Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamy
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-06 02:18
Mijn Omnia w blijft regelmatig hangen.
zodra ik iemand bel is er de kans dat hij dan stilhangt, hij beld wel verder maar daar merk ik niets van alleen de mensen die oppakken die dus niets horen (ik hoor ook niets, hangt gewoon vast)
alsook heb ik last van random crashes, ik vind het zeeer spijtig dat dit gebeurt, ik heb namelijk een gesloten omgeving (os) gekozen zodat dit niet gebeurt, heeft iemand anders hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-07 15:22
Gamy schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:53:
Mijn Omnia w blijft regelmatig hangen.
zodra ik iemand bel is er de kans dat hij dan stilhangt, hij beld wel verder maar daar merk ik niets van alleen de mensen die oppakken die dus niets horen (ik hoor ook niets, hangt gewoon vast)
alsook heb ik last van random crashes, ik vind het zeeer spijtig dat dit gebeurt, ik heb namelijk een gesloten omgeving (os) gekozen zodat dit niet gebeurt, heeft iemand anders hier last van?
Dit heb ik nog nooit ervaren met mijn omnia 7 (misschien 1ste generatie, maartoch) Ik zou een hardreset doen en als de problemen nog steeds aanhouden terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-04 15:17
.Gertjan. schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:53:
[...]
Maar voor de compleetheid hier de instellingen die mijn telefoon gebruik voor mijn @home/ziggo account:
Server inkomende mail: mail.home.nl:110:0
Server uitgaande mail: mail.home.nl:25:0
Geen idee wat het 3de getal moet voorstellen...

[...]
Wat ik vind is dat het laatste getal de prioriteit aan geeft.
:0 = top priority
:1 = low priority

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 22:20
vali schreef op maandag 07 mei 2012 @ 21:00:
[...]

Dit heb ik nog nooit ervaren met mijn omnia 7 (misschien 1ste generatie, maartoch) Ik zou een hardreset doen en als de problemen nog steeds aanhouden terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt.
Dat klinkt inderdaad niet goed, die van mij is in 3 maand tijd niet 1x vastgelopen. Vond het juist zo super aan deze telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik heb nu ongeveer 1,5 maand dit toestel en merk dat hij af en toe smsjes niet wilt versturen. Dit komt zo'n 1 a 2 keer per week voor. Dit vind ik een beetje raar omdat de telefoon wel aangeeft een goede ontvangst te hebben. Als ik dan een kwartiertje wacht lukt het meestal wel weer. Hebben hier meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-06 09:10
Ik heb zonet een nieuwe update voor mijn omnia W op zune, is aan het installeren nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
hgeert schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:12:
Ik heb zonet een nieuwe update voor mijn omnia W op zune, is aan het installeren nu...
Wat voor update is het? Samsung update of Microsoft update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-06 12:57
Sta op het punt om dit mobiel te kopen, kan iemand mij iets vertellen over de kwaliteit van de speaker tijdens het bellen? Deze is voor mij heel belangrijk aangezien ik slechthorend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Iemand overigens enig idee hoe je op de Omnia (of een WP 7.5 in het algemeen) je telefoon beter kunt beveiligen. Ik kwam er pas per ongeluk achter dat je het pincode scherm kunt omzeilen en daarmee gewoon in de telefoon kunt komen, je kunt dan geen gesprekken voeren (de sim is beveiligd), maar je kunt wel alle mails lezen en verbinden met WiFi (waarmee automatisch al je nieuwe mail wordt binnengehaald).

Ik schrok behoorlijk van deze slechte beveiliging, ik krijg mijn zakelijke mail op het toestel binnen en het is niet de bedoeling dat je wanneer de telefoon uit staat je zonder enige beveiliging in deze bestanden kunt komen...

Iemand enig idee hoe je je phone beter kunt beveiligen? :? Had al wat zitten zoeken op internet maar werd er niet veel wijzer van...
Aubergine schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 20:18:
Sta op het punt om dit mobiel te kopen, kan iemand mij iets vertellen over de kwaliteit van de speaker tijdens het bellen? Deze is voor mij heel belangrijk aangezien ik slechthorend ben.
Volgens mij is de kwaliteit goed, de speaker is redelijk groot en geeft een redelijk goed geluid. Ik heb hem niet op zijn hardste stand staan en kan goed alle gesprekken voeren, zelfs met geluid op de achtergrond. De kwaliteit is overigens ook behoorlijk afhankelijk van de persoon aan de andere kant en de verbinding. Ik ben niet slechthorend (tenminste niet dat ik weet), dus kan niet oordelen hoe het voor jou zou zijn, maar ik vind de kwaliteit in ieder geval niet tegenvallen (maar ik kwam dan ook van de meeste cheape smartphone naar de omnia :+ ).

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-07 19:20
.Gertjan. schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 20:38:
Iemand overigens enig idee hoe je op de Omnia (of een WP 7.5 in het algemeen) je telefoon beter kunt beveiligen. Ik kwam er pas per ongeluk achter dat je het pincode scherm kunt omzeilen en daarmee gewoon in de telefoon kunt komen, je kunt dan geen gesprekken voeren (de sim is beveiligd), maar je kunt wel alle mails lezen en verbinden met WiFi (waarmee automatisch al je nieuwe mail wordt binnengehaald).

Ik schrok behoorlijk van deze slechte beveiliging, ik krijg mijn zakelijke mail op het toestel binnen en het is niet de bedoeling dat je wanneer de telefoon uit staat je zonder enige beveiliging in deze bestanden kunt komen...

Iemand enig idee hoe je je phone beter kunt beveiligen? :? Had al wat zitten zoeken op internet maar werd er niet veel wijzer van...

[...]

Volgens mij is de kwaliteit goed, de speaker is redelijk groot en geeft een redelijk goed geluid. Ik heb hem niet op zijn hardste stand staan en kan goed alle gesprekken voeren, zelfs met geluid op de achtergrond. De kwaliteit is overigens ook behoorlijk afhankelijk van de persoon aan de andere kant en de verbinding. Ik ben niet slechthorend (tenminste niet dat ik weet), dus kan niet oordelen hoe het voor jou zou zijn, maar ik vind de kwaliteit in ieder geval niet tegenvallen (maar ik kwam dan ook van de meeste cheape smartphone naar de omnia :+ ).
gewoon in je settings naar lock+wallpapers en daar een password instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-05 15:07
Aubergine schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 20:18:
Ik ben ook niet slechthorend, dus kan je vraag niet zo goed beantwoorden. Kan je dat misschien in een winkel uitproberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Matthijs Hoekstra schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 22:20:
[...]

gewoon in je settings naar lock+wallpapers en daar een password instellen.
8)7 Daar had ik nog niet eens aan gedacht :/

Bedankt, nu vraagt hij netjes om een pincode voordat hij dingen prijs geeft d:)b

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Heb hem binnen, tis ff wennen maar geniaal :D Contacten is ook ff klooien met je oude MSN contacten.

Alleen 1 ding lukt me nog niet echt, als ik een whatsapp krijgt zie ik bovenaan een balk staan. Als ik erop tik kom ik niet in het gesprek zoals bij Android ;( Hoe doe je dat op WP?

-edit-

Als ik et naar rechts schuif verwijder ik et...

[ Voor 9% gewijzigd door Aubergine op 30-06-2012 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo zou je wel in de chat terecht moeten komen. Maar met Whatsapp voor wp moet je soms wel een beetje geduld hebben!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
PaT schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 23:38:
Zo zou je wel in de chat terecht moeten komen. Maar met Whatsapp voor wp moet je soms wel een beetje geduld hebben!
WP is geweldig, behalve de WhatsApp client ja ;( Hopelijk doen ze daar nog wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
op mijn omnia w kom ik prima in de chat via dat balkje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
fruitbakje schreef op zondag 01 juli 2012 @ 20:06:
op mijn omnia w kom ik prima in de chat via dat balkje...
Ja, na een reboot doet hij het gewoon gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• test-user
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 16:22
Mango refresh update is net binnengekomen via zune.
Besturingssysteem: 7.10.8773.98
Firmware: 2424.12.04.1
Je moet wel geduld hebben in totaal 3 updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Maakt jullie Omnia W ook een ontzettende herie op stilmodus als er een bericht binennkomt :? Dat geluid van het trillen is echt niet normaal 8)7

-edit-

Het is echt bizar hard, ben ik echt de enige die er last van heeft :?

[ Voor 22% gewijzigd door Aubergine op 04-07-2012 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1155

Bedoel je hoe hard hij trilt? Ligt er wellicht aan wat je gewend bent. De smartphone van mijn vrouw trilt niet zo hard, maar mijn antieke Samsung Omnia Qwerty trilt al harder. En als de Galaxy S2 van een collega begint te trillen, dan schrik je van de herrie. Ik vermoed dat Samsung gewoon stevige trillertjes inbouwt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwindew
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-07-2024
ik krijg de melding dat er geen update beschikbaar is. :'( :'(
laatste update is: 7.10.8107.79.
kan het zijn dat het nog niet bij iedereen is uitgerold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
Ik heb ook nog dezelfde versie, geen update gevonden. Maar de meerwaarde van die update is toch bijzonder klein, dus ik lig er niet zo wakker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Het kan zijn dat jou provider nog bezig is om de update uit te brengen.

Zie ook al dat Nokia begint met het uitrollen van de 8779.8 update. Die is al een tijd te vinden als custom rom. Weinig over bekent wat de verschillen zijn tegenover de 8773.98. Misschien wat kleine hotfixes

[ Voor 48% gewijzigd door vali op 06-07-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

kippengaas schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:10:
Ik heb nu ongeveer 1,5 maand dit toestel en merk dat hij af en toe smsjes niet wilt versturen. Dit komt zo'n 1 a 2 keer per week voor. Dit vind ik een beetje raar omdat de telefoon wel aangeeft een goede ontvangst te hebben. Als ik dan een kwartiertje wacht lukt het meestal wel weer. Hebben hier meer mensen last van?
Met de telefoon van mijn moeder lukt het sowieso niet SMS te versturen :( Ik zag er er een update voor zou zijn, maar de telefoon zelf zegt dat hij up to date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ook met de nieuwste updates, incl 7.5, is sms nog steeds een no-go. Veel over te vinden, geen werkende oplossing. Word een korte WP ervaring voor moeders, hij kan weer in de verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
PWM schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:00:
Ook met de nieuwste updates, incl 7.5, is sms nog steeds een no-go. Veel over te vinden, geen werkende oplossing. Word een korte WP ervaring voor moeders, hij kan weer in de verpakking.
vaag probleem. Ligt het niet aan foutieve instellingen van de provider? Lijkt mij niet aan de software te liggen, anders zouden meer mensen hier last moeten ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:00:
Wat is het versienummer van het OS enz. dat je onder de knop "info" -> meer informatie in het instellingen menu kan terug vinden. Als dat lager is dan 7.10.8773 voor het besturingssysteem heb je NIET de nieuwste update. Heb je al via de forceer truuk geprobeerd je toestel bij te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

vali schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:21:
[...]

vaag probleem. Ligt het niet aan foutieve instellingen van de provider? Lijkt mij niet aan de software te liggen, anders zouden meer mensen hier last moeten ervaren.
Heb meerdere mensen met hetzelfde probleem gezien, ook in meedere landen (dus providers).
PaT schreef op maandag 09 juli 2012 @ 07:27:
[...]

Wat is het versienummer van het OS enz. dat je onder de knop "info" -> meer informatie in het instellingen menu kan terug vinden. Als dat lager is dan 7.10.8773 voor het besturingssysteem heb je NIET de nieuwste update. Heb je al via de forceer truuk geprobeerd je toestel bij te werken?
Ik heb gisteren de forceer truc gebruikt. Na installatie van 7.10.8773 kwam daar ook nog een Samsung update overheen, hij draait nu dus op de laatste bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabakje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-06 16:54
Mijn omnia heeft vaak problemen met een verbinding leggen met m'n wifi, het wifi-icoontje blijft dan zoekend zeg maar, hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
Nope. WiFi werkt prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:47:
[...]
Ik heb gisteren de forceer truc gebruikt. Na installatie van 7.10.8773 kwam daar ook nog een Samsung update overheen, hij draait nu dus op de laatste bits.
Ik neem aan dat je de Samsung app voor het instellen van het netwerk ook al geprobeerd heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabakje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-06 16:54
tabakje schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 23:39:
Mijn omnia heeft vaak problemen met een verbinding leggen met m'n wifi, het wifi-icoontje blijft dan zoekend zeg maar, hebben jullie dit ook?
Na m'n router (wrt320n) een firmware update gegeven te hebben lijkt het probleem opgelost te zijn. Vreemd genoeg hadden m'n iphone en laptop hier nooit last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-07 21:55
Zo, sinds afgelopen vrijdag heb ik deze telefoon ook, nadat mijn Nexus S om de één of andere reden niet meer functioneerde.

Ben er echt tevreden over, ligt nu pas weer aan de lader en alles schijnt goed te functioneren. Ben nog wel op de zoek naar een goede app om de krant op te lezen, maar die vind ik vast en zeker nog. Het enige wat me een beetje stoort zijn de goedkope knoppen aan de zijkant en de plaatsing van de foto knop, die druk ik _altijd_ in wanneer ik aan het telefoneren ben... Zeker een aanrader als iemand eens weg wil van de vele vele opties van Android en gewoon weer back to basic wil.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
Houd je je hand zo laag bij het bellen? Ik had in het begin altijd last van die zo gevoelige touch knoppen, iedereen die mijn telefoon in handen krijgt drukt die altijd per ongeluk in.
En je weet dat je nog maar 1 update krijgt he, die volgens de meeste mensen par weinig nieuwe features zal bevatten*. Geen WP8 voor je Omnia W.

* Disclaimer: Microsoft zelf heeft hier nog niets over gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Kennelijk is mijn pink scheef, die drukt er telkens op. Of ik heb reuzehanden :).

Ik weet dat er geen update gaat komen voor mij, maar het was gewoon tijd aangezien mijn andere telefoon niet meer te gebruiken was. Voor dat geld (heb er €190 voor betaald) vind ik het ook in orde als ik hem slechts een tijdje gebruik voor ik overtuigd ben en voor WP8 ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:53
Heb laatst ook een omnia W gekocht (kom van een galaxy S).

Tot op heden zeer te vreden over het toestel.
Wel merk ik dat hij een stuk meer is dicht getimmerd dan een android foon.
Zo mis ik wel bijv. een data logger en dat je de tonen van meldingen kan aanpassen.

Verder qua accu duur gata ook redelijk.
's avonds toch nog wel redelijk wat accu over.
Maar kan niet zeggen dat ik er meerdere dagen mee vol hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
stimpyrulez schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:17:
Heb laatst ook een omnia W gekocht (kom van een galaxy S).

Tot op heden zeer te vreden over het toestel.
Wel merk ik dat hij een stuk meer is dicht getimmerd dan een android foon.
Zo mis ik wel bijv. een data logger en dat je de tonen van meldingen kan aanpassen.

Verder qua accu duur gata ook redelijk.
's avonds toch nog wel redelijk wat accu over.
Maar kan niet zeggen dat ik er meerdere dagen mee vol hou.
De samsung is best makkelijk te unlocken, hierna kan je met de app Advanced config alle tonen veranderen naar jou smaak. Daarnaast zijn er op de marketplace paar apps te vinden om je databundel,bel/sms minuten in te zien. Jammer genoeg werkt de telfort app sinds kort niet meer, hopelijk fix de developer dit snel..

[ Voor 5% gewijzigd door vali op 28-08-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
macciez schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:11:
Kennelijk is mijn pink scheef, die drukt er telkens op. Of ik heb reuzehanden :).
Met links bellen is highly overrated, gewoon met rechts doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:53
vali schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:55:
[...]

De samsung is best makkelijk te unlocken, hierna kan je met de app Advanced config alle tonen veranderen naar jou smaak. Daarnaast zijn er op de marketplace paar apps te vinden om je databundel,bel/sms minuten in te zien. Jammer genoeg werkt de telfort app sinds kort niet meer, hopelijk fix de developer dit snel..
Laat ik nu net telfort hebben ;)

Maar opzich kan je ook via hun web app het makkelijk bekijken (als het werkt).

Moet zeggen dat ik wel heb gelezen dat hij makkelijk te unlocken is, maar dat ik nog nergens echt een handleiding heb gevonden die echt makkelijk is. (misschien tips?)

Heb wel wat opgezocht op XDA maar daar werdt ik niet echt wijzer van.

Mocht je tips hebben, dan hoor ik het graag (ben altijd wel in om het één en ander te proberen >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Bij mijn agenda punten krijg ik geen herinnering meer... Ik geef wel aan dat ik een herinnering wil... maar dat doet het dus niet. Weet iemand wat dit kan veroorzaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
stimpyrulez schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 08:27:
[...]

Laat ik nu net telfort hebben ;)

Maar opzich kan je ook via hun web app het makkelijk bekijken (als het werkt).

Moet zeggen dat ik wel heb gelezen dat hij makkelijk te unlocken is, maar dat ik nog nergens echt een handleiding heb gevonden die echt makkelijk is. (misschien tips?)

Heb wel wat opgezocht op XDA maar daar werdt ik niet echt wijzer van.

Mocht je tips hebben, dan hoor ik het graag (ben altijd wel in om het één en ander te proberen >:) )
Als je geen gebruik wilt maken van een custom rom kan je met Windowbreak je phone unlocken. Moet er wel bij vermelden dat je wel een oude build moet hebben van je phone. Mocht windowbreak niet helpen raad ik aan om via zune naar een oudere versie te gaan (als je al een update hebt uitgevoerd). Andere mogelijkheid is via http://www.samfirmware.com/ een oudere versie te flashen (maar ik ga er vanuit dat windowbreak gelijk werkt :+ )

[ Voor 13% gewijzigd door vali op 31-08-2012 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Nog even een vraagje;
is het niet mogelijk om een gebruiker meerdere mobiele nummers toe te kennen? Ik heb veel vrienden die een Nederlandse en een Duitse (of andere landen) mobiele telefoon hebben die ze op verschillende momenten bij zich hebben. Ik kan echter die nummers niet aan 1 gebruiker toe kennen.
Natuurlijk kan ik wel het Duitse nummer als mobiel opslaan en het Nederlandse als thuis, maar dan heb ik bij het versturen van een sms niet de mogelijkheid om het thuis nummer te kiezen.

Zie ik iets over het hoofd?

• fruitbakje
Ik heb ook even bij mij gecheckt, en volgens mij zie je niets over het hoofd.
Denk dat het in de categorie 'gebrek aan vrijheid inherent aan WP' valt. Al wordt wel het gebruiksgemak verhoogd met dit systeem (een menutje minder waar je moet kiezen naar welk nummer je van persoon x wil sms'en).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF0
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06 13:16

TF0

fruitbakje schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:06:
[...]

Ik heb ook even bij mij gecheckt, en volgens mij zie je niets over het hoofd.
Denk dat het in de categorie 'gebrek aan vrijheid inherent aan WP' valt. Al wordt wel het gebruiksgemak verhoogd met dit systeem (een menutje minder waar je moet kiezen naar welk nummer je van persoon x wil sms'en).
Het kan gewoon: nummer toevoegen bij contacten, vervolgens "sms + chat" aanklikken.
Rechts onderin staat "Switch" (pijltjes), klik hierop, meer nummers o.i.d. ("more phone numbers" in het Engels). Daar staan vervolgens de andere nummers die je hebt opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
Verrek, inderdaad. In de sms-thread van de persoon staat rechts onderin bij alle opties een icoontje van pijltjes. Daar kan je ervoor kiezen om je volgende berichtje naar een alternatief nummer dat bij die persoon ingesteld staat te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scally
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-02 21:24

Scally

Ik geloof dat ie het doet?

Ik zit erover te denken om ook een Omnia W te nemen... maar ik vraag me af hoe de navigatie is.
Die van de Nokia Lumia toestellen schijnt er goed te zijn. Iemand ervaring met navigatie op dit toestel? Is het meegeleverd en werkt het een beetje goed?

...Y la tierra se hace mi trono... [Pentium 4 Northwood 2 Ghz, WinXP, 512MB PC133, HITACHI 250 GB@7200RPM] <-- ingesteld in 2001 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:51

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Navigatie is niet meegeleverd met de omnia w. Je kan natuurlijk navigon of zoiets kopen.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Scally
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-02 21:24

Scally

Ik geloof dat ie het doet?

Tnx, denk dat t toch de Lumia 800 wordt, en dan hopen dat update 7.8 snel uitkomt :)

...Y la tierra se hace mi trono... [Pentium 4 Northwood 2 Ghz, WinXP, 512MB PC133, HITACHI 250 GB@7200RPM] <-- ingesteld in 2001 lol

• fruitbakje
Hoezo. Zoveel voegt die waarschijnlijk toch niet toe. Maar wat dat betreft, WP8 natuurlijk ook niet echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-06 18:07

Kiswum

Gadget reviewer

Je krijgt op de Omnia w gewoon de standaard Bing maps bij, maar deze vind ik net zo slecht als google maps moet ik zeggen.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Pagina: 1 2 3 Laatste