Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-07 12:33
Kiswum schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:15:
Het scherm van de lumia is dacht ik van Gorilla en die van de Omnia niet
reviews: Shootout: de goedkoopste Windows Phones
De Omnia W heeft ook een Gorilla glas.

Bron:http://www.corninggorillaglass.com/products-with-gorilla/samsung

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocky
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Sinds eind November gebruik ik de Samsung Omnia W en ik ben heel tevreden over dit toestel. Zeker in verhouding met bijvoorbeeld de iPhone krijg je gewoon ontzettend veel waar voor je geld.

Omdat de Nokia Lumia 800 veel meer aandacht krijgt was ik toch benieuwd geworden naar dat toestel en heb ik hem een maandje naast mijn Samsung getest.
Hoewel ik een aantal zaken zoals internet sharing en een front-facing camera mis, is Nokia Drive wel ontzettend handig en is ook de bouwkwaliteit van de Nokia in mijn ogen een stuk beter. Voor geïnteresseerden is op mijn blog een uitgebreidere vergelijking van de Omnia W en de Lumia 800 te vinden.

Portugese Wijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wine
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-06 18:34
spocky schreef op zondag 29 januari 2012 @ 13:03:
Sinds eind November gebruik ik de Samsung Omnia W en ik ben heel tevreden over dit toestel. Zeker in verhouding met bijvoorbeeld de iPhone krijg je gewoon ontzettend veel waar voor je geld.

Omdat de Nokia Lumia 800 veel meer aandacht krijgt was ik toch benieuwd geworden naar dat toestel en heb ik hem een maandje naast mijn Samsung getest.
Hoewel ik een aantal zaken zoals internet sharing en een front-facing camera mis, is Nokia Drive wel ontzettend handig en is ook de bouwkwaliteit van de Nokia in mijn ogen een stuk beter. Voor geïnteresseerden is op mijn blog een uitgebreidere vergelijking van de Omnia W en de Lumia 800 te vinden.
Wat zijn je ervaringen met de batterijduur? Ondervind je dezelfde klachten bij de lumia 800 en is de Samsung hier beter in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-04 08:35

koekiemonster

want a cookie

spocky schreef op zondag 29 januari 2012 @ 13:03:

Handig, thanks!

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocky
  • Niet online
wine schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:00:
[...]
Wat zijn je ervaringen met de batterijduur? Ondervind je dezelfde klachten bij de lumia 800 en is de Samsung hier beter in?
Met beide toestellen heb ik geen klagen over de batterijduur. Misschien komt dit doordat ik niet zoveel apps heb geinstalleerd en er dan ook geen apps in de achtergrond draaien. Verder heb ik wel gewoon Wifi en 3g aanstaan met een push verbinding naar de Office365 exchange server. Ik bel ongeveer een half uurtje per dag en maak regelmatig gebruik van Mehdoh voor twitter en bekijk best veel websites met IE. Mijn Samsung geeft nu met nog 69% batterij capaciteit aan dat ik deze nog 23uur kan gebruiken.

De Nokia heeft op dit moment nog 49% batterij en geeft aan dat deze nog 1dag en 7 uur is te gebruiken. Overigens staat 3g op de Nokia op dit moment uit, dus de omstandigheden zijn niet helemaal gelijk.

Portugese Wijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-06 18:07

Kiswum

Gadget reviewer

Thenotorious schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 23:38:
[...]

De Omnia W heeft ook een Gorilla glas.

Bron:http://www.corninggorillaglass.com/products-with-gorilla/samsung
Oh ja ik zie het, al staat het eigenlijk nergens beschreven, alsof het een foutje is dat ie erbij staat.
Niets op de samsung site (link bij related items):
http://www.samsung.com/us...s/SGH-I677DAAATT-features

Bij de volledige specs van de Omina W zie je hem er nergens bij staan.

Hij komt eigenlijk alleen maar hier voor:
http://www.corninggorilla...orilla/full-products-list

Heel vreemd dat Samsung dit niet als feature verkooopt, zijn er wellicht diverse oplages waarbij diverse schermen worden gebruikt zoals men ook bij de Wave 1 en Wave 2 heeft gedaan?

Wat betreft de accuduur van mijn toetsel, de ene avond eindig ik rond de 60% en de andere rond de 40%. Het is in mijn geval vrij standaard voor een Smartphone. Maar wel te weinig voor een toestel van deze tijd.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 19:39

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik heb sinds gisteren ook een Samsung Omnia W. Na een iPhone, Desire en Galaxy S2 te hebben 'versleten' leek het me wel leuk om eens WP7.5 te proberen. Deze Omnia gekozen ipv de Lumia 800 omdat het toch 120 euro scheelt en je op de Omnia kunt tetheren, wat op de Lumia schijnbaar niet kan. Ik ben dus van alles aan het proberen en op het eerste gezicht werkt WP7.5 erg leuk. Hier en daar wat te beperkt, maar ja, misschien komt daar nog ooit wat voor (achtergrond plaatjes, mapjes met apps om maar wat te noemen).

Waar ik me wel een beetje aan stoor is dat de camera alweer een roze vlek in het midden heeft, net zoals in het begin op de Galaxy S2. Is dat nou zo moeilijk goed te krijgen? Of zou Samsung het gewoon mooi vinden zo? Of is mijn toestel kapot, want ik heb er eigenlijk nog niks over gelezen. Ik snap dat de telefooncamera's niet je-van-het zijn, maar een beetje consistente kleur mag toch wel?

Afbeeldingslocatie: http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/420954_3236258264804_1217156785_3838397_527641742_n.jpg

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-05 15:07
ik heb alleen maar licht-gelig kunstlicht van een spaarlamp op het moment, maar bij mij is een foto van een witte muur in het midden wat lichter dan eromheen. Maar de kleur roze zie ik niet zo snel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Kan je eens een foto posten?

Ik heb ook last van traag laden van webpagina's via wifi. Soms duurt het gewoon 20 sec voordat de tweakers homepage geladen is. Via 3G heb ik geen probleem. Ook de market is bij vlagen super traag.

/edit: het lijkt wel of deze phone ook last heeft van een death grip. Zolang ik hem vasthoudt lijkt er geen enkele bit binnen te komen.

[ Voor 23% gewijzigd door zonoskar op 06-02-2012 19:49 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wine
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-06 18:34
zonoskar schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:04:
Kan je eens een foto posten?

Ik heb ook last van traag laden van webpagina's via wifi. Soms duurt het gewoon 20 sec voordat de tweakers homepage geladen is. Via 3G heb ik geen probleem. Ook de market is bij vlagen super traag.

/edit: het lijkt wel of deze phone ook last heeft van een death grip. Zolang ik hem vasthoudt lijkt er geen enkele bit binnen te komen.
Ik heb hetzelfde probleem met de Wifi verbinding. Meestal werkt het goed maar opeens laden pagina's zeer langzaam of zelfs niet. Het is volgens mij geen death grip, want als ik hem op tafel leg blijft het probleem zich voordoen. Het in en uitschakelen van de flight mode lijkt het te verhelpen.

Welke router gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

wine schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:42:
Ik heb hetzelfde probleem met de Wifi verbinding. Meestal werkt het goed maar opeens laden pagina's zeer langzaam of zelfs niet. Het is volgens mij geen death grip, want als ik hem op tafel leg blijft het probleem zich voordoen. Het in en uitschakelen van de flight mode lijkt het te verhelpen.

Het heb een Apple Airport Extreme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brecht Laitem
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-06-2024
wine schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:42:
[...]

Ik heb identiek hetzelfde probleem, maar dan met de LG Optimus 7. Ik denk dus dat het meer een OS probleem is dan een specifiek toestel probleem. Ik heb trouwens het idee dat het meer voorkomt sinds de internet sharing update geïnstalleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Bij mij thuis valt Wifi verbinding ook regelmatig uit, ik heb zelf echter het vermoeden dat dit een probleem/instelling ergens in de router, is dan een probleem van het toestel.
Wifi apparaten die er ook last van hebben zijn: Asus Transformer tablet met Android, Samsung Gio met Android en mijn Samsung Omnia met WP.

Het kan zijn dat het gebruikte kanaal niet herkend wordt door deze apparaten. Routers kunnen kanalen 11-13 aan, maar bijv. Amerikaanse apparatuur gebruiken dit niet doordat dit storingen op andere apparatuur in Amerika kan veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

De Asus staat bekend om slechte Wifi ontvangst. Bij mij thuis doet Wifi het altijd. Ik heb op mijn iPad en op mijn vorige telefoons (iPhone, Desire en Galaxy S2) nooit last gehad van wegvallende Wifi. Vandaar dat ik denk dat het in de telefoon zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355535

Goedemiddag!

Ik heb sinds gister een Windows Phone. Uiteraard dezelfde als in de topic van deze thread.

Ik vroeg mij af of iemand hier een goede carkit wist voor deze telefoon. Heb even snel gekeken op Google maar kon niet zo 1, 2 ,3 iets vinden.

Ik denk, even hier een bericht plaatsen in de hoop dat iemand snel een antwoordt kan geven.

Moet zeggen, ik ben wel erg tevreden over deze telefoon en over de OS in het algemeen. Werkt erg fijn en snel.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-04 08:35

koekiemonster

want a cookie

Anoniem: 355535 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:51:
Goedemiddag!

Ik heb sinds gister een Windows Phone. Uiteraard dezelfde als in de topic van deze thread.

Ik vroeg mij af of iemand hier een goede carkit wist voor deze telefoon. Heb even snel gekeken op Google maar kon niet zo 1, 2 ,3 iets vinden.

Ik denk, even hier een bericht plaatsen in de hoop dat iemand snel een antwoordt kan geven.

Moet zeggen, ik ben wel erg tevreden over deze telefoon en over de OS in het algemeen. Werkt erg fijn en snel.

Alvast bedankt!
De parrot carkits werken uitstekend.
Ik maak zelf gebruik van de PARROT MKi9200, welke uitstekend werkt. Sterker nog, het leest zelfs je SMSjes voor :)

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355535

@koekiemonster,

Dat is niet helemaal wat ik zocht. Wel bedankt voor de tip!

Ik zoek meer een telefoonhouder die ook gelijk mijn telefoon oplaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Kan je eens een foto maken en posten van een geaal witte muur, of een koelkast ofzo? Ik ben benieuwd of ik de enige ben met een roze vlek in de camera. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
voila
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/nlrfqr.jpg
edit; alle instellingen op normal, automatic of medium daar waar van toepassing. Zonder flits. In mijn ervaring is de muur eigenlijk meer geel vanwege de gele lamp.
edit2; met flits krijg je een gele muur, maar verder redelijk hetzelfde als die zonder flits. Wil je die ook nog zien?

[ Voor 79% gewijzigd door fruitbakje op 08-02-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Die van jou heeft geen zichtbaar roze vlek. Het zal wel exemplarisch zijn dan. Ik zal bol.com eens vragen wat er aan gedaan kan worden. Bedankt.

/edit: Ik probeer vandaag weer eens om te zien of het aan mijn instellingen ligt maar ik zie de roze vlek nu niet meer. Misschien is het iets wat verdampt is (was ongeveer het eerste wat ik deed met het toestel)? Iig, het 'probleem' is nu dus weg.

[ Voor 46% gewijzigd door zonoskar op 09-02-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Anoniem: 355535 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 15:16:
@koekiemonster,

Dat is niet helemaal wat ik zocht. Wel bedankt voor de tip!

Ik zoek meer een telefoonhouder die ook gelijk mijn telefoon oplaad.
Ik haal ze ook altijd uit elkaar ;)
Sinds 2 weken heeft Brodit een autohouder uitgebracht en sinds deze week is hij te bestellen bij o.a. Coolblue/pdashop.nl. Ik heb zelf de actieve houder met sigarettenaansteker besteld en binnen gekregen.
Ik gebruik inmiddels al 8 jaar Brodit houders en ze hebben me nog nooit teleurgesteld, pasvorm is perfect. Ik moet alleen de opgekrulde kabel 2 dagen laten uithangen zodat hij niet in de weg zit in de auto :)

http://www.brodit.com/pro...=Omnia+W+GT-I8350&pn=prod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-06 06:13
Net na lang wikken en wegen de samsung omnia besteld, kan niet wachten! Ben na IOS en android wel eens toe aan iets nieuws....

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
Net na lang wikken en wegen de samsung omnia besteld, kan niet wachten! Ben na IOS en android wel eens toe aan iets nieuws....
Nou, ik wacht nog steeds hoor. De lutsers van belnu.nl hebben ná mijn bestelling de status van de telefoon veranderd in 'tijdelijk niet leverbaar'. Nu wachten ze op de leverancier die 'ieder moment kan komen'. Niet heel netjes. Maar geduld is een schone zaak.

Verder weinig activiteit in dit topic, ik ga er maar vanuit dat dat een goed teken is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrusherman
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-07 11:41
Sinds gister trotse bezitter van de Omnia W. Eerste indruk zeer positief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamy
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-06 02:18
Waar Is er goedkoop een degelijke screenprotector (liefst matt) te vinden voor de Omnia W?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1155

Is een screenprotector niet een beetje dubbelop, op een device dat Gorillaglass heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
Sinds gister trotse bezitter van de Omnia W. Eerste indruk zeer positief!
Dat klinkt goed, die van mij komt als het goed is vandaag (eindelijk) binnen.
Waar Is er goedkoop een degelijke screenprotector (liefst matt) te vinden voor de Omnia W?
Amazon staat behoorlijk wat op.
Is een screenprotector niet een beetje dubbelop, op een device dat Gorillaglass heeft?
Je kan niet voorzichtig genoeg zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
Vandaag de eerste dag met de Samsung. Eerste indruk: geweldig!

Geen telefoon met losse apps maar één geintegreerd geheel qua communicatie. Nu lekker verder kloten, zal later mijn bevindingen wat uitgebreider opschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07 22:12
Ik heb hem ook sinds vandaag en ik kan niet anders zeggen dan dat ik het eens ben met de reactie hierboven. Het scherm is super en windows phone 7.5 is een heel mooi en goed uitgewerkt besturingssyteem.

Ik krijg alleen de mail van mijn @home (Ziggo) adres nog niet aan de praat. Dus als iemand mij de instellingen kan vertellen hoor ik dat graag.

Ik heb een paar foto's gemaakt in een half donkere kamer en het resultaat was verbluffend goed voor zover ik zien kon op het scherm van de Omnia. Ik ben benieuwd hoe het uitpakt als ik ze uitvergroot op de PC.

Ik denk dat dit het beste Windows Phone toestel is, als je kijkt naar wat de Titan kost en dat daar een gewoon LCD scherm in zit, en dat er met de Lumia batterij problemen zijn. Er zit dezelfde snelle processor in als in de Titan en bij de test met vergelijkbaar geprijsde Windows Phone toestellen hier op de site kwam deze als beste uit de bus. Het design van de Lumia is misschien wel mooier en het 4,7 inch scherm van de Titan werk vast erg prettig.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamy
Vandaag het toestel binnengekomen, tot nu toe ben ik wel tevreden, ik had zeer veel schrik met de integratie van contacten aan het begin, het is wel handig, maar wel wat werk om alles mooi te sorteren.
wat zijn de must-have apps volgens jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welkom nieuwe Omnia W bezitters! Welkom bij "de club" ;)

Windows Phone is op GoT een beetje anders opgezet dan bijvoorbeeld Android. Omdat het OS op ieder toestel voor 99,9% identiek is hebben we Windows Phone 7 - OS Discussie en ervaringen en voor vragen over apps en de Marketplace natuurlijk Windows Phone 7 Marketplace en applicaties.

In de toesteltopics worden eigenlijk alleen de ervaringen en toestel specifieke problemen besproken. Daar is nooit een 100% harde scheiding in aan te brengen, maar het bovenstaande is een goede indicatie!

Heel veel Windows Phone 7 plezier toegewenst. Ik ben nu ruim een jaar met het OS bezig en kan geen beter OS bedenken. Alleen de apps moeten nog een beetje los komen,

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fops
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:31
Kiswum schreef op maandag 26 december 2011 @ 19:45:
Heerlijk die routetoegang:
nieuws: Windows Phones Samsung zijn te jailbreaken via browser

Handleidingen om tot een resultaat te kunnen komen voor nu en in de toekomst.

Screenshot app.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1316199

Eerst nog de Developer tools downloaden om dingen over te zetten:
www.wmpoweruser.com/samsung-focus-nodo-how-to/

Xap files installeren: http://www.addictivetips....ne-7-device-how-to-guide/

Om tot je telefoon gegevens te komen moet je deze guide gebruiken. Deze heb ik gebruikt en het werkt!:
http://www.mobiletechworl...-as-a-portable-usb-drive/

Ik ben nog bezig om de Dev tools te installeren.

Edit:
Tools zijn gedownload en alles werkt prima.
Onder XP zie ik de inhoud van mijn telefoon wel, op mijn W7 systeem nog niet. Wellicht is een extra herstart daarvoor nodig.
Ik kan nu Screenshots maken, hierbij dus het bewijs:
[afbeelding][afbeelding]
Als ik bij de plaatjes hierboven kijk, zie ik kleurverschil in de app-list in de blauwe achtergrond.
Is dit standaard bij de Omnia W? Volgens mij is dit bij andere WP-phones niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Volgens mij zijn de afwijkende gewoon een custom icon die altijd blauw is. En dus in dit blauwe theme niet helemaal gelijk is, maar in bv een rood theme helemaal anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
In de toesteltopics worden eigenlijk alleen toestel specifieke problemen besproken
Vandaar dat dit topic zo klein is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghetto
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-07 14:57
Ik heb sinds 5 dagen geleden ook de Omnia W. Tot nu toe ben ik zeer tevreden, maar mij is wel wat vreemds opgevallen. Wanneer ik de achtergrond thema op wit zet en ik pas de helderheid aan naar hoog en niet automatisch aanpassen, blijft hij toch de witte achtergrond "dimmen" wanneer ik tussen verschillende menu's swap. Zijn er ook meer mensen met dit probleem?

Through the fire and flames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
Ik heb het net even geprobeerd, mijn toestel heeft er geen last van. Heb je al geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghetto
TTHEEBO1 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:33:
Ik heb het net even geprobeerd, mijn toestel heeft er geen last van. Heb je al geupdate?
Ja, ik heb alle interne updates en alle updates via PC binnengehaald en geïnstalleerd. Het blijft vervelend dat hij in een donkere ruimte toch dimt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Kun je eens even kijken bij instellingen en Thema (achtergrondkleur) of helderheid (automatisch aanpassen/niveau aanpassen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaGiC_SteeL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-01-2024
Ik had dit ook en bij mij hielp dit:
Bij instellingen -> extra instellingen -> automatische weergave intensiteit gebruiken.
Deze moet op uit staan. Dan zal het wit van je browser ook niet meer minder helder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 452640

Ik heb de Omnia W nu even ruim een week in huis en ben over het algemeen erg tevreden. Waar ik wel mee zit is dat als ik een halve dag aan het whatsappen ben mijn telefoon nagenoeg leeg is en als ik via wifi zit ik mijn whatsapp berichten wel binnen krijg, maar als ik ze dan wil openen kan ik ze niet lezen omdat ik ze niet te zien krijg in mijn gesprek. Ik moet dan eerst mijn wifi uitzetten of switchen naar die van de buren om mijn berichten te kunnen lezen. Gruwelijk irritant is dit. Plus dat als ik via wifi op facebook zit en bij mijn notificaties ga kijken de hij ze niet kan laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Robolokotobo schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 21:08:
Ik heb hem ook sinds vandaag en ik kan niet anders zeggen dan dat ik het eens ben met de reactie hierboven. Het scherm is super en windows phone 7.5 is een heel mooi en goed uitgewerkt besturingssyteem.
Heb mijn toestel nu ook een weekje of 2 en moet zeggen dat ik ook onder de indruk ben :)
Moest wel behoorlijk wennen aan het "Personen" gebeuren bij je contacten, ik had in een keer een behoorlijk vol telefoonboek omdat de telefoon besloot al mijn e-mail contacten uit Office 365, Gmail, Facebook en LinkedIn bij elkaar te gooien... Maar ik denk dat ik de telefoon nu redelijk onder controle heb :P

Oh ja, de integratie met Office 365 is echt geweldig! Takenlijstje?? Knallen we gewoon rechtstreeks in de gedeelde OneNote, daarnaast ook een goede integratie met Sharepoint. Geweldig! *O*

Baal er echter wel redelijk van dat het toestel na +/- 2 dagen weer aan de oplader moet, maar dat is denk ik iets waar je niet onder uit kunt komen met een smartphone.
Ik krijg alleen de mail van mijn @home (Ziggo) adres nog niet aan de praat. Dus als iemand mij de instellingen kan vertellen hoor ik dat graag.
Is dit je inmiddels al gelukt? Mijn telefoon pakte direct de instellingen op toen ik mijn e-mail + wachtwoord opgaf. Volgens mij ondersteunt ziggo namelijk dat auto-detect.

Maar voor de compleetheid hier de instellingen die mijn telefoon gebruik voor mijn @home/ziggo account:
Server inkomende mail: mail.home.nl:110:0
Server uitgaande mail: mail.home.nl:25:0
Geen idee wat het 3de getal moet voorstellen...

Let er ook op dat je als username je volledige e-mail gebruikt. Outlook gaat/ging hier ook nog wel eens de fout in door in eerste instantie voor te stellen alleen je username te gebruiken, maar omdat er meerdere domeinen bij @home zitten moet je dus je volledige e-mail adres als username gebruiken.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Anoniem: 452640 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 23:44:
Ik heb de Omnia W nu even ruim een week in huis en ben over het algemeen erg tevreden. Waar ik wel mee zit is dat als ik een halve dag aan het whatsappen ben mijn telefoon nagenoeg leeg is en als ik via wifi zit ik mijn whatsapp berichten wel binnen krijg, maar als ik ze dan wil openen kan ik ze niet lezen omdat ik ze niet te zien krijg in mijn gesprek. Ik moet dan eerst mijn wifi uitzetten of switchen naar die van de buren om mijn berichten te kunnen lezen. Gruwelijk irritant is dit. Plus dat als ik via wifi op facebook zit en bij mijn notificaties ga kijken de hij ze niet kan laden
Heb ik ook last van, zie Wifi problemen met Samsung Omnia W Wifi en 3G aan werkt bij mij gewoon niet. Ik moet of Wifi of 3G uit zetten. Zeer irritant en de reden waarom ik vioor mijn vriendin nog geen Omnia gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Heb mijn comment ook in je post gezet zonoskar, ik heb hetzelfde, maar dit ligt denk ik aan de router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
Kiswum schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:37:
Heb mijn comment ook in je post gezet zonoskar, ik heb hetzelfde, maar dit ligt denk ik aan de router
Ik heb nog nooit last gehad met wifi en 3G tegelijkertijd (maar ik probeer altijd maar 1 tegelijk aan te hebben om accu te sparen). En kan een router een specifiek apparaat in de war maken terwijl andere apparaten op hetzelfde moment nergens last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 452640

Ik heb het zowel thuis, als bij mijn ouders als bij vrienden waarbij ik via wifi zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghetto
MaGiC_SteeL schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:50:
Ik had dit ook en bij mij hielp dit:
Bij instellingen -> extra instellingen -> automatische weergave intensiteit gebruiken.
Deze moet op uit staan. Dan zal het wit van je browser ook niet meer minder helder zijn.
Beetje late reactie, maar dit is inderdaad wat ik zocht. De witte achtergrond is nu overal hetzelfde.
Probleem verholpen dank u! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franckey
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-06 02:12
Ik sta op het punt een Windows Phone aan te schaffen, waarschijnlijk de Samsung Omnia W I8350.

Ik lees onder andere op het algemene Windows Phone forum dat het niet mogelijk is om een Windows Phone direct te laten synchroniseren met Outlook op een PC. Dit kan tegenwoordig nog alleen maar via de cloud, dus via een Windows Life account. Dit wil ik liever niet, ik zet mijn agenda en contacten liever niet online.

Samsung lijkt hier een oplossing voor te hebben:
http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/JSP
Iemand hier ervaring mee?
Hmmm lijkt niet voor de Samsung Omnia W te werken? Heeft iemand een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-06 07:44
Franckey schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:29:
Ik sta op het punt een Windows Phone aan te schaffen, waarschijnlijk de Samsung Omnia W I8350.

Ik lees onder andere op het algemene Windows Phone forum dat het niet mogelijk is om een Windows Phone direct te laten synchroniseren met Outlook op een PC. Dit kan tegenwoordig nog alleen maar via de cloud, dus via een Windows Life account. Dit wil ik liever niet, ik zet mijn agenda en contacten liever niet online.

Samsung lijkt hier een oplossing voor te hebben:
http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/JSP
Iemand hier ervaring mee?
Hmmm lijkt niet voor de Samsung Omnia W te werken? Heeft iemand een andere oplossing?
Denk niet dat het gaat lukken, want als je de site goed leest staat er: "Alleen geschikt voor: Galaxy S (GT-I9000), Galaxy S II (GT-I9100), Galaxy Tab (GT-P1000), Wave II (GT-S8530), Wave (GT-S8500)"

De plaatjes doen ook vermoeden dat het een tool voor android telefoons is en de kans dat 1 stuks software voor zowel android als windows phone werkt is niet zo heel groot....

Samengevat denk ik dus niet dat er heel veel mensen zijn die er ervaring mee hebben... en er zijn trouwens geen andere mogenlijkheden, hoewel ik geruchten heb gelezen dat het met windows 8 straks wel weer kan, maar ik kan geen bron meer terug vinden...

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franckey
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-06 02:12
jobvr schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:35:
[...]
en er zijn trouwens geen andere mogenlijkheden,
Dank voor je snelle reactie.
Ik vind synchronisatie met PC, zonder tussenkomst van een online dienst, eigenlijk wel een must. En dus een reden om misschien toch maar geen Windows Phone te kopen.
Best wel vreemd dat je met Windows Phone niet eenvoudig met Outlook kan synchroniseren en met Android wel.

Ik zit overigens niet perse vast aan Outlook. Als Windows Phone met Thunderbird zou kunnen synchroniseren zou dat voor mij ook goed zijn, maar dat zal wel helemaal niet kunnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro_x
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-07 13:56
Na 4 jaar iPhone en een half jaar Android toch maar een Omnia aangeschaft afgelopen weekend.
Eerste indrukken na een paar dagen gebruik: Wat een geweldig toestel!

Social Media is echt geweldig geintegreerd en het OS is flitsend snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamy
Mijn Omnia w blijft regelmatig hangen.
zodra ik iemand bel is er de kans dat hij dan stilhangt, hij beld wel verder maar daar merk ik niets van alleen de mensen die oppakken die dus niets horen (ik hoor ook niets, hangt gewoon vast)
alsook heb ik last van random crashes, ik vind het zeeer spijtig dat dit gebeurt, ik heb namelijk een gesloten omgeving (os) gekozen zodat dit niet gebeurt, heeft iemand anders hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-07 15:51
Gamy schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:53:
Mijn Omnia w blijft regelmatig hangen.
zodra ik iemand bel is er de kans dat hij dan stilhangt, hij beld wel verder maar daar merk ik niets van alleen de mensen die oppakken die dus niets horen (ik hoor ook niets, hangt gewoon vast)
alsook heb ik last van random crashes, ik vind het zeeer spijtig dat dit gebeurt, ik heb namelijk een gesloten omgeving (os) gekozen zodat dit niet gebeurt, heeft iemand anders hier last van?
Dit heb ik nog nooit ervaren met mijn omnia 7 (misschien 1ste generatie, maartoch) Ik zou een hardreset doen en als de problemen nog steeds aanhouden terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-04 15:17
.Gertjan. schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:53:
[...]
Maar voor de compleetheid hier de instellingen die mijn telefoon gebruik voor mijn @home/ziggo account:
Server inkomende mail: mail.home.nl:110:0
Server uitgaande mail: mail.home.nl:25:0
Geen idee wat het 3de getal moet voorstellen...

[...]
Wat ik vind is dat het laatste getal de prioriteit aan geeft.
:0 = top priority
:1 = low priority

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 22:20
vali schreef op maandag 07 mei 2012 @ 21:00:
[...]

Dit heb ik nog nooit ervaren met mijn omnia 7 (misschien 1ste generatie, maartoch) Ik zou een hardreset doen en als de problemen nog steeds aanhouden terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt.
Dat klinkt inderdaad niet goed, die van mij is in 3 maand tijd niet 1x vastgelopen. Vond het juist zo super aan deze telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik heb nu ongeveer 1,5 maand dit toestel en merk dat hij af en toe smsjes niet wilt versturen. Dit komt zo'n 1 a 2 keer per week voor. Dit vind ik een beetje raar omdat de telefoon wel aangeeft een goede ontvangst te hebben. Als ik dan een kwartiertje wacht lukt het meestal wel weer. Hebben hier meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-06 09:10
Ik heb zonet een nieuwe update voor mijn omnia W op zune, is aan het installeren nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
hgeert schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:12:
Ik heb zonet een nieuwe update voor mijn omnia W op zune, is aan het installeren nu...
Wat voor update is het? Samsung update of Microsoft update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Laatst online: 22-06 12:57
Sta op het punt om dit mobiel te kopen, kan iemand mij iets vertellen over de kwaliteit van de speaker tijdens het bellen? Deze is voor mij heel belangrijk aangezien ik slechthorend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Iemand overigens enig idee hoe je op de Omnia (of een WP 7.5 in het algemeen) je telefoon beter kunt beveiligen. Ik kwam er pas per ongeluk achter dat je het pincode scherm kunt omzeilen en daarmee gewoon in de telefoon kunt komen, je kunt dan geen gesprekken voeren (de sim is beveiligd), maar je kunt wel alle mails lezen en verbinden met WiFi (waarmee automatisch al je nieuwe mail wordt binnengehaald).

Ik schrok behoorlijk van deze slechte beveiliging, ik krijg mijn zakelijke mail op het toestel binnen en het is niet de bedoeling dat je wanneer de telefoon uit staat je zonder enige beveiliging in deze bestanden kunt komen...

Iemand enig idee hoe je je phone beter kunt beveiligen? :? Had al wat zitten zoeken op internet maar werd er niet veel wijzer van...
Aubergine schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 20:18:
Sta op het punt om dit mobiel te kopen, kan iemand mij iets vertellen over de kwaliteit van de speaker tijdens het bellen? Deze is voor mij heel belangrijk aangezien ik slechthorend ben.
Volgens mij is de kwaliteit goed, de speaker is redelijk groot en geeft een redelijk goed geluid. Ik heb hem niet op zijn hardste stand staan en kan goed alle gesprekken voeren, zelfs met geluid op de achtergrond. De kwaliteit is overigens ook behoorlijk afhankelijk van de persoon aan de andere kant en de verbinding. Ik ben niet slechthorend (tenminste niet dat ik weet), dus kan niet oordelen hoe het voor jou zou zijn, maar ik vind de kwaliteit in ieder geval niet tegenvallen (maar ik kwam dan ook van de meeste cheape smartphone naar de omnia :+ ).

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Laatst online: 05-07 18:07
.Gertjan. schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 20:38:
Iemand overigens enig idee hoe je op de Omnia (of een WP 7.5 in het algemeen) je telefoon beter kunt beveiligen. Ik kwam er pas per ongeluk achter dat je het pincode scherm kunt omzeilen en daarmee gewoon in de telefoon kunt komen, je kunt dan geen gesprekken voeren (de sim is beveiligd), maar je kunt wel alle mails lezen en verbinden met WiFi (waarmee automatisch al je nieuwe mail wordt binnengehaald).

Ik schrok behoorlijk van deze slechte beveiliging, ik krijg mijn zakelijke mail op het toestel binnen en het is niet de bedoeling dat je wanneer de telefoon uit staat je zonder enige beveiliging in deze bestanden kunt komen...

Iemand enig idee hoe je je phone beter kunt beveiligen? :? Had al wat zitten zoeken op internet maar werd er niet veel wijzer van...

[...]

Volgens mij is de kwaliteit goed, de speaker is redelijk groot en geeft een redelijk goed geluid. Ik heb hem niet op zijn hardste stand staan en kan goed alle gesprekken voeren, zelfs met geluid op de achtergrond. De kwaliteit is overigens ook behoorlijk afhankelijk van de persoon aan de andere kant en de verbinding. Ik ben niet slechthorend (tenminste niet dat ik weet), dus kan niet oordelen hoe het voor jou zou zijn, maar ik vind de kwaliteit in ieder geval niet tegenvallen (maar ik kwam dan ook van de meeste cheape smartphone naar de omnia :+ ).
gewoon in je settings naar lock+wallpapers en daar een password instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
Aubergine schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 20:18:
Ik ben ook niet slechthorend, dus kan je vraag niet zo goed beantwoorden. Kan je dat misschien in een winkel uitproberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Matthijs Hoekstra schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 22:20:
[...]

gewoon in je settings naar lock+wallpapers en daar een password instellen.
8)7 Daar had ik nog niet eens aan gedacht :/

Bedankt, nu vraagt hij netjes om een pincode voordat hij dingen prijs geeft d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Heb hem binnen, tis ff wennen maar geniaal :D Contacten is ook ff klooien met je oude MSN contacten.

Alleen 1 ding lukt me nog niet echt, als ik een whatsapp krijgt zie ik bovenaan een balk staan. Als ik erop tik kom ik niet in het gesprek zoals bij Android ;( Hoe doe je dat op WP?

-edit-

Als ik et naar rechts schuif verwijder ik et...

[ Voor 9% gewijzigd door Aubergine op 30-06-2012 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo zou je wel in de chat terecht moeten komen. Maar met Whatsapp voor wp moet je soms wel een beetje geduld hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
PaT schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 23:38:
Zo zou je wel in de chat terecht moeten komen. Maar met Whatsapp voor wp moet je soms wel een beetje geduld hebben!
WP is geweldig, behalve de WhatsApp client ja ;( Hopelijk doen ze daar nog wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
op mijn omnia w kom ik prima in de chat via dat balkje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
fruitbakje schreef op zondag 01 juli 2012 @ 20:06:
op mijn omnia w kom ik prima in de chat via dat balkje...
Ja, na een reboot doet hij het gewoon gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• test-user
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 16:22
Mango refresh update is net binnengekomen via zune.
Besturingssysteem: 7.10.8773.98
Firmware: 2424.12.04.1
Je moet wel geduld hebben in totaal 3 updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Maakt jullie Omnia W ook een ontzettende herie op stilmodus als er een bericht binennkomt :? Dat geluid van het trillen is echt niet normaal 8)7

-edit-

Het is echt bizar hard, ben ik echt de enige die er last van heeft :?

[ Voor 22% gewijzigd door Aubergine op 04-07-2012 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1155

Bedoel je hoe hard hij trilt? Ligt er wellicht aan wat je gewend bent. De smartphone van mijn vrouw trilt niet zo hard, maar mijn antieke Samsung Omnia Qwerty trilt al harder. En als de Galaxy S2 van een collega begint te trillen, dan schrik je van de herrie. Ik vermoed dat Samsung gewoon stevige trillertjes inbouwt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwindew
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-07-2024
ik krijg de melding dat er geen update beschikbaar is. :'( :'(
laatste update is: 7.10.8107.79.
kan het zijn dat het nog niet bij iedereen is uitgerold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
Ik heb ook nog dezelfde versie, geen update gevonden. Maar de meerwaarde van die update is toch bijzonder klein, dus ik lig er niet zo wakker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Het kan zijn dat jou provider nog bezig is om de update uit te brengen.

Zie ook al dat Nokia begint met het uitrollen van de 8779.8 update. Die is al een tijd te vinden als custom rom. Weinig over bekent wat de verschillen zijn tegenover de 8773.98. Misschien wat kleine hotfixes

[ Voor 48% gewijzigd door vali op 06-07-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

kippengaas schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:10:
Ik heb nu ongeveer 1,5 maand dit toestel en merk dat hij af en toe smsjes niet wilt versturen. Dit komt zo'n 1 a 2 keer per week voor. Dit vind ik een beetje raar omdat de telefoon wel aangeeft een goede ontvangst te hebben. Als ik dan een kwartiertje wacht lukt het meestal wel weer. Hebben hier meer mensen last van?
Met de telefoon van mijn moeder lukt het sowieso niet SMS te versturen :( Ik zag er er een update voor zou zijn, maar de telefoon zelf zegt dat hij up to date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ook met de nieuwste updates, incl 7.5, is sms nog steeds een no-go. Veel over te vinden, geen werkende oplossing. Word een korte WP ervaring voor moeders, hij kan weer in de verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
PWM schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:00:
Ook met de nieuwste updates, incl 7.5, is sms nog steeds een no-go. Veel over te vinden, geen werkende oplossing. Word een korte WP ervaring voor moeders, hij kan weer in de verpakking.
vaag probleem. Ligt het niet aan foutieve instellingen van de provider? Lijkt mij niet aan de software te liggen, anders zouden meer mensen hier last moeten ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:00:
Wat is het versienummer van het OS enz. dat je onder de knop "info" -> meer informatie in het instellingen menu kan terug vinden. Als dat lager is dan 7.10.8773 voor het besturingssysteem heb je NIET de nieuwste update. Heb je al via de forceer truuk geprobeerd je toestel bij te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

vali schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:21:
[...]

vaag probleem. Ligt het niet aan foutieve instellingen van de provider? Lijkt mij niet aan de software te liggen, anders zouden meer mensen hier last moeten ervaren.
Heb meerdere mensen met hetzelfde probleem gezien, ook in meedere landen (dus providers).
PaT schreef op maandag 09 juli 2012 @ 07:27:
[...]

Wat is het versienummer van het OS enz. dat je onder de knop "info" -> meer informatie in het instellingen menu kan terug vinden. Als dat lager is dan 7.10.8773 voor het besturingssysteem heb je NIET de nieuwste update. Heb je al via de forceer truuk geprobeerd je toestel bij te werken?
Ik heb gisteren de forceer truc gebruikt. Na installatie van 7.10.8773 kwam daar ook nog een Samsung update overheen, hij draait nu dus op de laatste bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabakje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-06 16:54
Mijn omnia heeft vaak problemen met een verbinding leggen met m'n wifi, het wifi-icoontje blijft dan zoekend zeg maar, hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
Nope. WiFi werkt prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:47:
[...]
Ik heb gisteren de forceer truc gebruikt. Na installatie van 7.10.8773 kwam daar ook nog een Samsung update overheen, hij draait nu dus op de laatste bits.
Ik neem aan dat je de Samsung app voor het instellen van het netwerk ook al geprobeerd heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabakje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-06 16:54
tabakje schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 23:39:
Mijn omnia heeft vaak problemen met een verbinding leggen met m'n wifi, het wifi-icoontje blijft dan zoekend zeg maar, hebben jullie dit ook?
Na m'n router (wrt320n) een firmware update gegeven te hebben lijkt het probleem opgelost te zijn. Vreemd genoeg hadden m'n iphone en laptop hier nooit last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-07 21:55
Zo, sinds afgelopen vrijdag heb ik deze telefoon ook, nadat mijn Nexus S om de één of andere reden niet meer functioneerde.

Ben er echt tevreden over, ligt nu pas weer aan de lader en alles schijnt goed te functioneren. Ben nog wel op de zoek naar een goede app om de krant op te lezen, maar die vind ik vast en zeker nog. Het enige wat me een beetje stoort zijn de goedkope knoppen aan de zijkant en de plaatsing van de foto knop, die druk ik _altijd_ in wanneer ik aan het telefoneren ben... Zeker een aanrader als iemand eens weg wil van de vele vele opties van Android en gewoon weer back to basic wil.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
Houd je je hand zo laag bij het bellen? Ik had in het begin altijd last van die zo gevoelige touch knoppen, iedereen die mijn telefoon in handen krijgt drukt die altijd per ongeluk in.
En je weet dat je nog maar 1 update krijgt he, die volgens de meeste mensen par weinig nieuwe features zal bevatten*. Geen WP8 voor je Omnia W.

* Disclaimer: Microsoft zelf heeft hier nog niets over gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Kennelijk is mijn pink scheef, die drukt er telkens op. Of ik heb reuzehanden :).

Ik weet dat er geen update gaat komen voor mij, maar het was gewoon tijd aangezien mijn andere telefoon niet meer te gebruiken was. Voor dat geld (heb er €190 voor betaald) vind ik het ook in orde als ik hem slechts een tijdje gebruik voor ik overtuigd ben en voor WP8 ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:38
Heb laatst ook een omnia W gekocht (kom van een galaxy S).

Tot op heden zeer te vreden over het toestel.
Wel merk ik dat hij een stuk meer is dicht getimmerd dan een android foon.
Zo mis ik wel bijv. een data logger en dat je de tonen van meldingen kan aanpassen.

Verder qua accu duur gata ook redelijk.
's avonds toch nog wel redelijk wat accu over.
Maar kan niet zeggen dat ik er meerdere dagen mee vol hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
stimpyrulez schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:17:
Heb laatst ook een omnia W gekocht (kom van een galaxy S).

Tot op heden zeer te vreden over het toestel.
Wel merk ik dat hij een stuk meer is dicht getimmerd dan een android foon.
Zo mis ik wel bijv. een data logger en dat je de tonen van meldingen kan aanpassen.

Verder qua accu duur gata ook redelijk.
's avonds toch nog wel redelijk wat accu over.
Maar kan niet zeggen dat ik er meerdere dagen mee vol hou.
De samsung is best makkelijk te unlocken, hierna kan je met de app Advanced config alle tonen veranderen naar jou smaak. Daarnaast zijn er op de marketplace paar apps te vinden om je databundel,bel/sms minuten in te zien. Jammer genoeg werkt de telfort app sinds kort niet meer, hopelijk fix de developer dit snel..

[ Voor 5% gewijzigd door vali op 28-08-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
macciez schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:11:
Kennelijk is mijn pink scheef, die drukt er telkens op. Of ik heb reuzehanden :).
Met links bellen is highly overrated, gewoon met rechts doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:38
vali schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:55:
[...]

De samsung is best makkelijk te unlocken, hierna kan je met de app Advanced config alle tonen veranderen naar jou smaak. Daarnaast zijn er op de marketplace paar apps te vinden om je databundel,bel/sms minuten in te zien. Jammer genoeg werkt de telfort app sinds kort niet meer, hopelijk fix de developer dit snel..
Laat ik nu net telfort hebben ;)

Maar opzich kan je ook via hun web app het makkelijk bekijken (als het werkt).

Moet zeggen dat ik wel heb gelezen dat hij makkelijk te unlocken is, maar dat ik nog nergens echt een handleiding heb gevonden die echt makkelijk is. (misschien tips?)

Heb wel wat opgezocht op XDA maar daar werdt ik niet echt wijzer van.

Mocht je tips hebben, dan hoor ik het graag (ben altijd wel in om het één en ander te proberen >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Bij mijn agenda punten krijg ik geen herinnering meer... Ik geef wel aan dat ik een herinnering wil... maar dat doet het dus niet. Weet iemand wat dit kan veroorzaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
stimpyrulez schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 08:27:
[...]

Laat ik nu net telfort hebben ;)

Maar opzich kan je ook via hun web app het makkelijk bekijken (als het werkt).

Moet zeggen dat ik wel heb gelezen dat hij makkelijk te unlocken is, maar dat ik nog nergens echt een handleiding heb gevonden die echt makkelijk is. (misschien tips?)

Heb wel wat opgezocht op XDA maar daar werdt ik niet echt wijzer van.

Mocht je tips hebben, dan hoor ik het graag (ben altijd wel in om het één en ander te proberen >:) )
Als je geen gebruik wilt maken van een custom rom kan je met Windowbreak je phone unlocken. Moet er wel bij vermelden dat je wel een oude build moet hebben van je phone. Mocht windowbreak niet helpen raad ik aan om via zune naar een oudere versie te gaan (als je al een update hebt uitgevoerd). Andere mogelijkheid is via http://www.samfirmware.com/ een oudere versie te flashen (maar ik ga er vanuit dat windowbreak gelijk werkt :+ )

[ Voor 13% gewijzigd door vali op 31-08-2012 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Nog even een vraagje;
is het niet mogelijk om een gebruiker meerdere mobiele nummers toe te kennen? Ik heb veel vrienden die een Nederlandse en een Duitse (of andere landen) mobiele telefoon hebben die ze op verschillende momenten bij zich hebben. Ik kan echter die nummers niet aan 1 gebruiker toe kennen.
Natuurlijk kan ik wel het Duitse nummer als mobiel opslaan en het Nederlandse als thuis, maar dan heb ik bij het versturen van een sms niet de mogelijkheid om het thuis nummer te kiezen.

Zie ik iets over het hoofd?

• fruitbakje
Ik heb ook even bij mij gecheckt, en volgens mij zie je niets over het hoofd.
Denk dat het in de categorie 'gebrek aan vrijheid inherent aan WP' valt. Al wordt wel het gebruiksgemak verhoogd met dit systeem (een menutje minder waar je moet kiezen naar welk nummer je van persoon x wil sms'en).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF0
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07 17:42

TF0

fruitbakje schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:06:
[...]

Ik heb ook even bij mij gecheckt, en volgens mij zie je niets over het hoofd.
Denk dat het in de categorie 'gebrek aan vrijheid inherent aan WP' valt. Al wordt wel het gebruiksgemak verhoogd met dit systeem (een menutje minder waar je moet kiezen naar welk nummer je van persoon x wil sms'en).
Het kan gewoon: nummer toevoegen bij contacten, vervolgens "sms + chat" aanklikken.
Rechts onderin staat "Switch" (pijltjes), klik hierop, meer nummers o.i.d. ("more phone numbers" in het Engels). Daar staan vervolgens de andere nummers die je hebt opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
Verrek, inderdaad. In de sms-thread van de persoon staat rechts onderin bij alle opties een icoontje van pijltjes. Daar kan je ervoor kiezen om je volgende berichtje naar een alternatief nummer dat bij die persoon ingesteld staat te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scally
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-02 21:24

Scally

Ik geloof dat ie het doet?

Ik zit erover te denken om ook een Omnia W te nemen... maar ik vraag me af hoe de navigatie is.
Die van de Nokia Lumia toestellen schijnt er goed te zijn. Iemand ervaring met navigatie op dit toestel? Is het meegeleverd en werkt het een beetje goed?

...Y la tierra se hace mi trono... [Pentium 4 Northwood 2 Ghz, WinXP, 512MB PC133, HITACHI 250 GB@7200RPM] <-- ingesteld in 2001 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Navigatie is niet meegeleverd met de omnia w. Je kan natuurlijk navigon of zoiets kopen.

• Scally
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-02 21:24

Scally

Ik geloof dat ie het doet?

Tnx, denk dat t toch de Lumia 800 wordt, en dan hopen dat update 7.8 snel uitkomt :)

...Y la tierra se hace mi trono... [Pentium 4 Northwood 2 Ghz, WinXP, 512MB PC133, HITACHI 250 GB@7200RPM] <-- ingesteld in 2001 lol

• fruitbakje
Hoezo. Zoveel voegt die waarschijnlijk toch niet toe. Maar wat dat betreft, WP8 natuurlijk ook niet echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Je krijgt op de Omnia w gewoon de standaard Bing maps bij, maar deze vind ik net zo slecht als google maps moet ik zeggen.

Pagina: 1 2 3 Laatste