Heb mijn toestel nu ook een weekje of 2 en moet zeggen dat ik ook onder de indruk ben

Moest wel behoorlijk wennen aan het "Personen" gebeuren bij je contacten, ik had in een keer een behoorlijk vol telefoonboek omdat de telefoon besloot al mijn e-mail contacten uit Office 365, Gmail, Facebook en LinkedIn bij elkaar te gooien... Maar ik denk dat ik de telefoon nu redelijk onder controle heb
Oh ja, de integratie met Office 365 is echt geweldig! Takenlijstje?? Knallen we gewoon rechtstreeks in de gedeelde OneNote, daarnaast ook een goede integratie met Sharepoint. Geweldig!
Baal er echter wel redelijk van dat het toestel na +/- 2 dagen weer aan de oplader moet, maar dat is denk ik iets waar je niet onder uit kunt komen met een smartphone.
Ik krijg alleen de mail van mijn @home (Ziggo) adres nog niet aan de praat. Dus als iemand mij de instellingen kan vertellen hoor ik dat graag.
Is dit je inmiddels al gelukt? Mijn telefoon pakte direct de instellingen op toen ik mijn e-mail + wachtwoord opgaf. Volgens mij ondersteunt ziggo namelijk dat auto-detect.
Maar voor de compleetheid hier de instellingen die mijn telefoon gebruik voor mijn @home/ziggo account:
Server inkomende mail: mail.home.nl:110:0
Server uitgaande mail: mail.home.nl:25:0
Geen idee wat het 3de getal moet voorstellen...
Let er ook op dat je als username je
volledige e-mail gebruikt. Outlook gaat/ging hier ook nog wel eens de fout in door in eerste instantie voor te stellen alleen je username te gebruiken, maar omdat er meerdere domeinen bij @home zitten moet je dus je volledige e-mail adres als username gebruiken.