• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:42

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Ik heb al sinds dat ik deze telefoon heb problemen met wifi in mijn huis. Als ik Wifi aan heb op de telefoon dan gebeurt het heel vaak dat een webpagina maar half laadt en dan gewoon ophoudt. Ook via de facebook app en andere apps krijg ik dan geen byte meer binnen. Als ik wifi uit zet gaat alles vrolijk verder, alleen gaat dat van mijn databundel af natuurlijk. Nu merkte ik afgelopen weekend dat als ik de telefoon in flightmode zet en dan wifi aan, dat alles dan gewoon werkt. Web pagina's laden snel, alle apps werken gewoon. Het lijkt wel alsof de telefoon bij 3G en wifi aan niet weet waar ie z'n data vandaan moet halen en dan maar niks doet.

Hebben meer mensen hier last van? Ik heb er nog niet veel over gelezen en ook niet gehoord dat Samsung aan een oplossing zou werken (ala het Nokia accu probleem) Of ligt het misschien aan het wifi bij mij thuis? Ik moet zeggen dat ik nog niet ergens anders geprobeerd heb. Ik heb thuis een Apple Airport extreme met de nieuwste firmware staan. Al mijn andere draadloze apparaten (wel allemaal Apple) werken feilloos op dit netwerk. Als mijn telefoon geen data kan ontvangen via Wifi, kan ik wel gewoon via mijn Macbook Air via wifi surfen, dus het is niet zo dat mijn netwerk eruit ligt.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

Anoniem: 408099

Beste Zonoskar,

Zoals je zelf al aangeeft is het in de eerste plaats een goed idee om het toestel te testen op een andere locatie. Wellicht ligt het Wifi probleem aan het signaal van de router.

Heb je al gekeken of er een nieuwere versie van de software beschikbaar is? Als het toestel over de nieuwste versie beschikt is het mogelijk dat een reset het probleem verhelpt.

*weg* dit hoef je er niet onder te zetten.

[Voor 9% gewijzigd door RoD op 06-03-2012 15:04]

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06 08:46

Kiswum

Gadget reviewer

Ik vermoed hetzelfde te hebben en dit wijt ik zelf aan de router (Linksys E4200 met div. firmwares en tomato geprobeerd).
Mijn vriendin heeft hetzelfde met haar Samsung Android toestel en mijn Asus Transformer.
Hierdoor vermoed ik dat het de router.

In mijn geval ga ik er vanuit dat het niet aan het toestel ligt

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Anoniem: 452640

Ik ben er alleen nog niet achter hoe ik dan mijn 3g uitzet zonder hem in flightmode te moeten zetten.......

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-05 17:45
Settings --> mobile network --> data connection
Connectivity shortcuts (in marketplace) is een uitkomst wat dat betreft.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee