zijn maar het niet zeker is, dien je dat, en zeker als wetenschapper, inderdaad niet zo stellig te, euh, stellen :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
TheNephilim schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:43:
[...]

2 jaar is al een hele tijd zeg! :|

Maar naast een goede fotograaf is het interieur soms ook best bepalend, daar ook iemand voor over de vloer gehad? Dat kan echt een boel kijkers trekken, blijkbaar heeft toch een psychologisch effect, terwijl de inrichting toch eigenlijk niet uitmaakt.
De eerste stap is om kijkers te krijgen, we hebben de afgelopen 2 jaar (buiten de openhuizendagen om) 4 kijkers gehad (tijdens de openhuizendagen iedere keer ook minstens 4). Daarnaast 1 bieder gehad, maar die tekende het contract op het allerlaatste moment gewoon niet. En daar kan je dan niks tegen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Hoe ligt je vraagprijs? Komt het in de buurt van waarvoor vergelijkbare huizen in je omgeving zijn verkocht (verkocht, niet te koop staan!)? Een makelaar die laatst over de vloer was omdat mijn huis te koop staat schetst hetzelfde beeld als wat ik elders zie: huizen verkopen wel, mits ze maar goedkoop genoeg zijn.

Aan mijn kant van de bankrekening snap ik echt wel dat huiseigenaren het huis duur te koop zetten, zeker omdat er tegenwoordig heel wat water bij de wijn moet en je dus (vaak flink) onder de vraagprijs uitkomt; je wilt zo min mogelijk restschuld. Te hoog inzetten zorgt er echter wel voor dat je niet eens kijkers krijgt, laat staan kopers...

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
Paul schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:46:
@.oisyn: Hmm, je doet een uitspraak maar wij mogen niet aangeven of we die uitspraak correct vinden? Gaat mijns inziens enigszins het doel van een discussieforum voorbij, maar ok, jouw feestje :)

Ik heb de presentatie niet gezien en weet tbh zo zonder naar Wikipedia (:P) te gaan ook niet wie die Robert is, maar ben het in zoverre wel met die alinea eens, als er sterke aanwijzingen zijn maar het niet zeker is, dien je dat, en zeker als wetenschapper, inderdaad niet zo stellig te, euh, stellen :P
Dat was Robbert Dijkgraaf als ik me niet vergis. Maar goed, hij is dan ook 'n (string)theoreet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Evilbee schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:48:
[...]

De eerste stap is om kijkers te krijgen, we hebben de afgelopen 2 jaar (buiten de openhuizendagen om) 4 kijkers gehad (tijdens de openhuizendagen iedere keer ook minstens 4). Daarnaast 1 bieder gehad, maar die tekende het contract op het allerlaatste moment gewoon niet. En daar kan je dan niks tegen doen...
Balen zoiets, denk je het allemaal rond te hebben en dan toch weer net niet.

Als het het huisje uit je onderschrift betreft, dan is het toch wel een leuk huisje. Niet duur, je zou zeggen genoeg mensen die een huis willen kopen in dat segment. Leuke starterswoning inderdaad!

Succes er nog mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Webshopverhaal afgesplitst naar Open Source (PHP) webwinkels :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
Paul schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:52:
Hoe ligt je vraagprijs? Komt het in de buurt van waarvoor vergelijkbare huizen in je omgeving zijn verkocht (verkocht, niet te koop staan!)? Een makelaar die laatst over de vloer was omdat mijn huis te koop staat schetst hetzelfde beeld als wat ik elders zie: huizen verkopen wel, mits ze maar goedkoop genoeg zijn.

Aan mijn kant van de bankrekening snap ik echt wel dat huiseigenaren het huis duur te koop zetten, zeker omdat er tegenwoordig heel wat water bij de wijn moet en je dus (vaak flink) onder de vraagprijs uitkomt; je wilt zo min mogelijk restschuld. Te hoog inzetten zorgt er echter wel voor dat je niet eens kijkers krijgt, laat staan kopers...
Als je naar de verkoopprijs van vergelijkende woningen kijkt, zitten wij daar met onze vraagprijs onder. Paar maanden geleden is een vergelijkbaar huis met een iets andere indeling voor 160000 verkocht. Dus het is voor ons ook gissen waarom het niet op schiet.

@TheNephilim: Het is inderdaad het huis in het onderschrift :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Oops...

[ Voor 98% gewijzigd door TheNephilim op 21-11-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Evilbee schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:48:
Ik ken het probleem, ik ben na drie jaar van mijn huis af (58m2) eindelijk kwijt en voor minder dan de helft van wat jij vraagt. Wel een (denk ik) veel minder gewilde wijk - maar alsnog 40% onder de aanschafprijs van 12 jaar geleden...

"starters" en "starterswoningen" lijken op dit moment niet lekker te matchen; mensen zijn gewoon erg huiverig om nu iets te kopen waar ze niet na een paar jaar met wat winst weer uit kunnen vertrekken.
Begrijpelijk, maar best hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Paul schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:52:
Dat is nogal simplistisch. Als er veel meer aanbod dan vraag is, spelen natuurlijk prijs ook een grote rol, maar ook de locatie. Hier in Utrecht zie je bijvoorbeeld dat vooral huizen in het centrum nog redelijk verkopen (niet zoals 5 jaar terug dat ze met 10 bieders ruim boven de vraagprijs weggingen), maar buiten het centrum vrijwel niet. Waarom? Die paar mensen die nog een hypotheek krijgen EN de stap willen maken hebben keuze te over. Dus die gaan naast voor een goeie prijs ook voor een 'droom'locatie. En dat is voor veel starters toch wel richting het centrum.
Dido schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:07:
"starters" en "starterswoningen" lijken op dit moment niet lekker te matchen; mensen zijn gewoon erg huiverig om nu iets te kopen waar ze niet na een paar jaar met wat winst weer uit kunnen vertrekken.
Da's een understatement. Aangezien men op dit moment niet weet wat de prijs gaat doen gaan ze niet kopen, tenzij ze heel graag willen of niet anders kunnen. Stel ze kopen nu een huis en we krijgen een nieuwe dip en de prijs daalt nog eens met 10-20%. Dat maak je met een starterswoning nooit goed in de tijd dat je daar woont dus zit je aan het eind met een restschuld.

[ Voor 26% gewijzigd door Hydra op 21-11-2012 16:11 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
Dido schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:07:
[...]

Ik ken het probleem, ik ben na drie jaar van mijn huis af (58m2) eindelijk kwijt en voor minder dan de helft van wat jij vraagt. Wel een (denk ik) veel minder gewilde wijk - maar alsnog 40% onder de aanschafprijs van 12 jaar geleden...

Het huis staat nu al onder de hypotheekwaarde te koop. Wij verkopen dit huis sowieso met verlies, maar dat zullen we waarschijnlijk wel goedmaken met de koop van ons nieuwe huis. We moeten het verlies alleen tijdelijk opkunnen vangen wat makkelijk (met spaargeld) gaat lukken.
Hydra schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:10:

Dat is nogal simplistisch. Als er veel meer aanbod dan vraag is, spelen natuurlijk prijs ook een grote rol, maar ook de locatie. Hier in Utrecht zie je bijvoorbeeld dat vooral huizen in het centrum nog redelijk verkopen (niet zoals 5 jaar terug dat ze met 10 bieders ruim boven de vraagprijs weggingen), maar buiten het centrum vrijwel niet. Waarom? Die paar mensen die nog een hypotheek krijgen EN de stap willen maken hebben keuze te over. Dus die gaan naast voor een goeie prijs ook voor een 'droom'locatie. En dat is voor veel starters toch wel richting het centrum.
Ons huis ligt op nog geen 10 minuten lopen van Haarlem Centraal. En 15 minuten lopen vanaf het centrum. Binnen 20 minuten ben je op de fiets in Zandvoort. Dus aan de lokatie zal het (volgens mij) niet liggen.

[ Voor 33% gewijzigd door Evilbee op 21-11-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Paul schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:46:
@.oisyn: Hmm, je doet een uitspraak maar wij mogen niet aangeven of we die uitspraak correct vinden?
Dat mag best, maar het heeft niet zo heel veel nut om op door te gaan als ik er verder niet op inga :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Evilbee schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:12:
Het huis staat nu al onder de hypotheekwaarde te koop. Wij verkopen dit huis sowieso met verlies, maar dat zullen we waarschijnlijk wel goedmaken met de koop van ons nieuwe huis. We moeten het verlies alleen tijdelijk opkunnen vangen wat makkelijk (met spaargeld) gaat lukken.
Out of interest, hoe bedoel je dat je dat verlies gaat goedmaken met de koop van je nieuwe huis?
Je verwacht een nieuw huis te kopen voor een prijs die zover onder de EW ligt dat je een bank vindt die je huidige onderwaarde goedkoop meefinanciert?

Of je gaat kleiner wonen... maar vanaf 50m2 naar beneden blijft er niet heel erg veel over...

[ Voor 7% gewijzigd door Dido op 21-11-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
StM schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:05:
Mamut heeft zelf ook een (crappy) webshop module. Maar het idee is goed. Probleem is alleen dat je je product management in Mamut op 10000 verschillende manieren kan opzetten.
Het webshop is momenteel toegespitst op de wijze die onze klant hanteerde dus daar zitten wat haken en ogen. Maar niks wat niet aangepast kan worden.

Overigens zou ik nooit Mamut aanraden als ERP.
Erwin537 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:24:
Het bedrijf waar ik nu stage loop ontwikkeld ook applicaties voor Mamut en heeft ook een CMS. Geen idee hoe goed dat CMS is though :P
*kijkt rond* Ah nee, je loopt niet hier rond :D. Had zomaar gekunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:40
Ik denk dat bedoeld wordt dat het nieuw te kopen huis meer in waarde zal zijn gedaald dan het huidige huis. Je kunt er dan over twisten of het echt goedmaken is.

Anderhalve ton voor 50m2 vind ik behoorlijk aan de prijs. Maar misschien komt dat omdat Enschede totaal niet te vergelijken is met Haarlem. Hier koop je voor <150.000 een rijtjeshuis met 3 slaapkamers.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
Dido schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:16:
[...]

Out of interest, hoe bedoel je dat je dat verlies gaat goedmaken met de koop van je nieuwe huis?
Je verwacht een nieuw huis te kopen voor een prijs die zover onder de EW ligt dat je een bank vindt die je huidige onderwaarde goedkoop meefinanciert?

Of je gaat kleiner wonen... maar vanaf 50m2 naar beneden blijft er niet heel erg veel over...
Wat ik bedoel is het verlies dat we nu maken op dit huis, we zeer waarschijnlijk wel van de vraagprijs van ons nieuwe huis af kunnen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Evilbee schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:44:
Wat ik bedoel is het verlies dat we nu maken op dit huis, we zeer waarschijnlijk wel van de vraagprijs van ons nieuwe huis af kunnen maken :)
Da's een interessante manier van jezelf rijk rekenen :)

En het betekent ook dat dat "tijdelijk" opvangen gewoon definitief opvangen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
Dido schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:48:
[...]

Da's een interessante manier van jezelf rijk rekenen :)

En het betekent ook dat dat "tijdelijk" opvangen gewoon definitief opvangen is :)
Uiteindelijk wel, maar als dit een verkopersmarkt zou zijn, zouden we lang niet zo veel van de vraagprijs van ons nieuwe huis afkrijgen.

Het is maar net hoe je er tegen aan kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Good Fella schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:45:
Ga je gezellig samenwonen in Arnhem, denk je daar toch ook wel makkelijk een baan als Front-end Developer te vinden; nee hoor. Wel geteld één hele vacature in de hele stad :X
Met alle respect. Is dat niet iets waar je naar kijkt voordat je verhuist? :)
Daarnaast kan je natuurlijk ook buiten Arnhem kijken. Nijmegen, Ede, etc.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 10:11
(Flauwe modus)

Error: Cannot convert type 'theoreet' to 'string'

(/Flauwe modus)

WPF... :( |:( 8)7 Wat is er in gods vredesnaam gebeurt met alle standaard functies, events en properties... Aargh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
bdalenoord schreef op woensdag 21 november 2012 @ 17:50:
[...]

WPF... :( |:( 8)7 Wat is er in gods vredesnaam gebeurt met alle standaard functies, events en properties... Aargh!
WPF O+

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

(Flauwe modus)

(/Flauwe modus)
Je moet er maar op komen ...
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:13
[...]

(Flauwe modus)

(/Flauwe modus)

Die hebben gelukkig plaats gemaakt voor dependency properties en routing/bubbling events O+. Laat dat
Winforms maar los ;)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Down schreef op woensdag 21 november 2012 @ 18:22:
[...]

Die hebben gelukkig plaats gemaakt voor dependency properties en routing/bubbling events O+. Laat dat
Winforms maar los ;)
*mompelt iets over cold dead hands :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 10:11
Ach ja... we zijn er hier pas 2 dagen mee bezig... dus is het even wennen :D

Vindt het ook zo zijn voordelen hebben, dat wel. Je kan het er een stuk leuker uit laten zien en ik ben zeker dat ik hier ook wel weer aan kan wennen :D Dus even blijven gebruiken en langzaamaan een workflow genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwolting schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 19:40:
[...]

JavaScript:
1
 * knip * 

Het lijkt er op dat ze gewoon geen zin hadden in Opera
Firefox 10 is tevens een ESR versie (17 nu ook), wat natuurlijk ook slecht is om die (nu al) te 'verbannen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
armageddon_2k1 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 17:26:
[...] Met alle respect. Is dat niet iets waar je naar kijkt voordat je verhuist? :)
Daarnaast kan je natuurlijk ook buiten Arnhem kijken. Nijmegen, Ede, etc.
Het is ook maar een half uurtje met de trein naar Utrecht dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-09 14:10

DeluxZ

Livin' the good life

DeluxZ schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:50:
[...]

Ik zit in hetzelfde gebied (PHP). Ik weet eigenlijk heel goed wat ik wil dus dat moet niet zo'n probleem zijn. Na 17:00 bellen ze mij en zal dat wel besproken worden neem ik aan. En ik zit niet in de regio Amsterdam maar in de regio Eindhoven.

[...]

Probleem is dat ik zo geen middelgrote bedrijven die doen wat ik zoek. Meeste zijn wel bureau's die websites maken maar ik zoek het meer into webapplicaties
Aanstaande maandag op gesprek bij een bedrijf in het hartje van Eindhoven wat voor mij ongeveer 10 minuten met de trein is :) Voor degene die bekend zijn in Eindhoven het kantoor is in "De Blob".

Voor degene die niet bekend zijn in Eindhoven (dat glazen gebouw).

Afbeeldingslocatie: http://img42.imageshack.us/img42/3803/blob1.jpg

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:54

F.West98

Alweer 16 jaar hier

@MS app wedstrijd ding:
Ik heb te weinig tijd en teveel ideeën :P
DM voor ideeën!

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Laatst online: 21-08 11:20
@MS app wedstrijd ding:
Ik ga niet meedoen: Windows 8 interesseert mij niet :)

Succes aan alle deelnemers!

[ Voor 16% gewijzigd door Alex) op 21-11-2012 20:55 ]

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:13
@MS App wedstrijd ding:
Wel interesse, geen tijd :). Druk bezig met school + een ander project :) & bedrijfsplan schrijven (ja ik ga nu officieel de stap maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
@MS App wedstrijd ding:
Ik doe niet mee, geen tijd, en het idee is toch niet naar app omzetbaar xD

@GoTCoast: gefeli met de stap die je gaat zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
DeluxZ schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:31:
Aanstaande maandag op gesprek bij een bedrijf in het hartje van Eindhoven wat voor mij ongeveer 10 minuten met de trein is :) Voor degene die bekend zijn in Eindhoven het kantoor is in "De Blob".
Grappig; ik heb daar op de hoek gewerkt rond 2000/2001, (boven de McDonalds ja :P :~ ) bij 't toenmalige Codim (daarna Landis en nu ISM geheten)

[ Voor 18% gewijzigd door RobIII op 21-11-2012 22:36 ]

Over mij

Pagina: 1 ... 221 ... 267 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.