De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 267 Laatste
Acties:
  • 997.310 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:08

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:15:
[...]

Hoop het ook! Zou zonde zijn van de koffie :P Als het nou koud was daarentegen...
Het was wel warm en inderdaad doodzonde van de lekkere koffie ;( Maar gelukkig geen brandwonden of andere verwondingen opgelopen. Alleen emotionele schade door het uitlachen door collega's.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
Op mijn planning voor de komende week staat een performancetest van een nieuwe versie van een applicatie. Deze applicatie wordt echter pas donderdag (hopelijk eerder) op de testomgeving geïnstalleerd. Tot die tijd kan ik bar weinig doen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verkeerde smilie... Moet zeker een van de volgende zijn *O* d:)b 8)7 :Y :*) 8)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
BtM909 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:53:
Nou niet helemaal. :P Als je nergens uren op kunt schrijven dan word je niet zo blij ;).

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remus
BtM909 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:53:
Ik houd niet zo van weinig doen, ook al doe je nuttig of leerzame dingen, het voelt toch een beetje als lanterfanten. Ik zit dus nu blogs te lezen, en ik ben aan het kijken of het nog zinnig is om een project voor een log parser (specifiek voor de loadtest) nieuw leven in te blazen. En waarschijnlijk gaat het gelijk ook een stuk drukker zijn als de applicatie eindelijk wel in de testomgeving staat, doordat de tijd tot oplevering van de rapportage ook een stuk korter is dan normaal; dus liever heb ik de applicatie vandaag in de testomgeving dan donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:19
Phoenix1337 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:48:
Pff, het gaat lekker met de harde schijven. Veel prijzen zijn bijna verdubbeld en de helft is niet meer te leveren.
Ja hoe komt dat eigenlijk, ik probeerde er vanochtend nog naar te Googlen maar ik kan het niet vinden.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Laatst online: 12:27

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:23

Acid_Burn

uhuh

nieuws: 'Hdd-prijzen gaan stijgen door overstromingen Thailand'

edit: ai denyos was me net voor :)

[ Voor 10% gewijzigd door Acid_Burn op 24-10-2011 13:39 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:19
Ah, dat was snel, bedankt!

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Phoenix1337 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:48:
Pff, het gaat lekker met de harde schijven. Veel prijzen zijn bijna verdubbeld en de helft is niet meer te leveren.
Neem een samsung dan :P WD, Toshiba, Hitachi en Seagate lijden het meest eronder. Samsung is wel ietsje duurder geworden maar niet zo erg als die andere.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Rutix schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:02:
[...]
Nou niet helemaal. :P Als je nergens uren op kunt schrijven dan word je niet zo blij ;).
Als je dat moet doen, minder ja. Heb ik gelukkig geen last van :P
Remus schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:27:
[...]

Ik houd niet zo van weinig doen, ook al doe je nuttig of leerzame dingen, het voelt toch een beetje als lanterfanten. Ik zit dus nu blogs te lezen, en ik ben aan het kijken of het nog zinnig is om een project voor een log parser (specifiek voor de loadtest) nieuw leven in te blazen. En waarschijnlijk gaat het gelijk ook een stuk drukker zijn als de applicatie eindelijk wel in de testomgeving staat, doordat de tijd tot oplevering van de rapportage ook een stuk korter is dan normaal; dus liever heb ik de applicatie vandaag in de testomgeving dan donderdag.
Ik zeg ook niet dat je kan gaan zwaardvechten op rollende bureaustoelen en ik weet ook niet wat je avg. werkdruk is, maar af en toe naar lucht kunnen happen en dingen doen die je altijd laat liggen is ook weleens fijn :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ytterx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 05:51
Was echt net optijd met bestellen voor de HDD voor me server.. Hopelijk kunnen ze problemen snel oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:41
Rutix schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:46:
[...]

Neem een samsung dan :P WD, Toshiba, Hitachi en Seagate lijden het meest eronder. Samsung is wel ietsje duurder geworden maar niet zo erg als die andere.
Samsung valt ook vies tegen hoor. Die gaan net zo hard mee met de prijs van de rest. Samsung hdd's zijn ook over genomen door hitachi he.

Het is niet dat ik een schijf nodig ben. Ik werk bij een webwinkel dus dan heb je er wel wat mee te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Phoenix1337 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:02:
[...]

Samsung valt ook vies tegen hoor. Die gaan net zo hard mee met de prijs van de rest. Samsung hdd's zijn ook over genomen door hitachi he.

Het is niet dat ik een schijf nodig ben. Ik werk bij een webwinkel dus dan heb je er wel wat mee te maken :)
Ahh laatste keer dat ik keek toen zaten zij nog flink onder de andere prijsstijgingen maar het kan best dat het in deze paar dagen is veranderd :P Zo realtime houd ik het niet bij ;)

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 10:08

Haan

dotnetter

Blijkbaar was ik dan ook net op tijd toen ik een week geleden een schijf bestelde voor €45. Nu is die zelfde schijf inderdaad opeens gemiddeld €30 duurder.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remus
BtM909 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:48:
Ik zeg ook niet dat je kan gaan zwaardvechten op rollende bureaustoelen en ik weet ook niet wat je avg. werkdruk is, maar af en toe naar lucht kunnen happen en dingen doen die je altijd laat liggen is ook weleens fijn :P
In mijn ervaring is performance testen vaak afwisselend een beetje rennen en dan weer stilstaan. In het verleden heb ik weleens meer dan een maand moeten wachten op een testomgeving. Na een paar dagen heb je het direct werk-gerelateerde wel gehad en dan volgen een beetje de skunkworks projecten.
Bij dit project kan ik meestal wel redelijk continu doorwerken, alleen deze en vorige week zijn wat minder en het enige skunkworks project waar ik al eerder aan gewerkt hebt komt niet zo goed uit de verf (of: blijkt toch veel minder nuttig dan ik vooraf dacht) en ik heb geen inspiratie voor een ander project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:07

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
http://thedailywtf.com/Articles/The-Query-of-Despair.aspx
Echt, wtf.. hoe haal je zo'n query uberhaupt in je harses?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Jeroen als in NMe? :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
:X
Ik heb best een hoop query's gezien die hopeloos uit de hand gelopen zijn, maar als het eerste A4'tje vol staat moet je toch wel eens gaan denken of het wel handig is op die manier, en bij het 2e A4'tje mogen alle alarmbellen onderhand wel af gaan ( En dan heb ik het over een normaal geformatteerde query, en niet deze onleesbare shit )

[ Voor 8% gewijzigd door Woy op 24-10-2011 15:51 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Laatst online: 21-08 11:20
_O- Die query! _O-

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:07

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
De begeleidende tekst is nog briljanter:
Het platform werkt zeer traag
:D

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heikanu
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-05 21:46
MueR schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:58:
De begeleidende tekst is nog briljanter:
Zeker, wat een gevoel voor understatement :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:22

BoAC

Memento mori

Misschien is de query gegenereerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
En dan aantal resultaten: 0.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:55
Schopt tegen xmlrpc. Werk het eens fatsoenlijk! Zit al heel de middag te klooien met xmlrpc en nzbget, maar het wil telkens maar niet braaf zijn werk doen. Nu gebruik ik het momenteel nog voor informatie, en dat lukt wel, maar zodra er acties moeten gebeuren, dan weigert het aan alle kanten. Nu heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat het toch echter aan nzbget ligt, maar ik laat het wel even rusten.

En wtf met die query. Ik zie het al helemaal voor me, doet het dadelijk een simpele count of wat dan ook :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ytterx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 05:51
Als je de eerste regel van die Querie leest is het indd een count.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je dat wilt, zet je DM eens aan? :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 12:10
Wat een collega van mij zou doen: * CTRL * A * DELETE *. "Wat wil je hebben?" ;)

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Interessant ja, want het mailtje is dus blijkbaar Nederlands :D

Kom maar op NMe, als jij dit niet bent, wil de echte "Jeroen" dan opstaan? :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:55
SPee schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:19:
[...]

Wat een collega van mij zou doen: * CTRL * A * DELETE *. "Wat wil je hebben?" ;)
Klinkt wel als de beste methode bij dat soort gevallen. Meestal zal ik zoiets ook doen echter wel stap voor stap uitleggen hoe het werkt zodat ze de volgende keer het (hopelijk) zelf kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
SPee schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:19:
[...]

Het probleem daarmee is dat het vaak niet helemaal duidelijk is wat het moet doen. Als dat wel helemaal gespecificeerd is kun je natuurlijk wel proberen om dat gedeelte opnieuw te doen.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:50

BM

Moderator Spielerij
Respect dat een DBMS daar nog wat van kán maken :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Moet haast wel gegenereerd zijn.

Waarschijnlijk zo'n lekker handige GUI met stap 1: Geef aan welke tabellen u nodig heeft.
En dan alles aanklikken, want je zal in stap 12 een kolom uit tabel X nodig hebben, dan moet je die wel in stap 1 aangeklikt hebben!

Misschien kan iemand mij hier trouwens even snel bij helpen als we het toch over queries hebben.

Ik heb een soort verkiezing met een tabel met 4 kolommen (minimalistische database):
- Voter (varchar, Primary) <- heb in deze database niet eens een userlist
- Vote_1 (int, NOT NULL, Foreign Key)
- Vote_2 (int, NULL, Foreign Key)
- Vote_3 (int, NULL, Foreign Key)

Een voter moet minimaal zijn hoogste stem uitbrengen (Vote_1) en mag nog meer votes uitbrengen.
Vote_1 krijgt 3 punten, Vote_2 krijgt 2 punten en Vote_1 krijgt 1 punt.
Alle Vote_X's zijn Foreign Keys met een relatie naar een stamtabel.

Nu is mijn vraag hoe ik dit kan aggregeren tot 1 query (in plaats van de 3 die ik nu heb) die in één keer een resultatenlijstje geeft met:
Naam uit stamtabel - Punten

Dit is geen "doe-mijn-huiswerk"-verzoek, maar SQL is voor mij even geleden en als iemand zich geroepen voelt om hier iets zinnigs over te zeggen, dan graag.

Maar ik besef me dat dit de coffee-corner is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostname
  • Laatst online: 17-09 17:56
Davio schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:30:
Hmm, sinds het over die query ging dacht ik dat het slechte programmeervoorbeelden was :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
ytterx schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:01:
Als je de eerste regel van die Querie leest is het indd een count.. _/-\o_
Maar dat gebeurt wel in een subquery, dus wie weet wat er allemaal nog meer opgehaald wordt. :P

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:39

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Davio schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:30:
Bingo ;)
offtopic:
Dus gewoon een eigen topic openen zoals het hoort en niet zo helpdeskerig als dat dat je hiet post ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Creepy op 24-10-2011 21:11 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Doet me denken aan de halve muur aan CSS (10 pagina's op klein font met 5 kolommen naast elkaar) die ik uitgeprint had en voor onze CSSer gepleurd had om hem te waarschuwen: 'doe dit niet' x).

(deze duz ;))

(en als de site er nu ook nog mooier op werd...)

[ Voor 8% gewijzigd door YopY op 24-10-2011 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
YopY schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:22:
Doet me denken aan de halve muur aan CSS (10 pagina's op klein font met 5 kolommen naast elkaar) die ik uitgeprint had en voor onze CSSer gepleurd had om hem te waarschuwen: 'doe dit niet' x).

(deze duz ;))

(en als de site er nu ook nog mooier op werd...)
Wat is er mis met 1 grote CSS (behalve dat ie nog wel door de minifier heen kon)?

[ Voor 4% gewijzigd door Megamind op 24-10-2011 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
Megamind schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:29:
[...]

Wat is er mis met 1 grote CSS (behalve dat ie nog wel door de minifier heen kon)?
het is 1, het is een grote, en het is css? x) nee, stiekem is het lelijk omdat het een enorme bakkes aan handmatig gepositioneerde CSS is.

En als ik daar nog werkte was het al lang door de minifier gehaald (automagisch als onderdeel van de build-taak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Creepy schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:10:
[...]

Bingo ;)
offtopic:
Dus gewoon een eigen topic openen zoals het hoort en niet zo helpdeskerig als dat dat je hiet post ;)
Nou, het was meer een veredelde puzzel voor wie dat wilde.

Ik vind het niet erg om er zelf mee verder te gaan, dat doe ik vandaag.

Maar eerst:
Afbeeldingslocatie: http://images.icanhascheezburger.com/completestore/2009/2/19/128795837448843388.jpg

Nog een half seizoen Voyager en dan heb ik me eindelijk door alle 7 seizoenen heengeploegd. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remus
BtM909 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:05:
[...]

Als je dat wilt, zet je DM eens aan? :Y
En aan :)

Maar gelukkig: mijn testomgeving wordt vandaag al geïnstalleerd *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Pfff, ben aan het proberen te achterhalen waarom het zo onnoemelijk lang duurt voor er data getoond word in mijn applicatie. Ding is binnen een seconde klaar met rekenen, maar voor alles getoond word zijn er zo nog 5/6 seconde (optimistische schatting!) verder. Alle templating van grid gehaald, maar helpt allemaal niet. DevExpress componenten zijn niet leuk :(

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:07

alienfruit

the alien you never expected

DevExpress componenten vind ik zelf wel fijn werken. Heb je het over de HTML varianten? Ik heb alleen de VCL versies gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
DevExpress-componenten voor ASP.NET zijn echt bagger. Telerik maakt veel betere spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Aah, de heb ik dan ook niet gebruikt. Ik gebruik gewoon TMS componenten voor ASP.NET werkt prima en goede support: http://www.tmssoftware.com/site/aspnet_advwebgrid.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Tja, ik ben altijd gewend geweest aan DevExpress. We werken nu met Telerik omdat de MVC-extensies van DevExpress niet geschikt voor ons waren. De DX componenten zijn toch wel beter in mijn beeldvorming. De mogelijkheden zijn uitgebreider en de documentatie is ook prima voor elkaar. Dingen die ik voor normaal aannam binnen DX kunnen niet of lastiger met Telerik (bijvoorbeeld eenvoudig totalen toevoegen in een grid, kolommen verbergen, template opties van een rij of kolom).

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Zijn de WPF componenten. Helaas zitten we vast aan nogal oude versies (9.3), maar dat verklaard nog niet waarom het allemaal zo traag is. Zal vast iets simpel zijn, maar ik zie het nog niet.

Achja... vanmiddag samen met collega even door applicatie heen lopen, wellicht dat die een goed idee heeft :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 09:31
Ik moet m'n Franse bankrekening gaan sluiten (stage hier loopt af). Is er deze week niemand beschikbaar om even mee te gaan naar de bank. En gelukkig werkt er bij de bank NIEMAND die engels spreekt... Dat gaat nog leuk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
En de NS is bijgedraaid, we mogen de iPad app alsnog in de store pleuren (mits we er een dikke disclaimer voor zetten) *O*

Leuk hoor, mag wel, mag niet, mag nu weer wel... Nouja, het moment supreme hebben ze iig gemist :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Zijn er hier al mensen gebeld door de scammers van http://landelijkedatabase.nl/ ? 8)7 |:(

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Intru schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:20:
Ik moet m'n Franse bankrekening gaan sluiten (stage hier loopt af). Is er deze week niemand beschikbaar om even mee te gaan naar de bank. En gelukkig werkt er bij de bank NIEMAND die engels spreekt... Dat gaat nog leuk worden.
Waarom opzeggen 8)7? Ik heb ook nog rekeningen lopen in verschillende landen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
alienfruit schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:25:

Waarom opzeggen 8)7? Ik heb ook nog rekeningen lopen in verschillende landen :+
Er moet in ieder geval een deel opgezegd worden. M'n inboedelverzekering loopt via dezelfde maatschappij, daar heb ik natuurlijk niet meer zo veel aan als ik terug ben in Nederland. Ook met m'n creditcard/chequeboekje (ja echt) kan ik niet meer zo veel. Het sluiten van de rekening zelf stel ik ook nog eventjes uit, zodat automatische incasso's van de komende tijd er nog wel af kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:32:
Pfff, ben aan het proberen te achterhalen waarom het zo onnoemelijk lang duurt voor er data getoond word in mijn applicatie. Ding is binnen een seconde klaar met rekenen, maar voor alles getoond word zijn er zo nog 5/6 seconde (optimistische schatting!) verder. Alle templating van grid gehaald, maar helpt allemaal niet. DevExpress componenten zijn niet leuk :(
Hé, ook eens zo 2 uur lopen zoeken op zoiets.... was den ergens een column die ik op formattype getal ipv tekst had gezet :D wou hij alle tekst die erin stond gaan parsen als getal |:( |:(

hier maar scriptjes schrijven voor nieuwe release. Boekhouding... heel leuk om voor te werken, ma die mannen willen altijd hun historiek hé :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:32:
[...]

Hé, ook eens zo 2 uur lopen zoeken op zoiets.... was den ergens een column die ik op formattype getal ipv tekst had gezet :D wou hij alle tekst die erin stond gaan parsen als getal |:( |:(

hier maar scriptjes schrijven voor nieuwe release. Boekhouding... heel leuk om voor te werken, ma die mannen willen altijd hun historiek hé :D :+
2 uur :D Daar teken ik voor. Dit is een issue wat enkele weken/maanden speelt, en waar ik al erg vaak naar gekeken heb, zonder een oplossing te vinden :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ik zit nu al anderhalve week te wachten op mijn VMWare Fusion 4 serienummer. Inmiddels is de serienummer al verlopen :( Arrgh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinuzz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:17
BM, misschien te voor-de-hand-liggend, maar heb je al een profiler gebruikt? Dan zou je toch moeten zien waar de tijd in gaat zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallASW
  • Niet online
Intru schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:20:
Grotere WTF: je hebt in Frankrijk stage gelopen en je hebt nog steeds niet een basisniveau Frans? Toen ik hier aankwam heb ik zonder al teveel moeite in mijn ondertussen-al-een-jaar-of-zeven-weggezakte middelbareschoolfrans een bankrekening geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
alwinuzz schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:38:
BM, misschien te voor-de-hand-liggend, maar heb je al een profiler gebruikt? Dan zou je toch moeten zien waar de tijd in gaat zitten?
Jep, het zetten van de Dependency Property waar de grids en charts aan gebind zitten. Als die 1 voor 1 verwijderd worden gaat de tijd zienderogen achteruit, tot ie nagenoeg 0 is als alle bindings weg zijn :)

Maar goed, dit is geen helpdesk topic. Wellicht dat ik er binnenkort nog een topic over open, als ik tenminste een testcase kan fabriceren.

[ Voor 13% gewijzigd door BM op 25-10-2011 20:16 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:06

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ValHallASW schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:49:
Toen ik hier aankwam heb ik zonder al teveel moeite in mijn ondertussen-al-een-jaar-of-zeven-weggezakte middelbareschoolfrans een bankrekening geopend.
En dus? Omdat het jou gemakkelijk af gaat moet dat voor iedereen gelden?

[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 25-10-2011 21:18 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinuzz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:17
BM schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:16:
[...]

Jep, het zetten van de Dependency Property waar de grids en charts aan gebind zitten. Als die 1 voor 1 verwijderd worden gaat de tijd zienderogen achteruit, tot ie nagenoeg 0 is als alle bindings weg zijn :)

Maar goed, dit is geen helpdesk topic. Wellicht dat ik er binnenkort nog een topic over open, als ik tenminste een testcase kan fabriceren.
Dan weet je wat je moet doen: dependency properties elimineren!
Alle properties handmatig instellen in de code, net als in goede oude WinForms 1.0
Wat een vooruitgang die WPF :Y)

We zitten hier zelf in een soortgelijke situatie, op de TODO lijst staat nog dat we gaan profilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

.oisyn schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:18:
[...]

Ik kan alleen Frans wanneer ik dronken ben volgens collega's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallASW
  • Niet online
.oisyn schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:18:
Mijn punt was juist dat je Frans daar helemaal niet zo goed voor hoeft te zijn, omdat Fransen in het algemeen heel welwillend, behulpzaam en geduldig zijn als je in je beste Frans iets probeert te regelen. En ja, ik verwacht dat je na een stage in FR zéker goed genoeg Frans moet kunnen spreken om bij de bank iets te regelen.

offtopic:
genoeg hoofdletter f voor vanavond

[ Voor 23% gewijzigd door ValHallASW op 25-10-2011 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
alwinuzz schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:47:
[...]

Dan weet je wat je moet doen: dependency properties elimineren!
Alle properties handmatig instellen in de code, net als in goede oude WinForms 1.0
Wat een vooruitgang die WPF :Y)

We zitten hier zelf in een soortgelijke situatie, op de TODO lijst staat nog dat we gaan profilen.
Ligt niet aan de DP, maar aan de componenten, dat hebben we al wel gevonden ;)
Hmmz, WPF + Citrix + TS is mss ook niet zo'n briljant combi :p

[ Voor 6% gewijzigd door BM op 26-10-2011 07:25 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:10

Matis

Rubber Rocket

Pff, ik ben al heel de avond aan het stoeien om een geneste JSON-array in een zelfde geneste ul/li structuur te krijgen middels javascript :'(

JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
function recursiveResult(result) {
    var n;
    for (n = 0; n < result.length; n++) {
        if (result[n] instanceof Array) {
            $("#productlist").append('<ul>');
            recursiveResult(result[n]);
            $("#productlist").append('</ul>');
        }
        else {
            $("#productlist").append('<li>' + result[n].name + '</li>');
        }
    }
}

Deze voegt netjes een li toe op het hoofdniveau ( <ul id="productlist"> ). Echter moet ik dus een ul item aanmaken en daar dan weer de litjes aan toevoegen. Dat wil niet helemaal lukken :/

[ Voor 6% gewijzigd door Matis op 25-10-2011 23:11 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-09 15:15
Je voegt geen <li>s toe binnen je if, enkel <ul>s. Je krijgt dan een lijst in de trant van
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<ul>
  <ul>
    <ul>
      <li></li>
    </ul>
    <ul>
      <li></li>
    </ul>
  </ul>
</ul>

Overigens kan firebug gegenereerde html vanuit JavaScript ook debuggen, wel nuttig voor dit soort problemen.

[ Voor 86% gewijzigd door DEiE op 26-10-2011 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Matis schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:08:
Deze voegt netjes een li toe op het hoofdniveau ( <ul id="productlist"> ). Echter moet ik dus een ul item aanmaken en daar dan weer de litjes aan toevoegen. Dat wil niet helemaal lukken :/
Het is hier de coffee corner dus niet de bedoeling om te helpdesken. Misschien is het ook niet zo bedoeld, maar voordat het hier weer vol loopt met goedbedoelde adviezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:28
DEiE schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 08:18:
Je voegt geen <li>s toe binnen je if, enkel <ul>s. Je krijgt dan een lijst in de trant van
mag een ul wel in een ul staan? Moet dat niet ul - il - ul - il worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-09 15:15
Caelorum schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:08:
[...]

mag een ul wel in een ul staan? Moet dat niet ul - il - ul - il worden?
Dat is hier juist het probleem ;). De oplossing is dan ook om binnen de true-clause van de if <li>-tags toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
Net maar eens ff bf3 gepre-ordered :p als t goed is krijg je de eerste dlc gratis als je hem pre-ordered dus hopen dat dat nog goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Is hij al op Steam?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
Hij komt officieel morgenavond pas uit. Ik heb geen idee of hij op steam staat. Heb hem op origin gekocht omdat de rest van mn vrienden dat ook gedaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
ValHallASW schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:49:
Grotere WTF: je hebt in Frankrijk stage gelopen en je hebt nog steeds niet een basisniveau Frans? Toen ik hier aankwam heb ik zonder al teveel moeite in mijn ondertussen-al-een-jaar-of-zeven-weggezakte middelbareschoolfrans een bankrekening geopend.
Gefeliciteerd! Helaas ben ik zelf niet zo'n talen-mens, en kost het me blijkbaar iets meer moeite. Ben al lang blij dat ik dat vak vroeger uberhaupt heb kunnen afsluiten. Een gesprekje in de bakkerij gaat natuurlijk wel, maar bij m'n bankzaken wil ik toch graag wat duidelijkheid. Met wat trial-and-error komt het uiteindelijk allemaal wel goed, maar we zitten hier natuurlijk wel in het uitlaatklep-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Geef je kaart af en zeg: fermer ce compte svp.

Done.

[ Voor 6% gewijzigd door Snake op 26-10-2011 10:31 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ValHallASW schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:32:
[...]

Mijn punt was juist dat je Frans daar helemaal niet zo goed voor hoeft te zijn, omdat Fransen in het algemeen heel welwillend, behulpzaam en geduldig zijn als je in je beste Frans iets probeert te regelen.
Dan maak je aannames over hoe goed je beste Frans is.
En ja, ik verwacht dat je na een stage in FR zéker goed genoeg Frans moet kunnen spreken om bij de bank iets te regelen.
Ik niet. Zeker buitenlandse stageplekken binnen de IT zijn overwegend Engels. Ook is er geen woord gezegd over hoe lang die stage heeft geduurd.

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 26-10-2011 11:16 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

Afbeeldingslocatie: http://buytaert.net/sites/buytaert.net/files/cache/drupalcon-chicago-2011-microsoft-apologizing-for-ie6-700x700.jpg

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Laatst online: 13:10

Matis

Rubber Rocket

Woy schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 08:52:
Het is hier de coffee corner dus niet de bedoeling om te helpdesken. Misschien is het ook niet zo bedoeld, maar voordat het hier weer vol loopt met goedbedoelde adviezen ;)
Het was niet mijn intentie om te helpdesken :$ Ik wilde alleen de frustratie uiten.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Laatst online: 10:57
Ik ben eind november een van de afgevaardigden van mijn school in een rapid development (in C#) wedstrijd. Mjn docenten leggen vooral geen druk op hoor (onze school heeft voorbije twee jaar gewonnen).

Iemand advies voor RD in C#? (Het moet WinForms of webtoepassing zijn.) Ik ga sowieso subiet al wat rondsnuizen op het www :9.

[ Voor 9% gewijzigd door Styxxy op 26-10-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creator1988
  • Laatst online: 09:05
Styxxy schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:34:
Ik ben eind november een van de afgevaardigden van mijn school in een rapid development (in C#) wedstrijd. Mjn docenten leggen vooral geen druk op hoor (onze school heeft voorbije twee jaar gewonnen).

Iemand advies voor RD in C#? (Het moet WinForms of webtoepassing zijn.) Ik ga sowieso subiet al wat rondsnuizen op het www :9.
Dan zou ik geen WinForms gaan gebruiken want dat is hell. Pak of Webforms, als je een basic scenario hebt dat goed fit in de bestaande controls, of pak ASP.NET MVC, zorg dat je een paar goede T4 templates hebt om wat standaardscenario's snel uit te kunnen genereren. Scaffolding bijv kan je hier heel goed bij helpen, zeker als je al wat voorwerk doet.

http://weblogs.asp.net/sc...h-entity-framework-4.aspx

Of dynamic data http://www.asp.net/dynamicdata

Aan wat voor opdrachten moeten we denken?

[ Voor 4% gewijzigd door creator1988 op 26-10-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
creator1988 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:42:
[...]

Dan zou ik geen WinForms gaan gebruiken want dat is hell.
Want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• st0p
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-07-2024
Dat vroeg ik me ook al af. Winforms is retesimpel imho en ik heb er alleen maar goede ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
Zoals ik al lichtjes probeerde duidelijk te maken, moet het WinForms of een webtoepassing zijn, daar heb ik weinig keuze in (staat ook in de wedstrijdomschrijving). In totaal krijgen we maar twee maal 2 uur de tijd (na een pauze zou er een feature request of wijziging komen). We moeten ook tegen een bestaande database aanbouwen.

De webstrijdomschrijving is deze:
De opdracht bestaat uit het maken van een .NET Winforms of web toepassing. De opgave bestaat uit het ontwikkelen van een administratieve toepassing waarbij een bestaande database(SQL-Server) zal aangesproken worden. Kwaliteit en flexibiliteit van de code is belangrijk want misschien volgt er na enkele uren werk wel een change request.
st0p schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:55:
[...]
Dat vroeg ik me ook al af. Winforms is retesimpel imho en ik heb er alleen maar goede ervaringen mee.
Ik heb ook al heel wat WinForms ervaring, maar vaak schreef ik uitgebreide eigen componenten om verschillende views etc af te handelen. Daar steekt ook heel wat tijd in, wat binnen RD niet echt aan de orde is (tijd is heel beperkt).

[ Voor 55% gewijzigd door Styxxy op 26-10-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
Styxxy schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:34:
Omdat er waarschijnlijk niet al te lang voor staat: vergeet netjes werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik zou lekker binnen Visual Studio connecten met de database, dan kun je lekker makkelijk zo'n DataContext laten genereren en dan kun je daarvoor LINQ gebruiken.

Is misschien niet het meest flexibel, maar werkt erg simpel.

Supersaaie YouTube tutorial: YouTube: Lesson 10 2 Add LINQ data classes to a project

[ Voor 24% gewijzigd door Davio op 26-10-2011 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
LINQ-to-SQL is lekker RAD developen ja :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Vergeet ook niet om overal het handige keyword 'var' te gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Krijg deze net van een collega: http://www.addedbytes.com/blog/if-php-were-british/ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
Die is al eens gepost geweest :+ (misschien nog in het vorige deeltje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wat geen vorig deeltje was geweest als ie niet zo nutteloos was opgesplitst :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Jammer dat de API van Spotify geen "Recently Played" of "Now Playing" data ondersteund. :-(

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:48
Styxxy schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:17:
[...]

Die is al eens gepost geweest :+ (misschien nog in het vorige deeltje).
Meerdere keren zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Blijft grappig though

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTWZZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2021

MTWZZ

One life, live it!

OkkE schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:40:
Jammer dat de API van Spotify geen "Recently Played" of "Now Playing" data ondersteund. :-(
Gewoon lelijk ophalen via de Facebook API :+

Vandaag enorm aan het klooien geweest met TFS2010 build icm een test project. Dat klere ding wil gewoon niet de directory die ik heb opgegeven als Deployment item kopiëren als ie op de build server draait.
Kan er ook totaal geen grip op krijgen, enerzijds omdat googlen op deployment item altijd het C# attribuut oplevert en anderzijds omdat ik niet op de buildserver mag :/

[ Voor 43% gewijzigd door MTWZZ op 26-10-2011 20:23 ]

Nu met Land Rover Series 3 en Defender 90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

Wat een begin van de dag weer.... (vage bugs, incomplete probleembeschrijving + niet kloppende configuratie...)
Nu mezelf maar weer bij elkaar rapen, anders wordt het helemaal niks vandaag.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
Ik zeg: tijd voor koffie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

MTWZZ schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:22:
Gewoon lelijk ophalen via de Facebook API :+
Zou kunnen, maar ik wil Spotify niet koppelen aan Facebook. :)

Het is ook wel gelukt zonder Facebook, ik vind het alleen wel jammer dat het via een omweg moet.

[ Voor 18% gewijzigd door OkkE op 27-10-2011 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
Net maar weer eens een phishingmail doorgestuurd naar de bank. Wat doen jullie daar eigenlijk mee? Gewoon negeren of ook doorsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Leuk die deadlines van een week voor die dingen die minstens drie weken duren. Ben nu al kapot. Heb nog een dag en ben nog niet eens halverwege :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
Phoenix1337 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:59:
Net maar weer eens een phishingmail doorgestuurd naar de bank. Wat doen jullie daar eigenlijk mee? Gewoon negeren of ook doorsturen?
Negeren. Al kom ik regelmatig wel een kennis tegen die denkt het groot lot gewonnen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:32
Zonet een mooi rondje TamTam afgewerkt.
Ik ben gedetacheerd bij een klant (Bedrijf A) waar ik ontwikkeling en bugfixes doe van enkele interne projecten.
Voor 1 van de projecten bij Bedrijf A worden XML bestanden ingelezen in de databank. Die XML bestanden worden aangeleverd door Bedrijf B. Die XML bestanden bevatten bepaalde gegevens van allerlei andere bedrijven in België. Er is één bedrijf (Bedrijf C) die zijn gegevens niet aanlevert via Bedrijf B, maar rechtstreeks aan Bedrijf A.
Bedrijf A heeft sinds een halfjaar of zo JIRA in gebruik als issuetracker, voordien was er een ander systeem in gebruik.
Zo'n 3 weken terug kreeg ik een mailtje van mijn baas, die had een email gekregen van een gebruiker in Bedrijf A ivm een fout bij het inlezen van het XML bestand van Bedrijf C. In plaats van de interne JIRA te gebruiken, meldt die gebruiker dus een fout rechtstreeks naar de aannemer die de software gemaakt heeft en tegelijkertijd maakt hij wel een issue aan in de issuetracker van Bedrijf B die normaal de XML bestanden aanlevert. De gebruiker weet nochtans vrij goed dat het XML bestand van Bedrijf C komt en dus niet via de systemen van Bedrijf B passeert.
Ik bekijk het probleem even snel en vind al rap de oplossing. Aangezien ik normaal enkel bugfixes mag uitvoeren die via de officiële issuetracker aan mij toegekend worden, wacht ik dus op de issue. Die issue komt er niet, maar een dag later krijg ik wel een mail van mijn baas die zegt dat ik maar zelf de issue moet aanmaken :?
Issue aangemaakt, issue opgelost, testen, committen en nieuwe versie opleveren: half uurtje werk. Ondertussen heeft dezelfde gebruiker nog 2 andere problemen ontdekt bij het inlezen van de XML bestanden, deze issues meldt hij wel via JIRA. Daarom stelt de interne verantwoordelijke voor de software voor om die issues ook op te lossen en dan met de 3 bugfixes op te leveren en in productie te nemen.
Doordat ik ander werk heb dat dringender is, blijven die 2 nieuwe issues tot nu toe onopgelost.
Gisteren had mijn baas een bespreking hier bij Bedrijf A waarop ook die gebruiker aanwezig was. Na de bespreking komt mijn baas dus tot aan mijn bureau bij Bedrijf A, om te vragen hoe het zit met het eerste issue want die gebruiker had er naar gevraagd. Ik heb dat dus gisterenavond dan maar doorgegeven naar de interne verantwoordelijke en gevraagd om de aangeleverde versie toch al in productie te zetten omdat die gebruiker er op zit te wachten.
Vanmorgen krijg ik dan weer een mail van mijn baas: een forward van een mail van die gebruiker. Subject van de mail: "kan je dat in test en/of productie plaatsen?" met als inhoud: een screenshot van de issue (die ik heb aangemaakt) in JIRA 8)7

En zo is het rondje dorps TamTam hopelijk ten einde :'(

En nu de uitdaging voor jullie: kunnen jullie dit proces ergens optimaliseren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andurin
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-09 15:10
Die gebruiker gewoon een bug in laten schieten in de bug tracker? Als dat meteen in het begin was gedaan dan was het hele verhaal toch een stuk minder interessant geweest of niet? ^^
Pagina: 1 ... 12 ... 267 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.