PrutsersMet behulp van de notificaties kun je automatisch geᅵnformeerd worden over updates op Tweakers
[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 18-10-2012 12:09 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Wordt dan een black versie met responsive items
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Tjonge jonge, de nieuwe layout zadelt me dus op met een FirstWorldProblem
Ik zal zo maar eens aan de slag gaan met mijn werk
HTTP Error 504 (Gateway Timeout): The gateway or proxy server timed out while waiting for a response from an upstream server.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
En ik vind het jammer dat je niet meer direct vanuit de PW naar je wenslijst kan maar dat je éérst naar je profiel moet en dan naar wenslijst. Ook kan je niet direct een product vanuit het zoeken toevoegen aan een wenslijst maar moet je eerst naar de productpagina.
[ Voor 70% gewijzigd door Spockz op 18-10-2012 12:56 ]
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Zijn de kleurtjes (van verschiillende hoofdgroepen) hier nou ook al verdwenen?
[ Voor 73% gewijzigd door Haan op 18-10-2012 12:57 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Fixed:Barryvdh schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:33:
Wel jammer dat de navigatiebalk niet fixed bovenin blijft staan, anders had je sneller updates gezien.
1
2
3
4
5
| #top {
position: fixed;
width: 100%;
z-index: 1000;
} |
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Error 109 (net::ERR_ADDRESS_UNREACHABLE): Unable to reach the server.
Dit krijg ik op bijna iedere pagina op de frontpage. Ik kijk morgen of overmorgen wel of er nog nieuws is.alienfruit schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:13:
secure.tweakers.net werkt niet
Error 109 (net::ERR_ADDRESS_UNREACHABLE): Unable to reach the server.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Is er ook ergens een bedanktopic? Ik zie alleen maar help-dit-werkt-kudt-topics
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
AFAIK gebruik(t)en die de tweakers 7 template al.PrisonerOfPain schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:13:
Hebben ze net een paar weken die discovery reclames, zijn ze al weer outdated.
De header is echt veel te hoog om dit te doen.... Hij beslaat hier op mijn laptop flink wat ruimteOkkE schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:56:
[...]
Fixed:
code:
1 2 3 4 5#top { position: fixed; width: 100%; z-index: 1000; }
Notice: Closing existing socket in /mnt/web/tweakers-7/inc/class/stomp/StompConnection.php on line 222
Notice: Closing existing socket in /mnt/web/tweakers-7/inc/class/stomp/StompConnection.php on line 222
Ook niet slecht xD
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
op tweakers 6 stond ie nog op de forum index, al dan niet licht grijs..oisyn schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:36:
Uhm, die bestaat al zo lang niet meer...
Wat een geklaag allemaal (vooral in reacties op de frontpage) over de witruimtes. Echte Tweakers zitten toch met minimaal een 1080p resolutie?Hoogie2004 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:29:
[...]
De header is echt veel te hoog om dit te doen.... Hij beslaat hier op mijn laptop flink wat ruimte
Ik vind meer witruimte juist positief. Hoewel misschien een oplossing als Gmail (hoeveelheid witruimte instelbaar) voor veel mensen wel een uitkomst was geweest.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Tweakers gaf mij altijd het gevoel dat het een community site was met veel content. Nu lijkt het op een standaard wordpress blog...
Je moet ook niet de header fixed maken, alleen de menubalk. Werkt bij mij prima nuHoogie2004 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:29:
[...]
De header is echt veel te hoog om dit te doen.... Hij beslaat hier op mijn laptop flink wat ruimte
Momenteel gebruik ik een HashSet (java), maar zoals ik het nu doe en niet anders gevonden krijg is erover itereren en dan is het O(n), en krijg voor geen een mogelijk O(1). Enigste wat de collectie hoeft te doen is dat elke item uniek is, en dat er op een vaste field gezocht moet worden.
Misschien zie ik gewoon iets flink over het hoofd, maar kan aan mij liggen.
* P-Storm laat het even rusten, misschien zie ik het morgen wel.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| #menubar{ top: 0px !important; } #searchbar{ margin-top: 0px !important; height: 40px !important; } #search { padding-top: 5px !important; } |
#edit: werkt niet op het forum, daar wordt die custom css niet toegepast ofzo...
Vind eigenlijk de nieuwe layout wel strak, alles lekker overzichtelijk en fris. Alleen die hoge header stoort me
[ Voor 34% gewijzigd door Hoogie2004 op 18-10-2012 13:52 ]
Een HashMap met het veld waar je op wilt zoeken als key?P-Storm schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:45:
Pff, ben al een uur aan het zoeken wat het snelste methode is voor een snelle methode om een object te zoeken in een collectie in plaats van erover heen te itereren.
Momenteel gebruik ik een HashSet (java), maar zoals ik het nu doe en niet anders gevonden krijg is erover itereren en dan is het O(n), en krijg voor geen een mogelijk O(1). Enigste wat de collectie hoeft te doen is dat elke item uniek is, en dat er op een vaste field gezocht moet worden.
Leuk projectje.oisyn schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:31:
[...]
http://oisyn.nl/wolfjs
[...]
Doe ik ook. Afgezien van het muziekje is mijn versie gewoon HTML4.
[ Voor 18% gewijzigd door Zeebonk op 18-10-2012 13:57 ]
P-Storm schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:45:
Pff, ben al een uur aan het zoeken wat het snelste methode is voor een snelle methode om een object te zoeken in een collectie in plaats van erover heen te itereren.
1
2
3
| HashMap:
get( Object key ) - returns the value associated with specified key in this hash map, or null if there is no value for this key
put(K key, V value) - associates the specified value with the specified key in this map |
Done!
Hoe doe je het nu dan? Want een HashSet of HashMap is gewoon O(1) lookup.P-Storm schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:45:
Momenteel gebruik ik een HashSet (java), maar zoals ik het nu doe en niet anders gevonden krijg is erover itereren en dan is het O(n), en krijg voor geen een mogelijk O(1).
Oh wacht, ik snap denk ik wat je bedoelt. Je hebt geen custom hash functie geïmplementeert die louter van dat ene field gebruik maakt? Ja, dan vindt je alleen objecten die exact overeenkomen ipv alleen die waarvan het field hetzelfde is.Enigste wat de collectie hoeft te doen is dat elke item uniek is, en dat er op een vaste field gezocht moet worden.
Niet echt, dit heb ik gewoon uit mijn hoofd gedaan. Zoek maar op "wolfenstein raycasting" oid.Zeebonk schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:49:
Leuk projectjekan jij misschien naar leesmateriaal verwijzen wat de gebruikte methode(s) een beetje uitlegt?
[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 18-10-2012 14:16 ]
Had nog nooit van raycasting gehoord.oisyn schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:15:
Niet echt, dit heb ik gewoon uit mijn hoofd gedaan. Zoek maar op "wolfenstein raycasting" oid.
Ach so, op die fiets..oisyn schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:15:
[...]
Hoe doe je het nu dan? Want een HashSet of HashMap is gewoon O(1) lookup.
[...]
Oh wacht, ik snap denk ik wat je bedoelt. Je hebt geen custom hash functie geïmplementeert die louter van dat ene field gebruik maakt? Ja, dan vindt je alleen objecten die exact overeenkomen ipv alleen die waarvan het field hetzelfde is.
Dan is het toch gewoon een kwestie van int hashCode() overriden in je class om een hash te maken alleen op de member die jij wilt?
edit: en as .oisyn said inderdaad Equals niet vergeten, zoals ik
[ Voor 5% gewijzigd door EddoH op 18-10-2012 14:36 ]
Het is wel suf dat Java's HashSet (en HashMap) geen alternatieve hasher/comparator ondersteunen. Je wilt wellicht helemaal niet dat het default behaviour van je object wordt aangepast.
Het gebruik van een HashMap is dan sowieso wel handiger. Afgezien van de redundante opslag (de key staat zowel in de hashmap als in het object zelf als field) heb je bovenstaande aanpassing niet nodig, en bovendien kun je gewoon direct zoeken op een key (als dat van toepassing is) ipv een heel object te constucten.
[ Voor 86% gewijzigd door .oisyn op 18-10-2012 14:34 ]
Mocht je dat wel willen kan je altijd nog de Map interface implementeren en een setComparator en setHasher methode toevoegen oid.
namelijk 2100 .... not sure if to lol or to cry
w00t!65 forums verborgen, toon index zonder forumfilter.
Verwijderd
Custom CSS werkt niet op het forum toch, of moet je dat ergens anders instellen?Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:12:
Ik vind de frontpage er heel leuk uitzien maar op het forum vind ik het er toch net iets té wit uit zien. Dat wordt wennen of een beetje met de custom css spelen.
Maar dan ben je een hele eigen implementatie van een hashtable aan het makenEddoH schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:43:
Idd.
Mocht je dat wel willen kan je altijd nog de Map interface implementeren en een setComparator en setHasher methode toevoegen oid.
Unsustainable?All natural and technological processes proceed in such a way that the availability of the remaining energy decreases.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Is vast wel te regelen met een extensie/plugin voor je browser (mijn eerste gedacht: greasemonkey scriptje dat een css injecteert)Barryvdh schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:13:
[...]
Custom CSS werkt niet op het forum toch, of moet je dat ergens anders instellen?
Verwijderd
Klopt, niet aan gedacht.Barryvdh schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:13:
[...]
Custom CSS werkt niet op het forum toch, of moet je dat ergens anders instellen?
Dat kan inderdaad maar dat is dan toch weer een pak minder handig. Ik open Tweakers op een resem aan devices en vind het handig als mijn custom layout direct veranderd wordt wanneer ik inlog, maar dit is dus helaas niet mogelijk op de manier die jij aanhaalt. Ik zou dan op elk device de nodige extensie moeten hebben en dat is niet echt haalbaar.wsitedesign schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:19:
[...]
Is vast wel te regelen met een extensie/plugin voor je browser (mijn eerste gedacht: greasemonkey scriptje dat een css injecteert)
1
2
3
4
5
6
7
| #messages { width: 980px; } .messagecontent { width: 826px; } |
.edit: nee da's niet genoeg, de tekst loopt dan nog niet door.
.edit2: zo klopt ie beter
Voor Chrome kan ik trouwens de extension Stylebot aanraden
[ Voor 81% gewijzigd door .oisyn op 18-10-2012 15:28 ]
[ Voor 11% gewijzigd door ZpAz op 18-10-2012 15:24 ]
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Verwijderd
Dat wordt volgende week trouwens gefixt. Hooray!Barryvdh schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:13:
[...]
JoostBaksteen in "Geen customCSS op het forum"
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2012 15:25 ]
Die feature is (o.a.) via de Karmastore te koop, correct? Misschien moet ik dat dan toch eens doen.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:24:
[...]
Dat wordt volgende week trouwens gefixt. Hooray!
JoostBaksteen in "Geen customCSS op het forum"
Ik vind de frontpage en artikelen van de normale site juist veel te wit, vooral als je eenmaal wat meer naar beneden bent gescrolled.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:12:
Ik vind de frontpage er heel leuk uitzien maar op het forum vind ik het er toch net iets té wit uit zien. Dat wordt wennen of een beetje met de custom css spelen.
Op het forum heb je tenminste nog die grijze blokken.
Jup, is maar 500 punten voor een half jaar.OkkE schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:27:
[...]
Die feature is (o.a.) via de Karmastore te koop, correct? Misschien moet ik dat dan toch eens doen.
Koopje, inderdaad.Barryvdh schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:28:
[...]
Jup, is maar 500 punten voor een half jaar.
Verwijderd
Jazeker, ik kan het je alleen maar aanbevelen.OkkE schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:27:
[...]
Die feature is (o.a.) via de Karmastore te koop, correct? Misschien moet ik dat dan toch eens doen.
Dat zijn pas mooie extensies. Kan ik ook goed gebruiken voor mijn websites. Om bijvoorbeeld ff te kijken hoe het lijkt met dit kleurtje of deze breedte. Bedankt.oisyn schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:22:
Brede topics:
Cascading Stylesheet:
1 2 3 4 5 6 7 #messages { width: 980px; } .messagecontent { width: 826px; }
.edit: nee da's niet genoeg, de tekst loopt dan nog niet door.
.edit2: zo klopt ie beter
Voor Chrome kan ik trouwens de extension Stylebot aanraden
@-moz-document domain(gathering.tweakers.net) {
#contentArea {
margin-left: 19% !important;
padding-top: 60px !important;
width: 80% !important;
}
#message, #post, #messagecontent{
width: 100% !important;
}
div.message div.post div.messagecontent {
width: 85% !important;
}
#messages{
}
#menubar{
top: 0px !important;
}
#searchbar{
margin-top: 0px !important;
height: 40px !important;
}
#search {
padding-top: 5px !important;
}
#top{
position: fixed !important;
z-index: 1000 !important;
}
.popupContent {
padding-top: 70px !important;
}
.topic_actions{
}
#tweakbase_relations{
display: none !important;
}
}
[/code=css]
Dit zijn de instellingen die ik nu heb ingesteld. Waarom alles important is weet ik ook niet
Ps. Ik gebruik de tracker links (en een resolutie van 1920x1080) heb nog niet getest voor andere resoluties.
[ Voor 5% gewijzigd door Xato op 18-10-2012 15:51 ]
Daarvoor kan je beter gewoon de Developer Tools gebruik (rechtermuisklik -> inspect element).hylke94 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:39:
[...]
Dat zijn pas mooie extensies. Kan ik ook goed gebruiken voor mijn websites. Om bijvoorbeeld ff te kijken hoe het lijkt met dit kleurtje of deze breedte. Bedankt
Heb ik ook wel. Dit was maar een voorbeeld. Ik kan nu ook google aanpassen. En ik kan de layout dan meteen opslaan.Barryvdh schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:40:
[...]
Daarvoor kan je beter gewoon de Developer Tools gebruik (rechtermuisklik -> inspect element).
[ Voor 10% gewijzigd door Rutix op 18-10-2012 15:51 ]
Nothing to see here!
Verwijderd
Inderdaad. Ik mis de fixed tracker eigenlijk wel. Dat was m.i. een mooie invulling van de witruimte aan de zijkanten.Rutix schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:51:
Krijg beetje pijn in me hoofd van de nieuwe layout. Ook de grote witte balken aan de linker kanten vind ik wel erg grooten verspilling van ruimte imo.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| #menubar { margin: 0 auto; height: 32px; width: 100%; min-width: 980px; position: relative; top: 51px; background: url(../../g/if/v3/framework/framework_bg.png) repeat-x 0 -74px; background: -webkit-linear-gradient(#262828,#1C1E1E) 0 0; background: -moz-linear-gradient(#262828,#1C1E1E) 0 0; background: linear-gradient(#262828,#1C1E1E) 0 0; background-color: #212323; border-top: 1px solid #1C1E1E; border-bottom: 1px solid #1C1E1E; border-radius: 1px; -webkit-box-shadow: 0 0 0 1px rgba(255, 255, 255, .15),0 -10px 15px rgba(255, 180, 38, .12); box-shadow: 0 0 0 1px rgba(255, 255, 255, .15),0 -10px } |
Veel beter
( width: 90%; naar width: 100%; xD )
Al moet ik zeggen dat het nieuws kopje echt goed geworden is.
[ Voor 37% gewijzigd door lauwsa op 18-10-2012 16:02 ]
Ja! is toch veel leuker!.oisyn schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:17:
[...]
Maar dan ben je een hele eigen implementatie van een hashtable aan het maken

Voor de Safari users die het ook willen gebruiken: Tweakers71.safariextz
edit: De plaatjes-embed grootte is kleiner geworden?
edit: hmm, het breekt de tracker.
[ Voor 11% gewijzigd door ZpAz op 18-10-2012 16:33 ]
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Als je browser venster breed genoeg is dan verschijnt bij de tracker de optie "fixeer rechts". Als hij rechts staat verschijnt de optie "fixeer links".Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:53:
[...]
Inderdaad. Ik mis de fixed tracker eigenlijk wel. Dat was m.i. een mooie invulling van de witruimte aan de zijkanten.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Ik zie de optie nergens staan. Ben wel op een pc aan het werk met een resolutie van 1280*1024. Ik zal straks thuis eens kijken.Creepy schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:23:
[...]
Als je browser venster breed genoeg is dan verschijnt bij de tracker de optie "fixeer rechts". Als hij rechts staat verschijnt de optie "fixeer links".
minimum breedte was iets van 1550px. Daaronder wordt die niet getoond.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:26:
[...]
Ik zie de optie nergens staan. Ben wel op een pc aan het werk met een resolutie van 1280*1024. Ik zal straks thuis eens kijken.
Al klopt dat ook weer niet helemaal. Het is gewoon een kwestie van de pagina zoomen totdat je die optie ziet. Jammer genoeg zoomt de tekst ook zo leuk mee waardoor het op een klein scherm vrij snel onleesbaar wordt.
Zelfs voor mij op mijn 22" 1680x1050 scherm is het praktisch onleesbaar zonder bril. Iets waar ik met Tweakers V6 geen last van had
En met bril op naar al dit wit kijken is echt pijnlijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 18-10-2012 16:30 ]
Yes dit werkt wel lekker, thanks!Xato schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:39:
[...]
Dit zijn de instellingen die ik nu heb ingesteld. Waarom alles important is weet ik ook niet
Ps. Ik gebruik de tracker links (en een resolutie van 1920x1080) heb nog niet getest voor andere resoluties.
[ Voor 52% gewijzigd door Sh4wn op 18-10-2012 16:34 ]

In zeven jaar
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
.edit: da's niet helemaal eerlijk trouwens, dat zijn perforce changelists. Niet elke changelist wordt ook daadwerkelijk gecommit. Als ik even snel kijk, van de laatste 80 changelists zijn er 40 gecommit. Dus da's ongeveer 337.000 commits dan in totaal
[ Voor 84% gewijzigd door .oisyn op 18-10-2012 16:42 ]
Ben ik blij dat ik niet de enige ben! Wat een gedoe..oisyn schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:38:
Echt, die trend van het weergeven met relatieve tijden heb ik nooit begrepen. En ik baal ervan dat t.net dat nu ook doet. Wat kan mij het schelen dat een nieuwsartikel 3 uur geleden is geplaatst. Ik zie liever dat ie rond 12:40 is geplaatst.
In sommige gevallen vind ik relatieve tijden wel fijn, bijvoorbeeld dat iets "5 minuten geleden" was, of iets "gisteren". In andere gevallen vind ik het juist fijner om direct te zien dat iets om 12:00 was in plaats van dat zelf te moeten 'berekenen'.
Op de Tweakers frontpage hoeft het voor mij niet, maar stoor me er ook niet echt aan.
[ Voor 13% gewijzigd door OkkE op 18-10-2012 16:59 ]
1. Waarom zou je het ooit moeten berekenen? Ik wil weten wanneer iets is geplaatst, niet hoe lang geleden.
2. De tijden voor een artikel functioneerde in mijn hoofd altijd een beetje als herkenningspunt, een beetje zoals een avatar bij een user. Soms check ik een artikel meerdere keren per dag (over het algemeen als ik participeer in een discussie). Waar hij in de lijst stond is een eerste indicatie, daarna kijk ik meestal naar tijd. Herkennen op tijd gaat een stuk sneller dan herkennen op titel in zo'n grote brei tekst. Maar dat kan dus nu niet meer, want die tijden veranderen steeds
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Waar zie je die relatieve tijden dan?LEDfan schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:48:
[...]
Ben ik blij dat ik niet de enige ben! Wat een gedoe.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Op de frontpage bij nieuws.CodeCaster schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:13:
[...]
Waar zie je die relatieve tijden dan?
Ik bedoelde niet alleen op de frontpage maar ook bij twitter en dergelijke. Het beste vind ik een tijd en dan een hoover met hoelang geleden. Of omgekeerd. (Dat doen ze ook bij twitter)CodeCaster schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:13:
[...]
Waar zie je die relatieve tijden dan?
Mwah, echt alleen op de frontpage. In de tracker zie je wel tijden. Ik kom toch nooit op de frontpage.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Thuis valt het gelukkig mee omdat me browser daar maar niet fullscreen is en dan past tweakers er precies opVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:53:
[...]
Inderdaad. Ik mis de fixed tracker eigenlijk wel. Dat was m.i. een mooie invulling van de witruimte aan de zijkanten.
Nothing to see here!
Vandaag bij informatica de sites van twee groepjes herschreven naar een valide XHTML 1.0 Transitional basis, uitgelegd hoe ze verder moeten werken en toen zelf een nieuwe database structuur opgezet. Ik de vakantie gelukkig wat meer tijd voor mijn eigen site die wat leuke php elementjes bevat (reactiesysteem met een verificatie-afbeelding, een paar applicaties). Me klasgenoten staan met 'Wow' gezicht te kijken als ik een scriptje schrijf voor het genereren van een PNG met een random string.
Ze hebben nog niet eens gezien hoe de rest van de code eruit ziet. Maar ja, als ze niet eens een normale HTML site kunnen maken, begrijp ik dat ook wel.
[ Voor 5% gewijzigd door Martindo op 18-10-2012 18:36 ]
Oh, en de achtergrond net een paar tinten minder wit gemaakt
[ Voor 9% gewijzigd door Struikrover op 18-10-2012 18:42 ]
bug, volgende week verholpen. Zie ook Lieve DevversSpockz schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:40:
Volgens mij wordt de custom stylesheet ook niet op het forum toegepast, is dat een bug of een feature?
Die is er nog wel
Ik voel een DailyWTF artikel aankomenD-Raven schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:05:
Lol een klant loopt hier tegen een sql error, omdat ze de maximale parameters in een querie overschreden hebben. ... ... ..
namelijk 2100 .... not sure if to lol or to cry![]()
![]()
[ Voor 50% gewijzigd door BtM909 op 18-10-2012 19:27 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
RTFM!
Ah, nog een Flux gebruikerVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 19:50:
Om de een of andere reden vind ik de nieuwe layout een pak beter hier thuis. Ik heb Flux geïnstalleerd en het wit komt dan iets minder hard aan. Heb net ook even naar het filmpje gekeken van het nieuwe Tweakers en eigenlijk ben ik best onder de indruk.
Staat hier al een jaartje of 2-3 geïnstalleerd, en mijn ogen hebben het zich nog niet beklaagd
wsitedesign schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 19:59:
[...]
Ah, nog een Flux gebruiker
Staat hier al een jaartje of 2-3 geïnstalleerd, en mijn ogen hebben het zich nog niet beklaagd
Helaas bij mijn nieuwe install helemaal vergeten erop te zetten
Maar goed, we hebben hem weer. Het is even wennen als je de eerste keer de nacht-modus ziet, maar na een paar minuten valt het niet meer op
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Haha, ik had een tijd geleden een dev-avondje met iemand en die zei: Jezus wat is mijn scherm blauw.Gertjan. schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:56:
[...]
Heb hem er vandaag ook maar weer eens op gezet. Toen ik vroeger nog wel eens vroeg begon had ik het ooit geïnstalleerd na een tip van iemand op GoT. Sindsdien een hoop "plezier" gehad van het programma. Er was ook wel iedere dag iemand die zei: "goh, wat ziet jouw scherm er raar uit...". Maar als je ze dan uitlegde wat Flux deed waren ze eigenlijk allemaal wel nieuwsgierig en onder de indruk
Helaas bij mijn nieuwe install helemaal vergeten erop te zetten
Maar goed, we hebben hem weer. Het is even wennen als je de eerste keer de nacht-modus ziet, maar na een paar minuten valt het niet meer op
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Waar?
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
BTF!!!!
Hoeveel late uren dat ding al niet heeft gezien
Ja inderdaad. Flux + niet volledig browser scherm = chille layout. Als ik fullscreen browser scherm doe heb ik te grote witte balken aan allebei de kantenVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 19:50:
Om de een of andere reden vind ik de nieuwe layout een pak beter hier thuis. Ik heb Flux geïnstalleerd en het wit komt dan iets minder hard aan. Heb net ook even naar het filmpje gekeken van het nieuwe Tweakers en eigenlijk ben ik best onder de indruk.
Nothing to see here!
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.