Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:25
kenneth schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:08:
Notifications komen toch via MPNS binnen?
Dat dacht ik dus ook.

Even voor de duidelijkheid dit is op WP8.

[ Voor 11% gewijzigd door MrLeeeet op 20-09-2013 16:52 ]

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Vandaag na een hard reset whatsapp opnieuw geïnstalleerd bij mijn zus. Ze had voorheen gewoon gratis whatsapp tot ergens ver weg in 2014. Deze keer kreeg ze meteen een speciaal scherm met "gefeliciteerd met 5 maanden gratis whatsapp, daarna xx cent per jaar".

Dus volgens mij is dit wel nieuw deze melding!......:)

https://opensea.io/seaart

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
enomiss schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 00:47:
Vandaag na een hard reset whatsapp opnieuw geïnstalleerd bij mijn zus. Ze had voorheen gewoon gratis whatsapp tot ergens ver weg in 2014. Deze keer kreeg ze meteen een speciaal scherm met "gefeliciteerd met 5 maanden gratis whatsapp, daarna xx cent per jaar".

Dus volgens mij is dit wel nieuw deze melding!......:)
Ik had 'm vorige week na een reset ook: 4 maanden gratis... Misschien kijkt 'ie naar je eerste datum?

• RobertVDN
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
Hallo jongens, ik heb een probleem met mijn whatsapp op me HTC Radar. (WP7.8)

Ik heb gisteren 2 nieuwe contacten toegevoegd en was daarmee gaan whatsappen toen mijn telefoon ineens uitviel. Ik startte dus mijn telefoon opnieuw op en toen ik whatsapp opende moest ik ineens me nummer en naam enzo weer opnieuw invoeren. Toen probeerde ik weer te whatsappen naar die 2 nieuwe contacten maar mijn berichten kwamen niet aan en ik kon hun online status niet meer zien. Ik dacht dus dat deze personen mijn geblokkeerd hadden maar dit is niet het geval want dat heb ik even nagevraagd. De berichten die die 2 contacten nog naar mij hebben gestuurd na het uitvallen van mijn telefoon zijn ook niet meer aangekomen bij mij. Mijn andere contactpersonen en groepsgesprekken kon en kan ik nog wel gewoon tegen praten.

Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb whatsapp al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat hielp niks.

[ Voor 12% gewijzigd door RobertVDN op 21-09-2013 17:37 ]

Huawei P30

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:34

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Sja het kan een tijdelijk probleem zijn op de Whatsapp server, ofwel iets waar heel veel mensen nu tegenaan lopen, of wat synchronisatiefouten tussen jouw foon en Whatsapp. Andere mogelijkheid dat er config files op je telefoon niet goed staan, en als een reinstall dan niet werkt is een factory reset nog een optie maarja dan moet je de telefoon helemaal opnieuw instellen. Ik zou dus eerst ff paar daagjes wachten om te kijken of het probleem zichzelf niet oplost via de WA server...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertVDN
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
DeNachtwacht schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 22:00:
Sja het kan een tijdelijk probleem zijn op de Whatsapp server, ofwel iets waar heel veel mensen nu tegenaan lopen, of wat synchronisatiefouten tussen jouw foon en Whatsapp. Andere mogelijkheid dat er config files op je telefoon niet goed staan, en als een reinstall dan niet werkt is een factory reset nog een optie maarja dan moet je de telefoon helemaal opnieuw instellen. Ik zou dus eerst ff paar daagjes wachten om te kijken of het probleem zichzelf niet oplost via de WA server...
Bedankt. gewoon ff afwachten dus. Hoop dat het zichzelf oplost want een hard reset is wel echt veel werk...

Huawei P30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
RobertVDN schreef op zondag 22 september 2013 @ 12:42:
[...]

Bedankt. gewoon ff afwachten dus. Hoop dat het zichzelf oplost want een hard reset is wel echt veel werk...
Staan de namen/nummers wel in je contactenlijst? Wat dan kan helpen is het vernieuwen van je favorieten in WA.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

Ik heb vorige maandag ook een harde reset gedaan, en whatsapp aan men nieuw nummer gekoppeld.. eerst had ik een lifetime account, nu maar een jaartje gratis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:26
defcon84 schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:24:
Ik heb vorige maandag ook een harde reset gedaan, en whatsapp aan men nieuw nummer gekoppeld.. eerst had ik een lifetime account, nu maar een jaartje gratis :(
Zal je leren van nummer te veranderen! :P
Wel kut natuurlijk, maar begrijpelijk. In de ogen van Whatsapp heb je nu gewoon een nieuw account. Wat dan weer zo vreemd is waarom ze überhaupt al die gratis verlengingen tot aan lifetime toe hebben uit zitten delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Hmm ja natuurlijk logisch :)
In den beginne van WP kon je nog niet betalen aan WA, mss dat ze al die gebruikers toen gewoon een gratis account gaven.

ps: ik ben van een .be naar een .nl nummer gegaan wegens verhuizing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 18:47

StrongArmLance

Endless flow

Ik ging tijdelijk van WP naar iPhone, want mijn Omnia 7 was kapot gegaan, toen moest ik dus voor 1 euro die app aanschaffen, gelukkig kon ik de account van iemand anders lenen ( :)F ) Nu ik terug ben met mijn 8X heb ik weer een levenslang abonnement :)

aardig, maar doe maar niet

[ Voor 57% gewijzigd door PaT op 24-09-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

aardig, maar doe maar niet

[ Voor 95% gewijzigd door PaT op 24-09-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:48

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Sinds een uurtje problemen dat Whatsapp 'not connected' geeft. Meer mensen dit?

Professioneel Heftruck Syndroom

Verwijderd

NeFoRcE schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 19:31:
Sinds een uurtje problemen dat Whatsapp 'not connected' geeft. Meer mensen dit?
Bij mij vaak een melding dat hij geen pushberichten kan geven, erg raar, voor de rest dat probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:06

rda

Het scherm licht bij mij op wanneer er een berichtje binnenkomt. Is hier wat aan te doen? Het ergert me enigszins en het kan ook niet goed voor de batterij zijn.

Ter verduidelijking; wanneer de telefoon niet gebruikt is en in stand-by stand staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Waar ik net achterkwam: als je bij smileys kijkt en je kiest één die ergens op de 4e pagina staat, kun je in een keer weer terug naar de eerste pagina door nog een keer op het symbool onderaan te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

rda schreef op maandag 30 september 2013 @ 18:48:
Het scherm licht bij mij op wanneer er een berichtje binnenkomt. Is hier wat aan te doen? Het ergert me enigszins en het kan ook niet goed voor de batterij zijn.

Ter verduidelijking; wanneer de telefoon niet gebruikt is en in stand-by stand staat.
laat 'm in je broekzak zitten, de proxysensor ziet dit normaal gezien, en het scherm licht dan niet op
of je notifications uitzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:59
Tropicc schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:58:
Waar ik net achterkwam: als je bij smileys kijkt en je kiest één die ergens op de 4e pagina staat, kun je in een keer weer terug naar de eerste pagina door nog een keer op het symbool onderaan te klikken.
Zo he! Dat wist ik dus niet. Maar dat is wel erg handig op z'n tijd, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Idd mooie tip :)

Niet echt een WA specifieke, maar als je 2x op de spatiebalk duwt, zet ie een punt en een spatie.. ook een kleine timesaver :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

defcon84 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:01:

Niet echt een WA specifieke, maar als je 2x op de spatiebalk duwt, zet ie een punt en een spatie.. ook een kleine timesaver :p
Die functie zit ook in HTC's (en/of android). Zeker handig, al gebruik ik het nooit. Ben er niet aan gewend. Moet het mijzelf maar eens even een keer aanleren. Time is money, you know _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
NeFoRcE schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:30:
[...]
Die functie zit ook in HTC's (en/of android). Zeker handig, al gebruik ik het nooit. Ben er niet aan gewend. Moet het mijzelf maar eens even een keer aanleren. Time is money, you know _/-\o_
Zit al een jaar en een dag in WP. En niet alleen bij WA, ook bij mail etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-08 08:54
defcon84 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:01:

dat klinkt idd wel weer erg makkelijk, tijd om me dat aan te gaan leren ^^
ben ondertussen wel gewend aan die sneltoetsen op het toetsenbord, zoals de punt vast houden voor een aantal extra tekens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Nog een tip, ikzelf heb 2 toetsenbord-talen geïnstalleerd. EN en NL. Het Engelse toetsenbord bevat een berg meer speciale karakters dan de NL versie. Zo mis ik bij NL bijv: ä (voor späterrrr), etc. Even switchen naar EN en klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
NeFoRcE schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:18:
Nog een tip, ikzelf heb 2 toetsenbord-talen geïnstalleerd. EN en NL. Het Engelse toetsenbord bevat een berg meer speciale karakters dan de NL versie. Zo mis ik bij NL bijv: ä (voor späterrrr), etc. Even switchen naar EN en klaar ;)
NL toetsenbord mist zelfs è, ik kwam hier paar dagen geleden ook achter, idd fijn om te weten dat die dus wel op het engelse zitten, jammer dat ze die niet gewoon ook bij nl dr bij doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:12
Ik gebruik alleen maar de engelse (us) versie. Wat biedt de NL versie dan wat EN versie niet heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Laatst online: 09:49
MEGATRON schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:13:
Ik gebruik alleen maar de engelse (us) versie. Wat biedt de NL versie dan wat EN versie niet heeft?
Nederlandse t9 ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
Tropicc schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:58:
Thanks, handig!

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Al een tijdje geen update van whatsapp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:21
Maar is ook niet per se nodig toch? Ik heb er geen enkel probleem mee.. Draait allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

badluckboy schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:13:
Al een tijdje geen update van whatsapp...
Gister een reaktie op twitter gegeven richting die Taos Hum.
Die had een maand geleden een nieuwe toevoeging aangekondigd ;)
(geen reaktie gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomverhoeff
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:50
WhatsApp heeft een ontwikkelteam voor Windows Phone dat non-stop aan het doorontwikkelen is. Het ligt dus wel in de lijn der verwachting dat er binnenkort weer een update komt. Er gaat heel veel tijd zitten in het optimaliseren en verbeteren van de app, je zal dus niet met elke update grote functionele wijzigingen zien.

Ik heb af en toe contact met hun lead developer voor Windows Phone en ze zijn er echt serieus mee bezig. Ze zijn zich er ook volledig van bewust dat de app lange tijd niet fatsoenljik gewerkt heeft en ook op dit moment nog verbeterpunten heeft. Ik denk wel dat we allemaal gezien hebben dat de laatste paar updates de app al een stuk bruikbaarder gemaakt hebben. In dagelijks gebruik heb ik er in ieder geval geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Mag ik even zeggen dat ik het vreselijk gaaf vindt dat mensen als Tom en Matthijs hier zo nu en dan reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:26
tomverhoeff schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:20:
WhatsApp heeft een ontwikkelteam voor Windows Phone dat non-stop aan het doorontwikkelen is. Het ligt dus wel in de lijn der verwachting dat er binnenkort weer een update komt. Er gaat heel veel tijd zitten in het optimaliseren en verbeteren van de app, je zal dus niet met elke update grote functionele wijzigingen zien.

Ik heb af en toe contact met hun lead developer voor Windows Phone en ze zijn er echt serieus mee bezig. Ze zijn zich er ook volledig van bewust dat de app lange tijd niet fatsoenljik gewerkt heeft en ook op dit moment nog verbeterpunten heeft. Ik denk wel dat we allemaal gezien hebben dat de laatste paar updates de app al een stuk bruikbaarder gemaakt hebben. In dagelijks gebruik heb ik er in ieder geval geen problemen mee.
Goed om te horen, mijn grootste hekel punten nu nog zijn batterij verbuik, snelheid en geen bestaande videos kunnen uploaden (dat laatste ligt volgens mij ook aan MS).

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Laatst online: 19:33
Cyrus The Virus schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:49:
[...]

Goed om te horen, mijn grootste hekel punten nu nog zijn batterij verbuik, snelheid en geen bestaande videos kunnen uploaden (dat laatste ligt volgens mij ook aan MS).
Ik heb gelukkig geen last van het batterijverbruik. Ik heb juist een paar andere dingen waar ik altijd 'last' van heb in het dagelijks gebruik (niet dat er niet mee te leven is, maar toch):
  • Zodra het toetsenbord eenmaal geactiveerd is binnen een chat, dan valt de datum/tijd notificatie bovenin uit beeld, waardoor je niet kan zien wanneer iemand voor het laatste online is geweest.
  • Als je een lange tekst aan het typen ben kan je moeilijk in je eigen tekst scrollen.
  • Notificaties komen soms nog steeds slecht aan, maar het is al heel erg veel verbeterd!
Al met al zeer bruikbaar, maar ja, het kan zeker nog een stuk beter.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Devin19 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:44:
[...]

NL toetsenbord mist zelfs è, ik kwam hier paar dagen geleden ook achter, idd fijn om te weten dat die dus wel op het engelse zitten, jammer dat ze die niet gewoon ook bij nl dr bij doen.
Of gewoon de E ingedrukt houden en dan komt dit karakter in beeld! Zo zijn er meerdere letters die je even ingedrukt kan houden.
Off-Topic: Dubbel Spatie voor een punt en een spatie werkte jaren geleden ook al bij Blackberry.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Bunta schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:42:
[...] Of gewoon de E ingedrukt houden en dan komt dit karakter in beeld! Zo zijn er meerdere letters die je even ingedrukt kan houden. [...]
Nee die komt niet in beeld. Alleen de é niet de e zoals hij bedoeld: è.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
Bunta schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:42:
[...]

Of gewoon de E ingedrukt houden en dan komt dit karakter in beeld! Zo zijn er meerdere letters die je even ingedrukt kan houden.
Houd de E maar eens ingedrukt op het NL toetsenbord, bij mij kom er dan toch echt alleen É en Ë tevoorschijn, geen È. Terwijl als je dit bij het Engelse toetsenbord doet, je wel degelijk Ë, É, È en Ê uit kunt kiezen.

[ Voor 12% gewijzigd door Devin19 op 02-10-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
*Kruipt weer terug in hoekje*

Had niet goed naar de orientatie gekeken, mijn excuses!

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:59
Luuk1983 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:58:
[...]

Ik heb gelukkig geen last van het batterijverbruik. Ik heb juist een paar andere dingen waar ik altijd 'last' van heb in het dagelijks gebruik (niet dat er niet mee te leven is, maar toch):
  • Zodra het toetsenbord eenmaal geactiveerd is binnen een chat, dan valt de datum/tijd notificatie bovenin uit beeld, waardoor je niet kan zien wanneer iemand voor het laatste online is geweest.
  • Als je een lange tekst aan het typen ben kan je moeilijk in je eigen tekst scrollen.
  • Notificaties komen soms nog steeds slecht aan, maar het is al heel erg veel verbeterd!
Al met al zeer bruikbaar, maar ja, het kan zeker nog een stuk beter.
Ik quote dit even omdat ik het hier zeker mee eens ben en daar voeg ik nog even aan toe:
- De bug dat als je ver terug scrollt in je verhaal dat je er na verloop van tijd uitgegooid wordt. En dat gebeurt sneller dan je zou willen.
- Wat ik niet wist (heb nooit android of ios gehad) maar daar kan je bij Whatsapp in het overzichtsscherm van al je chatgesprekken gewoon zien wanneer iemand online is. Bij 'ons' met WP zie je dat pas als je een conversatie geopend hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-08 20:37
Ik heb sinds vandaag dat ik geen berichten meer kan ontvangen en versturen. Heeft iemand hetzelfde? En heeft iemand ook al een oplossing gevonden? (Zit op een Lumia 800 met WP 7.8)

EDIT: na vaak wisselen tussen Wi-Fi en mobiel internet werkt het nu wel..

[ Voor 27% gewijzigd door g0ulash op 08-10-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Waar ik laatste tijd last van heb is dat ik geen afbeeldingen kan downloaden uit (groeps?)gesprekken.... -_-' echt buggy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:07
NeFoRcE schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:20:
Waar ik laatste tijd last van heb is dat ik geen afbeeldingen kan downloaden uit (groeps?)gesprekken.... -_-' echt buggy..
Dat probleem ken ik (niet alleen uit groepsgesprekken overigens), gisteren als test een niet te downloaden plaatje doorgestuurd naar mijn vrouw en zij kon het wel gewoon downloaden en openen en ik nog steeds niet. Vandaag overigens ineens wel weer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• October
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-04-2021
Whatsapp doet het vandaag al hele dag niet. Ik heb alleen wifi. Telefoon al aantal keren uit en aan gedaan. Op Windows 7.8. Edit: verbindingstatus staat niet verbonden :S Hoe verbind je dan? Edit2: ligt sinds ochtend offline volgens aantal berichten op andere fora.

[ Voor 37% gewijzigd door October op 08-10-2013 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:16
Bij ligt hij er ook uit, laatste bericht dat ik ontvangen heb was om half 11 vanmorgen. Op android werkt het wel nog gewoon.

Edit : @hieronder, dat is wel raar idd met muziek aan werkt het wel.

[ Voor 62% gewijzigd door Laank op 08-10-2013 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• October
  • Laatst online: 19-04-2021
Hmmm ik doe muziek aan en dan doet whatsapp het gewoon. :S Als muziek uit is dan doet whatsapp het ook niet.

[ Voor 170% gewijzigd door October op 08-10-2013 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Waarom hebben mensen serieus de gedachte dat als whatsapp het niet doet het gelijk aan Windows Phone ligt?? Er zijn meer mogelijkheden waarom je je gesprekken niet binnen kan krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:16
Edit : foutje

[ Voor 97% gewijzigd door Laank op 08-10-2013 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
vali schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 22:42:
Waarom hebben mensen serieus de gedachte dat als whatsapp het niet doet het gelijk aan Windows Phone ligt?? Er zijn meer mogelijkheden waarom je je gesprekken niet binnen kan krijgen..
Het is wel een snelle gedachte gezien de WA app voor WP nu niet bepaald uitblonk in betrouwbaarheid in vorige versies, overigens is de app nu best solide de laatste maanden. Weinig tot niks op aan te merken qua stabiliteit.

Anyway, WA ligt er voor andere platformen ook deels uit. Niet iedereen lijkt er last van te hebben, maar er zijn zat Android en iOS gebruikers die ook geen WA beschikbaar hebben. Vreemde is wel dat WA zelf er nog niks over gezegd heeft terwijl het toch al sinds vanochtend 'storing' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Precies, WA deed het hier vandaag gewoon gedeeltelijk. De app werkte, maar de push berichten kwamen vandaag pas na een uur of 5 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 16:51
ik heb nergens last van met whatsapp, werkt de hele dag al gewoon prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:42
WhatsApp heeft wel een DNS-hack gehad de afgelopen dagen.

Wellicht dat de service hier ook last van had?

Bron: https://www.security.nl/p...+AVG+slachtoffer+DNS-hack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:42

Sebazzz

3dp

Ik merkte gisteren dat Whatsapp het niet deed. Daarop heb ik mijn telefoon gereboot, zonder effect. Daarna heb ik Whatsapp opnieuw geïnstalleerd, maar ik kan nu de registratie niet voltooien om dat Whatsapp geen verbinding kan maken.

Zijn de perikelen nog steeds bezig?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:46

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Mijn problemen met WA, werkte alleen nog maar op wifi, zijn na een reset voorbij.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• somers1234
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:22
Ik krijg sinds een tijdje geen (of heel slecht) push notificaties meer binnen op mijn Lumia 520. Ik gebruik alleen WIFI. Als ik whatsapp open stroomt alles binnen, maar in standby mode helemaal niets.

Wat kan het probleem zijn? Instellingen staan goed (wifi aan in standby enz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
somers1234 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 13:15:
Ik krijg sinds een tijdje geen (of heel slecht) push notificaties meer binnen op mijn Lumia 520. Ik gebruik alleen WIFI. Als ik whatsapp open stroomt alles binnen, maar in standby mode helemaal niets.

Wat kan het probleem zijn? Instellingen staan goed (wifi aan in standby enz).
Ik heb hetzelfde probleem. Is inderdaad sinds een aantal dagen. Je krijgt pas alles binnen als je WA opent. Ze zullen wel weer aan het knutselen zijn aan de push notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• somers1234
enomiss schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 13:56:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Is inderdaad sinds een aantal dagen. Je krijgt pas alles binnen als je WA opent. Ze zullen wel weer aan het knutselen zijn aan de push notificaties.
Maar als hij aan de oplader hangt werkt alles wel. Of werkt alles dan via een ander systeem? In ieder geval is het erg vervelend dat het niet werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Als hij aan de oplader hangt blijft wifi toch aan?
Misschien dus in je wifi instelling aan geven dat wifi altijd aan blijft.
(want hoe anders data binnen krijgen zonder verbinding?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• somers1234
hjs schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:15:
Als hij aan de oplader hangt blijft wifi toch aan?
Misschien dus in je wifi instelling aan geven dat wifi altijd aan blijft.
(want hoe anders data binnen krijgen zonder verbinding?)
Die instellingen staan allemaal goed. Ik kan de telefoon ook in standby vanaf mijn pc pingen. Dus de verbinding lijkt mij in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
somers1234 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:06:
[...]

Maar als hij aan de oplader hangt werkt alles wel. Of werkt alles dan via een ander systeem? In ieder geval is het erg vervelend dat het niet werkt...
Misschien heb jij batterij besparing aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• somers1234
enomiss schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:39:
[...]

Misschien heb jij batterij besparing aanstaan?
Nope.

- Battery saver staat uit
- Meldingen voor alle "overige notificaties" staan aan
- Wifi staat aan in standby

Ik heb de telefoon ook al een harde reset gegeven.

Notificaties komen niet binnen als de telefoon in standby staat. Alleen als ik WA zelf open of als ik een andere app start. Als de telefoon gewoon aan staat (beeldscherm staat aan) dan komen notificaties wel gelijk binnen.

Dus:
- In standby werken push notificaties niet. Tenzij de telefoon aan de oplader hangt.
- Als de telefoon aan staat, dan werkt alles zoals het zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Wifi > geavanceerd > onderste vinkje bedoel ik dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• somers1234
hjs schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 15:49:
Wifi > geavanceerd > onderste vinkje bedoel ik dus.
Die optie is aangevinkt.

En zoals ik al zei, ik kan de telefoon pingen als hij standby is. De verbinding is dus in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Weet iemand een manier hoe ik de ontvangen video's/audio kan opslaan of backuppen o.i.d? Ik wil een harde reset doen voor gdr3 maar ik wil mijn ontvangen whatsapp bestanden niet kwijt.

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
rataplan2 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:09:
Weet iemand een manier hoe ik de ontvangen video's/audio kan opslaan of backuppen o.i.d? Ik wil een harde reset doen voor gdr3 maar ik wil mijn ontvangen whatsapp bestanden niet kwijt.
Zover ik weet is het backuppen van Whatsapp berichten niet mogelijk. Volgens mij is dat het 'probleem' ook van mensen die naar Windows Phone gaan. Die kunnen hun berichten niet meenemen. Correct me if I'm wrong ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 18:47

StrongArmLance

Endless flow

Luuk1983 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:19:
[...]

Zover ik weet is het backuppen van Whatsapp berichten niet mogelijk. Volgens mij is dat het 'probleem' ook van mensen die naar Windows Phone gaan. Die kunnen hun berichten niet meenemen. Correct me if I'm wrong ;)
Je kan niet back uppen, wel mailen naar jezelf.
Je moet sowieso op hetzelfde OS blijven (bij Android of iOS)
Voor meer info http://www.whatsapp.com/faq/general/21002842

Video's en Audio kan je gewoon via een kabeltje naar je computer slepen neem ik aan?

[ Voor 13% gewijzigd door StrongArmLance op 14-10-2013 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Denk het niet. WA heeft geen toegang tot de Video hub en buiten WA app zelf kan niemand in die Isolated Storage waar de video's worden opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic

Instatic

To Be Or Not To Be

Caelorum schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:41:
Denk het niet. WA heeft geen toegang tot de Video hub en buiten WA app zelf kan niemand in die Isolated Storage waar de video's worden opgeslagen.
Wat jij zegt klopt inderdaad. Ik hoopte dat er een of ander tooltje of truukje beschikbaar was waarmee je alsnog die isolated storage kon benaderen. Ik hoop dat Microsoft in de toekomst apps toelaat de audio en video hub te gebruiken om te lezen/schrijven. Heeft iemand trouwens een idee waarom dit überhaupt niet vrijgegeven is nu? Dit is echt mijn #1 irritatiepunt van WP8.

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Luuk1983 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:19:
[...]

Mijn Whatsapp had zelf alle berichten gebackupped toen ik eer harde reset deed.
Na de herinstallatie van WA ging ie alle berichtjes gewoon weer downloaden van hun servers.
Check je account info page maar eens.

Ik weet niet of ie dit ook doet voor video's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
rataplan2 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 01:12:
[...] Ik hoopte dat er een of ander tooltje of truukje beschikbaar was waarmee je alsnog die isolated storage kon benaderen. [...]
Dat kan je wel vergeten. Die technologie wordt al een tijdje gebruikt door Microsoft in diverse producten. Daar is wel goed over nagedacht. Die zooi is allemaal encrypted en alleen de app zelf heeft er toegang toe. Zover ik weet kan het process dat dit alles managed ook alleen maar de storage verwijderen en limieten op zetten en meer niet. Een scan voor virussen zou bijv. ook niet mogelijk zijn. Hoeft ook niet want die virus zit dan toch in een sandbox waar die niet uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Caelorum schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:49:
[...]

Dat kan je wel vergeten. Die technologie wordt al een tijdje gebruikt door Microsoft in diverse producten. Daar is wel goed over nagedacht. Die zooi is allemaal encrypted en alleen de app zelf heeft er toegang toe. Zover ik weet kan het process dat dit alles managed ook alleen maar de storage verwijderen en limieten op zetten en meer niet. Een scan voor virussen zou bijv. ook niet mogelijk zijn. Hoeft ook niet want die virus zit dan toch in een sandbox waar die niet uit komt.
Klopt, wel zou MS ervoor kunnen kiezen om zelf een app te bouwen waarin je apps kunt aanvinken die je toegang geeft om via encryptie files te benaderen. Echter dan wordt alles weer erg ingewikkeld. MS zou ook kunnen overwegen om bepaalde apps die ze vertrouwen toegang te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic

Instatic

To Be Or Not To Be

enomiss schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:13:
[...]

Klopt, wel zou MS ervoor kunnen kiezen om zelf een app te bouwen waarin je apps kunt aanvinken die je toegang geeft om via encryptie files te benaderen. Echter dan wordt alles weer erg ingewikkeld. MS zou ook kunnen overwegen om bepaalde apps die ze vertrouwen toegang te geven.
Whatsapp zou er ook voor kunnen kiezen om een tooltje te ontwikkelen om die storage te kunnen benaderen (Free Recorder heeft ook zo een tooltje). Een andere nettere optie zou misschien zijn om media bestanden op te slaan door middel van SkyDrive integratie in Whatsapp. iOS heeft ook icloud integratie dus whatsapp zou dit ook best voor WP kunnen doen.

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Laatst online: 12:54

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

rataplan2 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:27:
[...]

Whatsapp zou er ook voor kunnen kiezen om een tooltje te ontwikkelen om die storage te kunnen benaderen (Free Recorder heeft ook zo een tooltje). Een andere nettere optie zou misschien zijn om media bestanden op te slaan door middel van SkyDrive integratie in Whatsapp. iOS heeft ook icloud integratie dus whatsapp zou dit ook best voor WP kunnen doen.
Skydrive integratie zou super gaaf zijn. Al vraag ik me wel eens af hoe Microsoft om gaat met bepaalde media. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik krijg regelmatig de meest idiote / rare plaatjes toegestuurd... Ik heb wel eens gelezen dat Micosoft om redelijk lullige redenen accounts blokkeerde vanwege 'naakt'

Weet iemand of dit beleid is aangepast? :+

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

dreameater schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:41:
[...]

Skydrive integratie zou super gaaf zijn. Al vraag ik me wel eens af hoe Microsoft om gaat met bepaalde media. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik krijg regelmatig de meest idiote / rare plaatjes toegestuurd... Ik heb wel eens gelezen dat Micosoft om redelijk lullige redenen accounts blokkeerde vanwege 'naakt'

Weet iemand of dit beleid is aangepast? :+
Het beleid is voor zover ik weet niet aangepast. Microsoft maakt er echter pas een groot probleem van (en terecht wat mij betreft) als je die gegevens ook publiekelijk deelt. Zodra je die back-up als privé heb staan op je Skydrive, dan zal je volgens mij niet al te snel problemen krijgen.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Kijk dit klinkt als muziek in mijn oren! Hopelijk wordt gdr3 snel gereleased zodat whatsapp dit gaat implementeren.

[ Voor 53% gewijzigd door vali op 15-10-2013 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Pfff laatste paar dagen is het weer slecht. Meldingen die,afwisselend perfect op tijd komen, maar ook echt meldingen die ik gewoon niet krijg. En op dit moment wil whatsapp absoluut niet verbinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Ah storing zegt whatsapp op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Luuk1983 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:24:
Pfff laatste paar dagen is het weer slecht. Meldingen die,afwisselend perfect op tijd komen, maar ook echt meldingen die ik gewoon niet krijg. En op dit moment wil whatsapp absoluut niet verbinden...
Yep same here, krijg vaak geen melding en pas als ik whatsapp open komen de berichten binnen. Andere keren gaat het wel weer goed. Heel raar, maar wel vervelend. Hoop dat het snel wordt opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Laatst online: 04-08 02:19
PaT schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:57:
[...]

Het beleid is voor zover ik weet niet aangepast. Microsoft maakt er echter pas een groot probleem van (en terecht wat mij betreft) als je die gegevens ook publiekelijk deelt. Zodra je die back-up als privé heb staan op je Skydrive, dan zal je volgens mij niet al te snel problemen krijgen.
Voor naaktfoto's op skydrive hoef je niet bang te zijn, mits deze idd niet gedeelt zijn.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ik heb de laatste paar dagen steeds dat er berichten zomaar verdwenen zijn.
Ik zie ze dan wel in de notificatiebalk maar zodra ik whatsapp open staat er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:19

Grvy

Bot

Gaat WA ooit nog fixen dat ik verder terug kan in de chat historie zonder dat WA sluit..

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
WhatsApp blijft op een één of andere manier toch kreupel onder Windows.
Ze hebben al of niet in overleg met MS nog behoorlijk veel aan de weg te timmeren.
Zeker als ze in de toekomst willen hebben dat men betaald voor deze app en de diensten
Want dan is het niet alleen maar een App maar ook een dienst en dan kunnen ze dit soort dingen niet veroorloven, immers ik betaal dan voor een dienst die ze niet kunnen leveren of de continuïteit niet kunnen garanderen.
Nu niet alleen berichten weg, maar complete gesprekken inclusief afbeeldingen.....
Gelukkig wordt het laatste nog wel afgevangen, maar zie ze niet terug in de berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ik ondervind sinds een aantal uren dat ik geen foto's kan sturen. Hij blijft dan 't klokje weergeven. Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Mijn vriendin heeft vanochtend vijf foto's gestuurd, er zijn er nog steeds maar vier binnen ... dus het foto's versturen werkt wel hier maar niet perfect.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ja hier ook...........
Video en foto's versturen gaat wel, maar het ontvangen is weer eens dikke bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Laatst online: 15-09 23:37
Notifications is al een lange tijd een grote drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
NeFoRcE schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:42:
Ik ondervind sinds een aantal uren dat ik geen foto's kan sturen. Hij blijft dan 't klokje weergeven. Meer mensen dit probleem?
Oh vandaar dat ik nog geen reactie terug had gehad, foto vanmorgen om 11 uur ofzo verstuurd, is inderdaad nog niet verzonden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Hahaha...de foto's die ik op mijn wp8 niet kon binnenhalen kon ik wel doorsturen naar mijn droid en daar kon ik ze wel openen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomverhoeff
  • Laatst online: 19:50
Er zijn wat problemen geweest met foto's versturen/ontvangen op WhatsApp die alleen de WP app troffen. Laat het even weten als je met foto's van vandaag nog steeds problemen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
tomverhoeff schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:50:
Er zijn wat problemen geweest met foto's versturen/ontvangen op WhatsApp die alleen de WP app troffen. Laat het even weten als je met foto's van vandaag nog steeds problemen hebt.
Ik heb wel sinds een paar dagen dat het versturen van berichten echt heel lang duurt. Gewoon wifi of een hele goede mobiele verbinding en er blijft maar een klokje staan. Ik had laatst zelfs dat ik een bericht verstuurde om 22:40 en pas de volgende ochtend om 8:30 waren er 2 vinkjes. Terwijl mijn telefoon gewoon de hele nacht verbinding heeft gehad met wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Nope, foto's e.d. zijn nu oké
Doch heb nog wel dat ik berichten mis.
Staan dan wel geacentueerd in de namen of chatlijst, maar zodra ik de betreffende chat open
is het blanco.

Ook kan ik bij sommige sessie beperkt terug scrollen, niet dat WA er uit klapt maar dan scrolt hij niet verder.
Het laadbalkje bovenin ( of wat er voor door moet gaan ) gaat wel van links naar rechts, maar levert niets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Het speculeren kan weer beginnen. Geruchten over een nieuwe versie van Whatsapp voor Windows Phone

New features are to include:

Fix screen in portrait mode
Changes the font size in chat bubbles.
Read the list failed: This is probably a known bug of the WP7 operating system, that occurs during loading of contacts stored on the device. Please check if a stored contact on your device 29 February has birthday. Change the year of birth or delete the corresponding contact.
Social Networks
Lock screen setting

http://www.wpcentral.com/whatsapp-windows-phone-due-update

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
  • Laatst online: 18:04
Zo te zien komt er een nieuwe versie aan:

Hopelijk gaat Whatsapp ook snel gebruik maken van de custom notifications sounds.
Aardig irritant als er meer mensen in hetzelfde huis wonen met een Windows Phone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
dreameater schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:09:
Het speculeren kan weer beginnen. Geruchten over een nieuwe versie van Whatsapp voor Windows Phone

New features are to include:

Fix screen in portrait mode
Changes the font size in chat bubbles.
Read the list failed: This is probably a known bug of the WP7 operating system, that occurs during loading of contacts stored on the device. Please check if a stored contact on your device 29 February has birthday. Change the year of birth or delete the corresponding contact.
Social Networks
Lock screen setting

Had het ook vanmorgen gelezen, kan niet wachten op deze update. Terug scrollen naar vorige berichten is nu echt een ramp. Ben ook benieuwd wat ze precies met Social Networks gaan doen, zou echt super nice zijn als je fbc binnen in whatsapp kan gebruiken :D

Custom sounds zou ook geen vervelende luxe zijn en zou erg gedrufd zijn van een bedrijf als Whatsapp alvast dit erin te bouwen voordat grotendeels van hun gebruikers GDR3 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04

Martinspire

Awesomeness

Ik verwacht nog niet meteen ondersteuning voor custom sounds, maar dat moet nu wel mogelijk zijn inderdaad. Om dus een ander geluid voor Whatsapp te hebben (kunnen we die straks ook instellen?).

Mooie update. Of in ieder geval voor mn moeder (die wil de letters wel wat groter hebben)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Martinspire schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 18:15:
Ik verwacht nog niet meteen ondersteuning voor custom sounds, maar dat moet nu wel mogelijk zijn inderdaad. Om dus een ander geluid voor Whatsapp te hebben (kunnen we die straks ook instellen?).

Mooie update. Of in ieder geval voor mn moeder (die wil de letters wel wat groter hebben)
Zag dat developers zoals 6 tag wel er druk mee bezig is, hoop echt dat andere developers dit initiatief ook nemen . Ook het activeren van de background agent mag van mij ook tussen de settings komen.

De grotere letters zou voor mijn moeder ook handig zijn :)

[ Voor 7% gewijzigd door vali op 24-10-2013 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

En een update komt nu binnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Pin chats to start. Die is handig!

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:26
hjs schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 06:57:
En een update komt nu binnen :+
Inderdaad, WPcentral had er nog niks over gemeld :P

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

idd ik zag het via twitter, mooie update

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Pagina: 1 ... 31 ... 58 Laatste