Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Als notificaties en berichten niet doorkomen of verdwijnen, de mainstream van WA, dan is dat een feature...

Je hoeft er niet mee te zitten, maar als deze app in de nabije toekomst 100% een betaaldienst is.
Dan mag dit simpelweg niet meer voorkomen.
Nu wordt het nog afgedaan met de mantel der liefde, maar dan niet meer.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
vali schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:46:
[...]

Gesloten systeem heeft hier niks mee te maken, alle drie de OSen werken met een push notificatie systeem dat bij hun wordt geregeld en met whatsapp communiceert.
Waarom kan WA dan bijvoorbeeld niet bij de video's komen in je galerij?
Waarom worden verstuurde video's en audio bestanden niet opgeslagen?
Omdat MS dat gedeelte juist dichtgetimmerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:08
Amadeus1966 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:53:
Als notificaties en berichten niet doorkomen of verdwijnen, de mainstream van WA, dan is dat een feature...[...]
|:( Ik doelde dus op het volgende
Amadeus1966 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:43:
[...] Diverse zaken zijn in de Droid versie anders dan in WP8, dit om de doodeenvoudige redenen dat het niet anders kan.
Denk bijvoorbeeld aan video of audio bestanden.
We hadden het over de kwaliteit van de service en dat heeft minder met WP8 te maken. Dat de genoemde features er niet zijn heeft er dan weer wel mee te maken.

[ Voor 12% gewijzigd door Caelorum op 07-11-2013 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:49
Amadeus1966 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:55:
[...]

Waarom kan WA dan bijvoorbeeld niet bij de video's komen in je galerij?
Waarom worden verstuurde video's en audio bestanden niet opgeslagen?
Omdat MS dat gedeelte juist dichtgetimmerd heeft.
Het niet hebben van deze functionaliteiten kan er niet ervoor zorgen dat sommige mensen hun berichten te laat binnen krijgen. Dat het vervelend is dat het er niet is, is natuurlijk weer wat anders.

Had wel tijd geleden gelezen dat het met de SDK van Nokia wel mogelijk is om video bestanden te kunnen aanroepen van het interne opslag. Sinds hun Nokia share app naar YouTube het wel namelijk kan.

[ Voor 23% gewijzigd door vali op 07-11-2013 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
vali schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:40:
[...]

Dat zeg ik niet, zeg alleen dat het nergens op slaat dat mensen gelijk de conclusie trekken dat het aan het platform ligt. Het is inderdaad onderhand een betaaldienst geworden, maar voor 90 cent per jaar hoef je niet een 99% uptime te verwachten :')

Zelf merk ik ook dat ik een berichtje paar seconde later aankomt, maar dat is alleen als ik in de trein in de middle of nowhere.
Je kan het draaien hoe je het wil. Of het aan MS ligt, of aan WA/FB/VIBER/SKYPE, dat maakt niet uit. Het is een structureel probleem op Windows Phones. Ik heb nog nooit notificatie problemen gehad, 2 jaar lang op mijn Android. Ik wist niet eens dat het fenomeen bestond. Nu heb ik 8 maanden WP en:

- FB notificaties hebben nog nooit fatsoenlijk gewerkt, nog waardelozer dan whatsapp.
- Whatsapp notificaties werken met periodes soms wel en soms niet.
- Skype notificaties komen veel later binnen, en is een ramp wanneer je het tegelijk op de PC gebruikt.
- Viber niet veel ervaring mee.

Uiteindelijk maakt het niet uit of het aan MS ligt, of aan de app developers, maar gezien zij zelf de FB maken, en de notificaties daarop nog slechter werken dan op Whatsapp, denk ik toch echt dat MS er een handje in heeft.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 23:37
enomiss schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:04:
[...]

Je kan het draaien hoe je het wil. Of het aan MS ligt, of aan WA/FB/VIBER/SKYPE, dat maakt niet uit. Het is een structureel probleem op Windows Phones. Ik heb nog nooit notificatie problemen gehad, 2 jaar lang op mijn Android. Ik wist niet eens dat het fenomeen bestond. Nu heb ik 8 maanden WP en:
......
Ik ben het met je eens hoor.
Tijdens het opzetten van WP is er te weinig rekening gehouden met messaging. Dat zie je al dat je video's en voiceberichten niet op kan slaan en versturen.
Als ik hoor dat het op WP7.8 al een ergernis was dat je geen bestanden kan Whatsappen, kan ik alleen maar concluderen dat het erg moeilijk is om dit achteraf op te lossen.
Erg jammer. IM is toch waar ik m'n telefoon het vaakst voor gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:13
Ik dacht ook altijd dat het een whatsapp probleem was, maar op die gedachte kom ik nu terug sinds mijn lumia 920 sinds een week of 2 issues heeft met de notificaties van whatsapp, plus de notificaties van een andere app die ik heb (blijft sporadische op bv '1' notificatie staan).
Met iPhone nooit problemen met de notificatie van whatsapp gehad, mijn vrouw die dagelijks veelvuldig whatsappt ( 7(8)7 ) heeft ook geen enkel probleem met de notificatie.

Ik sta op t punt mn lumia 920 geheel opnieuw te installeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Het probleem ligt zeker ergens tussen WP8 en MSPNS. Denk ook niet dat iemand met een stalen gezicht kan zeggen dat dat niet zo is.
Russel88 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:09:
[...] Als ik hoor dat het op WP7.8 al een ergernis was dat je geen bestanden kan Whatsappen, kan ik alleen maar concluderen dat het erg moeilijk is om dit achteraf op te lossen. [...]
O god, ja. Dat was echt irritant. Het wordt nog idioter, omdat het waarschijnlijk helemaal niet zo moeilijk is om op te lossen. Ze leggen echter de prioriteiten totaal ergens anders dan de gebruikers en ontwikkelaars doen. Ergens snap ik ook wel dat ze voornamelijk met verbreding bezig zijn (dus meer hardware ondersteunen), maar ze moeten nu toch echt wel beginnen aan de grootste klachten van gebruikers en ontwikkelaars wegnemen.
Bedoel, WP8 is echt een heerlijk platform om voor te ontwikkelen. Stukken beter dan iOS en Android, maar de beperkingen die je zo nu en dan worden opgelegd zijn echt absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Update, benieuwd of de notificaties op wifi weer vlot zijn.
Eerste indruk is van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:41
Nee hoor, krijg nu (09:47) notificaties van 07:44 binnen. Over Wifi. 4 berichten gemist, overigens alleen in groepjes. Wellicht dat dat ook scheelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Volgens mij heb je gewoon per install/update kans dat het verneukt/weer werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Heb de optie "wifi ingeschakeld houden bij time-out van scherm" ook alweer uitgezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Hier ook nog steeds de melding 'verbindingsfout'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
Ik denk dat de notificatie api van Microsoft inderdaad niet goed werkt, qua Skype is ie ook niet altijd fantastisch! Ik weet niet of dit alleen voor IM apps geldt of dan mensen ook hiernaast van hebben met andere apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Markie577 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:47:
Ik denk dat de notificatie api van Microsoft inderdaad niet goed werkt, qua Skype is ie ook niet altijd fantastisch! Ik weet niet of dit alleen voor IM apps geldt of dan mensen ook hiernaast van hebben met andere apps?
Facebook notificaties hebben minstens 'n dag vertraging... verder heb ik niet veel apps met notificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Devin19 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:54:
[...]
verder heb ik niet veel apps met notificaties
Ik ook niet, alleen Wordfeud ;)
(wat overigens ook zwaar achterloopt en erg basic is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:34

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Ik heb al maanden geen enkel probleem meer met notificatie van WhatsApp. Maar ook Skype komt realtime binnen. GroepsWA ook geen probleem.

Zou mij niks verbazen als het probleem ligt bij Win7.X toestellen of Nokia's met hun extra software. Maar goed, altijd verbinding 24/7 met 3G of wifi.

[ Voor 35% gewijzigd door GerCor op 08-11-2013 11:10 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Hmm, Lumia 820, sinds de Grote Update nog nooit een notificatie gemist, heel af en toe komt een foto veel later binnen.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Na mijn vorige bericht, om 09:47, wifi uit gezet. Geen enkele notificatie meer gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Iets heel mierenneukerigs misschien, maar de icoontjes aan de beneden kant zijn een beetje vaag. Vooral het clip icoontje voor de bijlage is erg vaag. Kijk maar eens goed, en vergelijk met het clipje bij messaging/email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy24
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
hjs schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 07:07:
Update, benieuwd of de notificaties op wifi weer vlot zijn.
Eerste indruk is van wel.
Je krijgt er 1tje over de wifi ja. Is gelijk ook de laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
Na de update van gisteren, wel een kleiner lettertype tijdens het typen van een berichtje!!
Notificaties zijn nog steeds een drama... Laten we hopen dat MS ze op de schop neemt tijdens WP8.1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nu een bijlage verstuurd hoef je niet eerst door je whatsapp lijst te scrollen, meest recente gesprekken staan bovenaan. Ideaal.

Ook geen klachten over notificaties, werkt prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Van mij mag er een keer een posted maken hoeveel mensen er daadwerkelijk globaal last hebben op elk OS met whatsapp. Vind het nog steeds frappant dat mensen hier last hebben en ik en meerdere wp8 gebruikers in mijn omgeving niet. Ligt het aan de slechte dekking met het os of mierenn*ken sommige over enkele secondes??

Kan een admin dat niet keer een leuke Poll maken op de FP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Hier op twee toestellen ook geen last van gemiste notificaties. Op zowel een Lumia 800 en 925.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 18:47

StrongArmLance

Endless flow

enomiss schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 18:19:
Iets heel mierenneukerigs misschien, maar de icoontjes aan de beneden kant zijn een beetje vaag. Vooral het clip icoontje voor de bijlage is erg vaag. Kijk maar eens goed, en vergelijk met het clipje bij messaging/email.
Eens, stoort mij ook, lage resolutie. Ikzelf heb geen last van notifications, 8X, alles gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

enomiss schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 18:19:
Dat zal dan wel toestel afhankelijk zijn wat dat ervaar ik hier namelijk helemaal niet zo op een Lumia 800.
Gewoon duidelijk en scherp afgebeeld.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Zal wel met de resolutie te maken hebben. Een Lumia 800 heeft een resolutie van 800x480. Mijn 925 heeft een resolutie van 1280x768 en als ik heel goed naar het icoontje kijk dan is het inderdaad niet zo mooi. Beetje blokkerig. Het was me verder nog nooit opgevallen en het kan me ook niet schelen, maar goed :P

Hier overigens ook nog nooit problemen met notificaties gehad, tenminste, niet dat het me is opgevallen. Ik kan me er ook niet zo aan storen. Het is een dienst die (praktisch) gratis is en je moet niet verwachten dat het perfect is.

Leuk, relevant stukje van Louis CK hierover :P

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KpUNA2nutbk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Schiet me iets te binnen, in het Ziggo topic is ook regelmatig gemopper over whatsapp en late notificaties.
De mensen die hier last van hebben op wifi, zitten die ook bij Ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
hjs schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 17:11:
Schiet me iets te binnen, in het Ziggo topic is ook regelmatig gemopper over whatsapp en late notificaties.
Ik wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Nee, zit bij XMSnet (glasvezel) en heb er soms ook last van. Niet altijd overigens. Ook is alle hardware hier van mijzelf en met de nodige custom firmware enz. Probleem ligt 100% niet in mijn netwerk :)

[ Voor 22% gewijzigd door Caelorum op 09-11-2013 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
Ik merk het wel heel goed met wifi, dan staat er bijv. een klokje bij versturen en dan zet ik even wifi uit en wordt het direct verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Yep, Ziggo. Geen problemen zoals eerder aangegeven.

Mijn vriendin heeft een iPhone (Vodafone), ik T-Mobile, en we zitten in dezelfde WA groep. Maar of het nu 3G of Wifi van Ziggo is, de berichten komen gelijktijdig aan.

[ Voor 65% gewijzigd door GerCor op 10-11-2013 09:26 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Thuis wel, op mn werk niet. :)
Op beide locaties dezelfde problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
Ik heb in mijn Ubee router van Ziggo poort 5223 open gezet (Whatsapp zegt dat deze open moet staan) speciaal gekoppeld aan het ip-adres van mijn telefoon en op het eerste gezicht lijkt het nu wel beter te gaan met versturen/ontvangen, maar we zullen het even een tijdje aanzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 17:05

Niku

Alagaesii

Ligt het aan mij of is het lettertype als je een bericht aan het tikken bent kleiner geworden na de laatste update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Klopt, er passen nu twee regels in in plaats van anderhalf (volgens mij). Jammer dat ondanks het kleinere lettertype nog steeds de hele indeling een beetje inefficiënt is (in de chat kunnen de letters niet kleiner, en je invoerveld is standaard 2 regels hoog...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 17:05

Niku

Alagaesii

Ahh oké, dan lag het dus niet aan mij. Je kunt overigens wel de tekstgrootte veranderen, wist ik ook niet. Maar dan blijft de verhouding tussen tekstballonnen en invoer veld scheef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:36
deBennie schreef op zondag 10 november 2013 @ 06:51:
[...]

Thuis wel, op mn werk niet. :)
Op beide locaties dezelfde problemen.
Het is de laatste dagen weer één groot drama met WhatsApp bij mij. Heb sinds vrijdagmiddag geen WA notificaties meer gekregen.
Zag vanochtend pas dat ik allerlei berichtjes had gemist toen ik WA weer eens opende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Tsja, InZane .... maar wij weten natuurlijk niet welk toestel je hebt en met welke instellingen. Laat ik het zo zeggen: op de HTC 8X nog steeds geen problemen met WhatsApp.

[ Voor 8% gewijzigd door GerCor op 11-11-2013 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
  • Laatst online: 06-09 19:43
Nu al weer dagen op 3G geen bericht gemist, tussendoor even de wifi aan gehad en vergeten uit te zetten en ja hoor, berichten gemist.
Komen dan binnen op het moment waarop je whatsapp opent.
Lumia 920.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-06 22:39
InZane schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:11:
[...]

Het is de laatste dagen weer één groot drama met WhatsApp bij mij. Heb sinds vrijdagmiddag geen WA notificaties meer gekregen.
Zag vanochtend pas dat ik allerlei berichtjes had gemist toen ik WA weer eens opende.
Met enige regelmaat zelfde probleem sinds de laatste update op de Nokia Lumia 820.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:26
René H schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:54:
Nu al weer dagen op 3G geen bericht gemist, tussendoor even de wifi aan gehad en vergeten uit te zetten en ja hoor, berichten gemist.
Komen dan binnen op het moment waarop je whatsapp opent.
Lumia 920.
Heb je op dat moment ook verbinding met een wifi netwerk of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
(jarig!)
Ik heb juist geen problemen meer sinds het installeren van GDR3 en alle whatsapp updates. Heb unbranded HTC 8X met t-mobile en gebruik veel wifi. Daarvoor heb ik er altijd last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
  • Laatst online: 06-09 19:43
autje schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:12:
[...]

Heb je op dat moment ook verbinding met een wifi netwerk of niet?
Dat lijkt er wel op, signaalbar wifi is aanwezig, ik kan van alles doen, bijvoorbeeld even wat opzoeken op internet of gebruik maken van mijn reader, maar de berichten komen pas binnen als ik whatsapp open.

Nu heb ik Vodafone met 4gig aan data dusss, wifi kan ook wel uit blijven ;)

[ Voor 9% gewijzigd door René H op 11-11-2013 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _l_Arjan_l_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik mis opeens de spellingscheck in WA. Is deze uitgezet met de afgelopen update, of zie ik een instelling over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
_l_Arjan_l_ schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:18:
Ik mis opeens de spellingscheck in WA. Is deze uitgezet met de afgelopen update, of zie ik een instelling over het hoofd?
Merkte ik ook al, het is er wel maar het lijkt net of het mijn typsnelheid niet bij kan houden. Maar 9 van de 10x verbetert hij een woord ook niet terwijl er toch een aantal letters verkeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:36
GerCor schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:18:
Tsja, InZane .... maar wij weten natuurlijk niet welk toestel je hebt en met welke instellingen. Laat ik het zo zeggen: op de HTC 8X nog steeds geen problemen met WhatsApp.
Lumia 520, GDR3.
Ik ben zowel thuis (op Wifi) als buiten de deur geweest en heb geen enkele notificatie ontvangen. Het lijkt sinds de WA update van vorige week ergens wel weer aardig stuk bij mij. Het rare is dat het niet constant is. Zie nu toevallig wel weer een WA notificatie op mijn lockscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:26
René H schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:22:
[...]

Dat lijkt er wel op, signaalbar wifi is aanwezig, ik kan van alles doen, bijvoorbeeld even wat opzoeken op internet of gebruik maken van mijn reader, maar de berichten komen pas binnen als ik whatsapp open.

Nu heb ik Vodafone met 4gig aan data dusss, wifi kan ook wel uit blijven ;)
Thuis krijg ik op wifi zonder problemen notificaties binnen. De signaalbar van wifi is niet toevallig helemaal grijs, hè? Hij staat er nl. in principe altijd.

Mocht wifi aanstaan maar geen verbinding hebben, dan zou dat een reden kunnen zijn: dat WA kijkt of wifi aan staat, en zo ja, dan alleen maar over wifi probeert binnen te halen. Wat dan niet zou lukken wanneer er geen wifi verbinding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy24
  • Niet online
autje schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:45:
[...]

Thuis krijg ik op wifi zonder problemen notificaties binnen. De signaalbar van wifi is niet toevallig helemaal grijs, hè? Hij staat er nl. in principe altijd.

Mocht wifi aanstaan maar geen verbinding hebben, dan zou dat een reden kunnen zijn: dat WA kijkt of wifi aan staat, en zo ja, dan alleen maar over wifi probeert binnen te halen. Wat dan niet zou lukken wanneer er geen wifi verbinding is.
Even mezelf als voorbeeld:
Ben met Wifi verbonden ja. Kan internetten en m'n lumia 1020 pingelt binnen 5 seconden dat de testmail binnen is. Whatsapp notificaties? Noppes.

• Tropicc
Weer een update beschikbaar voor Whatsapp, maar geen log met wat er verbeterd is.

• robkrekel
Volgens mij is er nu maar weer 1 regel in grote letters in het invoerveld.

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 21:33
En als ze nou eens zouden zorgen dat het scrollen in je eigen bericht normaal werkt (zoals bij de normale sms functie), dan zou dat niet zo vervelend zijn. Maar dat zal wel weer teveel gevraagd zijn...
Wel raar dat ze in de ene update de letters kleiner maken en in de volgende update de wijziging weer ongedaan maken. Zouden ze de oorspronkelijke wijziging 'per ongeluk' hebben gedaan, of het nu juist 'per ongeluk' weer hebben weggehaald? Ook fijn dat het blijkbaar teveel moeite is om een changelog er bij te doen.

• Tropicc
Lijkt bij mij wel of het alleen maar erger is geworden met versturen van berichten, blijft maar op het klokje staan.

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Ook net de update gehad, lijkt op mijn L620 wel wat sneller te laden.

• GerCor

GerCor

Ook na deze update helemaal geen problemen met wat dan ook.

• Davy24
  • Niet online
Ook hier verbetering na de update. Krijg notificaties over de wifi! :)
Een hapering daargelaten gaat het goed. Voorlopig maar niet meer updaten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie nu ook dat ontvangen media netjes onderverdeeld is per maand en ook als eerste de laatst
ontvangen media laat zien ipv de eerste van maanden geleden.

weet niet of het met deze update is veranderd, maar paar versies terug was het nog niet iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:26
Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:10:
Zie nu ook dat ontvangen media netjes onderverdeeld is per maand en ook als eerste de laatst
ontvangen media laat zien ipv de eerste van maanden geleden.

weet niet of het met deze update is veranderd, maar paar versies terug was het nog niet iig.
Ja dat viel mij ook al op, nu nog een functie om snel alle media te verwijderen.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

En weer een update van WhatsApp. 2.11.310.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
GerCor schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 19:09:
En weer een update van WhatsApp. 2.11.310.0
Ik weet niet of het iets van deze update is of van die van vorige week, maar de zoekfunctie in het 'chats' scherm werkt eindelijk zonder enorme vertragingen *O* Dan zal 'ie ook wel wat efficiënter met je batterij om gaan.

WhatsApp heeft onderhand trouwens 3,5 sterren in de store in plaats van 3, ook leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Dat was de update van vorige week, dat zoeken was echt een fiasco ervoor. Nu is het gewoon retesnel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Vanmorgen alweer een update van Whatsapp gehad, versie 2.11.310 deze keer.
Ik weet niet wat er gewijzigd is.

edit:
zie nu dat dat al gemeld was ;)

[ Voor 18% gewijzigd door CAP-Team op 17-11-2013 09:43 ]

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik heb vorig jaar mijn Lumia800 weg gedaan om dat whatsapp notificaties zo slecht werken. Ben overgestapt op een Android toestel. Maar mis nog steeds de strakke UI en de snelheid van windows. Is het het nu al significant beter? Zit veel op WiFi.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planet X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 22:21
Ik was zo blij dat het eindelijk goed werkte na de vorige update met notificaties over wifi. Nu na de update van vandaag helaas weer wifi altijd aan uit moeten schakelen anders krijg ik weer geen bericht als de berichten binnen zijn. Weer een mail aan support gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

CAP-Team schreef op zondag 17 november 2013 @ 09:42:
Vanmorgen alweer een update van Whatsapp gehad, versie 2.11.310 deze keer.
Ik weet niet wat er gewijzigd is.

edit:
zie nu dat dat al gemeld was ;)
Een bug betreffende registratie. Misschien de WPCentral app installeren, ben je altijd op de hoogte. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

NoFearCreations schreef op zondag 17 november 2013 @ 10:06:
Ik heb vorig jaar mijn Lumia800 weg gedaan om dat whatsapp notificaties zo slecht werken. Ben overgestapt op een Android toestel. Maar mis nog steeds de strakke UI en de snelheid van windows. Is het het nu al significant beter? Zit veel op WiFi.
Ik ben van een 800 naar een 820 gegaan, zowel de snellere hardware als de overgang van WP7.8 naar WP8 zijn een wereld van verschil. Neem daarbij de Grote Langverwachte Update van Whatsapp (afgelopen zomer) en het is significant beter ja.

Haal snel een nieuwe Nokia dus :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Whatsapp is lekker bezig! Alweer nieuwe feature erbij

http://m.wpcentral.com/wh...ored-messages-coming-soon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:26

Boss

+1 Overgewaardeerd

Weet iemand of je de resolutie van foto's die je maakt vanuit WhatsApp kan instellen? Op mijn oude Nokia (Symbian) werd de resolutie automatisch verkleind van 5MP naar iets van 1MP. Wel zo prettig voor de ontvanger. Met mijn nieuwe Lumia wordt dit niet gedaan en de ontvangers vinden die 8MP foto's van een paar MB niet zo prettig.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:15
It’s Friday, and it looks like the hardworking folks at WhatsApp are busy churning out more updates. I mean, why do in one update what you can do in five? Tonight, the popular messenger app has been bumped to version 2.11.312.0 and yes, it does come with a changelog. That’s the second update this week.

Unfortunately, no new features are available but if you speak Arabic or Hebrew, start high-fiving your friends, because you just got a “fix for difficulties entering your verification code”. Bam! How awesome is that?
WPcentral :')

Nieuwe versie staat al klaar in de store.

[ Voor 3% gewijzigd door hhoekstra op 22-11-2013 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Moet zeggen dat de app steeds beter draait. Hopelijk voegen ze video sharing snel toe want het is gewoon mogelijk. Makers van Instagram hebben namelijk al beloofd deze optie snel toe te voegen aan hun app, dus waarom zou whatsapp het niet kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:54

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

vali schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:20:
Moet zeggen dat de app steeds beter draait. Hopelijk voegen ze video sharing snel toe want het is gewoon mogelijk. Makers van Instagram hebben namelijk al beloofd deze optie snel toe te voegen aan hun app, dus waarom zou whatsapp het niet kunnen?
Ik ben bang dat de makers van instagram bedoelen dat het mogelijk wordt om vanuit de app een filmpje te maken en die vervolgens te kunnen posten. ( feitelijk wat whatsapp nu ook al kan)
Of heb je ergens een bron waar staat dat ook eerder gemaakte filmpjes kunnen worden gecropt en dat je ze vervolgens kunt uploaden naar Instagram?

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
dreameater schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:29:
[...]

Ik ben bang dat de makers van instagram bedoelen dat het mogelijk wordt om vanuit de app een filmpje te maken en die vervolgens te kunnen posten. ( feitelijk wat whatsapp nu ook al kan)
Of heb je ergens een bron waar staat dat ook eerder gemaakte filmpjes kunnen worden gecropt en dat je ze vervolgens kunt uploaden naar Instagram?
Nokia heeft het ook mogelijk gemaakt met hun youtube app en met hun nieuwe sdk zou het voor andere developers toch ook mogelijk zijn ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:48

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

dreameater schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:29:
[...]

Zou fijn zijn als Whatsapp, tijdens het maken van een filmpje, ook even toegang geeft tot de flits. Want filmpjes tijdens uitgaan zijn gewoon ruk soms nu.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 23:37
vali schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:39:
[...]

Nokia heeft het ook mogelijk gemaakt met hun youtube app en met hun nieuwe sdk zou het voor andere developers toch ook mogelijk zijn ???
Ik denk dat Nokia iets meer mag dan een willekeurige app ontwikkelaar. Hopelijk dat ze dit vrijgeven in WP8.1 Ik vrees het ergste.
Video's delen in familyroom wekt niet eens bugloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Door mijn vrienden dan toch overhaalt om whatsapp te gebruiken op mijn 720.
Alles werkt, behalve het geluid: ik krijg geen geluid bij binnenkomend bericht.

Als je hier op googled, krijg ik enkel topics te zien over mensen die hun eigen muziekje willen kiezen bij incomming massages. Maar nergens een oplossing waarom ik geen geluid heb...

Ps: overige geluiden in de phone werken perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Russel88 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:29:
[...]

Ik denk dat Nokia iets meer mag dan een willekeurige app ontwikkelaar. Hopelijk dat ze dit vrijgeven in WP8.1 Ik vrees het ergste.
Video's delen in familyroom wekt niet eens bugloos.
Komt omdat het in familyroom via skydrive gaat en dan gaat het via 3g wat trager. Hoop persoonlijk dat microsoft het wel mogelijk maakt voor developers, sinds het 1 van de meest gevraagde feature is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

hanzer schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:24:

Als je hier op googled, krijg ik enkel topics te zien over mensen die hun eigen muziekje willen kiezen bij incomming massages. Maar nergens een oplossing waarom ik geen geluid heb...

Als eerste zou ik willen zeggen dat je met een Windows Phone ook niet moet googelen maar gebruik Bing. :9

En als tweede; als iets niet werkt dan verwijder ik meestal wat ik heb geïnstalleerd, start de telefoon opnieuw op en installeer het dan opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:59
Nog meer mensen met late meldingen en berichten sinds de laatste update? Het werkte prima tot de laatste update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 08:03
hanzer schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:24:

Dat probleem had ik eerst ook totdat ik bij instellingen>beltonen&geluiden het vinkje terugzette bij "Alle overige meldingen"

Als ik het vinkje daar weghaal doet bij mij ook het geluid van Whatapp het niet meer.

Persoonlijk voor mij valt het geluidje voor whatsapp niet onder "overige meldingen" maar daar heeft microsoft blijkbaar een andere mening over.

Is er iets fout? "Ik heb het niet gedaan"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
BaseT schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:17:
[...] Persoonlijk voor mij valt het geluidje voor whatsapp niet onder "overige meldingen" maar daar heeft microsoft blijkbaar een andere mening over.
In het Engels staat daar "All other notifications" lijkt me in de context nogal logisch dat ze alles behalve "Key press", "Lock and unlock" en "Camera shutter" bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 08:03
In dat vinklijstje staat überhaupt niets over berichttonen dus die logica gaat niet helemaal op. Tonen voor berichten en email staan apart genoemd en aangezien Whatsapp ook het geluid van berichten krijgt zou ik hem daar onder scharen en niet onder overige of other notifications.

Maakt mij verder ook niet uit, ik herkende het probleem dat hanzer beschreef dus vandaar de tip.

Is er iets fout? "Ik heb het niet gedaan"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 08:54
Heeft iemand anders ook het probleem dat berichten niet meer autonmatisch binnenkomen? Voorheen kreeg ik een melding en veranderde het icoontje bij een nieuw bericht. Nu komen de nieuwe berichten pas binnen na het handmatig openen van de applicatie.

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
(jarig!)
Nee geen problemen meer. Is wel stabiel geworden... EINDELIJK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Wow dit werd eens tijd! Volgende update wordt het mogelijk om video's op te slaan.
http://wmpoweruser.com/co...werUser+%28WMPowerUser%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mooizo! Dan kan ik als het ooit nodig is, met een gerust hart mijn telefoon resetten zonder pijn in mijn buik te krijgen over alle filmpjes die ik dan kwijtraak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
nu nog de optie om bestaande videos te verzenden (maar dat moet MS wijzigen) en een optie om snel alle media te verwijderen. nu moet ik elke foto/video een voor een verwijderen :S

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Cyrus The Virus schreef op donderdag 05 december 2013 @ 18:42:
nu nog de optie om bestaande videos te verzenden (maar dat moet MS wijzigen) en een optie om snel alle media te verwijderen. nu moet ik elke foto/video een voor een verwijderen :S
misschien hebben ze net als Nokia Youtube app toegang hiervoor gekregen.

[ Voor 10% gewijzigd door vali op 05-12-2013 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-08 08:54
Verheug me meer op het feit dat ik meerdere foto's tegelijk kan versturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

Ja idd dat is een mooie optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:40

Eagle Creek

Breathing security

Hebben jullie ook dat sinds de laatste update de WiFi weer constant aan blijft staan?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irminsul
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 16:13
Cyrus The Virus schreef op donderdag 05 december 2013 @ 18:42:
Ik lees net op wpcentral dat deze optie er nu in zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 21:38
Ik heb op mijn Lumia 625, regelmatig dat ik een heleboel berichten gemist heb, en als ik die terug wil lezen, heb ik altijd dat mijn whatsapp crasht. Het gebeurt meestal pas als ik meerdere malen opnieuw de berichten heb moeten laden. Is dit een bekend probleem? Ik heb het nog niet kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Irminsul schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:13:
[...]

Ik lees net op wpcentral dat deze optie er nu in zit!
Oh ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Fist schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:46:
Ik heb op mijn Lumia 625, regelmatig dat ik een heleboel berichten gemist heb, en als ik die terug wil lezen, heb ik altijd dat mijn whatsapp crasht. Het gebeurt meestal pas als ik meerdere malen opnieuw de berichten heb moeten laden. Is dit een bekend probleem? Ik heb het nog niet kunnen vinden
Bekend probleem. Je kan de chat historie wel naar jezelf mailen, maar dit gaat helaas ook moor tot enkele berichten terug. Misschien dat je zo nog vindt wat je moet vinden.

• Amadeus1966
Wat ik nog steeds heb is dat als ik met WA bezig ben geweest en daarna gewoon mijn ding doe.
En als ik dan WA weer open tik, dat ik tegen een groot leeg zwart vlak koekeloer.
Als ik dan willekeurig ergens op dat lege zwarte vlak tik komen pas de chats tevoorschijn.
Maar ook alleen de chat waar ik op dat moment ( op de gok ) op tik.
Het gedeelte erboven of beneden blijft dan nog gewoon zwart.

Afbeeldingslocatie: http://i296.photobucket.com/albums/mm179/groetjes-uit-groningen/wp_ss_20131212_0001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i296.photobucket.com/albums/mm179/groetjes-uit-groningen/wp_ss_20131212_0002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i296.photobucket.com/albums/mm179/groetjes-uit-groningen/wp_ss_20131212_0003.jpg

Als ik WA via de terugknop en dan mbv het kruisje ( gdr3 ) uitzet en dan daarna opnieuw opstart via de homescreen is alles weer gewoon.

• LockTar
(jarig!)
Geen last van...

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04:05
Hier ook regelmatig hetzelfde probleem.

Web Enrichment

• Amadeus1966
Wietsee. schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:13:
Hier ook regelmatig hetzelfde probleem.
Pffff, dacht even dat ik een luxe probleem had met een extra feature.
Maar zolang dat het enige is.
igg geen berichten meer die zomaar verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 16:51
Hier hetzelfde.

Het speakertje (van een gedempt groepsgesprek) zie je echter wel....
Pagina: 1 ... 33 ... 58 Laatste