Even mijn frustratie uiten:
Vanmorgen 05:15 merk ik halverwege mijn woon-werk verkeer dat ik mijn telefoon vergeten ben. Ik ben al een kwartier onderweg en precies op de helft. Damn. Maar goed, bedenk ik me, ik zit vandaag de hele dag achter de PC en daar kan ik (bijna) alles op wat ik op mijn telefoon ook doe, dus geen probleem.
Druk whatsappend via whatsapp web zie ik de wereld weer vrolijk tegemoet. Tot de verbinding om wat voor wazige reden wegvalt. Een herkenbaar probleem, op te lossen door even te unlocken, maar ja, dat lukt natuurlijk niet als ie thuis ligt
Gezien het feit dat ik redelijk wat whatsapp-groepjes over vrijwilligers zaken, werk en van alles en nog wat nu niet kan gebruiken, op een cruciaal moment bij een vrijwilligersapp, sta ik op het punt om weer terug huiswaarts te gaan. Fuck it, dan maar wat vrije uren naar de klote, ik MOET vandaag whatsapp hebben
Speelt het verliezen van de verbinding met Android ook? Heb nog een knappe huawei liggen voor het appgebruik thuis, maar zit door zoiets ernstig te twijfelen om die als main device te gaan gebruiken.