Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:46

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Ik heb meer het idee dat de guys van Nokia tijdelijk intrek hebben genomen in het kantoortje van WhatApps en niet weggaan voordat alle problemen zijn opgelost.

En dan zijn ze wat mij betreft, helemaal verkeerd bezig, want sommige berichten, zoals een bericht dat vanmorgen om 10:00 werd verstuurd, bij mij om 22:54 binnenkwam. In eerdere versies nooit last van gehad.

[ Voor 39% gewijzigd door GerCor op 20-07-2013 05:37 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WA draait afgelopen dagen echt als een zonnetje op mijn L920 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klajo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 10:13
had vanmorgen weer een update WA nu versie 2.10.523
gaat nu wel snel
heb TITAN wp 7.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfero
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-09 13:03
Blijkbaar heeft nokia ook zijn intrek genomen bij facebook, want ook die app heeft al een aantal updates achter de rug deze week. Een aparte bug is wel dat je nu wel de whatsapp emoticons kan aanklikken onderin, en dat er dan in je tekstveld de windows phone emoticon ervoor verschijnt, en als je het dan verzend dan komt er weer een whatsapp emoticon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Haha, ik weet niet wat er opeens aan de hand is met WA, maar alweer een update. Ze zijn in ieder geval goed bezig zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:07
Ik las in het bericht op wpcentral dat ze nu een zelfde soort update strategie gebruiken als bij facebook. Tegelijkertijd hebben ze de Bèta nog draaiende waarin nog van alles getackeld wordt. Dat pushen ze daarna om de zoveel dagen door naar de public versie. De bèta wordt nog veel vaker geüpdatet op dit moment dus.
That means they’re still optimized the code to improve reliability and for some of you who are still having problems, you’ll want to grab this update ASAP.

We can say that the beta for the app is still going strong as well, meaning this is still an “in the works” project. But like the Windows Phone Facebook team, the beta features and improvements seem to roll out to the public within days and not weeks or months—a nice change in strategy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:42
Whatsapp draait echt als een zonnetje nu! Wow gewoon.

Ben er sterk van overtuigd dat door die vorige slechte WA apps mijn windows phone ervaring heeft verpest. Mijn vrienden geven nu aan dat ik eindelijk direct reageer. Vraag ik mij toch al hoeveel vertraging er dan echt in zat!! :o

Ben nu weer helemaal happy. Zeker gezien het feit dat mijn 8x nu de GDR2 update heeft gehad en ook nog eens sneller is op sommige vlakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
eeNer schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 11:30:
Ik las in het bericht op wpcentral dat ze nu een zelfde soort update strategie gebruiken als bij facebook. Tegelijkertijd hebben ze de Bèta nog draaiende waarin nog van alles getackeld wordt. Dat pushen ze daarna om de zoveel dagen door naar de public versie. De bèta wordt nog veel vaker geüpdatet op dit moment dus.

[...]
Echt heel fijn.. Laat ze de reliability maar even goed fixen. Hopelijk pakken ze dan door qua features / design.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 05:33

FCC

Alpha89 schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 11:49:
Whatsapp draait echt als een zonnetje nu! Wow gewoon.

Ben er sterk van overtuigd dat door die vorige slechte WA apps mijn windows phone ervaring heeft verpest. Mijn vrienden geven nu aan dat ik eindelijk direct reageer. Vraag ik mij toch al hoeveel vertraging er dan echt in zat!! :o
Bij mij draait ie nu ook erg lekker. Ik had soms dat ik berichten pas een dag later kreeg..
Ben nu weer helemaal happy. Zeker gezien het feit dat mijn 8x nu de GDR2 update heeft gehad en ook nog eens sneller is op sommige vlakken.
Heb je nu ook datasense of is dat telefoon/provider afhankelijk?

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
notificaties was toch eerder een MS probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:27
shenr schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 10:59:
Haha, ik weet niet wat er opeens aan de hand is met WA, maar alweer een update.
Helemaal niet, die was al van gisteren en was allang gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:42
FCC-gast schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 14:14:
[...]

Bij mij draait ie nu ook erg lekker. Ik had soms dat ik berichten pas een dag later kreeg..

[...]

Heb je nu ook datasense of is dat telefoon/provider afhankelijk?
Helaas geen datasense op Telfort, in het HTC8X topic bleek Vodafone ook niet van de partij te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 09:52
HTC 8x met kpn heeft ook geen datasense. Die combi heb ik zelf namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Dan rest volgens mij T-Mobile nog?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ja, alleen moeten wij (T-Mobile) nog 2 tot 3 weken wachten. En of Data Sence beschikbaar wordt durft webcare niet te zeggen.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 05:33

FCC

Alpha89 schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 17:09:
[...]

Helaas geen datasense op Telfort, in het HTC8X topic bleek Vodafone ook niet van de partij te zijn.
Da's mooi balen dan, ik heb Vodafone :'(
On the bright side, WA blijft hier lekker werken :)

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:26
Ik krijg de afgelopen dagen geen enkele notificatie meer gehad van whatsapp berichten. Meldingen staan wel gewoon aan.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
GerCor schreef op zondag 21 juli 2013 @ 12:40:
Ja, alleen moeten wij (T-Mobile) nog 2 tot 3 weken wachten. En of Data Sence beschikbaar wordt durft webcare niet te zeggen.
Iemand enig idee of dit ook voor Ben geldt? Zal wel denk ik. Vervelend dat zo'n provider dat niet weet, zal ook wel geen prioriteit zijn.

Ga ze ook maar eens spammen. Wellicht geven ze antwoord.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glandur
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-08 11:19
Hoi allemaal!
Ik vroeg me af (en kon het zo snel ook niet vinden in dit topic) hoe het zit met de groepgesprekken als je een nieuwe telefoon hebt en daar WA op installeerd. Ik kom van 7.8 en heb nu een WP8 toestel, maar wat gebeurd er als ik hier whatsapp op ga installeren (op hetzelfde account en nr als mijn 7.8 device). Ik weet dat ik al mijn gespreksgeschiedenis kwijt ben, maar betekent dit ook dat ik uit alle groepsgesprekken ga?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:04

ettie1990

PSN:ettiesick

Glandur schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:51:
Hoi allemaal!
Ik vroeg me af (en kon het zo snel ook niet vinden in dit topic) hoe het zit met de groepgesprekken als je een nieuwe telefoon hebt en daar WA op installeerd. Ik kom van 7.8 en heb nu een WP8 toestel, maar wat gebeurd er als ik hier whatsapp op ga installeren (op hetzelfde account en nr als mijn 7.8 device). Ik weet dat ik al mijn gespreksgeschiedenis kwijt ben, maar betekent dit ook dat ik uit alle groepsgesprekken ga?
Alvast bedankt!
Bij mij niet in ieder geval, dus je blijft in de groepsgesprekken actief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glandur
ettie1990 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:57:
[...]

Bij mij niet in ieder geval, dus je blijft in de groepsgesprekken actief
Bedankt voor de snelle reactie! Heb WA geinstalleerd, en inderdaad, ik zit nog gewoon in alle groepsgesprekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:52
Is er ook een optie om voor groepsgesprekken het trilfunctie uit te zetten? Heb nu al tijden zowel geluid als trilfunctie uit staan en mis hierdoor vrijwel alle telefoon oproepen (ook niet handig).

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glandur
RudyL schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 12:23:
Is er ook een optie om voor groepsgesprekken het trilfunctie uit te zetten? Heb nu al tijden zowel geluid als trilfunctie uit staan en mis hierdoor vrijwel alle telefoon oproepen (ook niet handig).
Je kan de groepen muten (drie puntjes onderaan, groepsinformatie en dan dempen aanzetten). Ik weet alleen niet 100% zeker of het nog werkt sinds de laatste update. Volgens mij werd er soms gezegd dat die functie niet helemaal meer naar behoren werkte.. Maar je kan het altijd uitproberen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

RudyL schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 12:23:
Wat je dan ook kan doen is bij de geluidsinstellingen de "alle overige meldingen" uit zetten. dan kan je je oproepen gewoon aan laten staan, maar is WhatsApp volledig gemute. Heb ik nu ook een tijdje en op een enkel boos belletje van mijn vriendin dat ik niet reageer op haar WA heeft mij dat vooral veel rust gegeven.

Als het echt belangrijk is, dan bellen ze mij maar!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 15:40
kan het kloppen dat groepsgesprekken een battery drain opleveren?

Ik zit eigenlijk nooit in een groepsgesprek, maar laatst overkwam het me :P
Het viel mij op dat ik een warme telefoon kreeg en dat de accu binnen 2 uur zo goed als leeg was...

Lumia920 btw

Haal NOOIT een spookrijder in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:45

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Ik haalde zojuist 29 uur batterij op redelijk intensief wa gebruik en bellen op mijn L520.
* zwahiel is n happy camper

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:33
ZtaaB schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 13:05:
kan het kloppen dat groepsgesprekken een battery drain opleveren?

Ik zit eigenlijk nooit in een groepsgesprek, maar laatst overkwam het me :P
Het viel mij op dat ik een warme telefoon kreeg en dat de accu binnen 2 uur zo goed als leeg was...

Lumia920 btw
Ik zit permanent in een bepaald groepsgesprek, maar dat herken ik in ieder geval niet. (Ook Lumia 920)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 15:40
hhm, misschien was het iets anders dan, zal t weer eens een kans geven :P

Haal NOOIT een spookrijder in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik heb met WhatsApp eigenlijk nog maar 1 "probleem" en dat is dat de LiveTile niet snel genoeg bijgewerkt wordt op WP7.8. Ik lees dan bijvoorbeeld nieuwe berichten en als ik dan weer naar het homescreen ga staat het tellertje nog op 2. Kijk ik dan weer in WA, dan zijn er geen nieuwe berichten en is bij het wederom terugkeren op het homescreen de teller ook verdwenen.

Dat is niet meer dan een klein ongerief waar je niet echt last van heb. Er is echter dus nog wel ruimte voor verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shenr schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 10:59:
Haha, ik weet niet wat er opeens aan de hand is met WA, maar alweer een update. Ze zijn in ieder geval goed bezig zo :)
Je kan natuurlijk ook gewoon 1 versie uitbrengen die gelijk goed is. Ik denk dat dat nog veel beter ;)
Of je kan natuurlijk heel erg opgewonden worden van updates. Dan heb je meer aan jou keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 15:40
Hier last dat pushberichten 10 minuten later pas doorkomen. Meer mensen? Lumia 920 KPN.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Kan te maken hebben met de storing van Xbox Live. Inloggen daarop is ook niet helemaal jofel nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Je kan met whatsapp geen gemaakte Video versturen? Ik kan wel een filmpje versturen maar alleen als ik hem dan gelijk via whatsapp maak, een filmpje uit me galerij kan ik niet selecteren

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 18:11
Streepje schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 21:48:
Je kan met whatsapp geen gemaakte Video versturen? Ik kan wel een filmpje versturen maar alleen als ik hem dan gelijk via whatsapp maak, een filmpje uit me galerij kan ik niet selecteren
Dit is inderdaad niet mogelijk. Volgens mij is dat een beperking van Windows Phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
thobe schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 22:03:
[...]

Dit is inderdaad niet mogelijk. Volgens mij is dat een beperking van Windows Phone.
Vermoed ik ook. Je kunt ook in facebook app geen video uploaden. Wel vanuit de photo app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Wat je wel kunt doen is het skydrive linkje sharen, maar dat gaat helaas ook niet zo super snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 23:48
Klopt. Er is geen API voor de video's zoals die wel voor foto's is. IMO één van de grote gemissen van WP. Is al een lange tijd een gewild iets en het antwoord van MS is:
Thank you for the suggestion. We are not adding this capability in the 8.0 release, but know that it is high on the consideration list for future Windows Phone releases.

Keep those suggestions and votes coming!
En dit is eigenlijk al zo sinds WP7 uitkwam in 2010. Weinig hoopvol dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:27
Ik zie liever gewoon een stopknop in m'n muziekspeler, en de mogelijkheid om een startpagina in te stellen in IE :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Dit is dan ook de WP Developers uservoice ;) De uservoice voor 'gewone' eindgebruikers is deze -> Windows Phone Feature Suggestions Uservoice
Maar dit begint redelijk offtopic te gaan hier.

Punt was dus meer, dat veel meer dan dit Whatsapp ook niet kan doen. Behalve wat stabiliteitsfixes en wellicht een andere look zou ik dan ook niet meer verwachten van Whtasapp totdat MS eindelijk eens van hun luie reet af komen en nieuwe APIs beschikbaar stellen.

[ Voor 32% gewijzigd door Caelorum op 24-07-2013 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Toms_88 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 21:31:
Hier last dat pushberichten 10 minuten later pas doorkomen. Meer mensen? Lumia 920 KPN.
Ja dat had ik gister ook. Een minuutje of 10 vertraging was het Lumia 920 op T-Mobile.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:36
PaT schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 14:12:
Ik heb met WhatsApp eigenlijk nog maar 1 "probleem" en dat is dat de LiveTile niet snel genoeg bijgewerkt wordt op WP7.8. Ik lees dan bijvoorbeeld nieuwe berichten en als ik dan weer naar het homescreen ga staat het tellertje nog op 2. Kijk ik dan weer in WA, dan zijn er geen nieuwe berichten en is bij het wederom terugkeren op het homescreen de teller ook verdwenen.

Dat is niet meer dan een klein ongerief waar je niet echt last van heb. Er is echter dus nog wel ruimte voor verbetering.
Idem hier op een Lumia 800 met 7.8.
Is af en toe wel eens irritant ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

M'n whatsapp is weer helemaal de weg kwijt met notificaties, Livetile + Push messages pfff, ben weer terug bij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
Luuk1983 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 08:38:
[...]

Ja dat had ik gister ook. Een minuutje of 10 vertraging was het Lumia 920 op T-Mobile.
Vandaag nog steeds, soms komt het wel gelijk door, soms een half uur later. Zowel wifi als 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die van mij staat nu al een uur elke 2-3 minuten te piepen, berichten van gisterenavond krijg nu opeens allemaal als pushmessage.

Gisteren had ik WA gewoon steeds open, dus las meteen nieuwe berichten. Wat wel soms opvalt, je reageert en er blijft zeker 3-4 minuten 1 enkel vinkje staan. Dan opeens 2 vinkjes en krijg je 3-4 reacties achter elkaar van die persoon terug, wat in die 3-4minuten is geschreven.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Het blijft kommer en kwel met WA, hoe kan het nou toch? Op mijn Android komen ze goed binnen, dus het is geen multi platform probleem waar ze mee te maken hebt lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:59

The_Scarabial

MTB for life!

Lol hier met omnia7, na de nieuwe update werkt het super, stuk sneller dan eerst, maar voor de update had ik ook nooit geen klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Had je voor de update nou wel of geen klagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:59

The_Scarabial

MTB for life!

Nooit geen klachten, maar goed dat is ook iets subjectiefs natuurlijk, sommigen klagen al als de app 0,00001ms trager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:48
The_Scarabial schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 10:55:
Nooit geen klachten, maar goed dat is ook iets subjectiefs natuurlijk, sommigen klagen al als de app 0,00001ms trager is.
Sheik bedoeld dat je een dubbele ontkenning gebruikt, waardoor je eigenlijk zegt dat je altijd problemen hebt. Maar wij snappen je! :)

Ik heb af en toe ook problemen met dat ik geen notificaties krijg, eergisteren weer last van gehad. Wel is duidelijk dat de app sinds de updates stukken beter is.

edit: nog steeds problemen :-( krijg pas berichten binnen als ik Whatsapp open.

[ Voor 26% gewijzigd door E2TK op 26-07-2013 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

Wat een drama, vandaag lijkt het normaal te zijn met whatsapp, gister was het nog steeds kommer en kwel, dezelfde problemen als voor de 3 whatsapp updates van afgelopen week. Lumia 800 + WP7.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

ettie1990 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 11:38:
Wat een drama, vandaag lijkt het normaal te zijn met whatsapp, gister was het nog steeds kommer en kwel, dezelfde problemen als voor de 3 whatsapp updates van afgelopen week. Lumia 800 + WP7.8
Wat ik begreep was er gisteren op alle platformen een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
E2TK schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 11:02:
[...]
Sheik bedoeld dat je een dubbele ontkenning gebruikt, waardoor je eigenlijk zegt dat je altijd problemen hebt. Maar wij snappen je! :)
Flauw he :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
PaT schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 11:40:
[...]

Wel gemerkt op mijn HTC 8X, niet gemerkt op de HTC One. Wie en waar hier last van hadden is mij niet bekend. Ik niet in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

[...]

aha, dat wist ik dan weer niet, dacht dat ik weer terug bij af was met die klote windows phone 7.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Klopt, kijk maar op allestoringen.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Leuke site, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:36
Ik vind anders geen WA storing bij allestoringen.nl. Er worden weliswaar tot maximaal 5 'storingen' per uur gemeld, maar dat kunnen dus ook gebruikers zijn die zelf zitten te kloten. De laatst door Whatsapp bevestigde storing is van 10 juli.

Als er echt een storing is, dan schiet het aantal meldingen al snel richting de 100. Dat is sinds 10 juli echter niet meer het geval geweest.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

10 juli waren er ook maar 20 meldingen per uur hoor, geen honderden, maar ja je hebt gelijk..
http://allestoringen.nl/s...1960-Storing-bij-Whatsapp

En ik moet zeggen dat ik gisteren ook geen last heb gehad van een storing met WA mijn Lumia 920..

edit:
nu je het zegt, er zitten een paar minuten vertraging op de notifications..

[ Voor 17% gewijzigd door defcon84 op 26-07-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
He bah, het leek zo goed te gaan, krijg je weer een melding 41 minuten te laat :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Bij mij is WA sinds de update mbt notificaties/realtime berichten niet meer goedgekomen, alleen de laatste update heeft ervoor gezorgd dat de accu iets langer blijft leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
Weet iemand of het mogelijk is om de "push" c.q. notificatie berichten van whatsapp uit te zetten? Telkens als ik nu een bericht krijg van een contactpersoon komt er een balk aan de bovenkant die laat zien dat ik een bericht heb. Dit gebeurd ook als het beeldscherm van de telefoon uit is. (Beeldscherm gaat dan aan).

[ Voor 6% gewijzigd door Vecodo op 26-07-2013 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdhoek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
Het probleem met de push notificaties op Windows Phone ligt denk ik buiten WhatsApp. De dag namelijk dat de langverwachte update kwam die dit probleem (tijdelijk?) oploste, waren mijn notificaties al goed voordat ik die update geïnstalleerd heb. Ik heb bijna een dag gewacht met het installeren van die update.
Ook had een WhatsApp alternatief bij mij problemen met de notificaties in de periode dat WhatsApp notificaties te laat aankwamen.
En inderdaad komen na een periode waarin het goed ging, WhatsApp berichten nu weer erg laat binnen. Pas bij het openen van WhatsApp komt bijvoorbeeld een bericht binnen van drie kwartier geleden.
Mijn vermoeden is dat de timing van het uitbrengen van een nieuwe Whatsapp versie en het oplossen van de push notificaties ofwel toeval of een bewuste keuze is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjanssen15
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 08:40
Whatsapp regelt enkel het dataverkeer. Microsoft regelt de notificaties. Zij pushen deze naar de telefoons. Wanneer Microsoft een hickup heeft (wat erg vaak is de laatste tijd) dan is het bericht wel al gedownload door je Whatsapp client, maar de notificatie moet nog aankomen.

Tevens ben ik me ook zeer aan het ergeren, bij mij komen totaal geen notificaties meer binnen als het om Whatsapp gaat en Viber duurt heel lang voordat ze binnen komen. De stabiliteit van Whatsapp is sterk verbeterd maar het notificatie systeem is sinds dat ik een Lumia 800 heb gehad tot nu de 820, bagger.

Citaat Whatsapp:
Bij Windows Phone wordt voor meldingen en berichten gebruik gemaakt van verschillende soorten verbindingen. Het is mogelijk dat de verbinding die gebruikt wordt om een bericht te versturen niet werkt, terwijl de verbinding om een notificatie te verzenden nog steeds actief is.

Push notificaties komen tot stand door een verbinding met de servers van Microsoft, terwijl berichten tot stand komen door een verbinding gemaakt via WhatsApp servers. Het is dus mogelijk dat je wel meldingen ontvangt van Microsoft, maar dat WhatsApp geen verbinding heeft met het internet op je telefoon.

Bron: http://www.whatsapp.com/faq/nl/wp/21068167

A church is a place in which gentlemen who have never been to heaven brag about it to persons who will never get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
sjanssen15 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 20:20:
Whatsapp regelt enkel het dataverkeer. Microsoft regelt de notificaties. [...]
Maar Whatsapp regelt wel het inschieten van de notificaties bij de MSPNS. Het is dus verre van zeker of het aan MS ligt. Het is mogelijk hoor, maar het zou net zo goed bij whatsapp kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjanssen15
Hmm dat zou zeker kunnen kloppen. Echter als ik hun site lees (waar voorheen een andere tekst stond, meer flame achtig richting Microsoft) dan concludeer ik dat berichten slecht worden afgeleverd. Toch raar dat de berichten wel binnenkomen op de telefoon, dus dat is wel goed geregeld.

Misschien iemand meer info over deze services van Microsoft, misschien een dev?

A church is a place in which gentlemen who have never been to heaven brag about it to persons who will never get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ik heb een WP app gemaakt met push berichten. Dat was al wel weer twee jaar geleden, maar er is eigenlijk niets verandert op dat vlak.
Wat er gebeurt is het volgende: de Whatsapp servers geven opdracht om een bericht te versturen naar een bepaalde device, via een url die door de device is opgevraagd van de MSPNS en is doorgegeven aan de Whatsapp servers. Daarna zal de MSPNS een best effort doen om het af te leveren, waarbij de Whatsapp server wat status informatie terug krijgt, aan de hand waarvan zij kunnen bepalen of er opnieuw een notificatie moet worden ingeschoten (daar zijn wat voorwaarden aan gesteld, zoals niet spammen en periode wachten).
Ik vermoed dat als de app open is de telefoon direct een verbinding open heeft staan met de whatsapp server en daardoor direct berichten binnen krijgt. Hoe ze het precies geregeld hebben weet ik niet en kan niemand buiten WA weten. Maar het lijkt het iig goed te doen. Het is dus IMO alleen nog de vraag ligt het probleem met notificaties bij MS, na opdracht duurt het lang voordat ze het bericht afleveren , of ligt de fout bij Whatsapp, bericht wordt niet meteen doorgeschoten naar MSPNS of status codes worden niet correct afgehandeld. Beide opties zijn IMO mogelijk al neig ik te denken dat het toch aan WA ligt aangezien ik zelf met geen enkele andere applicatie last heb, maar dat kan ook mijn beperkte app keuze zijn :)

*edit* Ik kan mij bijv. voorstellen dat de backend van WA een queue gebruikt en dat op momenten de servers het niet trekken en de queue sneller volloopt dan dat die kan worden afgehandeld. In ieder geval zou ik een queue oid maken voor het versturen van notificaties. Hoe dan ook kan het best zijn dat het versturen van notificaties en het afhandelen van requests van telefoons direct (opvragen nieuwe berichten) door twee aparte processen worden gedaan en dat het ene proces achterloopt op het andere.

[ Voor 15% gewijzigd door Caelorum op 26-07-2013 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjanssen15
Bedankt voor je uitleg!

Ja dit probleem ligt al heel lang bij Whatsapp. Ik geloof dat het bij Android en iOS anders geregeld is en daardoor ook beter werkt. Het platform Whatsapp is nu afhankelijk van 2 services, welke die van Microsoft niet zo stabiel blijkt te zijn laatste tijd (andere apps merk ik het ook, Viber bijvoorbeeld).

Tevens zie ik vaak genoeg Whatsapp problemen hebben met hun servers, maar bij Android of iOS komen ze altijd mooi binnen, en zeer direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
iOS werkt volgens mij op dezelfde manier als Windows Phone qua notifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas-Tosti
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-06 05:11
Ik overweeg binnenkort een Lumia 520 te kopen, mijn eerste Windows Phone. Echter is Whatsapp mijn belangrijkste app, en de ervaringen hier in dit topic weerhouden mij ervan een Windows Phone te kopen. Als ik het goed begrijp komen de berichten wel op de goede tijd aan (dus als je bijv. in de app zit is het geen probleem), maar de notificaties zijn vaak niet op tijd?

Ik vind WP een stuk prettiger dan Android, maar als Whatsapp niet goed werkt is dit toch wel een grote dealbreaker. Wat zouden jullie in mijn geval doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
Kaas-Tosti schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 14:30:
Ik overweeg binnenkort een Lumia 520 te kopen, mijn eerste Windows Phone. Echter is Whatsapp mijn belangrijkste app, en de ervaringen hier in dit topic weerhouden mij ervan een Windows Phone te kopen. Als ik het goed begrijp komen de berichten wel op de goede tijd aan (dus als je bijv. in de app zit is het geen probleem), maar de notificaties zijn vaak niet op tijd?

Ik vind WP een stuk prettiger dan Android, maar als Whatsapp niet goed werkt is dit toch wel een grote dealbreaker. Wat zouden jullie in mijn geval doen?
Dat is inderdaad nu af en toe het geval. Op moment van typen komen notificaties ook gewoon op tijd door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas-Tosti
Oké, dat is dan duidelijk. Vinden jullie dat dan niet dermate irritant dat jullie een ander platform willen kopen? Lijkt me nl. vrij irritant als bijv. iemand je uitnodigd om te lunchen, en je daar pas om 6 uur later de notificatie van krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Kaas-Tosti schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 14:37:
Oké, dat is dan duidelijk. Vinden jullie dat dan niet dermate irritant dat jullie een ander platform willen kopen? Lijkt me nl. vrij irritant als bijv. iemand je uitnodigd om te lunchen, en je daar pas om 6 uur later de notificatie van krijgt.
Dat valt ook wel mee hoor, er waren inderdaad tijden dat mijn notification te laat aankwam, maar dat gebeurde ook zo nu en dan bij andere collega's van mij met een gs4. Die had constant dat whatsapp disconnected was terwijl ik nergens last van had.

Google producten ga ik zelf nooit overwegen ze te kopen, terwijl ik ze genoeg verkoop op mijn werk (tablets en telefoons). IOS een week geprobeerd toen mijn lumia 920 opgestuurd moest worden, maar kon hier amper aan wennen. Het is in mijn ogen iets te statisch en de multitasking/toetsenbord vind ik echt dramatisch werken.

Enig platform waar ik geïnteresseerd in ben naast Windows Phone is het Blackberry10 OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas-Tosti
Dat valt dan inderdaad nog wel mee, mooi! Dan ga ik denk ik toch maar voor WP, vind ik ook het lekkerst werken. Bedankt voor de info heren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Het valt mij nu pas op dat je whatsapp als gedetailleerde statusinformatie kan weergegeven op je lockscreen. Kon mij niet herinneren dat dit vroeger kon en moet zeggen dat het aardig werkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Hoe verwijder je in één keer alle foto's zonder wa te uninstallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Laatst online: 08-09 09:28
hjs schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:51:
Hoe verwijder je in één keer alle foto's zonder wa te uninstallen.
Camera Album inhouden en dan Inhoud Verwijderen selecteren. Geldt hetzelfde voor Opgeslagen Foto's.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

JerX schreef op zondag 28 juli 2013 @ 17:10:
[...]

Camera Album inhouden en dan Inhoud Verwijderen selecteren. Geldt hetzelfde voor Opgeslagen Foto's.
In whatsapp?
ik ga naar het groepsgesprek, rechts op de puntjes, dan info en schuif rechts naar media en zie alle foto's.
(die staan niet in mijn fotoalbums).

Kan ze daar dus een voor een verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
hjs schreef op maandag 29 juli 2013 @ 07:31:
[...]

In whatsapp?
ik ga naar het groepsgesprek, rechts op de puntjes, dan info en schuif rechts naar media en zie alle foto's.

Ah, ik dacht dat het album "Opgeslagen foto's" wel alle afbeeldingen bevatte. Blijkbaar niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
hjs schreef op maandag 29 juli 2013 @ 07:31:
[...]

In whatsapp?

Dat gaat helaas niet, ik had gehoopt dat ze dat zouden veranderen.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:48

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Waar ik mij trouwens nog even bruut aan erger is het feit dat je tijdens het maken van een filmpje in Whatsapp, je geen flits kunt gebruiken -_-'.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
De eerste update die alles ging verbeteren was echt geweldig! Batterij verbruik was vele malen beter, geen lange laadtijden etc.... Nu zat ik eergisteren in de store te kijken en zag dat er nog een update was, natuurlijk geinstalleerd, de dag erna werd ik wakker en merkte dat mn telefoon leeg was. Aandacht heb ik er niet echt aan besteed want ik had immer mijn telefoon niet opgeladen. maar nu vandaag heb ik weer een giga drain gehad een mijn telefoon was halverwege de dag al leeg!!! verder is er niets veranderd aan mijn telefoon behalve die update van Whatsapp. Iemand anders die dit toevallig ook ervaren heeft?

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

Bunta schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:58:
De eerste update die alles ging verbeteren was echt geweldig! Batterij verbruik was vele malen beter, geen lange laadtijden etc.... Nu zat ik eergisteren in de store te kijken en zag dat er nog een update was, natuurlijk geinstalleerd, de dag erna werd ik wakker en merkte dat mn telefoon leeg was. Aandacht heb ik er niet echt aan besteed want ik had immer mijn telefoon niet opgeladen. maar nu vandaag heb ik weer een giga drain gehad een mijn telefoon was halverwege de dag al leeg!!! verder is er niets veranderd aan mijn telefoon behalve die update van Whatsapp. Iemand anders die dit toevallig ook ervaren heeft?
ja ik ook, erge batterydrain bij gebruiker whatsapp, en hij wordt ook heet... Lumia 800 WP7.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Bunta schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:58:
verder is er niets veranderd aan mijn telefoon behalve die update van Whatsapp. Iemand anders die dit toevallig ook ervaren heeft?
Nope, ook nooit las van gehad (Lumia 920 WP8), maar we hebben het hier in het topic veel vaker gehoord dat de batterij door Whatsapp snel leeg gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Laatst online: 19-08 16:50
Ligt whatsapp erbij anderen ook uit?
bij mij wel (htc one x, HTC 8x, Lumia 620)

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Ja, er zijn weer verbindingsproblemen, ook op FOK lees ik van mensen die niet tot moeilijk verbinding kunnen maken. Ikzelf kan wel verbinding maken, maar het duurt absoluut langer dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ligt eruit op mijn HTC 8X, niet op mijn HTC One. Dus lijkt me een WP8 probleem only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Laatst online: 19-08 16:50
vanaf een HTC one x verstuurt ook niks naar een WP toestel zelfs niet het 1ste vinkje

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:48
Hier ligt hij er ook uit (Lumia 925), bij de iPhone van de vriendin ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

iOS 6.1.3 lag er net ook uit bij Vodafone, een HTC Touch Pro (WM), T-mobile, met Android 2.2 heeft geen problemen..

Lijkt inmiddels weer allemaal te werken..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Staat ook een bericht op nu.nl en op de twitter van,whatsapp dat er een storing was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 17:26
had hier met beide ios'jes ook problemen op Vodafone. Inmiddels lijkt het allemaal weer te werken. Berichten kwamen wel als notificatie door maar whatsapp bleef hangen op verbinden.

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Ik heb het idee sinds de 'grote' update het weer berg afwaards aan het gaan is, vooral omtrent notificaties en hervatten van de app. Na een tijdje laat whatsapp niet meer zien dat er nieuwe berichten zijn totdat ik whatsapp open. Als ik dan de telefoon herstart gaat het weer voor een paar uur goed.

Tevens blijft de app soms hangen tijdens het hervatten, en springt hij terug naar het homescreen.
Zijn er toevallig nog meer mensen die deze problemen hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

Cyrus The Virus schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 14:11:
Ik heb het idee sinds de 'grote' update het weer berg afwaards aan het gaan is, vooral omtrent notificaties en hervatten van de app. Na een tijdje laat whatsapp niet meer zien dat er nieuwe berichten zijn totdat ik whatsapp open. Als ik dan de telefoon herstart gaat het weer voor een paar uur goed.

Tevens blijft de app soms hangen tijdens het hervatten, en springt hij terug naar het homescreen.
Op dit moment werkt hij voor mij prima.

Geen vastlopers, geen dubbele of verkeerd tijdstip notificaties, Hij werkt prima NU!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Cyrus The Virus schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 14:11:

geen last van gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
ettie1990 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 14:32:
[...]

Op dit moment werkt hij voor mij prima.

Geen vastlopers, geen dubbele of verkeerd tijdstip notificaties, Hij werkt prima NU!
dubbele of verkeerde heb ik ook niet meer, hij laat ze gewoon niet meer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Familie van mij heeft 2 HTC 8X'en aangeschaft onlangs. 2-3 Dagen al hebben ze last van enorme lag in berichtenaflevering. Ze krijgen berichten te laat binnen, zelfs als ze in het zelfde wifi netwerk zitten en elkaar als test een aantal berichten doorsturen.
Zodra de telefoon uit standby is, gaat het vaak goed. Zodra de telefoon in slaap modus/standby beland (geen energie besparing!) komen ze weer erg laat binnen en soms zelfs alles in 1 keer.
Ze hebben GDR2 geïnstalleerd en de nieuwste WA versie.
Ik gebruik sinds kort geen WA meer op mijn HTC 8X dus kan het zelf niet testen. Maar zijn er weer opnieuw issues?

Wat 1 HTC 8X ook schijnbaar heeft is dat de telefoon erg heet wordt tijdens WA en de andere warm tijdens dezelfde chatsessie. Waar zou toch die willekeurigheid aan liggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Sheik schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 15:13:
Familie van mij heeft 2 HTC 8X'en aangeschaft onlangs. 2-3 Dagen al hebben ze last van enorme lag in berichtenaflevering. Ze krijgen berichten te laat binnen, zelfs als ze in het zelfde wifi netwerk zitten en elkaar als test een aantal berichten doorsturen.
Zodra de telefoon uit standby is, gaat het vaak goed. Zodra de telefoon in slaap modus/standby beland (geen energie besparing!) komen ze weer erg laat binnen en soms zelfs alles in 1 keer.
Ik gebruik sinds kort geen WA meer op mijn HTC 8X dus kan het zelf niet testen. Maar zijn er weer opnieuw issues?

Wat 1 HTC 8X ook schijnbaar heeft is dat de telefoon erg heet wordt tijdens WA en de andere warm tijdens dezelfde chatsessie. Waar zou toch die willekeurigheid aan liggen??
GDR2 schijnt nogal problemen te hebben bij htc. Ze hebben de update ook gestopt en zijn bezig met een nieuwe firmware update. Ik heb zelf sinds de laatste twee updates nergens last van.

Tevens kan het ook zo zijn dat ze problemen ervaarde toen whatsapp ook daadwerkelijk problemen hadden met hun netwerk.

[ Voor 7% gewijzigd door vali op 02-08-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Sheik schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 15:13:

WA is sinds de laatste update (in ieder geval voor mij) weer buggy, krijg zo nu en dan nog steeds late of herhaalde notificatie's. Sowieso is WA echt bagger traag op WP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Laatst online: 23:52
Hier geen enkel probleem met een 8X, whatsapp en GDR2.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Update Whatsapp 2.10.529.0

[ Voor 158% gewijzigd door GerCor op 02-08-2013 22:14 ]

Pagina: 1 ... 28 ... 58 Laatste