Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Waarom kan WA dan bijvoorbeeld niet bij de video's komen in je galerij?vali schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:46:
[...]
Gesloten systeem heeft hier niks mee te maken, alle drie de OSen werken met een push notificatie systeem dat bij hun wordt geregeld en met whatsapp communiceert.
Waarom worden verstuurde video's en audio bestanden niet opgeslagen?
Omdat MS dat gedeelte juist dichtgetimmerd heeft.
Amadeus1966 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:53:
Als notificaties en berichten niet doorkomen of verdwijnen, de mainstream van WA, dan is dat een feature...[...]

We hadden het over de kwaliteit van de service en dat heeft minder met WP8 te maken. Dat de genoemde features er niet zijn heeft er dan weer wel mee te maken.Amadeus1966 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:43:
[...] Diverse zaken zijn in de Droid versie anders dan in WP8, dit om de doodeenvoudige redenen dat het niet anders kan.
Denk bijvoorbeeld aan video of audio bestanden.
[ Voor 12% gewijzigd door Caelorum op 07-11-2013 01:16 ]
Het niet hebben van deze functionaliteiten kan er niet ervoor zorgen dat sommige mensen hun berichten te laat binnen krijgen. Dat het vervelend is dat het er niet is, is natuurlijk weer wat anders.Amadeus1966 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:55:
[...]
Waarom kan WA dan bijvoorbeeld niet bij de video's komen in je galerij?
Waarom worden verstuurde video's en audio bestanden niet opgeslagen?
Omdat MS dat gedeelte juist dichtgetimmerd heeft.
Had wel tijd geleden gelezen dat het met de SDK van Nokia wel mogelijk is om video bestanden te kunnen aanroepen van het interne opslag. Sinds hun Nokia share app naar YouTube het wel namelijk kan.
[ Voor 23% gewijzigd door vali op 07-11-2013 01:24 ]
Je kan het draaien hoe je het wil. Of het aan MS ligt, of aan WA/FB/VIBER/SKYPE, dat maakt niet uit. Het is een structureel probleem op Windows Phones. Ik heb nog nooit notificatie problemen gehad, 2 jaar lang op mijn Android. Ik wist niet eens dat het fenomeen bestond. Nu heb ik 8 maanden WP en:vali schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:40:
[...]
Dat zeg ik niet, zeg alleen dat het nergens op slaat dat mensen gelijk de conclusie trekken dat het aan het platform ligt. Het is inderdaad onderhand een betaaldienst geworden, maar voor 90 cent per jaar hoef je niet een 99% uptime te verwachten
Zelf merk ik ook dat ik een berichtje paar seconde later aankomt, maar dat is alleen als ik in de trein in de middle of nowhere.
- FB notificaties hebben nog nooit fatsoenlijk gewerkt, nog waardelozer dan whatsapp.
- Whatsapp notificaties werken met periodes soms wel en soms niet.
- Skype notificaties komen veel later binnen, en is een ramp wanneer je het tegelijk op de PC gebruikt.
- Viber niet veel ervaring mee.
Uiteindelijk maakt het niet uit of het aan MS ligt, of aan de app developers, maar gezien zij zelf de FB maken, en de notificaties daarop nog slechter werken dan op Whatsapp, denk ik toch echt dat MS er een handje in heeft.
https://opensea.io/seaart
Ik ben het met je eens hoor.enomiss schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:04:
[...]
Je kan het draaien hoe je het wil. Of het aan MS ligt, of aan WA/FB/VIBER/SKYPE, dat maakt niet uit. Het is een structureel probleem op Windows Phones. Ik heb nog nooit notificatie problemen gehad, 2 jaar lang op mijn Android. Ik wist niet eens dat het fenomeen bestond. Nu heb ik 8 maanden WP en:
......
Tijdens het opzetten van WP is er te weinig rekening gehouden met messaging. Dat zie je al dat je video's en voiceberichten niet op kan slaan en versturen.
Als ik hoor dat het op WP7.8 al een ergernis was dat je geen bestanden kan Whatsappen, kan ik alleen maar concluderen dat het erg moeilijk is om dit achteraf op te lossen.
Erg jammer. IM is toch waar ik m'n telefoon het vaakst voor gebruik.
Met iPhone nooit problemen met de notificatie van whatsapp gehad, mijn vrouw die dagelijks veelvuldig whatsappt (

Ik sta op t punt mn lumia 920 geheel opnieuw te installeren....
O god, ja. Dat was echt irritant. Het wordt nog idioter, omdat het waarschijnlijk helemaal niet zo moeilijk is om op te lossen. Ze leggen echter de prioriteiten totaal ergens anders dan de gebruikers en ontwikkelaars doen. Ergens snap ik ook wel dat ze voornamelijk met verbreding bezig zijn (dus meer hardware ondersteunen), maar ze moeten nu toch echt wel beginnen aan de grootste klachten van gebruikers en ontwikkelaars wegnemen.Russel88 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:09:
[...] Als ik hoor dat het op WP7.8 al een ergernis was dat je geen bestanden kan Whatsappen, kan ik alleen maar concluderen dat het erg moeilijk is om dit achteraf op te lossen. [...]
Bedoel, WP8 is echt een heerlijk platform om voor te ontwikkelen. Stukken beter dan iOS en Android, maar de beperkingen die je zo nu en dan worden opgelegd zijn echt absurd.
Facebook notificaties hebben minstens 'n dag vertraging... verder heb ik niet veel apps met notificatiesMarkie577 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:47:
Ik denk dat de notificatie api van Microsoft inderdaad niet goed werkt, qua Skype is ie ook niet altijd fantastisch! Ik weet niet of dit alleen voor IM apps geldt of dan mensen ook hiernaast van hebben met andere apps?
Ik ook niet, alleen WordfeudDevin19 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:54:
[...]
verder heb ik niet veel apps met notificaties
(wat overigens ook zwaar achterloopt en erg basic is)
Zou mij niks verbazen als het probleem ligt bij Win7.X toestellen of Nokia's met hun extra software. Maar goed, altijd verbinding 24/7 met 3G of wifi.
[ Voor 35% gewijzigd door GerCor op 08-11-2013 11:10 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Je krijgt er 1tje over de wifi ja. Is gelijk ook de laatste.hjs schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 07:07:
Update, benieuwd of de notificaties op wifi weer vlot zijn.
Eerste indruk is van wel.
Notificaties zijn nog steeds een drama... Laten we hopen dat MS ze op de schop neemt tijdens WP8.1..
Verwijderd
Ook geen klachten over notificaties, werkt prima hier.
Kan een admin dat niet keer een leuke Poll maken op de FP?
Eens, stoort mij ook, lage resolutie. Ikzelf heb geen last van notifications, 8X, alles gaat prima.enomiss schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 18:19:
Iets heel mierenneukerigs misschien, maar de icoontjes aan de beneden kant zijn een beetje vaag. Vooral het clip icoontje voor de bijlage is erg vaag. Kijk maar eens goed, en vergelijk met het clipje bij messaging/email.
Dat zal dan wel toestel afhankelijk zijn wat dat ervaar ik hier namelijk helemaal niet zo op een Lumia 800.enomiss schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 18:19:
Iets heel mierenneukerigs misschien, maar de icoontjes aan de beneden kant zijn een beetje vaag. Vooral het clip icoontje voor de bijlage is erg vaag. Kijk maar eens goed, en vergelijk met het clipje bij messaging/email.
Gewoon duidelijk en scherp afgebeeld.
Testing, one, two ...
Hier overigens ook nog nooit problemen met notificaties gehad, tenminste, niet dat het me is opgevallen. Ik kan me er ook niet zo aan storen. Het is een dienst die (praktisch) gratis is en je moet niet verwachten dat het perfect is.
Leuk, relevant stukje van Louis CK hierover
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KpUNA2nutbk]
De mensen die hier last van hebben op wifi, zitten die ook bij Ziggo?
Ik wel ja.hjs schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 17:11:
Schiet me iets te binnen, in het Ziggo topic is ook regelmatig gemopper over whatsapp en late notificaties.
Nee, zit bij XMSnet (glasvezel) en heb er soms ook last van. Niet altijd overigens. Ook is alle hardware hier van mijzelf en met de nodige custom firmware enz. Probleem ligt 100% niet in mijn netwerkhjs schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 17:11:
Schiet me iets te binnen, in het Ziggo topic is ook regelmatig gemopper over whatsapp en late notificaties.
[ Voor 22% gewijzigd door Caelorum op 09-11-2013 19:16 ]
Mijn vriendin heeft een iPhone (Vodafone), ik T-Mobile, en we zitten in dezelfde WA groep. Maar of het nu 3G of Wifi van Ziggo is, de berichten komen gelijktijdig aan.
[ Voor 65% gewijzigd door GerCor op 10-11-2013 09:26 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Thuis wel, op mn werk niet.hjs schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 17:11:
Op beide locaties dezelfde problemen.
Het is de laatste dagen weer één groot drama met WhatsApp bij mij. Heb sinds vrijdagmiddag geen WA notificaties meer gekregen.deBennie schreef op zondag 10 november 2013 @ 06:51:
[...]
Thuis wel, op mn werk niet.
Op beide locaties dezelfde problemen.
Zag vanochtend pas dat ik allerlei berichtjes had gemist toen ik WA weer eens opende.
[ Voor 8% gewijzigd door GerCor op 11-11-2013 10:51 ]
Komen dan binnen op het moment waarop je whatsapp opent.
Lumia 920.
Met enige regelmaat zelfde probleem sinds de laatste update op de Nokia Lumia 820.InZane schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:11:
[...]
Het is de laatste dagen weer één groot drama met WhatsApp bij mij. Heb sinds vrijdagmiddag geen WA notificaties meer gekregen.
Zag vanochtend pas dat ik allerlei berichtjes had gemist toen ik WA weer eens opende.
Heb je op dat moment ook verbinding met een wifi netwerk of niet?René H schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:54:
Nu al weer dagen op 3G geen bericht gemist, tussendoor even de wifi aan gehad en vergeten uit te zetten en ja hoor, berichten gemist.
Komen dan binnen op het moment waarop je whatsapp opent.
Lumia 920.
Dat lijkt er wel op, signaalbar wifi is aanwezig, ik kan van alles doen, bijvoorbeeld even wat opzoeken op internet of gebruik maken van mijn reader, maar de berichten komen pas binnen als ik whatsapp open.autje schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:12:
[...]
Heb je op dat moment ook verbinding met een wifi netwerk of niet?
Nu heb ik Vodafone met 4gig aan data dusss, wifi kan ook wel uit blijven
[ Voor 9% gewijzigd door René H op 11-11-2013 17:25 ]
Merkte ik ook al, het is er wel maar het lijkt net of het mijn typsnelheid niet bij kan houden. Maar 9 van de 10x verbetert hij een woord ook niet terwijl er toch een aantal letters verkeerd zijn._l_Arjan_l_ schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:18:
Ik mis opeens de spellingscheck in WA. Is deze uitgezet met de afgelopen update, of zie ik een instelling over het hoofd?
Lumia 520, GDR3.GerCor schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:18:
Tsja, InZane .... maar wij weten natuurlijk niet welk toestel je hebt en met welke instellingen. Laat ik het zo zeggen: op de HTC 8X nog steeds geen problemen met WhatsApp.
Ik ben zowel thuis (op Wifi) als buiten de deur geweest en heb geen enkele notificatie ontvangen. Het lijkt sinds de WA update van vorige week ergens wel weer aardig stuk bij mij. Het rare is dat het niet constant is. Zie nu toevallig wel weer een WA notificatie op mijn lockscreen.
Thuis krijg ik op wifi zonder problemen notificaties binnen. De signaalbar van wifi is niet toevallig helemaal grijs, hè? Hij staat er nl. in principe altijd.René H schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:22:
[...]
Dat lijkt er wel op, signaalbar wifi is aanwezig, ik kan van alles doen, bijvoorbeeld even wat opzoeken op internet of gebruik maken van mijn reader, maar de berichten komen pas binnen als ik whatsapp open.
Nu heb ik Vodafone met 4gig aan data dusss, wifi kan ook wel uit blijven
Mocht wifi aanstaan maar geen verbinding hebben, dan zou dat een reden kunnen zijn: dat WA kijkt of wifi aan staat, en zo ja, dan alleen maar over wifi probeert binnen te halen. Wat dan niet zou lukken wanneer er geen wifi verbinding is.
Even mezelf als voorbeeld:autje schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:45:
[...]
Thuis krijg ik op wifi zonder problemen notificaties binnen. De signaalbar van wifi is niet toevallig helemaal grijs, hè? Hij staat er nl. in principe altijd.
Mocht wifi aanstaan maar geen verbinding hebben, dan zou dat een reden kunnen zijn: dat WA kijkt of wifi aan staat, en zo ja, dan alleen maar over wifi probeert binnen te halen. Wat dan niet zou lukken wanneer er geen wifi verbinding is.
Ben met Wifi verbonden ja. Kan internetten en m'n lumia 1020 pingelt binnen 5 seconden dat de testmail binnen is. Whatsapp notificaties? Noppes.
Wel raar dat ze in de ene update de letters kleiner maken en in de volgende update de wijziging weer ongedaan maken. Zouden ze de oorspronkelijke wijziging 'per ongeluk' hebben gedaan, of het nu juist 'per ongeluk' weer hebben weggehaald? Ook fijn dat het blijkbaar teveel moeite is om een changelog er bij te doen.
Een hapering daargelaten gaat het goed. Voorlopig maar niet meer updaten.
Verwijderd
ontvangen media laat zien ipv de eerste van maanden geleden.
weet niet of het met deze update is veranderd, maar paar versies terug was het nog niet iig.
Ja dat viel mij ook al op, nu nog een functie om snel alle media te verwijderen.Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:10:
Zie nu ook dat ontvangen media netjes onderverdeeld is per maand en ook als eerste de laatst
ontvangen media laat zien ipv de eerste van maanden geleden.
weet niet of het met deze update is veranderd, maar paar versies terug was het nog niet iig.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Ik weet niet of het iets van deze update is of van die van vorige week, maar de zoekfunctie in het 'chats' scherm werkt eindelijk zonder enorme vertragingenGerCor schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 19:09:
En weer een update van WhatsApp. 2.11.310.0

WhatsApp heeft onderhand trouwens 3,5 sterren in de store in plaats van 3, ook leuk
Ik weet niet wat er gewijzigd is.
zie nu dat dat al gemeld was
[ Voor 18% gewijzigd door CAP-Team op 17-11-2013 09:43 ]
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
---RAWE CEEK!!!---
Een bug betreffende registratie. Misschien de WPCentral app installeren, ben je altijd op de hoogte.CAP-Team schreef op zondag 17 november 2013 @ 09:42:
Vanmorgen alweer een update van Whatsapp gehad, versie 2.11.310 deze keer.
Ik weet niet wat er gewijzigd is.
edit:
zie nu dat dat al gemeld was
Ik ben van een 800 naar een 820 gegaan, zowel de snellere hardware als de overgang van WP7.8 naar WP8 zijn een wereld van verschil. Neem daarbij de Grote Langverwachte Update van Whatsapp (afgelopen zomer) en het is significant beter ja.NoFearCreations schreef op zondag 17 november 2013 @ 10:06:
Ik heb vorig jaar mijn Lumia800 weg gedaan om dat whatsapp notificaties zo slecht werken. Ben overgestapt op een Android toestel. Maar mis nog steeds de strakke UI en de snelheid van windows. Is het het nu al significant beter? Zit veel op WiFi.
Haal snel een nieuwe Nokia dus
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
http://m.wpcentral.com/wh...ored-messages-coming-soon
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
WPcentralIt’s Friday, and it looks like the hardworking folks at WhatsApp are busy churning out more updates. I mean, why do in one update what you can do in five? Tonight, the popular messenger app has been bumped to version 2.11.312.0 and yes, it does come with a changelog. That’s the second update this week.
Unfortunately, no new features are available but if you speak Arabic or Hebrew, start high-fiving your friends, because you just got a “fix for difficulties entering your verification code”. Bam! How awesome is that?
Nieuwe versie staat al klaar in de store.
[ Voor 3% gewijzigd door hhoekstra op 22-11-2013 08:45 ]
Ik ben bang dat de makers van instagram bedoelen dat het mogelijk wordt om vanuit de app een filmpje te maken en die vervolgens te kunnen posten. ( feitelijk wat whatsapp nu ook al kan)vali schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:20:
Moet zeggen dat de app steeds beter draait. Hopelijk voegen ze video sharing snel toe want het is gewoon mogelijk. Makers van Instagram hebben namelijk al beloofd deze optie snel toe te voegen aan hun app, dus waarom zou whatsapp het niet kunnen?
Of heb je ergens een bron waar staat dat ook eerder gemaakte filmpjes kunnen worden gecropt en dat je ze vervolgens kunt uploaden naar Instagram?
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Nokia heeft het ook mogelijk gemaakt met hun youtube app en met hun nieuwe sdk zou het voor andere developers toch ook mogelijk zijn ???dreameater schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:29:
[...]
Ik ben bang dat de makers van instagram bedoelen dat het mogelijk wordt om vanuit de app een filmpje te maken en die vervolgens te kunnen posten. ( feitelijk wat whatsapp nu ook al kan)
Of heb je ergens een bron waar staat dat ook eerder gemaakte filmpjes kunnen worden gecropt en dat je ze vervolgens kunt uploaden naar Instagram?
Zou fijn zijn als Whatsapp, tijdens het maken van een filmpje, ook even toegang geeft tot de flits. Want filmpjes tijdens uitgaan zijn gewoon ruk soms nu.dreameater schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:29:
[...]
Ik ben bang dat de makers van instagram bedoelen dat het mogelijk wordt om vanuit de app een filmpje te maken en die vervolgens te kunnen posten. ( feitelijk wat whatsapp nu ook al kan)
Professioneel Heftruck Syndroom
Ik denk dat Nokia iets meer mag dan een willekeurige app ontwikkelaar. Hopelijk dat ze dit vrijgeven in WP8.1 Ik vrees het ergste.vali schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:39:
[...]
Nokia heeft het ook mogelijk gemaakt met hun youtube app en met hun nieuwe sdk zou het voor andere developers toch ook mogelijk zijn ???
Video's delen in familyroom wekt niet eens bugloos.
Alles werkt, behalve het geluid: ik krijg geen geluid bij binnenkomend bericht.
Als je hier op googled, krijg ik enkel topics te zien over mensen die hun eigen muziekje willen kiezen bij incomming massages. Maar nergens een oplossing waarom ik geen geluid heb...
Ps: overige geluiden in de phone werken perfect.
Komt omdat het in familyroom via skydrive gaat en dan gaat het via 3g wat trager. Hoop persoonlijk dat microsoft het wel mogelijk maakt voor developers, sinds het 1 van de meest gevraagde feature is.Russel88 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:29:
[...]
Ik denk dat Nokia iets meer mag dan een willekeurige app ontwikkelaar. Hopelijk dat ze dit vrijgeven in WP8.1 Ik vrees het ergste.
Video's delen in familyroom wekt niet eens bugloos.
Als eerste zou ik willen zeggen dat je met een Windows Phone ook niet moet googelen maar gebruik Bing.hanzer schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:24:
Door mijn vrienden dan toch overhaalt om whatsapp te gebruiken op mijn 720.
Als je hier op googled, krijg ik enkel topics te zien over mensen die hun eigen muziekje willen kiezen bij incomming massages. Maar nergens een oplossing waarom ik geen geluid heb...
En als tweede; als iets niet werkt dan verwijder ik meestal wat ik heb geïnstalleerd, start de telefoon opnieuw op en installeer het dan opnieuw.
Dat probleem had ik eerst ook totdat ik bij instellingen>beltonen&geluiden het vinkje terugzette bij "Alle overige meldingen"hanzer schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:24:
Door mijn vrienden dan toch overhaalt om whatsapp te gebruiken op mijn 720.
Als ik het vinkje daar weghaal doet bij mij ook het geluid van Whatapp het niet meer.
Persoonlijk voor mij valt het geluidje voor whatsapp niet onder "overige meldingen" maar daar heeft microsoft blijkbaar een andere mening over.
Is er iets fout? "Ik heb het niet gedaan"
In het Engels staat daar "All other notifications" lijkt me in de context nogal logisch dat ze alles behalve "Key press", "Lock and unlock" en "Camera shutter" bedoelen.BaseT schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:17:
[...] Persoonlijk voor mij valt het geluidje voor whatsapp niet onder "overige meldingen" maar daar heeft microsoft blijkbaar een andere mening over.
Maakt mij verder ook niet uit, ik herkende het probleem dat hanzer beschreef dus vandaar de tip.
Is er iets fout? "Ik heb het niet gedaan"
BUH
http://wmpoweruser.com/co...werUser+%28WMPowerUser%29
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
misschien hebben ze net als Nokia Youtube app toegang hiervoor gekregen.Cyrus The Virus schreef op donderdag 05 december 2013 @ 18:42:
nu nog de optie om bestaande videos te verzenden (maar dat moet MS wijzigen) en een optie om snel alle media te verwijderen. nu moet ik elke foto/video een voor een verwijderen
[ Voor 10% gewijzigd door vali op 05-12-2013 22:42 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Ik lees net op wpcentral dat deze optie er nu in zit!Cyrus The Virus schreef op donderdag 05 december 2013 @ 18:42:
nu nog de optie om bestaande videos te verzenden (maar dat moet MS wijzigen) en een optie om snel alle media te verwijderen. nu moet ik elke foto/video een voor een verwijderen
Oh ik ben benieuwd.Irminsul schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:13:
[...]
Ik lees net op wpcentral dat deze optie er nu in zit!
Bekend probleem. Je kan de chat historie wel naar jezelf mailen, maar dit gaat helaas ook moor tot enkele berichten terug. Misschien dat je zo nog vindt wat je moet vinden.Fist schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:46:
Ik heb op mijn Lumia 625, regelmatig dat ik een heleboel berichten gemist heb, en als ik die terug wil lezen, heb ik altijd dat mijn whatsapp crasht. Het gebeurt meestal pas als ik meerdere malen opnieuw de berichten heb moeten laden. Is dit een bekend probleem? Ik heb het nog niet kunnen vinden
En als ik dan WA weer open tik, dat ik tegen een groot leeg zwart vlak koekeloer.
Als ik dan willekeurig ergens op dat lege zwarte vlak tik komen pas de chats tevoorschijn.
Maar ook alleen de chat waar ik op dat moment ( op de gok ) op tik.
Het gedeelte erboven of beneden blijft dan nog gewoon zwart.

Als ik WA via de terugknop en dan mbv het kruisje ( gdr3 ) uitzet en dan daarna opnieuw opstart via de homescreen is alles weer gewoon.
Pffff, dacht even dat ik een luxe probleem had met een extra feature.Wietsee. schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:13:
Hier ook regelmatig hetzelfde probleem.
Maar zolang dat het enige is.
igg geen berichten meer die zomaar verdwijnen.
Het speakertje (van een gedempt groepsgesprek) zie je echter wel....