De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 205 ... 267 Laatste
Acties:
  • 997.391 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

F.West98 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 23:00:
:D
Mijn CSS voor tnet is ook weer klaar :)
Share ;)

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Handig: kies je voor deinstallatie van Visual Studio 2010, laat de uninstaller SP1 staan. Wil je die uninstallen, dan begint de SP1-uninstaller te klagen over een gebrek aan... VS2010 |:(

Nog geiniger: herinstalleer je VS2010 en start je de uninstaller van SP1... dan gaat hij VS2010 eerst patchen. Duurt weer een uur 8)7

edit: waarschuwing tijdens het starten van de uninstaller van SP1:
"The removal of Microsoft Visual Studio 2010 Service Pack 1 may put this computer in an state in which projects cannot be loaded and Service Pack 1 cannot be reinstalled. For instructions about how to correct the problem, see the readme on the Microsoft Download Center website."
8)7 8)7 :X

[ Voor 62% gewijzigd door Alex) op 03-11-2012 04:53 ]

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:46
Dat klinkt als MS ja. Eerst spammen ze je vol met programma's met dependencies op andere programma's waardoor het uninstallen van die 100+ applicaties uren zo niet dagen duurt. Vervolgens laten ze ook nog allemaal troep achter.
Hoe ik normaal de ontwikkeltools deinstalleer? Windows opnieuw installeren :P Heb alles toch altijd al netjes gebackupped dus kost het instellen van alles na install normaal gesproken zo'n half uur (5 min minder voor Windows 8, omdat ze zoveel persoonlijke instellingen syncen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBoR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 20:09
.Gertjan. schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 18:15:
Ah, logisch hoor TFS, erg logisch... :X
als ik moet kiezen heb ik liever TFS dan SVN wat wij gebruiken, Heb regelmatig rare dingen er mee. Met TFS alleen prive ervaring en niet zakelijk maar dat werk toch wel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 14:10
Caelorum schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 09:59:
[...]

Dat klinkt als MS ja. Eerst spammen ze je vol met programma's met dependencies op andere programma's waardoor het uninstallen van die 100+ applicaties uren zo niet dagen duurt. Vervolgens laten ze ook nog allemaal troep achter.
Hoe ik normaal de ontwikkeltools deinstalleer? Windows opnieuw installeren :P Heb alles toch altijd al netjes gebackupped dus kost het instellen van alles na install normaal gesproken zo'n half uur (5 min minder voor Windows 8, omdat ze zoveel persoonlijke instellingen syncen)
Zelfde als die visual c++ runtime, hoeveel versies ik daarvan momenteel op mn computer heb staan... TE veel.. en waarom? geen idee.

Misschien dat een c++'ert weet of die dingen backwards compatible zijn? maw, kan ik ze gewoon allemaal deinstalleren en alleen de laatste versie laten staan? (zowel van de x64 en x86 varianten).

* D-Raven gaat het straks denk ik maar gewoon eens proberen.

Whats the worst that can happen, een programma welke niet meer wil starten.. boeiend.. :P (famous last words?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijstheefles
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-09 15:24
D-Raven schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 11:51:

* D-Raven gaat het straks denk ik maar gewoon eens proberen.
" What could POSSIBLY go wrong! " _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:09
Gisteren Windows 8 laten installeren op m'n laptop en even mee zitten werken. Moet zeggen dat het me zeker goed bevalt. Jammer dat alle services nu met m'n ingelogde Microsoft account willen inloggen en dat (tot op heden) niet kan worden gewijzigd, maar ben tevreden over de rest.
Zeker de Hyper-V mogelijkheid is super! Werkte altijd met VMWare Player (of als het moest VirtualBox), dat werkte altijd prima, maar nu met Hyper-V merk ik echt performance verschillen.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Jan_V schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:46:
Zeker de Hyper-V mogelijkheid is super! Werkte altijd met VMWare Player (of als het moest VirtualBox), dat werkte altijd prima, maar nu met Hyper-V merk ik echt performance verschillen.
VirtualBox zou als het goed is ook redelijk lekker moeten draaien als je hardware virtualisatie aan hebt staan. Ik moet zeggen dat ik VirtualBox altijd wel lekker vond werken en niet echt heel veel snelheidsverschil merk met Hyper-V (misschien dat de integratie tools iets beter/sneller zijn).

De integratie van Hyper-V in Windows 8 laat mij toch wel even twijfelen of ik bij een reinstall (of nieuwe laptop) voor mijn zakelijke laptop toch maar weer naar een "consumer OS" ga. Draaide al een tijdje Windows Server 2008 R2 op mijn laptop en pas een upgrade gedaan naar Server 2012.

Iemand enig idee of je op Windows 8 eindelijk een echt volwaardige IIS kunt draaien? Bij XP was hij bagger, bij Windows 7 iets beter maar nog niet perfect, is het in W8 nu eindelijk bruikbaar?

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Wat is er mis met de IIS van Windows 7? :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

CodeCaster schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 14:23:
Wat is er mis met de IIS van Windows 7? :)
Er staat mij iets bij dat er beperkingen zitten aan het aantal connecties (erg vervelend een hoop concurrent connections) en dat niet alle opties die in Server 2008R2 zitten in te schakelen zijn. Maar ik weet het niet helemaal zeker meer.

Misschien gewoon maar een keertje een poging wagen :+ Mijn voornaamste reden om voor een Server OS te gaan lag overigens vooral op Hyper-V. Nu dat in W8 zit durf ik die stap terug wel weer aan. Scheelt ook een hoop ellende met tools die weigeren te draaien onder een server OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:01

F.West98

Alweer 16 jaar hier

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:09
.Gertjan. schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 14:13:
[...]

VirtualBox zou als het goed is ook redelijk lekker moeten draaien als je hardware virtualisatie aan hebt staan. Ik moet zeggen dat ik VirtualBox altijd wel lekker vond werken en niet echt heel veel snelheidsverschil merk met Hyper-V (misschien dat de integratie tools iets beter/sneller zijn).

De integratie van Hyper-V in Windows 8 laat mij toch wel even twijfelen of ik bij een reinstall (of nieuwe laptop) voor mijn zakelijke laptop toch maar weer naar een "consumer OS" ga. Draaide al een tijdje Windows Server 2008 R2 op mijn laptop en pas een upgrade gedaan naar Server 2012.

Iemand enig idee of je op Windows 8 eindelijk een echt volwaardige IIS kunt draaien? Bij XP was hij bagger, bij Windows 7 iets beter maar nog niet perfect, is het in W8 nu eindelijk bruikbaar?
VirtualBox heb ik eigenlijk al heel snel afgezworen.
Kreeg heel vaak rare foutmeldingen tijdens debuggen van m'n web applicatie (schrijven in write-protected memory vooral). Reden die ik hiervoor heb kunnen traceren was dat ik meerdere cores had toegewezen aan de VM.
Dat soort fouten heb ik nooit in VMWare of Hyper-V gehad, dus gebruik zo weinig mogelijk VB.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit (y).
Ik HAAT css, dus ik maak wel gebruik van andermans custom css :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archiebald
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:20
Nu weet ik ook weer waarom ik software ontwikkelaar ben ipv systeembeheerder :D
Naar aanleiding van dat nieuws over SNMP, ben ik van de week gaan kijken of onze NAS ook SNMP ondersteund. Dat doet die dus. Had bedacht dat ik die vandaag zou gaan beveiligen met een 2e interface waarop een lekker strenge firewall zit en die in de DMZ van de router gooien.
Een shell script gegenereerd met deze site: http://easyfwgen.morizot.net/gen/index.php
En ik met m'n domme kop vink SSH server uit "Want dat heb ik toch niet nodig."
Toen kon ik dus niet meer verbinden met de NAS via SSH :D
Gelukkig had ik FTP wel aangevinkt. Script aangepast en de NAS een reboot gegeven.
Dit soort dingen overkomt mij qua systeembeheer nou altijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

En m'n code in het inzendingtopic geplaatst. 3 posts nodig omdat de code zó lang was dat, ook minified, hij de max post size overschreef.
620 regels code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 21:44
F.West98 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 18:45:
En m'n code in het inzendingtopic geplaatst. 3 posts nodig omdat de code zó lang was dat, ook minified, hij de max post size overschreef.
620 regels code
Zeer netjes gedaan. Maar ga je me nou echt vertellen dat je plezier hebt in het maken van zulke stylesheets? :X

* Down geen webdeveloper is :+

[ Voor 5% gewijzigd door Down op 03-11-2012 20:56 ]

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:33
Down schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 20:54:
[...]

Zeer netjes gedaan. Maar ga je me nou echt vertellen dat je plezier hebt in het maken van zulke stylesheets? :X

* Down geen webdeveloper is :+
Ik ben wel webdeveloper, maar ik doe het niet voor mijn plezier ;).
Laat vaak een grafisch designer het doen. Dat zijn webdesigners.

Maar als ik project voor school moet doen, ben ik altijd wel diegene die de style en GUI enz maakt. Komt ook omdat ik en veel weet van WPF/CSS/Qt-styling enz, maar ook User Interface Design (en dat soort vakken) heb gestudeerd (er extra naast; verveelde me op school)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04:19

Firesphere

Yoshis before Hoshis

F.West98 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 18:45:
620 regels code
Ik zal'm eens proberen. Ik moet alle CSS uit die drie posts in m'n custom zetten?

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ja ik doe 't voor m'n plezier
En @firesphere, je kan beter de @import erin zetten, laadt ie automatisch de nieuwe versie met slechts 1 regel code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ja, maar een aantal dingen (zoals een donkere achtergrond) vind ik vervelend ;)

Die overschrijf ik wel handmatig ;)

En je zoekbox vind ik wat beroerd staan, beetje krapjes zo.

De donkere achtergrond is tot daar aan toe, maar hier mijn searchbox aanpassing ;)
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
#searchbar {
    -moz-transition: all 0.15s linear 0s;
    background: none repeat scroll 0 0 transparent;
    height: 30px;
    left: 895px;
    position: absolute;
    top: 2px;
    width: 15%;
}

#search {
    padding-top: 0;
    width: 129%;
}

Heeft'ie net iets meer ademruimte ;)

[ Voor 73% gewijzigd door Firesphere op 03-11-2012 23:27 ]

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Firesphere schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 23:16:
Ja, maar een aantal dingen (zoals een donkere achtergrond) vind ik vervelend ;)

Die overschrijf ik wel handmatig ;)

En je zoekbox vind ik wat beroerd staan, beetje krapjes zo.

De donkere achtergrond is tot daar aan toe, maar hier mijn searchbox aanpassing ;)
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
#searchbar {
    -moz-transition: all 0.15s linear 0s;
    background: none repeat scroll 0 0 transparent;
    height: 30px;
    left: 895px;
    position: absolute;
    top: 2px;
    width: 15%;
}

#search {
    padding-top: 0;
    width: 129%;
}

Heeft'ie net iets meer ademruimte ;)
daar zit ik nog aan te denken, maar mobile devices dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Daar heb je toch media-device voor? ;)

trouwens, de sidebar in je profiel valt voor een groot deel weg, da's niet heel handig 8)7

[ Voor 55% gewijzigd door Firesphere op 03-11-2012 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Firesphere schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 23:33:
Daar heb je toch media-device voor? ;)

trouwens, de sidebar in je profiel valt voor een groot deel weg, da's niet heel handig 8)7
sidebar? Daar staat bij mij enkel mijn username in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Hmmm, vaag, zonet viel het My Tweakers I/O half achter de top-bar... stiekem editen he!

Ah, na opslaan van de layout, kom je niet terug in preferences, maar in /layout, daardoor viel'ie weg.

Iets om misschien nog even naar te kijken?

Sla je voorkeuren maar eens op, dan zie je't mis gaan.

[ Voor 54% gewijzigd door Firesphere op 03-11-2012 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Nee niets gewijzigd ivm inzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Een aantal dingetjes zou ik persoonlijk anders doen. Dat doe ik dus ook. Alleen jammer dat je een aantal keer !important; nodig hebt, daardoor kan ik een paar puntjes niet aanpassen die ik eigenlijk wel graag wil aanpassen.

Verder vind ik'm best fijn! Hoewel ik iets lichtere kleuren kies ;)

p.s.
Ik zag iets van een oranje balk om je eigen posts te highlighten enzo, maar die lijkt verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Firesphere schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 23:48:
Een aantal dingetjes zou ik persoonlijk anders doen. Dat doe ik dus ook. Alleen jammer dat je een aantal keer !important; nodig hebt, daardoor kan ik een paar puntjes niet aanpassen die ik eigenlijk wel graag wil aanpassen.

Verder vind ik'm best fijn! Hoewel ik iets lichtere kleuren kies ;)

p.s.
Ik zag iets van een oranje balk om je eigen posts te highlighten enzo, maar die lijkt verdwenen.
Nee, oranje = TS, blauw = jouzelf (moet je in settings aanzetten, eigen posts highlighten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

F.West98 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 23:53:
[...]

Nee, oranje = TS, blauw = jouzelf (moet je in settings aanzetten, eigen posts highlighten)
Ik dacht toch echt zeker te weten dat ik die had aan staan. Blijkbaar niet :'(

btw, je css laat ook messages tegen de rechter rand uitlijnen. Als't precies uitkomt, komt de tekst tegen de rechterrand van de message-div uit. Niet helemaal lekker ;)

Gelukkig heb ik custom CSS. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Firesphere schreef op zondag 04 november 2012 @ 00:07:
[...]

Ik dacht toch echt zeker te weten dat ik die had aan staan. Blijkbaar niet :'(

btw, je css laat ook messages tegen de rechter rand uitlijnen. Als't precies uitkomt, komt de tekst tegen de rechterrand van de message-div uit. Niet helemaal lekker ;)

Gelukkig heb ik custom CSS. :>
?
Screenshot? Nog niets opgemerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Dit loopt een beetje uit de hand.
Zie DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.oisyn schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:16:
[...]

We hebben een resource access log van een full playthrough van de game. Daaruit destilleer ik welke resources vaak tegelijk met elkaar gequeried worden (die wil je dus het liefst achter elkaar hebben staan). Vervolgens bepaal ik een volgorde, en dan doe ik een soort van (hele grove) simulatiestap mbv de log om te kijken hoeveel disc seeks er nodig zouden zijn met die volgorde en de situatie van de log.

De originele disc had 140.000 seeks volgens m'n simulatie. Na een kwartier runnen van mijn algoritme (unoptimized enzo) zijn er nog 27.000 over. Daarna wordt het wat geneuzel in de marge (record staat op dit moment op 26208, maar het is dan nog eens in de paar minuten dat ie een volgorde vindt die daadwerkelijk beter is dan de rest).

Nou alleen nog even kijken of deze volgorde in de praktijk ook echt goed uitpakt :P
.oisyn schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:29:
Bah. Ik heb een proof of concept gemaakt voor een genetisch algoritme voor het optimizen van de volgorde resources op disk. Hij loopt al een tijdje en het gaat eigenlijk best lekker. Probleem is echter dat ie niets opslaat maar ik het zonde vind om 'm te stoppen omdat dan alles weg is 8)7
Even een snelle update. Ik heb m'n GA wat geoptimaliseerd (van 30 generaties/s naar 150 generaties/s :P) en getweakt. Ik heb 'm vrijdag op m'n werk aangezet vlak voor ik naar huis ging. De efficientst gevonden oplossing van het vorige algoritme was iets van 21.000 seeks met een bijbehorende total seek time van ~1.530.000ms. Dit diende als basis voor populatie van de GA.

Net even gecheckt, momenteel staat ie op 13.048 seeks en 987.087ms total seek time. Een verbetering van 35% *O*. Hij heeft er alleen wel 18 miljoen generaties voor nodig gehad :X. Maar hij blijft nog steeds efficientere oplossingen vinden. Ben toch wel blij verrast, ik had niet verwacht dat er nog zoveel rek in zat en dat ie onder de 1 miljoen ms zou komen.

Komende week maar eens research doen naar GPGPU :)

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 04-11-2012 02:26 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

In de lijn van "testing", een bizarre waarneming.
Ik ben zelf niet een certified network professional op het gebied van hosting. Ik heb een Oracle SQL etc. certificaat enzo, maar Linux based hosting heb ik gezien mijn certificaten en diploma's geen kaas van gegeten.

Toch, weet ik het voor elkaar te krijgen, om in een gesimuleerde omgeving (dat dan weer wel) een website die ik heb gebouwd, soepeler te laten draaien, met minder resource-usage etc. dan een professionele, extern ingehuurde VPS van een gerennomeerd bedrijf.

Sorry hoor, wat gaat er fout als ik 100 requests/minuut kan simuleren en het werkt soepel bij mij, terwijl een bedrijf dat beweert specialist te zijn, een dergelijke load niet aan kan?

In praktijk heb ik trouwens een array van 4 VPS systemen en 1 DSS staan. Die ik ook zelf manage en onderhoud.
Daarnaast blijft voorgenoemd en niet verder gespecificeerd bedrijf roepen dat het ligt aan de code. "Onze VPS systemen vliegen direct in de 100% CPU Usage"
Ik heb nog geen profiling gezien trouwens, maar ik geloof er dus geen fluit van.

[ Voor 12% gewijzigd door Firesphere op 04-11-2012 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

.oisyn schreef op zondag 04 november 2012 @ 02:21:
[...]

[...]

Even een snelle update. Ik heb m'n GA wat geoptimaliseerd (van 30 generaties/s naar 150 generaties/s :P) en getweakt. Ik heb 'm vrijdag op m'n werk aangezet vlak voor ik naar huis ging. De efficientst gevonden oplossing van het vorige algoritme was iets van 21.000 seeks met een bijbehorende total seek time van ~1.530.000ms. Dit diende als basis voor populatie van de GA.

Net even gecheckt, momenteel staat ie op 13.048 seeks en 987.087ms total seek time. Een verbetering van 35% *O*. Hij heeft er alleen wel 18 miljoen generaties voor nodig gehad :X. Maar hij blijft nog steeds efficientere oplossingen vinden. Ben toch wel blij verrast, ik had niet verwacht dat er nog zoveel rek in zat en dat ie onder de 1 miljoen ms zou komen.

Gaaf, kan/mag je daar iets meer over vertellen? En dan met name hoe je het probleem hebt vertaalt naar je simulatie.

In het dagelijks leven werk ik aan relatief saaie administratie systemen waar als je zoekt ook leuke problemen te vinden zijn. Momenteel werk ik aan een manier om dubbele betalingen te kunnen detecteren. Daarvoor is nu een hele simpele botte bijl methode in place die alleen bedragen en rekeningnummers vergelijkt. Dat levert erg veel false hits op, 2 keer abbonement betalen voor de maand november en december waar alleen een verschil in het omschrijvingsveld te zien is bijvoorbeeld. Hetzelfde geldt voor precies dezelfde overboekingen met alleen een ander factuur nummer. Wij mensen kunnen dat aan de hand van de omschrijving direct herkennen. Dus als hobby project ben ik bezig of ik een neuraal netwerkje de kennis kan bijbrengen om de false positive ratio te reduceren. Leuke materie om wat mee te prutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
.oisyn schreef op zondag 04 november 2012 @ 02:21:
[...]

[...]

Ik vind het hele leuke theorie waar je mee bezig bent :)
Hoe sterk gaat dit echter de performance van de game helpen? Kan je daar al iets over zeggen?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martindo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-09 11:40
Komende drie dagen pta's, daarna kan ik eindelijk weer normaal me avonden indelen. Ik heb nog wat ideetjes voor sites, die wil ik eerst even uitwerken. En me informatie opdracht moet ik ook nog steeds afmaken. :D

[ Voor 42% gewijzigd door Martindo op 04-11-2012 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen geïnteresseerd in online courses. https://www.edx.org/cours.../CS184.1x/2012_Fall/about gaat morgen van start.
Overview and Basic Math (Homework 0: 10% of grade)
ansformations (Homework 1: 20% of grade)
OpenGL and Lighting (Homework 2: 35% of grade)
Raytracing (Homework 3: 35% of grade)
Persoonlijk zoek ik al langere tijd naar een manier om wat basis OGL te leren. Misschien zijn er meer geïnteresseerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Et voila. Mijn eerste Rails app draait in productie. *O*
Iemand taart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

armageddon_2k1 schreef op zondag 04 november 2012 @ 11:55:
[...]

Ik vind het hele leuke theorie waar je mee bezig bent :)
Hoe sterk gaat dit echter de performance van de game helpen? Kan je daar al iets over zeggen?
Het is weliswaar een extreem voorbeeld, maar er ging een level van ~55s laadtijd naar ~30s laadtijd. Best wel substantieel dus.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
Iemand die "gewoon een class diagram" van Skype wilde hebben (diagram onder aan het artikel): http://joxeankoret.com/bl...e-linux-version-of-skype/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PrisonerOfPain schreef op zondag 04 november 2012 @ 17:16:
Iemand die "gewoon een class diagram" van Skype wilde hebben (diagram onder aan het artikel): http://joxeankoret.com/bl...e-linux-version-of-skype/
Ik vind dat precies nog meevallen.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2012 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2012 @ 18:02:
[...]

Ik vind dat precies nog meevallen.
Hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe
  • Laatst online: 26-09 23:25

Ghehe

400 pound hacker

Dat hij waarschijnlijk nog meer klasses had verwacht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad. Ik dacht dat in een applicatie zoals Skype nog wel wat meer klasses werden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
Ghehe schreef op zondag 04 november 2012 @ 18:34:
[...]

Dat hij waarschijnlijk nog meer klasses had verwacht. :P
RTTI is alleen beschikbaar voor classes die polymorf zijn (eg. minstens een virtual function hebben), een hoop classes zullen dus afgevallen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Beat me! :*)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/337710/typen.png

Afbeeldingslocatie: http://img.10fastfingers.com/badge/18_wpm_score_CU.png
Bezoek de Typetest en probeer het!

Overigens zou het foutpercentage wel wat naar beneden mogen (maar dan gaat de snelheid mee). Ik heb nu besloten om dvorak te leren om te kijken of ik dan sneller kan worden, maar dat gaat verschrikkelijk lastig :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curvemod
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 09:15
Netjes, ik kom niet boven de 77 uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archiebald
  • Laatst online: 13:20
damnit! :D
Afbeeldingslocatie: http://img836.imageshack.us/img836/889/screenshot20121104at101.png
Afbeeldingslocatie: http://img.10fastfingers.com/badge/18_wpm_score_CM.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 15:01
Afbeeldingslocatie: http://10fastfingers.com/speedtests/generate_screenshot_result/87_436_0_0_84_1_86.83_140_1063
Afbeeldingslocatie: http://img.10fastfingers.com/badge/18_wpm_score_CJ.png

Kan nog wel iets sneller though.

[ Voor 25% gewijzigd door Avalaxy op 04-11-2012 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orwell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-09 22:11
Sloompjes, maar wel foutloos. En met twee vingers. :P

Afbeeldingslocatie: http://10fastfingers.com/speedtests/generate_screenshot_result/74_372_0_0_66_0_78.75_227_1068
Afbeeldingslocatie: http://img.10fastfingers.com/badge/18_wpm_score_BW.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Nette score!
Ik kom consequent rond de 85 uit. Meestal 1 of 0 fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:44
Misschien ligt het aan de brakke staat waar ik in ben, maar ik haal niet hoger dan 60 :( Nu ben ik er ook niet zo goed in, en ga ik backspacen en doe ik andere stomme dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He, niet zo sip. Je bent beter dan mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:04
Aloys schreef op zondag 04 november 2012 @ 21:45:

[afbeelding]

[afbeelding]

Overigens zou het foutpercentage wel wat naar beneden mogen (maar dan gaat de snelheid mee). Ik heb nu besloten om dvorak te leren om te kijken of ik dan sneller kan worden, maar dat gaat verschrikkelijk lastig :+ .
Beaten :+

Afbeeldingslocatie: http://10fastfingers.com/speedtests/generate_screenshot_result/102_511_0_0_96_0_92.11_86_1090

Typen in niet logische zinnen gaat heel erg tegen mij zelf in. Heb echt momenten er tussen dat ik pauzeer omdat ik na ga denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Niet online
Orwell schreef op zondag 04 november 2012 @ 22:27:
Sloompjes, maar wel foutloos. En met twee vingers. :P

[afbeelding]
[afbeelding]
Niet helemaal foutloos, want je hebt wel woorden gecorrigeerd (zie het wpm versus goede woorden). :) Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik meestal rond de 460 tekens/minuut zit (90 woorden). Ik heb dus een paar keer zitten oefenen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Niet online
Tales schreef op zondag 04 november 2012 @ 22:49:
[...]

Beaten :+

[afbeelding]

Typen in niet logische zinnen gaat heel erg tegen mij zelf in. Heb echt momenten er tussen dat ik pauzeer omdat ik na ga denken.
Nooooo :'( :+ . Dat pauzeren herken ik ook. Ik lees ook veel sneller dan ik kan typen (snellezen ftw), maar dat gaat erg rot als het geen goedlopende zinnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijstheefles
Afbeeldingslocatie: http://10fastfingers.com/speedtests/generate_screenshot_result/90_467_0_0_89_2_88.65_125_1101

Meteen een nieuw record gevestigd.. jaar geleden kwam ik niet boven de ~ 77 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Aloys schreef op zondag 04 november 2012 @ 21:45:

[afbeelding]

[afbeelding]

Muhahaha
Afbeeldingslocatie: http://10fastfingers.com/speedtests/generate_screenshot_result/99_497_0_0_92_1_91.21_97_1104
Terwijl ik van mezelf weet dat ik relatief veel fouten maak tijdens het typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaesve
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 03:04
wht. nouja. wel eerste plaats..

Afbeeldingslocatie: http://10fastfingers.com/speedtests/generate_screenshot_result/0_281_0_0_0_61_100_1_0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Laatst online: 17:18
Programmeurs typen blijkbaar rond de 100 WPM:
Afbeeldingslocatie: http://10fastfingers.com/speedtests/generate_screenshot_result/109_550_0_0_104_1_93.33_74_1110
(Woorden als “één” zijn wel nasty, trouwens.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijstheefles
Soultaker schreef op zondag 04 november 2012 @ 23:18:
Programmeurs typen blijkbaar rond de 100 WPM:
I feel left out. :-( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Klopt, daarvoor moet ik met mijn custom keyboard layout CTRL+', E, CTRL+', E, N voor aanslaan.

Tevens struikel ik telkens over "Europa" en "miljard" :)

[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 04-11-2012 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet L-ALT+', E aan slaan. Dat is erger. Ik cheat meestal door dan maar mijn linkerhand op de left-alt (aka alt-gr) te leggen.

Wat jij doet is eigenlijk slimmer. Ik heb toch al caps lock geremapt naar ctrl. Hmm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Woorden met accenten typ ik expres fout... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe
  • Laatst online: 26-09 23:25

Ghehe

400 pound hacker

Azerty ftw. :P

Ik typ blijkbaar ongeveer 75wpm. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
.oisyn schreef op zondag 04 november 2012 @ 23:26:
Klopt, daarvoor moet ik met mijn custom keyboard layout CTRL+', E, CTRL+', E, N voor aanslaan.
LEFT-ALT+NUM0233, LEFT-ALT+NUM0233. Dat zijn 8 keystrokes :X

Ik zit atm op 83wpm maar na een dag devven of anderszins keyboard-capen moet ik veel hoger uitkomen. Op een brakke zondagavond met random woorden i.p.v. zinnige zinnen kom ik, klaarblijkelijk, dus uit op 83wpm.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 10:32

Acid_Burn

uhuh

alt+130 werkt ook ipv alt+0233 ;)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Of de é in je clipboard stoppen en dan gewoon CTRL-V :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellos
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 17:22
of us international keyboard layout waardoor ' + e ook dit mooie karakter oplevert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ellos schreef op maandag 05 november 2012 @ 00:26:
of us international keyboard layout waardoor ' + e ook dit mooie karakter oplevert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Dat vind ik juist rete irritant als ik zit te programmeren. Daar heb je zovaak quotes nodig dat het vervelend is elke keer ' + spatie te moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Is bij mij inmiddels gewoonte geworden bij mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 15:01
Acid_Burn schreef op maandag 05 november 2012 @ 00:36:
Dat vind ik juist rete irritant als ik zit te programmeren. Daar heb je zovaak quotes nodig dat het vervelend is elke keer ' + spatie te moeten gebruiken.
Gewoon 2x quote drukken. Je hebt er toch meestal 2 nodig :P

Ik vind het juist rete-irritant om een tekst te moeten typen en van die rare Engelse instellingen te hebben ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Brr, dead keys. Dan nog liever copy-pasten of een character map openen.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:39

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ik dacht eigenlijk dat dat de standaard was, gheh. Ik vind het in ieder geval bloedirritant als het niet zo is ingesteld, maar dat is natuurlijk gewenning (en zo werkt dat twee kanten op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ik ben dan ook een dinosaurus uit de tijd dat dead-keys nog niet bestonden :P Het eerste wat ik doe bij een verse windows installatie is de keyboard instellingen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
hmmzzzz net even snel geprobeerd op de vroege ochtend kom ik uit op Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UvGzk.png
Lijkt erop dat ik de sloomste hier ben :p. Alhoewel ik natuurlijk met maar 3 vingers typ :P. Geen excuus natuurlijk :9

[ Voor 9% gewijzigd door Rutix op 05-11-2012 08:00 ]

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:41

BM

Moderator Spielerij
Heeft iemand een dosis motivatie over? De mijne is op :(

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:33
BM schreef op maandag 05 november 2012 @ 08:50:
Heeft iemand een dosis motivatie over? De mijne is op :(
Die van mij is al 10 weken kwijt voor school :(

Terwijl ik voor andere projecten wel motivatie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:47

Haan

dotnetter

Acid_Burn schreef op maandag 05 november 2012 @ 02:03:
Ik ben dan ook een dinosaurus uit de tijd dat dead-keys nog niet bestonden :P Het eerste wat ik doe bij een verse windows installatie is de keyboard instellingen veranderen.
Juist jij zou dat moeten kennen, van de typemachine!

* Haan heeft zelfs nog een typ-diploma op de typemachine gehaald in 1992
omdat je stickertjes over de toetsen moest plakken, zodat je niet kon spieken en m'n ouders dat niet op de PC wilden :(

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Haan schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:03:
[...]

omdat je stickertjes over de toetsen moest plakken, zodat je niet kon spieken en m'n ouders dat niet op de PC wilden :(
:D Same here. Was alleen niet in 1992, geen idee wanneer wel, te lang geleden.

Met rode, groene en blauwe stickertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjzijderveld
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-08 10:55
Beter dan ik zelf had verwacht...
Afbeeldingslocatie: http://10fastfingers.com/speedtests/generate_screenshot_result/93_469_0_0_83_2_88.17_143_1209

Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 20:18
Rutix schreef op maandag 05 november 2012 @ 07:59:
hmmzzzz net even snel geprobeerd op de vroege ochtend kom ik uit op [afbeelding]
Lijkt erop dat ik de sloomste hier ben :p. Alhoewel ik natuurlijk met maar 3 vingers typ :P. Geen excuus natuurlijk :9
3 vingers totaal of drie vingers per hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Voor mensen die win8 development wel interesant vinden: http://www.jeffblankenbur...ws-8-day-1-the-blank-app/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Acid_Burn schreef op maandag 05 november 2012 @ 02:03:
Same. Ik vind het ook bloedirritant. Vroegah wist ik de meeste ascii codes wel uit m'n hoofd maar omdat dat tegenwoordig niet meer werkt (nummers zijn anders) gebruik ik meestal gewoon een character-map. Als ik een keer een document typ dan corrigeert de spellingschecker het wel voor me.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Haan schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:03:
[...]

Bij een typemachine kreeg je ook gelijk een ' als je op de ' drukte. Die ging echt niet zitten wachten totdat je op de spatiebalk of een andere letter drukte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:59
Rutix schreef op maandag 05 november 2012 @ 07:59:
hmmzzzz net even snel geprobeerd op de vroege ochtend kom ik uit op [afbeelding]
Ik zit ook maar rond de 70 WPM. Ik typ met 3-4 vingers per hand (7-8 dus totaal). Ik typ vlot genoeg :), het is niet dat het belangrijk is om te programmeren (2 letters typen + tab => veel sneller dan alles uit typen). Dus qua programmeren zit ik wel hoger qua "WPM" :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Die goeie ouwe tijd dat je nog afgerekend werd op het aantal regels code dat je produceerde he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hydra schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:53:
[...]

Same. Ik vind het ook bloedirritant. Vroegah wist ik de meeste ascii codes wel uit m'n hoofd maar omdat dat tegenwoordig niet meer werkt (nummers zijn anders) gebruik ik meestal gewoon een character-map. Als ik een keer een document typ dan corrigeert de spellingschecker het wel voor me.
Daarom gebruik ik een custom keyboard layout. Het is een soort van US-international, behalve dat je dan CTRL ingedrukt moet houden als je ', ", ` en ^ gebruikt. Ook zitten er allerlei shortcuts in voor wiskundige symbolen, zoals ×, √, ∞, ∙ en ∆ (bereikbaar via CTRL+\ en dan resp. x, s, i, . en d) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op maandag 05 november 2012 @ 10:28:
[...]

Daarom gebruik ik een custom keyboard layout. Het is een soort van US-international, behalve dat je dan CTRL ingedrukt moet houden als je ', ", ` en ^ gebruikt. Ook zitten er allerlei shortcuts in voor wiskundige symbolen, zoals ×, √, ∞, ∙ en ∆ (bereikbaar via CTRL+\ en dan resp. x, s, i, . en d) :)
Gebruik jij die wiskundige symbolen dan zo vaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
.oisyn schreef op maandag 05 november 2012 @ 10:28:
Tja. Spellingscheck. Die symbolen gebruik ik vrijwel nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 09:22

TheNephilim

Wtfuzzle

Afbeeldingslocatie: http://10fastfingers.com/speedtests/generate_screenshot_result/60_351_0_0_56_11_53.56_541_1165

Niet heul best... :+

Maar ik werd vannacht wakker, ik dacht .. volgens mij heb ik een nekhernia! :S Echt wat een pijn zeg... Nu net met een Ibuprofen achter de kiezen op kantoor, hopen dat het wat beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Pff. Kan echt niet op gang komen vandaag... Koffie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Gezellig een homebrew-xml parsen alsof het valid rss is. hoera :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre-85
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Andre-85

Sid

@TheNephilim Wikipedia: Torticollis ? Had mijn vriendin pas acuut. Bijzonder pijnlijk...

Mensen toevallig bekend met http://www.klocwork.com/ ? Dat gaat hier uitgerold worden. Zijn er specifieke dingen waar ik op moet letten? Het klinkt als waardeloze 'enterprise' tooling...

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:44
Ik kom nu, iets minder gaar, op de 65 WPM. Hierbij moet ik wel zeggen dat ik 4 keer het woord Belgische moest typen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 09:22

TheNephilim

Wtfuzzle

Andre-85 schreef op maandag 05 november 2012 @ 10:57:
@TheNephilim Wikipedia: Torticollis ? Had mijn vriendin pas acuut. Bijzonder pijnlijk...
Nou pijnlijk is het wel, maar zo erg nog niet. Ik kan nog prima bewegen, alleen net de verkeerde bewegingen doen pijn en natuurlijk echt naar links en rechts met m'n hoofd.

Hopen dat het snel weer over is... nu eerst maar weer eens m'n oude kussen in bed gooien. Die nieuwe is volgens mij veel te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
Ook maar even meedoen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Pb14L.png

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Firesphere schreef op maandag 05 november 2012 @ 10:57:
Gezellig een homebrew-xml parsen alsof het valid rss is. hoera :/
Is het XML of is het "tekst tussen blokken omringd met vishaken"? Ik heb al ZO vaak gehad bij integraties dat het het laatste was. Leuk dat het eruit ziet als XML maar GEEN ENKELE XML API KAN JE ZOOI LEZEN!!! Aaargh!

Frustratie. Ik ben die walgelijke middelmatigheid in de IT wereld ZO zat. Je weet dat je shit niet werkt, waarom doe je dan alsof je werk klaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2012 @ 10:30:
[...]

Gebruik jij die wiskundige symbolen dan zo vaak?
Moet je per se iets vaak gebruiken om er shortcuts voor te hebben? Ze zitten niet in de weg ofzo :). En ik vind het wel fijn dat ik ze kan gebruiken als ik hier eens een keer een post tik waar de symbolen van pas komen.

[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 05-11-2012 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpf_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-07-2022
Hydra schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:14:
[...]

Is het XML of is het "tekst tussen blokken omringd met vishaken"? Ik heb al ZO vaak gehad bij integraties dat het het laatste was. Leuk dat het eruit ziet als XML maar GEEN ENKELE XML API KAN JE ZOOI LEZEN!!! Aaargh!

Frustratie. Ik ben die walgelijke middelmatigheid in de IT wereld ZO zat. Je weet dat je shit niet werkt, waarom doe je dan alsof je werk klaar is?
*Works for us*
Pagina: 1 ... 205 ... 267 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.