Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-08-2024

mswp

Wie Niet?

GerCor schreef op zondag 5 maart 2017 @ 21:59:
Euh .... ik dacht toch dat ik bij 'Status' eerder zelf een foto kon kiezen. Maar nu kan ik alleen een foto of een video maken zodra ik op status klik. Of vergips ik me?
Volgens mij vergis jij je niet. Mijn zusje stuurt altijd nog foto's waarvan ik denk, he daar was ik toen ook bij en dat was niet vandaag. Wel android, wp weet ik zo niet meer.

😲

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 127014

Euh .... ik dacht toch dat ik bij 'Status' eerder zelf een foto kon kiezen. Maar nu kan ik alleen een foto of een video maken zodra ik op status klik. Of vergips ik me?
Lumia 950, whatsapp beta... Hier gewoon nog keuze uit foto's als ik op status klik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
jadjong schreef op zondag 5 maart 2017 @ 21:13:
De fysieke applicatie op de pc doet dit ook?
Dat heb ik nog niet geprobeerd. Zal het morgen even uittesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:04

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hij opent weliswaar de camera maar daar kun je ook uit foto's uit je album kiezen, mbv de balk onderin of dat icoontje van een berg aan de zijkant.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-06 17:48

GerCor

Zonder dallen geen pieken

.oisyn schreef op zondag 5 maart 2017 @ 23:46:
[...]
Hij opent weliswaar de camera maar daar kun je ook uit foto's uit je album kiezen, mbv de balk onderin of dat icoontje van een berg aan de zijkant.
Als ik op status druk krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cKSLLdB3cHY1yuIlc8QmL1Ny/full.png

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 07:05

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

weer problemen hier met connecten van whatsapp web. Als m'n tel op standby staat verliest ie weer de verbinding met whatsapp web. Meer hier?

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:38
Ik heb sinds gisteren geen notificaties meer, dit had ik vorige week ook al.

[ Voor 39% gewijzigd door Wietsee. op 06-03-2017 17:22 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 10:57
Ik had dat gisteren ook weer even, een reboot loste het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-06 17:20

Renate1970

Lef is Leven

Whatsapp is op het moment erg traag en valt even uit met opstarten, klikken op het icoon en dan lijkt het of hij doorpakt maar dan heb ik weer gewoon het begin scherm van mijn lumia 950

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:38
Wietsee. schreef op maandag 6 maart 2017 @ 17:21:
Ik heb sinds gisteren geen notificaties meer, dit had ik vorige week ook al.
Storing kunnen verhelpen door fout in de back-up i.c.m. het Microsoft account op te lossen.

Herinstallatie heeft het probleem uiteindelijk verholpen :O .

Werkt ook niet :( .

Probleem uiteindelijk opgelost door de release preview van het insider programma te installeren :).

[ Voor 33% gewijzigd door Wietsee. op 08-03-2017 22:07 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Zonder dat er een update is geweest kan ik nu weer foto's invoegen bij Status.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:30
Hebben jullie ook het probleem dat als je via Whatsapp een foto maakt dat de camera dan niet scherp stelt?

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

stevens20 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 08:18:
Hebben jullie ook het probleem dat als je via Whatsapp een foto maakt dat de camera dan niet scherp stelt?
Ik heb wel dat als ik op bepaalde plekken van m'n scherm wil scherpstellen, hij idd zwaar out-of-focus is. En top ik elders op het scherm, gaat het wel goed.Maar dit heb ik volgens mij ook met de gewone camera, en weet ook niet zeker of dit allen in low-light is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:30
NeFoRcE schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 08:25:
[...]

Ik heb wel dat als ik op bepaalde plekken van m'n scherm wil scherpstellen, hij idd zwaar out-of-focus is. En top ik elders op het scherm, gaat het wel goed.Maar dit heb ik volgens mij ook met de gewone camera, en weet ook niet zeker of dit allen in low-light is.
Ik heb het alleen in de camera-app van Whats-app. Sowieso is de kwaliteit van de foto's een stuk minder via Whats-app. De gewone camera-app maakt echt fantastische foto's (voor een mobiel).

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjjl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-06 17:40
Er is weer een update, de oude status is als Info terug en nieuwe smileys, maar de performance is wat achteruit. De belsignalen komen die altijd door en nadat je nieuwe berichten hebt gelezen, lijkt de livetile dat nog niet door te hebben direct. Vervelend, want dan denk je dat je toch iets hebt gemist. Hebben daar anderen ook last van?

Edit:
Geeft nu bijvoorbeeld aan dat er 4 nieuwe berichten zijn, terwijl het er echt maar 2 zijn. Dat hoort dus niet!

[ Voor 15% gewijzigd door fjjl op 23-03-2017 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbenjamins
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03:17
Sinds de laatste update krijg ik bij de nieuwe inkomende berichten de volgende melding "You received a message, but your version of WhatsApp does not support it." hebben meer mensen hier last van?

Ik maak gebruik van de beta versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

(jarig!)
mbenjamins schreef op woensdag 26 april 2017 @ 15:00:
Sinds de laatste update krijg ik bij de nieuwe inkomende berichten de volgende melding "You received a message, but your version of WhatsApp does not support it." hebben meer mensen hier last van?

Beta van Whatsapp? Op WindowsPhone?

Oke, mijn Whatsapp is 2.17.122 en kan geen nieuwere vinden/installeren; heb vandaag nog zonder problemen kunnen chatten met mensen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-06 11:57

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maemo
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-06 13:00
mbenjamins schreef op woensdag 26 april 2017 @ 15:00:

Ik heb precies hetzelfde, mijn berichten die ik stuur zijn door de ontvanger wel te lezen en bellen met WhatsApp werkt ook.
Foutje in de update denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

(jarig!)
En https://www.microsoft.com...dncrdfwbt#ratings-reviews -> reviews laten inderdaad hetzelfde euvel zien. :) Bedankt voor de link; die wil ik ook installeren nu.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beste-spellen
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:54
Heel bijzonder: ik heb de foutmelding vanmiddag ook gekregen in een groepsgesprek, en toen diezelfde persoon vanavond de berichten direct naar mij stuurde werkte het prima. Het waren gewoon afbeeldingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbenjamins
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03:17
beste-spellen schreef op woensdag 26 april 2017 @ 22:32:
Heel bijzonder: ik heb de foutmelding vanmiddag ook gekregen in een groepsgesprek, en toen diezelfde persoon vanavond de berichten direct naar mij stuurde werkte het prima. Het waren gewoon afbeeldingen...
Ik zag dat er vanavond een update is geweest die het probleem heeft opgelost.
Alleen kan ik de berichten nog steeds niet lezen die ik toen heb ontvangen, daar krijg ik nog steeds dezelfde melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:46
Misschien omdat het een beta versie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ze zijn wel heel erg actief op het bèta platform. Bijna dagelijks updates, soms zelfs twee keer per dag.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 23:15
Geen idee of het al gepost is. Maar mochten er mensen problemen hebben met de notificaties in whatsapp. Als in, dat ze het niet doen sinds de laatste update(s).

Wat helpt is in whatsapp in het settings scherm, de notificatie instellingen resetten. Heb ik nu bij meerdere mensen gedaan, voor verschillende type windows phones, en het werkte overal.

Je kan daarna nog steeds een soft reset/device restart doen als je wilt. Maar was dus niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathan80
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 27-02-2024
Ik heb al een aantal maanden geen notificaties gehad als mijn Lumia 950 vergrendeld is. Zodra ik Whatsapp start krijg ik ineens allemaal appjes. Internet 4G en wifi staat altijd aan en ik heb een databundel die groot genoeg is. Heb niks veranderd qua instellingen, zo maar kreeg ik geen notificaties meer binnen. Iemand een idee voor een oplossing?? Heb al een reboot gegeven, whatsapp verwijderd en op nieuw geïnstalleerd. Zowel met de normale versie als met de beta versie krijg ik geen notificaties als de Lumia 950. Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nathan80 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 18:50:
Ik heb al een aantal maanden geen notificaties gehad als mijn Lumia 950 vergrendeld is. Zodra ik Whatsapp start krijg ik ineens allemaal appjes. Internet 4G en wifi staat altijd aan en ik heb een databundel die groot genoeg is. Heb niks veranderd qua instellingen, zo maar kreeg ik geen notificaties meer binnen. Iemand een idee voor een oplossing?? Heb al een reboot gegeven, whatsapp verwijderd en op nieuw geïnstalleerd. Zowel met de normale versie als met de beta versie krijg ik geen notificaties als de Lumia 950. Ik hoor het graag.
Bij je notificatie in je instellingenmenu staat wel dat er notificaties mogen komen? In je batterijbeheer draait WA wel op achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathan80
Alles staat standaard ingesteld, dus alle notificaties moeten binnen komen en bij batterijverbruik staat dat whatsapp altijd moet blijven draaien. Dus ik krijg alleen notificaties binnen als de telefoon ontgrendelt is. Daarbuiten dus geen notificaties binnen. Mail werkt wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathan80
Al weer opgelost, de telefoon een harde reset gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-06 08:17

matroosoft

Lone Christian

Kreeg vanavond een update voor Whatsapp op WP8.1. Kan nu geen appjes meer verzenden. Anderen daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Er is een flinke storing, domme pech dus.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmmartins
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-03-2024
Bij mij werkt whatsapp niet meer na de update.
Er komen wel berichten binnen, maar ik kan whatsapp niet openen.
Sluit direct na het openen.

Iemand anders ook last van?
Windows 10, creators update, Lumia 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

kmmartins schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:14:

Telefoon even uitzetten? Soft reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06 12:08
Mich schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:33:
I[...] Ik ben erg blij dat Whatsapp nu in 1 seconde start ipv 4 a 5 seconden. Echt een verademing.
Oh wow, inderdaad. Ik had er nog niet op gelet maar WA herstelt serieus sneller op CU. Het moet nog beter kunnen maar dit is echt een stap in de goede richting.

[ Voor 19% gewijzigd door Bacchus op 04-05-2017 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmmartins
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-03-2024
GerCor schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:24:
[...]

Telefoon even uitzetten? Soft reset.
Helaas, de app opnieuw instellen (nieuwe optie in de laatste w10 versie, kan niet. "Deze app kan niet opnieuw worden ingesteld. Probeer het later opnieuw"

Ik ga het maar opnieuw installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 10:51
kmmartins schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:14:

Check, bij mij ook. Krijg wel notificaties binnen, maar kan whatsapp niet openen. Ik heb al geprobeerd om de telefoon opnieuw op te starten, maar dat helpt niet. Lumia 640 XL trouwens.
Vandaag is er een nieuwe update van Whatsapp geinstalleerd.

[ Voor 7% gewijzigd door urk_forever op 04-05-2017 16:58 ]

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hichelay
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-05 09:25
urk_forever schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 16:56:
[...]

Check, bij mij ook. Krijg wel notificaties binnen, maar kan whatsapp niet openen. Ik heb al geprobeerd om de telefoon opnieuw op te starten, maar dat helpt niet. Lumia 640 XL trouwens.
Vandaag is er een nieuwe update van Whatsapp geinstalleerd.
Hier al twee dagen hetzelfde probleem... Gelukkig kan ik nog op de laptop de web-versie gebruiken, dat werkt wel.

Is er niemand die dit probleem ook heeft gehad, maar een oplossing weet? Opnieuw installeren doe ik liever niet, dan ben ik alle chats en wellicht media kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Door opnieuw te installeren raak je niet al je chats kwijt.
Standaard maakt whatsapp elke nacht om 03:00 uur een backup.
Dus normalerwijze ben je alleen de chats kwijt na 03:00 uur van de afgelopen nacht........
Tenzij je in de instellingen vlak voor dat je de boel gaat verwijderen handmatig een backup maakt.
Deze worden teruggevonden zodra je de nieuwe whatsapp app instelt.
Je krijgt dan de optie om de backup terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Het is wel lastig om een back-up vanuit de app te forceren, als je de app niet kunt openen ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Yep.
Dan gewoon blind te keer gaan met wat verlies of wachten tot een paar minuten na 03:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 10:51
hichelay schreef op zondag 7 mei 2017 @ 23:12:
[...]

Hier al twee dagen hetzelfde probleem... Gelukkig kan ik nog op de laptop de web-versie gebruiken, dat werkt wel.

Is er niemand die dit probleem ook heeft gehad, maar een oplossing weet? Opnieuw installeren doe ik liever niet, dan ben ik alle chats en wellicht media kwijt?
Ik heb de app na een dag maar opnieuw geinstalleerd. Eerst heb ik even gekeken of er een backup op de sd kaart stond en daarna maar opnieuw geinstalleerd. Daarna weer aangemeld en backup terug gezet en toen werkte de app weer.

Je kan met de file explorer kijken of je een backup hebt en op welke tijd die gemaakt is. Normaal gesproken staat die op je sd kaart in een map WhatsApp.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hichelay
urk_forever schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:09:
[...]

Ik heb de app na een dag maar opnieuw geinstalleerd. Eerst heb ik even gekeken of er een backup op de sd kaart stond en daarna maar opnieuw geinstalleerd. Daarna weer aangemeld en backup terug gezet en toen werkte de app weer.

Je kan met de file explorer kijken of je een backup hebt en op welke tijd die gemaakt is. Normaal gesproken staat die op je sd kaart in een map WhatsApp.
Bedankt "proefkonijn"!

Zonet geprobeerd, ben alleen een paar berichten kwijt die vanochtend nog zijn binnengekomen. De rest stond inderdaad in de backup! Alles lijkt weer normaal te werken.

Nu overigens een Windows Store die flipt, maar dat is een andere uitdaging... Nogmaals bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

hichelay schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:40:
[...]
Nu overigens een Windows Store die flipt, maar dat is een andere uitdaging... Nogmaals bedankt!
Waarschijnlijk omdat er een update is van de store zelf. Heb ik ook, op mobiel en PC.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FzmdkZJSgtJq4liuH5OPPbXS/full.png

[ Voor 12% gewijzigd door GerCor op 08-05-2017 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hichelay
GerCor schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:06:
[...]

Waarschijnlijk omdat er een update is van de store zelf. Heb ik ook, op mobiel en PC.

[afbeelding]
Klopt, dat was bij mij ook na een update. Heb nog nooit zo'n last gehad in Windows Mobile/Phone moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:22

Punkrocker

Mostly harmless

hichelay schreef op zondag 7 mei 2017 @ 23:12:
[...]

... Gelukkig kan ik nog op de laptop de web-versie gebruiken, dat werkt wel.
De laptopversie loopt dan toch ook via de telefoon? Die dan op hetzelfde (wifi)netwerk moet zijn aangesloten?Ik heb ik het mis?

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-06 16:03
Punkrocker schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:29:
[...]

De laptopversie loopt dan toch ook via de telefoon? Die dan op hetzelfde (wifi)netwerk moet zijn aangesloten?Ik heb ik het mis?
Niet per se op het zelfde netwerk, WhatsApp web werkt ook prima met 4G. Loopt inderdaad wel via de telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hichelay
Punkrocker schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:29:
[...]

Ja, daar heb je gelijk in. De app werkte ook nog op de achtergrond, kreeg wel notificaties binnen, alleen kon 'm niet openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
Zowel Whatsapp zelf als de webclient zijn toch volledig onafhankelijk, en ik zou zelfs wel willen stellen agnostisch, over het netwerk dat je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Hmm, WhatsApp en Status werkt nog steeds niet dus de betaversie maar geïnstalleerd. Daar werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

GerCor schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 23:14:
Hmm, WhatsApp en Status werkt nog steeds niet dus de betaversie maar geïnstalleerd. Daar werkt het wel.
Die draai ik nu al een paar maanden, vrijwel probleemloos mag ik wel opmerken. Updates vliegen je wel om de oren, ze zijn daar flink actief mee.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

hardware-lover schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 00:02:
[...]
Die draai ik nu al een paar maanden, vrijwel probleemloos mag ik wel opmerken. Updates vliegen je wel om de oren, ze zijn daar flink actief mee.
Maar voorlopig nog niet het geluid van melding 5. En dat is - voor mij - hét herkenningsgeluid(je) van Windows Phone en Windows 10 Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hherrie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-06 08:49
Inderdaad heel jammer dat dat geluid opeens verdwenen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

hherrie schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:21:
Inderdaad heel jammer dat dat geluid opeens verdwenen is!
Het is niet verdwenen want zit nog steeds in WhatsApp. De vraag is: hoe krijgen we het weer actief? Het defaultgeluid van Windows overruled dat wat WhatsApp wil laten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:07

nwagenaar

God, root. What's the differen

GerCor schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:45:
[...]
Het is niet verdwenen want zit nog steeds in WhatsApp. De vraag is: hoe krijgen we het weer actief? Het defaultgeluid van Windows overruled dat wat WhatsApp wil laten horen.
Ik heb het probleem niet en mijn instellingen zijn als volgt:

- Alle Instellingen
- Systeem
- Meldingen en acties
- Scroll naar beneden en zoek WhatsApp / WhatsApp Beta op
- Meldingsgeluid op "Standaard"

Overigens vind ik het veel grotere irritatie dat het (nog steeds) niet mogelijk is om aanvullende ringtones te gebruiken binnen WhatsApp.... Maar dat terzijde :+

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

GerCor schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:45:
[...]

Het is bij mij nog steeds onveranderd, het WA geluidje is nog steeds zoals vanouds, ongeacht de OS update die daar nu overheen is gegaan. Of het moet zijn dan mijn WA standaard geluid nooit standaard is geweest? Melding 5 dus en binnen de Windows app geluiden op standaard ingesteld.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

hardware-lover schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:02:
[...]
......en binnen de Windows app geluiden op standaard ingesteld.
Pardon? Binnen de Windows app? Het is een instelling, geen app. Over welke app heb je het als je over 'binnen de Windows app' schrijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:07

nwagenaar

God, root. What's the differen

GerCor schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:05:
[...]

Pardon? Binnen de Windows app? Het is een instelling, geen app. Over welke app heb je het als je 'binnen de Windows app' schrijft?
Zie mijn uitleg boven.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Oké, dat is dus een instelling. En zo staat het bij mij dus ook. Standaard staat als keuze en dat is dus het standaardgeluid van Windows. Binnen de WhatsApp beta app staat het geluid op Melding 5 maar dat wordt dus door, en dat schreef ik al eerder, Windows overruled.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fPuhbP1Hf1SsnuXJzTZoQyky/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sJT9YpI2acX407ix4oawoJQv/full.png

[ Voor 16% gewijzigd door GerCor op 12-05-2017 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

GerCor schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:05:
[...]
Pardon? Binnen de Windows app? Het is een instelling, geen app. Over welke app heb je het als je over 'binnen de Windows app' schrijft?
Vreemd? Bij mijn reactie zie ik staan "binnen de Windows app geluiden", jij ziet "geluiden" niet staan als woord? 🤔

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

hardware-lover schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:47:
[...]

Vreemd? Bij mijn reactie zie ik staan "binnen de Windows app geluiden", jij ziet "geluiden" niet staan als woord? 🤔
Nee. Ik begrijp niet dat jij 'geluiden' een Windows app noemt. Het is een instelling. Vandaar de verwarring bij mij. Een app heeft namelijk een naam en een naam schrijf je - in mijn wereld - met een hoofdletter. Maar goed, allemaal details.

Ik ben op dat gebied nogal autistisch. Van jou verwacht ik dit soort 'onduidelijkheden' niet. Ik ken jou, voor zover ik jou ken, als een Pietje precies. Iemand die naar een film kijkt op een 85 inch scherm en het binnen 2 seconden opvalt als ergens in een bovenhoek een pixel kapot is, ook als is de achtergrond wit. En zo ken ik iemand anders die altijd verzie schrijft i.p.v. versie. Of iemand die meerdere berichten onder elkaar plaatst ondanks waarschuwingen van de moderator. Mag allemaal, geen enkel probleem wat mij betreft. Maar in dit geval dus echt even, nogmaals, bij mij, verwarring. :Y

Uiteindelijk komt het er op neer dat we elkaar begrijpen. En om dat te bevestigen en alle twijfels weg te nemen plaats ik toch maar even 2 printscreens.

PS. Ik heb nu bij geluiden van de app Windows beta in de instellingen van W10M gekozen voor 'geen' i.p.v. 'standaard'. Heb ik kans dat ik geen geluid hoor want daar is die instelling binnen W10M voor maar kan het zijn dan WhatsApp beta toch een geluid laat horen omdat ik daar binnen de app voor heb gekozen. Nu maar wachten op een berichtje van iemand....... :9

[ Voor 18% gewijzigd door GerCor op 12-05-2017 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

GerCor schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:06:
[...]
Nee. Ik begrijp niet dat jij 'geluiden' een Windows app noemt. Het is een instelling. Vandaar de verwarring bij mij. Een app heeft namelijk een naam en een naam schrijf je - in mijn wereld - met een hoofdletter. Maar goed, allemaal details.

[knip]
Ik noem het nergens een app, je vindt "geluiden" als je er op zoekt gewoon binnen de Windows instellingen terug? 8)7 GerCor, jij blijft een apart apparaat, zoals Windows Mobile eigenlijk :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

hardware-lover schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:27:
[...]

Ik noem het nergens een app, je vindt "geluiden" als je er op zoekt gewoon binnen de Windows instellingen terug? 8)7 GerCor, jij blijft een apart apparaat, zoals Windows Mobile eigenlijk :+
Haha, daarom passen W10M en ik ook uitstekend bij elkaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VQPs0Dcgean4QihyNIWclHnx/full.png

Maar beste hardware-lover. Nu breekt werkelijk mijn klomp. Je zult me moeten geloven. Ik krijg een WhatsAppbericht van mijn vriendin. Krijg ik het standaard geluid van W10M. Direct daarna een WhatsAppbericht van mijn schoonzus (zit nu in Rome). En wat blaast mij -figuurlijk- van de stoel af: Melding 5.

My god ........ KOFFIE..... ik ga dit nooit begrijpen. :N 7(8)7 |:(

[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 12-05-2017 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Kan je dan voor ieder persoon individueel een geluid instellen ?

En nog bedank voor de tip ooit een over "versie" , ik probeer er sindsdien op te letten, maar helaas is dat er door de jaren heen ingeslopen en gaat het soms nog fout uit automatisme , en heb er daarvoor nog nooit iemand over gehoord, anders had ik het eerder proberen aan te passen ;) Je blijft leren, en de spelling checker valt er ook niet over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

@shiptronic. Maakt toch niet uit? Ik lees vaak eerst de tekst en kom ik dat verzie tegen dan weet ik dat jij het bent. :)

Maar uh .... ondertussen ook bij mijn vriendin Melding 5 terug maar ook die ene code. De code waarvoor ik mijn telefoon had gereset. ik heb er nu een opvallend geluid aan toegekend. Ben benieuwd welke app het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LethalInnocence
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
NeFoRcE schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:30:
weer problemen hier met connecten van whatsapp web. Als m'n tel op standby staat verliest ie weer de verbinding met whatsapp web. Meer hier?
Ik had dit probleem ook. Heb Whatsapp Beta geinstalleerd, en nu werkt het wel.

Canon EOS 30, 100D, 6DII, 7D met 17-500mm, DJI Mavic Pro, Dell XPS13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heyman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-06 13:26
Ik ben sinds deze week in het bezit van de Lumia 950 XL. maar sinds ik probeer whatsapp web (danwel via browser, danwel via applicatie op pc) te gebruiken, word ik na het scannen van de qr-code er binnen luttele seconden weer uit gegooid. Inmiddels ook geprobeerd met whatsapp Beta, maar ook daarbij wordt ik er direct uit gekegeld. Iemand een gouden tip?

[ Voor 43% gewijzigd door Heyman op 20-05-2017 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

De web variant in firefox werkt goed bij mij.
De losse app in W10 logt bij mij ook heel snel weer uit.
(niet beta versie wa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyman
Vreemd, bij werkt het in geen enkele versie op W7 (chrome/firefox) & W10 creators (chrome/app/firefox) in welke combinatie dan ook met WA of WA beta... heel irritant eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:14
Het werkt hier prima, tenzij mijn wifi-verbinding wat wonky is. De telefoon is dan nog steeds verbonden met wifi, maar besluit om internetverkeer via gsm te doen. Dat zorgt dan meteen voor een disconnect van WA web en moet je dus opnieuw 'inloggen'. Dat overschakelen op GSM kan je overigens uitzetten.
En ik heb WA web nog niet werkend gekregen op mijn laptop als ik deze via VPN heb verbonden met bedrijfsnetwerk, maar daar zullen de meeste geen last van hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heyman
Bij mij lijkt het vooral mis te gaan, zodra ik mijn scherm "blokkeer", dus heb het idee dat de instelling daar achter vooral fout zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hherrie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-06 08:49
@justinfrey Bij mij werkt WhatsApp web thuis prima, maar op mijn werk word ik er ook telkens 'uitgegooid'. Eerder werkte het op mijn werk wel goed. Ik heb nog niet kunnen ontdekken wat de oorzaak is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
De web versie niet geprobeerd, maar de windows applicatie downloaden en installeren werkt prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
Caelorum schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 13:04:
En ik heb WA web nog niet werkend gekregen op mijn laptop als ik deze via VPN heb verbonden met bedrijfsnetwerk, maar daar zullen de meeste geen last van hebben.
Je hebt alle kans dat dat aan (bewuste) instellingen van de proxy of firewall van je werkgever ligt. Mijn Whatsapp Web werkt best behoorlijk, opvallend goed zelfs, aangezien ik hot-swap tussen allerlei netwerken, waaronder ons (nogal Frankenstein-) bedrijfsnetwerk (direct via kabel, wifi, gewoon VPN en soms zelfs via wifi naar buiten en via VPN weer naar binnen), het bedrijfsnetwerk van mijn klant, thuis op Ziggo en via mobiel/Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyman
Het blijft bij mij niet werken, ook niet op het werk, ook niet via VPN-servers, ook niet via wifi/4G netwerk. Blijf het vreemd vinden. Ik heb zelf het idee dat ik ergens een functie niet aan heb staan zoals het toestaan van actieve processen (wifi/WA) wanneer ik het scherm gelocked heb. Iemand die weet of en waar ik die instellingen zou kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-06 07:07
Nog meer mensen last van niet binnen komende pushmeldingen van WA? Heb er al sinds gisteren last van, soft reset heeft niet geholpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:32
dubbeldekkert schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:07:
Nog meer mensen last van niet binnen komende pushmeldingen van WA? Heb er al sinds gisteren last van, soft reset heeft niet geholpen..
Nope.
Althans: Nog niet gemerkt dat ik er last van heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyman
Vanavond een nieuwe update van WA Beta, nu probleemloos met WA web gelukkig! ik ben een blij man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Bij mij verdwijnen er foto's uit WA. De thumbnail is er nog, maar als ik er op tik komt de melding: mediabestand niet aanwezig

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:14
Heb je ze niet gewoon verwijdert via de foto app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Nee, kleine correctie: de exacte melding is: mediabestand bestaat niet.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06-2024
Ik had laatst een gekke ervaring in Whatsapp... opeens vreselijk ingezoomd op toetsenbord. Kon nog net 3 letters naast elkaar zien. Ook geen idee hoe hier uit te komen zonder reboot toestel.

Dubbeltikken op het scherm werkte niet evenals de "terug-toets" niet.

Fastring > SW 10.0.15215.0 en WA 2.17.152

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Meer mensen hier, waarbij, als je een nieuw apparaat koppelt voor whatsapp web, en je scherm uitgaat of dat je terug naar 't homescreen gaat, whatsapp web, uitlogt en weer een qr code laat zien?

*edit*

Zo te lezen wel, raar. Heb hier echt al weken last van :-(

[ Voor 15% gewijzigd door NeFoRcE op 29-05-2017 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyman
@NeFoRcE Yes, had ik bij mijn nieuwe toestel ook, met zowel WA als WA beta, heb eindeloos geprobeerd te switchen tussen die twee, kreeg het niet werkend. Vorige week was er een update voor WA-beta en daarna werkte het direct, zowel thuis, als op het werk, als via laptop met VPN (DE-NL), in verschillende browsers.
Hoe het zit, geen flauw idee, ik denk dat je gewoon maar moeten hopen op weer een update van WA beta... ;)

-Edit- ga naar: https://www.microsoft.com...hatsapp-beta/9wzdncrdfwbt
Download deze op je telefoon, en probeer het daarmee, let wel, je mist wel alle chats/berichten na je laatste back-up (dus vanaf vanacht 03:00 meestal)

[ Voor 21% gewijzigd door Heyman op 29-05-2017 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:20

PeaceNlove

Deugleuter

Je kan handmatig een backup forceren, dus als je dat eerst doet mis je niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjjl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-06 17:40
Ik heb opeens last van dat er sommige contacten hun naam hebben verloren. In de Personen-app hebben ze hun naam nog, maar op WhatsApp is deze gewijzigd naar hun telefoonnummer. Die naam kan ik in WhatsApp niet wijzigen volgens mij?

Aanpassen in de Personen app verhelpt het niet, iemand een suggestie?

Edit: Blijkbaar werkt Skype niet goed samen met WA, na het verwijderen van Skype zijn alle namen wel zichtbaar weer...

[ Voor 16% gewijzigd door fjjl op 30-05-2017 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-02 11:32
Beste Tweakers, ben er niet ingeslaagd een antwoord te vinden op een Whatsapp probleem. Ik heb een 640 LTE. (2 toestellen, elk hetzelfde 'probleem'). Wanneer ik een wat langere tekst in Whatsapp invoer, verdwijnt te tekst achter het virt. Keyboard en de cursor komt niet meer achter het laatst getypte teken. Grrr... enz. :(
Het draaien van het scherm (in landscape) helpt soms, tenzij de tekst te lang is. Het verplaatsen van het virt.keyboard, bijv. naar boven, helpt ook niet. :?
Wie heeft een tip voor mij die dit probleem verhelpt? Of moet ik ermee leven? Bvd. Ton
(PS ik zit in het buitenland, dus lastig met verbindingen om veel op te zoeken en helaas ook niet gevonden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ton37 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:45:
Beste Tweakers, ben er niet ingeslaagd een antwoord te vinden op een Whatsapp probleem. Ik heb een 640 LTE. (2 toestellen, elk hetzelfde 'probleem'). Wanneer ik een wat langere tekst in Whatsapp invoer, verdwijnt te tekst achter het virt. Keyboard en de cursor komt niet meer achter het laatst getypte teken. Grrr... enz. :(
Het draaien van het scherm (in landscape) helpt soms, tenzij de tekst te lang is. Het verplaatsen van het virt.keyboard, bijv. naar boven, helpt ook niet. :?
Wie heeft een tip voor mij die dit probleem verhelpt? Of moet ik ermee leven? Bvd. Ton
(PS ik zit in het buitenland, dus lastig met verbindingen om veel op te zoeken en helaas ook niet gevonden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pTagTLjciEhEeHICyhKTY7II/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton37
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-02 11:32
Beste GerCor, you made my day. _/-\o_ Daar was ik nooit opgekomen, kende de functie er niet van en het werkt perfect, toppie. ;w Enne, een afbeelding zegt meer dan 1000 woorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp

mswp

Wie Niet?

Juist ja.. Update van Whatsapp. Contacten woeden niet meer aan nummer gekoppeld. Ik zie alleen nog maar 06-nummers van al bestaande chats. Contacten bestaan nog wel in de telefoon zelf.

😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mswp schreef op maandag 19 juni 2017 @ 22:01:
Juist ja.. Update van Whatsapp. Contacten woeden niet meer aan nummer gekoppeld. Ik zie alleen nog maar 06-nummers van al bestaande chats. Contacten bestaan nog wel in de telefoon zelf.
Phone al rebooten gegeven? Whatapp eventueel opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp

mswp

Wie Niet?

Anoniem: 127014 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 22:17:
[...]

Phone al rebooten gegeven? Whatapp eventueel opnieuw installeren?
reboot had niet geholpen. back-up gemaakt en vervolgen een herinstall heeft gewerkt.

😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-11-2022
Ohoh, de notificaties van Whatsapp werken weer eens een keer niet meer. Iemand anders hier ook problemen mee? Je ziet pas dat je nieuwe berichten hebt als je Whatsapp opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:22

Punkrocker

Mostly harmless

richdb schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:40:
Ohoh, de notificaties van Whatsapp werken weer eens een keer niet meer. Iemand anders hier ook problemen mee? Je ziet pas dat je nieuwe berichten hebt als je Whatsapp opstart.
Geen last van hier. Alles komt netjes door.
L640, geen insider.

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
Punkrocker schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:05:
[...]

Geen last van hier. Alles komt netjes door.
L640, geen insider.
Blijft raar, werkte gewoon en zo in een keer kapot. Zit op 10.0.15063.483 met L930. Ook niet echt insider meer, maar Release preview om de updates van RS2 te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
richdb schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:40:
Mijn ervaring is dat de notificaties willekeurig eens een dagje niet meer werken en dan ineens weer wel. Een twee jaar geleden kwam het veel vaker voor. Nu blijft het beperkt tot een keer om de paar maanden en daar kan ik wel mee leven :)

Dit gebeurt zowel op de L640 van mijn vrouw als op mijn L735. Allebei laatste beschikbare stabiele updates voor het model in kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-06 13:34
Even mijn frustratie uiten:

Vanmorgen 05:15 merk ik halverwege mijn woon-werk verkeer dat ik mijn telefoon vergeten ben. Ik ben al een kwartier onderweg en precies op de helft. Damn. Maar goed, bedenk ik me, ik zit vandaag de hele dag achter de PC en daar kan ik (bijna) alles op wat ik op mijn telefoon ook doe, dus geen probleem.

Druk whatsappend via whatsapp web zie ik de wereld weer vrolijk tegemoet. Tot de verbinding om wat voor wazige reden wegvalt. Een herkenbaar probleem, op te lossen door even te unlocken, maar ja, dat lukt natuurlijk niet als ie thuis ligt :(

Gezien het feit dat ik redelijk wat whatsapp-groepjes over vrijwilligers zaken, werk en van alles en nog wat nu niet kan gebruiken, op een cruciaal moment bij een vrijwilligersapp, sta ik op het punt om weer terug huiswaarts te gaan. Fuck it, dan maar wat vrije uren naar de klote, ik MOET vandaag whatsapp hebben 8)7

Speelt het verliezen van de verbinding met Android ook? Heb nog een knappe huawei liggen voor het appgebruik thuis, maar zit door zoiets ernstig te twijfelen om die als main device te gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Er is maar een oplossing, je zegt het zelf al: je telefoon moet even geunlocked worden.

Als je geen vrouw, huisdier, familielid of buur hebt die dit even kan doen, dan heb je simpelweg pech. :P

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:57
Zet wifi uit, dan valt de verbinding nooit weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Lekker actief topic dit ;) Weinig problemen of weinig gebruikers? :)

Afijn..., vandaag een zeldzame crash, van mijn anders erg stabiele W10M 950 XL, voorzien van laatste Production build. Whatsapp liet mijn telefoon vastlopen, maar dan via WA-web. Ik voegde een gifje toe, en tijdens het bijwerken van dat gifje werd er door een deelnemer aan dat gesprek een reactie geplaatst. Mijn telefoon wilde dat melden, maar liep vast met een half lock-screen. Na de afgedwongen reboot werkte alles weer normaal, zowel het gifje als de laatste reactie waren beiden aanwezig, dus niets verloren gegaan tijdens de crash.

Ik draai al een hele poos met de beta van Whatsapp, en daar was vandaag weer eens een update voor. Het zou daarom zomaar aan de versie kunnen liggen die ik nu draai.

Testing, one, two ...

• richdb
hardware-lover schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 22:29:
Lekker actief topic dit ;) Weinig problemen of weinig gebruikers? :)

Afijn..., vandaag een zeldzame crash, van mijn anders erg stabiele W10M 950 XL, voorzien van laatste Production build. Whatsapp liet mijn telefoon vastlopen, maar dan via WA-web. Ik voegde een gifje toe, en tijdens het bijwerken van dat gifje werd er door een deelnemer aan dat gesprek een reactie geplaatst. Mijn telefoon wilde dat melden, maar liep vast met een half lock-screen. Na de afgedwongen reboot werkte alles weer normaal, zowel het gifje als de laatste reactie waren beiden aanwezig, dus niets verloren gegaan tijdens de crash.

Ik draai al een hele poos met de beta van Whatsapp, en daar was vandaag weer eens een update voor. Het zou daarom zomaar aan de versie kunnen liggen die ik nu draai.
Weinig problemen, WA draait goed ondanks dat het geen echte UWP app is. Gebruik WA en Telegram, en voor Telegram is er een hele mooie UWP app genaamd Unigram.
Maar de beta versie? Hoe krijg je die als je verder gewoon op productie draait?
Pagina: 1 ... 56 ... 58 Laatste