Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Ik heb telkens een probleem met WhatsApp, als iemand een foto heeft verzonden en ik hem bekijk en terug naar de conversatie wil. Krijg ik gedurende het teruggaan een zwart scherm van ongeveer 30 seconden. En pas daarna zie ik de conversatie weer. Ik gebruik een Lumia 1520 met Windows 10 Mobile.

Heeft iemand anders dit ook?

[ Voor 8% gewijzigd door Berlinetta op 31-10-2016 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco8264
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:29
Berlinetta schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 15:50:
Ik heb telkens een probleem met WhatsApp, als iemand een foto heeft verzonden en ik hem bekijk en terug naar de conversatie wil. Krijg ik gedurende het teruggaan een zwart scherm van ongeveer 30 seconden. En pas daarna zie ik de conversatie weer.

Heeft iemand anders dit ook?
Ik heb hetzelfde probleem, al duurt het wel minder lang. Ook het opstarten en hervatten van de app duurt hier lang (tot 10 seconden). Ik gebruik een Lumia 640 met Windows 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:33

Punkrocker

Mostly harmless

remco8264 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 16:10:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, al duurt het wel minder lang. Ook het opstarten en hervatten van de app duurt hier lang (tot 10 seconden). Ik gebruik een Lumia 640 met Windows 10.
Ook hier een L640 met W10.
Bij mij duurt het max een seconde.

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-06 09:05
Nixo schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:22:
[...]

Ik heb al vanaf het begin dat ik zelf gemaakte filmpjes niet kan versturen (het lijkt niet gecomprimeerd te worden maar full size verzonden te worden)
Ik heb jullie beider probleem ook, ik heb een Lumia 735. Hoop dat het inderdaad verholpen wordt met een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-06 09:24
Ik heb sinds enkele dagen een probleem met whatsapp op mijn Lumia 735. De berichten komen pas binnen zodra ik de whatsapp app open op mijn telefoon?

Data op de achtergrond is toegestaan, batterij verbruik is toegestaan, restart reeds geprobeerd. Iemand nog opties?

Edit: nog een restart, enkele gesprekken verwijderd en het lijkt nu weer te werken 8)7 .
Toch bedankt hieronder!

[ Voor 18% gewijzigd door dewil1990 op 11-11-2016 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:00

GerCor

Zonder dallen geen pieken

1.WhatsApp een keer unpinnen?
2.WhatsApp een keer verwijderen?
3.Softreset?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06 10:57
Hebben jullie er ook 'last' van dat de Photos app op telefoon en op PC sinds de laatste update telkens een 'weekendoverzicht' maken, van de foto's die blijkbaar in de WhatsApp-backup op Onedrive komen? Iemand enig idee hoe je dat uit kan zetten, of iig de map met WhatsApp-media er voor kan uitzonderen? WhatsApp-foto's zijn nou juist vaak niet de foto's die ik nog eens in een mooi overzicht wil terugkijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Laatst online: 23:31
Ik heb de laatste dagen dat mijn mobiel erg snel leeg gaat. Als ik dan kijk bij de batterij en welke apps hem leegtreken staat er dat whatsapp hem voor 44% leeg trekt. Dat terwijl ik amper een appje heb gestuurd. Dat neemt niet weg dat ik nu nog maar 37% over heb voor de rest van de dag.

Weet iemand hier een oplossing voor?

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FXX
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-06 12:55

FXX

b2vjfvj75gjx7 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:54:
Meer mensen last van het feit (op een L950) dat als je twee regels (of meer) invoert in Whatsapp, dat de onderkant van de letters uit beeld vallen (in het invoer veld).

code:
1
2
Dit is een test
En jij bent quartz

De onderkant van de "j" en "q" valt buitenbeeld bij het invoeren, omdat het invoerveld deels achter het keyboard zit (sinds de update).
Is hier ondertussen al een oplossing voor? Blijft best vervelend typen zo..

@DG: qua geluiden kan je ook elk gesprek muten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
FXX schreef op maandag 14 november 2016 @ 18:44:
[...]

Is hier ondertussen al een oplossing voor? Blijft best vervelend typen zo..

@DG: qua geluiden kan je ook elk gesprek muten..
Niet echt - tenminste, ik mis nog steeds de helft van de onderste rij letters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-06 11:57
Het is idd lastig, maar je kan ook gewoon het toetsenbord even verplaatsen.
Al is dat ook niet echt een charmante oplossing natuurlijk.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FXX

FXX

Het toetsenbord verplaatsen is geen duurzame optie ben ik bang..

Gek genoeg scrolt het tekstvak wel gewoon genoeg mee bij het typen van een meerregelig sms-bericht. Is dit issue dan geheel aan WA te wijten, of zie ik wellicht iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

stevens20 schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:52:
Ik heb de laatste dagen dat mijn mobiel erg snel leeg gaat. Als ik dan kijk bij de batterij en welke apps hem leegtreken staat er dat whatsapp hem voor 44% leeg trekt. Dat terwijl ik amper een appje heb gestuurd. Dat neemt niet weg dat ik nu nog maar 37% over heb voor de rest van de dag.

Weet iemand hier een oplossing voor?
Ja hoor.

1. Zorg dat je een lader bij je hebt.
2. Verwijder WhatsApp.
3. Reset je telefoon eens een keer: Terug naar Fabrieksinstellingen.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-11-2022
GerCor schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 04:46:
[...]

Ja hoor.

2. Verwijder WhatsApp.
1. Tsja, ik denk niet dat hij een telefoon wil die de hele dag op de lader moet, grappig antwoord maar geen oplossing natuurlijk.
2. Zou hij Whatsapp niet willen gebruiken? Dus weer geen oplossing.
3. Kan een oplossing zijn. Maar waarom zou je bij een stabiel OS je telefoon moeten resetten? Laat Microsoft er eerst eens voor zorgen dat 10 qua stabiliteit op het niveau van 8.1 komt. Nu lijkt het soms wel of alle gebruikers testers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
GerCor schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 04:46:
[...]

Ja hoor.

2. Verwijder WhatsApp.
1: Dus maak van je mobiel een vaste telefoon? Niet echt handig he.
2: En dan zonder whatsApp? Ik heb maar weinig apps nodig maar deze is toch redelijk onmisbaar
3: Moet het gelijk zo rigoreus?

Ik heb nu al maar 82 procent over. Terwijl ik hem om 6:30u uit de lader heb gehaald.
Ik heb twee á drie appjes gestuurd en gekeken of de treinen op tijd rijden. Meer heb ik er tot nu toe niet mee gedaan.

Nu ben ik niet iemand die de telefoon veel nodig heeft daarom red ik het tot ik thuis ben maar ik kan OneNote niet meer als boodschappenlijstje gebruiken want dan haal ik het avondeten niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Kijk, stevens20. Het is heel simpel. Jouw telefoonaccu loopt snel leeg. Dan lijkt een lader mij persoonlijk erg handig. Dus, verwijder WhatsApp. Kijk aan het eind van de dag of jouw accu nog steeds zo snel is leeggelopen ZONDER WhatsApp. Is dat niet het geval, dan zet je WhatsApp er weer op.

Maar dan is een reset wel handig. Want kom je met jouw probleem bij Microsoft dan is het als volgt:

1. Probeer een softreset (geen resultaat)
2. Probeer een hardreset. (geen resultaat)
3. Probeer WDRT. (geen resultaat)
4. Stuur jouw telefoon in ter reparatie (Wel eerst even jouw telefoon resetten zodat al jouw persoonlijke gegevens van de telefoon verwijderd zijn.).

M.a.w. Je zult toch een keer moeten resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
GerCor schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:04:
'[...]

Known issues for Mobile
[...]
•We’re investigating a crash with the Camera app when going into your camera roll.
[...]
Enig idee of dit al zou moeten zijn opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Freakster86 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:45:
[...]

Enig idee of dit al zou moeten zijn opgelost?
Wat heeft dat met WhatsApp te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
GerCor schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:52:
[...]

Wat heeft dat met WhatsApp te maken?
Omdat het in dit topic stond vermeld? Ik dacht dat dit dus ook gerelateerd was aan Whatsapp. En gisteren probeerde ik via Whatsapp de camera een foto te versturen, maar...
  • De camera knop is bijna geheel verscholen achter de windows toets
  • De navigatiebalk vervolgens swipen zorgt voor een crash van de camera/whatsapp met een "hervatten" naar homescreen.
  • Wanneer ik de cameraknop weet te raken, lijkt er een foto te worden gemaakt maar, dan crasht de camera/whatsapp met een zwartscherm voor 10 seconden en vervolgens een "hervatten" naar homescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Freakster86 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:05:
[...]

Omdat het in dit topic stond vermeld? Ik dacht dat dit dus ook gerelateerd was aan Whatsapp. En gisteren probeerde ik via Whatsapp de camera een foto te versturen, maar...
  • De camera knop is bijna geheel verscholen achter de windows toets
  • De navigatiebalk vervolgens swipen zorgt voor een crash van de camera/whatsapp met een "hervatten" naar homescreen.
  • Wanneer ik de cameraknop weet te raken, lijkt er een foto te worden gemaakt maar, dan crasht de camera/whatsapp met een zwartscherm voor 10 seconden en vervolgens een "hervatten" naar homescreen.
En er rolt net een update binnen op mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 07:05

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Meer hier die sinds vanmorgen geen stabiele verbinding met WA-Web kunnen krijgen? Zodra m'n phone in standby staat, verliest WAW z'n verbinding. Af en toe heb ik er zo'n dag tussen zitten

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

NeFoRcE schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:26:
Meer hier die sinds vanmorgen geen stabiele verbinding met WA-Web kunnen krijgen? Zodra m'n phone in standby staat, verliest WAW z'n verbinding. Af en toe heb ik er zo'n dag tussen zitten
Yup, hier ook
Check nu op update en er is weer een nieuwe WA-Beta (misschien bugje in die van gister?)

[ Voor 12% gewijzigd door hjs op 23-11-2016 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Ben ik de enige waarbij Whats-App ineens op de achtergrond verdwijnt?
Dat wil zeggen dat ik aan het typen ben en ik ineens op mijn "bureaublad" ben. Ik heb hier al een tijdje last van en heb ook gekeken of ik te laag klik en de windows toets aanraak maar dat is niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:02

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Kun je terug met de back knop?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Laatst online: 20:22

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

NeFoRcE schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:26:
Dat niet alleen, krijg ook helemaal geen notificaties meer van WA te zien

Geheel tactloos? Nee hoor ik heb tweetakt en viertakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

BdK9001 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:24:
[...]

Dat niet alleen, krijg ook helemaal geen notificaties meer van WA te zien
Ik zie in mijn overzicht dat ik vandaag een update heb ontvangen van WhatsApp.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yxA2bZETz3DSsEdvN8CUlpDw/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

GerCor schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:41:
[...]

Ik zie in mijn overzicht dat ik vandaag een update heb ontvangen van WhatsApp.

[afbeelding]
Die had ik nog niet binnen, heb net maar ff alles laten updaten. En nu maar wachten tot iemand zich geroepen voelt me te appen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

BdK9001 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:51:
[...]

Die had ik nog niet binnen, heb net maar ff alles laten updaten. En nu maar wachten tot iemand zich geroepen voelt me te appen _O-
Je kunt ook zelf iemand een berichtje sturen: Koffie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

GerCor schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:07:
[...]

Je kunt ook zelf iemand een berichtje sturen: Koffie? :+
Haha, ik was al aan het wachten op antwoord van een paar mensen. Inmiddels wel antwoord, maar nog steeds geen notificaties :/

Hoewel deze situatie nog steeds beter is dan geluid krijgen bij meldingen die geen geluid horen te geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:36
stevens20 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:36:
Ben ik de enige waarbij Whats-App ineens op de achtergrond verdwijnt?
Dat wil zeggen dat ik aan het typen ben en ik ineens op mijn "bureaublad" ben. Ik heb hier al een tijdje last van en heb ook gekeken of ik te laag klik en de windows toets aanraak maar dat is niet het geval.
Dit! Dit heb ik ook.. ik denk elke keer ook maar dat ik mijn Windows toets aan raak, maar dat doe ik volgens mij niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Ja, dat kan gewoon. Voor de rest functioneert WA prima. Op soms een zwart scherm na maar dat ligt volgens mij aan het bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
rscheper schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:42:
[...]

Dit! Dit heb ik ook.. ik denk elke keer ook maar dat ik mijn Windows toets aan raak, maar dat doe ik volgens mij niet..
Herkenbaar, zowel in de Beta als de normale (die trouwens sinds vandaag allebei hetzelfde versienummer dragen :?

En ik heb sinds vandaag last van ontbrekende notificaties |:(

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

PinokkioTV schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:38:
[...]

Herkenbaar, zowel in de Beta als de normale (die trouwens sinds vandaag allebei hetzelfde versienummer dragen :?

En ik heb sinds vandaag last van ontbrekende notificaties |:(
De ontbrekende notificaties heb ik opgelost door de beta in te ruilen voor de gewone. Helaas is het nog steeds niet mogelijk om custom ringtones in te stellen... Nu moet ik óf whatssapp helemaal op stil zetten in de Windows instellingen, of accepteren dat ik het default notification sound hoor bij groepsberichten, ondanks dat ik geluid voor groepen uit heb in Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-06 13:34
Ik had voorheen altijd wat live tiles met whatsapp groepen. Kan dat niet meer? Heb beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Vandaag een update, naar 2.16.308

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Heb de laatste steeds vaker dat Whatsapp geen notificaties meer toont. Ook het verbinden met Whatsapp web gaat moeizaam. Wanneer ik Whatsapp open komen ineens allerlei berichten binnen en doet Whatsapp web het weer. Het vreemde is dat Whatsapp dit niet consequent doet.

Whatsapp is de enige app die deze kuren vertoont op mijn L950. Telegram, mail, sms, Xbox notificaties komen allemaal direct aan. Maar Whatsapp vertikt het, zeer irritant ;( :X

[ Voor 6% gewijzigd door Caayn op 05-12-2016 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daredha
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-06 07:09
Caayn schreef op maandag 5 december 2016 @ 23:02:
Heb de laatste steeds vaker dat Whatsapp geen notificaties meer toont. Ook het verbinden met Whatsapp web gaat moeizaam. Wanneer ik Whatsapp open komen ineens allerlei berichten binnen en doet Whatsapp web het weer. Het vreemde is dat Whatsapp dit niet consequent doet.

Whatsapp is de enige app die deze kuren vertoont op mijn L950. Telegram, mail, sms, Xbox notificaties komen allemaal direct aan. Maar Whatsapp vertikt het, zeer irritant ;( :X
Same here, L535 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Ook bij mij komen er helemaal geen meldingen van berichten binnen; doet Web Whatsapp het alleen als ik de app op mijn telefoon open en komen alle berichten pas binnen als ik de app open. Zeer, zeer irritant.
L640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

TweakTweet schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 23:16:
Ook bij mij komen er helemaal geen meldingen van berichten binnen; doet Web Whatsapp het alleen als ik de app op mijn telefoon open en komen alle berichten pas binnen als ik de app open. Zeer, zeer irritant.
L640
Geen problemen hier op mijn L640.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Punkrocker schreef op woensdag 7 december 2016 @ 08:10:
[...]

Geen problemen hier op mijn L640.
Ik sinds 'nu' ook niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-06 23:09
Komt er ooit nog een grote WA update met een W10M interface?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik denk het niet, zolang het grootste deel van de Whatsapp gebruikers Windows Phone 8.1 gebruikt. Dan zal Microsoft W10M eens moeten gaan uitrollen zonder dat daar de Upgrade Advisor voor nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Whatsapp wil nu bij mij helemaal niet meer starten (W10M, fast insider). Hij blijf op "loading..." hangen. Hij is gisteren geüpdatet.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-06 12:55
.oisyn schreef op woensdag 7 december 2016 @ 21:26:
Whatsapp wil nu bij mij helemaal niet meer starten (W10M, fast insider). Hij blijf op "loading..." hangen. Hij is gisteren geüpdatet.
Go back here. Het is niet anders...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Bedankt voor de vriendelijke tip, man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
.oisyn schreef op woensdag 7 december 2016 @ 23:10:
Bedankt voor de vriendelijke tip, man!
Graag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-06 13:39
Ik krijg ook niks meer binnen tot ik whatsapp open...
Het lijkt alsof ie de verbinding verliest, want als ik via web.whatsapp.com wil appen, klapt ie er ook steeds uit zodra mijn telefoon in standby gaat...
grmbl...
(@L950)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Stefan22 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:08:
Ik denk het niet, zolang het grootste deel van de Whatsapp gebruikers Windows Phone 8.1 gebruikt. Dan zal Microsoft W10M eens moeten gaan uitrollen zonder dat daar de Upgrade Advisor voor nodig is.
Zijn die gebruikers ooit wel eens geïnformeerd dat updaten naar WM 10 mogelijk is? Gezien het agressieve beleid dat ze voor PC/Laptop hadden ze hier nog iets kunnen winnen.

Maar het is ook jammer dat ze hele hordes hebben buiten gesloten, die zelfs telefoons hebben die het kwa spec's zat aan kunnen, zoals bijvoorbeeld de HTC one M8, maar ook "eigen" toestellen hebben ze laten barsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
shiptronic schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:41:
[...]

Zijn die gebruikers ooit wel eens geïnformeerd dat updaten naar WM 10 mogelijk is? Gezien het agressieve beleid dat ze voor PC/Laptop hadden ze hier nog iets kunnen winnen.

Maar het is ook jammer dat ze hele hordes hebben buiten gesloten, die zelfs telefoons hebben die het kwa spec's zat aan kunnen, zoals bijvoorbeeld de HTC one M8, maar ook "eigen" toestellen hebben ze laten barsten.
Ik ben geïnformeerd door Tweakers en door MS via Twitter, echt een melding op mijn telefoon dus verder niet. Maar heb mij er inmiddels bij neergelegd, dit is het nieuwe Microsoft. We don't give a fuck. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Nee ik doelde echt op MS, zo heb ik BV geen twitter, en verwacht ook niet dat veel van de gebruikers op Tweakers zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
Lukt het jullie nog om een backup te maken vanuit WhatsApp? Ik krijg een rode balk met "Couldn't complete backup". Ook na opnieuw opstarten en WiFi aan/uit etc.

[ Voor 16% gewijzigd door Apaat op 02-01-2017 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hherrie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-06 08:49
Lokale backup is gisteren nog gedaan. Backup naar OneDrive lukt bij mij ook niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Bij mij lukt het wel, maar de mogelijkheid voor back-up naar Onedrive stond bij mij uit. Hij doet vrij lang over "completing", maar het is wel gelukt (20mb)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-06 13:36

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Had ik gisteren ook, moest even opnieuw inloggen en toen werkte het wel weer.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hherrie
Even opnieuw het account selecteren loste bij mij het probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Whatsapp UI weer wat geupdate in nieuwe beta: https://mspoweruser.com/w...hat-stories-like-feature/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik heb nu iets leuks met Whatsapp. Alle foto's gemaakt met mijn toestel na de laatste jaarwisseling laat Whatsapp niet zien. Dus via WA naar mijn camera-album laat foto's zien gemaakt t/m 31-12-2016. Andere recente zaken, niet eigen foto's, komen wel tevoorschijn

Whatsapp verwijderen, toestel opnieuw opstarten, opnieuw installeren mag niet baten. Geen beta versie, de laatste final staat op het toestel.

Iemand enig idee wat te proberen (behalve een harde reset)? Opgelost.

[ Voor 8% gewijzigd door hardware-lover op 09-01-2017 21:17 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

hardware-lover schreef op maandag 9 januari 2017 @ 18:46:

Iemand enig idee wat te proberen (behalve een harde reset)? Opgelost.
Want? Hoe heb je het opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Apaat schreef op maandag 2 januari 2017 @ 15:35:
Lukt het jullie nog om een backup te maken vanuit WhatsApp? Ik krijg een rode balk met "Couldn't complete backup". Ook na opnieuw opstarten en WiFi aan/uit etc.
Mijn vriendin heeft er ook last van. Ze heeft nu een Lumia 930 waar ze naar is overstapt, maar we krijgen die backup maar niet gemaakt..
Ze gaat dus straks weg met 2 telefoons :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
Bij mij is het uiteindelijk gelukt door de backupfunctie uit te zetten en weer aan te zetten (back up to OneDrive > never). Wat je ook zou kunnen proberen is het revoken van de toegang van WhatsApp tot je OneDrive en het dan opnieuw instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hherrie
Bij mij was het nog simpeler om de backup naar OneDrive weer te 'activeren':
hherrie schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:29:
Even opnieuw het account selecteren loste bij mij het probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-06 10:32
Nooit naar gekeken, dus toch maar even proberen.
Lukt dus ook niet, zoals hierboven geopperd de OneDrive back-up uit gezet, hierna krijg ik die niet meer aan springt steeds weer terug naar nooit.
Daar onder de Microsoft naam en wachtwoord opnieuw ingevoerd en het werkt \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Heeft iemand hier videobellen al eens werkend gehad op zijn windows toestel?

Als ik het probeer op mijn W10M device (Lumia 950XL), krijg ik geen verbinding opgezet. Sterker nog, het OS denkt dat de call nog steeds aan de gang. Dit is bij zowel zelf bellen als gebeld worden.

Het dialen lijkt goed te gaan: als ik bel ziet de tegenpartij gewoon een binnenkomend gesprek en vice versa. De problemen beginnen als er wordt opgenomen. Whatsapp komt dan in een state terecht waarbij ik alleen zie met wie er gebeld wordt, maar verder is blijft scherm zwart. Dus ook geen knop om op te hangen e.d. Geluid werkt overigens wel. Het vervelende is dat deze call op de achtergrond actief blijft, dus als ik uit Whatsapp ga of deze handmatig afsluit, dan komt er zo'n balk bovenin het scherm terecht waarin staat dat er nog een call actief is. Als ik hierop druk opent hij Whatsapp weer. De enige manier om hier vanaf te komen is om mijn toestel te resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

.oisyn schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:23:

Als ik het probeer op mijn W10M device (Lumia 950XL), krijg ik geen verbinding opgezet. Sterker nog, het OS denkt dat de call nog steeds aan de gang. Dit is bij zowel zelf bellen als gebeld worden.

Het dialen lijkt goed te gaan: als ik bel ziet de tegenpartij gewoon een binnenkomend gesprek en vice versa. De problemen beginnen als er wordt opgenomen. Whatsapp komt dan in een state terecht waarbij ik alleen zie met wie er gebeld wordt, maar verder is blijft scherm zwart. Dus ook geen knop om op te hangen e.d. Geluid werkt overigens wel. Het vervelende is dat deze call op de achtergrond actief blijft, dus als ik uit Whatsapp ga of deze handmatig afsluit, dan komt er zo'n balk bovenin het scherm terecht waarin staat dat er nog een call actief is. Als ik hierop druk opent hij Whatsapp weer. De enige manier om hier vanaf te komen is om mijn toestel te resetten.
Er lijken wat issues te zijn met de laatste Production build 14393.693, dat is sinds vandaag gemeld in het 950 topic. Ik had tot vandaag nog niet die gemelde problemen maar na een voicemail afgeluisterd te hebben begonnen ze ook voor mij. Mogelijk wordt de werking van Whatsapp daar ook door beïnvloed?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-06 11:59

Ik heb het op 31 december voor het eerst gebruikt. Ik kreeg een video call van vrienden in Nieuw-Zeeland. Ik kon hun wel zien, maar zij mij niet. Camera was met geen mogelijkheid aan te krijgen. Grote teleurstelling natuurlijk -O- Dit op een L925 met WP8.1. Video call was afkomstig van een iPhone, weet niet precies welk type.

[ Voor 3% gewijzigd door Jerrythafast op 16-01-2017 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-05 16:02

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

jahako schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:01:
Nooit naar gekeken, dus toch maar even proberen.
Lukt dus ook niet, zoals hierboven geopperd de OneDrive back-up uit gezet, hierna krijg ik die niet meer aan springt steeds weer terug naar nooit.
Daar onder de Microsoft naam en wachtwoord opnieuw ingevoerd en het werkt \o/
Hoe kan je je Microsoft naam en wachtwoord invullen? Als ik op Account tap, dan geeft de box feedback dat ik er op heb gedrukt (hij hilight hem even), maar anders dan dat gebeurt er niets. Verwijderen van Whatsapp (wel restore vanaf de lokale backup) biedt ook geen soelaas.

edit:

Goh, na het verwijderen van Whatsapp, reboot, herinstallatie en een restore van lokale data lijkt de OneDrive backup het opeens wel weer te doen 8)7 Het is een wonderlijk product, laten we het daar op houden.

[ Voor 20% gewijzigd door the_shadow op 19-01-2017 14:56 ]

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-06 10:32
the_shadow schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:24:
[...]

Hoe kan je je Microsoft naam en wachtwoord invullen? Als ik op Account tap, dan geeft de box feedback dat ik er op heb gedrukt (hij hilight hem even), maar anders dan dat gebeurt er niets. Verwijderen van Whatsapp (wel restore vanaf de lokale backup) biedt ook geen soelaas.

edit:

Goh, na het verwijderen van Whatsapp, reboot, herinstallatie en een restore van lokale data lijkt de OneDrive backup het opeens wel weer te doen 8)7 Het is een wonderlijk product, laten we het daar op houden.
Wellicht overbodig, maar hier gaat ie,, Watsapp open, 3 puntjes, instellingen, chats en oproepen, backup maken, en daar moet dan als eerste staan backup maken.
Daaronder instellingen one drive, hier kan je kiezen "nooit handmatig etc"
Daaronder account en daaronder backup maken via "wifi etc"

De venstertjes zoals account enzo kan je gewoon aanklikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-05 16:02

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

jahako schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 19:46:
[...]

Wellicht overbodig, maar hier gaat ie,, Watsapp open, 3 puntjes, instellingen, chats en oproepen, backup maken, en daar moet dan als eerste staan backup maken.
Daaronder instellingen one drive, hier kan je kiezen "nooit handmatig etc"
Daaronder account en daaronder backup maken via "wifi etc"

De venstertjes zoals account enzo kan je gewoon aanklikken
Wat ik al zei, ik kan het venstertje wel aantikken, maar er gebeurt niets (wel feedback dat ik het aan heb geklikt, maar geen drop-down). Apart, maar het lijkt nu (spontaan) wel te werken.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FXX

FXX

Naar aanleiding van dit bericht maar aan de bèta versie: http://appraisin.com/arti...d-with-no-changelog-21746

Voornaamste ergernissen met de officiële versie zijn nu weg; een bericht typen met meer dan 1 regel is nu ook mogelijk zonder dat een j op een i lijkt (letterdelen verdwenen achter bovenkant toetsenbord). Ook is de opstartsnelheid nu gewoon vlot, en schakelen tussen contacten gaat ook sneller. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
Wat ziet Whatsapp er ineens strak uit! Check de update van vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02:36
Maar kan je ook alweer filmpjes kijken zonder dat ie crashed?

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjjl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-06 17:40
WA is goed bezig. Deze update zal ook wel nodig zijn voor hun komende 'status'-update. Nu alleen nog een betere layout qua favorieten. Vind dat niet bepaald passen bij de rest van de app, maar dat kan ook aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-06 14:52
Ik heb het idee dat WA nu ook wat sneller is geworden op mijn 640.

Update: Of de performance komt omdat ik gisteravond mijn WA eens opgeschoond heb... :?

[ Voor 40% gewijzigd door St00mwals op 09-02-2017 11:26 . Reden: Opschoning WA toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

Hmm, me no happy met de UI verandering. Heb het gevoel dat alle elementen net wat meer zwartruimte er omheen hebben gekregen, waardoor er net wat minder zichtbaar is op het scherm. Ook dat er nu met een wit balkje ipv gekleurde tekst aangegeven is op welk tabblad ik zit is jammer.

Maar goed, als de performance daadwerkelijk vooruit is gegaan is het een noodzakelijk kwaad. Heb zelf nog niks gemerkt van toegenomen snelheid, maar als dit het probleem oplost waarbij Whatsapp na 2 dagen geen reboot ineens vet traag wordt ben ik blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Zag net dat ik bericht had van iemand, maar het gesprek zelf stond niet bovenaan in wa.
Na de + en persoon zoeken kon ik het bericht pas lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hherrie
hjs schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 07:53:
Zag net dat ik bericht had van iemand, maar het gesprek zelf stond niet bovenaan in wa.
Dat had ik onlangs ook! Zomaar één keer gelukkig, dus het lijkt (bij mij althans) niet structureel te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

FreshM schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 23:01:
Wat ziet Whatsapp er ineens strak uit! Check de update van vanavond.
Beta of normale versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Normale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Ik heb vanmorgen al twee keer een 'raar' iets gehad:
Ik krijg een app binnen en vanuit het notificatiecentrum wil ik direct naar het bericht, het resultaat is dan het volgende:
WA bug

Met de 'terugtoets' een stap terug en de chat selecteren en daar is het nieuwe bericht wel.

Update: Net bijgewerkte productie versie.

[ Voor 5% gewijzigd door St00mwals op 09-02-2017 11:25 . Reden: Versie toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

St00mwals schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:24:
Ik heb vanmorgen al twee keer een 'raar' iets gehad:
Ik krijg een app binnen en vanuit het notificatiecentrum wil ik direct naar het bericht, het resultaat is dan het volgende:
[afbeelding]

Met de 'terugtoets' een stap terug en de chat selecteren en daar is het nieuwe bericht wel.

Update: Net bijgewerkte productie versie.
Dat zit nu dus ook al in de normale versie? Die bug heb ik ook in de Beta. Vervelend zeg! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0-overload
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-05 22:56

zer0-overload

ZX6R '95 > '06 > '07 ^_^

ik heb er (gelukkig) geen problemen mee op mn L950

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-06 13:34
NeFoRcE schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:28:
[...]

Dat zit nu dus ook al in de normale versie? Die bug heb ik ook in de Beta. Vervelend zeg! :/
Heb hem ook in beta, maar had het idee dat het aan een OS insider update lag. Niet onoverkomelijk, wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

zer0-overload schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:29:
[...]

ik heb er (gelukkig) geen problemen mee op mn L950
Ik ben er al achter wat het is. Mijn front-camera is kapot. Als ik switch naar mijn front-camera in de camera app dan krijg ik een foutmelding.

Het vervelende is, ik switchte vanuit de Whatsapp camera naar mijn front-camera, en dan hangt hij. Ik kan dus nu ook niet meer terugswitchen want nu gaat hij automatisch eerst naar de front-camera als ik de camera open vanuit Whatsapp }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Is de frontcam echt stuk of is het softwarematig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
hjs schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 07:53:
He hier net zo.
Alleen ik krijg die persoon ook niet in de chatlijst na wat heen weer hebben gechat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Heb wa maar eens schoon erop gezet, nog niet terug gezien. (staat toch niks belangrijks in ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Het gekke was dat ik vanavond ook juist was toegevoegd aan een collegiale groeps app.
En deze was ook verdwenen.
Het gekke was dat de beheerder mij ook niet meer kon toevoegen.
Dit naast de eerder vernoemde verschijnsel.

Hoe dan ook.
Ook ik had besloten om de zooi te verwijderen.
Om vervolgens een herinstallatie te doen.
Dit inclusief de backup.

En de hele rimram stond er weer op.
Inclusief de verdwenen groepsapp.
Nu nog afwachten of de nieuwe chats later ook in de correcte lijst worden neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Het valt mij nu ineens op dat je nu ook GIFjes kunt versturen oOo

Ga naar de smilies en dan onderaan een knopje GIF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

St00mwals schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 07:21:
Het valt mij nu ineens op dat je nu ook GIFjes kunt versturen oOo

Ga naar de smilies en dan onderaan een knopje GIF
Beta versie zeker?

Ik heb de optie nl niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Punkrocker schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 10:04:
[...]
Beta versie zeker?

Nee hoor, de gewone versie. Ik heb die optie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Punkrocker schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 10:04:
[...]

Beta versie zeker?

Nope, zowel WA als OS productie build, WA is 2.17.52
WA Gif

WA Gif 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Kun je handmatig een WA backup op OneDrive terugplaatsen? Of heb je daar geen enkele invloed op als gebruiker..?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

St00mwals schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:05:
[...]

Nope, zowel WA als OS productie build, WA is 2.17.52
[afbeelding]

[afbeelding]
Bummer.

Ik heb dezelfde versie 2.17.52.0
Maar ik heb dat balkje onderaan niet. Het pijltje met kruisje rechts (backspace) staat bij bij rechts naast de smiley opties.
Naast het vlaggetje...

Reboot van het toestel helpt niet.
Zou het toestelafhankelijk zijn? Hier een L640. Ik weet dat GerCor een L950 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Punkrocker schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:22:
[...]

Bummer.

Maar ik heb dat balkje onderaan niet. Het pijltje met kruisje rechts (backspace) staat bij bij rechts naast de smiley opties.
Naast het vlaggetje...

Zou het toestelafhankelijk zijn? Hier een L640. Ik weet dat GerCor een L950 heeft.
Ik heb ook een L950 en ik heb het ook zoals jij omschrijft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Wedden dat GerCor de Beta gebruikt?

http://www.windowscentral...zdncrdfwbt&token=76-ij917

[ Voor 88% gewijzigd door warhamstr op 10-02-2017 11:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St00mwals
Punkrocker schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:22:
[...]

Bummer.

Naast het vlaggetje...

Hier ook een L640. Moet wel toegeven dat ik hem op ENG heb staan ivm quiet hours.
Dan denk ik dat ik het kistje bier ga winnen, GerCor draait productie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

warhamstr schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:28:
Wedden dat GerCor de Beta gebruikt?
Als je mij met Ger bedoelt, dan wil ik wel met je wedden ja. :+

De productieversies van Microsoft zijn bijna net zo erg als Insiderversies. Waarom zou ik dan ergens een betaversie van willen hebben? (ja, of er moet geen productieversie zijn .... dan wel).
Gisteren een update van Mail en Agenda. Nou, mooi hoor. Live Tile van Agenda werkt niet meer. Ik word er zo moe van..... (werkt weer, hoefde alleen maar iets aan te passen en de agenda LT werkt weer). wat een brandhout werkt er tegenwoordig bij Microsoft.

Ik had Skype preview van mijn telefoon en PC verwijderd. Kreeg in Personen velen dubbel. Ik dacht .... toch eens even kijken of Personen bij Outlook.com nog steeds goed staan. Staat die Daniel Rubino van WindowsCentral er 32 keer in. 32 keer .....tsjongejonge. Dus, het ligt ook niet aan Skype preview. Of wel .... want in Outlook zit Skype geïntegreerd.

Ik heb het maar opgegeven. Outlook.com gebruik ik toch niet. :(

[ Voor 30% gewijzigd door GerCor op 10-02-2017 16:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warhamstr
Ok dan, hier de Beta draaien met 'GIF' knopje. Sorry Ger ;)

En om terug te komen op je brandhout opmerking; Ja ehm, wat gaan we er aan doen? Android toestelletje kopen? Vet veel teveel betalen voor een iOS device?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

warhamstr schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:44:
Ok dan, hier de Beta draaien met 'GIF' knopje. Sorry Ger ;)

En om terug te komen op je brandhout opmerking; Ja ehm, wat gaan we er aan doen? Android toestelletje kopen? Vet veel teveel betalen voor een iOS device?
Nou, ik zit er wel aan te denken om over te stappen naar Android, uiteindelijk. Ik word best wel agressief (haha) van de arrogante houding van Microsoft. Het interesseert ze geen moer meer, dat hele Windows 10 Mobile en steken dat ook niet onder stoelen of banken.

Aan de andere kant. Wat ik wil kunnen doen met een mobiele telefoon kan ik met W10M doen. En ik vind de 950, anders dan Microsoft zelf, een toptoestel. Het ding is al een paar keer uit mijn klauwen gevallen dat ik dacht: KUT, nu ben ik de LUL, Maar nee hoor. Niks aan de hand. Geen krasje te zien. En dat zonder enige vorm van bescherming zoals een hoesje o.i.d.

Pagina: 1 ... 54 ... 58 Laatste