De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 127 ... 267 Laatste
Acties:
  • 1.001.463 views

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

.oisyn schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:17:
Voor reclameborden zijn ze in feite enorm nuttig. Je ziet een reclamebord, je wilt er meer over weten dus je richt je mobieltje erop, en vervolgens surft ie automatisch naar de website.
Dat kan een mooie toevoeging zijn, maar...

Het is me al een aantal keer gebeurd dat ik na het scannen van zo'n code dan:
1. Op een (schijnbaar) volledige Flash site kwam
2. Eerst 5MB aan (nutteloze) images en zooi moest downloaden
3. Terecht kwam op de homepage, waarna ik zelf opzoek moest naar info over die reclame
Ook voor mobiele downloads op websites is het handig, hoef je niet die hele link over te tikken of te mailen of whatever.
Die noemde ik net zelf ook inderdaad, dat is een prima toepassing.

Zo zijn er uiteraard nog meer nuttige toepassingen te bedenken, helaas wordt het ook te vaak verkeerd of niet volledig genoeg gebruikt. Het lijkt wel of je niet meer mee telt als je geen QR Code gebruikt, terwijl het (net als met veel andere dingen) alleen voordeel biedt als het goed gebruikt wordt.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Boost compileren. Modern i5 systeem en nog kan ik koffie zetten en een paar bakken naar binnen werken. En dat terwijl de meeste libraries header-only zijn :z.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:37

alienfruit

the alien you never expected

Enigste probleem is dat je eerst zo'n QR code scanner app moet downloaden voor je iPhone of Android.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:04

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

OkkE schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:30:
[...]

Dat kan een mooie toevoeging zijn, maar...

Het is me al een aantal keer gebeurd dat ik na het scannen van zo'n code dan:
1. Op een (schijnbaar) volledige Flash site kwam
2. Eerst 5MB aan (nutteloze) images en zooi moest downloaden
3. Terecht kwam op de homepage, waarna ik zelf opzoek moest naar info over die reclame
Maar ligt dat aan het concept van QR codes an sich, of aan de toepassing ervan? ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 00:48

ZaZ

Tweakers abonnee

.oisyn schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:00:
[...]

Maar ligt dat aan het concept van QR codes an sich, of aan de toepassing ervan? ;)
Ja, precies.
Datzelfde probleem heb je ook als je gewoon een URL krijgt en dan de pagina bezoekt.
Ik vind QR codes opzich best een leuk concept, alleen is het niet duidelijk wat er gebeurt als je scanned.
Ga ik naar een website? Krijg ik ineens adresgegevens in mijn adresboek? etc.
Daar mag nog wel een standaard voor verzonnen worden zodat je meteen kunt zien wat voor QR het is.

Lekker op de bank

• OkkE

OkkE

.oisyn schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:00:
[...]

Uiteraard aan de toepassing; in dat opzicht noem ik het dus een hype — die vaak in verkeerde/zinloze vorm wordt toegepast — men een QR code wil gebruiken omdat iedereen het doet ipv omdat het iets toevoegt. :) Niks mis met QR codes an sich.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-10-2025
.oisyn schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:17:
[...]

Voor reclameborden zijn ze in feite enorm nuttig. Je ziet een reclamebord, je wilt er meer over weten dus je richt je mobieltje erop, en vervolgens surft ie automatisch naar de website. Ook voor mobiele downloads op websites is het handig, hoef je niet die hele link over te tikken of te mailen of whatever.
Wat dan wel weer nutteloos is, is dat ze die borden ook langs de snelweg zetten. Tegen de tijd dat je je telefoon klaar hebt om te scannen ben je er al voorbij :/.

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 00:48

ZaZ

Tweakers abonnee

DEiE schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:29:
[...]

Wat dan wel weer nutteloos is, is dat ze die borden ook langs de snelweg zetten. Tegen de tijd dat je je telefoon klaar hebt om te scannen ben je er al voorbij :/.
Oh, ik niet hoor.
Ik ga altijd gewoon vol in de ankers 8)
Meteen daarna nog een mailtje verzenden, want ik sta toch al stil.

Lekker op de bank

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 09:52

Priet

To boldly do what no one has..

Die zoekfunctie in Windows 7 ARRRRGHHH!!! &*$^#&$%&uyh@jk:"l!"{:o!p!!!!! :( 8)7 |:( :X

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-04 11:06
Priet schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:33:
Die zoekfunctie in Windows 7 ARRRRGHHH!!! &*$^#&$%&uyh@jk:"l!"{:o!p!!!!! :( 8)7 |:( :X
Waarom gebruik je hem? Ik gebruik Everything

Nothing to see here!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:46

Hoogie2004

Whohooooo

Rutix schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:34:
[...]

Supertool :)

My iRacing profile | Strava

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 09:52

Priet

To boldly do what no one has..

Rutix schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:34:
[...]

Omdat ik niet beter wist :P Ik heb die tool even geïnstalleerd en binnen 5 seconden al meer gevonden dan met de standaard Windows tool. Thanks! Mijn bloeddruk is weer wat gezakt >:)

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

DEiE schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:29:
[...]

Mag officieel ook niet eens - je mag geen telefoon in de hand houden tijdens het rijden. Vol in de ankers is idd de enige oplossing, dan rijdt je niet meer dus dan mag het :+

[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 11-07-2012 11:43 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-10-2025
.oisyn schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:43:
[...]

Mag officieel ook niet eens - je mag geen telefoon in de hand houden tijdens het rijden. Vol in de ankers is idd de enige oplossing, dan rijdt je niet meer dus dan mag het :+
Alleen scannen als bijrijder O-)

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Ik ben aan het kijken of ik gesprekken kan opnemen met mijn Android-telefoon (Xperia P), het lijkt niet echt te lukken helaas. Ik hoor vooral stilte bij de apps die ik probeer :(

We are shaping the future

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-04 11:28

Ram0n

Bierbrouwende nerd

DEiE schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:47:
[...]

Alleen scannen als bijrijder O-)
Wat me weer doet denken aan het ingebouwde navigatiesysteem in mijn Corsa; je mag daar niets invoeren via het virtuele toetsenbord als je rijdt (wel laatste locaties e.d.), maar de bijrijder kan dan dus ook niets invoeren...

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

• w0utje89
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-05 14:17
Alex) schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:56:
Ik ben aan het kijken of ik gesprekken kan opnemen met mijn Android-telefoon (Xperia P), het lijkt niet echt te lukken helaas. Ik hoor vooral stilte bij de apps die ik probeer :(
CallRecorder?

• Barryvdh
  • Laatst online: 19:30
Meestal kan je alleen opnemen via de microfoon, dus dan hoor je alleen jezelf en de andere persoon heeel zacht. (Of je moet je telefoon rooten)

• Ook al Bezet
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-04 22:00
Sony... ;(, 0,5 € p/m voor een helpdesk vragen en drie werkdagen nodig hebben om een verrekte retourdoos op te sturen

• OkkE

OkkE

Ram0n schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:58:
[...]

Wat me weer doet denken aan het ingebouwde navigatiesysteem in mijn Corsa; je mag daar niets invoeren via het virtuele toetsenbord als je rijdt (wel laatste locaties e.d.), maar de bijrijder kan dan dus ook niets invoeren...
Gratis TomTom alternatief Waze vraagt tijdens of je de bijrijder bent wanneer je al rijdend een nieuw adres wil invullen, vind ik wel netter dan het echt uitschakelen. :)

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
+1, die gebruik ik ook en werkt op de SGS II in ieder geval goed.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• OkkE

OkkE

Handige OSX App als je vaak CSS3 gebruikt: CSS3 ToolKit

• cpf_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-07-2022
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:31:
Boost compileren. Modern i5 systeem en nog kan ik koffie zetten en een paar bakken naar binnen werken. En dat terwijl de meeste libraries header-only zijn :z.
make -j4 ?
Enige reden voor het manueel compileren? Boost is nl. beschikbaar in binary op zowat alles...

• Solopher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-05 15:07
Geniaal, net een klant hier. Zijn webserver was gecrashed (draaiende bij een ander bedrijf) en hij was aan het telefoneren met het hosting bedrijf. "Ja, het kan ook maar zo zijn dat Windows gecrashed is", terwijl die server op FreeBSD draait. Sommige mensen doen een beetje interessant aan de telefoon terwijl ze absoluut geen idee hebben waarover ze praten. Vervolgens hoorde ik hem nog aan de telefoon zeggen: "Dan zal het wel aan Apache liggen".

_/-\o_

• OkkE

OkkE

Het is maar stil hier in 't topic ... :)

Interessant artikel: Rapid releases killed Firefox's reputation.

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Mooi geschreven stukje, en terecht ook. Net als Firefox komt nu ook Thunderbird anderhalfmaandelijks met een update, waarbij ik iedere keer m'n enige plugin (Lightning) ook weer moet updaten. Maar ja, ook Fiddler, FileZilla, Notepad++ en nog een ris tools komen altijd op de meest ongelegen momenten met updates die op het eerste gezicht niets toevoegen.

En vooral dit:
When people restarted after an update to find no visible difference, they wondered what was so important about that update. (Remember the rule that the benefit of the update needs to outweigh the pain? We broke that rule.)
Waarom doen ze 't niet net als Chrome, onzichtbaar?

Verwijderd

Dat is een van de redenen waarom ik van Chrome overgeschakeld ben. Versie 1 tot 3 duurde een eeuwigheid, maar na versie 4 is het echt enorm snel beginnen gaan.
Met Chrome merk je het niet eens. De extensions die ik gebruik blijven allemaal gewoon werken en ik merk niet eens dat ik met een nieuwe versie aan het werken ben.

Beetje jammer natuurlijk ...

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Verwijderd

Was me nog niet eens opgevallen. Heb toch liever dat dan een Firefox die constant loopt te zeuren dat ik de laatste versie niet heb ...

• Cartman!
  • Niet online
ik irriteer me wel enorm aan de updater van FF. Dan start ik FF vraagt ie of ik wil updaten: Ja! Dan gaat ie iets laden en zegt ie : jaaaa, maar FF draait al, dan kan ik niet updaten. En dat iedere keer....hoe stom gemaakt is dat :') De enige oplossing is los de setup van FF downloaden en installeren zonder dat FF draait :{

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-05 16:15

StM

CodeCaster schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:50:
Mooi geschreven stukje, en terecht ook. Net als Firefox komt nu ook Thunderbird anderhalfmaandelijks met een update, waarbij ik iedere keer m'n enige plugin (Lightning) ook weer moet updaten. Maar ja, ook Fiddler, FileZilla, Notepad++ en nog een ris tools komen altijd op de meest ongelegen momenten met updates die op het eerste gezicht niets toevoegen.

En vooral dit:

[...]

Waarom doen ze 't niet net als Chrome, onzichtbaar?
Daar zijn ze dan ook al een versie of 5-7 mee bezig, helaas heeft het al veel te lang geduurd. Ik geloof dat met Firefox 17 het systeem helemaal af moet zijn, maar met iedere update komt er weer een stukje mee.
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:52:
Dat is een van de redenen waarom ik van Chrome overgeschakeld ben. Versie 1 tot 3 duurde een eeuwigheid, maar na versie 4 is het echt enorm snel beginnen gaan.
Met Chrome merk je het niet eens. De extensions die ik gebruik blijven allemaal gewoon werken en ik merk niet eens dat ik met een nieuwe versie aan het werken ben.

Beetje jammer natuurlijk ...
Das ook niet zo gek want de extensies van Chrome zijn gewoon stukjes HTML, Javascript en CSS die ingeladen worden met een API om wat knopjes en menutjes aan te passen. Ik heb geprobeerd om over te stappen naar Chrome maar ik vind het een gedrocht en ondanks z'n nukken blijft Firefox de beste voor mij. Nog wel...

Verwijderd

StM schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:16:
[...]

Das ook niet zo gek want de extensies van Chrome zijn gewoon stukjes HTML, Javascript en CSS die ingeladen worden met een API om wat knopjes en menutjes aan te passen. Ik heb geprobeerd om over te stappen naar Chrome maar ik vind het een gedrocht en ondanks z'n nukken blijft Firefox de beste voor mij. Nog wel...
Wat vind je dan zo slecht aan Chrome?

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-05 16:33

TheNephilim

Wtfuzzle

Het voordeel wat Chrome had, was dat ze helemaal bij het begin konden beginnen. Ze hoefden met niemand rekening te houden en dan kun je 100% voor innovatie gaan. Uiteraard hebben ze wel leentjebuur gespeeld bij de andere browsers, maar de browser hebben ze zonder 'gezeur' van bestaande gebruikers kunnen opbouwen.
Firefox daarin tegen moet rekening houden met de bestaande userbase en zal daarom bepaalde dingen rustiger aan moeten oppakken en kon zeker niet komen met een totaal andere in versie 4.

• StM

StM

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:17:
[...]

Vooral dat het slecht omgaat met grote hoeveelheden tabbladen en het gebrek aan echte addons. Het niveau van de extensies loopt (of liep, ik check het niet iedere week) VER achter op Firefox.

• creator1988
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:36

• Rutix
StM schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:21:
[...]

Vooral dat het slecht omgaat met grote hoeveelheden tabbladen en het gebrek aan echte addons. Het niveau van de extensies loopt (of liep, ik check het niet iedere week) VER achter op Firefox.
Vooral die tabbladen doet het hem bij. Anders was ik ook wel overgestapt op chrome maar chrome kan niet om gaan met 40+ tabbladen.

Nothing to see here!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik kan zelf ook niet omgaan met 40+ tabbladen.

• OkkE

OkkE

Rutix schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:35:
[...]

Vooral die tabbladen doet het hem bij. Anders was ik ook wel overgestapt op chrome maar chrome kan niet om gaan met 40+ tabbladen.
In het begin vond ik dat inderdaad ook een nadeel, maar uiteindelijk heb ik mijzelf aangeleerd het aantal open tabbladen te verminderen. Uiteindelijk vind ik dat een stuk prettiger (=rustiger) werken eigenlijk. :) Het zorgt er voor dat ik me veel meer kan concentreren op die paar tabs (gemiddeld nu 5 Pinned en 5 Normaal) ipv steeds te denken "O ja, die tabs zijn er ook nog".
.oisyn schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:37:
Dit inderdaad.

[ Voor 12% gewijzigd door OkkE op 11-07-2012 15:39 ]

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

.oisyn schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:37:
Haha :+, nee ik ook niet, bij 10 begin in het overzicht kwijt te raken en bij 20 ga ik rigoureus opruimen.

• Paul
  • Laatst online: 20:53
Rutix schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:35:
Ligt er aan wat je doet :) Als ik op vrijdagavond mijn posthistorie open en alles wat nieuw is sinds maandagochtend (fictief voorbeeld :P ) open kom ik regelmatig aan dat soort aantallen en gaat gewoon goed :)

Dat is dan wel 40x GoT (en nog een paar keer webmail, Nagios en Trello)...

Oldversion.com staat overigens vol met programma's die vroeger goed waren maar ondertussen* Paul door niemand meer gebruikt worden. Het heeft een andere reden maar qua populariteit gaat het volgens mij met FF dezelfde kant op.

* Paul : Meestal omdat het management onder de mom 'more == better' een single-purpose programma van een paar honderd KB op heeft geblazen tot een duizendpootmonstruositeit die nog net op een CD-r past.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Paul schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:54:
Oldversion.com staat overigens vol met programma's die vroeger goed waren maar ondertussen* TheNephilim door niemand meer gebruikt worden. Het heeft een andere reden maar qua populariteit gaat het volgens mij met FF dezelfde kant op.
Mwah, niet met alle programma's die ze noemen ben ik het eens.

Winrar doet nog steeds wat het moet doen en niet veel meer, evenals Putty dat gewoon meegegaan is met z'n tijd, maar die is niet bloated.

Of is dit puur 'op zoek naar oude versie' en niet zozeer 'kijk deze programma's zijn bloated'?

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Mooi voorbeeld van programmeren in je eigen taal :') http://stackoverflow.com/...in-a-linq-to-entities-que

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-05 12:38
Wat is daar mis mee? Vervang Sayac door Foo en Okumalari door Bar als je het makkelijker vindt om te lezen, maar de werking van de code blijft toch gelijk.

Lees dan onderstaande ipv het origineel:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
public partial class FooBarIstatistik
{
    public string sno { get; set; }
    public Nullable<System.DateTime> ThingA { get; set; }
    public Nullable<decimal> TotalUsageValue { get; set; }
    public string UsageType { get; set; }
}

public IList<FooBarIstatistik> FooBarGetir()
{
    #region linq concat
    IEnumerable<FooBarIstatistik> Foo_Bar_istatistik = entity.TblFooBar
        .Select(x => new FooBarIstatistik
        {
            sno = x.sno.ToString() + "T1",
            ThingA = x.ThingA,
            TotalUsageValue = x.ThingB_T1,
            UsageType = "T1"
        })
        .Concat(entity.TblFooBar.Select(x => new FooBarIstatistik
         {
             sno = x.sno.ToString() + "T2",
             ThingA = x.ThingA,
             TotalUsageValue = x.ThingB_T2,
             UsageType = "T2"
         }))
         .Concat(entity.TblFooBar.Select(x => new FooBarIstatistik
         {
              sno = x.sno.ToString() + "T3",
              ThingA = x.ThingA,
              TotalUsageValue = x.ThingB_T3,
              UsageType = "T3"
         }));
        #endregion

// Error occurs in here
        return Foo_Bar_istatistik.ToList();
    }
}

• Paul
  • Laatst online: 20:53
TheNephilim schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 16:09:
Mwah, niet met alle programma's die ze noemen ben ik het eens.
Die site is dan (inderdaad) ook niet bedoeld om bloated software aan te wijzen; ze beiden een archief met vorige versies :)

Mijn mening blijft echter wel dat een (groot?) deel van de programma's daar alleen zo populair zijn geworden omdat ze één ding lief en klein maar steengoed konden. Dat er behoefte is aan een archief met oudere versies bewijst alleen dat nieuw niet altijd beter is :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-05 04:00

F.West98

Alweer 17 jaar hier

Animated :Y)
http://skunkworks.ivanvanderbyl.com/

Misschien een idee om een topic te starten met allemaal handige JS en CSS3 tooltjes? (zoals deze, highcharts, LESS, isotope, enz)

[ Voor 24% gewijzigd door F.West98 op 11-07-2012 16:56 ]

2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-05 10:09
Beter dat, dan developpen in brak engels. (Wat wellicht wel het geval zou geweest zijn, gezien zijn post).

Wat is er mis met het benoemen van domein-entities in je eigen naam. Ik heb het bij m'n laatste project niet gedaan, maar ik denk er toch sterk over om het bij een volgend project wel te doen.
Hoe lang je soms niet moet zoeken naar een passende engelse term voor een bepaald concept, dat je eigenlijk gewoon ondubbelzinning in het NL kunt benoemen, omdat de benaming gewoon bestaat, en door iedereen die kennis heeft van het domein, gekend is...

[ Voor 4% gewijzigd door whoami op 11-07-2012 16:59 ]

https://fgheysels.github.io/

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ah, kunnen we die discussie ook weer afstrepen.

Binnenkort: PHP bashen
Daarna: Welk toetsenbord gebruiken jullie?

• Alex)
En daarna: haten op SharePoint

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-05 17:45
OkkE schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:37:
Het is maar stil hier in 't topic ... :)

Interessant artikel: Rapid releases killed Firefox's reputation.
Hoe herkenbaar:
So many companies release updates which radically change the interface for no significant gain -- they seem to be moving sideways rather than forward, changing things around for the sake of change. Maybe their UI designers are bored and need to do something to justify their jobs, I don't know. After years of aspiring to improve software usability, I've come to the extremely humbling realization athat the single best thing most companies could do to improve usability is to stop changing the UI so often! Let it remain stable long enough for us to learn it and get good at it. There's no UI better than one you already know, and no UI worse than one you thought you knew but now have to relearn.

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:19
Als je daar problemen mee hebt moet je misschien op stable channel blijven?

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

jip_86 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 17:12:
Als je daar problemen mee hebt moet je misschien op stable channel blijven?
Eh, dewatte? Ik heb gewoon Chrome, laat me met rust. :P

[ Voor 62% gewijzigd door CodeCaster op 11-07-2012 17:15 ]

• Alex)
Bedoelde u soms: Windows 8? O-)

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-05 17:45
Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Office 2007, Gnome 3, Unity, ...

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:13
.oisyn schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 17:01:
Ah, kunnen we die discussie ook weer afstrepen.

Binnenkort: PHP bashen
Daarna: Welk toetsenbord gebruiken jullie?
PHP bashen hadden we toch al weer net gehad? Toegegeven het was wel kort, nog niet eens 1 pagina lang, maar toch...

@toetsenbord: De enigste waar ik nog fatsoenlijk mee kan typen is mijn Logitech Wave en dan wel specifiek deze versie: http://www.logitech.com/en-us/support/keyboards/3071

• Solopher
  • Laatst online: 12-05 15:07
HAHA! En natuurlijk krijgen we dan binnenkort: "Welke koffie drink je?".

Voor de mensen met een MAC onder ons: Tapbots is vandaag met een alpha van Tweetbot voor OS X gekomen: direct download link aangezien de website plat is: http://c401222.r22.cf1.rackcdn.com/Tweetbot.zip

Zo op het eerste oog, bij mij reageert hij niet al te vlot op bijv. tweets refreshen.

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-05 13:38
Solopher schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 19:47:
Zo op het eerste oog, bij mij reageert hij niet al te vlot op bijv. tweets refreshen.
Doh, het is nog een alpha heh. ;)

Ziet er wel goed uit. Gebruik Tweetbot al sinds hij uit is voor de iPhone en sinds ik een iPad heb ook op m'n iPad. Geniale app.

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-05 00:15
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:17:
[...]

Het gebrek aan een aantal nuttige addons op hetzelfde niveau als die van Firefox (Tamper Data, Firebug, YSlow); de omgang met grote hoeveelheden tabbladen; bij .lan (of andere niet-standaard TLDs) domeinen standaard Googlen ipv eerst een DNS lookup doen; adresbalk die alles naar Google stuurt (geen idee of dat nog zo is eigenlijk, maar was bij de eerste release een reden een groot probleem); maar voornamelijk dat hij een visuele integratie van 0 heeft met mijn Linux desktop.

(disclaimer: het is inmiddels wel weer een tijdje terug dat ik Chrome geprobeerd heb, maar ik denk niet dat dit inmiddels allemaal is veranderd).
Ah, nu je erover begint })
Waarom geeft een use-statement met een niet-bestaande class of namespace geen enkele warning, evenals een catch-statement met een niet-bestaande class?! De code hieronder geeft dus doodleuk een error a la 'Uncaught exception SomeCustomException on line 4'... Vanmiddag 20 minuten verspilt denkend 'ja duh, maar die catch ik toch?' |:(
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
use Project\SomeCustomController; // stomme typfout, dit moet SomeCustomException zijn

try {
   doeIets();
} catch (SomeCustomException $ex) {
   doeIetsAnders();
}

Hopelijk kan ik snel weer terug naar C# (of een andere fatsoenlijke taal) :P

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

OkkE schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 09:59:
QR Codes Websites zijn echt weer zo'n hype, waar iedereen aan mee wil doen zonder te snappen wat het is... :X 8)7 Er zijn wel een paar nuttige toepassingen te bedenken, maar de over het algemeen is het niet meer dan een nutteloze hype. :O
Voorbeeldje: http://qrafti.com.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Als iemand zich nog verveelt heb ik nog wel een leuk puzzeltje :P
bron

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• StM

StM

Ik kom er net gewoon achter dat er hier in dit kleine dorp bij/in het AC (langs de snelweg) gewoon een echte Starbucks komt over een paar weken :| Buiten Amsterdam gaat dit gewoon 1 van de eerste van Nederland worden, want de rest zijn volgens mij allemaal afhaalkiosks op stations?

Afbeeldingslocatie: https://p.twimg.com/Aw5xGlnCEAAmh8D.jpg:large

[ Voor 49% gewijzigd door StM op 12-07-2012 00:20 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Nee hoor, Nike was de eerste ;)

Daarna Schiphol, waarvan een deel natuurlijk niet in Nederland staat :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05 18:07

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Euh, wat? Hij zegt toch ook de 2e echte?

• StM

StM

Krant klopte niet, ik had al gevonden dat er in Amsterdam ook een paar waren :( Achja, toch vet! :)

• Rutix
De hele discussie begon door die link ;) OkkE in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 2"

On another note. Ik kreeg net een cease and desist via LinkedIn omdat ik iemand zou monitoren op LinkedIn. (Hoe de fuck monitor je iemand op een social network?). 8)7 Ik ken degene niet eens en heb volgens mij nog nooit naar dat profile gekeken lol. Wat leven er toch vreemde mensen op deze wereld :D.

[ Voor 36% gewijzigd door Rutix op 12-07-2012 08:40 ]

Nothing to see here!

• alienfruit

alienfruit

Moet je maar blij mee zijn dat er een Starbucks komt 8)7 Hier verkopen ze niet eens shaken ice tea lemonade :P Waardeloos dus. Je gaat toch niet 7-8euro betalen voor een koffie 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door alienfruit op 12-07-2012 09:07 ]

• serhat
  • Laatst online: 22-09-2023
StM schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 00:08:
Ik kom er net gewoon achter dat er hier in dit kleine dorp bij/in het AC (langs de snelweg) gewoon een echte Starbucks komt over een paar weken :| Buiten Amsterdam gaat dit gewoon 1 van de eerste van Nederland worden, want de rest zijn volgens mij allemaal afhaalkiosks op stations?

[afbeelding]
In Utrecht hebben ze een Starbucks (zit min of meer aan het NS-kantoor vast. Dichtbij het station (CS), maar niet erin.

• OkkE

OkkE

alienfruit schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 08:59:
Moet je maar blij mee zijn dat er een Starbucks komt 8)7 Hier verkopen ze niet eens shaken ice tea lemonade :P Waardeloos dus. Je gaat toch niet 7-8euro betalen voor een koffie 8)7
7 Euro voor een goede koffie vind ik geen probleem, alleen ben ik niet zo'n fan van Starbucks, vind hun koffie inderdaad geen 7 Euro waard (niet eens 5,- eigenlijk). :)

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
StM schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 00:08:
Bij AC de Meern zit ook al een tijdje een starbucks

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Verwijderd

Nog eens een originele 404: http://areweplayingyet.com/404

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Hmf, xs4all hosting pakket, van een klant natuurlijk, kan niet eens wat uploaden en van een controlepaneel geen sprake... owhja... en de website moet vandaag online >_<

• OkkE

OkkE

TheNephilim schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:22:
Hmf, xs4all hosting pakket, van een klant natuurlijk, kan niet eens wat uploaden en van een controlepaneel geen sprake... owhja... en de website moet vandaag online >_<
Pas op de dag zelf het hosting pakket testen is natuurlijk ook niet echt slim. :+

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-05 13:45
TheNephilim schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:22:
https://service.xs4all.nl ?

LinkedIn - Collega worden?

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

OkkE schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:30:
[...]

Pas op de dag zelf het hosting pakket testen is natuurlijk ook niet echt slim. :+
Nou ik maak geregeld websites voor ze, dus ik had verwacht dat het ondertussen wel eens duidelijk was welke gegevens ik nodig heb.... gewoon alles :p Niet moeilijk doen, maar alles sturen.

Inderdaad, ik had beter gisteren al even kunnen kijken, maarja, dan raak ik weer zo half ergens in verzwengeld. Ben liever aan één stuk door met dingen bezig.
Jah, daar kun je echt helemaal niks gewoon. Geen database dingen, geen enkele php instelling te vinden... helemaal niks. Al heb ik het idee dat het pakket gewoon niet compleet genoeg is: Website type: Basic Unix

wut? Uw homepage is nu: niet zichtbaar

Ze hebben 2 domeinen, waar ik nu op ingelogd ben stuurt door naar de ander, maar hier moet de nieuwe website op, zodat de oude nog online is op het andere adres. Alleen als ik inlog met ftp is er niks te vinden alleen een lege home dir waar ik niks mee mag doen.

Maarja, even afwachten dan maar.

Edit: Log in met uw beheeraccount... :/

• OkkE

OkkE

TheNephilim schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:36:
Nou ik maak geregeld websites voor ze, dus ik had verwacht dat het ondertussen wel eens duidelijk was welke gegevens ik nodig heb.... gewoon alles :p Niet moeilijk doen, maar alles sturen.

Inderdaad, ik had beter gisteren al even kunnen kijken, maarja, dan raak ik weer zo half ergens in verzwengeld. Ben liever aan één stuk door met dingen bezig.
Klanten nemen eigenlijk ook altijd hosting bij ons, maar als we eens andere hosting moeten gebruiken dan stellen we daar sowieso eisen aan (php versie, mysql versie, etc...) en willen we z.s.m. (minimaal week voor oplevering) de logingegevens om te testen — if not, garanderen wij ook niet dat we de deadline halen.

Op de dag zelf, of de avond er voor, pas checken of de hosting wel voldoet is in mijn ogen gewoon slordig, sorry. Ook al is het een klant waar je vaker voor werkt, sommige dingen moet je gewoon nooit op vertrouwen, altijd zelf op tijd checken. :)

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

OkkE schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:55:
[...]

Klanten nemen eigenlijk ook altijd hosting bij ons, maar als we eens andere hosting moeten gebruiken dan stellen we daar sowieso eisen aan (php versie, mysql versie, etc...) en willen we z.s.m. (minimaal week voor oplevering) de logingegevens om te testen — if not, garanderen wij ook niet dat we de deadline halen.

Op de dag zelf, of de avond er voor, pas checken of de hosting wel voldoet is in mijn ogen gewoon slordig, sorry. Ook al is het een klant waar je vaker voor werkt, sommige dingen moet je gewoon nooit op vertrouwen, altijd zelf op tijd checken. :)
Nou we bieden hosting aan voor klanten, maar lopen er niet mee te koop. Nog niet zo goed geregeld als dat zou moeten zijn.
We hopen binnenkort managed Wordpress hosting aan te kunnen gaan bieden. Deze week gaat daar een website op online. Dan kunnen we eens kijken hoe dat loopt en eventueel nog wat tweaken.

Heb ze eergisteren pas gekregen en geen tijd gehad om ze te testen. Slecht inderdaad, daar geef ik je gelijk in.

Even tussendoor; ben opzoek naar een sponsor voor een PC, ze hebben bij de manege nu een vergeeld oud barrel staan. Waar kan ik hier op tweakers zo iets kwijt?

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Lol, maak ik een simpel hello world progje, denkt mijn anti virus dat het een trojan is 8)7

• alienfruit

alienfruit

OkkE schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:30:
7 Euro voor een goede koffie vind ik geen probleem, alleen ben ik niet zo'n fan van Starbucks, vind hun koffie inderdaad geen 7 Euro waard (niet eens 5,- eigenlijk). :)
Ja, het is 5euro voor een Capuchino :+

• OkkE

OkkE

TheNephilim schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:02:
Heb ze eergisteren pas gekregen en geen tijd gehad om ze te testen. Slecht inderdaad, daar geef ik je gelijk in.
Voor de volgende keer dan: zorgen dat je ze eerder krijgt. :) Onze klanten snappen (na uitleg sowieso) altijd wel dat wij die gegevens eerder nodig hebben dan een dag voor oplevering.
alienfruit schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:13:
Ja, het is 5euro voor een Capuchino :+
Dat is sowieso geen koffie te noemen. :r

• creator1988
De starbucks die op stations zitten zijn owned door dat bedrijf dat al die winkels daar runt, en die licenseren alleen de look etc. Geen ekte ekte starbucks dus.

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 10:25
Starbucks tenten springen overal op tegenwoordig; Leeuwarden, Hilversum, Amsterdam (twee binnen een straal van 100 meter bij Sloterdijk bijvoorbeeld), overal. Behoorlijk aggressieve uitbreidingscampagne.

* YopY geeft toe dat hij er bijna dagelijks koffie koopt :/

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Patriot schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 00:21:
Euh, wat? Hij zegt toch ook de 2e echte?
Je leest niet goed :P

Nike (H'sum): 1e
Schiphol: 2e, 3e, 4e
Stations: (maar die rekent hij niet mee)
Amsterdam: ne

En nu dus in de AC :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• creator1988
Leuk, werd over ons gesproken in Scott Hanselman's podcast: http://www.hanselminutes.com/ (vanaf 26:45)

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-05 12:38
Argghhh, ik zit met een lastige bug. Toepassing staat in test op een Citrix server en geeft daar Access Violations. Bij mij lokaal treedt het probleem niet op met dezelfde gegevens. Ondertussen weet ik wel waar het probleem optreedt in de code, maar daar is helemaal niets verkeerd aan te zien. Ondertussen aan de hand van het geheugen adres van de Access Violation al de exacte assembly instructie gevonden die de AV triggert.
Nochtans is mijn Delphi code die de AV triggert poepsimpel:
Delphi:
1
AText := Format('%s - %s', [AText, VarToStrDef(varVHAWStatus), '')]);

Als ik verder spit in de code van Delphi (Volledige source code van de Delphi runtime is beschikbaar), dan komt de Format functie uiteindelijk uit in FormatBuf die volledig in Assembly geschreven is. Daar treedt de AV op bij het scannen van de string naar de NULL byte aan het einde.
code:
1
REPNE   SCASB

Ik vermoed dat de AV optreedt doordat de NULL byte er om één of andere reden niet meer staat (of gewijzigd is), waardoor die assemby instructie blijft scannen en op den duur geheugen probeert te lezen dat niet van de toepassing is.
Nu doet die Citrix server wel een beetje moeilijk de laatste dagen, ik zit nu te denken dat er misschien (heel kleine kans) iets hardware-matig mis is met het geheugen. Ik ga proberen of ze de toepassing niet op een andere Citrix server kunnen testen.
Ik haat niet-reproduceerbare bugs :(

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Maar dat is dus ook al niet nieuw meer ;)
Woy schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:00:
[...]

Bij AC de Meern zit ook al een tijdje een starbucks

• Pyr0wl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-01-2025
Ik zag zo net een tweet passeren van Fabien Potencier, de kerel achter Symfony2. Hij vroeg zich af waarom er geen Wordpress/Drupal "killers" zijn in in Rails (dat ondertussen 8 jaar oud is) of Django (7 jaar oud).

... Challenge accepted? xD

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Pyr0wl schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:27:
Ik zag zo net een tweet passeren van Fabien Potencier, de kerel achter Symfony2. Hij vroeg zich af waarom er geen Wordpress/Drupal "killers" zijn in in Rails (dat ondertussen 8 jaar oud is) of Django (7 jaar oud).

Haha, toevallig! Zat daar gister ook eens over na te denken... waarom geen Wordpress variant in Ruby? Als het zo snel en goed is al ze zeggen ligt zoiets voor de hand toch?

• Pyr0wl
TheNephilim schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:38:
[...]

Haha, toevallig! Zat daar gister ook eens over na te denken... waarom geen Wordpress variant in Ruby? Als het zo snel en goed is al ze zeggen ligt zoiets voor de hand toch?
Inderdaad! Maar ik denk dat zo'n dingen in PHP feller aanslaan gewoon puur omdat de installatie in vele gevallen simpeler is en dat PHP ook wel een aangenamere learning curve heeft, of gewoon toegankelijker is voor non-webdevelopers :P

Maar goed, daar zijn we developer voor. Een mouw passen aan zulke dingetjes ;)

• alienfruit

alienfruit

Dat komt gewoon omdat RoR bijna nooit standaard bij een hostingpakket/partij te krijgen is.

• Pyr0wl
alienfruit schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:59:
Dat komt gewoon omdat RoR bijna nooit standaard bij een hostingpakket/partij te krijgen is.
True maar dat rekende ik eigenlijk bij "makkelijk te installeren". Verder vind ik trouwens dat de installatie die je krijgt bij shared hosting vaak net niet goed genoeg is om het beste uit je Drupal of Symfony2 website te halen. Beide projecten vereisen wel een iets verfijndere setup dan degene die doorgaans standaard aanwezig is. Ik denk hierbij bijv. aan APC. Zonder APC werken ze ook wel maar dan werkt het allemaal wat minder vlot...

Zo'n dergelijke setups kun je natuurlijk wel regelen onder een VPS of dedicated hosting maar dan kan je in wezen even goed beetje doorbijten en gelijk Ruby etc. installen, vind ik :P

[ Voor 5% gewijzigd door Pyr0wl op 12-07-2012 13:06 ]

• cpf_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-07-2022
Pyr0wl schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:27:

Nou: Don't fix what isn't broken.
Ik vraag me af waarom we in ieder soort framework alles moeten herdoen? Wordpress/Drupal doen het goed.

PS: Drupal is dezer dagen een CMS framework, en komt daarmee rechtstreeks op hetzelfde neer als Django basically.

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Precies. Wordpress is tegenwoordig aardig volwassen. Voordat je dezelfde functionaliteit in een ander framework opnieuw hebt gebouwd, ben je zo weer een paar duizend manuren verder. Veel plezier, mij niet gezien.

• OkkE

OkkE

Het grote succes van Wordpress is het gemak waarmee zelfs minder technische mensen het kunnen opzetten en mee aan de slag kunnen (op bijna elke goedkope hosting); ik denk dat dat vrijwel niet is te evenaren met Ruby (on Rails).

De doelgroep is te klein en de mensen met voldoende kennis van Ruby (en hosting) zullen ook geen probleem hebben met het zelf bouwen van een blog in Ruby. Maar dit is puur een gevoel wat ik heb, te weinig ervaring/kennis van RoR.

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-05 06:49
http://nikic.github.com/2...-5-5-might-look-like.html -> Als ik deze post zo mag geloven wordt PHP iets minder 'crappy'.

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Je hebt inderdaad wel wat Rails CMS-en (hoor goede dingen over Locomotive bijvoorbeeld, maar het "probleem" bij Ruby on Rails is dat het voor een leek veel lastiger is om op te zetten.

Wordpress is eenvoudig: je downloadt de zip-file, pakt het uit in je webserver root en het werkt. Dat geldt zowel voor je lokale omgeving als externe (shared) servers. Gewoon deployen met FTP en klaar ben je.

Ruby on Rails daarentegen vereist meer werk om op te zetten en vraagt eigenlijk ook vertrouwdheid met de commandline. Om een Rails app lokaal te runnen moet je vanuit de commandline een server draaien (zeer simpel met rails s, maar goed) en deployen op een externe server gaat met alleen FTP access niet werken.

Natuurlijk zijn er heel veel mooie oplossing, zoals Pow voor lokaal ontwikkelen en Heroku om naar te deployen, maar ik ben bang dat dat voor veel mensen al "ingewikkeld" is. Je krijgt meteen te maken met gems, git etc. Ik vind het zelf vele malen prettiger werken en juist simpel, maar het vraagt wel iets meer moeite en kennis van een developer om werkend te krijgen (los van dat het inderdaad op veel shared hosting pakketten niet ondersteund wordt).

offtopic:
Pff, wat een gedoe dat UBB. Wanneer gaat Tweakers een Markdown ondersteunen...

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Zo, alweer een uur met XS4all aan de telefoon gehangen omdat de klant z'n hosting gegevens kwijt is. Ook zo iets, ze hebben 2 hostingpaketten, terwijl 1 met een extra domein genoeg is.

• alienfruit

alienfruit

Argh, waarom heeft mijn voorganger voor FLOAT gekozen als datatype voor bedragen in de databeest :( :( :(

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Omdat je voorganger niet goed kon lezen:
They should never be used for anything that requires accuracy
Ja maar ik doe iets met currency :+

• OkkE

OkkE

BtM909 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:06:
Omdat je voorganger niet goed kon lezen:

[...]
Ja maar ik doe iets met currency :+
Wat maakt die paar heel veel cent meer of minder nou uit... :+

[ Voor 4% gewijzigd door OkkE op 12-07-2012 15:09 ]

• alienfruit

alienfruit

Nou zorgt voor een verschil van 6.000euro ;)

• creator1988
TheNephilim schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:02:
[...]

We hopen binnenkort managed Wordpress hosting aan te kunnen gaan bieden. Deze week gaat daar een website op online. Dan kunnen we eens kijken hoe dat loopt en eventueel nog wat tweaken.
Draai dat gewoon op Heroku of Azure ofzo. Lekker makkelijk.
Pagina: 1 ... 127 ... 267 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.