Goedemorgen
offtopic:
Zal ik dan maar beginnen met een verhaaltje?
Dit maakt de dag dan toch wel weer mooi:
Ben je op weg naar de universiteit. Even onderwerg op het station bij de kiosk koffie halen. (Ik weet het 'koffie'...) Natuurlijk moet je zoals gewoonlijk even wachten. Voor mij staan drie buitenlandse managers. Duidelijk samen lekker in het buitenland te genieten. Beetje grappen, geen idee hebben van wat de euro waard is. Een van de mensen zat lekker te klagen over dat hij alles moest betalen. Of hij ook een bonnetje kon krijgen omdat ze zo'n strenge CFO hadden. (Ben er vrij zeker van dat dat de japanner was die buiten stond. Die straalde gewoon baas zijn uit.

) Dan hebben ze eindelijk afgerekend (een whopping 15E) en ben ik aan de beurt.
Tot zo ver allemaal niet interessant natuurlijk.
Totdat ze terug komen. Of tipping toegestaan was en hoeveel fooi je dan moet geven. 10% ofzo? De vrouw achter de toonbank zegt natuurlijk lekker (on)Nederlands dat het zeer wordt gewaardeerd, maar niet wordt verwacht. Ah, denkt die meneer ok en geeft 5E als fooi aan de vrouw. Die daar natuurlijk geen raad mee weet. Begrijpelijk, want hoevaak krijg je nou fooi bij de kiosk op het station? Stomme chagrijnige forensen zijn daar echt niet voor in de stemming toch? Ze heeft iig spontaan de beste (werk)dag in een lange tijd heeft gehad en dat straalt dan toch wel weer af

Ik hoop over twee weken ook weer verder te kunnen gaan. Er is IMO niets beters dan entertainment voor anderen maken. (mja, ok.. als het ook nog echt helpt is het wel beter). En zelf een spel maken is dan ook weer lekker utidagend op veel vlakken. Beetje modelleren, texturen, level design, AI devven, gameplay zelf designen en programmeren, etc. Heerlijk.