Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Amadeus1966 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:13:
Wat ik nog steeds heb is dat als ik met WA bezig ben geweest en daarna gewoon mijn ding doe.
En als ik dan WA weer open tik, dat ik tegen een groot leeg zwart vlak koekeloer.
Als ik dan willekeurig ergens op dat lege zwarte vlak tik komen pas de chats tevoorschijn.
Maar ook alleen de chat waar ik op dat moment ( op de gok ) op tik.
Het gedeelte erboven of beneden blijft dan nog gewoon zwart.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Als ik WA via de terugknop en dan mbv het kruisje ( gdr3 ) uitzet en dan daarna opnieuw opstart via de homescreen is alles weer gewoon.
Heb ik toevallig enkele dagen ook een keer gehad! Whatsapp mag wel eens een flinke update krijgen.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ligt misschien aan hoe intensief je whatsapp gebruikt, ik heb dit nog nooit gehad.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Ik heb dit ook regelmatig. En ja, ik gebruik het heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:49
Persoonlijk (gelukkig) hier nog niet meegemaakt en ik gebruik whatsapp erg intensief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Zou het misschien kunnen zijn dat als hij in de achtergrond wordt gezet, dus eigenlijk eh gepauzeerd wordt, dat hij niet meer goed geactiveerd wordt?
Omdat hij alleen weer goed begint te werken na dat je hem volledig hebt afgesloten.

Even wat proberen, ik blokkeer hem even in de lijst van apps die in de achtergrond mogen draaien.
Kijken wat dat opleverd.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:09
Amadeus1966 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 14:47:
Even wat proberen, ik blokkeer hem even in de lijst van apps die in de achtergrond mogen draaien.
Kijken wat dat opleverd.
Dat als je bijvoorbeeld een foto naar iemand stuurt en je whatsapp afsluit voordat de foto geüpload is, dat de upload niet meer verder gaat bijvoorbeeld.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Net even wat heen en weer geappt naar mezelf ( handig als je twee apparaten heb ).
Het maakt dus geen verschil.
Maar ik krijg nu wel alle notificaties binnen.
Dat is iig een pluspuntje.

Eerder kreeg ik zo nu en dan een melding, en nu gaat dat wel in één keer goed.

@luuk, ook met foto's

Hm, op de gewone lifetile krijg ik netjes het aantal berichten te zien.
En op de customtile niet, dat is weer jammer.
Maar dat ligt natuurlijk niet aan WA.

Dus WA hoeft dus niet in de achtergrond te blijven draaien om te kunnen functioneren.

[ Voor 29% gewijzigd door Amadeus1966 op 14-12-2013 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-08 08:54
om te functioneren idd niet, maar om foto's te kunnen blijven uploaden nadat je scherm is gesloten wel.
Dus als ik jou was zou ik hem wel weer aan zetten in achtergrond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
SjorsC schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 19:17:
om te functioneren idd niet, maar om foto's te kunnen blijven uploaden nadat je scherm is gesloten wel.
Dus als ik jou was zou ik hem wel weer aan zetten in achtergrond
Hij blijft gewoon doorgaan met uploaden.
Heb het zojuist geprobeert met een videoopname en kwam gewoon binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-08 08:54
hmm, dan zou ik ook niet weten waar hij nuttig voor is, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrous
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ben momenteel aan het twijfelen tussen een Lumia 920 of toch weer een Android toestel. Grootste twijfelpunt is voor mij Whatsapp. Op Android werkte whatsapp in mijn beleving altijd prima, maar ik hoor en zie wat mindere verhalen op Windows Phone. Gebruik whatsapp intensief, ook met grote groepsgesprekken. Is dit goed te doen op WP? Wat ik me ook afvroeg; in groepsgesprekken: hebben verschillende afzenders verschillende kleuren of is dat nog steeds niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Nitrous schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:17:
Ben momenteel aan het twijfelen tussen een Lumia 920 of toch weer een Android toestel. Grootste twijfelpunt is voor mij Whatsapp. Op Android werkte whatsapp in mijn beleving altijd prima, maar ik hoor en zie wat mindere verhalen op Windows Phone. Gebruik whatsapp intensief, ook met grote groepsgesprekken. Is dit goed te doen op WP? Wat ik me ook afvroeg; in groepsgesprekken: hebben verschillende afzenders verschillende kleuren of is dat nog steeds niet?
Whatsapp werkt hier prima met intensief gebruik en zit in meerdere groepen. Verschillende kleur per gebruiker is jammer genoeg niet aanwezig, al moet ik zeggen dat ik mij er amper aan stoor dat het er niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 16:51
Inderdaad, het is evenwenne als je overstapt maar het went snel! En de rest van het besturingssysteem maakt het gemis zeker goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 23:37
Nitrous schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:17:
Whatsapp en WP8 is geen gelukkige combinatie.

Binnenin Whatsapp kun je geen reeds opgenomen video's verzenden. Ontvangen video's kun je niet vrij benaderen. Deze kun je alleen bekijken via Whatsapp. Wil je een video terugkijken van x aantal maanden geleden, dan heb je pech.
Volgens de laatste geruchten is Whatsapp wel bezig met een versie waarbij je reeds opgenomen video's kan versturen.
Notificaties binnenin WP8 werkt niet goed. WhatsApp, wifi en notificaties is een issue. Werkt nu beter, maar notificaties komen niet altijd op tijd binnen.

Volgens mij werkt muten van een groep ook niet lekker. Deze kun je volgens mij maar muten voor een bepaalde periode. Maar dat weet ik niet zeker.

Op zich is WP8 een fijne platform, maar het is nog een net niet platform in mijn ogen.
Mocht ik de keuze over mogen doen, dan zou ik waarschijnlijk wederom de 920 kopen ondanks z'n beperkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Russel88 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:31:
[...]

Binnenin Whatsapp kun je geen reeds opgenomen video's verzenden. Ontvangen video's kun je niet vrij benaderen. Deze kun je alleen bekijken via Whatsapp. Wil je een video terugkijken van x aantal maanden geleden, dan heb je pech.
Volgens de laatste geruchten is Whatsapp wel bezig met een versie waarbij je reeds opgenomen video's kan versturen.
Notificaties binnenin WP8 werkt niet goed. WhatsApp, wifi en notificaties is een issue. Werkt nu beter, maar notificaties komen niet altijd op tijd binnen.

Volgens mij werkt muten van een groep ook niet lekker. Deze kun je volgens mij maar muten voor een bepaalde periode. Maar dat weet ik niet zeker.

Op zich is WP8 een fijne platform, maar het is nog een net niet platform in mijn ogen.
Mocht ik de keuze over mogen doen, dan zou ik waarschijnlijk wederom de 920 kopen ondanks z'n beperkingen.
De problemen die jij opneemt herken ik mijzelf niet in. Er was inderdaad een versie dat notification over wifi niet echt goed verliep, maar ik krijg hier alles netjes binnen en mutsen voor een groep kan maximaal een week. Wil je het langer kan je net zo goed een groep verlaten :S

Video verhaal is niet iets wat ik mis, gebruikte het op andere platformen niet eens maar kan het begrijpen dat het een gemiste optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Jij hebt er geen last van.
Maar ik wil het toch melden zodat de poster zelf kan beslissen of hij/zij het erg vind.
Standaard heb ik geluid uit bij "Other notifications", maar kan me best goed begrijpen dat het voor anderen die in drukke groepen zitten best irritant is dat je het geluid niet permanent uit kan schakelen voor een bepaalde groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 08:50
Ik mis ook geen notificaties op mijn 925. Nog nooit gehad ook. Ik ken ook wel Android gebruikers die wel notificaties missen dus het ene platform is niet heilig ten opzichte van het andere platform...

Enige nadeel van Whatsapp op WP8 is dat het iets trager is dan op Android, maar niet zo traag dat het irritant is. Ik heb trouwens helemaal niet de mogelijkheid om bepaalde groepen / contactpersonen te dempen...

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
StefanvanGelder schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:51:
Ik mis ook geen notificaties op mijn 925. Nog nooit gehad ook. Ik ken ook wel Android gebruikers die wel notificaties missen dus het ene platform is niet heilig ten opzichte van het andere platform...

Enige nadeel van Whatsapp op WP8 is dat het iets trager is dan op Android, maar niet zo traag dat het irritant is. Ik heb trouwens helemaal niet de mogelijkheid om bepaalde groepen / contactpersonen te dempen...
naar de groep gaan > op group info drukken in de appbar onderin > op mute drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
[...] Volgens de laatste geruchten is Whatsapp wel bezig met een versie waarbij je reeds opgenomen video's kan versturen.[...]
Dat gaat dan alleen lukken als MS eindelijk de benodigde API daarvoor vrij geeft. Iets wat ze al sinds 2010 weigeren te doen. Geloof dus ook helemaal niets van die geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Caelorum schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:15:
[...]

Dat gaat dan alleen lukken als MS eindelijk de benodigde API daarvoor vrij geeft. Iets wat ze al sinds 2010 weigeren te doen. Geloof dus ook helemaal niets van die geruchten.
And that's where you are wrong, want de Whatsapp Beta heeft dit gewoon nu al!
Just yesterday we reported on some forthcoming features in the popular messaging app WhatsApp. The new features, which include saving of videos to the device, were found in the private beta of the app. Soon after that article though, WhatsApp pushed out another update to version 2.11.322 and it now has the long coveted feature of attaching videos. We have verified that the new functionality is present.
[...]

Dit verhaal kan ik totaal niet (meer) onderschrijven. Whatsapp op WP7 was een ramp, maar is sinds WP8 (en de updates van de laatste maanden!) gewoon goed. De enige keer dat ik in de afgelopen 3 maanden een notificatie miste was toen Whatsapp zélf een storing had... Zelfs de batterydrain is bij mij weg. (Ervaring op Lumia 800, 820 en nu 1020)

Vwb video's, zie hierboven :)

[ Voor 44% gewijzigd door Tomba op 17-12-2013 11:25 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 18:47

StrongArmLance

Endless flow

Als ik wifi aan heb, dan controleer ik altijd om het halfuur whatsapp, om te ontdekken dat de notifications niet doorkomen. Gelukkig op mobiel internet geen last van.

Muten:

Klik op de naam van de groep, dan zie je de foto, daaronder onderwerp, daaronder 'dempen', daar klik je op, en kies de periode.

[ Voor 29% gewijzigd door StrongArmLance op 17-12-2013 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

kristan schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:42:
Als ik wifi aan heb, dan controleer ik altijd om het halfuur whatsapp, om te ontdekken dat de notifications niet doorkomen. Gelukkig op mobiel internet geen last van.
Heb je op dat moment alleen WiFi dan? Ik heb zowel thuis als op werk vaak WiFi aanstaan maar heb de afgelopen 3 maanden niet 1 notification gemist... Wel is het zo dat WiFi uitspringt als mijn scherm op zwart staat dus dan komt ie wel via 3G binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Tomba schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:43:
[...]

Heb je op dat moment alleen WiFi dan? Ik heb zowel thuis als op werk vaak WiFi aanstaan maar heb de afgelopen 3 maanden niet 1 notification gemist... Wel is het zo dat WiFi uitspringt als mijn scherm op zwart staat dus dan komt ie wel via 3G binnen.
Ja WiFi under lockscreen, dus dan werkt het gewoon niet, maar is niet zo'n heel groot probleem, dan ben ik thuis en dan maakt het me niet zo veel uit of ik snel reageer of niet, wat on the fly wel handig is, waar die notifications gelukkig geen punt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Tomba schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:43:
[...]

Via 3g komt ie idd binnen.
Via wifi komt ie niet altijd binnen. Het is nu wel stukken beter dan ong. een maand geleden. Toen kreeg ik soms de volgende dag pas een notificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

StefanvanGelder schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:51:
Enige nadeel van Whatsapp op WP8 is dat het iets trager is dan op Android, maar niet zo traag dat het irritant is.
Zou dit misschien komen omdat ie bij Android op de achtergrond blijft draaien en bij WP opnieuw moet opstarten (contacts syncen, ...)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

defcon84 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:41:
[...]

Zou dit misschien komen omdat ie bij Android op de achtergrond blijft draaien en bij WP opnieuw moet opstarten (contacts syncen, ...)?
Dat is inderdaad de reden, op WP8 wordt ie ge-tombstoned en bij Android draait ie volcontinu. Eigenlijk zou whatsapp 'gewoon' in moeten pluggen op de People hub, dan ben je van het hele gedonder af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Whatsapp ondersteunt sinds kort Fast app resume, dat scheelt behoorlijk vergeleken met het oudere tombstoning, hij laadt (na de eerste keer) bijna instant daardoor (Lumia 820).

[ Voor 6% gewijzigd door kenneth op 17-12-2013 13:11 ]

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:34

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Ook ik heb geen enkel probleem met WhatsApp. Bij mij komen de notificaties altijd op tijd binnen. Moet zeggen dat ik altijd 3G en wifi aan heb staan. Ik zou niet weten waarom ik dat zou willen uitzetten, maar goed, iemand zou dat kunnen willen. Video's kan binnenkort, ze komen dan ik je cameraopname map te staan.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:26
Heb hem gedownload mooie update, wat ik alleen niet snap is waarom ze nu wel ineens videos kunnen toevoegen. Ik dacht dat MS dat moest aanpassen in het OS, althans dat werd altijd als smoes gebruikt.

Helaas nog steeds geen optie om media in een keer te verwijderen :/

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Blijkbaar kan dat door de samenwerking met Nokia. Die heeft erg korte lijntjes met ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Idd mooie update. Eindelijk kunnen we de video's opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

hjs schreef op woensdag 18 december 2013 @ 07:50:
Blijkbaar kan dat door de samenwerking met Nokia. Die heeft erg korte lijntjes met ms.
Met Microsoft, ze hebben toegang gekregen van MS tot een SDK die normaal gesproken voorbehouden is aan bedrijven als Nokia.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Bij elke update staat er wel iets over speed improvements. Erg leuk maar Whatsapp is al een paar maanden de snelste third party app op m'n telefoon :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:15
Niet blijven doorranten over de app, het is al bekend dat het op dit moment niet goed werkt. Heb je dus niets nieuws te melden, post dan niet.
Hoezo hij werkt goed :(

Maar nu ff update installeren. Leuk dat er eindelijke een feat in zit voor video :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Nu online
PaT schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:13:
[...] Met Microsoft, ze hebben toegang gekregen van MS tot een SDK die normaal gesproken voorbehouden is aan bedrijven als Nokia.
Nu de rest van de wereld nog en dan heeft MS weer een pijnpunt voor ontwikkelen weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Caelorum schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:23:
[...]

Nu de rest van de wereld nog en dan heeft MS weer een pijnpunt voor ontwikkelen weggehaald.
Dat dacht ik ook exact zo...

schijnt toch iets genuanceerder te liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Ze hebben er wel een optie uitgehaald. Hij slaat nu automatisch alle afbeeldingen op in je telefoon. Nu moet ik alles dubbel verwijderen :S

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ja, die topicwarning is achterhaald ... maar damn, wat werkte hij slecht toen :D
Cyrus The Virus schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:43:
Ze hebben er wel een optie uitgehaald. Hij slaat nu automatisch alle afbeeldingen op in je telefoon. Nu moet ik alles dubbel verwijderen :S
En ook niet meer in Saved Pictures maar in een eigen map whatsapp :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 14:53

13art

Moderator Mobile
Opgelost :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Laatst online: 02-08 13:51
kenneth schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:47:
Da's toch fijn! Blijven je whatsapp-plaatjes apart van de rest van de opgeslagen afbeeldingen. En kun je dus ook in je pictures app in één keer het hele album whatsapp weggooien als je dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
kenneth schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:47:
[...]
Ja, die topicwarning is achterhaald ... maar damn, wat werkte hij slecht toen :D
[...]
Dat klopt, dat vind ik dan niet zo heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Nu online
Apaat schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:04:
[...] Da's toch fijn! Blijven je whatsapp-plaatjes apart van de rest van de opgeslagen afbeeldingen. En kun je dus ook in je pictures app in één keer het hele album whatsapp weggooien als je dat wilt.
Oh god ja, dat is wel echt fijn.
Heb op mijn desktop pc ingesteld staan dat foto's op het lockscreen worden afgebeeld. Als nu iemand iets ongepast/niet leuks stuurt per WA komt het ook zowat hetzelfde uur nog op mijn scherm te staan. Die meuk opzoeken tussen alle andere afbeeldingen is erg omslachtig, dus ben blij dat al die zooi in 1 map staan nu ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:17
Jep, ben ook blij met de aparte whatsapp afbeeldingen map!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

ja echt een simpele, maar grote verbetering! :D
En hoezo dubbel verwijderen?
Bij mij staan ze alleen maar in de whatsapp map! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Nou, mooi dat bijna iedereen het wel waardeert :P Ik had het automatisch opslaan uitgezet maar nu staat het dus aan en kan ik het niet meer uitzetten, beetje jammer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04:05
Ik wil die hele afbeeldingen troep niet op m'n tel hebben, waardeloze devvers daar dus.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
kenneth schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:35:
Nou, mooi dat bijna iedereen het wel waardeert :P Ik had het automatisch opslaan uitgezet maar nu staat het dus aan en kan ik het niet meer uitzetten, beetje jammer ...
Er is dus geen optie meer om het automatisch opslaan op je tel. uit te zetten?

Pfff... wat een vage keuze van WA weer.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:54

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Zolang ze in een aparte map staan zie ik het probleem niet zo... Een keer in de zoveel tijd open je het album en gooi je alles weg. Voordeel is dat je zeker weet dat wat je ooit gekregen hebt, ook echt opgeslagen is.

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Ik zag trouwens dat dit ook niet meer bij Android kon. Vind het wel jammer, al die onzinfoto's die je soms gestuurd krijgt, vooral in groepen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Save received videos
Die optie is er bij mij niet..als ik in het info tabje zit om een video op te slaan krijg ik bij lang indrukken nog steeds alleen de keuzes delete en forward...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
  • Laatst online: 15-09 11:47
Glacier schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:51:
[...]

[...]

Die optie is er bij mij niet..als ik in het info tabje zit om een video op te slaan krijg ik bij lang indrukken nog steeds alleen de keuzes delete en forward...
Als je een video ontvangt en je bekijkt hem, dan wordt hij automatisch opgeslagen.
Je kan dus niet apart voor opslaan klikken. Dit gebeurt als je hem bekijkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Nu heb ik ook het probleem als ik whatsapp open dat ik zwart scherm krijg en geen gesprekken zie, enige manier is telefoon rebooten :(
defcon84 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:27:
ja echt een simpele, maar grote verbetering! :D
En hoezo dubbel verwijderen?
Bij mij staan ze alleen maar in de whatsapp map! :)
Als je in je gesprek kijkt staat er ook nog media, en die moet je een voor een handmatig verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
deBennie schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:25:
Jep, ben ook blij met de aparte whatsapp afbeeldingen map!
Ik heb deze map niet..en toch echt vandaag geupdate..en ik heb al video's geopend, maar opslaan ho maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Cyrus The Virus schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:41:
Nu heb ik ook het probleem als ik whatsapp open dat ik zwart scherm krijg en geen gesprekken zie, enige manier is telefoon rebooten.
Ook als je via de terugknop whatsapp uitzet en dan via je homescreen weer aantikt?
Want dat werkt bij mij wel, had op 12 december er al iets over geschreven, met afbeeldingen.

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Superfijn deze update als eerste stap. Je hebt er verder weinig aan, aangezien hij maar max 16 mb wil sturen en video's niet zelf comprimeert. Jammer want volgens mij zit die feature wel in het os. Een HD filmpje is ong 1mb / 30sec, dus 8 seconden kun je max sturen.

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

8 minuten bedoel je neem ik aan?

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
.Johnny schreef op donderdag 19 december 2013 @ 08:04:
Superfijn deze update als eerste stap. Je hebt er verder weinig aan, aangezien hij maar max 16 mb wil sturen en video's niet zelf comprimeert. Jammer want volgens mij zit die feature wel in het os. Een HD filmpje is ong 1mb / 30sec, dus 8 seconden kun je max sturen.
1MB per 30 sec voor een HD filmpje? Mag het niet hopen want dan is de kwaliteit wel flink ruk kan ik je vertellen...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Russel88
Je kan idd maar 7-8 sec. versturen. Kreeg gisteren nog een klacht dat de video maar 7 sec. duurde :)
Neem aan dat dit opgelost wordt in de volgende versie. Het belangrijkste feature is er al. Nu nog deze nuttig maken.

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik krijg net twee video's van 12MB binnen, een minuut lang. Verzonden van WP8, ontvangen door WP8.

• Russel88
kenneth schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:09:
Ik krijg net twee video's van 12MB binnen, een minuut lang. Verzonden van WP8, ontvangen door WP8.
Die zijn waarschijnlijk gemaakt binnen WA. Als je vanuit WA een video maakt, dan is de maximale lengte 1 minuut.
Als je vanuit WA een reeds opgenomen video verstuurt (Een feature die pas sinds gisteren aanwezig is), dan is de lengte ong 17 sec. Kan aan je toestel liggen, weet niet of alle WP8 toestellen standaard HD filmen. Maar met mijn 920 werd de video afgekapt na 17 sec.

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ah ik weet niet hoe ze gefilmd heeft, dus dat zou het verklaren.

• Martin90
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-08 17:18
Meerdere foto's in 1 keer versturen ook ideaal :)

• enomiss
Weet iemand waarom deze Whatsapp map niet gesynct wordt met Skydrive? De map verschijnt niet op mijn PC/Skydrive...

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
enomiss schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:31:
Weet iemand waarom deze Whatsapp map niet gesynct wordt met Skydrive? De map verschijnt niet op mijn PC/Skydrive...
Gelukkig niet zou ik zeggen, dan had ik die ongepaste afbeeldingen op twee plaatsen moeten verwijderen 8)7

Verwijderd

Krijg weer een update net, ff loeren wat er anders is

• enomiss
Sonny7 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:36:
[...]

Gelukkig niet zou ik zeggen, dan had ik die ongepaste afbeeldingen op twee plaatsen moeten verwijderen 8)7
Ja, maar los ervan of ik het zelf wil, is het niet zo dat alle mappen in de Pictures hub/app gesynct horen te worden? Of hoe zit dat? Als ik op Skydrive een nieuwe map daar maak, komt de map ook op de telefoon, echter wordt er een nieuwe map gemaakt door een app zoals WhatsApp, dan wordt hij niet in de sync opgenomen. Of zou WhatsApp dit zelf uitgeschakeld hebben?

[ Voor 26% gewijzigd door enomiss op 19-12-2013 12:43 ]

• Devin19
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
enomiss schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:41:
[...]

Ja, maar los ervan of ik het zelf wil, is het niet zo dat alle mappen in de Pictures hub/app gesynct horen te worden? Of hoe zit dat? Als ik op Skydrive een nieuwe map daar maak, komt de map ook op de telefoon, echter wordt er een nieuwe map gemaakt door een app zoals WhatsApp, dan wordt hij niet in de sync opgenomen. Of zou WhatsApp dit zelf uitgeschakeld hebben?
Als het een lokale map is zal deze niet gesynced worden met Skydrive. Alleen de mappen die aan Skydrive zijn gekoppeld worden gesynced.

• enomiss
Devin19 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:46:
[...]

Als het een lokale map is zal deze niet gesynced worden met Skydrive. Alleen de mappen die aan Skydrive zijn gekoppeld worden gesynced.
En hoe koppel je de WhatsApp map aan Skydrive?

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
De nieuwe update loopt, naar mijn mening, weer soepeler dan die van eergisteren.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Atila schreef op donderdag 19 december 2013 @ 13:21:
De nieuwe update loopt, naar mijn mening, weer soepeler dan die van eergisteren.
Oh, ook vaag af en toe dat updaten in WP
Had vanmorgen vroeg 3 app updates op mijn foon en daar zat WA niet bij.
Zoek WA nu op en inderdaad, ik kan het bijwerken. :+

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
DennusB schreef op donderdag 19 december 2013 @ 08:18:
[...]

1MB per 30 sec voor een HD filmpje? Mag het niet hopen want dan is de kwaliteit wel flink ruk kan ik je vertellen...
1MB per .5 seconds natuurlijk :-)

Verwijderd

Jammer dat je nog steeds niet meerder foto's tegelijk kan wissen in het media gedeelte van de app zelf.

Zodra die vol loopt, wordt de app heel traag met foto's laden bij aantikken in de desbetreffende chat.
Bij chats waar minder foto's staan in het media gedeelte, laad wel gewoon snel de afbeeldingen bij aantikken.
Had gisteren de complete gespreksgeschiedenis verwijderd uit een groepsapp, maar de foto's in media bleven staan.
Ongeveer 10 minuten later stond heel de gespreksgeschidenis er weer ??? (altans voor zover ik terug kon scrollen.

Net na de laatste update weer een poging gedaan om de gespreksgeschiedenis te verwijderen uit de groepsapp en nu is de map media ook leeg :)
Scheelt me ruim 2000 foto's stuk voor stuk verwijderen haha
Nu hopen dat het er straks weer niet staat

Je hebt overigens keuze hoeveel je wil verwijderen:
-alles
-ouder dan 30 dagen
-ouder dan 6 maanden

Volgende x de 30 dagen maar eens proberen, zo ver kunnen we toch niet terugkijken zonder dat hij afsluit, want ver teruggaan in de berichtgeschiedenis gaat nog steeds niet zonder dat hij crasht

• Cyrus The Virus
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 13:55:
Jammer dat je nog steeds niet meerder foto's tegelijk kan wissen in het media gedeelte van de app zelf.

Zodra die vol loopt, wordt de app heel traag met foto's laden bij aantikken in de desbetreffende chat.
Bij chats waar minder foto's staan in het media gedeelte, laad wel gewoon snel de afbeeldingen bij aantikken.
Had gisteren de complete gespreksgeschiedenis verwijderd uit een groepsapp, maar de foto's in media bleven staan.
Ongeveer 10 minuten later stond heel de gespreksgeschidenis er weer ??? (altans voor zover ik terug kon scrollen.

Net na de laatste update weer een poging gedaan om de gespreksgeschiedenis te verwijderen uit de groepsapp en nu is de map media ook leeg :)
Scheelt me ruim 2000 foto's stuk voor stuk verwijderen haha
Nu hopen dat het er straks weer niet staat

Je hebt overigens keuze hoeveel je wil verwijderen:
-alles
-ouder dan 30 dagen
-ouder dan 6 maanden

Volgende x de 30 dagen maar eens proberen, zo ver kunnen we toch niet terugkijken zonder dat hij afsluit, want ver teruggaan in de berichtgeschiedenis gaat nog steeds niet zonder dat hij crasht
Hmm handige om te onthouden, nu moet ik alles een voor een verwijderen.

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Nog steeds geen mute infinity op groepen :(

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-09 21:39
Bolk schreef op donderdag 19 december 2013 @ 17:41:
Nog steeds geen mute infinity op groepen :(
Ik moet toegeven dat ik ondertussen wel een soort van gehecht ben geraakt aan het vrijdagavond mute ritueel... :)

• Sandert98
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-08 21:33
Nieuwe update geïnstalleerd, maar deze werkt totaal niet goed op mijn Huawei Ascend W1 (wat ik zeer irritant vind, grote WA gebruiker).
Als ik mijn bericht heb getypt, klik je natuurlijk op de verzend knop. Maar als je hier op klikt, verdwijnt het bericht... Natuurlijk uit de schrijf box, zoals altijd, maar het bericht komt niet in de conversatie hierboven, en de andere persoon ontvangt het bericht ook niet. Wel kan ik berichten ontvangen, en mensen zien dat ik online ben...
Hopelijk brengt WA binnenkort weer een update uit, want dit is echt niet grappig...

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04

Martinspire

Awesomeness

Effe opnieuw installeren misschien?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Updates gaan nu best rap, werkt hier op de W1 trouwens na de update zonder problemen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandert98
2x opnieuw geïnstalleerd, geen resultaat. Opnieuw opstarten van t mobieltje zelf werkt ook niet :(
Net Kik Messenger erop gezet, deze werkt wel... De mensen waar ik het meest mee praten installeren 'm nu ook gelukkig :) . Toch hoop ik wel dat Whatsapp weer snel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04

Martinspire

Awesomeness

Dan zou ik ze eerder Viber laten gebruiken dan Kik. Die is al lang niet meer bijgewerkt en bevat dus minder features dan Viber. Is wel relatief stabiel, maar bevat bijvoorbeeld geen WP8 features waardoor ie traag is en ook geen quick resume bevat.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandert98
Thanks, heb hem erop gezet :) .

Edit:
Fout is gevonden. Net voor het updaten had ik een filmpje opgenomen en verstuurd (groter dan 16MB), en deze was hij blijkbaar nog aan het uploaden toen ik de update startte. Nu ik deze file heb verwijderd uit mijn chatgeschiedenis werkt gelukkig alles weer :) .

[ Voor 81% gewijzigd door Sandert98 op 20-12-2013 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

En Whatsapp is weer helemaal kut ;(
Veel crashes, alleen al bij het openen van de camera.
Wanneer komt een complete redesign voor WP8, waarbij ze beginnen bij iets nieuws, zodat het niet steeds iets minder matig wordt, maar gewoon goed.

En infinity mute... Waarom stap je niet uit de groep? Op iPhone is er ook een max aantal dagen.

[ Voor 17% gewijzigd door StrongArmLance op 20-12-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:57
Na update werkt nog steeds alles perfect hier op de 8X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LcsRaw
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-12-2024
Hey,

Ik heb sinds de laatste update het probleem dat sommige gesprekken niet laden.
Er komen wel notifications binnen, en als ik whatsapp opstart zie ik dat er berichten zijn,, en de laatste kan ik nog zien. Maar als ik dan het specifieke gesprek open word de gespreksgeschiedenis niet geladen.

ik heb geprobeerd om:
- Gesprek te verwijderen en opnieuw te beginnen(Lost niks op, niet zeker of whatsapp deze acties ook wel degelijk verwerkt)
- Al twee keer verwijderen en opnieuw geïnstalleerd
- Specifieke gespreksgeschiedenis verwijderd(weet ook niet zeker of dit word verwerkt)
- alle media verwijderd die mogelijk in een van de gesprekken zou staan.

Iemand nog ideeen?

Edit: HTC Titan x310e met WP 7.8 (7.10.8862.144)

[ Voor 4% gewijzigd door LcsRaw op 20-12-2013 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Kliko misschien?

Had je de methode al geprobeert die ik al eens beschreven had ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

alki schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:42:
Na update werkt nog steeds alles perfect hier op de 8X
8X hier ook, was altijd goed, nu niet meer, maar ik wacht het wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Laatste updates ook gehad, geen problemen hier. Meerdere plaatjes selecteren is een mooie verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LcsRaw
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-12-2024
Amadeus1966 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:26:
[...]

Kliko misschien?

Had je de methode al geprobeert die ik al eens beschreven had ?
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld met kliko, en je eerdere methode kan ik niet echt vinden :?
Zou je iets specifieker kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Nu online
LcsRaw schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:15:
[...] Ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld met kliko[...]
Afbeeldingslocatie: http://www.kliko.nl/kliko/images/phocagallery/eurobins/biocon_kliko.gif ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
haha :+ Moest eventjes lachen toen ik dat zag.

Btw er is een nieuwe update gaande bij de beta testers. Die schijnt heel wat bugfixes op te lossen.

[ Voor 16% gewijzigd door vali op 20-12-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
LcsRaw schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:15:
[...]

Ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld met kliko, en je eerdere methode kan ik niet echt vinden :?
Zou je iets specifieker kunnen zijn?
Bovenstaande afbeelding spreek boekdelen ;-)

Maar wat ik bedoelde is dat je met de behulp van de "terug" knop ( tjezus, wat een benaming ook ) WA handmatig uitzet.
Dus even die knop vasthouden, daarna Whatsapp opzoeken en even op het kruisje tikken.

Ik zit of zat ook iedere keer naar zo'n zwart gat te koekeloeren, en doormiddel van deze handeling heb ik er geen last meer van.

Afbeeldingslocatie: http://i296.photobucket.com/albums/mm179/groetjes-uit-groningen/wp_ss_20131212_0001.jpg

En als je dan ergens willekeurig op het venster tikte............

Afbeeldingslocatie: http://i296.photobucket.com/albums/mm179/groetjes-uit-groningen/wp_ss_20131212_0002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i296.photobucket.com/albums/mm179/groetjes-uit-groningen/wp_ss_20131212_0003.jpg

Dan kwamen vanuit het niets, tik voor tik de gesprekken voor de dag.

Dus nu tik ik WH uit mbv van de terugknop.

[ Voor 48% gewijzigd door Amadeus1966 op 20-12-2013 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:34

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Nergens last van op mijn superieure HTC 8X. ;)

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Amadeus1966 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:35:
[...]

Maar wat ik bedoelde is dat je met de behulp van de "terug" knop ( tjezus, wat een benaming ook ) WA handmatig uitzet.
Dus even die knop vasthouden, daarna Whatsapp opzoeken en even op het kruisje tikken.

Ik zit of zat ook iedere keer naar zo'n zwart gat te koekeloeren, en doormiddel van deze handeling heb ik er geen last meer van.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb dit 1 keer gehad en dat was toevallig toen mijn accu op battery saving mode stond. Ik kreeg die irritante "handige" melding dat mijn accu bijna leeg was en toen kwam het in beeld. Daarna nooit meer ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Moet eerlijk bekennen, ik ben na de laatste update er niet meer mee bezig geweest.
Ben niet zo'n diehard apper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:14
Dag medetweakers,

Ik zit er sterk aan te denken een Lumia 920 aan te schaffen, maar ik zit nog met een ding waar ik tot nu toe niet duidelijk een antwoord op heb kunnen vinden:

Kan ik mijn whatsapp chatgeschiedenis overzetten van android naar windows phone? En hou ik wel gewoon al mijn contacten en gesprekken in whatsapp als ik op windows phone whatsapp installeer en mijn nummer invul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Contacten en groepsgesprekken wel (mits je je contacten overzet of synct met gmail oid), gesprekken en geschiedenis niet. Maar dat is volgens mij altijd als je van device maar zeker van OS wisselt :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Laatst online: 14:09
Amadeus1966 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:35:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb het probleem van het zwarte venster eigenlijk nog nooit gehad, maar de laatste tijd al twee keer. Ik heb sinds kort de optie 'WiFi aan laten als het scherm uitstaat' uitgezet. Ik heb het idee dat het daar mee te maken heeft. Ik ga eens kijken of het probleem nog optreedt als ik de optie weer aan zet.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:14
PinokkioTV schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:09:
Contacten en groepsgesprekken wel (mits je je contacten overzet of synct met gmail oid), gesprekken en geschiedenis niet. Maar dat is volgens mij altijd als je van device maar zeker van OS wisselt :)
Ah bedankt voor het antwoord, mooi om te weten dat ik in ieder geval lid blijf van alle groepensgesprekken, dat is toch wel belangrijk vind ik. En met contacten syncen bedoel je gewoon je telefooncontacten syncen met je google account of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
Ik heb sinds de laatste update dat als ik een foto stuur deze helemaal misvormt, naar een vierkant.
Meer mensen last van?
Pagina: 1 ... 34 ... 58 Laatste