Ik heb al sinds dat ik deze telefoon heb problemen met wifi in mijn huis. Als ik Wifi aan heb op de telefoon dan gebeurt het heel vaak dat een webpagina maar half laadt en dan gewoon ophoudt. Ook via de facebook app en andere apps krijg ik dan geen byte meer binnen. Als ik wifi uit zet gaat alles vrolijk verder, alleen gaat dat van mijn databundel af natuurlijk. Nu merkte ik afgelopen weekend dat als ik de telefoon in flightmode zet en dan wifi aan, dat alles dan gewoon werkt. Web pagina's laden snel, alle apps werken gewoon. Het lijkt wel alsof de telefoon bij 3G en wifi aan niet weet waar ie z'n data vandaan moet halen en dan maar niks doet.
Hebben meer mensen hier last van? Ik heb er nog niet veel over gelezen en ook niet gehoord dat Samsung aan een oplossing zou werken (ala het Nokia accu probleem) Of ligt het misschien aan het wifi bij mij thuis? Ik moet zeggen dat ik nog niet ergens anders geprobeerd heb. Ik heb thuis een Apple Airport extreme met de nieuwste firmware staan. Al mijn andere draadloze apparaten (wel allemaal Apple) werken feilloos op dit netwerk. Als mijn telefoon geen data kan ontvangen via Wifi, kan ik wel gewoon via mijn Macbook Air via wifi surfen, dus het is niet zo dat mijn netwerk eruit ligt.
Hebben meer mensen hier last van? Ik heb er nog niet veel over gelezen en ook niet gehoord dat Samsung aan een oplossing zou werken (ala het Nokia accu probleem) Of ligt het misschien aan het wifi bij mij thuis? Ik moet zeggen dat ik nog niet ergens anders geprobeerd heb. Ik heb thuis een Apple Airport extreme met de nieuwste firmware staan. Al mijn andere draadloze apparaten (wel allemaal Apple) werken feilloos op dit netwerk. Als mijn telefoon geen data kan ontvangen via Wifi, kan ik wel gewoon via mijn Macbook Air via wifi surfen, dus het is niet zo dat mijn netwerk eruit ligt.