kan jammer genoeg geen changelog vinden...GerCor schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 22:06:
Update Whatsapp 2.10.529.0
Verwijderd
Welk toestel heb je dan? Op een Lumia 820's is Whatsapp instant. Kan volgens mij niet sneller
Op een Lumia 800 is Whatsapp duidelijk minder snel.
Als die een Trophy heeft kan ik het beamen. De WP7 devices waren al niet de snelste, maar de Trophy heeft ook nog eens laadtijden die twee keer zo lang zijn als de Omnia 7. Als ik mij niet vergis gebruikt de Trophy intern ook een vrij trage SD kaart
Voor de Trophy 7 zijn de laadtijden nu als volgt:
Whatsapp: 4-5 sec.
NOS: 6s
Rabobank: 15s
Pictures: 2s
Vermoed dat op nieuwe WP8 devices dit soort dingen door 5 kan worden gedeeld? Al met al doet Whatsapp het op WP7 iig nog best goed qua laadtijden.

Voor de Trophy 7 zijn de laadtijden nu als volgt:
Whatsapp: 4-5 sec.
NOS: 6s
Rabobank: 15s
Pictures: 2s
Vermoed dat op nieuwe WP8 devices dit soort dingen door 5 kan worden gedeeld? Al met al doet Whatsapp het op WP7 iig nog best goed qua laadtijden.
[ Voor 7% gewijzigd door Caelorum op 03-08-2013 11:25 ]
"Miscellaneous bug fixed* aldus de app zelf.
*edit*
Ook een update voor "Extra settings", wel vaker updates daarvoor. Maar daar kan ik geen changelog voor vinden??
[ Voor 22% gewijzigd door NeFoRcE op 03-08-2013 14:18 ]
Professioneel Heftruck Syndroom
Ik had de lumia 900 en nu de 920 en WP8 is vele malen sneller dan WP7.8, natuurlijk voor een groot deel dankzij de dual core, maar de apps zijn ook beter geoptimalizeerd denk ik en de OS is zelf ook waarschijnlijk sneller. Een hele andere ervaring als ik eerlijk ben, zo is ook whatsapp gewoon snel op wp8.
[ Voor 6% gewijzigd door shenr op 03-08-2013 15:55 ]
het uitblijven van een changelog is wel vreemd toch? Vrij veel updates gehad maar wat er precies allemaal opgelost is in de laatste zeg...3 versies. Ik weet het niet
Zolang ze kleine bugfixes uitbrengen blijf ik de updates installeren. Bij de grotere updates met veranderingen in de ui brengen ze blijkbaar alleen een changelog uit.TF schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 13:16:
het uitblijven van een changelog is wel vreemd toch? Vrij veel updates gehad maar wat er precies allemaal opgelost is in de laatste zeg...3 versies. Ik weet het niet
Bij mij werkt WA prima, alleen vreet het batterij geloof ik, erg jammer,
Verwijderd
Hier ook, totdat ik na de laatste WA update een factor reset heb gedaan en BU terug en nu gaat de accu ruim een dag mee met zeer intensief gebruik (Ca 100mb per dag en 30 belminuren)Niku schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 22:39:
Bij mij werkt WA prima, alleen vreet het batterij geloof ik, erg jammer,
sinds de nieuwste versie heb ik een zooi latency in het typen. Whatsapp kan mijn snelheid van typen niet bijhouden. Hierdoor druk ik te snel op zend en staat er een half bericht.
Voor de liefhebbers binnenkort (waarschijnlijk GDR2 update): Voice Messaging: http://www.wpcentral.com/...e-messaging-windows-phone
Ik heb het al en ik heb geen GDR2. Ik las op wpcentral in de comments dat iemand zijn datum ff naar morgen had veranderd en toen had ie het ineens. Ik had dat dus ook gedaan maar had het toen nog niet. Toen weer datum op automatisch gezet en nu heb ik het ook.Martinspire schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 23:46:
Voor de liefhebbers binnenkort (waarschijnlijk GDR2 update): Voice Messaging: http://www.wpcentral.com/...e-messaging-windows-phone
Leuke nieuwe feature!
+1 (had ik ook gelezen, geen GDR2 en het werkt vlekkeloos)eeNer schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 00:15:
[...]
Ik heb het al en ik heb geen GDR2. Ik las op wpcentral in de comments dat iemand zijn datum ff naar morgen had veranderd en toen had ie het ineens. Ik had dat dus ook gedaan maar had het toen nog niet. Toen weer datum op automatisch gezet en nu heb ik het ook.
Leuke nieuwe feature!
De functie zat al in WA, maar nu is het meer zichtbaar naar 'voren' gehaald en heeft een andere vormgeving. Oude functie zit er ook nog in trouwens: Paperclip >> Audio boodschap.
Het aardige bij de nieuwe 'snellere' methode is dat jouw AVA ook in de audioclip staat. Mag bij discussie wat mij betreft ook, vooral bij personen die antwoorden. Zijn we misschien ook af van dat gezemel over verschillende kleuren in groepsgesprekken. Voor die mensen die in groepsgesprekken moeite hebben met namen lezen.
[ Voor 35% gewijzigd door GerCor op 07-08-2013 01:14 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Heb 'm ook, leuk dat WP zo'n functie nou ook een keertje bij launch krijgtGerCor schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 00:59:
[...]
+1 (had ik ook gelezen, geen GDR2 en het werkt vlekkeloos)
De functie zat al in WA, maar nu is het meer zichtbaar naar 'voren' gehaald en heeft een andere vormgeving. Oude functie zit er ook nog in trouwens: Paperclip >> Audio boodschap.
Het aardige bij de nieuwe 'snellere' methode is dat jouw AVA ook in de audioclip staat. Mag bij discussie wat mij betreft ook, vooral bij personen die antwoorden. Zijn we misschien ook af van dat gezemel over verschillende kleuren in groepsgesprekken. Voor die mensen die in groepsgesprekken moeite hebben met namen lezen.
Dr nieuwe walkie talkie functie is niet helemaal hetzelfde als de'oude' voice memo functie. En ik, en mis nog steeds, mijn kleuren in een groepsgesprek .
Had dit altijd op mijn Nokia E71 (Symbian). Hoe zit dat op iOS/Android?
Overall moet ik zeggen dat WhatsApp dr laatste weken uitermate goed werkt. Geen bugs, geen zwarte schermen. Alles gaat soepel en snel :)!
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
Hier heb ik ook erg last van.TF schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 22:50:
sinds de nieuwste versie heb ik een zooi latency in het typen. Whatsapp kan mijn snelheid van typen niet bijhouden. Hierdoor druk ik te snel op zend en staat er een half bericht.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Wat is er anders dan?Niels9001 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 06:46:
[...]De nieuwe walkie talkie functie is niet helemaal hetzelfde als de'oude' voice memo functie.
Ik denk niet dat er in groepsgesprekken verschillende kleuren komen. Ik weet niet hoe het precies werkt maar als ik bijvoorbeeld in de app van WPCentral kijk bij het forum, dan worden daar ook geen verschillende kleuren gebruikt. Ik denk dat je op de telefoon kunt kiezen voor een accentkleur en in discussies zie je alleen maar kleurnuance tussen de verschillende deelnemers op de door jou gekozen accentkleur. Jij hebt zelf een kleur (bijvoorbeeld blauw), en de deelnemers allemaal daar een nuance op (lichtblauw). Ik zie persoonlijk liever dat de AVA's in de reacties zichtbaar worden dan dat het een kleurpallet wordt dat in feite aan de namen van de deelnemers helemaal niks toevoegt.
[ Voor 61% gewijzigd door GerCor op 07-08-2013 12:30 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Na mijn telefoon eens een herstart te hebben gegeven had ik nog geen Voice Messaging en nu (een uurtje later) ineens wel
Werkt overigens wel grappig, goed voor de databundels

Werkt overigens wel grappig, goed voor de databundels
Hoe kun je een app sturen naar iemand die je gewoon los in je contactenlijst gezet hebt. Deze komt geloof ik niet, zoals bij Android wel is, automatisch in je WA lijst te staan.
Whatsapp --> instelling --> favorietenNiku schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 17:49:
Hoe kun je een app sturen naar iemand die je gewoon los in je contactenlijst gezet hebt. Deze komt geloof ik niet, zoals bij Android wel is, automatisch in je WA lijst te staan.
Als je in instelling op favorieten klikt, werkt hij de lijst bij als het goed is.
Nee, dan pakt ie alleen de contacten die al bekend zijn bij WA. Niet alle contacten waarvan een nummer bekend is in je tel zeg maar.
Ja, maar je kan toch ook helemaal niet een Whatsapp bericht sturen naar iemand die geen Whatsapp heeft. Weet niet wat Android dan doet, maar als die al iets doet dan is het een sms/e-mail sturen.
Als die personen wel whatsapp hebben gaat het over.
En dan komt het dus ook in je Whatsapp favorietenlijst te staan als je je favorieten refresht in WA.
Met wat vertraging komt het er inderdaad automatisch in, zorgen om niets dus.
Berichten die verstuur komen sinds uur of 8 vanavond niet meer aan, zowel via 3g als Wifi.. Hebben meer mensen hier last van ?
[ Voor 3% gewijzigd door Bart_GR op 08-08-2013 22:33 ]
Vanavond overgestapt van Omnia7 naar een AtivS, ik had al weinig problemen met WA, maar op de AtivS is Whatsapp een heel stuk sneller geworden.
Ik heb nu al de hele dag dat zowel over mobiel netwerk als wifi ik geen afbeeldingen of audio kan versturen via whatsapp. Raar, eerder ging dit altijd prima. Ik mis hier een beetje de functie bij android om het opnieuw te kunnen proberen, nu heb ik geen idee of hij het blijft proberen of iets dergelijks.
Sinds 2 weken in bezit van een Lumia 920. Uiteraard ook Whatsapp geinstalleerd.
Ik ben een hele lichte gebruiker (1 tot 2 berichtjes per dag) maar Whatsapp werkt voortreffelijk. Alles is gelijk weg en zie direct het dubbele vinkje. Notificaties komen ook gelijk. Foto's versturen is geen probleem. Heb ook niet de indruk dat Whatsapp meer stroom verbruikt dan andere apps.
Ik ervaring Whatsapp op WP op dezelfde manier als op Android. Niets negatiefs voor mij.
Ik ben een hele lichte gebruiker (1 tot 2 berichtjes per dag) maar Whatsapp werkt voortreffelijk. Alles is gelijk weg en zie direct het dubbele vinkje. Notificaties komen ook gelijk. Foto's versturen is geen probleem. Heb ook niet de indruk dat Whatsapp meer stroom verbruikt dan andere apps.
Ik ervaring Whatsapp op WP op dezelfde manier als op Android. Niets negatiefs voor mij.
[ Voor 8% gewijzigd door Athome op 09-08-2013 18:23 ]
Klopt, Voice Messages improvements. Ik mag deze rapid release wel van updates, want WhatsApp werkt perfect. De reviews zijn nu ook positief.
Idd versie 2.11.40 staat nu in de store
[ Voor 36% gewijzigd door Luuk1983 op 10-08-2013 09:30 ]
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Heb een update voor WA, geen idee of er wat veranderd is.
Edit: zie 2 posts hieronder
Edit: zie 2 posts hieronder
[ Voor 22% gewijzigd door Niku op 10-08-2013 18:15 ]
3 posts boven je?Niku schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:50:
Heb een update voor WA, geen idee of er wat veranderd is.
CokeZero schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 00:24:
Klopt, Voice Messages improvements. Ik mag deze rapid release wel van updates, want WhatsApp werkt perfect. De reviews zijn nu ook positief.
Mijn excuses, had m nog op vorige pagina staan
Gaat men nu eigenlijk nog ooit wat veranderen aan het gebruiken van de Audio/Mediaplayer API? Of is dat technisch onmogelijk ivm restricties van MS?
(Bij veel andere apps, werken de push notificaties ook niet altijd even lekker merk ik op WP 7.8).
(Bij veel andere apps, werken de push notificaties ook niet altijd even lekker merk ik op WP 7.8).
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Is in wp8 al opgelostDa_maniaC schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 18:17:
Gaat men nu eigenlijk nog ooit wat veranderen aan het gebruiken van de Audio/Mediaplayer API? Of is dat technisch onmogelijk ivm restricties van MS?
ik krijg Whatsapp niet meer geactiveerd op mijn Ativ S. Deze heeft de GDR2 update.
Iedere keer zegt ie dat ie al een verificatie sms heeft verzonden, als ik er een aanvraag, en dat ik het over 2, 4 10, 24 of 48 uur opnieuw moet proberen. Het aantal uren wisselt. Het is frustrerend. Ben al dagen bezig.
Iedere keer zegt ie dat ie al een verificatie sms heeft verzonden, als ik er een aanvraag, en dat ik het over 2, 4 10, 24 of 48 uur opnieuw moet proberen. Het aantal uren wisselt. Het is frustrerend. Ben al dagen bezig.
Al opnieuw geïnstalleerd?
Wel je nummer zonder 0 doen, dus 31 6 xxxxxxx .
Hier duurde het overigens ook wel even, maar het nummer kwam binnen via een nummer zonder nummerweergave dus die werd in eerste instantie geblokkeerd door de nieuwe bel/sms blokkade. Weet niet of je die toevallig hebt aangezet?
Wel je nummer zonder 0 doen, dus 31 6 xxxxxxx .
Hier duurde het overigens ook wel even, maar het nummer kwam binnen via een nummer zonder nummerweergave dus die werd in eerste instantie geblokkeerd door de nieuwe bel/sms blokkade. Weet niet of je die toevallig hebt aangezet?
Dat is +31.
----
Volgens mij heeft WhatsApp op dit moment wat problemen met notificaties. Ik krijg de berichten zelf wel binnen maar geen enkele manier van notificaties. Zal vanzelf wel weer goed komen want gisteren werkte alles prima en ik heb niks gewijzigd.
----
Volgens mij heeft WhatsApp op dit moment wat problemen met notificaties. Ik krijg de berichten zelf wel binnen maar geen enkele manier van notificaties. Zal vanzelf wel weer goed komen want gisteren werkte alles prima en ik heb niks gewijzigd.
Verwijderd
Ik heb deze vandaag geïnstalleerd op mijn nieuwe Nokia Lumia 520.
Ik kreeg hem vanochtend ook niet geactiveerd, ook omdat de activatie sms niet binnen kwam. Na een paar keer whatsapp verwijderd en opnieuw geïnstalleerd te hebben, kreeg ik de activatie sms wel binnen. Gewoon blijven proberen. Nu doet alles het prima....
Ik kreeg hem vanochtend ook niet geactiveerd, ook omdat de activatie sms niet binnen kwam. Na een paar keer whatsapp verwijderd en opnieuw geïnstalleerd te hebben, kreeg ik de activatie sms wel binnen. Gewoon blijven proberen. Nu doet alles het prima....
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2013 19:20 ]
Na nieuwe install totaal geen SMS meer, krijg constant "probeer over 3 uur maar weer"

Ik blijf het maar proberen
Ik blijf het maar proberen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Als je de sms niet krijgt, gewoon WA open houden en wachten. Op een gegeven moment kan je een nummer bellen en krijg je de toegangscode toegesproken door een lieftallige robot.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Helaas wederom een tweede 'brick'. Ik was muziek aan het luisteren tijdens het hardlopen afgelopen zaterdag en dacht dat ik WA op de HTC 8X had uitgeschakeld door het op de HTC One te verifieren. Dit bleek niet het geval en ik kreeg dus een WA melding. Op dat moment stopte de muziek en keek naar de telefoon. Weer opnieuw compleet dood. Vannacht was de accu leeg (led lampje was uit en gelukkig was accu al bijna op z'n einde) en heb de telefoon opnieuw opgeladen. Dit ging minder vloeiend dan de eerste keer. Led ging knipperen, bleef uit, ging weer daarna aan etc...Op een gegeven moment was ik zo moe en heb dat ding aan de stroom gehangen. Vanochtend hoorde ik hem opstarten en hangt hij nu op het werk aan de lader.
Ligt het nou aan WA of GDR2? Voor de 'grote' WA en GDR2 update had ik nergens last van. Het is toch eigenlijk van de gekke dat dit niet 123 wordt opgelost. Hoeveel mensen hebben al niet deze 'brick' gehad en je hoort er werkelijk waar niets over aan de zijde van OF WA OF MS. HTC Lijkt me uitgesloten.
Ligt het nou aan WA of GDR2? Voor de 'grote' WA en GDR2 update had ik nergens last van. Het is toch eigenlijk van de gekke dat dit niet 123 wordt opgelost. Hoeveel mensen hebben al niet deze 'brick' gehad en je hoort er werkelijk waar niets over aan de zijde van OF WA OF MS. HTC Lijkt me uitgesloten.
@Pat, helaas lijkt dat niet te werken op de Lumia 920.. krijg echt alleen maar de SMS optie
zit nu al ruim een uur of 2 te wachten haha
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Soms werkt dit ook niet, bij Android kon je tenminste de cache leeggooien om dit op te lossen...PaT schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 08:35:
Als je de sms niet krijgt, gewoon WA open houden en wachten. Op een gegeven moment kan je een nummer bellen en krijg je de toegangscode toegesproken door een lieftallige robot.
Volgens mij hebben de activatie problemen niets met Whatsapp op WP8 te maken. Ik zat gisteren een oude iPhone in te richten en daar kreeg ik ook de activatie SMS pas na een half uur ofzo.
Ik heb er geen problemen mee om een toestel direct geactiveerd te krijgen. Net mijn Ativ opnieuw geactiveerd met een nieuw nummer en binnen 3 seconden een sms gekregen met de code.
Gisteren problemen met notificaties, vandaag werkt alles weer.
Ik krijg vandaag al hele tijd meldingen dat de notificatieserver niet bereikt kan worden. Meer mensen dit?
Professioneel Heftruck Syndroom
Ik heb nergens last van.NeFoRcE schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:32:
Ik krijg vandaag al hele tijd meldingen dat de notificatieserver niet bereikt kan worden. Meer mensen dit?
Klopt, hoor nu klanten van providers (Werk zelf voor provider) die na enkele uren pas SMS krijgen, zelf na paar tests ongeveer 2 a 3 uur wacht tijd.Johnny schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 09:38:
Volgens mij hebben de activatie problemen niets met Whatsapp op WP8 te maken. Ik zat gisteren een oude iPhone in te richten en daar kreeg ik ook de activatie SMS pas na een half uur ofzo.
Had er paar maanden gelezen ook last van, eergisteren naar het flashen van GRD2 kreeg ik het smsje wel gelijk.lanerios schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:55:
[...]
Klopt, hoor nu klanten van providers (Werk zelf voor provider) die na enkele uren pas SMS krijgen, zelf na paar tests ongeveer 2 a 3 uur wacht tijd
Ik krijg vandaag ook geen notificaties meer. Reset helpt niet. Hoop dat het iets tijdelijks is.
Jep, bij zusje wel. Hier niet de melding, maar wel berichten die niet doorkomen.NeFoRcE schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:32:
:9
Hier op een WP7.8 met zo'n 30min vertraging de notificaties...
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Bij instellingen > account stond ik op offline
na 30 seconde naar het scherm kijken om te bedenken wat te doen, sprong het op online.
logisch toch
na 30 seconde naar het scherm kijken om te bedenken wat te doen, sprong het op online.
logisch toch
heb sinds vanmiddag de volgende melding
telfoon opnieuw opstarten help helemaal niks helaasWhatsApp heeft een probleem ontdekt met het pushmeldingsysteem voor je toestel. Start je telefoon opnieuw op
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Ik heb hetzelfde! VreemdStreepje schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 17:21:
heb sinds vanmiddag de volgende melding
[...]
telfoon opnieuw opstarten help helemaal niks helaas
Controleer voor de zekerheid even het volgende (wel eens gehoor dat dat verschil kan maken):
Instellingen > toegangspunt
Kijk of er er bij het toegangspunt 'Actief' staat.
Maar denk eerder een probleem bij de Whatsapp servers hoor!
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Ik heb hetzelfde probleem. Vandaag de laatste update gedaan. Sinds dat moment geen pushmeldingen.
Ook hier hetzelfde probleem dat de Push notification server niet bereikt kan worden en dat de telefoon opnieuw opgestart moet worden. Uiteraard heeft dit opnieuw opstarten weinig effect gehad. Hopen dat het morgen weer over is.
Denk bij MS. Ik krijg nl ook geen notificaties meer bij Wordfeud. En de NOS app heb ik ook niet gehoord. Daar krijg je alleen meldingen van als het groot nieuws is. Ik ga er dan ook vanuit dat ik vandaag toch wel een notificatie van de NOS kon verwachten.Luuk1983 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:00:
Controleer voor de zekerheid even het volgende (wel eens gehoor dat dat verschil kan maken):
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Heb die hier verder wel gekregenThe Dolf schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 20:20:
[...] Ik ga er dan ook vanuit dat ik vandaag toch wel een notificatie van de NOS kon verwachten.
Dan zal ik het wel gemist hebben.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Vanmiddag even getest. Een Whatsapp bericht en direct daarna een Skype bericht. Skype komt met notificatie binnen, Whatsapp zonder notificatie.
Have you tried turning it off and on againGerCor schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 20:46:
Vanmiddag even getest. Een Whatsapp bericht en direct daarna een Skype bericht. Skype komt met notificatie binnen, Whatsapp zonder notificatie.
Anyways, bij mij doen notificaties het ook niet.
Het lijkt wel of de notificaties van WhatsApp het alleen 's avonds doen. Er komen net weer berichten -hoorbaar en zichtbaar - binnen.
Notificaties komen weer binnen sinds gisteravond
Yes, hier ook weer.Russel88 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:01:
Notificaties komen weer binnen sinds gisteravond
Gistermiddag kreeg ik geen notificaties meer binnen voor Whatsapp. Skype notificaties werkten nog wel.
Ik heb sinds de laatste updates geen meldingen meer in mijn startscherm zodra ik de telefoon aan doe. (dus dat scherm wat je 'omhoog' moet schuiven. Voorheen zag ik daar wel dat er nieuwe meldingen waren.
Van outlook zie ik ze bijvoorbeeld nog wel steeds. Iemand ideeën?
Even opnieuw aanzetten misschien?the Runningman schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:30:
Ik heb sinds de laatste updates geen meldingen meer in mijn startscherm zodra ik de telefoon aan doe. (dus dat scherm wat je 'omhoog' moet schuiven. Voorheen zag ik daar wel dat er nieuwe meldingen waren.
Inderdaad, de laatste update lijkt weer het één en ander om zeep te hebben geholpen.
Ik krijg ook geen push notificaties meer.
Ik krijg ook geen push notificaties meer.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Net weer even bijgewerkt. Notificaties werken nog prima. Lumia 900 that is.
Bij mij werkt alles nog prima sinds de update vanmorgen.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Verwijderd
In de settings Je lock screen settings aanpassen?the Runningman schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:30:
Daar even whatsapp verwijderen en dan weer toevoegen aan de quick status apps ?

En daarmee is het opgelost!Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:04:
[...]
In de settings Je lock screen settings aanpassen?
Daar even whatsapp verwijderen en dan weer toevoegen aan de quick status apps ?
[afbeelding]
Hey hoe zit dit; het verhaal bij whatsapp was dat video upload niet kon vanwege de API. Maar youtube doet dat nu dus ook gewoon, dus toch gewoon slecht verhaal van whatsapp?
Interessant en geheel terechte opmerking..Johnny schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 15:40:
Hey hoe zit dit; het verhaal bij whatsapp was dat video upload niet kon vanwege de API. Maar youtube doet dat nu dus ook gewoon, dus toch gewoon slecht verhaal van whatsapp?
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat de YouTube app door Microsoft zelf gemaakt is. Als 1 partij toegang moet hebben tot alle api's, dan zijn zij het wel.
Dat zou dus in theorie moeten kunnen betekenen dat als je de YouTube app gaat reverse engineren, je er achter zou moeten kunnen komen hoe die api aangesproken kan worden.
Of je app dan alleen nog toeglaten gaat worden in de Store durf ik te betwijfelen.
Viel mij ook gelijk op. Misschien is het een api dat in GRD2 mogelijk werd gemaakt? Zijn er hier gebruikers die het ook hebben zonder de GRD2 update? Want dan kan het zijn dat het gewoon mogelijk is op het wp8 platform en dat de whatsapp developer team te lui druk is om het te implementeren..Johnny schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 15:40:
Ik heb een Lumia zonder GRD2 en kan gewoon uploaden. Ik gooi het op luie whatsapp programmeurs.vali schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:13:
[...]
Viel mij ook gelijk op. Misschien is het een api dat in GRD2 mogelijk werd gemaakt? Zijn er hier gebruikers die het ook hebben zonder de GRD2 update? Want dan kan het zijn dat het gewoon mogelijk is op het wp8 platform en dat de whatsapp developer team te lui druk is om het te implementeren.
Ik denk toch meer aan een private API. Anders zouden er al wel meer 3rd party oplossingen zijn.Cyrus The Virus schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:23:
[...]
Ik heb een Lumia zonder GRD2 en kan gewoon uploaden. Ik gooi het op luie whatsapp programmeurs.
Dat denk ik ook. Als ik zo naar de developer documentatie kijk zie ik niets om reden te geven dat een 3rd party applicatie nu wel toegang heeft tot willekeurige videos op de device. Zover ik weet heb je alleen toegang tot de video's die door de applicatie zelf in de media hub zijn gezet en de zooi in de Isolated Storage. Verder natuurlijk ook toegang tot zooi die is opgenomen vanuit de app.kippetje01 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:32:
[...]
Ik denk toch meer aan een private API. Anders zouden er al wel meer 3rd party oplossingen zijn.
Vroegah, in de Word vs. WordPerfect 'oorlog' flikte Microsoft dit ook al. Dat ze hun concurrenten geen inzicht boden in alle API's. Ze zullen toch niet zo stom zijn om dit nu bij Windows Phone nog te doen, zeker nu ze om third party apps zitten te springen?kippetje01 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:32:
[...]
Ik denk toch meer aan een private API. Anders zouden er al wel meer 3rd party oplossingen zijn.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Lijkt me toch een sterk verhaal allemaal dit; Nokia zei laatst nog middels Elop dat ze met alle ontwikkelaars van relevante apps in gesprek waren om WP te pushen. Lijkt me dat Whatsapp daar onderdeel van uitmaakt. En die zouden toch prima via Nokia bij MS moeten kunnen klagen om ook toegang te krijgen tot de API? wat voor spelletje wordt hier gespeeld...
Het kan ook gewoon nog niet fatsoenlijk geteste API zijn. Of vanwege andere redenen achter slot en grendel gestopt, zoals privacy, stabiliteit, voorkomen van kosten voor de gebruiker, etc.alexbl69 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:59:
[...] Vroegah, in de Word vs. WordPerfect 'oorlog' flikte Microsoft dit ook al. Dat ze hun concurrenten geen inzicht boden in alle API's. Ze zullen toch niet zo stom zijn om dit nu bij Windows Phone nog te doen, zeker nu ze om third party apps zitten te springen?
Overigens is het wel zeker zo dat MS bepaalde API's onthouden van 3rd party developers. Je hebt gewoon als 3rd party developer niet de beschikking over de Native SDK die OEMs en MS wel hebben. Zelfs providers hebben niet overal toegang tot, geloof ik.
Ik denk ook dat het om een API gaat wat niet vrij te gebruiken is. Voor mij is dit ook een van de meest gemiste features. M'n vrouw maakt graag filmpjes van de kleine en die kan ze nu niet delen.
Maak je de filmpje in WA, dan staan ze weer niet in je cameraroll gallery.
Maak je de filmpje in WA, dan staan ze weer niet in je cameraroll gallery.
Maar ja er is eens geen simpele hub voor je eigen gemaakte video's. In de hub foto's, dan zou het eigenlijks Foto's & Video's moeten zijn. En dan de Muziek & Video hub Xbox Music en een aparte Xbox Video. Zoals in Win8.
Hmm hier met gdr2 heet dat music+videos en daar staan toch echt zelf geschoten videos in.
Dat heet zonder GDR2 ook music+videos en daar staan ook zelf geschoten videos in. Dus heeft niets met GDR2 vandoen.
Maar los van dat heeft dit natuurlijk niets met een hub te maken: het werkt prima in de youtube app, dan is er geen technisch argument meer om het niet in whatsapp te kunnen hebben, alleen politieke.
Maar los van dat heeft dit natuurlijk niets met een hub te maken: het werkt prima in de youtube app, dan is er geen technisch argument meer om het niet in whatsapp te kunnen hebben, alleen politieke.
Ja sorry, was niet helemaal wakker ^^ Overigens snap ik niet wat de youyube app of whatsapp te maken heeft met het al dan niet aanwezig zijn van een hub voor eigengemaakte videos. Het enigste wat ik zei was dat die wel aanwezig is..Johnny schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:57:
Dat heet zonder GDR2 ook music+videos en daar staan ook zelf geschoten videos in. Dus heeft niets met GDR2 vandoen.
wederom whatsapp update met versienummer: 2.11.59
Voegt niets toe, dus weg.
[ Voor 85% gewijzigd door janvanduschoten op 19-08-2013 09:37 ]