Good for you!
De eerste keren dat ik er naar keek zat ik nog te veel in mijn ASP.NET WebForms mindset en kreeg ik gewoon mijn hoofd niet in de goede modus om het te bevatten. Tel daarbij op dat een hoop tutorials op internet je redelijk foute dingen leren en ik was het na een uurtje of wat klooien helemaal beu. Op papier zag het er mooi uit, maar in de praktijk lukte het gewoon niet.
Daarnaast lieft VS me redelijk in de steek met zijn voorbeeld projects, om een leeg project lekker aan de gang te krijgen moest je trucjes uithalen die de tutorials oversloegen (of niet lang bij stil stonden).
Nieuwe technieken aanleren is helaas vaak een pijnlijk proces... Gisteren een poging gewaagd aan SignalR, maar na de zoveelste vage melding ook dat maar aan de kant gelegd.
Sowieso lukte het niet om het werkend te krijgen in een Webform app omdat het schijnbaar MVC based is. Verlies al snel mijn zin als ik fouten krijg wanneer ik tutorials volg en vervolgens veel tijd moet besteden aan bugtracken. Dingen leren moet leuk zijn, niet teleurstellend
Overigens heb ik MVC nu redelijk in de vingers. Maar mijn voorkeur gaat bij sommige projecten alsnog uit naar Webforms.
Trouwens wat is het gevaarlijk om berichten te lezen over leuke hebbedingetjes... Zag de Raspberry PI weer langskomen en werd er weer helemaal warm van

Alleen nu lag mijn creditcard voor mijn neus... Dus heb ik maar "even" een PI besteld
Voor die paar tientjes kun je weinig gat vallen

Daarnaast kan ik de helft aftrekken omdat ik het ook als research projectje ga gebruiken. Toch wel handig zo'n BTW nummer