• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik weet niet of het al es gepost is.. Maar WhatsApp is een vreemde eend. Ik ben hem op een Android gewend , maar dit is echt wennen..

Bovendien word ik niet goed van het kolosale toestenbord . pff 3/4 deel scherm weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:46

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Laat het modden maar over aan de moderators. Mocht je wat zien, maak dan een topic report aan en ga niet zelf reageren.

[ Voor 84% gewijzigd door janvanduschoten op 19-08-2013 09:36 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 15:40
Weer geen of late notificaties..

:9

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hier geen last van.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:04

ettie1990

PSN:ettiesick

GerCor schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 18:30:
[mbr]Voegt niets toe, dus weg.[/]
huh?

[ Voor 43% gewijzigd door ettie1990 op 22-08-2013 13:05 ]

• GerCor

GerCor

Werkt al sinds de meest recente update, maar ook na die 2 daarvoor, foutloos op mijn HTC 8X. _/-\o_

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Had het gisteravond ook even dat als ik de app opende er opeens berichten binnen kwamen welke al eerder verstuurd waren.

Verwijderd

als je problemen hebt met whatsapp, voer dan de onderstaande uit.

instellingen> wifi, geavanceerd (omlaag scrollen) zet een vinkje bij : wifi ingeschakeld houden bij time-out van scherm

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2013 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
GerCor schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:45:
[...]

Werkt al sinds de meest recente update, maar ook na die 2 daarvoor, foutloos op mijn HTC 8X. _/-\o_
Dit. Niet te geloven hoe stabiel deze app is geworden. Net als Spotify :). Toch mijn meest gebruikten naast de native apps.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:22

Mystikal

It never hurts to help!

App is inderdaad gewoon helemaal top nu! Ik heb niets meer te wensen!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan in whatsapp als ik een lang bericht stuur niet in het tekstvakje omhoog scrollen om even terug te lezen voor definitief te versturen. Dat is wel vrij irritant. Moet daardoor of korte stukjes gaan typen of hopen dat ik geen typfouten gemaakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:40:
Ik kan in whatsapp als ik een lang bericht stuur niet in het tekstvakje omhoog scrollen om even terug te lezen voor definitief te versturen. Dat is wel vrij irritant. Moet daardoor of korte stukjes gaan typen of hopen dat ik geen typfouten gemaakt heb.
E-mail? O-)

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogal omslachtig, en het tekstschermpje is al vol bij 3 regels, dus dat is behoorlijk kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Niels9001 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:49:
[...]

Dit. Niet te geloven hoe stabiel deze app is geworden.
Als ik ver terug scroll sluit de app af bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
hjs schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:56:
[...]

Misschien dat je met je vinger op de home/start knop komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:40:
Een woord selecteren en dan de selectie naar boven doortrekken. Dan ga je vanzelf naarboven. Nog niet ideaal, want het werkt niet heel soepel, maar het is iig iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Mystikal schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:30:
App is inderdaad gewoon helemaal top nu! Ik heb niets meer te wensen!
Nou, niks. Ik wil toch graag een filmpje kunnen sturen en als het even kan de ava van iemand bij zijn bericht. Ik heb wel het idee dat die ava er wel bij gaat komen want als je de microfoonfunctie gebruikt komt de ava er wel bij te staan. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Devin19 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:00:
[...]
Misschien dat je met je vinger op de home/start knop komt :)
Nee hoor, zelfde probleem hier. En altijd bij ongeveer hetzelfde stuk gooit ie me er uit.

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Laatst online: 15-08 08:38
hjs schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:56:
[...]
Dat heb ik ook, maar dan alleen als ik weken of maanden terug scroll in een conversatie.

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Yanze schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:14:
[...]

Dat heb ik ook, maar dan alleen als ik weken of maanden terug scroll in een conversatie.
mijn conversaties zijn de afgelopen dagen nogal heftig en lang ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhero10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08-2023
Kan je voor groepsgesprekken enkel afzonderdelijk selecteren om het geluid voor een week te dempen? Kan nergens vinden om geluid + tril van alle groepsgesprekken voor altijd te dempen. Kon dit wel op mijn Nokia N97 :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

Dat dempen heb ik vannacht pas ontdekt toen dronken buddies even hun verhaal kwamen doen. Geniale functie!
Nooit gezien op iOS, wel direct zichtbaar op WP, dat is toch netjes!

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:49
Ik kom waarschijnlijk weer terug naar WP Alleen vraag ik me af wat er in de tussen tijd is gebeurd kwa optimalisatie van de tijd dat de berichten binnen komen voornamelijk op mobiel netwerk en niet op wifi. Dit zal een lumia 920 zijn ICM Tmobile (aangezien het vroeger bij een maat van mij op vodagone een stuk beter ging)

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:49
sjepper schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:24:
Ik kom waarschijnlijk weer terug naar WP Alleen vraag ik me af wat er in de tussen tijd is gebeurd kwa optimalisatie van de tijd dat de berichten binnen komen voornamelijk op mobiel netwerk en niet op wifi. Dit zal een lumia 920 zijn ICM Tmobile (aangezien het vroeger bij een maat van mij op vodagone een stuk beter ging)
Had zelf heel af en toe problemen met binnenkomen van app berichten, maar sinds de optimalisatie van 3 updates terug ervaar ik geen problemen meer.
Kan je voor groepsgesprekken enkel afzonderlijk selecteren om het geluid voor een week te dempen? Kan nergens vinden om geluid + tril van alle groepsgesprekken voor altijd te dempen. Kon dit wel op mijn Nokia N97 :P .
Dit kan je inderdaad gewoon nog steeds. Bij het gesprek op groepsinformatie drukken en dan zie je het vanzelf staan.

[ Voor 23% gewijzigd door vali op 23-08-2013 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Pin favourites to start. #ComingSoon #WP8 #WhatsApp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Had ik meer gehoopt op een redesign zoals deze:

Afbeeldingslocatie: http://mynokiablog.com/wp-content/uploads/2013/06/tumblr_inline_mnvn16OkIP1qz4rgp.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mynokiablog.com/wp-content/uploads/2013/06/tumblr_inline_mnvodjf1C81qz4rgp.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.tumblr.com/53a0a27f99f1dc772e550068cb03c726/tumblr_inline_mnz8e0NROz1qz4rgp.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.tumblr.com/8d5a8a3ac2d737df6e0d6ee1c08fd11f/tumblr_inline_mnz8f5mMRL1qz4rgp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Hmmm. In ieder geval niet (zoals Skype) een witte achtergrond. Zit ik daar met m'n AMOLED ...

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mwah, net als email, licht op donker of donker op licht instelbaar :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:26
Dit ziet er inderdaad stuk beter uit. Maar laat ze eerst maar eens wat aan de stabiliteit doen, en meer functies.

Hier is whatsapp weer aan het klote met trage binnenkomst van berichten.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Cyrus The Virus schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:26:
[...]

Dit ziet er inderdaad stuk beter uit. Maar laat ze eerst maar eens wat aan de stabiliteit doen, en meer functies.

Hier niet, kreeg nu weer de notificatie op tijd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Cyrus The Virus schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:26:
[...]

Wat is er zoveel beter dan? Op een paar details na ziet mijn WhatsApp er precies hetzelfde uit. Ik heb het WA logo er niet bij staan, maar in de tekstvelden staat wel een naam wie wat zegt en heb ik een microfoontje maar lijkt toch erg sterk op deze afbeeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
GerCor schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:05:
[...]

Wat is er zoveel beter dan? Op een paar details na ziet mijn WhatsApp er precies hetzelfde uit. Ik heb het WA logo er niet bij staan, maar in de tekstvelden staat wel een naam wie wat zegt en heb ik een microfoontje maar lijkt toch erg sterk op deze afbeeldingen.
Nja het is natuurlijk een persoonlijke voorkeur.

Problemen met whatsapp lijken wat anders te zijn in mijn geval (Vodafone signaalplus)

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:45

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Zeg nu kan dat aan mij liggen enzo, maar mijn WA ziet er toch akelig gelijkwaardig uit, of zijn dit subtiele verschillen die ik nu over 't hoofd zie. Ja iconen anderom en tellertjes dat klopt. Maar voor de rest is 't niet veel anders hoor. :?

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
zwahiel schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 01:26:
[...]

Zeg nu kan dat aan mij liggen enzo, maar mijn WA ziet er toch akelig gelijkwaardig uit, of zijn dit subtiele verschillen die ik nu over 't hoofd zie. Ja iconen anderom en tellertjes dat klopt. Maar voor de rest is 't niet veel anders hoor. :?
Dat opzich ook wel. Maar die subtiele veranderingen laten het er toch alweer een stuk beter uitzien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Kan iemand mij uitleggen wat er gebeurt als je bij een contactpersoon in WA klikt op: 'contact delen'. Met wie of wat deel je dan die contactpersoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
GerCor schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 19:41:
Kan iemand mij uitleggen wat er gebeurt als je bij een contactpersoon in WA klikt op: 'contact delen'. Met wie of wat deel je dan die contactpersoon?
Met een whatsapp contact/groep naar keuze. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Uh, ja? Laat ik het anders uitleggen. Ik heb 'Piet Snot' in mijn Personen Hub opgenomen. Piet snot heeft ook WhatsApp, dus Piet Snot staat ook in WhatsApp. Piets Snot in Personen Hub heeft geen Avatar. Dus, ik dacht: dan deel ik Piets Snot uit WhatsApp met Piet Snot uit de Personen Hub. Misschien krijg ik dan in Personen Hub de Avatar te zien. Niet dus.

Wat deelt Piet Snot uit WhatsApp met Piets Snot in Personen Hub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

nee, is eenrichtings verkeer.
Geloof wel dat je de avatar uit de personenhub kan zien als Piet geen avatar heeft ingesteld in WA.
Maar andersom helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:06

rda

Ik heb zelf (nog) geen WP, maar een vriendin van mij heeft sinds vandaag de Lumia 925. Nu zegt zij dat de contacten die Whatsapp hebben, niet door Whatsapp woorden weergegeven. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:03

Koekfabriek

King Billy on the wall

rda schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:49:
Ik heb zelf (nog) geen WP, maar een vriendin van mij heeft sinds vandaag de Lumia 925. Nu zegt zij dat de contacten die Whatsapp hebben, niet door Whatsapp woorden weergegeven. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
Whatsapp instellingen en dan refresh favorieten. Kijk of dat helpt. Zorg dat de telefoonnummers goed in de telefoon staan dus onder kopje mobiel met +31 enz. Ik had het probleem dat sommige telefoonnummers niet goed werden weergeven omdat ze onder het kopje huis telefoon stonden i.p.v. mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Ik heb een backup van WhatsApp gemaakt op mijn android toestel, ik heb een map: Databases met daarin o.a. msgstore.db.crypt en msgstore-2013-08-26.1.db.

Wanneer ik WhatsApp op mijn WP8 toestel installeer vraagt deze om de berichten te herstellen, schijnbaar herkent ie de backup. Maar vevolgens krijg ik steeds de melding: 0 berichten hersteld.
Dat terwijl de backup toch 1,7mb is.

Kun je backups wel 1 op 1 uitwisselen tussen Android en WP8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
lowizi schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:56:
Ik heb een backup van WhatsApp gemaakt op mijn android toestel, ik heb een map: Databases met daarin o.a. msgstore.db.crypt en msgstore-2013-08-26.1.db.

Wanneer ik WhatsApp op mijn WP8 toestel installeer vraagt deze om de berichten te herstellen, schijnbaar herkent ie de backup. Maar vevolgens krijg ik steeds de melding: 0 berichten hersteld.
Dat terwijl de backup toch 1,7mb is.

Kun je backups wel 1 op 1 uitwisselen tussen Android en WP8?
Dit is jammer genoeg niet mogelijk.... Snap echt niet waarom ze dat niet hebben geïmplementeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:10
Ben ik de enige die me echt ongelofelijk ergert aan dat als je bijvoorbeeld 20 berichten mist, je 20 aparte notificaties krijgt? als ik de ene wegswipe, komt de volgende notificatie weer =/

Ook trilt m'n telefoon 1x voor ieder binnengekomen bericht, dus als ie er in 1x 20 laadt, dan trilt ie 20 seconden nonstop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
vali schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:59:
[...]

Dit is jammer genoeg niet mogelijk.... Snap echt niet waarom ze dat niet hebben geïmplementeerd..
pfffft dat meen je niet?!... dacht het nog eens te proberen met wp nadat ik een jaar geleden mijn Lumia 800 de deur uit heb gedaan.
Loop ik meteen de 1e avond hier weer tegenaan. Balen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

WP is wel iets meer hoor dan WhatsApp.

@koen. Ik heb geen idee over welk toestel jij het hebt. Ik lees zeer uiteenlopende recensies in de store. Van geweldig tot waardeloos. Op mijn HTC 8X werkt de WA foutloos.

[ Voor 69% gewijzigd door GerCor op 28-08-2013 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-08 08:54
GerCor schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 00:49:
WP is wel iets meer hoor dan WhatsApp.

@koen. Ik heb geen idee over welk toestel jij het hebt. Ik lees zeer uiteenlopende recensies in de store. Van geweldig tot waardeloos. Op mijn HTC 8X werkt de WA foutloos.
Op de lumia 920 ook foutloos :)

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

SjorsC schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:12:
[...]

Op de lumia 920 ook foutloos :)
Er zitten genoeg fouten in WA. Waarschijnlijk ben je geen heavy user als je dit zegt, maar ze gaan wel de goede kant op met de laatste updates.

[ Voor 10% gewijzigd door Instatic op 29-08-2013 01:31 ]

That Is The Question

• vali
rataplan2 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 01:30:
[...]

Er zitten genoeg fouten in WA. Waarschijnlijk ben je geen heavy user als je dit zegt, maar ze gaan wel de goede kant op met de laatste updates.
Ik ben een behoorlijke heavy user en merk eigenlijk geen problemen met verzenden en ontvangen van berichten. Zelfs niet in hele drukke groepen..

• SjorsC
rataplan2 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 01:30:
[...]

Tuurlijk zitten er fouten in, maar die had de android versie ook.
Er is een verschil tussen tevreden zijn met wat je hebt, of blijven klagen omdat het niet precies doet wat het wil ;)

Ik had bijv. Ook liever gehad dat ik gewoon de video's kon opslaan etc.
Maar het is niet anders, en whatsapp doet wat hij moet doen:
Lekker uren ineen chat zitten praten over zinloze dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Jammer dat er nu de tijd wanneer iemand voor het laatst online was staat in plaats van "seconds ago" of "5 minutes ago".
Verder werkt whatsapp bij mij prima. Soms trilt hij niet en zie ik pas dat ik een bericht heb als ik mijn telefoon unlock maar daar zit niet echt regelmaat in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
InZane schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:27:
[...]

Yes, hier ook weer.
Gistermiddag kreeg ik geen notificaties meer binnen voor Whatsapp. Skype notificaties werkten nog wel.
Sinds de Amberupdate heb ik ook die melding dat er een probleem is met de push meldingen en ik krijg geen appjes meer binnen. Verhelpt het zichzelf naar verloop van tijd of heeft iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Laatst online: 19:33
Ik wil graag alle push-meldingen van whatsapp onderdrukken, dus geen melding, geen toast en geen live tile udate. Maar volgens mij,is het simpelweg niet mogelijk. Voor mij part zet ik het hele notificatiesysteem in Windows Phone uit, maar ook dat kan ik niet vinden. Ik zet nu maar mijn dataverbinding uit, maar dat moet toch niet de bedoeling zijn! Enige voordeel is dat de batterij langer meegaat ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:13
Luuk1983 schreef op zondag 01 september 2013 @ 11:50:
Ik wil graag alle push-meldingen van whatsapp onderdrukken, dus geen melding, geen toast en geen live tile udate. Maar volgens mij,is het simpelweg niet mogelijk. Voor mij part zet ik het hele notificatiesysteem in Windows Phone uit, maar ook dat kan ik niet vinden. Ik zet nu maar mijn dataverbinding uit, maar dat moet toch niet de bedoeling zijn! Enige voordeel is dat de batterij langer meegaat ;)
Geluid uitzetten kan ook, nadeelmis dan dat je ook de inkomende telefoontjes niet meer hoort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 09:04

Woembah

YNWA

Als je batterijbesparing aanzet kan Whatsapp geen notificaties meer geven. Er zijn dan ook andere dingen die niet meer actief zijn, maar het is minder rigoureus dan de hele dataverbinding uitschakelen.

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Woembah schreef op zondag 01 september 2013 @ 12:04:
[...]

Als je batterijbesparing aanzet kan Whatsapp geen notificaties meer geven. Er zijn dan ook andere dingen die niet meer actief zijn, maar het is minder rigoureus dan de hele dataverbinding uitschakelen.
of gewoon de backgroundtask van whatsapp uitzetten? Zet je hem weer aan krijg je alles weer binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
Gewoon achtergrondtaak uit/aan zetten.

Instellingen en dan een veeg naar rechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
SjorsC schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:06:
[...]

Gewoon achtergrondtaak uit/aan zetten.

Instellingen en dan een veeg naar rechts
nope, de achtergrond taak staat los van de notificaties. De achtergrondtaak is bijvoorbeeld om uploads van,foto's door te kunnen laten gaan als de gebruiker whatsapp verlaat.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Luuk1983 schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:39:
[...]

nope, de achtergrond taak staat los van de notificaties. De achtergrondtaak is bijvoorbeeld om uploads van,foto's door te kunnen laten gaan als de gebruiker whatsapp verlaat.
ahhh is dat daarvoor. vroeg me al af waarom hij op de achtergrond zou moeten kunnen draaien...

Iemand trouwens laatste week ook het probleem dat de helft van de tijd WA niet verbind? dan doet ie het wel, dan weer niet...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:15
Wist iemand al dat je de notificaties ook weg kan krijgen door ze naar rechts de swipen. :) Kwam ik vandaag per ongeluk achter.

• Cyrus The Virus
hhoekstra schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:56:
Wist iemand al dat je de notificaties ook weg kan krijgen door ze naar rechts de swipen. :) Kwam ik vandaag per ongeluk achter.
yep dat wist ik al, ik kan alleen nergens vinden hoe ik de toast notificaties uitzet.

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:41
He, dat wist ik niet. Ik zit altijd maar te wachten tot ze weg zijn en mezelf te irriteren omdat ik niet goed verder kan met wat ik aan het doen ben. Er zit vaak net een knop onder de notificatie 8)7

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Cyrus The Virus schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:59:
[...]

yep dat wist ik al, ik kan alleen nergens vinden hoe ik de toast notificaties uitzet.
Is dat niet het schakelaartje omzetten bij "bericht weergeven in melding?" in de instellingen?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Cyrus The Virus
PaT schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:12:
[...]

Is dat niet het schakelaartje omzetten bij "bericht weergeven in melding?" in de instellingen?
Nope, dan laat hij de content van het nieuwe bericht niet zien. Dan staat er "Nieuwe bericht van Pietje"

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

haha prachtig hoe dat dan voelt eh, als je achter zoiets komt :p

maar ja, ging op me L800 ook al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Dat is niet iets wat Whatsapp only is, je kunt alle toast notificaties naar rechts wegswipen.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Het nut ontgaat me van dat naar rechts swipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
GerCor schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:18:
Het nut ontgaat me van dat naar rechts swipen.
Nou, als je een toast message krijgt die precies voor een paar belangrijke knoppen zit, dan kan je 'm weg-swipen zodat je bij die belangrijke knop kan. Toegegeven, je hebt 'm niet heel vaak nodig, maar ik heb meer dan ééns zitten wachten totdat die *** toast weg ging zodat ik op een bepaalde knop kon drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Luuk1983 schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:22:
[...]

Nou, als je een toast message krijgt die precies voor een paar belangrijke knoppen zit, dan kan je 'm weg-swipen zodat je bij die belangrijke knop kan. Toegegeven, je hebt 'm niet heel vaak nodig, maar ik heb meer dan ééns zitten wachten totdat die *** toast weg ging zodat ik op een bepaalde knop kon drukken.
Zeker, en helemaal als er toevallig net een druk groepsgesprek bezig is kan dat erg lang duren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Laatst online: 15-08 08:38
CAP-Team schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 10:03:
Dat is niet iets wat Whatsapp only is, je kunt alle toast notificaties naar rechts wegswipen.
Wat een vondst, bedankt! :)

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:34
En ineen keer was het helemaal stil rondom Whatsapp voor Windows Phone. Waar een tijd terug de app dagelijks updates kreeg, is de vorige update nu een maand terug. Tuurlijk, de angel is eruit en het functioneert prima, maar het kan alsnog wel beter qua design en gebruiksvriendelijkheid.

Hopelijk komen ze binnenkort weer met updates :)

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:59
Er is sowieso nog een bug dat ik het 'laatst gezien om...' als ik in de chat van een persoon zit, vaak niet kan zien. Die tekst loopt dan het scherm uit. Het is op te lossen door je telefoon horizontaal te houden, maar nou niet echt de bedoeling en handig, kost ook weer 2 seconden extra.

Verder vind ik het zelf niet handig (geen idee of het de bedoeling is of niet) dat als ik whatsapp afsluit in een chat, met zeg pietje, en ik krijg later een nieuw bericht van Jantje en ik open whatsapp d.m.v. de tile, ik weer in de chat met pietje terecht kom i.p.v. in de chat met Jantje of in het algemene overzicht.

• Tropicc
Ik heb de laatste tijd vaak dat ik whatsapp aantik, hij opent even heel snel voor een halve seconde om daarna weer terug te keren naar mijn homescreen.
Daarnaast duurt het sinds een paar dagen soms heel lang voordat hij een bericht verzonden heeft (ook op wifi). Dan blijft er maar een klokje staan, als ik dan even terugga naar mijn lijst met chats en betreffende chat aantik komen er direct 2 vinkjes te staan.

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:48
Idem hier, daarnaast irriteer ik me enorm aan die grijze streep die tevoorschijn komt bij het laden van berichten. Verder heb ik het idee dat Whatsapp de batterij weer harder leeg zuipt t.o.v. enige tijd terug.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:42
Heeft iemand wel eens problemen gehad met hele grote berichten in groepschats? Ik zit in een groepschat waarin een heel groot bericht staat, minimaal 4-5 pagina's lang op een iPhone 4s. Als ik op mijn Lumia 800 met WP7.8 die groepschat open en ik probeer terug te scrollen om dat bericht te zien dan begint die ProgressIndicator te lopen en dan houdt het op. Ik kan dus de historie in die groep niet zien.

Op mijn vrouw haar iPhone 4s wordt het bericht wel getoond. Iemand anders dat ook wel eens gehad?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
urk_forever schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:29:
Heeft iemand wel eens problemen gehad met hele grote berichten in groepschats? Ik zit in een groepschat waarin een heel groot bericht staat, minimaal 4-5 pagina's lang op een iPhone 4s. Als ik op mijn Lumia 800 met WP7.8 die groepschat open en ik probeer terug te scrollen om dat bericht te zien dan begint die ProgressIndicator te lopen en dan houdt het op. Ik kan dus de historie in die groep niet zien.

Op mijn vrouw haar iPhone 4s wordt het bericht wel getoond. Iemand anders dat ook wel eens gehad?
Met WP8 kan ik wel terug maar na zo'n 250 a 300 berichten terug sluit whatsapp automatisch af..

Mijn batterij gaat trouwens langer mee sinds ik background tasks heb uitgezet voor whatsapp. En ik ontvang nog wel gewoon notificaties op tijd (meestal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
Je hoeft je scherm niet eens te unlocken om een bericht te openen ja.. kom ik net achter. Wat ik eerst altijd deed was scherm unlocken > whatsapp aantikken of melding aantikken. Maar als je op je lockscreen de melding aantikt gaat hij direct naar whatsapp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:12
@Tropicc

Bedankt voor de tip. Ik deed ook eerst unlocken en whatsapp opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
@Tropicc, je moet toch altijd nog zelf je lockscreen omhoog slepen? Als ik op mijn Lumia 800 op de melding tik dan gaat de lock screen een stukje omhoog maar unlockt niet. Ik moet dan alsnog zelf unlocken (geen pincode) en dan wordt whatsapp meteen getoond.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
urk_forever schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:16:
@Tropicc, je moet toch altijd nog zelf je lockscreen omhoog slepen? Als ik op mijn Lumia 800 op de melding tik dan gaat de lock screen een stukje omhoog maar unlockt niet. Ik moet dan alsnog zelf unlocken (geen pincode) en dan wordt whatsapp meteen getoond.
Ja dat had ik ook met mijn Lumia 800, maar nu met mijn Lumia 920 en dus wp8 unlockt hij hem automatisch als ik op de melding druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:28
Op de 520 kun je ook gewoon op de melding klikken en dan wordt WA geopend.. :) Zonder te ontgrendelen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Lekker secure dan dat ie hem automatisch unlockt.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippetje01
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 14:21
als je een wachtwoord hebt moet je die eerst intikken, daarna pas unlockt hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Handig! Al komt hij soms wel gewoon in het verkeerde gesprek uit bij mij, beetje jammer dat dat nog niet goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
CAP-Team schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:36:
Lekker secure dan dat ie hem automatisch unlockt.
De melding blijft maar een seconden of 2 staan, daarna krijg je wel een lgo van WA te zien dat je een berichtje hebt, maar moet je hem wel zelf ontgrendelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:40
Bovendien gaat je scherm niet aan als je telefoon in je broekzak zit, de nabijheidssensor zorgt daarvoor.

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Zijn er meer mensen die problemen hebben met WhatsApp? Ik heb om 8:15 nog een bericht ontvangen, maar nu doet ie helemaal niets meer. Toestel al even uit en aan gezet, maar het bericht wordt niet verzonden.

Op een Lumia 900 overigens

• hjs
  • Niet online

hjs

Ik krijg nu antwoord (Lumia 720)

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hier inmiddels ook weer, maar nog wel met horten en stoten...

Vodafone lijkt wat problemen te hebben hier.... alleen 2G bereik.... :(

[ Voor 38% gewijzigd door PaT op 18-09-2013 10:16 ]

• Devin19
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ik moet een hard reset doen omdat ik de primaire alias van mijn Microsoft-account heb aangepast, in hoeverre kan ik mijn gesprekgeschiedenis bewaren (als in weer terug hebben na de hard reset, niet kopietje in de mail ofzo)
En hoe kan ik dit doen?
Want er zit wel een backup functie op, maar ik weet niet precies wat die doet.
Alvast bedankt

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

Ik heb vorige week een harde reset (en een flash) gedaan.
Al mijn SMS geschiedenis zat er gewoon terug in.
Bij whatsapp heb ik de backup restore niet gedaan, want ik wou een 'zuivere' lijst hebben :)
maar is ook gewoon mogelijk.

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 13:03
Ben Android gewend en nu sinds een halve week een Lumia 920. Hoe kan ik een massabericht versturen en hoe verstuur ik (korte) filmpopnames?

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
scorelord schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:22:
Ben Android gewend en nu sinds een halve week een Lumia 920. Hoe kan ik een massabericht versturen en hoe verstuur ik (korte) filmpopnames?
In het hoofdscherm het menu omhoog schuiven en dan op 'nieuw massabericht' klikken? :P. Filmopnames heb ik nog niet gedaan, misschien via het paperclip icoon in een gesprek?

• scorelord
Thanx, lekker snel gereageerd. Dat werkt. Paperclip laat geen filmopnames zien en vanuit een filmpje delen kan ook niet naar whatsapp.

[ Voor 168% gewijzigd door scorelord op 19-09-2013 11:37 ]

• Luuk1983
In het hoofdmenu op de ... drukken en kiezen voor nieuw massabericht.

En filmopnames kan je helaas niet versturen. Die API zit (nog) niet in Windows.....

• Haphius
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-05 20:18
Voor zover ik weet heeft Whatsapp geen toegang tot video's die al op je telefoon staan. Wat wel mogelijk is om vanuit Whatsapp zelf een video te schieten en die versturen via Whatsapp.

• scorelord
Hapius, ja. Dat lukt wel zie ik. API dus. Enne, vanuit IE zelf kan ik een website ook niet delen. Ook API? Copy past de link wel maar vreemd dat Whatsapp niet tussen delen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Laatst online: 09-09 15:25
Ik heb vanochtend de Background Task van Whatsapp op blocked gezet. Echt een wereld van verschil qua batterijverbruik, maar ik heb het idee dat de notifications hierdoor wel beïnvloedt worden. Klopt dit?

Van sommige nieuwe berichten krijg ik geeneens toast notifications van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
MrLeeeet schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:09:
Ik heb vanochtend de Background Task van Whatsapp op blocked gezet. Echt een wereld van verschil qua batterijverbruik, maar ik heb het idee dat de notifications hierdoor wel beïnvloedt worden. Klopt dit?

Hoe doe je dat dan? Ik zat net te kijken, maar ik kon de background task niet uitschakelen. Of kan dat alleen op WP8?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
MrLeeeet schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:09:

Klinkt erg logisch, de background task is er niet voor niets, die zorgt er voor dat er notifications komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Notifications komen toch via MPNS binnen?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Pagina: 1 ... 30 ... 58 Laatste