Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:30
GerCor schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:53:
[...]

Nou, ik zit er wel aan te denken om over te stappen naar Android, uiteindelijk. Ik word best wel agressief (haha) van de arrogante houding van Microsoft. Het interesseert ze geen moer meer, dat hele Windows 10 Mobile en steken dat ook niet onder stoelen of banken.
Kan je dit onderbouwen? Ik zie, als leek, dat er nog updates komen en ook de Microsoft Apps krijgen nog regelmatig een update.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:00

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Ja, die krijgen updates.

Daar staat tegenover:

- Marktaandeel wederom fors lager
- Sloop alles uit W10M wat je door derden kunt laten doen
- Geen nieuwe toestellen ..... 'we zijn heel benieuwd wat OEMS gaan doen'.
- Reparaties uitbesteed aan B2X. 'Uw toestel is kapot? Hebben we niks mee te maken'.
- Geen developer meer te vinden. Verdienmodel is nagenoeg NUL dan wel negatief.
- U wilt Cortana? Nee, kom op zeg .... het is America First, America First. (Nog voordat Trump dat zei)

Dus zeg het maar: regelmatig updates...... nou geweldig nieuws hoor.

[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 10-02-2017 12:39 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Om een lullig voorbeeld te noemen , de FM -radio, waarom moest die verdwijnen? Was geen UWP? Nou Microsoft, laat dan even zien dat je een software techneut bent, en laat even zelf zien hoe het moet. En die derden? breek me de bek niet open, waarom moeten de meest simple app's allemaal toegang hebben tot mijn adresboek terwijl dat geen toegevoegde waarde heeft in heel de app :) ik zie het allen maar als ongeoorloofd data minen, en dat was nu een van de redenen om WM ipv Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ja, of GroupMe. Op zich een mooie app. Ook van Microsoft want onderdeel van Skype. Bestaat toch al best een tijd. Mijn vriendin maakt een agenda-afspraak. Ik kan geen agenda kiezen en GroupMe kiest altijd de verkeerde agenda, die van Exchange. Exchange, van ons bedrijf .... op geen enkele manier gekoppeld aan GroupMe. M.a.w. zinloze functie, niet bruikbaar. Zegt GroupMe: 'het is een app in ontwikkeling maar bedankt dat je GroupMe gebruikt'. En dat was het. Niet: 'oeps, goed dat je dat meldt, we gaan er direct mee aan de slag'.

Maar ook: muziek herkennen.... gebruik je Shazam toch? Uh ... nee, ik wil geen Shazam.... dus .....

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

En ik maar denken dat ik in het Whatsapp topic zit, oh wacht... :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richdb
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-11-2022
Helaas moet ik je gelijk geven GerCor, bij elke update 'breekt' er wel weer wat. Dat van contactpersonen meerdere keren (ook al pas je het aan) is heeeeeeel irritant.
Maar qua uiterlijk (vooral met kleinere zoomfactor) blijft WM10 heel strak. Kan geen IOS of Andoid tegenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

hardware-lover schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:33:
En ik maar denken dat ik in het Whatsapp topic zit, oh wacht... :+
Je moet groots denken hardware-lover. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-06 11:57
GerCor schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:36:
Ja, die krijgen updates.

Daar staat tegenover:

- Marktaandeel wederom fors lager
- Sloop alles uit W10M wat je door derden kunt laten doen
- Geen nieuwe toestellen ..... 'we zijn heel benieuwd wat OEMS gaan doen'.
- Reparaties uitbesteed aan B2X. 'Uw toestel is kapot? Hebben we niks mee te maken'.
- Geen developer meer te vinden. Verdienmodel is nagenoeg NUL dan wel negatief.
- U wilt Cortana? Nee, kom op zeg .... het is America First, America First. (Nog voordat Trump dat zei)

Dus zeg het maar: regelmatig updates...... nou geweldig nieuws hoor.
Heb je je medicatie nog niet gehad?

Maar je hebt wel gelijk.
Het is de laatste tijd wel de verkeerde kant op gegaan.
Maar daar zal " soon " wel verandering inkomen......ooit.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:02

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Amadeus1966 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:34:
Is de frontcam echt stuk of is het softwarematig?
Ik denk dat er iets stuk is. Ik ben teruggegaan van een insider build naar de release build (dus dat is een complete firmware reset) en had het probleem op beide installs.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

GerCor schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:38:
[...]
Je moet groots denken hardware-lover. :9
Ik wel, maar Microsoft niet voor mobiel? Nee nou wordt ie mooi...

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

GerCor schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:53:
[...]

Nou, ik zit er wel aan te denken om over te stappen naar Android, uiteindelijk. Ik word best wel agressief (haha) van de arrogante houding van Microsoft. Het interesseert ze geen moer meer, dat hele Windows 10 Mobile en steken dat ook niet onder stoelen of banken.
Ah kijk eens aan, de MS-verdediger pür sang is ook eindelijk om :+

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
Amadeus1966 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:45:
[...]
Maar daar zal " soon " wel verandering inkomen......ooit.
Geloof je het zelf? Laat ik het zo zeggen, ik vind WM10 nog steeds een soort van Beta versie, en dat moet toch niet mogen?
Alleen zit ik met mijn 930 een beetje vast tussen 8 en 10. Bepaalde software die ik gebruik (bijv Fitbit en Instagram) zijn er alleen voor 10. Twitter is de 10 versie stukken beter dan 8. * is veel stabieler en energie zuinig dan 10. En zo blijf je bezig :?

Oh ja, WA is niet over naar het 10 ontwikkelplatform en dus is de versie op beide te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

.oisyn schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:53:
[...]
Ah kijk eens aan, de MS-verdediger pür sang is ook eindelijk om :+
Gedwongen door de wanprestaties van Microsoft. Het is niet mijn vrijwillige keuze. En ik heb niet, zoals hardware-lover, een reserve Lumia op de plank liggen. Bewust niet (kan er natuurlijk zo eentje kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

GerCor schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:02:
[...]

Gedwongen door de wanprestaties van Microsoft.
Ik ben het helemaal met je eens hoor :). Ik herinner me alleen een discussie tussen ons van ongeveer een jaar geleden waarin ik precies hetzelde riep als jij nu en jij dat onder de tafel veegde ;).

Er is voor mij nog 1 kans waarbij mijn volgende toestel nog steeds een MS toestel is, en dat is als hij gewoon win32 apps (lokaal) kan runnen. Een "Surface Phone" dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

.oisyn schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:05:
[...]
Ik ben het helemaal met je eens hoor :). Ik herinner me alleen een discussie tussen ons van ongeveer een jaar geleden waarin ik precies hetzelde riep als jij nu en jij dat onder de tafel veegde ;).
Dat was een jaar geleden dan vast terecht van mij. :P
Er is voor mij nog 1 kans waarbij mijn volgende toestel nog steeds een MS toestel is, en dat is als hij gewoon win32 apps (lokaal) kan runnen. Een "Surface Phone" dus.
Ja, persoonlijk boeit mij dat niks, die win32 apps.

Voor mij is belangrijk, gerangschikt:

1. geen advertenties (heb ik echt een grenzeloze bloedhekel aan)
2. UI (W10M echt prachtig)
3. OS (tis niet zo dat Android en iOS het 'niet doen')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
richdb schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:01:
[...]

Geloof je het zelf? Laat ik het zo zeggen, ik vind WM10 nog steeds een soort van Beta versie, en dat moet toch niet mogen?
Alleen zit ik met mijn 930 een beetje vast tussen 8 en 10. Bepaalde software die ik gebruik (bijv Fitbit en Instagram) zijn er alleen voor 10. Twitter is de 10 versie stukken beter dan 8. * is veel stabieler en energie zuinig dan 10. En zo blijf je bezig :?

Oh ja, WA is niet over naar het 10 ontwikkelplatform en dus is de versie op beide te gebruiken.
Soon en ooit ......dat heet sarcasme 😉
Ik heb er wel vertrouwen in dat het goedkomt.
Maar niet voor de doorsnee thuisgebruikers.
Ze hebben zelf verklaard dat ze zich op de zakelijke markt willen richten.

Tja ook weinig keus.
De apps die uitkomen zijn vaak zo niet altijd geënt op Android en Ios.
En de doorsnee sterveling wil wel alle apjes kunnen draaien van GTST tot Utopia, van Pokemon tot weet ik veel wat.
Dus ja, die mensen kiezen natuurlijk hetgeen wat voor hun werkt en dat zal geen windows zijn.
Ondanks dat het een geweldig platform is.

Maar ja een ketting is zo sterk als de zwakste schakel en in dit geval is dat dus de aanwezige apps in de Windowsstore.

Al mis ik zelf persoonlijk niets.....nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:22

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Ik mis op zich niets qua apps, maar sommige apps hebben wel beduidend minder functies dan hun iOS/Android tegenhangers, zoals bijvoorbeeld Spotify die op WM geen Spotify Connect ondersteunt :(

Voorlopig blijf ik - mogelijk ijdel - hopen dat MS en 3rd parties er toch weer een beetje brood in gaan zien, want de UI is om te smullen en op het moment dat het werkt werkt het ook heerlijk (ik heb het geluk dat ik erg weinig problemen heb gehad met WM10, alleen geen 5Ghz wifi, maar dat is een hardware probleem)

Geheel tactloos? Nee hoor ik heb tweetakt en viertakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
Amadeus1966 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:49:
[...]

Al mis ik zelf persoonlijk niets.....nog niet.
Ik mis toch wel een paar apps. Kan gelukkig bij de meeste ook via de website, maar werkt dan niet zo fijn.

Maar grootste punt vind ik toch dat 8 gewoon veel beter draait op mijn 930, alleen is 8 ook
al een dood platform voor de meeste apps (worden niet geupdate, of oude versie)

En 10 is gewoon niet uit ontwikkeld, en verwacht ik toch voor 99% wel als een gebruiker.
Elke update van een app is het maar afwachten of er weer niet iets wordt 'gebroken'.

En zo gaat het al een paar maand ... helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Zo'n review als vanmorgen van budget Android phones brengt me ook wel aan het twijfelen ;)

Maar heb afspraak met mezelf dat ik minstens een jaar met een foon moet doen :+

[ Voor 31% gewijzigd door hjs op 10-02-2017 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowiesjie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-03 12:06
Sinds de laatste update 2.17.70.0 merk ik dat whatsapp op de achtergrond heel vaak wordt afgesloten. Waar ik voorheen steevast resuming zag, zie ik nu steeds loading. Draai production op een 650 en verder geen andere zware apps erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:46
St00mwals schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 07:21:
Het valt mij nu ineens op dat je nu ook GIFjes kunt versturen oOo

Ga naar de smilies en dan onderaan een knopje GIF
Raar is dat, ik heb dat niet op mijn 930, mijn vriendin wel op haar 820. Snap er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Arjantje72 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 09:14:
[...]

Raar is dat, ik heb dat niet op mijn 930, mijn vriendin wel op haar 820. Snap er niks van.
Als mijn vriendin een gif knopje had dan zou ik met één oog open slapen.

Heb je wel dezelfde versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Nu je het zegt, ik heb die optie ook niet. Was me nog niet opgevallen omdat ik normaal meestal Whatsapp Web gebruik, en daar is die optie er wel ;)

Versie 2.17.70.0 laatste update 16-2-2017

Whatsapp Web, versie 0.2.3572 , die weer als nare eigenschap heeft dat de taakbalk niet tevoorschijn komt als je met je muis onder in het scherm gaat staan (meer app's die er last van hebben , meeste gaat goed)

Net familie op bezoek gehad, dus even de verschillen kunnen zien, die zitten op dezelfde versie, en hebben dus wel de GIF optie, er komt dus een balk onder in beeld met 2 opties, een gezichtje voor de smiley's en daarnaast een GIF waar uit je kan kiezen. De mijne gaat direkt naar ale smiley's

enige verschil, zij hebben 650 en 950(XL) , de mijne is een 735. Maar dat zou toch eigenlijk niet uit moeten maken, in skype kan ik al heel lang GIFjes versturen.

[ Voor 77% gewijzigd door shiptronic op 19-02-2017 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-08-2024

mswp

Wie Niet?

Hoe verwijderen jullie altijd alle berichtjes? Of laten jullie ze ook altijd lekker staan? Ik wel tenminste, maar ik wil eens gaan kijken of whatsapp sneller is als ik het zo af en toe eens leeg maak. Ik heb alleen geen zin om elke chat elke keer met de hand te gaan verwijderen.

😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

mswp schreef op zondag 19 februari 2017 @ 22:18:
Hoe verwijderen jullie altijd alle berichtjes? Of laten jullie ze ook altijd lekker staan? Ik wel tenminste, maar ik wil eens gaan kijken of whatsapp sneller is als ik het zo af en toe eens leeg maak. Ik heb alleen geen zin om elke chat elke keer met de hand te gaan verwijderen.
Uninstallen en bij opnieuw installeren niet de backup terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
mswp schreef op zondag 19 februari 2017 @ 22:18:
Als je je berichten alsnog wilt bewaren dan kan je altijd nog even een backup draaien.
Mocht het tegenvallen en je wilt alsnog na die tijd de backup terug.
Dan herinstalleer je hem gewoon weer en dan met de backup.

Ik bewaar van een paar contacten de berichten ( letterlijk van een aantal jaar ), voor de rest gaat alles de digitale kliko in.

Mijn ervaring is dat het er niet langzamer op wordt.
Als je de app opstart dan laat hij niet alle berichten.
Deze worden volgens mij pas geladen zodra je gaat scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:28
Niet helemaal, je kan het ook zien als je goed kijkt. De chats worden op het startscherm getoond, maar met mobiele nummer. Een fractie van een seconde later worden de contacten erbij gezocht en getoond. Als je een chat opent laat die inderdaad maar een stuk of 20 zien. Ik vermoed dat daar wel op de achtergrond pas later de overige berichten inlaad. Voor de chats ben ik er 99,99% zeker van dat die ze allemaal 'inlaad'. Het aantal berichten in de chats maakt voor dat scherm niet uit. Maar zoals met alle databases (sqlite hier?) is het natuurlijk wel dat met meer informatie alles wat langzamer wordt. Die database moet namelijk ook het ram in geladen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp

mswp

Wie Niet?

Amadeus1966 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 00:06:
[...]

Als je je berichten alsnog wilt bewaren dan kan je altijd nog even een backup draaien.
Mocht het tegenvallen en je wilt alsnog na die tijd de backup terug.
Dan herinstalleer je hem gewoon weer en dan met de backup.

Ik bewaar van een paar contacten de berichten ( letterlijk van een aantal jaar ), voor de rest gaat alles de digitale kliko in.

Mijn ervaring is dat het er niet langzamer op wordt.
Als je de app opstart dan laat hij niet alle berichten.
Deze worden volgens mij pas geladen zodra je gaat scrollen.
hjs schreef op zondag 19 februari 2017 @ 22:32:
[...]

Uninstallen en bij opnieuw installeren niet de backup terug zetten.
Jammer dat dit de enigste optie is voor alles verwijderen. Ik ben net toch maar alle chats handmatig gaan verwijderen en sommige toch nog maar gehouden.
Caelorum schreef op maandag 20 februari 2017 @ 06:59:
Niet helemaal, je kan het ook zien als je goed kijkt. De chats worden op het startscherm getoond, maar met mobiele nummer. Een fractie van een seconde later worden de contacten erbij gezocht en getoond. Als je een chat opent laat die inderdaad maar een stuk of 20 zien. Ik vermoed dat daar wel op de achtergrond pas later de overige berichten inlaad. Voor de chats ben ik er 99,99% zeker van dat die ze allemaal 'inlaad'. Het aantal berichten in de chats maakt voor dat scherm niet uit. Maar zoals met alle databases (sqlite hier?) is het natuurlijk wel dat met meer informatie alles wat langzamer wordt. Die database moet namelijk ook het ram in geladen worden.
Zo op het eerste oog lijkt het sneller, maar misschien zit het tussen me oren? Ik ga het in de gaten houden.

😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:21
mswp schreef op maandag 20 februari 2017 @ 07:45:
[...]

[...]

Jammer dat dit de enigste optie is voor alles verwijderen. Ik ben net toch maar alle chats handmatig gaan verwijderen en sommige toch nog maar gehouden.
[...]

Zo op het eerste oog lijkt het sneller, maar misschien zit het tussen me oren? Ik ga het in de gaten houden.
Als je alle keren dat whatsapp na een update "op het oog sneller" bij elkaar optelt dan zou die al een stuk vlotter moeten werken als dat het nu doet ;).

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

Ik weet niet wat ze bij Whatsapp aan het doen zijn, maar sinds vanmiddag 3 uur is mijn tabje "favourites" in eens veranderd in "status". Blijkbaar is het de bedoeling om daar een soort van Snapchat achtig ding te creeeren...

Ik vraag me twee dingen af:

1. Hoe kan het dat dit ineens is veranderd terwijl Whatsapp voor het laatst op zaterdag is geupdatet (alleen updates via wifi, en die staat altijd uit)
2. WAAAAARRRRROOOMMMMMMMM zou iemand dit willen. Als ik als een 12-jarige wil snapchatten neem ik wel snapchat.

Bij m'n vriendin d'r android toestel is het tabblad contacten er nog wel, maar is bij iedereeen de 'oude stijl' status weg.

/me BdK9001 gaat Whatsapp acher zich laten als dit zo doorgaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Een feature kan in een eerdere update zitten en pas geactiveerd worden na een bepaald tijdstip of signaal van de WA-servers. Dat ging met de blauwevinkjesupdate ook zo.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Laatst online: 14:52
BdK9001 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:19:
Ik weet niet wat ze bij Whatsapp aan het doen zijn, maar sinds vanmiddag 3 uur is mijn tabje "favourites" in eens veranderd in "status". Blijkbaar is het de bedoeling om daar een soort van Snapchat achtig ding te creeeren...

Ik vraag me twee dingen af:

1. Hoe kan het dat dit ineens is veranderd terwijl Whatsapp voor het laatst op zaterdag is geupdatet (alleen updates via wifi, en die staat altijd uit)
2. WAAAAARRRRROOOMMMMMMMM zou iemand dit willen. Als ik als een 12-jarige wil snapchatten neem ik wel snapchat.

Bij m'n vriendin d'r android toestel is het tabblad contacten er nog wel, maar is bij iedereeen de 'oude stijl' status weg.

/me BdK9001 gaat Whatsapp acher zich laten als dit zo doorgaat
WTF!!!!

Nog 17 weken afstuderen en dan kunnen er veel WA-groepen de deur uit en is het :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
en onder privacy>> status is de optie niemand niet beschikbaar, Jammer dan. gaat deze er ook af, gaan we lekker met Skype verder ;)

[edit] hier meer info : https://mspoweruser.com/w...y-competitor-rolling-now/

[ Voor 31% gewijzigd door shiptronic op 20-02-2017 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik zal wel heel veel missen maar je bent toch niet verplicht de feature te gebruiken :?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
We zouden hem 'pas' vanaf vrijdag moeten hebben:

nieuws: WhatsApp krijgt update die gebruikersstatus in beelden kan weergeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Het t.net-artikel verwijst naar de bekendmaking waar wordt gezegd dat de gefaseerde uitrol vandaag begint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

kenneth schreef op maandag 20 februari 2017 @ 20:00:
Ik zal wel heel veel missen maar je bent toch niet verplicht de feature te gebruiken :?
Ik was niet van plan het te gebruiken, maar het zit nu op de plek van een feature die ik veel gebruikte
shiptronic schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:59:
en onder privacy>> status is de optie niemand niet beschikbaar, Jammer dan. gaat deze er ook af, gaan we lekker met Skype verder ;)

[edit] hier meer info : https://mspoweruser.com/w...y-competitor-rolling-now/
Je kunt wel bij privacy kiezen dat alleen bepaalde contacten het kunnen zien, als je daar dan niemand selecteert heb je het zelfde effect. Dat heb ik iig gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

BdK9001 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:19:

Chats >> vergrootglas >> Contacten...... Dus, doe maar rustig. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richdb
Heerlijk hoe WA zich met nutteloze opties zelf kapot maakt. Niemand zit te wachten op deze Facebook 2.0. De volgende optie zal wel 'delen met Facebook zijn'. Maar ach dan kan je bij je opties nog de privacy instellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-06 13:34
Nutteloze opties niet gebruiken is ook een optie hoor. Ik vind het ook overbodig, zal het ook niet gaan gebruiken, maar snap dat ze door willen gaan, en niet stil willen blijven staan. Want dat is zeker achteruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

SnapChat wil naar de beurs en 23 miljard ophalen. Dus ja, waarom bouwt WhatsApp die functies van SnapChat in? Lijkt mij niet moeilijk.....

Ik ken SnapChat overigens niet. Mijn dochter heeft het op haar aaiphone maar als ik vraag: hoe werkt dat? Dan wil ze mij dat niet eens uitleggen. Ach ja 17 hè.....dwars geboren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
Omdat ze ook naar de beurs willen? WA is al van Facebook ... dus snap die beurs optie niet .. maar goed.
Laat ik zeggen dat met de nieuwe WA functie je nu ook weet hoe Snapchat ongeveer werk :)

Daarom ook nutteloze WA functie waar geen gebruiker op zit te wachten. Facebook herhaald blijkbaar hetzelfde kunstje wat ze eerder bij Instagram deden. Zeg maar deze nutteloze functie inbouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

richdb schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:57:
Omdat ze ook naar de beurs willen?
Nee, omdat men blijkbaar bereid is 23 miljard voor die functies te betalen. Kijk, jij en nog een paar kunnen het wel een nutteloze functie vinden maar die functies zijn op de beurs 23 miljard waard, blijkbaar.

Maar goed, dat is de beurs. Kan me altijd nog het nieuwe fonds fried air herinneren. Waren beleggers ook bereid 14 miljoen voor te betalen...

En euh, een bedrijf maakt een product om geld te verdienen, niet om jou en mij een plezier te doen.

Kijk, linksom of rechtsom, het is bij sommigen nooit goed. Microsoft sloopt van alles UIT Windows 10 Mobile. En dat is niet goed. WhatsApp voegt juist functies TOE en ook dat is niet goed.

Het zal allemaal wel.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• St00mwals
GerCor schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:46:
[...]
Ach ja 17 hè.....dwars geboren.
Precies d'r vader dus :+

[ Voor 9% gewijzigd door St00mwals op 21-02-2017 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
Facebook is nog steeds pissig dat ze Snapchat nu hebben kunnen kopen. Dus bouwen ze eerst deze 'nutteloze' functie in Instagram (daar kan ik het nog wel een beetje begrijpen want de basis van Instagram zijn foto's) en nu dus in WA. Reden: zoveel mogelijk Snapchat gebruikers binnen slepen. Ken jij 1 gebruiker die hierom heeft gevraagd? Ikke niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Tja wat je er dwars in stopt >:)

[ Voor 3% gewijzigd door shiptronic op 21-02-2017 11:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

richdb schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:19:
Facebook is nog steeds pissig dat ze Snapchat nu hebben kunnen kopen. Dus bouwen ze eerst deze 'nutteloze' functie in Instagram (daar kan ik het nog wel een beetje begrijpen want de basis van Instagram zijn foto's) en nu dus in WA. Reden: zoveel mogelijk Snapchat gebruikers binnen slepen. Ken jij 1 gebruiker die hierom heeft gevraagd? Ikke niet.
Ken jij één gebruiker die heeft gevraagd 'muziek herkennen' en FM-radio enz uit Windows 10 Mobile te slopen? Het gaat ook niet om wie jij kent die deze functie niet wil, het gaat er om wat WhatsApp wil. Het is hun bedrijf. De reden zal wellicht zijn om een einde aan SnapChat te maken .... zo gaan die dingen. Eten of gegeten worden. En dit lijkt mij voor FB een stuk goedkoper dan SnapChat kopen.

[ Voor 11% gewijzigd door GerCor op 21-02-2017 11:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shiptronic
Wat betreft de FM-radio :( ik hoop dat dit er door komt : nieuws: Voorzitter VS-telecomwaakhond: activeer fm-radio-ontvangers in smartp...

Tja de enige functie die ik zie dat mijn nichtjes graag zouden zien, is snapchat op hun W10M, maar niet om de status melding, ze willen alleen maar die gekke koppen van een fotoe kunnen maken. Maar na een maand op W10M willen ze beiden niet meer terug naar Android :)

[ Voor 27% gewijzigd door shiptronic op 21-02-2017 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
Snapchat eigenaar heeft bloedhekel aan Microsoft ... dus dat gaat hem nooit worden. Helaas voor je nichtjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

686932

Aah! Ik krijg "snapchats" van onbekende mensen binnen en vervolgens kan ik ze niet openen. Mag ik m'n Favorieten tab terug in plaats van dit. }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richdb
Gewoon met zijn allen geen gebruik maken van WA. Dat zal ze leren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

richdb schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 20:24:
Gewoon met zijn allen geen gebruik maken van WA. Dat zal ze leren ...
Ben de enkeling die er al gebruik van maakt al aan het dempen.
Zo'n bolletje bij de status trekt toch de aandacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
shiptronic schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:45:
Wat betreft de FM-radio :( ik hoop dat dit er door komt : nieuws: Voorzitter VS-telecomwaakhond: activeer fm-radio-ontvangers in smartp...

Tja de enige functie die ik zie dat mijn nichtjes graag zouden zien, is snapchat op hun W10M, maar niet om de status melding, ze willen alleen maar die gekke koppen van een fotoe kunnen maken. Maar na een maand op W10M willen ze beiden niet meer terug naar Android :)
Die FM radio kan je heel makkelijk zelf activeren weer in de lumia 950 en een third party app gebruiken (http://www.windowsphonearea.com/activate-fm-radio-lumia-950/)

Voor andere lumia's hoef je alleen maar een third party app te gebruiken zoals FM radio .

Snapchat heeft denk ik iets meer dan een jaar geleden een third party app van hun op het windows mobile platform de nek omgedraaid. Verwacht dus niet teveel van snapchat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
hjs schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 20:25:
[...]

Ben de enkeling die er al gebruik van maakt al aan het dempen.
Zo'n bolletje bij de status trekt toch de aandacht :+
Ik irriteer me echt aan die nieuwe optie. WA was al niet mijn favoriet, maar helaas iedereen gebruikt het. Maar denk nu toch echt van dit is de druppel. Een echt nutteloze irritante optie. Als niemand overstapt op iets anders gewoon weer terug naar good old mail of sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

richdb schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 20:44:
[...]
Ik irriteer me echt aan die nieuwe optie. WA was al niet mijn favoriet, maar helaas iedereen gebruikt het. Maar denk nu toch echt van dit is de druppel. Een echt nutteloze irritante optie. Als niemand overstapt op iets anders gewoon weer terug naar good old mail of sms.
Het is nu wel een keer duidelijk wat je er van vindt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
GerCor schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:29:
[...]

De meeste zo niet alle die dat geroepen hebben zijn na verloop van tijd allemaal weer terug op whatsapp.

Moet wel zeggen, ben niet blij met deze ontwikkeling.
Niet dat het kan of zo.
Het is immers je eigen keus als je die optie gebruikt ja of de nee.
Maar hij is wel heel prominent aanwezig.

Daarnaast had ik liever naast deze versie een "light" versie gezien.
Waar gewoon de basis functionaliteit in zit zoals tekst en foto's.

Sommige gebruikers klagen over traagheid of over niet doorkomen van notificaties.
Door dit soort opties toe te voegen wordt de app alleen maar logger en veeleisender voor wat systeembronnen betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
GerCor schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:29:
[...]

Mooi toch 😉. Trouwens de 930 draait momenteel als een zonnetje met 10, wel weer rare 'ik update niet' in de agenda tile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
Amadeus1966 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:21:
[...]

De meeste zo niet alle die dat geroepen hebben zijn na verloop van tijd allemaal weer terug op whatsapp.

Moet wel zeggen, ben niet blij met deze ontwikkeling.
Niet dat het kan of zo.
Het is immers je eigen keus als je die optie gebruikt ja of de nee.
Maar hij is wel heel prominent aanwezig.

Daarnaast had ik liever naast deze versie een "light" versie gezien.
Waar gewoon de basis functionaliteit in zit zoals tekst en foto's.

Sommige gebruikers klagen over traagheid of over niet doorkomen van notificaties.
Door dit soort opties toe te voegen wordt de app alleen maar logger en veeleisender voor wat systeembronnen betreft.
Dat komt omdat WA nu eenmaal veel gebruikt wordt in Nederland, en ze je glazig aankijken als je het niet wilt gebruiken. En niet in een groep zitten geeft weer problemen omdat ze je dan toch niet mailen of sms'en of wat dan ook.
Dus WA is een soort 'gedwongen' app die zich hopelijk zelf om zeep gaat helpen (iets met Facebook enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Inderdaad.
Suikerberg heeft het handig bekeken door wa over te nemen.
En als hij niet telkens op de neus getikt werd dan zat het nu inmiddels bomvol reclames

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

richdb schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:24:
[...]
Dat komt omdat WA nu eenmaal veel gebruikt wordt in Nederland, en ze je glazig aankijken als je het niet wilt gebruiken. En niet in een groep zitten geeft weer problemen omdat ze je dan toch niet mailen of sms'en of wat dan ook.
Dus WA is een soort 'gedwongen' app die zich hopelijk zelf om zeep gaat helpen (iets met Facebook enzo)
M.a.w., jij bezwijkt onder de sociale druk? Daar heb ik nou echt helemaal geen last van. Ik zat ook in 2 groepen samen met iemand die het erg leuk vindt een bepaalde categorie 'plaatjes' op te sturen. Daar ben ik uitgestapt. Kreeg ik te horen: 'zo is hij nou eenmaal, je kent hem toch. Doe niet zo moeilijk?'. Ja, ik ken hem ja en ik wil die troep van hem niet op mijn telefoon. Dus, in gewoon Nederlands: Oprotten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Nou Ger, sociale druk hoeft niet.
Die druk kan ook van elders komen.
Werkgevers die steeds meer en meer gebruik maken van whatsapp.
Familiegebeurtenissen, verenigingen enz. enz.

Je kan er altijd voor kiezen natuurlijk.
Maar dan moet je niet gaan mopperen wanneer je eens een keer iets mist of dat je het gevoel krijgt dat ze je vergeten zijn.

Je kan WA ook geïnstalleerd hebben zonder serieus actief gebruik er van te maken, just in case ( lekker he, die verengelsing, koren op je molen ) mochten ze je belangrijk genoeg achten om iets mee te delen dan krijg je ze als nog binnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Amadeus1966 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:59:
Nou Ger, sociale druk hoeft niet.
Die druk kan ook van elders komen.
Werkgevers die steeds meer en meer gebruik maken van whatsapp.
Familiegebeurtenissen, verenigingen enz. enz.

Je kan er altijd voor kiezen natuurlijk.
Maar dan moet je niet gaan mopperen wanneer je eens een keer iets mist of dat je het gevoel krijgt dat ze je vergeten zijn.

Je kan WA ook geïnstalleerd hebben zonder serieus actief gebruik er van te maken, just in case ( lekker he, die verengelsing, koren op je molen ) mochten ze je belangrijk genoeg achten om iets mee te delen dan krijg je ze als nog binnen.
Klopt. Ik zeg dan altijd: ik heb Skype (10 keer mooier dan WhatsApp). Ik heb GroupMe en je kunt me mailen of bellen. Dus .... helemaal onbereikbaar ben ik niet. Ik ga alleen in een WhatsAppgroep als ik dat zelf wil, niet omdat iemand anders dat wil/eist. Maar vaak blijkt dan dat 'die anderen' niet bereid zijn Skype of GroupMe te gebruiken. Prima toch?

En ik mopper niet omdat ik even iets gemist heb wat op of in een WhatsAppgroep speelt. In 99 van de 100 gevallen interesseert het met toch geen bal. Ik heb ook geen Facebook met imaginaire vrienden. Zo 'nep' allemaal ....

Kortom, lekker rustig leventje. Alsof je een boswandeling maakt ..... (wat ik trouwens nooit doe maar ooit heb gedaan, dus put uit herinneringen). _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
GerCor schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:14:
[...]

Klopt. Ik zeg dan altijd: ik heb Skype (10 keer mooier dan WhatsApp). Ik heb GroupMe en je kunt me mailen of bellen. Dus .... helemaal onbereikbaar ben ik niet. Ik ga alleen in een WhatsAppgroep als ik dat zelf wil, niet omdat iemand anders dat wil/eist. Maar vaak blijkt dan dat 'die anderen' niet bereid zijn Skype of GroupMe te gebruiken. Prima toch?

En ik mopper niet omdat ik even iets gemist heb wat op of in een WhatsAppgroep speelt. In 99 van de 100 gevallen interesseert het met toch geen bal. Ik heb ook geen Facebook met imaginaire vrienden. Zo 'nep' allemaal ....

Kortom, lekker rustig leventje. Alsof je een boswandeling maakt ..... (wat ik trouwens nooit doe maar ooit heb gedaan, dus put uit herinneringen). _O-
Ik voel geen sociale druk, maar zo werkt het nu eenmaal. Zoals Amadeus al aangeeft is de 'werkelijkheid' zo. Als leider van een team verwachten ouders gebruik te maken van WA. Ik heb wel eens een poging gedaan voor Telegram of Skype, maar zoals ik al zei kijken ze je glazig aan. Zelf wat betreft werk verwachten ze dat je in een WA groep gaat zitten.

Dus is het sociale druk? Is het kudde gedrag? Maar WA is zeker niet de beste app. Dus (ja daar kom ik weer) ik hoop dat ze zichzelf kapot maken door meer en meer nutteloze opties toe te voegen. Het Hyves effect voor WA.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-06 13:34
Ik zit in een groepje of 30. Vriendengroepjes, werkgroepje, verenigings-bestuursgroepjes, hobbygroepjes, buurtgroepje, twee, sportteamgroepjes, en meer van dat. Sommige groepjes zijn rustig, andere (te) druk en staan dat ook op stil. Een hoop dingen in groepjes zijn voor mij puur ter info, en die info krijg ik dus zonder er moeite voor te hoeven doen, heerlijk.

Vorig jaar een week zonder smartphone moeten doen. Wat een verschrikking. Ik moest opeens overal aan denken en achteraan, moest iemand bellen (bah!) om te vragen wat de plannen voor zaterdagavond waren, en ik moest op internet opzoeken hoe laat ik moest voetballen.

Sociale druk? Ja misschien. Voor mijn eigen leven is het gewoon verdomd handig, en tijd en kostenbesparend.

Verder eens met @richdb

• GerCor

GerCor

robkrekel schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 06:52:
Ik zit in een groepje of 30. Vriendengroepjes, werkgroepje, verenigings-bestuursgroepjes, hobbygroepjes, buurtgroepje, twee, sportteamgroepjes, en meer van dat. Sommige groepjes zijn rustig, andere (te) druk en staan dat ook op stil. Een hoop dingen in groepjes zijn voor mij puur ter info, en die info krijg ik dus zonder er moeite voor te hoeven doen, heerlijk.

Vorig jaar een week zonder smartphone moeten doen. Wat een verschrikking. Ik moest opeens overal aan denken en achteraan, moest iemand bellen (bah!) om te vragen wat de plannen voor zaterdagavond waren, en ik moest op internet opzoeken hoe laat ik moest voetballen.

Sociale druk? Ja misschien. Voor mijn eigen leven is het gewoon verdomd handig, en tijd en kostenbesparend.

Verder eens met @richdb
Prachtig. En als ik het zo lees zit je in die 30 groepen omdat jij dat zelf wilt. Niet omdat het moet. Nou werk ik in de beveiliging en heeft mijn werkgever een WhatsAppgroep nadrukkelijk verboden. Dus, dat scheelt ook weer een groep waar ik geen behoefte aan heb. :9

• Amadeus1966
Mijn werkgever heeft mij gewoon toestemming gevraagd om berichten te mogen sturen via wa.

Maar wel met de wetenschap dat ik deze niet lees en of beantwoord tijdens het weekend of vrije uren en of andere vormen van communicatie niet mogelijk is.
In ons geval dus de berichtenbox van TomTom.

Ik ben daar nogal star in, vrij is vrij en werk is werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
GerCor schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 22:52:
[...]

Prachtig. En als ik het zo lees zit je in die 30 groepen omdat jij dat zelf wilt. Niet omdat het moet. Nou werk ik in de beveiliging en heeft mijn werkgever een WhatsAppgroep nadrukkelijk verboden. Dus, dat scheelt ook weer een groep waar ik geen behoefte aan heb. :9
Pfffff ... nee niks moet. Het gaat erom dat als ik bijvoorbeeld een Telegram groep wil gebruiken iedereen mij aankijkt van: huh ... Telegram ... wat .. waarom? En dat doen ze dus niet,
Dus dan kan ik op de 'ouderwetse' manier met mails rondsturen gaan werken, die de helft dan te laat leest, etc. Dat werkt dus niet. Oftewel ...je wordt op de een of andere manier toch gedwongen om WA te gebruiken. Natuurlijk hoeft het niet, maar je snapt mijn punt hopelijk. En ik loop dagelijks in het bos, kwestie van in de juiste provincie gaan wonen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

richdb schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:41:
[...]
Oftewel ...je wordt op de een of andere manier toch gedwongen om WA te gebruiken. Natuurlijk hoeft het niet, maar je snapt mijn punt hopelijk. En ik loop dagelijks in het bos, kwestie van in de juiste provincie gaan wonen ;)
Ik snap jou al veel eerder want ik noemde dat 'sociale druk'. Jij wordt gedwongen, ik heb daar geen last van. Maar dat had ik al geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:06

Wallie

Herr

Meer mensen problemen met dat de notificaties niet door komen deze ochtend?

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glandur
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:08
Wallie schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:39:
Ja, hier ook. Whatsapp web weigert ook de verbinding actief te houden als ik whatsapp niet geopend heb staan op mijn telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:06

Wallie

Herr

Glandur schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:43:
[...]

Ja, hier ook. Whatsapp web weigert ook de verbinding actief te houden als ik whatsapp niet geopend heb staan op mijn telefoon
Merk dat heel whatsapp crashed als de telefoon standby gaat... zie hem daarna ook niet meer open staan.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Wallie schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:39:
Yep, berichten komen pas binnen als ik WhatsApp open. Geen notificaties. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-06 23:09
Klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 10:57
Ah ik ben dus niet de enige. Een reboot helpt bij mij ongeveer een dag, maar na een tijdje houdt hij er weer mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Het positieve eraan is dat het een heerlijk rustig ochtendje is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:23

Magure

Bla....

Mhmm, ben dus ook niet enige, lekker handig dit zo, heb continu contact met vertegenwoordigers en moet nu bijna elke 10 seconden kijken of er weer bericht is... gelukkig is er de webversie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 07:05

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

De webversie geeft hier ook problemen, verliest vaak verbinding met Whatsapp. En WA idd geen notificaties... gebeurd af en toe dit euvel.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:23

Magure

Bla....

NeFoRcE schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:23:
De webversie geeft hier ook problemen, verliest vaak verbinding met Whatsapp. En WA idd geen notificaties... gebeurd af en toe dit euvel.
Ja merk het nu idd ook, ging een half uurtje goed... :O , gelukkig is er ook nog onbeperkt smsen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Die communiceert echter gewoon met je telefoon. Als je telefoon de berichtjes niet binnenkrijgt, zul je ze met de webversie ook niet kunnen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:32
Hier ook problemen met WhatsApp inderdaad. Lijkt me een server side issue? Laatste app update was 25-2 bij mij.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
GerCor schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:53:
[...]

Yep, berichten komen pas binnen als ik WhatsApp open. Geen notificaties. :(
Hier ook hetzelfde probleem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berpie74
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:23
Komen bij jullie de Whatsappjes wel aan? Bij de mensen met een W10M Phone die ik ken, komen ze pas aan als je de telefoon ontgrendeld. Dit is sinds gisteren/vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:42
Berpie74 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:13:
Komen bij jullie de Whatsappjes wel aan? Bij de mensen met een W10M Phone die ik ken, komen ze pas aan als je de telefoon ontgrendeld. Dit is sinds gisteren/vandaag.
Normaal nooit problemen mee, maar vandaag ineens wel ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berpie74
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:23
Normaal nooit problemen mee, maar vandaag ineens wel ja
Ik denk al, ik ben toch niet gek...
Laatste update van Whatsapp was de 23e. Raar dat het dan sinds vandaag niet werkt.
Op mijn werktelefoon (Moto G) komt alles wel gewoon aan.

[ Voor 12% gewijzigd door Berpie74 op 28-02-2017 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:55
Berpie74 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:13:
Ik heb precies hetzelde. Ik moet sinds gister avond whatsapp opnenen op de telefoon wil ik whatsappjes krijgen.
Hoop dat ze dit snel fixen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartinM7H
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17-04 19:03
Leuke is, ik stuurde mijn vrouw een "ouderwetse" SMS, om te vertellen dat whatsapp problemen heeft, verschijnt er eerst onder mijn bericht "afgeleverd" en daarna "gelezen", vervolgens zie ik ook dat ze aan het terugtypen is.

Dus ook SMS gaat weer een goeie optie worden, met dat nieuwe protocol wat er inmiddels is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:30
Geen idee maar ik heb wel hetzelfde probleem 😀

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shiptronic
Ach zolang Skype het nog doet, kan ik WA wel missen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door shiptronic op 28-02-2017 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:14
Magure schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:21:
Mhmm, ben dus ook niet enige, lekker handig dit zo, heb continu contact met vertegenwoordigers en moet nu bijna elke 10 seconden kijken of er weer bericht is... gelukkig is er de webversie :)
De web-versie connect naar de telefoon, dus als die geen berichten ontvangt zie je op de computer ook vrij weinig. ;)

Maar dat heeft iemand je al verteld. |:(

[ Voor 5% gewijzigd door jadjong op 28-02-2017 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Er is iemand wakker geworden. Ik krijg iig weer pushmeldingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Hier net zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp

mswp

Wie Niet?

storing? geen pushmeldingen? Komt bij mij wel vaker voor, ik doe dan meestal een softreset en vervolgens is het over. Ik had dat vandaag ook gedaan en volgens mij had ik begin van de middag al weer meldingen.

😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

mswp schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 19:32:
storing? geen pushmeldingen? Komt bij mij wel vaker voor, ik doe dan meestal een softreset en vervolgens is het over. Ik had dat vandaag ook gedaan en volgens mij had ik begin van de middag al weer meldingen.
Maar dit was een storing die iedereen zo'n beetje overkwam. Niet alleen in Nederland. Storing is nu weer voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:41
Ik krijg nog steeds geen push meldingen bij me 950XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp

mswp

Wie Niet?

MiAnVaSa schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:56:
Ik krijg nog steeds geen push meldingen bij me 950XL
Even een keertje een softreset doen. Helpt bij mij tenminste altijd.

😲

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:41
mswp schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:40:
[...]

Even een keertje een softreset doen. Helpt bij mij tenminste altijd.
Bedankt, het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb een Lumia 735 en mijn vrouw een 650. Bij ons beiden lukt het niet om via Whatsapp Web een foto te delen indien deze in het portrait formaat is. Ik krijg dan volgende error:
1 file you tried adding is not supported.
Wanneer ik ze op de PC draai naar landscape lukt het wel maar dan krijgt de ontvanger hem uitgerokken te zien.

We hebben beide Windows 10 mobile en beide computers hebben Windows 10. Mijn vrouw gebruikt Firefox en ik heb het getest op Firefox en Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:14
De fysieke applicatie op de pc doet dit ook?

[ Voor 5% gewijzigd door jadjong op 05-03-2017 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Euh .... ik dacht toch dat ik bij 'Status' eerder zelf een foto kon kiezen. Maar nu kan ik alleen een foto of een video maken zodra ik op status klik. Of vergips ik me?

Pagina: 1 ... 55 ... 58 Laatste