De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 136 ... 267 Laatste
Acties:
  • 1.001.260 views

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-05 12:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Het is hier zo stil :+ ... pagefile in Windows 7 met 8GB RAM en 128GB SSD?

• cpf_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-07-2022
TheNephilim schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:07:
Afhankelijk van je usecase... Ik plaats m'n 8G zo vol... I blame java.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
I blame SharePoint.

We are shaping the future

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-05 07:49

GateKeaper

#1 Procastinator

Gamebuster schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:30:
[...]

Liggend op rug met slappe BH met raar dingetje in het midden?
Aaaah.. noem het front-sluiting :D Jup... we zijn eruit!

• Phoenix1337
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-05 10:53
TheNephilim schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:07:
Die staat bij mij al op een andere schijf. hiberfil.sys helemaal uitgeschakeld. Heb een 60 gig ssd.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

ValHallASW schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:19:
[...]

Kom nou, dit is er eentje van het PHP-niveau. Maanden 0-indexen is sowieso al een redelijk WTF, maar als vervolgens dagen wél vanaf 1 geteld worden wordt het wel erg inconsequent. Leuk dat het gedocumenteerd is, maar daarmee is het nog niet goed wat er gebeurt ;-)
Dan daag ik je uit om uit te vogelen waarom er voor maanden een 0-based lijst is gekozen ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
BtM909 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:00:
[...]

klote handleiding die door niemand wordt gelezen. Ik hou er niet van om W3fools te linken, maar het staat bijna op 't hele internet beschreven: http://www.w3schools.com/jsref/jsref_obj_date.asp
Link dan naar MDN :P
month
Integer value representing the month, beginning with 0 for January to 11 for December.
Of gewoon de ECMA spec (PDF!):
A month value of 0 specifies January; 1 specifies February; 2 specifies March; 3 specifies April; 4 specifies May; 5 specifies June; 6 specifies July; 7 specifies August; 8 specifies September; 9 specifies October; 10 specifies November; and 11 specifies December.
Of voor mijn part MS:
month
Required. The month as an integer between 0 and 11 (January to December).
:P
BtM909 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:56:
[...]

Dan daag ik je uit om uit te vogelen waarom er voor maanden een 0-based lijst is gekozen ;)
There has been alot of answers to this, but I will give my view on the subject anyway. The reason behind this odd behavior, as stated previously, comes from the POSIX C time.h where the months where stored in an int with the range 0-11. To explain why, look at it like this; years and days are considered numbers in spoken language, but months have their own names. So because January is the first month it will be stored as offset 0, the first array element. monthname[JANUARY] would be "January". The first month in the year is the first month array element.

The day numbers on the other hand, since they do not have names, storing them in an int as 0-30 would be confusing, add alot of day+1 instructions for outputting and, of course, be prone to alot of bugs.

That being said, the inconsistency is confusing, especially in javascript (which also has inherited this "feature"), a scripting language where this should be abstracted far away from the langague.

TL;DR: Because months have names and days of the month do not.
Dit lijkt me een goede, taal-onafhankelijke (want naast JS doet Java 't bijvoorbeeld ook), reden :P

Ik vind 't overigens ook maar een verwarrend gedoe en ook ik (en wie niet?) ben er al eens tegenaan gelopen.

[ Voor 38% gewijzigd door RobIII op 24-07-2012 17:26 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Alex)
Goed bezig hier. Ik ben een paar views aan het definiëren, en in één bepaald scenario kwam er geen data terug. Ik allerlei dingen proberen, maar... geen data.

Uiteindelijk bleek dat te kloppen omdat de filtercriteria voor alle records geldig waren |:(

• ValHallASW
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
RobIII schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 17:06:
Dit lijkt me een goede, taal-onafhankelijke, reden :P
Jij schrijft 1-0-2012 op als je 1 januari bedoelt?

In andere woorden: maanden hebben óók een welgedefiniëerde getalsrepresentatie, en de time.h (en java, en js, ....)-representatie wijkt daar van af. Er zijn m.i. twee redelijke opties: óf je ziet zowel maanden als dagen als een lijst, óf je ziet ze beiden als getallen. In het ene geval heb je maand 0 met getalsrepresentatie 1 en stringrepresentatie Januari + dag 0 met getalsrepresentatie 1. In het andere geval doe je wat de rest van de wereld doet ;-)

[ Voor 57% gewijzigd door ValHallASW op 24-07-2012 17:26 ]

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-04 11:06
ValHallASW schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 17:21:
[...]

In andere woorden: maanden hebben óók een welgedefiniëerde getalsrepresentatie, en de time.h (en java, en js, ....)-representatie wijkt daar van af
Zegt die toch ook niet :). Hij doelt natuurlijk op de technische reden ;).

Nothing to see here!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
ValHallASW schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 17:21:
[...]

Nee; ik heb ook nergens gezegd dat 't logisch is. Sterker: ik edit er net bij dat ik 't ook verwarrend vind en er wel eens tegenaan gelopen ben. Maarja, hindsight e.d. en misschien hebben de originele bedenkers nu ook wel spijt ervan :P

Dit is overigens, imho, wel typisch zo'n gevalletje: één keer in je leven tegenaan lopen (en je de f*ckin' schompes debuggen/zoeken/klooien tot je een ons weegt en er dan achter komen dat 't zero-based is) en de rest van je leven altijd alert op zijn in eender welke taal/platform/omgeving/...

[ Voor 33% gewijzigd door RobIII op 24-07-2012 17:29 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 23:42

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik vind het ook minder handig. Maar nu rest de vraag...
YakuzA schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 13:55:
OMG, klote javascript:
JavaScript:
1
var composedDate = new Date(2012, 1, 1); // Y, M, D 

rara wat is de datum in composedDate....

1 Februari 2012 :X
Handig voor het parsen van user input...
Wat heeft het parsen van user input er in hemelsnaam mee te maken? Alsof die ene +1 alles nu ineens zo complex en bijna onmogelijk maakt 8)7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Wel achterlijk dat de dag wel bij 1 begint met tellen en de maand niet. Laat OF beide bij 0 beginnen OF beide bij 1, maar niet en en...

En dat maanden namen hebben en dagen niet vind ik bullshit. Ik schrijf op papier datums zovaak op deze manier op: 24-7-2012 en dan is de maand ook gewoon een getal.

[ Voor 73% gewijzigd door WernerL op 24-07-2012 18:54 ]

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Laat ze 9-11 dan eens parsen? :P wordt dat dan 9 oktober*? Dit is gewoon een stomme standaard!

Bij deze besluit ik dat de winnaar van een Marathon voortaan op de nulde plaats eindigt. 8)7

* = dit is natuurlijk bewust dubbel verkeerd :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Aloys op 24-07-2012 19:21 ]

• ZpAz
  • Laatst online: 00:57
De makers van de C API waren gewoon te lui om iets te typen als:

code:
1
2
3
//Zero based
var months = array('Januari', 'Februari' ....);
print months[currentMonth - 1];

Dus wat doe je dan, dan maak je de maanden zero based, dat scheelt elke keer in je code weer een -1, erg DRY dus. We moeten die mensen dankbaar zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door ZpAz op 24-07-2012 19:47 ]

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

C:
1
const char * months[] = { NULL, "January", "February", ... };

Of
C:
1
2
const char * actualmonths[] = { "January", "February", ... };
const char ** months = actualmonths - 1;

[ Voor 45% gewijzigd door .oisyn op 24-07-2012 20:21 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:38

Matis

Rubber Rocket

Of je gebruikt een enum als lookup table voor je string array.
C:
1
enum MONTHS {  January = 1, February, ... };

Edit; in het geval van het eerste voorbeeld van .oisyn

[ Voor 18% gewijzigd door Matis op 24-07-2012 21:37 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Verwijderd

.Oisyn FIFA-verhaal
Dat doe je goed. Wat denk je hier nog mee te doen? Ga je het effectief gebruiken of was het gewoon om even te testen? Ik hoop dat je je hiermee niet in de problemen werkt.
Programmeur != designer
Klopt helemaal. Ik ben op gebied van design een echte ramp maar heb een aantal maanden geleden Bootstrap leren kennen en daarmee kan ik mijn Admin-panels toch al een leuke layout geven. Ik herken het probleem van GateKeaper maar al te goed. Voor elke nieuwe website met een compleet nieuw ontwerp komen lijkt een onmogelijke opgave.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Matis schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 21:36:
Of je gebruikt een enum als lookup table voor je string array.
Wanneer zou je hardcoded maanden in je programma nodig hebben dan? Die situaties lijken me vrij zeldzaam.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 21:55:

Dat doe je goed. Wat denk je hier nog mee te doen? Ga je het effectief gebruiken of was het gewoon om even te testen? Ik hoop dat je je hiermee niet in de problemen werkt.
Niets eigenlijk, ik wilde gewoon een punt bewijzen naar een collega (die eenzelfde autobuyer had geschreven, maar op basis van handmatig ingevoerde informatie zoals vrijwel alle FUT autobuyers - hij haalde maar 200k op een dag :')). Daarnaast heb ik 1 miljoen coins gedoneerd aan een andere collega zodat hij goede spelers kon kopen.

Het is wel grappig om erover te lezen op forums overigens, mensen zijn echt compleet clueless. Sommigen ontkennen het bestaan van dergelijke tools (terwijl de symptomen vrij obvious zijn als je veel met de hand handelt), anderen hebben zelf iets in elkaar gedraaid en komen dus niet verder dan 100k per dag. Maar deze spant wel de kroon though:
The only way to have an auto buyer is to have a super computer. To be able to read the player name, price in accordance to current market price and then navigate to buy the card in the matter of seconds is impossible with out a "super computer" .
Care to elaborate on how you know that?

Because it's jibberish.
Yes I do care to "Elaborate"

A program can't read the data of a player card, check a database for the price and buy the card in a mater of seconds. By the time it has cross checked everything, the card would've already been bought.

I know that because I do software development and programming myself. Our human mind will analyse the data on the web app twice as fast as the program in question can.

Therefore I am not speaking "jibberish" it's purely factual. A Program CAN'T do it, there is not SCRIPT fast enough to do so.
"I know that because I do software development" _o-

[ Voor 79% gewijzigd door .oisyn op 24-07-2012 22:59 ]

• Styxxy
  • Laatst online: 09:51
.oisyn schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 22:51:
[...]
_o- Ik vraag me af waarin hij dan normaal ontwikkelt, en op wat. Lol.

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:37

Firesphere

Yoshis before Hoshis

[...]

[...]

[...]

Ik weet niet wat hier meer op z'n plaats is:
:F
of
:X
of
8)7

I do software development too!
I can draw a website faster in photoshop than a webserver can write the html and deliver the images to the visitor?

Ow, wait...

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• ThaNOD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-02 01:39
...
Daarnaast heb ik 1 miljoen coins gedoneerd aan een andere collega zodat hij goede spelers kon kopen.
...
Maar waar zijn die andere 3,5 miljoen coins gebleven aangezien je app nu 3 dagen draait? :P

• Jegorex
  • Laatst online: 01-12-2025
Doorgaan totdat je geen zin meer hebt, vervolgens zo veel mogelijk dure spelers kopen en aanbieden voor 1 coin :D

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ThaNOD schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 23:45:
[...]

Maar waar zijn die andere 3,5 miljoen coins gebleven aangezien je app nu 3 dagen draait? :P
Nee ik heb 'm gisteravond uitgezet. Ik heb in totaal 3,3 miljoen coins verzameld. Dus 1 miljoen gedoneerd, en de rest:
Afbeeldingslocatie: http://oisyn.nl/pics/fut.png
... heb ik dus nog

Dit is de maand top 100 trouwens, de wekelijkse top 100 sta ik niet meer in omdat maandag een nieuwe week is begonnen én ik op die dag 1 miljoen heb gedoneerd (netto resultaat 43k trade profit deze week).

Als ik 'm weer aanzet dan doe ik dat onder een ander account en via een anonymous proxy. Mocht EA me ervoor bannen dan heeft mijn echte account er geen last van (dit is overigens ook niet mijn standaard account, maar die link is vrij gemakkelijk gelegd momenteel op basis van naam en gebruikte ip adressen en het is in het verleden ook wel gebeurd dat meteen alle accounts van een persoon zijn gedisabled door een incident met 1 specifiek account) :)

[ Voor 48% gewijzigd door .oisyn op 25-07-2012 00:30 ]

• ThaNOD
  • Laatst online: 18-02 01:39
Jegorex schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 00:08:
Doorgaan totdat je geen zin meer hebt, vervolgens zo veel mogelijk dure spelers kopen en aanbieden voor 1 coin :D
Gevolg is dan dat de ander auto-buyers nog meer winst gaan maken!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nee, veel leuker is dan cards "discarden". Je krijgt dan meteen een zeer gering aantal coins terug, en de kaart gaat into the void. Op zo'n manier verdwijnen zeldzame kaarten >:). Dit heeft iemand trouwens in het echt gedaan (of geprobeerd althans) met speciale edities van Robin van Persie omdat hij het niet leuk vond dat Van Persie zijn contract bij Arsenal niet verlengde :')

Wat je ook ziet is price fixing. Gewoon alle instanties van een specifieke kaart opkopen, en vervolgens voor meer verkopen. Als er geen goedkopere kaarten meer aangeboden worden dan moeten mensen wel.

[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 25-07-2012 00:31 ]

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Wat is dat toch met klanten die hun aangeleverde teksten niet zelf controleren op fouten... :X |:(

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-05 10:05
Ik vraag me af of in jouw geval je werkgever ( of haar opdrachtgevers ) er blij mee zouden zijn mocht je er mee door gaan ...

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• Barryvdh
  • Laatst online: 10:42
Yes, vandaag geen koffiedrinken op werk, maar spontaan naar het strand met mijn collega's 8)

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Spit je gewoon de HTML door, of werkt het spel met JSON of iets dergelijks?

w00t, maar weer eens hard aan het werk XD Al kan het geen lange dag worden met dit weer, waaarrrm!! :o

• cpf_
  • Laatst online: 20-07-2022
TheNephilim schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:58:
[...]

w00t, maar weer eens hard aan het werk XD Al kan het geen lange dag worden met dit weer, waaarrrm!! :o
Airco, wel een normaal, lange dag dus :P
Tenzij we straks een mailtje krijgen van HR :D (IDEE)

• GateKeaper
  • Laatst online: 05-05 07:49

GateKeaper

#1 Procastinator

TheNephilim schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:58:
[...]

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

cpf_ schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:09:
[...]

Airco, wel een normaal, lange dag dus :P
Tenzij we straks een mailtje krijgen van HR :D (IDEE)
Jah, die gaan we hier ook maar aanzetten denk ik XD Heb alleen nog heel wat vakantiedagen over, dus kan eventueel nog eens wat vrij nemen.
Ah thnx! Duidelijk.

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Barryvdh schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:55:
Yes, vandaag geen koffiedrinken op werk, maar spontaan naar het strand met mijn collega's 8)
Omdat je jarig bent? (Gefeliciteerd trouwens)

-------

http://mobile.github.com/
Ik vind hem op de Android toch een beetje tegenvallen.. Ik kan de laatste 'news' checken en issues inzien/aanmaken, maar geen code, of doorklikken bij commits. Een simpele viewer zou wel fijn zijn geweest.
Of gebruik ik het verkeerd? Verder is het qua UI en implementatie wel prima.

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11-2025

Korben

() => {};

Dus. Scumbag Google Apps. Gebruik Outlook 2013 Preview, maar GASMO ondersteunt dat nog niet, dus dan maar via IMAP.

Ik heb two-factor authentication aan staan, dus Outlook verbindt met Outlook met een wachtwoord dat Google heeft gegenereerd en ik absoluut niet meer weet. Nu krijg ik continu meldingen dat ik de CAPTCHA moet unlocken. Mijn standaard user name en wachtwoord worden daar echter niet geaccepteerd, dus het lijkt er op dat ik moet inloggen met een application-specific password. WTF?

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

• Barryvdh
  • Laatst online: 10:42
serhat schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:12:
Omdat je jarig bent? (Gefeliciteerd trouwens)
Yes, waarschijnlijk vonden ze dat een goed excuus om zelf ook niet te werken :P (Makkelijk als eigen bedrijfje)

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
serhat schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:12:
http://mobile.github.com/
Ik vind hem op de Android toch een beetje tegenvallen.. Ik kan de laatste 'news' checken en issues inzien/aanmaken, maar geen code, of doorklikken bij commits. Een simpele viewer zou wel fijn zijn geweest.
Of gebruik ik het verkeerd? Verder is het qua UI en implementatie wel prima.
Dat klopt volgens mij wel. De enige code die je momenteel kan inzien, is die van Gists. Eigenlijk is het raar dat die functionaliteit nog niet op de rest is toegepast, dat kan niet extreem moeilijk zijn.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Admin Softe Goederen
Grmbl... sql server blijft maar zeuren dat ik een parameter niet meegeef aan een stored procedure :( Ik zie 'm zelfs in de profiler gewoon voorbij komen, maar kennelijk is de door .net genereerde syntax niet goed ofzo.
ooooof..... je zet het commandtype gewoon op storedprocedure 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door BM op 25-07-2012 11:31 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | Te koop: Chigee AIO-6 + toebehoren

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
BM schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 11:28:
Grmbl... sql server blijft maar zeuren dat ik een parameter niet meegeef aan een stored procedure :( Ik zie 'm zelfs in de profiler gewoon voorbij komen, maar kennelijk is de door .net genereerde syntax niet goed ofzo.
ooooof..... je zet het commandtype gewoon op storedprocedure 8)7
:D Pas ook een keer gehad ja. Dacht dat ik gek werd :P 8)7

Over mij

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:21
Korben schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:38:
Dus. Scumbag Google Apps. Gebruik Outlook 2013 Preview, maar GASMO ondersteunt dat nog niet, dus dan maar via IMAP.

Ik heb two-factor authentication aan staan, dus Outlook verbindt met Outlook met een wachtwoord dat Google heeft gegenereerd en ik absoluut niet meer weet. Nu krijg ik continu meldingen dat ik de CAPTCHA moet unlocken. Mijn standaard user name en wachtwoord worden daar echter niet geaccepteerd, dus het lijkt er op dat ik moet inloggen met een application-specific password. WTF?
Word je geauthenticeerd in Google zelf of via een 3rd-party systeem? Dan moet je altijd application-specific inloggen. (Voorbeeld hiervan is Google Apps for Education bij Uni van Amsterdam, die toveren tijdens het inloggen nog even een eigen inlogschermpje tevoorschijn)

• Korben

Korben

() => {};

Vinnienerd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 11:54:
[...]

Word je geauthenticeerd in Google zelf of via een 3rd-party systeem? Dan moet je altijd application-specific inloggen. (Voorbeeld hiervan is Google Apps for Education bij Uni van Amsterdam, die toveren tijdens het inloggen nog even een eigen inlogschermpje tevoorschijn)
In Google zelf. Maar het kromme is dus dat ik zou moeten inloggen met een application-specific password, terwijl ik die niet weet, en ook niet zou hoeven weten.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

• BM
  • Nu online

BM

Admin Softe Goederen
RobIII schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 11:39:
[...]

:D Pas ook een keer gehad ja. Dacht dat ik gek werd :P 8)7
Was al een half uurtje aan het puzzelen, en echt de seconde dat ik mijn vorige post verstuurd bekroop me het akelige gevoel dat ik iets vergeten was....
Achja, rubber duck debugging ofzo :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | Te koop: Chigee AIO-6 + toebehoren

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-04 15:06

.Gertjan.

Owl!

BM schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:01:
[...]

Was al een half uurtje aan het puzzelen, en echt de seconde dat ik mijn vorige post verstuurd bekroop me het akelige gevoel dat ik iets vergeten was....
Achja, rubber duck debugging ofzo :p
:D
Ik gebruik daar mijn vrouw altijd voor ;) Dan loop ik te ragen tegen mijn computer/IDE (de charme van thuiswerken) en vraagt ze heel voorzichtig wat er mis is. Dan ga ik het benoemen (niet dat ze het snapt) en valt halverwege het kwartje.

Volgens mij heeft ze inmiddels door dat het zo werkt, want ze vraag geregeld wat er dan mis gaat. Niet dat ze met een oplossing komt, maar ze weet dat ik het vaak zelf vind :P
Gebeurt mij maar al te vaak dat ik iets op de verkeerde plek aanpas. Helemaal chagerijnig en na een paar keer klikken zie ik dat ik het probleem op de verkeerde plek oplos :+

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-05 23:44

alienfruit

the alien you never expected

Waarom werkt dat Facebook inlog/OAuth gebeuren nou niet in Opera 11/12 :(

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

alienfruit schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:13:
Waarom werkt dat Facebook inlog/OAuth gebeuren nou niet in Opera 11/12 :(
Huh? Da's vaag, wat heeft Opera er mee te maken zou je denken.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Devilly
  • Niet online
The First Google Glass Commercial Should Have Went Something Like THIS…

De storyboards zijn cool, maar die reclame kende ik ook nog niet en vind ik toch wel erg tof. :)

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-05 21:03
Komt me bekend voor (ook al heb ik geen vrouw :P). Tegenwoordig probeer ik alleen wel eerst alles in mijn hoofd aan een idioot uit te leggen. Mijn vriendin wordt namelijk erg chagrijnig als ik dingen probeer uit te leggen waarvoor ze niet genoeg kennis heeft om het te kunnen plaatsen (totaal geen affiniteit met wiskunde/exacte wetenschap oid. Ze is meer een creatief persoon.)

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik doe regelmatig aan rubberduck debugging (met een echte rubberduck, collega's, vriendin, wat er maar 'voorhanden' is) maar in combinatie met jouw verhaal kreeg ik een idee. Misschien is 't handig om m'n rubberduck te upgraden naar zoiets (klein beetje NSFW, hover desnoods voor de clue) :+

Dat zou wel ultiem zijn als je die op je monitor/bureau hebt staan voor "rubberducking" :P

(Waarmee ik overigens jouw, noch eender welke, vrouw wil gelijkstellen aan 't gelinkte plaatje... voordat ik dat weer voorgeschoteld krijg... :P )

Over mij

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

RobIII schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:41:
[...]

Ik doe regelmatig aan rubberduck debugging (met een echte rubberduck, collega's, vriendin, wat er maar 'voorhanden' is) maar in combinatie met jouw verhaal kreeg ik een idee. Misschien is 't handig om m'n rubberduck te upgraden naar zoiets (klein beetje NSFW, hover desnoods voor de clue) :+

Dat zou wel ultiem zijn als je die op je monitor/bureau hebt staan voor "rubberducking" :P

(Waarmee ik overigens jouw, noch eender welke, vrouw wil gelijkstellen aan 't gelinkte plaatje... voordat ik dat weer voorgeschoteld krijg... :P )
_/-\o_ Ik voel een goede 1 april grap opkomen. Rubberducking 2.0 :P Gewoon bij alle collega's een stoel neerzetten met zo'n opblaas dame op 1 april :+ En uiteraard moet er dan ook een collega zijn die een opblaas schaap krijgt ;)

Ik heb thuis overigens nog een hele hoop rubbere eendjes, dat waren de bedankjes tijdens onze trouwdag. Dus ik kan een heel team support-duckies neerzetten :)

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
.Gertjan. schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:44:
Ik heb thuis overigens nog een hele hoop rubbere eendjes, dat waren de bedankjes tijdens onze trouwdag. Dus ik kan een heel team support-duckies neerzetten :)
:D Een rubberduck-team! _O_ Dat ik daar nog niet eerder op ben gekomen. Daarmee moet je nog veel sneller en efficiënter kunnen rubberducken! :D

Over mij

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

RobIII schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:46:
[...]

:D Een rubberduck-team! _O_ Dat ik daar nog niet eerder op ben gekomen. Daarmee moet je nog veel sneller en efficiënter kunnen rubberducken! :D
Tja, zo'n eend in zijn eendje is natuurlijk ook wel sneu :+

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/o8HOCLdbu6bqw1a0UYM204aI/full.jpg

"Wat ben je aan 't doen?"

"Debuggen. What else?"

Meer...

[ Voor 55% gewijzigd door RobIII op 25-07-2012 12:55 ]

Over mij

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Een rubberduck-team is alleen voor docenten in spe :+ .

• Alex)
Okay, Entity Framework (model first) i.c.m. een Database-project werkt toch wel enigszins acceptabel.

• Korben

Korben

() => {};

Alex) schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:39:
Okay, Entity Framework (model first) i.c.m. een Database-project werkt toch wel enigszins acceptabel.
Werk je met een old skool database project (.dbproj) of een SSDT database project (.sqlproj)? Dat is ook een wereld van verschil.

• Alex)
Korben schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:50:
[...]

Werk je met een old skool database project (.dbproj) of een SSDT database project (.sqlproj)? Dat is ook een wereld van verschil.
Good ol' .dbproj

Ik vind "Schema View" zo handig werken O+

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 07-04 15:08
Caelorum schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:26:
[...]
Mijn vriendin wordt namelijk erg chagrijnig als ik dingen probeer uit te leggen waarvoor ze niet genoeg kennis heeft om het te kunnen plaatsen (totaal geen affiniteit met wiskunde/exacte wetenschap oid. Ze is meer een creatief persoon
Euhm... het feit dat je 'meer een creatief persoon' bent wil toch niet zeggen dat je geen affiniteit hebt met exacte wetenschappen? Wat dacht je van Brian May dan? :)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

armageddon_2k1 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:23:
Euhm... het feit dat je 'meer een creatief persoon' bent wil toch niet zeggen dat je geen affiniteit hebt met exacte wetenschappen?
Inderdaad. Dat zegt hij dan ook niet ;)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 07-04 15:08
De suggestie wordt gewekt ;)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Dafuq: :D

php.js - PHP VM with JavaScript

[ Voor 5% gewijzigd door OkkE op 25-07-2012 16:21 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Caelorum
Toen ik op reply drukte dacht ik al dat ik die opmerking zou krijgen. Dat bedoelde ik inderdaad niet, alleen dat ze liever creatief met de handjes wappert (^^ knippen, kleding maken, costuums etc.) dan dat ze met dingen bezig is zoals wiskunde, programmeren, etc.
Als je ooit voorop wilt lopen in exacte wetenschapen kan je ook maar beter wel creatief zijn. Die theorieën ontstaan ook niet vanzelf :P Wat ik meer bedoelde is dus dat ze meer een doener is dan een denker en dan wordt het lastig uitleggen toch? (niet dat ze niet kan denken hoor)

[ Voor 25% gewijzigd door Caelorum op 25-07-2012 16:29 . Reden: Heb ik mezelf zo genoeg ingedekt? ]

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-05 20:02
.Gertjan. schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:44:
[...]
...En uiteraard moet er dan ook een collega zijn die een opblaas schaap krijgt ;)...
* jip_86 weet een bedrijf waar destijds een opblaasschaap stond :+

[ Voor 3% gewijzigd door jip_86 op 25-07-2012 16:34 ]

• ytterx
  • Laatst online: 05-05 16:57
Dit soort dingen snap ik nou nooit.. Waarom zou je ooit een scripttaal in een scripttaal willen uitvoeren??
Het zorgt er alleen maar voor dat het zeer langzaam wordt.
Als je een los staande versie van een webserver ofzo wil hebben om je php code te testen bestaan er gewoon "webserver on sticks" google maar...

Maar goed, bijna klaar met werken..

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

jip_86 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:34:
[...]

* jip_86 weet een bedrijf waar destijds een opblaasschaap stond :+
... Ik ook... Ehm, waar werkte jij?

• StM
  • Laatst online: 10-05 10:12

StM

ytterx schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:52:
[...]

Dit soort dingen snap ik nou nooit.. Waarom zou je ooit een scripttaal in een scripttaal willen uitvoeren??
Het zorgt er alleen maar voor dat het zeer langzaam wordt.
Als je een los staande versie van een webserver ofzo wil hebben om je php code te testen bestaan er gewoon "webserver on sticks" google maar...

Maar goed, bijna klaar met werken..
Gewoon, omdat het kan? :) En dit soort dingen zijn leuke projectjes om je in de spotlights te krijgen van potentieel zeer interessante werkgevers.

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik vind software ontwikkelen een prachtig beroep maar dit soort problemen maakt nog wel eens dat ik boswachter overweeg :N Gelukkig (hotfix, het moest gister af zijn) bleek ik dus niet de enige.

Een bug in het printen van reports getriggerd door de schermresolutie 8)7

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• Styxxy
kenneth schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:09:
Ik vind software ontwikkelen een prachtig beroep maar [...] maakt nog wel eens dat ik boswachter overweeg :N
Ach, dat gevoel heb ik ook soms :).

Zo, vanochtend onderdelen voor mijn nieuwe PC gaan halen en deze middag in elkaar gestoken. Net een eerste keer opgezet en het werkt :D . En ja, ik ben trots op mezelf :+ , de laatste keer dat ik een PC in elkaar heb gestoken was toch al 8-9 jaar geleden.

Bewijs:
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads5/501023b59fb61/501023b593813-526615_10151010773559585_921380078_n.jpg
(Foto is niet super scherp, ik ben geen held in scherpe foto's nemen met een gsm :+ .)

[ Voor 6% gewijzigd door Styxxy op 25-07-2012 18:53 ]

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Styxxy schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:53:

Zo, vanochtend onderdelen voor mijn nieuwe PC gaan halen en deze middag in elkaar gestoken. Net een eerste keer opgezet en het werkt :D . En ja, ik ben trots op mezelf :+ , de laatste keer dat ik een PC in elkaar heb gestoken was toch al 8-9 jaar geleden.
Het uitzoeken kost meer tijd dan het bouwen :+ Wat een ellende soms om alle componenten bij elkaar te vinden zeg.. :-(
Pas voor mijn oom en tante een bakkie samengesteld, maar ging toch wat tijd in het uitzoeken zitten. Gelukkig hebben we de BBG op Tweakers, maar je zult net zien dat die ene kast weg is, of dat je wilt afwijken van het moederbord (meer sloten) en je weer moet kijken of alle andere onderdelen passen).

Overigens merk ik wel dat naarmate ik "ouder" wordt het lastiger wordt om ze in elkaar te zetten, er is zo goed als geen ruimte in die kasten en alles ziet er zeer fragiel uit. Volgens mij is het gemaakt voor kleine Aziatische handjes :+

• Styxxy
.Gertjan. schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:02:
[...]
Het uitzoeken kost meer tijd dan het bouwen :+ Wat een ellende soms om alle componenten bij elkaar te vinden zeg.. :-(
Pas voor mijn oom en tante een bakkie samengesteld, maar ging toch wat tijd in het uitzoeken zitten. Gelukkig hebben we de BBG op Tweakers, maar je zult net zien dat die ene kast weg is, of dat je wilt afwijken van het moederbord (meer sloten) en je weer moet kijken of alle andere onderdelen passen).

Overigens merk ik wel dat naarmate ik "ouder" wordt het lastiger wordt om ze in elkaar te zetten, er is zo goed als geen ruimte in die kasten en alles ziet er zeer fragiel uit. Volgens mij is het gemaakt voor kleine Aziatische handjes :+
Inderdaad, ik heb er drie weken over gedaan om over alle onderdelen te beslissen. En dan uiteindelijk op het einde alsnog mijn ram gewijzigd omdat die in de winkel veel duurder uitviel (heb ik 1333Mhz ram genomen in plaats van 1600Mhz, scheelde wel 40 euro).

Zolang je geen kabels overal begint in te steken valt het nog goed mee qua plaats, van er kabels zijn geraak ik ook in de knoop :+. En ik heb al een redelijk grote kast, maar dan nog te weinig plek (en momenteel heb ik de stock cpu koeler erin gestoken, maar er moet nog een speciale koeling in komen die super veel plek inneemt :D).

• Caelorum
.Gertjan. schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:02:
[...] Overigens merk ik wel dat naarmate ik "ouder" wordt het lastiger wordt om ze in elkaar te zetten, er is zo goed als geen ruimte in die kasten en alles ziet er zeer fragiel uit. Volgens mij is het gemaakt voor kleine Aziatische handjes :+
Je koopt gewoon een te kleine kast. Neem nu bijv. de HAF 932 of HAF X. No way dat die te klein zijn. Daar pas ik met mijn redelijk grote handen ook makkelijk in.

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-03 09:24

freddy0519

It hurts when IP

Caelorum schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 20:40:
[...]

Je koopt gewoon een te kleine kast. Neem nu bijv. de HAF 932 of HAF X. No way dat die te klein zijn. Daar pas ik met mijn redelijk grote handen ook makkelijk in.
Of een Antec Twelve Hundred :)

Al doende leert men, al draaiende keert men.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Cooler Master CM690-II advanced. Best case ever.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

.oisyn schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 23:38:
Ik heb al jaaaaaaren de 590. Gekocht voor de 690 uit kwam dus. Evenzo, een heerlijke case, lekker ruim, de kleine nadelen neem ik voor lief :)

• _David_
  • Laatst online: 09-05 14:13

_David_

FP ProMod

llama llama duck

.oisyn schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 23:38:
^^ :>

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Styxxy
Ik ben duidelijk geen hardware engineer maar een software engineer. Brak ik zo'n ijzeren stukje af om mijn dvd-speler erin te steken, snij ik mijn vinger aan een klein scherp randje dat nog uitstak. 8)7 8)7

Ach, morgen nog een dvi-vga kabel gaan halen bij de lokale pcboer om de hoek en dan kan ik echt beginnen (ik heb nog vga schermen). Binnen paar maanden, wanneer ik terug budget heb (het huidige budget is gereserveerd om alleen te gaan wonen) ga ik nieuwe schermpjes aanschaffen. De huidige schermen hebben voorbije jaren goed hun best gedaan, werken nog goed, maar hier en daar een pixel die wat "scheef" zit.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Het enige nadeel vind ik de rubberen poten. Ik wil 'm graag makkelijk kunnen verschuiven. Heb er dan ook een stuk vloerbedekking onder geplakt :P

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

CM Stacker ftw. Standaard met wieltjes.

[ Voor 55% gewijzigd door 8088 op 26-07-2012 01:45 ]

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:11

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Geweldig ding, maar ondertussen bijna helemaal niet meer te krijgen.. Heb hem zelf ook, maar die wieltjes zou ik er nooit onder zetten.

• Phoenix1337
Voor mijn nas heb ik een Nexus Edge met zelfgemaakte wieltjes eronder. Ding weegt bijna 40 kilo. Zal vast komen door de 16 HDD's die er in zitten :p Dan is het wel fijn dat je m kan rollen.

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:57

Hoogie2004

Whohooooo

16 HDD's ..... Hoeveel plek heb je in godsnaam nodig :X

Ik neem althans aan dat dat geen 40 GB disks zijn :+

My iRacing profile | Strava

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10-2025
Coolermaster Cosmos S. Heb m al jaren, heerlijk ding.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:55
Hoogie2004 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 08:48:
16 HDD's ..... Hoeveel plek heb je in godsnaam nodig :X

Ik neem althans aan dat dat geen 40 GB disks zijn :+
Vraag me ook af hoe ze zijn bevestigd..
Passen die allemaal in de daarvoor bestemde brackets?

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-05 14:53

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Donders, 16 HDDs is een flinke hoeveelheid ruimte voor je NAS. Is dat voor thuis of voor werk? :P

Ik heb zelf een pricewatch: Fractal Design Define R3 Black Pearl USB 3.0 waar ik nog steeds bijzonder tevreden mee ben. Beste kast die ik ooit gehad heb. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-05 16:25

Haan

dotnetter

Hier al een jaar of 8 de Lian Li PC-60 (zonder window) O+
Kast heeft al heel wat pc's gehuisvest. Ik heb er zelf nog een fancontroller in gemod. En de floppy drive is al jaren niet meer aangesloten ;)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/?UserID=104670&FotoID=2528

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:57

Hoogie2004

Whohooooo

Jullie allemaal met die mega-grote kasten.

Ik heb als game / thuis pc een:
pricewatch: Lian Li PC-V351B (Zwart)

En als server iets vergelijkbaars:
pricewatch: Antec New Solution NSK1380

My iRacing profile | Strava

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-05 12:39

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• Phoenix1337
16HDD's voor thuisgebruik :p 2TB per stuk in raid6 dmv mdadm op ubuntu. Levert effectief dus 28TB op. Er is standaard plek voor iets van 10 schijven. De rest zit in cooler master 4 in 3 modules.

• alienfruit

alienfruit

Tjonguh, het vinden van een andere baan valt nog niet mee :(

• Gamebuster
Phoenix1337 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 09:03:
16HDD's voor thuisgebruik :p 2TB per stuk in raid6 dmv mdadm op ubuntu. Levert effectief dus 28TB op. Er is standaard plek voor iets van 10 schijven. De rest zit in cooler master 4 in 3 modules.
Dus er passen er nog 2 bij? :P

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:39
alienfruit schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 09:09:
Tjonguh, het vinden van een andere baan valt nog niet mee :(
Ligt eraan wat je zoekt, hier staan ze te springen om nieuwe software engineers en ik denk dat dat bij wel meer bedrijven zo is.

[ Voor 41% gewijzigd door Ozzie op 26-07-2012 09:12 ]

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 20:33
*O* Resharper 7 is uit *O*

• Gamebuster
woot wooooooot

• alienfruit

alienfruit

Ja, maar ik heb geen Informatica opleiding en hier is het voornamelijk Java met Spring. Maar daar heb ik nooit mee gewerkt. Ik zoek meer wat in de mobiele apps hoek.

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-05 16:59
Gelijk geinstalleerd.
Ben verkocht! *O*

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-04 15:02
Edit: ik faal sory

[ Voor 98% gewijzigd door roy-t op 26-07-2012 09:35 ]

~ Mijn prog blog!

• TheDuke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Niets eigenlijk, ik wilde gewoon een punt bewijzen naar een collega (die eenzelfde autobuyer had geschreven, maar op basis van handmatig ingevoerde informatie zoals vrijwel alle FUT autobuyers - hij haalde maar 200k op een dag :')).
user id 185 > user id 12461 8)

• Phoenix1337
Gamebuster schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 09:11:
[...]

Dus er passen er nog 2 bij? :P
Daar heb ik geen aansluitingen meer voor :p Daarnaast wordt er al 1 plek gebruikt voor een SSD.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

Schrijf zo'n botje voor de Diablo 3 auction house en je kunt serieus geld verdienen :+

• Korben

Korben

() => {};

Bosmonster schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:01:
Schrijf zo'n botje voor de Diablo 3 auction house en je kunt serieus geld verdienen :+
Ja, of je complete Battle.net account wordt geblokkeerd.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat is bij EA niet anders.

Pagina: 1 ... 136 ... 267 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.