Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippetje01
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 14:21
terug scrollen gaat nog steeds mis, niet dat ik dat al te vaak doe gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:49
wmpoweruser wel :P Anyway de update is echt super nice!! Eindelijk kan ik mijn vriendin vastpinnen op mijn homescreen. Scheelt weer 1 extra handeling haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Goede update. Vergeet ook niet je lage waardering voor WhatsApp af en toe bij te stellen, ik vind dat ze onderhand wel meer verdienen dan de 2 sterren die ik het eerder gaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdejonge1991
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:59
Leuk ook dat je eindelijk daadwerkelijk de laatste tijd kan zien waarop iemand online was. In plaats van dat dit buiten beeld viel (vooral bij lange namen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweeny
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik krijg berichten vaak laat binnen. berichten die gisterenavond zijn verstuurd krijg ik pas nu binnen (bij het openen van whatsapp)
Is het zo dat je bij een reboot ook even whatsapp op moet starten, zodat de background task draait?

[ Voor 9% gewijzigd door tweeny op 25-10-2013 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
tweeny schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:19:
Ik krijg berichten vaak laat binnen. berichten die gisterenavond zijn verstuurd krijg ik pas nu binnen (bij het openen van whatsapp)
Is het zo dat je bij een reboot ook even whatsapp op moet starten, zodat de background task draait?
backgroundtask draait automatisch, sinds ze die van Microsoft gebruiken. Had er gisteravond ook eventjes last van, misschien hadden ze storing bij whatsapp ? Sinds ze nu tegelijkertijd updates uitbrengen op iedere platform. Heb er nu geen last meer van namelijk.
Various enhancements and bug fixes

[ Voor 22% gewijzigd door vali op 25-10-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 15-09 17:05

Niku

Alagaesii

Ik heb nog niets binnen. Ben wel benieuwd, reacties zijn positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:21
Ik kreeg hem ook niet automatisch binnen, heb de app gezocht in de store en toen stond er de knop bijwerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Heb hem ook handmatig geupdate. Ik had liever nog kleinere letters gezien, zo veel mogelijk op één scherm toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Niku schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:46:
Ik heb nog niets binnen. Ben wel benieuwd, reacties zijn positief.
Daarom meld ik het ook, zodat je hem handmatig kan zoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Ja, nu zie je ook de naam zoals jij die hebt opgeslagen in de notificatie, ipv de naam die ze zelf gebruiken op WhatsApp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 20:02
Weet iemand wat over deze?
Social Networks
ik zie nou niet zo snel iets hierin terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 15-09 17:05

Niku

Alagaesii

hjs schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:06:
[...]

Daarom meld ik het ook, zodat je hem handmatig kan zoeken :+
Verrek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

xFeverr schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:09:
Weet iemand wat over deze?

[...]

ik zie nou niet zo snel iets hierin terug.
Ein zusätzliches Feature verbirgt sich hinter “Soziale Netzwerke”. Damit wird es möglich sein, Freunde über Facebook, Twitter etc. zu WhatsApp einzuladen.
Volgens deze site zou je Facebook en Twitter contacten kunnen uitnodigen. Maar die optie zit er idd niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ik zie het wel, als ik bij Iedereen kijk en een contact aanklik zonder whatsapp maar waarvan wel een nummer bekend is, zie ik onderop de knop Pietje uitnodigen voor Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 20:02
hjs schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:09:
Ik zie het wel, als ik bij Iedereen kijk en een contact aanklik zonder whatsapp maar waarvan wel een nummer bekend is, zie ik onderop de knop Pietje uitnodigen voor Whatsapp.
dat kon altijd al als ik me niet vergis,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
TheZeroorez schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:38:
Goede update. Vergeet ook niet je lage waardering voor WhatsApp af en toe bij te stellen, ik vind dat ze onderhand wel meer verdienen dan de 2 sterren die ik het eerder gaf :)
Whatsapp heeft nu 3,5 ster in de store, vind ik meer dan genoeg, krijg de helft van de tijd geen notificatie. Verder mag de app een stuk sneller zijn, vind het toch erg traag het openen van conversaties. Hoeveel rekenkracht kan het nou kosten om een paar regels tekst te showen...

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:06
Ik had nooit problemen met whatsapp op m'n Lumia, maar nu krijg ik berichten ineens niet meer binnen. Ik moet de app openen en dan zie ik ineens nieuwe berichten staan. Erg vervelend, want ik kijk niet elke minuut of er wat nieuws is. Het kan zo zijn dat ik misschien maar 2 of 3 keer op een dag kijk.

Is dit nu een instelling of ligt het aan whatsapp, dus de app, zelf?
Ik heb versie 2.11.276. Volgens de store de laatste.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:46
De toast notificaties staan in principe los van de app. Het kan op twee plekken mis gaan: whatsapp stuurt de notificatie niet goed naar microsoft of microsoft levert de notificatie niet goed aan de eindgebruiker.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Wat ik minder vindt is dat ik weer eens mijn conversaties kwijt ben.............
Maar een mens kan niet alles hebben
Zojuist even weer verwijdert en teruggezet, maar ondanks das hij aangaf
dat er een backup was teruggezet, kreeg i mijn berichte hiermee niet terug.

En....ik kan nu ook met me zelf Appen hahaha

[ Voor 45% gewijzigd door Amadeus1966 op 26-10-2013 17:34 ]

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Als je denkt dat de notificaties van Skype erg zijn, die van whatsapp en facebook bèta slaan de laatste tijd helemaal nergens meer op.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zijn er gelukkig geen problemen, alles lijkt goed op tijd binnen te komen. In mijn Lumia 800 en HTC8S periode was dat echter anders, ben blij dat het nu tenminste nog een beetje werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:50

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Bij mij werkt WA over het algemeen top. Maar ook wel eens een dag of 2 dat het helemaal drama is.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 05:33

FCC

Ik merk dat ik sinds vrijdag steeds de verbinding van Whatsapp verlies (status 'niet verbonden'). Als ik dan mijn wifi uitschakel en weer inschakel is ie weer voor even verbonden. Meer mensen hier last van? (Telefoon is een Nokia Lumia 620 met WP 8.)

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-08 08:54
heb wel sinds vrijdag (of toen viel het me pas op) dat ik geen verbinding meer kan maken met wifi.
de telefoon blijft pogingen doen om te verbinden, maar de melding verbonden krijg ik niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
SjorsC schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:09:
heb wel sinds vrijdag (of toen viel het me pas op) dat ik geen verbinding meer kan maken met wifi.
de telefoon blijft pogingen doen om te verbinden, maar de melding verbonden krijg ik niet meer....
Dit heb ik ook wel eens gehad. De router even resetten/van stroom af hielp in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-08 08:54
geenstijl schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 13:08:
[...]
Dit heb ik ook wel eens gehad. De router even resetten/van stroom af hielp in mijn geval.
had dit gister al geprobeerd, maar het werkte helaas niet.
verder werken de andere apperaten wel gewoon goed met de wifi, dus mij lijkt dat het probleem niet bij de router ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen die problemen hebben sinds de update van whatsapp met het resumen van de app nadat je op de Windows toets geklikt hebt? Ook bij het maken van een foto vanuit Whatsapp loopt hij vaak vast en sluit hij af... Erg vervelend, ook is de app merkbaar langzamer geworden met opstarten. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ik krijg net weer een update van WhatsApp binnen, versie 2.11.282
WhatsApp v 2.11.282
  • Fixed issues related to "clear chat history"
  • Miscellaneous bug fixes

[ Voor 62% gewijzigd door Devin19 op 28-10-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:35
Dat is de meest recente update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:10

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Wil je nog nieuwer? Bèta! ;)
.
WhatsApp To Have Public Beta Version Of The App In Windows Phone Store?

Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2013/10/WhatsApp-beta-620x522.jpg

We received this information over the weekend, WhatsApp has got another listing in Windows Phone Store with a mention of beta in app description. We have not received any official information from WhatsApp on this beta app. Currently, both the beta and public versions offer almost same builds. May be in the future, WhatsApp may update the beta listing more frequently to test the app in public.

Microsoft follows the similar approach with its Facebook beta app by releasing a new build to the beta testing every Friday. If you are interested in beta testing, find the link below.

Download the beta app here from Windows Phone Store.

Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2013/10/WhatsApp-beta-download.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Rowdy.nl op 28-10-2013 14:32 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Eh, die beta is 2.11.280 dus een oudere versie dan de officiele :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Rowdy.nl schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:31:
Wil je nog nieuwer? Bèta! ;)
.

[...]
Ben benieuwd, hopelijk komt nu de optie om custom notification te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47
Het automatisch opslaan van fotos gaat niet helemaal zoals het hoort. Ik moet ze echte aanklikken voordat ie dat doet. Als ik hierop zoek zie ik de laatste berichten uit september 2012. Ik heb er helaas sinds windows phone 8 al last van. (de vorige met Symbian Anna, geen probleem)
Iemand een idee wat ik fout doe?

Ik heb uiteraard de optie geselecteerd dat ie ze automatich moet opslaan.
(Inkomende afbeeldingen automatisch opslaan)

Versie 2.11.282 is in gebruikt.
Ik constateer dit probleem op mijn Lumia 925 maar ook op de Lumia 620

[ Voor 10% gewijzigd door wmeester op 28-10-2013 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:10

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

hjs schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:48:
Echt? Haha, ik heb zover niet eens gekeken, beetje afgegaan op het artikel.. :$

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Rowdy.nl schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:30:
[...]
Echt? Haha, ik heb zover niet eens gekeken, beetje afgegaan op het artikel.. :$
viel mij ook gelijk op bij installatie. Zag ook dat ze in de app nu bij info een link hebben gemaakt naar de store en zodoende kan je ziet of je up to date bent. Jammer genoeg is dit een link naar de niet beta, dus moet je handmatig steeds controlleren of de beta app up to date is (of gebruik maken van de vele rrs apps )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Krijg net weer een update van whatsapp binnen. Als ik in de changelog kijk is er niks bijzonders geupdate, maar een update is altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Net nieuwe beta gekregen, tekst in het intik veld lijkt me net ander lettertype of ff kleiner (of beide).
Gaf gister een lokatie door en dat was ook veranderd, zat een nauwkeurigheids index bij)

[ Voor 6% gewijzigd door hjs op 29-10-2013 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Dat heb ik bij de niet bèta ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Versienummers ontlopen elkaar ook nauwelijks, de beta is nu 2.11.284 en de normale zo te zien 2.11.282 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Bij mij werken de notificaties sinds de laatste updates dit weekend ook niet meer. Best irritant!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heerlijk dat ik in de Bèta wél gewoon weer foto's kan sturen! Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Huh? de niet bèta kan dit toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op m'n Lumia 920 met GDR3 loopt hij anders compleet vast als ik dat probeer te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:26
Hmm, zelf dan weer geen last van op mijn 920 met GDR3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

ik heb er ook geen last van op mijn 920 met GDR3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjs schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:48:
Bij mij geeft de bèta 2.11.284 en gelijk nog maar 3 mnd geldig :X

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2013 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Whatsapp is nu wel lekker bezig, net een update binnen gekregen op de beta app en die zit nu op 2.11.286. Hopelijk zet dit rap door en voegen ze custom notification er snel aan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Handmatig naar de beta update zoeken in de Store is best lastig :+

[ Voor 5% gewijzigd door hjs op 30-10-2013 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
vali schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:26:
Whatsapp is nu wel lekker bezig, net een update binnen gekregen op de beta app en die zit nu op 2.11.286. Hopelijk zet dit rap door en voegen ze custom notification er snel aan toe.
Als er daadwerkelijk features aan de lopende band toegevoegd zouden worden wel ja. Maar volgens mij zijn dit vooral kleinschalige bugfixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy24
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Fixes my *ss. Moet sinds kort WA op de lumia 1020 openen om te zien dat er nieuwe berichten zijn.
Beta maar eens proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Huh ineens is de weergave van de smileys verandert op mn Lumia 1020, eerst zag je van die vage smileys als je berichten aan het typen was of in het selectie menu. Als je het bericht dan verstuurde zag je de smileys zoals ze er op android uitzagen.
Nu zie ik die dus in het selectiemenu wel, in het type venster zie ik weer die gare en dan als je het bericht verstuurd zie je ze weer zoals ze er op android uitzien..

Vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
brilsmurfffje schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 23:39:
Huh ineens is de weergave van de smileys verandert op mn Lumia 1020, eerst zag je van die vage smileys als je berichten aan het typen was of in het selectie menu. Als je het bericht dan verstuurde zag je de smileys zoals ze er op android uitzagen.
Nu zie ik die dus in het selectiemenu wel, in het type venster zie ik weer die gare en dan als je het bericht verstuurd zie je ze weer zoals ze er op android uitzien..

Vaag
Gebruik je toevallig niet de smileys van het toetsenbord en niet die van whatsapp zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Gister is bij mij ook GDR3 binnen gedruppeld. Alleen heeft mijn whatsapp heeft nog steeds een standaard geluidje na het instellen van het bericht geluidje.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Jup, app developers moeten hun eigen geluiden injecteren via een niet gedocumenteerde API. Dan kan je in de app een ander geluid kiezen als de WA developers besluiten het (fatsoenlijk) te implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04

Martinspire

Awesomeness

Ik denk dat die voor hun nog even te laat kwam om toe te voegen. Zal nu onderhand wel gedaan zijn in een tussenversie gok ik zo en binnenkort erbij zitten. Is namelijk niet bepaald rocketscience om dat toe te voegen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Kan je in de WP-versie van Whatsapp geen verbruiksstatistieken zien? In iOS kon je zien hoeveel berichten je verstuurd had en hoeveel data dat gekost heeft, maar in de WP-versie kan ik het tot nu toe niet vinden. Kijk ik er overheen of is het er gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04:05
Luuk1983 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:26:
Kan je in de WP-versie van Whatsapp geen verbruiksstatistieken zien? In iOS kon je zien hoeveel berichten je verstuurd had en hoeveel data dat gekost heeft, maar in de WP-versie kan ik het tot nu toe niet vinden. Kijk ik er overheen of is het er gewoon niet?
Is er niet.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Maar voor het dataverbruik heb je natuurlijk Data Sense:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6hOHxCm.png

En dat is zo weinig dat ik me afvraag wat dat nou eigenlijk boeit :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Caelorum schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:11:
Jup, app developers moeten hun eigen geluiden injecteren via een niet gedocumenteerde API. Dan kan je in de app een ander geluid kiezen als de WA developers besluiten het (fatsoenlijk) te implementeren.
Valt wel mee met niet gedocumenteerd hoor? 6tag heeft het bv al!

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ok, laat ik het zo zeggen. Een API die geen API is. Via reflectie zooi moeten doen is en niet goed voor de performance en betekend dat ze er geen fatsoenlijke backwards compatible API voor konden of wilden maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomverhoeff
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:35
Caelorum schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:07:
[...]

Ok, laat ik het zo zeggen. Een API die geen API is. Via reflectie zooi moeten doen is en niet goed voor de performance en betekend dat ze er geen fatsoenlijke backwards compatible API voor konden of wilden maken
Als voor elke kleine nieuwe feature die voor developers ondersteund wordt de hele SDK geupdate wordt maak je het op meerdere manieren moeilijker. Dan krijg je dat ontwikkelaars aparte builds moeten maken voor GDR2 en GDR3 toestellen die tegen verschillende APIversies compileren enzo. Dat introduceert een complexiteit die ervoor zou zorgen dat veel mensen de nieuwe features links laten liggen.

Door een oplossing aan te bieden die weliswaar iets minder net is, maar wel zonder veel gedoe aan een bestaande WP8 app toe te voegen is zorg je juist dat developers dit wil implementeren. Kijk maar naar 6Tag.

Bij de volgende major release (Blue of 8.1 of hoe hij gaat heten) wordt wel weer een nieuwe SDKversie verwacht waarbij deze vorm van reflection weer niet meer nodig is.

Ben met je eens dat je altijd kunt discussieren over dit soort oplossingen, maar voor nu denk ik dat er een verdedigbare afweging gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:13
Heeft whatsapp een storing oid? Ik krijg constant de melding in mijn whatsapp dat ik een verbindingsfout heb en ik mn toestel opnieuw moet opstarten, wat ik al zo'n 5x heb gedaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

geen problemen bij mij
en op http://allestoringen.nl/storing/whatsapp ook niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Het valt me zo onderhand op dat bij elke poep en scheet met Whatsapp hier een melding wordt geplaatst. Kijk eerst eens of het een platform-afhankelijk probleem is, zo ja, hier melden, zo niet, gewoon wachten tot het opgelost is.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Erg jammer om dit te lezen. Ik hoop dat het tijdelijk is en dat ze snel weer een beta versie public maken!
PSA: WhatsApp is not in open Beta for Windows Phone

[ Voor 0% gewijzigd door PaT op 01-11-2013 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik krijg zo nu en dan mp3 bestanden toegestuurd via Whatsapp. Is er een mogelijkheid om deze bestanden, net als de foto's, op te slaan op de telefoon? Nu kan ik de mp3's niet terugvinden bij de muziekspeler.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
wcduck schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:28:
Ik krijg zo nu en dan mp3 bestanden toegestuurd via Whatsapp. Is er een mogelijkheid om deze bestanden, net als de foto's, op te slaan op de telefoon? Nu kan ik de mp3's niet terugvinden bij de muziekspeler.
Nee, dit gaat hetzelfde als met video.
Als je ze bewaren wil moet je ze doorsturen.
Ik stuur alle media ( video/audio ) gelijk door naar mijn droidtablet......
Vandaar uit kan ik er mee doen wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Bedankt voor de uitleg. Wel jammer dat dit nog steeds niet kan. Ik ga dezelfde oplossing toepassen als jij: opsturen naar mn android tablet.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:06
Van ellende de app maar opnieuw geinstalleerd en een klacht naar whatsapp gestuurd.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
rimave schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:47:
Van ellende de app maar opnieuw geinstalleerd en een klacht naar whatsapp gestuurd.
En de reden was?

Ik ben ook niet echt wild op whatsapp, het is dat al mijn vrienden en kennissen het gebruiken.
Maar zodra ze echt overstappen naar een betaaldienst, ben ik pleiter.
Immers dan betaal ik voor een dienstverlening en die wil ik ten alle tijden gewaarborgd zien.
En die garantie zit er nu nog even niet in.

Oa, berichten die verdwijnen, video en audio die ik via een omweg moet opslaan.
Meldingen ( notificaties ) die niet of nauwelijks doorkomen.

Eerst maar even afwachten over de hoe en wat met de ontwikkelingen.
Immers niet alles is te wijten aan WA, WP8 en Microsoft hebben ook zo hun eigennarigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Ben ik dan nu een uitzondering als ik zeg dat de app het prima doet? Vandaag aardig wat op mijn nieuwe Lumia 620 zitten berichten, gaat zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:50

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Daantje20 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:44:
Ben ik dan nu een uitzondering als ik zeg dat de app het prima doet? Vandaag aardig wat op mijn nieuwe Lumia 620 zitten berichten, gaat zonder problemen.
Nee hoor, bij mij werkt het ook vlekkeloos. Volgens mij bestaan de problemen vooral bij Windows 7.X toestellen.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ik krijg klachten van andere in groepsgesprekken dat de thumbs zo groot zijn van de fotos die ik stuur :)
ios gebruikers vooral :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
(jarig!)
Ik zelf heb ook veel problemen met WhatsApp tot een paar dagen geleden. Tenminste, zo voelt het. De grootste ergenis was dat de notificaties niet aankwamen of veelste laat. Nu heb ik een paar dagen geleden de GDR3 update gehad op mijn unbranded HTC8X black en nu komen ze volgens mij de hele tijd goed aan. Nog even in de gaten houden maar tot nu toe positief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 13:12

SomerenV

It's something!

LockTar schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 07:22:
Ik zelf heb ook veel problemen met WhatsApp tot een paar dagen geleden. Tenminste, zo voelt het. De grootste ergenis was dat de notificaties niet aankwamen of veelste laat. Nu heb ik een paar dagen geleden de GDR3 update gehad op mijn unbranded HTC8X black en nu komen ze volgens mij de hele tijd goed aan. Nog even in de gaten houden maar tot nu toe positief!
Ik heb hier ook GDR3 maar notificaties komen hier juist niet meer binnen sinds een paar dagen. Moet nu WhatsApp openen om te zien of er berichten zijn. Een hele tijd terug was dit probleem er ook al, is toen opgelost, maar is nu weer terug. Niet erg handig :X

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here. Sinds de laatste update. Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Mag ik mij daar bij aansluiten :-/
Als ik nu de nieuwe berichten wil inzien, moet ik eerst ( Gdr3 ) de app afsluiten en dan opnieuw opstarten.
Anders zit ik tegen een leeg zwart venster aan te kijken.
Notificaties? ............welke notificaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
(jarig!)
Hmmm het klinkt juist dat ik het tegenover gestelde heb. Ik gebruik trouwens niet de beta app waar ik sommige over hoor. Misschien is dat een verschil? Ik merk namelijk wel veel verschil met notificaties bij Facebook en Facebook beta... Daar zijn ze allebei nog steeds slecht maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Ik heb hier ook problemen met whatsapp. Gisteren bv stuurde ik 3 foto's naar mn vriendin. Bij elk bericht met foto bleef het klok-symbooltje staan. Pas toen ik mijn toestel rebootte werden ze verzonden en kreeg ik tegelijkertijd ook nieuwe berichten binnen.

Maar ik heb het idee dat dit niet aan whatsapp ligt. Ik heb bv een schaak-app (chess by post) en daarvan bleef de hele tijd een 1-tje staan (ter indicatie dat een tegenspeler een set had gezet), terwijl er door geen enkele tegenstander een set werd gezet.

Alsof het notificatie-update systeem van wp8 kuren heeft, of een conflict heeft met een andere app of instelling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

ik heb ook GDR3 en heb nog geen enkel probleem gemerkt..
en die late notifications zijn meestal voor iedereen met whatsapp dan, niet alleen de WP users..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
defcon84 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:51:
en die late notifications zijn meestal voor iedereen met whatsapp dan, niet alleen de WP users..
Onzin. Mijn vriendin heeft een iPhone, heeft geen enkel probleem met te laat afgeleverde whatsapp berichten of niet versturende berichten. In het jaar dat ik de 920 heb, heb ik bij haar nog geen enkele keer problemen met whatsapp gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Dan gebruikt ze het mss niet genoeg..
Mijn vriendin heeft met haar Galaxy S3 ook vaak problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Ze gebruikt het dagelijks. Meerdere keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseT
  • Laatst online: 07-07 08:03
Mijn ervaring is vooral dat notificaties niet binnenkomen wanneer ik verbonden ben via wifi met mijn Lumia 720.
Via mobiele data geen probleem en krijg ik meldingen wel direct.
Voor mij een reden om Wifi minder vaak aan te zetten.

Is er iets fout? "Ik heb het niet gedaan"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defcon84 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:51:
Wel heel toevallig dan dat ik voor de update geen last van had en na de update wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb ook GDR3 maar niet het idee dat dit heeft geholpen met WhatsApp. Krijg nog steeds regelmatig berichten te laat binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-09 19:43
Ook ik ben er inmiddels achter dat het vooral aan de wifi verbinding ligt.
Als ik thuis de wifi zowel op de 920 en mijn router even opnieuw instel loopt het goed, negen van de tien keer
blijft het maar een dag werken.
Komen mijn berichten alleen nog binnen als ik whatsapp open dan hoef ik alleen de wifi uit te schakelen op de 920 en dan werkt het feilloos
Ergens is het nog niet helemaal stabiel, ohja wifi op de 920 staat dan 'altijd aan'
GDR3 heeft dat niet verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Lijkt inderdaad vooral een wifi probleem te zijn. Heb de laatste paar dagen thuis mijn wifi niet aan en geen last meer van te laat komende berichtjes. Jammer dat whatsapp dit blijkbaar met een update verpest heeft, wachten op weer een nieuwe update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Ik heb op werk en thuis altijd WiFi aan en ik heb niet het idee dat het specifiek aan WiFi ligt als ik geen meldingen krijg. Maar het wisselt de laatste tijd wel of meldingen doorkomen moet ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:53
Wifi wordt uitgeschakeld wanneer de telefoon op standby gaat. Daar zal het wel mee te maken hebben.
Ik heb 3G bijna altijd uit staan en krijg nooit notificaties totdat ik de telefoon aan zet. Vind ik eigenlijk best wel prettig. 8)

[ Voor 40% gewijzigd door wappiewappie op 06-11-2013 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Wifi kun je aanlaten hoor in wp8 via een instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy24
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
@wappiewappie.
Voor de meeste mensen is het toch een instant messenger.

Wifi off lijkt idd een tijdelijke fix voor de notificaties, voor nu dan toch.
Ik heb Viber ernaast maar die houdt ook niet van alle Wifi netwerken.
We tobben weer verder. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Vind het nog steeds een doffe ellende.
Op mijn tablet ( droid ) gaat het prima en komt alles gewoon binnen.
Zo ook op de note van de vrouw, het is alleen onder WP8 dat het een drama is....
En dat was ook al voor Gdr3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Amadeus1966 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:30:
Vind het nog steeds een doffe ellende.
Op mijn tablet ( droid ) gaat het prima en komt alles gewoon binnen.
Zo ook op de note van de vrouw, het is alleen onder WP8 dat het een drama is....
En dat was ook al voor Gdr3
sorry hoor maar dit slaat echt nergens op. Gaan we hier echt bij iedere storing van whatsapp windows Phone de schuld geven? Vorige week klaagde mijn broer nog dat hij te laat zijn berichten op zijn iPhone 5 binnen kwam, die zie ik alleen eventjes zijn schouders ophalen... Hier staan mensen zelfs klaar om met fakkels naar Redmond te gaan :?

Zelf komen al maanden bij mij alle berichten netjes binnen, nergens last van (reken niet de grote storing van paar weken terug mee).

[ Voor 18% gewijzigd door vali op 07-11-2013 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Moet je hier dan alles lopen te verheerlijken?
Als men kan zien dat het op het ene platform wel werkt en op de ander bagger is,
kan men er lering uittrekken.
Ook dat het los staat van Wifi of 3G.

Dus JA het slaat zeker ergens op.
Immers voor sommigen is het inmiddels een betaaldienst, en ja daar staan verplichtingen tegenover.
Als ik betaal voor een dienst, dan mag ik er redelijker wijs er van uit gaan dat deze ook werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Amadeus1966 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:37:
Moet je hier dan alles lopen te verheerlijken?
Als men kan zien dat het op het ene platform wel werkt en op de ander bagger is,
kan men er lering uittrekken.
Ook dat het los staat van Wifi of 3G.

Dus JA het slaat zeker ergens op.
Immers voor sommigen is het inmiddels een betaaldienst, en ja daar staan verplichtingen tegenover.
Als ik betaal voor een dienst, dan mag ik er redelijker wijs er van uit gaan dat deze ook werkt.
Dat zeg ik niet, zeg alleen dat het nergens op slaat dat mensen gelijk de conclusie trekken dat het aan het platform ligt. Het is inderdaad onderhand een betaaldienst geworden, maar voor 90 cent per jaar hoef je niet een 99% uptime te verwachten :')

Zelf merk ik ook dat ik een berichtje paar seconde later aankomt, maar dat is alleen als ik in de trein in de middle of nowhere.

[ Voor 14% gewijzigd door vali op 07-11-2013 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Dat het aan het platform ligt is al lang duidelijk.
Immers WP8 is een gesloten ecosysteem.
Diverse zaken zijn in de Droid versie anders dan in WP8, dit om de doodeenvoudige redenen dat het niet anders kan.
Denk bijvoorbeeld aan video of audio bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Maar dat zijn features, niet de kwaliteit van de service zelf. Dat is op andere platformen ook niet altijd even goed. Moet wel zeggen dat ik met WP8 en Whatsapp meer problemen heb dan mijn vriendin met haar iPhone, maar ja, persoonlijk zit ik er niet zo mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Amadeus1966 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:43:
Dat het aan het platform ligt is al lang duidelijk.
Immers WP8 is een gesloten ecosysteem.
Diverse zaken zijn in de Droid versie anders dan in WP8, dit om de doodeenvoudige redenen dat het niet anders kan.
Denk bijvoorbeeld aan video of audio bestanden.
Gesloten systeem heeft hier niks mee te maken, alle drie de OSen werken met een push notificatie systeem dat bij hun wordt geregeld en met whatsapp communiceert.
Pagina: 1 ... 32 ... 58 Laatste