Hmm, denk eerder tijd over
Hoop het ook, ik word gek van al die klotespam. Wist trouwens niet eens dat het niet mocht.Cartman! schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:13:
Ik haat bedrijven die "Like, Share & Win' doen op Facebook terwijl dit volgens de policy niet mag, ik hoop dat Facebook snel zonder pardon pagina's gaat verwijderen
WTF!Sardaukar schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:50:
[...]
Online stamboom deed me wel hieraan denken (originele post even lezen)
Wel een heel mooi antwoord erop trouwens.
Maar WTF!
En dat is dus de reden waarom incest in de meeste landen verboden is!Sardaukar schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:50:
[...]
Online stamboom deed me wel hieraan denken (originele post even lezen)
Hoor ik daar een wereldbeeld aan duigen vallen?Soundless schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:29:
WTF!
Wel een heel mooi antwoord erop trouwens.
Maar WTF!
Ah, vandaar. "Incest is verboden want het maakt het ontwikkelen van stamboomsoftware zo ingewikkeld"GateKeaper schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:36:
En dat is dus de reden waarom incest in de meeste landen verboden is!of wacht....
[ Voor 41% gewijzigd door Hydra op 16-10-2012 16:59 ]
https://niels.nu
Incest is in Nederland niet verboden.GateKeaper schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:36:
En dat is dus de reden waarom incest in de meeste landen verboden is!
Maar wat betreft die software: cycles in een stamboom zijn onmogelijk; het is hooguit een DAG.
Inderdaad. In Nederland is het niet verboden. Natuurlijk is het wel verboden met een minderjarige maar dat is ook wanneer er geen sprake is van incest.Soultaker schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:13:
[...]
Incest is in Nederland niet verboden.
Maar wat betreft die software: cycles in een stamboom zijn onmogelijk; het is hooguit een DAG.
Nothing to see here!
Was hier niet iemand die bezig is/was met wolfenstein in de browser? Die is dan zeker stiekum in gehuurd: http://www.wolfenstein.com/game_EU.php
EDIT: Ik ging er van uit dat dit met het canvas element zou zijn gemaakt, maar lijkt er op dat dit is opgebouwd uit DOM elementen
EDIT: Ik ging er van uit dat dit met het canvas element zou zijn gemaakt, maar lijkt er op dat dit is opgebouwd uit DOM elementen
[ Voor 31% gewijzigd door Zeebonk op 16-10-2012 19:26 ]
http://oisyn.nl/wolfjsZeebonk schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:22:
Was hier niet iemand die bezig is/was met wolfenstein in de browser? Die is dan zeker stiekum in gehuurd: http://www.wolfenstein.com/game_EU.php
Doe ik ook. Afgezien van het muziekje is mijn versie gewoon HTML4.EDIT: Ik ging er van uit dat dit met het canvas element zou zijn gemaakt, maar lijkt er op dat dit is opgebouwd uit DOM elementen
[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 16-10-2012 19:32 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Toffe actie hoor, die Dropbox SpaceRace. Voor wie 'm niet voorbij heeft zien komen: je kunt de e-mail bij je opleidingsinstituut koppelen aan je account, en hoe meer mensen dit doen, hoe meer opslagruimte iedereen krijgt
. De RUG zit nog 'maar' op 8GB extra per persoon, TU Delft heeft bijvoorbeeld al 25GB per persoon verdiend met z'n allen
facebook SDK
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Windesheim (waar ik bij zit), zit ook op 8GB. Wel grappig gedaan door dropbox!Struikrover schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:29:
Toffe actie hoor, die Dropbox SpaceRace. Voor wie 'm niet voorbij heeft zien komen: je kunt de e-mail bij je opleidingsinstituut koppelen aan je account, en hoe meer mensen dit doen, hoe meer opslagruimte iedereen krijgt. De RUG zit nog 'maar' op 8GB extra per persoon, TU Delft heeft bijvoorbeeld al 25GB per persoon verdiend met z'n allen
Wait wut? Dus je zegt dat zolang het maar incest is met een minderjarige het toegestaan is?Rutix schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:55:
[...] Inderdaad. In Nederland is het niet verboden. Natuurlijk is het wel verboden met een minderjarige maar dat is wanneer er geen sprake is van incest.
Universiteit Twente zit op 15GB en nog 'maar' 4K punten verwijdert van de 25GB
[ Voor 10% gewijzigd door Caelorum op 16-10-2012 20:58 ]
Tja, daar zit je dan bij informatica. Tot nu toe voor vijf websites een basis template (pure HTML/CSS) moeten schrijven omdat iedereen wel íets fout deed. Ze weten blijkbaar niet de structuur van een HTML document.
Waar gaat het toch heen met informatica?
Waar gaat het toch heen met informatica?
oops >.> typo. FixedCaelorum schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:55:
[...]
Wait wut? Dus je zegt dat zolang het maar incest is met een minderjarige het toegestaan is?
On a sidenote: Je bookmarks opruimen is echt een rot werk XD ik had er zo'n zooitje van gemaakt
[ Voor 17% gewijzigd door Rutix op 16-10-2012 21:06 ]
Nothing to see here!
@Hanze is nog maar net 3GB gehaald. Of is dat de startpositie ofzo?Struikrover schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:29:
Toffe actie hoor, die Dropbox SpaceRace. Voor wie 'm niet voorbij heeft zien komen: je kunt de e-mail bij je opleidingsinstituut koppelen aan je account, en hoe meer mensen dit doen, hoe meer opslagruimte iedereen krijgt. De RUG zit nog 'maar' op 8GB extra per persoon, TU Delft heeft bijvoorbeeld al 25GB per persoon verdiend met z'n allen
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Geen idee eigenlijk, maar wel kudo's voor 1337 punten natuurlijk
De hogeschool zeeland zit nog maar op de 86 punten... Maar ik heb al bijna 38gb storage, dus waarvoor zou ik nog meer nodig hebben.
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Ja, ik had niet zoveel te doen vandaag, dus we kunnen ook de trend bijhouden:
http://spacerace.return1.net

http://spacerace.return1.net
offtopic:
Bravo voor de TU Delft!
Bravo voor de TU Delft!
[ Voor 19% gewijzigd door Sh4wn op 16-10-2012 21:16 ]
Wow 25 GB extra erbij voor de Hogeschool Rotterdam
Het wordt interessanter als je meerdere dagen doet
Zuyd Hogeschool moet nog geaccepteerd worden
Rare vogel in spe
Hij draait nog maar een paar uur, maar in principe houdt die data bij voor 24 uurStruikrover schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:16:
Het wordt interessanter als je meerdere dagen doet
Haha betekent dat dat je de eerste bent?
[ Voor 65% gewijzigd door Struikrover op 16-10-2012 21:17 ]
Het jammere is sowieso dat het maar voor 2 jaar is
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Geen probleem, over 2 jaar ben ik afgestudeerd dus dan mag ik het sowieso niet meer
Ik ben de eerste van mijn school
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Ik ben net afgestudeerd, maar ik heb mazzel dat mijn emailadres van de universiteit pas aan het einde van volgende maand wordt opgeheven. Ik kan dus nog net even meedoen. De school zit pas aan de 3GB, maar de actie loopt nog 8 weken, dus dat zal wel goed komen.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Hmm, eens even kijken of ze een alumnus adres ook accepteren.
--
Jammer,
--
Jammer,
The email you entered is not affiliated with an eligible school
[ Voor 45% gewijzigd door Janoz op 16-10-2012 22:37 ]
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Huh... Ik krijg: We'll email you when your school has been verified.Megamind schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:16:
Wow 25 GB extra erbij voor de Hogeschool Rotterdam
Laat me raden, je gebruikt zeker nogsteeds je hro adres?Pizzalucht schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:49:
[...]
Huh... Ik krijg: We'll email you when your school has been verified.
Ja... Volgens mij heb ik ook nooit van iets anders gehoord?Megamind schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:54:
[...]
Laat me raden, je gebruikt zeker nogsteeds je hro adres?
student.hr.nl dan?
Gelukt
25GB inderdaad
[ Voor 5% gewijzigd door Pizzalucht op 16-10-2012 23:04 ]
Jay. Howest zit op dit moment aan 8GB, binnenkort 15... Ook niet slecht voor iets wat ik nooit serieus ga gebruiken
- verkeerde forum - (lastig meerdere tabbladen)
[ Voor 85% gewijzigd door Vennik op 17-10-2012 00:29 ]
Ah, de RuG zit ook alweer bijna op 15GB extra. Uiteindelijk zit ik straks op 49,75GB gratis opslagruimte, krijg ik vast niet vol
.
Kan iemand mij vertellen waarom Microsoft besloten heeft om in C# hun Funcs en Actions te definiëren tot en met 16 input parameters? Ik vraag me dan af, waarom geen 15, waarom geen 17, waarom 16?
Niet dat ik er ooit meer dan een stuk of 3 nodig heb gehad, maar toch. Zouden ze erop gestemd hebben tijdens een vergadering?
Niet dat ik er ooit meer dan een stuk of 3 nodig heb gehad, maar toch. Zouden ze erop gestemd hebben tijdens een vergadering?
Ik denk dat ze lol hadden en 2^4 aan wilden houden ofzoDavio schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:00:
Kan iemand mij vertellen waarom Microsoft besloten heeft om in C# hun Funcs en Actions te definiëren tot en met 16 input parameters? Ik vraag me dan af, waarom geen 15, waarom geen 17, waarom 16?
Hmm, er blijkt geen vaste tuple-limiet in GHC 7.0.4 te zitten.
* RayNbow kan gewoon een (>15000)-tuple type aan de typechecker voeren...
* RayNbow kan gewoon een (>15000)-tuple type aan de typechecker voeren...
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik denk dat ze daar inderdaad wel een aantal keer over vergaderd hebben ja. Maar het is uiteindelijk gewoon een keuze voor een getal dat groot genoeg is voor zo goed als alle use-cases, zonder direct in het extreme te duiken ( Of functionaliteit te maken voor een variabel aantal args ). En 16 is natuurlijk in de informatica een veel gebruikt getal.Davio schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:00:
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Jij denkt duidelijk nooit in machten van 2Davio schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:00:
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Gheghe..oisyn schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:41:
[...]
Jij denkt duidelijk nooit in machten van 2
Maar dan hadden ze ook 8 of 32 kunnen doen.
Zouden ze het gewoon proefondervindelijk gedaan hebben?
Of kregen ze tijdens de dev-fase elke keer een mailtje van Pietje: Ik heb er nu 12 nodig! Een dag later: Ik heb er 13 nodig!
Ik bedoel, het is niet dat 16 zo arbitrair is, maar ik vraag me af of het in de praktijk wel eens gehaald wordt.
Hmm kom er net achter dat de FileSystemWatcher niet echt betrouwbaar is voor wat ik ermee wil doen
Dat is het punt dus, het is waarschijnlijk de kleinste macht van 2 die niet snel gehaald zal worden.Davio schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:50:
Ik bedoel, het is niet dat 16 zo arbitrair is, maar ik vraag me af of het in de praktijk wel eens gehaald wordt.
Inderdaad, 8 is al twijfelachtig, maar de kans dat dat nog gehaald zal worden is nog wel aanwezig. 16 is eigenlijk al compleet idioot. ( Maar als je het toch nog nodig hebt staat het je natuurlijk vrij om alsnog zelf een Func<T1,T2,T3,T4,.....,T17> te definiëren )Hydra schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:56:
[...]
Dat is het punt dus, het is waarschijnlijk de kleinste macht van 2 die niet snel gehaald zal worden.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Op het moment dat je dat nodig hebt, kun je misschien beter een carrièreswitch overwegen. 
Ik liep er eigenlijk tegenaan omdat ik Resharper heb, die in zijn intellisense keurig alle opties laat zien...
Ik liep er eigenlijk tegenaan omdat ik Resharper heb, die in zijn intellisense keurig alle opties laat zien...
[ Voor 39% gewijzigd door Davio op 17-10-2012 10:27 ]
Dat jij een dergelijke delegate nodig hebt impliceert natuurlijk niet dat jij ook degene bent die een functie hebt geschreven die 17 parameters verwacht
Het zal met de beruchte Office-API nog wel kunnen, ik kan me herinneren dat ik voor Excel en Word een onmogelijke hoeveelheid parameters mee moest geven elke keer..oisyn schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:27:
Dat jij een dergelijke delegate nodig hebt impliceert natuurlijk niet dat jij ook degene bent die een functie hebt geschreven die 17 parameters verwacht
Is de FileSystemWatcher überhaupt betrouwbaar, voor om het even welk doel?D-Raven schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:56:
Hmm kom er net achter dat de FileSystemWatcher niet echt betrouwbaar is voor wat ik ermee wil doen
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ja, je kunt erop vertrouwen dat het niet betrouwbaar is
Jack Sparrow: Me I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly it's the honest ones you have to watch out for, you never can predict if they're going to do something incredibly stupid..oisyn schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:36:
Ja, je kunt erop vertrouwen dat het niet betrouwbaar is
Is Visual Studio 2012 Premium voldoende, of moet ik toch maar eens VS2012 Ultimate zien te regelen?
We are shaping the future
Ligt er natuurlijk aan wat je van de betreffende features wilt gebruikenAlex) schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:57:
Is Visual Studio 2012 Premium voldoende, of moet ik toch maar eens VS2012 Ultimate zien te regelen?
Voor mij thuis is express zelfs voldoende, omdat die nu ook TFS ondersteunt. @ work hebben wij de ultimate van 2010, al gebruiken we volgens mij weinig van de ultimate features...
Zie deze pagina voor een vergelijking:
http://www.microsoft.com/visualstudio/eng/products/compare
[ Voor 9% gewijzigd door Hoogie2004 op 17-10-2012 11:07 ]
Ben al weer de hele ochtend aan het klooien met Wordpress installeren omdat een klant zijn hosting gegevens weer eens niet heeft...
Volgens mij was het oorspronkelijk ook 8, en is het in versie 4 opgehoogt naar 16, als ik me niet vergis.Davio schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:50:
[...]
Gheghe.
Maar dan hadden ze ook 8 of 32 kunnen doen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Wat ben je aan het "klooien" dan? Want zonder hosting gegevens valt er weinig te doen lijkt me...TheNephilim schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:13:
Ben al weer de hele ochtend aan het klooien met Wordpress installeren omdat een klant zijn hosting gegevens weer eens niet heeft...![]()
![]()
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet de baas niet.
Dus GOT
Dus GOT
Lekker op de bank
Ik zou zeggen, als je aan Ultimate kán komen, lekker doen! Ik heb de 2012 Ultimate nooit geprobeerd, maar in 2010 zaten daar leuke analyse dingetjes e.d. in met bijv. class coupling graphs waarmee je een mooi grafisch overzicht kan krijgen van hoe al je classes aan elkaar geknoopt zitten.Alex) schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:57:
Load test simulatie was ook leuk, daarme kan je simuleren dat je web applicatie door bijv. 1000 users tegelijk bezocht wordt, ook handig om te testen op mogelijke concurrency problemen.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Iets als Intellitrace zit bijvoorbeeld wel in Ultimate en niet in Pro.
Same here, ook pas 3GBCoolGamer schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:42:
Ik ben net afgestudeerd, maar ik heb mazzel dat mijn emailadres van de universiteit pas aan het einde van volgende maand wordt opgeheven. Ik kan dus nog net even meedoen. De school zit pas aan de 3GB, maar de actie loopt nog 8 weken, dus dat zal wel goed komen.
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Nee.. ik kreeg wel de gegevens van het 'Control Panel'. Nu mag ik zelf uitvinden wat MySQL host is/databasenaam/wachtwoord etc. Vervolgens wijzig ik het wachtwoord van MySQL en moet ik weer een kwartier wachten tot de wijzigingen zijn doorgevoerd.OkkE schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:20:
[...]
Wat ben je aan het "klooien" dan? Want zonder hosting gegevens valt er weinig te doen lijkt me...
Dan heb ik hier ook nog Windows XP... samen met Dropbox is dat echt een draak! Oef, het zit niet mee vandaag. Gauw eens Windows 7 installeren, misschien dat ik dan weer wat 'joy' krijg van m'n PC.
Zouden ze voor elke versie 2^versienummer doen?!BM schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:15:
[...]
Volgens mij was het oorspronkelijk ook 8, en is het in versie 4 opgehoogt naar 16, als ik me niet vergis.
Dan krijg je gewoon 22,627416997969520780827019587355... Zo moeilijk is dat toch niet?Davio schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:46:
Hoe doen ze dat dan met 4.5?
Hmm, hoe geef ik dan 0,6 parameters door?
Parameter = (parameter * 6) / 10;Davio schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:51:
Hmm, hoe geef ik dan 0,6 parameters door?
60% van de bitjes van je parameter doorgeven.
This sounds like the start of a disasterSh4wn schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:53:
60% van de bitjes van je parameter doorgeven.
Het grootste type dat je door kunt geven is 128-bits (in VS 2012), dus dan moet je maar 76 bits doorgeven.
Of... gewoon curryen en je hebt 't probleem niet!Woy schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:11:
[...]
Inderdaad, 8 is al twijfelachtig, maar de kans dat dat nog gehaald zal worden is nog wel aanwezig. 16 is eigenlijk al compleet idioot. ( Maar als je het toch nog nodig hebt staat het je natuurlijk vrij om alsnog zelf een Func<T1,T2,T3,T4,.....,T17> te definiëren )
Dus i.p.v.
Func<T1, ..., T17>
gebruik je
Func<T1, Func<T2, Func<...Func<T16, 17>>>>>>>>>>>>>>>>.
Just like Haskell.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Dan kun je weer net zo goed F# gebruiken.
Gebruikt iemand dat overigens?
Gebruikt iemand dat overigens?
Waarom moet in godsnaam de installatie van SQL Server management tools zo fucking awkward zijn.
Ben nu al een uur bezig en ik heb A: nog steeds niet de juiste download blijkbaar en B: Is het schijnbaar gods-on-mogelijk om alleen de tools te installeren.
#ARGH!
Ben nu al een uur bezig en ik heb A: nog steeds niet de juiste download blijkbaar en B: Is het schijnbaar gods-on-mogelijk om alleen de tools te installeren.
#ARGH!
Verwijderd
Door die miserie heb ik mij ook moeten worstelen. Was wel nog een SQL Server 2008 Express maar toch ... elke keer dat ik dacht dat ik van de errors af was kwam er een nieuwe bijD-Raven schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:10:
Waarom moet in godsnaam de installatie van SQL Server management tools zo fucking awkward zijn.
#ARGH!
Uiteindelijk heb ik door een combinatie van verschillende guides toch een propere installatie kunnen afronden
Mooi is ook als je SQL Server probeert te installeren terwijl je systeem wacht op een reboot (bijvoorbeeld door Windows Update), dat gaat dus niet lukken, tenzij je in het register gaat kutten ofzo.
Behalve dat de laatste parameter het return-type isRayNbow schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:02:
[...]
Of... gewoon curryen en je hebt 't probleem niet!
Dus i.p.v.
Func<T1, ..., T17>
gebruik je
Func<T1, Func<T2, Func<...Func<T16, 17>>>>>>>>>>>>>>>>.
Just like Haskell.
.edit: oh wacht dan klopt 't juist precies
[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 17-10-2012 12:17 ]
Express? Staat me iets van bij dat je (counterintuitive) moet kiezen voor een nieuwe instantie ipv update existing en dan alleen de client tools installeren.D-Raven schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:10:
#ARGH!
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Jupkenneth schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:27:
[...]
Express? Staat me iets van bij dat je (counterintuitive) moet kiezen voor een nieuwe instantie ipv update existing en dan alleen de client tools installeren.
Installatie is inderdaad volledig niet intuitief, maar dat is inderdaad de manier. Zo heb ik een paar maanden terug de boel ook geinstalleerd.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik heb daar ook altijd gehannes mee. Uiteindelijk wel voor elkaar gekregen maar die installatie mag wel een heel stuk duidelijker ja.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik had pas geleden voor een snel proefprojectje hetzelfde. Toen dacht ik "fuck it, MySQL danmaar".D-Raven schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:10:
#ARGH!
Ik werd er bij sql2008 al helemaal geschift van, en nu weer. Hoe moeilijk is het om gewoon een fatsoenlijk installer te compileren welke alleen de tools installeert.
- 1: Installatie pad:
- 2 -> X: Next>>
- X: Finish
Standaard reactie is bij mij dan: "fuck it, postgres dan maar" XDHydra schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:54:
[...]
Ik had pas geleden voor een snel proefprojectje hetzelfde. Toen dacht ik "fuck it, MySQL danmaar".
Afhankelijk vh project natuurlijk, maar postgres komt dichter in de buurt van sql server imho.
plan: Tweakers.net maakt plaats voor Tweakers 7
Opeens een verdubbeling van productiviteit bij alle ICT bedrijven in Nederland."De site is tijdens de overstap enige tijd verminderd bruikbaar."
[ Voor 14% gewijzigd door OkkE op 17-10-2012 13:17 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Hoe bedoel je?OkkE schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:16:
[...]
Opeens een verdubbeling van productiviteit bij alle ICT bedrijven in Nederland.
Het wordt in ieder geval wel erg mooi!
Ik vind de niewe site echt slechter werken
Design is ook maar matig 
Nee hoor, voor mij geen verbetering.
Oh wacht, morgen pas
Nee hoor, voor mij geen verbetering.
Oh wacht, morgen pas
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Straks maar eens gaan tekenen bij een nieuwe werkgever en daarna ff melden bij deze dat ik ermee kap o:)
En bij sommige bedrijven in BelgiëOkkE schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:16:
[...]
Opeens een verdubbeling van productiviteit bij alle ICT bedrijven in Nederland.
Gefeliciteerd!Gunirus schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:01:
Straks maar eens gaan tekenen bij een nieuwe werkgever en daarna ff melden bij deze dat ik ermee kap o:)
Dankje
Tsja, ik heb hier nog geen 4 maanden gewerkt, maar het is niets en het zal niets worden. Tijd voor wat anders dan maar
Nog 10 punten!!! (maar door deze post waarschijnljik weer wat minder
)
Verwijderd
Karmahoer.oisyn schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:07:
Nog 10 punten!!! (maar door deze post waarschijnljik weer wat minder)
Haha, alvast gefeliciteerd met je plaats in de Karma top 3.oisyn schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:07:
.oisyn schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:07:

Gratz, mooie score.
Intellitrace++Hoogie2004 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:06:
[...]
Ligt er natuurlijk aan wat je van de betreffende features wilt gebruiken![]()
Voor mij thuis is express zelfs voldoende, omdat die nu ook TFS ondersteunt. @ work hebben wij de ultimate van 2010, al gebruiken we volgens mij weinig van de ultimate features...
Zie deze pagina voor een vergelijking:
http://www.microsoft.com/visualstudio/eng/products/compare
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Wat is de reden dat het na 4 maanden niks is?Gunirus schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:04:
[...]
Dankje
Tsja, ik heb hier nog geen 4 maanden gewerkt, maar het is niets en het zal niets worden. Tijd voor wat anders dan maar
Ik ben ooit na een week genokt terwijl ik al verhuisd was etc
Eerste dag: "Hallo, ik ben A. Ik ga me bezighouden met *bladiebla*", reactie: "Oh, succes. Dat is een kutklus waar iedereen genoeg van heeft. Gaat je toch niet lukken.". Okee....
Die vrijdag gezegd dat ik me het anders voorgesteld had en hem gepeerd. De leidinggevende zei dat het inderdaad iets anders was dan ze in het sollicitatiegesprek misschien overgekomen waren. Hij stond op het punt van instorten.... fijn dus. Zei dat ie wel baalde dat ze nu eindelijk weer een jonge werknemer binnen hadden die de sfeer wat kon verbeteren. Helaas ging ik ook weg, implicerend dat er dus velen voor mij geweest waren.
Met mijn ouders die middag een persoonlijke lening overeengekomen voor de maanden dat ik geen werk zou hebben en toch huur moest betalen. Gelukkig binnen 1,5 maand nieuw werk wat veel beter was en enorme groeimogelijkheden. Wel veel geleerd van die flater overigens, dat is het belangrijkste
[ Voor 11% gewijzigd door armageddon_2k1 op 17-10-2012 14:14 ]
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
nieuws: Carmageddon verschijnt voor iOS
Daar heb ik me vroeger heel lang mee vermaakt
Hopelijk loopt ie ook nog soepel op de iPad 1, op de iPhone gaat het in ieder geval prima.
Daar heb ik me vroeger heel lang mee vermaakt
Hopelijk loopt ie ook nog soepel op de iPad 1, op de iPhone gaat het in ieder geval prima.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Snel, wie waarschuwt dion_b?.oisyn schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:07:
Het lijkt erop dat deze plek toch geen karma oplevert, of hooguit met vertraging.
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Verwijderd
Dat duurt meestal wel een tijdje voor de karmapunten er bij komen?pedorus schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:24:
[...]
Snel, wie waarschuwt dion_b?
Het lijkt erop dat deze plek toch geen karma oplevert, of hooguit met vertraging.
Een keer per uur worden ze opnieuw berekend dacht ik.Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:25:
[...]
Dat duurt meestal wel een tijdje voor de karmapunten er bij komen?
---
Pffff, zo maar weer een blikje lostrekken, schiet niet op vandaag! Gisteren tot laat vergadering gehad en toen ik de laatste aflevering van Lost ging kijken (seizoen 4) bleek die ineens anderhalf uur te duren... dus toen werd het nog later. Ik moest de aflevering (zo autistisch als ik ben) helemaal afkijken natuurlijk
Nog opzoek die een kar in miniatuur kan namaken (voor het goede doel), maar eens rondkijken in casemodding
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.